abonnement Unibet Coolblue
pi_172229145
Beeld je hier een hand in.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172229214

Op dit moment kwam ze een beetje bij. We hebben de hele tijd op de grond gezeten, ik was bang dat ze zou vallen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172229253
Overigens weet ik niet wat het betekent als je moralistisch zelfgerecht bent zoals Piet zegt in het vorige topic. Ik vind het wel jammer dat Robins uitleg geen inhoudelijke reactie van Piet krijgt, maar enkel meer van hetzelfde gesneer, waar ook verdraaid weinig overtuigingskracht uit spreekt.

Piet stel je toch eens voor hoe interessant het kon worden als je daadwerkelijk een inhoudelijk gesprek met Robin zou voeren over waar jullie het oneens over zijn. Stukken leuker dan die zelfbedachte onbegrijpelijke sneren.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172229414
Over onbegrijpelijke sneren gesproken: ik kreeg eerder vanavond volkomen onverwacht de wind van voren toen we op de huisartsenpost waren voor kind. Toen de preek na 5 minuten nog niet klaar was ben ik maar weggelopen Ik ben echt anti het bashen van hulpverleners maar dit ging me zover dat ik een klacht ingediend heb. :?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 6 juli 2017 @ 22:41:44 #5
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172229449
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:35 schreef Vanyel het volgende:
Overigens weet ik niet wat het betekent als je moralistisch zelfgerecht bent zoals Piet zegt in het vorige topic. Ik vind het wel jammer dat Robins uitleg geen inhoudelijke reactie van Piet krijgt, maar enkel meer van hetzelfde gesneer, waar ook verdraaid weinig overtuigingskracht uit spreekt.

Piet stel je toch eens voor hoe interessant het kon worden als je daadwerkelijk een inhoudelijk gesprek met Robin zou voeren over waar jullie het oneens over zijn. Stukken leuker dan die zelfbedachte onbegrijpelijke sneren.
Moet ik inhoudelijk ingaan op een verzameling stropoppen, sneren en onzin?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 6 juli 2017 @ 22:43:36 #6
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172229502
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:40 schreef Clubsoda het volgende:
Over onbegrijpelijke sneren gesproken: ik kreeg eerder vanavond volkomen onverwacht de wind van voren toen we op de huisartsenpost waren voor kind. Toen de preek na 5 minuten nog niet klaar was ben ik maar weggelopen Ik ben echt anti het bashen van hulpverleners maar dit ging me zover dat ik een klacht ingediend heb. :?
Want hij had ongelijk? Of was het de toon?
pi_172229531
Beterschap voor de kat Kaatje!

Heb ooit ook een paar uur achter een van onze katten aangekropen om hem na een narcose in de gaten te houden
pi_172229566
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:40 schreef Clubsoda het volgende:
Over onbegrijpelijke sneren gesproken: ik kreeg eerder vanavond volkomen onverwacht de wind van voren toen we op de huisartsenpost waren voor kind. Toen de preek na 5 minuten nog niet klaar was ben ik maar weggelopen Ik ben echt anti het bashen van hulpverleners maar dit ging me zover dat ik een klacht ingediend heb. :?
:o

Alles goed met kind?
Spoilers!
pi_172229593
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:44 schreef Sarabi het volgende:
Beterschap voor de kat Kaatje!

Heb ooit ook een paar uur achter een van onze katten aangekropen om hem na een narcose in de gaten te houden
haha, dank, maar dit was 2 jaar geleden na een narcose voor bloedonderzoek
We have far more in common than that which devides us..
pi_172229604
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:40 schreef Clubsoda het volgende:
Over onbegrijpelijke sneren gesproken: ik kreeg eerder vanavond volkomen onverwacht de wind van voren toen we op de huisartsenpost waren voor kind. Toen de preek na 5 minuten nog niet klaar was ben ik maar weggelopen Ik ben echt anti het bashen van hulpverleners maar dit ging me zover dat ik een klacht ingediend heb. :?
Kind wel weer goed?
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 6 juli 2017 @ 22:47:44 #11
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172229630
Is dat een bekende uitdrukking? Stropoppen? Het zegt mij niets. Wat bedoel je daarmee, Piet.
De woorden sneren en onzin snap ik, dat is omdat we van mening verschillen,mdan zeg je zoiets. Maar die stropoppen? Vogelverschrikkers? Schanulleke, was dat niet een stropop? Wat wat wat bedoel je met stropoppen?

*edit* Oh, laat maar... Gevonden https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering


Je zult deze bedoelen, Piet? "de aanvaller stelt het standpunt van de tegenstander anders voor dan het is, bijvoorbeeld minder genuanceerd, met als doel het gemakkelijker te kunnen bestrijden."

ik geloof niet dat ik hier inhoudelijk over wil discussiëren. Wordt dan een wellus niets over wat jij vindt van de verzorgingsstaat en haar sociale voorzieningen. En hoe ik heeeeeeelemaal verkeer onthouden heb hoe jij daarover denkt. En ik ga echt niet lopen zoeken in oude topics om met kwoots te komen dus jouw conclusie is bij voorbaat al "dat heb ik nooit gezegd".

[ Bericht 30% gewijzigd door RobinOok op 06-07-2017 22:59:16 ]
pi_172229680
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

haha, dank, maar dit was 2 jaar geleden na een narcose voor bloedonderzoek
Ahh dat kat van Lucky mag morgen
pi_172229839
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:40 schreef Clubsoda het volgende:
Over onbegrijpelijke sneren gesproken: ik kreeg eerder vanavond volkomen onverwacht de wind van voren toen we op de huisartsenpost waren voor kind. Toen de preek na 5 minuten nog niet klaar was ben ik maar weggelopen Ik ben echt anti het bashen van hulpverleners maar dit ging me zover dat ik een klacht ingediend heb. :?
Deze post heeft details nodig.
Alles OK met kind?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172229886
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Moet ik inhoudelijk ingaan op een verzameling stropoppen, sneren en onzin?
Jij vindt het onzin. Zij kwam op mij vrij serieus over.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172229921
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jij vindt het onzin. Zij kwam op mij vrij serieus over.
op mij ook niet.
pi_172229966


[ Bericht 100% gewijzigd door Clubsoda op 07-07-2017 07:25:12 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 6 juli 2017 @ 22:59:58 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172229990
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jij vindt het onzin. Zij kwam op mij vrij serieus over.
Nee, het is onzin. Het is een verzameling stropoppen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172230040
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, het is onzin. Het is een verzameling stropoppen.
Leg dan alsjeblieft uit waarom het in jouw ogen stropoppen zijn? Dit slaat toch elk gesprek dood?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:02:33 #19
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172230070
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:47 schreef RobinOok het volgende:
Is dat een bekende uitdrukking? Stropoppen? Het zegt mij niets. Wat bedoel je daarmee, Piet.
De woorden sneren en onzin snap ik, dat is omdat we van mening verschillen,mdan zeg je zoiets. Maar die stropoppen? Vogelverschrikkers? Schanulleke, was dat niet een stropop? Wat wat wat bedoel je met stropoppen?

*edit* Oh, laat maar... Gevonden https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering


Je zult deze bedoelen, Piet? "de aanvaller stelt het standpunt van de tegenstander anders voor dan het is, bijvoorbeeld minder genuanceerd, met als doel het gemakkelijker te kunnen bestrijden."

ik geloof niet dat ik hier inhoudelijk over wil discussiëren. Wordt dan een wellus niets over wat jij vindt van de verzorgingsstaat en haar sociale voorzieningen. En hoe ik heeeeeeelemaal verkeer onthouden heb hoe jij daarover denkt. En ik ga echt niet lopen zoeken in oude topics om met kwoots te komen dus jouw conclusie is bij voorbaat al "dat heb ik nooit gezegd".
Heerlijk, een aanval doen en er dan niet over willen discussieren
mij allerlei zaken aanwrijven en dan wegrennen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:03:52 #20
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172230124
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:01 schreef mjan het volgende:

[..]

Leg dan alsjeblieft uit waarom het in jouw ogen stropoppen zijn? Dit slaat toch elk gesprek dood?
Omdat dat wat zij over mij zegt niet mijn standpunten zijn. En niet ik sla de discussie dood, dat doet robin.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172230157
Ik kijk met een half oog naar een of andere wazige film met ene Long Dong Dok in de hoofdrol :')
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:06:02 #22
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172230194
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
Ik kijk met een half oog naar een of andere wazige film met ene Long Dong Dok in de hoofdrol :')
Wij hebben youtube aanstaan met allemaal nostalgie hitjes
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:07:15 #23
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172230238
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heerlijk, een aanval doen en er dan niet over willen discussieren
mij allerlei zaken aanwrijven en dan wegrennen
Ervaring. Ik stoot mij niet meer aan jouw steen.
En ik deed geen aanval. Ik drukte mij louter positief uit.
Vind het fijn voor je dat je 30 maanden salaris krijgt zonder er 30 maanden voor te hoeven werken. Dat gun ik iedereen die niet zo goed meer presteert en niet meer happy is in zijn werk.
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:09:48 #24
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172230322
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:07 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ervaring. Ik stoot mij niet meer aan jouw steen.
En ik deed geen aanval. Ik drukte mij louter positief uit.
Vind het fijn voor je dat je 30 maanden salaris krijgt zonder er 30 maanden voor te hoeven werken. Dat gun ik iedereen die niet zo goed meer presteert en niet meer happy is in zijn werk.
En opnieuw een sneer en gegriep.
Je bereikt een nieuw dieptepunt btw, met die laatste opmerking.
Maar ga lekker door, mij maak je de pis niet lauw, je laat vooral jezelf kennen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172230340
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:07 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ervaring. Ik stoot mij niet meer aan jouw steen.
En ik deed geen aanval. Ik drukte mij louter positief uit.
Vind het fijn voor je dat je 30 maanden salaris krijgt zonder er 30 maanden voor te hoeven werken. Dat gun ik iedereen die niet zo goed meer presteert en niet meer happy is in zijn werk.
Aha, beetje blond hier, maar nou snap ik je helemaal. En ja, dat gun ik ook een ieder.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:11:39 #26
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172230391
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En opnieuw een sneer en gegriep.
Je bereikt een nieuw dieptepunt btw, met die laatste opmerking.
Maar ga lekker door, mij maak je de pis niet lauw, je laat vooral jezelf kennen.
Ja, heb ik weer een stropop te pakken? Dit gaat niet over jou?
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:18:09 #27
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172230564
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:11 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ja, heb ik weer een stropop te pakken? Dit gaat niet over jou?
Het is een bewuste uitspraak bedoeld om zoveel mogelijk te kwetsen. Je bent goed bezig, kan je nog lager? Kom maar, leef jezelf uit
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:24:09 #28
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172230700
Kwetsen? Waarmee? Ik herhaal wat jij hier vandaag vertelde. En waar je heel content mee leek en wat iedereen je gunt. Als het een pijnlijk afscheid was had je het misschien beter iets anders kunnen brengen, dan had ik daar misschien rekening mee kunnen houden. Kwetsen.... Echt niet.
pi_172230909
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:24 schreef RobinOok het volgende:
Kwetsen? Waarmee? Ik herhaal wat jij hier vandaag vertelde. En waar je heel content mee leek en wat iedereen je gunt. Als het een pijnlijk afscheid was had je het misschien beter iets anders kunnen brengen, dan had ik daar misschien rekening mee kunnen houden. Kwetsen.... Echt niet.
Nou, het is natuurlijk nooit leuk als je weg moet, als je merkt dat men liever zonder jou verder gaan. Ik heb indertijd ook zelf gekozen om niet mee te gaan en ik heb wat afgejankt (en ik had een andere baan)
En Piet heeft er een mooie compensatie uitgehaald (had ik ook moeten doen)
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:36:02 #30
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172230981
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:24 schreef RobinOok het volgende:
Kwetsen? Waarmee? Ik herhaal wat jij hier vandaag vertelde. En waar je heel content mee leek en wat iedereen je gunt. Als het een pijnlijk afscheid was had je het misschien beter iets anders kunnen brengen, dan had ik daar misschien rekening mee kunnen houden. Kwetsen.... Echt niet.
Tuurlijk
De vermoorde onschuld uithangen..
Onbetaald Zorgverlof en alle vakantiedagen opnemen om voor je man te zorgen wegzetten als "niet zo goed presteren"
Dat is laag Robin, en dat weet je.
Maar goed, ga lekker door met je vuilspuiterij, je laat je zo goed kennen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:46:14 #31
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_172231193
Trouwens wat is ieders leukste hobby of tijdsbesteding? Behalve handjes ophouden natuurlijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:48:51 #32
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172231248
ik ben niet van het "guessen". Ik reageer op wat jij schrijft, ik ga daar niet bij verzinnen hoe het eigenlijk misschien wel anders is. Zoals jij het brengt is zoals ik neem. Maar goed, het zit dus anders dan wat je schreef. Blijft dat ik je je 30 maanden salaris gun en hoop dat je gauw weer een nieuwe, uitdagende job vindt.
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:52:57 #33
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172231356
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:48 schreef RobinOok het volgende:
ik ben niet van het "guessen". Ik reageer op wat jij schrijft, ik ga daar niet bij verzinnen hoe het eigenlijk misschien wel anders is. Zoals jij het brengt is zoals ik neem. Maar goed, het zit dus anders dan wat je schreef. Blijft dat ik je je 30 maanden salaris gun en hoop dat je gauw weer een nieuwe, uitdagende job vindt.
Je weet heel goed wat er het afgelopen jaar speelde, dat het ik hier uitgebreid gedeeld, dus hang niet de vermoorde onschuld uit.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172231579
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je weet heel goed wat er het afgelopen jaar speelde, dat het ik hier uitgebreid gedeeld, dus hang niet de vermoorde onschuld uit.
Eerlijk gezegd had ik die combinatie ook niet gemaakt. Ik dacht echt meer aan onredelijke eisen van de directie (dat krijg ik bij ons regelmatig mee).
En als ze je dat voor de voeten gooien omdat je even een tijdje je werk iets minder belangrijk vond omdat je man zo ziek was, vind ik het jammer dat je er niet nog meer uit hebt kunnen slepen want dat soort lui...ik wil niet vloeken maar daarvan word ik woest.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 7 juli 2017 @ 00:02:55 #35
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172231585
Ik heb nooit een relatie gezien of gelegd tussen die twee zaken. Ook jij hebt die nooit aangegeven. Ik ga zo'n verband dus echt niet zelf veronderstellen. Zo werkt dat bij mij niet. Dus niks vermoorde onschuld.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 00:08:04 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_172231700
Nog 5 jaar sparen bij nuonexlusief en wij hebben een hotelovernachting zonder ontbijt :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_172231769
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog 5 jaar sparen bij nuonexlusief en wij hebben een hotelovernachting zonder ontbijt :')
Dus jullie gaan voorlopig niet meer weg :P
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 7 juli 2017 @ 00:13:45 #38
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172231815
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:02 schreef RobinOok het volgende:
Ik heb nooit een relatie gezien of gelegd tussen die twee zaken. Ook jij hebt die nooit aangegeven. Ik ga zo'n verband dus echt niet zelf veronderstellen. Zo werkt dat bij mij niet. Dus niks vermoorde onschuld.
Tuurlijk.
Maar wel gelijk klaarstaan met een oordeel en het invullen.
Het is goed met je.
Je hebt je goed laten kennen vanavond.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 00:16:24 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_172231856
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dus jullie gaan voorlopig niet meer weg :P
Nope... dat wordt sparen :P
Op verjaardag lekker paar dagen Leiden, dan eind sept. Madeira... /rotleven :P

Heb jij nog plannen? en wat zijn je hobby's eigenlijk?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 7 juli 2017 @ 00:25:08 #40
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172232020
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Maar wel gelijk klaarstaan met een oordeel en het invullen.
Mijn mening (wat jij oordeel noemt) is niet veranderd tov begin deze avond, midden de avond of zojuist.
Of je nu vrijwillig vertrok of minder vrijwillig, 2,5 jaarsalaris lijkt me geen slechte deal. Dat gun ik iedereen die zonder werk komt te zitten.
pi_172232071
Ik ben over een week een week vrij. En blijf lekker thuis. In oktober ook 1,5 vrij waarin in kennissen ga helpen met hun musical (achter de schermen want ik zingen dan loopt de zaal leeg) Hobby's zijn lezen (al heb ik nu niet de rust in de kop), fotografie (in de week vrij ga ik met P, isa en memo naar een nieuw deel van burgers zoo oa foto's maken. En ik kook graag voor mensen
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 7 juli 2017 @ 03:41:31 #42
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172233720
Mijn hobby is níet om om 3.30 kattenkots opruimen en daarna met een hongerige kat zitten :{w
Spoilers!
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 05:47:10 #43
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172233814
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 03:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn hobby is níet om om 3.30 kattenkots opruimen en daarna met een hongerige kat zitten :{w
Haar wraak omdat ie geen eten heeft gekregen >:)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_172234040
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Omdat dat wat zij over mij zegt niet mijn standpunten zijn. En niet ik sla de discussie dood, dat doet robin.
Door direct op alles wat de ander zegt onzin en stropop te roepen, sla je veel dood. Ik kan me wel voorstellen dat de andere partij dan de moed opgeeft.

Overigens heb ik ook geen zin om terug te zoeken, maar geloof ik dat stropop wel een van je meest gebezigde woorden is in gesprekken/discussies die over jou gaan.
Je drukt jezelf vaak nogal sterk uit. Voor forumlezers is niet (altijd) in te schatten waar je dat voor het effect doet en waar het echt is. Dus die door jou benoemde stropoppen zijn m.i. vaak zat reacties gebaseerd op hoe je jezelf uitdrukt, geen zelf ge-extremiseerde standpunten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172234044
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nou, het is natuurlijk nooit leuk als je weg moet, als je merkt dat men liever zonder jou verder gaan. Ik heb indertijd ook zelf gekozen om niet mee te gaan en ik heb wat afgejankt (en ik had een andere baan)
En Piet heeft er een mooie compensatie uitgehaald (had ik ook moeten doen)
Verschil is denk ik wel dat Piet eerder zelf trots vertelde wat hij eruit sleepte nadat zij hem door verschil in inzicht en doordat hij niet genoeg binnenhaalde (dat is wat je zelf zei Piet, en waar Robin m.i. aan refereert. Waanzin om daar zo woest over te doen, als je het een topic eerder zelf roept) eruit wilden werken.

Verder lezend zie ik zorgverlof etc. Die link had ik ook nog niet gelegd. Heel ander verhaal dan wel :Y
Maar als je dat verhaal niet doet, kun je ook niet verwachten dat anderen het horen. We zijn hier geen setje helderzienden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Vanyel op 07-07-2017 06:49:42 ]
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172234056
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 03:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn hobby is níet om om 3.30 kattenkots opruimen en daarna met een hongerige kat zitten :{w
Had m dan ook lekker die kots laten opsmikkelen. Had ie geen honger gehad.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172234087
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 06:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Had m dan ook lekker die kots laten opsmikkelen. Had ie geen honger gehad.
O
Iew dat vind ik zo smerig om te zien
We have far more in common than that which devides us..
pi_172234095
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 07:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

O
Iew dat vind ik zo smerig om te zien
Yup :D Hier eet de een de kots van de ander :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_172234157
Vanyel zegt ware dingen O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_172234165
Wat een bizar onweer vannacht trouwens. Eindeloze donder en het waaide maar niet over :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_172234317
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 07:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Yup :D Hier eet de een de kots van de ander :')
Daar kan ik al helemaal niet tegen.
Lekker onderwerp,achter m'n ontbijtje
We have far more in common than that which devides us..
pi_172234425
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:02 schreef RobinOok het volgende:
Ik heb nooit een relatie gezien of gelegd tussen die twee zaken. Ook jij hebt die nooit aangegeven. Ik ga zo'n verband dus echt niet zelf veronderstellen. Zo werkt dat bij mij niet. Dus niks vermoorde onschuld.
Ik maakte direct dat verband, vooral omdat Piet zelf ooit eerder aangaf dat hij waarschijnlijk zijn targets niet zou halen door alle energie en tijd die hij in het herstelproces van zijn partner stopte.

Neemt niet weg dat hij snel van discussies wegloopt. Maar dat is ieders goed recht.

Goedemorgen. Ik stop er mee. Nu nog even de FA's en zo inlichten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172234437
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 07:24 schreef Clubsoda het volgende:
Vanyel zegt ware dingen O+
Jij vindt het ook kattenmishandeling om het beestje honger te laten lijden? ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172234450
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik maakte direct dat verband, vooral omdat Piet zelf ooit eerder aangaf dat hij waarschijnlijk zijn targets niet zou halen door alle energie en tijd die hij in het herstelproces van zijn partner stopte.

Neemt niet weg dat hij snel van discussies wegloopt. Maar dat is ieders goed recht.

Goedemorgen. Ik stop er mee. Nu nog even de FA's en zo inlichten.
Niet iedereen leest altijd alles, laat staan dat het allemaal onthouden wordt. Scherp dat jij dat wel zag.

Zie jij dit als neutraal weglopen van een discussie? Imo gebeurt hier iets anders/ meer dan dat.

En :o wil je delen waarom?

[ Bericht 4% gewijzigd door Vanyel op 07-07-2017 08:18:01 ]
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172234684
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:06 schreef Vanyel het volgende:

Niet iedereen leest altijd alles, laat staan dat het allemaal onthouden wordt. Scherp dat jij dat wel zag.

Zie jij dit als neutraal weglopen van een discussie? Imo gebeurt hier iets anders/ meer dan dat.

En :o wil je delen waarom?
Ja, ik denk dat hij 'gewoon' wegloopt. Er zijn vele voorbeelden van halve discussies waar Piet geen zin meer in heeft en het gewoon afkapt. Kan zijn omdat hij er dus geen zin meer in heeft, omdat de discussie niet een in zijn ogen wenselijke kant op gaat, omdat hij het onderwerp vervelend vindt, omdat hij niet weet wat nu terug te zeggen, omdat hij ongelijk heeft en dat nooit gaat toegeven etc. Ik denk zelf niet dat er veel meer diepgang in zit dan dat :D

En ik heb er gewoon geen zin meer in, Vanyel. Geen tijd, energie, zin. Lijkt me genoeg redenen om er mee te stoppen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172234716
Meer dan genoeg reden :Y

Ik bedoelde ook niet dat er iets dieps onder zit :) meer dat je gewoon kunt weglopen waarbij je de eer aan jezelf houdt, dat vind ik neutraal, itt op de ander kunt gaan schieten om dat te gebruiken als 'reden' voor weglopen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172234735
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:30 schreef Vanyel het volgende:
Meer dan genoeg reden :Y

Ik bedoelde ook niet dat er iets dieps onder zit :) meer dat je gewoon kunt weglopen waarbij je de eer aan jezelf houdt, dat vind ik neutraal, itt op de ander kunt gaan schieten om dat te gebruiken als 'reden' voor weglopen.
Ah, op die fiets. Ja, dat is wel de standaard wegloopreden, 'de ander'. De fout bij jezelf zoeken is ook lastiger natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172234739
Heb je uberhaupt een reden nodig om te stoppen? :D Maar groot gelijk hoor, Isa :Y Het is een keer genoeg denk ik zo :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_172234764
True. Houdt niemand echt van denk ik. Neemt niet weg dat sommigen het toch doen.

Ik kom in mijn werk regelmatig een paar directeuren tegen die zo'n patroon hebben. Staat de boodschap ze niet aan, gaan ze op de man spelen. Dan zetten ze dus en plein public iemand voor gek omdat die zijn vak (adviseren) goed en onafhankelijk probeert uit te voeren. Triest vind ik dat.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172234768
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:33 schreef PdeHoog het volgende:
Heb je uberhaupt een reden nodig om te stoppen? :D Maar groot gelijk hoor, Isa :Y Het is een keer genoeg denk ik zo :)
Nou ik doe de aanname dat iemand begint om een reden, al is het omdat ie het leuk vindt. Dan zal er ws iets veranderd zijn als ie weer wil stoppen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172234769
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:37 schreef Vanyel het volgende:
True. Houdt niemand echt van denk ik. Neemt niet weg dat sommigen het toch doen.

Ik kom in mijn werk regelmatig een paar directeuren tegen die zo'n patroon hebben. Staat de boodschap ze niet aan, gaan ze op de man spelen. Dan zetten ze dus en plein public iemand voor gek omdat die zijn vak (adviseren) goed en onafhankelijk probeert uit te voeren. Triest vind ik dat.
Zo'n man is nu de leider van de VS 8-) Je kan het nog ver schoppen met zo'n houding.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172234774
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo'n man is nu de leider van de VS 8-) Je kan het nog ver schoppen met zo'n houding.
_O-

Ook allemaal waar.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172234789
Opmerking over zorgverlof verduidelijkt voor mij veel, net zoals de uitleg die Robin eerder gaf over haar standpunt.

Voor mij was de daaraan voorafgaande discussie onnavolgbaar en nu wat minder, dus toch bedankt, allebei :*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_172234812
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En ik heb er gewoon geen zin meer in, Vanyel. Geen tijd, energie, zin.
:* Goed besluit.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_172234879
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:26 schreef Isabeau het volgende:

En ik heb er gewoon geen zin meer in, Vanyel. Geen tijd, energie, zin. Lijkt me genoeg redenen om er mee te stoppen.
Goede beslissing *O*

minilot zal ook wel snel stoppen
pi_172234901
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 06:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Door direct op alles wat de ander zegt onzin en stropop te roepen, sla je veel dood. Ik kan me wel voorstellen dat de andere partij dan de moed opgeeft.

Overigens heb ik ook geen zin om terug te zoeken, maar geloof ik dat stropop wel een van je meest gebezigde woorden is in gesprekken/discussies die over jou gaan.
Je drukt jezelf vaak nogal sterk uit. Voor forumlezers is niet (altijd) in te schatten waar je dat voor het effect doet en waar het echt is. Dus die door jou benoemde stropoppen zijn m.i. vaak zat reacties gebaseerd op hoe je jezelf uitdrukt, geen zelf ge-extremiseerde standpunten.
Dit.
pi_172234988
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jij vindt het ook kattenmishandeling om het beestje honger te laten lijden? ;)
U begrijpt mij heus wel :6
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_172234999
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo'n man is nu de leider van de VS 8-) Je kan het nog ver schoppen met zo'n houding.
Inderdaad. Doet niet veel voor mijn wereldbeeld ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_172235033
:W
pi_172235039
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 09:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

U begrijpt mij heus wel :6
:*
Ik was zo onder de indruk dat ik de weg kwijtraakte ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172235059
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:37 schreef Vanyel het volgende:
True. Houdt niemand echt van denk ik. Neemt niet weg dat sommigen het toch doen.

Ik kom in mijn werk regelmatig een paar directeuren tegen die zo'n patroon hebben. Staat de boodschap ze niet aan, gaan ze op de man spelen. Dan zetten ze dus en plein public iemand voor gek omdat die zijn vak (adviseren) goed en onafhankelijk probeert uit te voeren. Triest vind ik dat.
Heel herkenbaar. Dat komt zo vaak voor.

Wat ik ook zo "grappig" (maar eigenlijk is het sneu) vind, is dat collega's (hier maar in mijn vorige werk ook) binnenkomen en dan, jas aan, tas nog in de hand, naar de ruimte waar de baas zit lopen en daar goedemorgen zeggen maar iedereen die ze passeren negeren. En ze hebben het niet eens door, 't komt ook niet over als je heel nadrukkelijk zegt "GOEDEMORGEN ...."
We have far more in common than that which devides us..
pi_172235080
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik heb er gewoon geen zin meer in, Vanyel. Geen tijd, energie, zin. Lijkt me genoeg redenen om er mee te stoppen.
Dat zijn 3 redenen die per stuk al genoeg zijn om te stoppen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172235127
Ach, en (nagellak) Tijn is overleden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172235231
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach, en (nagellak) Tijn is overleden.
Ja, ik las het niet -O- Ik las iets daar voor dat de 1 miljoen was bereikt met zijn actie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172235307
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 09:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik las het niet -O- Ik las iets daar voor dat de 1 miljoen was bereikt met zijn actie.
Ja dat hoorde ik gisteravond ook. Hopelijk kunnen daarmee veel kinderen (weet eigenlijk niet of dit een kinderkankervorm is) geholpen worden.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 7 juli 2017 @ 09:29:50 #76
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172235593
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik maakte direct dat verband, vooral omdat Piet zelf ooit eerder aangaf dat hij waarschijnlijk zijn targets niet zou halen door alle energie en tijd die hij in het herstelproces van zijn partner stopte.
Als iemand zegt zijn targets niet te zullen halen ga ik er niet vanuit dat die direct weggewerkt gaat worden (zeker in dit geval) maar gewoon dat hij zijn bonus van dat jaar niet gaat halen. Ik vind nog steeds niet dat ik daar iets gemist heb.
pi_172235856
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 09:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Dat komt zo vaak voor.

Wat ik ook zo "grappig" (maar eigenlijk is het sneu) vind, is dat collega's (hier maar in mijn vorige werk ook) binnenkomen en dan, jas aan, tas nog in de hand, naar de ruimte waar de baas zit lopen en daar goedemorgen zeggen maar iedereen die ze passeren negeren. En ze hebben het niet eens door, 't komt ook niet over als je heel nadrukkelijk zegt "GOEDEMORGEN ...."
Dat zie ik hier nooit. Maar ik ben er ook nooit, dat scheelt misschien.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 7 juli 2017 @ 09:47:33 #78
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172235963
Ik moest even goed denken over wat er hier nou gezegd werd door Isabeau, maar ik heb het ontcijferd, ze houdt op met modden. Oh jee, is er nu kans dat Ludolf hier mod wordt? Nee toch?
pi_172235981
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 09:47 schreef RobinOok het volgende:
Ik moest even goed denken over wat er hier nou gezegd werd door Isabeau, maar ik heb het ontcijferd, ze houdt op met modden. Oh jee, is er nu kans dat Ludolf hier mod wordt? Nee toch?
Ik neem aan dat de patroonheilige hierover het laatste woord heeft
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 juli 2017 @ 09:50:54 #80
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_172236048
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Hier aan zee net twee minuten miezerregen gehad, nu weer zonnig!
Uiteindelijk om 19u vielen er ook 20 druppels.
BBQ was gelukkig klaar toen de hel losbarstte. :+.

BBQ was wel geslaagd :). Naast kantoor hebben we een mooie vlonder aan de Schinkel, alleen toegankelijk voor mensen uit dit kantoorcomplex en daar heerlijk gezeten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_172236060
Moggeh, oh dat had ik al gezegd :P

Zo maar eens verder met vloeren af dekken. Kijken hoe lang ik t vandaag trek :')
pi_172236089
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 09:47 schreef RobinOok het volgende:
Ik moest even goed denken over wat er hier nou gezegd werd door Isabeau, maar ik heb het ontcijferd, ze houdt op met modden. Oh jee, is er nu kans dat Ludolf hier mod wordt? Nee toch?
Alleen nog AVG'tjes toegestaan in CUL :+

En kip kerrie van lassie :P
  vrijdag 7 juli 2017 @ 09:59:11 #83
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172236229
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 09:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de patroonheilige hierover het laatste woord heeft
Ik hoop het!!!!
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:02:50 #84
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172236301
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
Moggeh, oh dat had ik al gezegd :P

Zo maar eens verder met vloeren af dekken. Kijken hoe lang ik t vandaag trek :')
Schiet het al op? :D
pi_172236324
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Schiet het al op? :D
Nope. Heb gister 2 uur stuc loper gelegd voordat ik scheel zag van m'n knie :')

Nu heb ik toch geen 'haast' dus maakt 't niet echt uit.. Als de slaapkamer en woonkamer over 8 weken maar klaar zijn. Moet wel lukken :+
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:04:33 #86
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172236341
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:03 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Nope. Heb gister 2 uur stuc loper gelegd voordat ik scheel zag van m'n knie :')

Nu heb ik toch geen 'haast' dus maakt 't niet echt uit.. Als de slaapkamer en woonkamer over 8 weken maar klaar zijn. Moet wel lukken :+
Oh ja dat is wel extra lastig met die handicap erbij!
Ik heb wat meer haast dus ik moet ff gezond blijven :')
pi_172236374
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oh ja dat is wel extra lastig met die handicap erbij!
Ik heb wat meer haast dus ik moet ff gezond blijven :')
Tja als ik straks lekker op een krukje kan zitten in plaats van op mn knieën zal 't ook wel beter gaan.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:06:27 #88
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172236386
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:05 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Tja als ik straks lekker op een krukje kan zitten in plaats van op mn knieën zal 't ook wel beter gaan.
Ja inderdaad
Wanneer moest je naar het ziekenhuis dan?
pi_172236420
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja inderdaad
Wanneer moest je naar het ziekenhuis dan?
Gisteren is er een MRI aangevraagd. Moet wachten op een oproep, die verwacht ik vandaag of morgen. En dan hopelijk ergens kort na 't weekend dat apparaat in.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:08:45 #90
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172236431
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:08 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Gisteren is er een MRI aangevraagd. Moet wachten op een oproep, die verwacht ik vandaag of morgen. En dan hopelijk ergens kort na 't weekend dat apparaat in.
Ok hopelijk snel duidelijkheid dan ^O^
pi_172236554
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ok hopelijk snel duidelijkheid dan ^O^
Hoop 't :Y

Ben er een beetje klaar mee :')

Nagoed, als er wat moet gebeuren als in operatie ofzo zal ik ook wat moeten gaan regelen met m'n werk enzulks.. Dus hoe sneller duidelijkheid, hoe beter..
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:14:24 #92
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172236573
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 06:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Door direct op alles wat de ander zegt onzin en stropop te roepen, sla je veel dood. Ik kan me wel voorstellen dat de andere partij dan de moed opgeeft.
Overigens heb ik ook geen zin om terug te zoeken, maar geloof ik dat stropop wel een van je meest gebezigde woorden is in gesprekken/discussies die over jou gaan.
Je drukt jezelf vaak nogal sterk uit. Voor forumlezers is niet (altijd) in te schatten waar je dat voor het effect doet en waar het echt is. Dus die door jou benoemde stropoppen zijn m.i. vaak zat reacties gebaseerd op hoe je jezelf uitdrukt, geen zelf ge-extremiseerde standpunten.
Als iemand je allerlei onzin en stropoppen aanwrijft en dan ook zegt dat ze dat niet gaan onderbouwen ben ik degene die de discussie doodslaat?
Robin stapelde de ene sterke mening op de andere in mijn richting zonder te weten waar ze het over had, en ging steeds verder onder de gordel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:15:04 #93
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172236588
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:13 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Hoop 't :Y

Ben er een beetje klaar mee :')

Nagoed, als er wat moet gebeuren als in operatie ofzo zal ik ook wat moeten gaan regelen met m'n werk enzulks.. Dus hoe sneller duidelijkheid, hoe beter..
ja inderdaad, maar dan zal het ook wel zo snel mogelijk moeten want zo kun je natuurlijk ook niet eens werken.
pi_172236605
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]

ja inderdaad, maar dan zal het ook wel zo snel mogelijk moeten want zo kun je natuurlijk ook niet eens werken.
Yup. Wacht nog even de MRI af..
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 10:16:49 #95
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172236632
IC naar Dortmund heeft 70 min vertraging. Nu maar met een sneltrein. :W comfort
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:17:52 #96
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172236662
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 06:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Verschil is denk ik wel dat Piet eerder zelf trots vertelde wat hij eruit sleepte nadat zij hem door verschil in inzicht en doordat hij niet genoeg binnenhaalde (dat is wat je zelf zei Piet, en waar Robin m.i. aan refereert. Waanzin om daar zo woest over te doen, als je het een topic eerder zelf roept) eruit wilden werken.

Verder lezend zie ik zorgverlof etc. Die link had ik ook nog niet gelegd. Heel ander verhaal dan wel :Y
Maar als je dat verhaal niet doet, kun je ook niet verwachten dat anderen het horen. We zijn hier geen setje helderzienden.
Ik zei dat ik niet genoeg binnenhaalde? Waar zei ik dat? Robin was aan het sneren over hand ophouden en verzorgingsstaat, en het aansmeren van onzin, om vervolgens zwaar onder de gordel te gaan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:21:39 #97
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_172236755
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik zei dat ik niet genoeg binnenhaalde? Waar zei ik dat? Robin was aan het sneren over hand ophouden en verzorgingsstaat, en het aansmeren van onzin, om vervolgens zwaar onder de gordel te gaan.
Niet genoeg binnenhaalde voor je werkgever bedoelt ze.
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:26:29 #98
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172236926
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:21 schreef Bramito het volgende:

[..]

Niet genoeg binnenhaalde voor je werkgever bedoelt ze.
Ah okay.
Maar dat zei robin niet, zij had het over niet presteren.
En wat daar de reden voor is heb ik hier het afgelopen jaar regelmatig besproken. Dat wist Robin niet meer.
Robin is heel erg selectief over wat ze wel niet weet te onthouden, ze stapelt assumpties op onzin en heeft dan haar mening klaar zonder ook maar een moment even te checken of die info klopt.
Zo is ze nu eenmaal, kan ze ook niets aan doen, maar je krijgt dan ook een antwoord van me.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:30:09 #99
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_172237025
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ah okay.
Maar dat zei robin niet, zij had het over niet presteren.
En wat daar de reden voor is heb ik hier het afgelopen jaar regelmatig besproken. Dat wist Robin niet meer.
Robin is heel erg selectief over wat ze wel niet weet te onthouden, ze stapelt assumpties op onzin en heeft dan haar mening klaar zonder ook maar een moment even te checken of die info klopt.
Zo is ze nu eenmaal, kan ze ook niets aan doen, maar je krijgt dan ook een antwoord van me.
Robin is nogal ad rem ja, en ze noemt mensen graag dom of een variatie daarvan. Aan de andere klant zit jij nogal gauw op de kast, of je wekt in ieder geval die indruk.

Typische Robin vs Piet discussie dit. Had ook zomaar Golfer vs Piet, of Robin vs Golfer kunnen zijn.
Siesta & Fiesta!
pi_172237067
Ik denk, dat als je op de eerste opmerking van Robin iets gezegd zou hebben als "joh, je hebt het misschien niet helemaal helder, maar dit heeft veel van doen met de ziekte van mijn man dus ik vind dit niet zo'n lekker onderwerp om over in discussie te gaan", dat het dan als 6 pagina's geleden klaar geweest zou zijn. Wat houdt je op zo'n moment tegen om niet te reageren door direct de verdedigingslinies op te trekken maar helder je grens aan te geven?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:33:26 #101
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172237134
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik denk, dat als je op de eerste opmerking van Robin iets gezegd zou hebben als "joh, je hebt het misschien niet helemaal helder, maar dit heeft veel van doen met de ziekte van mijn man dus ik vind dit niet zo'n lekker onderwerp om over in discussie te gaan", dat het dan als 6 pagina's geleden klaar geweest zou zijn. Wat houdt je op zo'n moment tegen om niet te reageren door direct de verdedigingslinies op te trekken maar helder je grens aan te geven?
Ah, dan was ik "weggelopen uit de discussie" en was het ook niet goed geweest.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172237170
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ah okay.
Maar dat zei robin niet, zij had het over niet presteren.
En wat daar de reden voor is heb ik hier het afgelopen jaar regelmatig besproken. Dat wist Robin niet meer.
Robin is heel erg selectief over wat ze wel niet weet te onthouden, ze stapelt assumpties op onzin en heeft dan haar mening klaar zonder ook maar een moment even te checken of die info klopt.
Zo is ze nu eenmaal, kan ze ook niets aan doen, maar je krijgt dan ook een antwoord van me.
Maar Robin was niet de enige die die link niet had gelegd. Ik ook niet. En natuurlijk weten we allemaal wat er bij jou thuis speelde de afgelopen tijd, maar ik heb domweg niet bedacht dat het jou natuurlijk veel vrije tijd kostte om bij je man te zijn.
En ik blijf het meer dan absurd vinden dat een werkgever jou af gaat rekenen op jouw privé omstandigheden die (gelukkig) maar een jaar duurden.
Een beetje coulance mag je wel verwachten van een werkgever na jaren goed werk te hebben afgeleverd (ga ik vanuit).
We have far more in common than that which devides us..
pi_172237266
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 09:52 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Alleen nog AVG'tjes toegestaan in CUL :+

En kip kerrie van lassie :P
En topicreeksen als "wat voor eten heb jij in je unimog liggen?"
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:43:49 #104
63722 z80
I fink you freaky
pi_172237456
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik denk, dat als je op de eerste opmerking van Robin iets gezegd zou hebben als "joh, je hebt het misschien niet helemaal helder, maar dit heeft veel van doen met de ziekte van mijn man dus ik vind dit niet zo'n lekker onderwerp om over in discussie te gaan", dat het dan als 6 pagina's geleden klaar geweest zou zijn. Wat houdt je op zo'n moment tegen om niet te reageren door direct de verdedigingslinies op te trekken maar helder je grens aan te geven?
Robin begon over de hand op houden bij de verzorgingsstaat. Iets wat compleet anders is dan een zak geld mee krijgen bij je "oud" werkgever. Ook weet zij donders goed dat Piet in Duitsland woont en dus ook geen geld uit de verzorgingsstaat/Nederland krijgt. Maar lekker er met gestrekt been in komen vliegen om iemand op de kast te jagen is lekker makkelijk. Zeker als je van te voren de reactie van die persoon al weet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:45:21 #105
63722 z80
I fink you freaky
pi_172237497
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

En topicreeksen als "wat voor eten heb jij in je unimog liggen?"
Antwoord zal waarschijnlijk zijn: Blikvoer. Enkel de vraag of dat het veel te dure spul van Appie is of gewoon de ouderwetse blikken van struik.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_172237873
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ah okay.
Maar dat zei robin niet, zij had het over niet presteren.
En wat daar de reden voor is heb ik hier het afgelopen jaar regelmatig besproken. Dat wist Robin niet meer.
Robin is heel erg selectief over wat ze wel niet weet te onthouden, ze stapelt assumpties op onzin en heeft dan haar mening klaar zonder ook maar een moment even te checken of die info klopt.
Zo is ze nu eenmaal, kan ze ook niets aan doen, maar je krijgt dan ook een antwoord van me.
Je druk maken over Fok!zaken :')
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:03:02 #107
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172237993
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:02 schreef Isabeau het volgende:

Goedemorgen. Ik stop er mee. Nu nog even de FA's en zo inlichten.
-O-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172238029
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

-O-
Heeee....onze birthdayboy! Gefeliciteerd!
We have far more in common than that which devides us..
pi_172238054
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

-O-
Gefeliciteerd!
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:06:50 #110
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_172238113
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 09:47 schreef RobinOok het volgende:
Ik moest even goed denken over wat er hier nou gezegd werd door Isabeau, maar ik heb het ontcijferd, ze houdt op met modden. Oh jee, is er nu kans dat Ludolf hier mod wordt? Nee toch?
IK vind het wel iets voor Pietverdriet.;-)
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:11:01 #111
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172238236
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:45 schreef z80 het volgende:

[..]

Antwoord zal waarschijnlijk zijn: Blikvoer. Enkel de vraag of dat het veel te dure spul van Appie is of gewoon de ouderwetse blikken van struik.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:12:09 #113
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172238282
Dank u dank u.

De verjaars taart moet ik vanmiddag nog gaan bakken. Iets met mokka, ofzo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:14:31 #114
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172238348
quote:
Is dat nou iets typisch Russisch, je shit niet opruimen? Of weten bv de Amerikanen het gewoon sjieker in te kleden (met vliegtuigkerkhof in woestijn enzo) ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172238405
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

Is dat nou iets typisch Russisch, je shit niet opruimen? Of weten bv de Amerikanen het gewoon sjieker in te kleden (met vliegtuigkerkhof in woestijn enzo) ?
Zie je in de VS/Canada ook heel erg hoor. In het gebied rond de St. Lawrence Seaway / Welland Kanaal staan heel veel fabrieken gewoon verlaten. (Aanrader dit gebied als je van fotografie houdt).

Detroit idem dito. Dat is bijna een spookstad.

Lijkt me wel gaaf om eens rond te gaan loeren :+ Kan je volgens mij ook interessante voorwerpen vinden.

edit: zelfs NL/BE kunnen er wat van. Google maar eens op het hoompje. Dat is hier vlakbij. In de Ardennen zijn er ook autokerkhofbossen.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:18:05 #116
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172238462
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar Robin was niet de enige die die link niet had gelegd. Ik ook niet. En natuurlijk weten we allemaal wat er bij jou thuis speelde de afgelopen tijd, maar ik heb domweg niet bedacht dat het jou natuurlijk veel vrije tijd kostte om bij je man te zijn.
Jij was ook niet bezig met sneren en maar wat te roepen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:19:07 #117
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172238480
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:06 schreef Curiosity het volgende:

[..]

IK vind het wel iets voor Pietverdriet.;-)
Yep
Als hand ophoudende werkloze heb ik tijd genoeg, met dank aan de verzorgingsstaat.... _O- _O-
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172238496
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Yep
Als hand ophoudende werkloze heb ik tijd genoeg, met dank aan de verzorgingsstaat....
Kom je nu in Harz 4 terecht? :P
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:21:07 #119
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172238522
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Yep
Als hand ophoudende werkloze heb ik tijd genoeg, met dank aan de verzorgingsstaat.... _O- _O-
Zo lang je jezelf maar niet gaat verzamelen in groepjes rondhangend op straat Piet...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:24:19 #120
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172238586
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:16 schreef FranticDJ het volgende:

edit: zelfs NL/BE kunnen er wat van. Google maar eens op het hoompje. Dat is hier vlakbij. In de Ardennen zijn er ook autokerkhofbossen.
Ik heb hier in de gemeente nog een keer ingesproken over uitbereidingsplannen die nergens op slaan. Inbreiding is gewoon echt iets waar gemeente ambtenaren bang van lijken te zijn.

Vooral omdat ze dan onevenredig veel meer moeite doen dan wanneer ze gewoon groene weilanden volplempen met lege grijze loodsen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172238597
Gefeliciteerd fiets
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:25:15 #122
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172238606
Danku
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172238677
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb hier in de gemeente nog een keer ingesproken over uitbereidingsplannen die nergens op slaan. Inbreiding is gewoon echt iets waar gemeente ambtenaren bang van lijken te zijn.

Vooral omdat ze dan onevenredig veel meer moeite doen dan wanneer ze gewoon groene weilanden volplempen met lege grijze loodsen.
Tja zo hebben we hier ook een oude steenfabriek.. Zijn heel veel mensen geweest die het om wilden bouwen naar woning, maar de gemeente wil er per se een maatschappelijk doeleind van maken. Als die dingen aangedragen worden, keuren ze de plannen af :')

Zelfde als een oud AZC hier, een van mijn vorige werkgevers had uitgebreide plannen daarvoor. Maar de dag voordat hij z'n pitch mocht doen bij de gemeente stond in de krant dat het in bruikleen werd gegeven aan een of andere boedhistische club.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:31:38 #124
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172238772
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:28 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Tja zo hebben we hier ook een oude steenfabriek.. Zijn heel veel mensen geweest die het om wilden bouwen naar woning, maar de gemeente wil er per se een maatschappelijk doeleind van maken. Als die dingen aangedragen worden, keuren ze de plannen af :')

Zelfde als een oud AZC hier, een van mijn vorige werkgevers had uitgebreide plannen daarvoor. Maar de dag voordat hij z'n pitch mocht doen bij de gemeente stond in de krant dat het in bruikleen werd gegeven aan een of andere boedhistische club.
Hier zijn het gewoon loodsen van een bedrijf die al jaren leegstaan, de m2 gebruikenn ze in uitzonderingen voor parkeren van groot materieel.

Dat bedrijf aan rand industrieterrein nieuw parkeervlak geven, hun loodsen opkopen en de schoenendozen daarop zetten en er had bijna een km2 weiland gewoon groen kunnen blijven.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:33:56 #125
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172238841
Nou ja, hier werkte het andersom blijkbaar. Projecteigenaar wilde dit soort woningen bouwen. Gemeente wilde het maatschappelijk houden. Plannen uitgewerkt voor een zorg centrum met 45 appartementen. Buurt kwam in opstand, hoop gezeik, plannen meerdere keren gewijzigd, gemeente werkte uiteindelijk niet meer mee door wisselingen van het college. 8 jaar later heeft hij zijn oorspronkelijke plan, met inspraak van de buurt vanwege het aanzicht, uit kunnen voeren. Enige eis was dat het aantal m3 dat gesloopt werd terug kwam in de woningen (en niet meer dan dat).

Om toch een positief tegengeluid te geven, soms werkt de politiek ook wel mee: wij kregen gisteren een brief voor de aanpak van de provinciale weg voor ons huis. Daar verbaasde mij het dat de Provincie liet weten meerdere keren meerdere partijen heeft aangeschreven voor het aanleggen van glasvezel in het buitengebied, want als je toch bezig bent kun je het net zo goed meteen doen. Maar die kregen geen gehoor. Dat verbaasde mij enigzins positief (van de provincie).
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:36:49 #126
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172238910
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, hier werkte het andersom blijkbaar. Projecteigenaar wilde dit soort woningen bouwen. Gemeente wilde het maatschappelijk houden. Plannen uitgewerkt voor een zorg centrum met 45 appartementen. Buurt kwam in opstand, hoop gezeik, plannen meerdere keren gewijzigd, gemeente werkte uiteindelijk niet meer mee door wisselingen van het college. 8 jaar later heeft hij zijn oorspronkelijke plan, met inspraak van de buurt vanwege het aanzicht, uit kunnen voeren. Enige eis was dat het aantal m3 dat gesloopt werd terug kwam in de woningen (en niet meer dan dat).

Om toch een positief tegengeluid te geven, soms werkt de politiek ook wel mee: wij kregen gisteren een brief voor de aanpak van de provinciale weg voor ons huis. Daar verbaasde mij het dat de Provincie liet weten meerdere keren meerdere partijen heeft aangeschreven voor het aanleggen van glasvezel in het buitengebied, want als je toch bezig bent kun je het net zo goed meteen doen. Maar die kregen geen gehoor. Dat verbaasde mij enigzins positief (van de provincie).
Ik denk dat veel glasvezelpartijen de regionale overheden helemaal zat zijn. Al die projecten die starten stoppen starten stoppen starten stoppen...

Wel fijn dat ze die weg bij jullie op de schop nemen want met name even verderop, die bochten met die blocks-concrete-of-death tonen niet echt heel landelijk ;)

Ik ben vooral voor inbreiding als het gaat om industrie: bezit in onbruik ter discussie stellen is imho beter dan landschap vullen met luxe ogende ver uit elkaar staande alu dozen.
Qua woningen is het altijd complexer; zeker als daarbij ook omhoog gegaan wordt...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172238999
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ah, dan was ik "weggelopen uit de discussie" en was het ook niet goed geweest.
Dat betwijfel ik echt, als je zoietd gezegd zou hebben. Ik vind het in ieder geval een volkomen begrijpelijk argument om niet verder te willen praten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:41:17 #128
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172239016
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:36 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik denk dat veel glasvezelpartijen de regionale overheden helemaal zat zijn. Al die projecten die starten stoppen starten stoppen starten stoppen...

Wel fijn dat ze die weg bij jullie op de schop nemen want met name even verderop, die bochten met die blocks-concrete-of-death tonen niet echt heel landelijk ;)

Ik ben vooral voor inbreiding als het gaat om industrie: bezit in onbruik ter discussie stellen is imho beter dan landschap vullen met luxe ogende ver uit elkaar staande alu dozen.
Qua woningen is het altijd complexer; zeker als daarbij ook omhoog gegaan wordt...
Ja, maar de aanpak heeft ook behoorlijk wat verzet. Want ze moeten bomen kappen. Nu is er een compromis gesloten, maar dat kost ook 1 miljoen euro meer. Er worden bomen gespaard, maar de aanleg duurt langer omdat de riolering nu onder het wegdek komt. Verder worden het gescheiden fietspaden (beter dan wat het nu is). En inderdaad, die betonnen dingen zijn afzichtelijk. En als je niet uitkijkt kost het je ook een as van je auto :').

De welstands commissie is hier vrij streng. Het moet in het landelijke karakter passen. Veel huizen zijn riet gedekt, dus dat moet terug komen. Dat zie je niet alleen bij ons maar bij meerdere projecten in de buurt. De natuur moet behouden worden, of in ieder geval zoveel mogelijk worden ontzien. Het is geen rare gedachte, alleen het duurt allemaal langer en het kost meer.

Dat glasvezel gedoe vind ik behoorlijk knullig. Meestal werkt de politiek niet heel erg mee, maar nu lijkt het een keer andersom te zijn. Maar ja, waarschijnlijk is het niet rendabel voor die bedrijven om hier een netwerk aan te leggen.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:43:42 #129
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172239088
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, maar de aanpak heeft ook behoorlijk wat verzet. Want ze moeten bomen kappen. Nu is er een compromis gesloten, maar dat kost ook 1 miljoen euro meer. Er worden bomen gespaard, maar de aanleg duurt langer omdat de riolering nu onder het wegdek komt. Verder worden het gescheiden fietspaden (beter dan wat het nu is). En inderdaad, die betonnen dingen zijn afzichtelijk. En als je niet uitkijkt kost het je ook een as van je auto :').
Ik reed daar laatst langs (ivm de achterlijke files Arnhem - Apeldoorn Noord steeds) en kreeg echt de neiging middenop te gaan rijden, over de streepjes.
Weg bij die enge betonnen dingen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172239095
Z80, ook als iemand er met gestrekt been in komt vliegen: wat is de meerwaarde van terugmeppen dan? Als je zou willen bereiken dat de discussie stopt? Algemene vraag.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_172239143
quote:
Voor in de achtertuin? :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:45:45 #132
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172239157
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:43 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik reed daar laatst langs (ivm de achterlijke files Arnhem - Apeldoorn Noord steeds) en kreeg echt de neiging middenop te gaan rijden, over de streepjes.
Weg bij die enge betonnen dingen...
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden. Ze gaan de opritten ook drastisch verminderen naar de woningen en zijstraten. Geen idee of ze de zandpaden gaan verharden, dat lijkt mij ook wat prijzig worden. Bijna alles is zand hier in het buitengebied :P.
pi_172239234
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Voor in de achtertuin? :D
Waarom niet :+
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:49:41 #134
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172239269
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:21 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zo lang je jezelf maar niet gaat verzamelen in groepjes rondhangend op straat Piet...
Damn, en ik wilde nog wel een buurtfeest organiseren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172239270
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:48 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Waarom niet :+
Heb je iig veel bekijks 8-)

Doet me een beetje denken aan die vent in Amerika die een omgebouwde 727 op zijn land heeft staan en daarin woont :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:50:21 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172239287
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:45 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe het gaat worden. Ze gaan de opritten ook drastisch verminderen naar de woningen en zijstraten. Geen idee of ze de zandpaden gaan verharden, dat lijkt mij ook wat prijzig worden. Bijna alles is zand hier in het buitengebied :P.
Je zou je kunnen voorstellen dat de fietspaden gecombineerd worden met een soort ventweg-constructie, maar da's weer in contradicutie met scheiden van verkeersstromen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:51:03 #137
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172239302
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar dat zei robin niet, zij had het over niet presteren.
En wat daar de reden voor is heb ik hier het afgelopen jaar regelmatig besproken. Dat wist Robin niet meer.
Je presteerde niet goed en je had het niet meer naar je zin. Dat was gewoon een parafrasering van wat jij eerder zei. De reden was ik niet vergeten maar doet er volgens mij niet erg toe in deze discussie. Er zullen/kunnen zoveel redenen zijn waarom iemand niet presteert.

Dat het bedrijf waar je werkt je daarom ook kwijt wilde, dat is iets wat ik niet wist, niet bedacht heb en wat jij ook niet verteld hebt.

Je kunt wel blijven gillen dat ik onzin roep. Maar ik roep geen onzin, we verschillen gewoon van mening.
pi_172239334
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb je iig veel bekijks 8-)

Doet me een beetje denken aan die vent in Amerika die een omgebouwde 727 op zijn land heeft staan en daarin woont :D
Yep, om 't hoekje bij De Tour, aan de eh St. Mary river, heeft er een een halve laker de kant op getakeld en omgebouwd tot vakantiewoning.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:53:10 #139
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172239362
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ah, dan was ik "weggelopen uit de discussie" en was het ook niet goed geweest.
Ik zou dat prima hebben gevonden, ik had sowieso geen enkele behoefte aan deze discussie. Ik gaf gewoon mijn mening. Maar je liep niet gewoon weg, je gilde dat ik onzin riep, er niks van snapte, verkeerde conclusies trok en weet ik wat meer. Terwijl we gewoon van mening verschillen.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:58:38 #140
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172239535
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:43 schreef z80 het volgende:

[..]

Robin begon over de hand op houden bij de verzorgingsstaat. Iets wat compleet anders is dan een zak geld mee krijgen bij je "oud" werkgever.
Gouden handdrukken en afvloeiingsregelingen horen in mijn beleving gewoon bij onze verzorgingsstaat/verzorgingswereld. Ook al worden ze niet door de staat zelf betaald.

Maar goed, als dat de spraakverwarring is. Alsof ik ooit zou denken dat zijn 30 maandsalarissen door de staat betaald zouden gaan worden. :?
pi_172239963
L-S,, hoe gaat het met Piep? Is ze al weer thuis?
We have far more in common than that which devides us..
pi_172240483
Oh god :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 12:35:42 #143
221912 minilot
Nancy boy
pi_172240769
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:50 schreef MCH het volgende:

[..]

Minilot zal ook wel snel stoppen
Oh! Fijn dat ik dat nu ook weet! Hehe. Geen acute plannen hoor. :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 12:36:49 #144
221912 minilot
Nancy boy
pi_172240812
Even verder teruglezen nog. En wat een goeie posts van Vanyel! ^O^ #fan
Let me see you stripped down to the bone
pi_172240917
Oh! De mooiste couchsurfer ooit O+

Staat er ergens in de voorwaarden niet dat je er eens per twee jaar eentje mag houden, zoals bij die Lectuurmappen vroeger? :+
  vrijdag 7 juli 2017 @ 12:42:26 #146
221912 minilot
Nancy boy
pi_172240987
F to the IETS - gefeliciteerd, kerel! ^O^

En O+ @ LHO's over zijn toeren raken van leuke couchsurfsters. Snoezig! :D
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 12:45:27 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172241060
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:42 schreef minilot het volgende:
F to the IETS - gefeliciteerd, kerel! ^O^
Thenks :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 7 juli 2017 @ 12:46:20 #148
221912 minilot
Nancy boy
pi_172241085
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:58 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Gouden handdrukken en afvloeiingsregelingen horen in mijn beleving gewoon bij onze verzorgingsstaat/verzorgingswereld. Ook al worden ze niet door de staat zelf betaald.
Ik denk dat een hoop mensen daar wel degeljjk een stevig verschil in maken. Vanuit het libertarische gedachtengoed dat Piet volgens mij aanhangt (aanname Piet, sorry alvast - corrigeer me gerust! ;)) zit het probleem in het hele volk laten meebetalen aan bijdragen voor mensen die om allerlei redenen steun vanuit de staat krijgen voor dingen die ze theoretisch ook zelf zouden kunnen oplossen, of in elk geval deels. Eigen verantwoordelijkheid, je eigen boontjes doppen, etcetera.
Ervoor zorgen dat je je vanuit een commercieel bedrijf stevig laat betalen sluit natuurlijk prima aan bij zo'n gedachtengoed, dat wordt niet betaald uit algemene middelen.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 12:46:38 #149
221912 minilot
Nancy boy
pi_172241092
En een kus voor Piep natuurlijk.
Let me see you stripped down to the bone
pi_172241183
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Thenks :)
Gevelociteerd!
  vrijdag 7 juli 2017 @ 12:51:09 #151
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172241230
Daarvoor dank
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 7 juli 2017 @ 12:53:52 #152
221912 minilot
Nancy boy
pi_172241311
Wat een plakdag vandaag! Pfoe.

Je zou verwachten dat dat na die enorme regen van gister (ze deelden gratis Pathé-gele regenponcho's uit in de bios O+) en het onweer wel verholpen zou zijn, maar nee!
Let me see you stripped down to the bone
pi_172241332
Yep.. Geen weer om te klussen :+

gelukkig zit ik op kruipafstand van 't strand xD
  vrijdag 7 juli 2017 @ 12:55:10 #154
221912 minilot
Nancy boy
pi_172241346
Hip nieuw hostel in Kopenhagen (nu 1 week open) heeft een binnenzwembad, zie ik nu. Yay! Volgende week elke ochtend van de die dagen even baantjes trekken. :9
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 12:55:45 #155
221912 minilot
Nancy boy
pi_172241363
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
gelukkig zit ik op kruipafstand van 't strand xD
Wat tof! Hoe dichtbij precies?
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 12:56:55 #156
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172241395
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:50 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je zou je kunnen voorstellen dat de fietspaden gecombineerd worden met een soort ventweg-constructie, maar da's weer in contradicutie met scheiden van verkeersstromen...
Bietenrooiers en fietsers op dezelfde weg, strak plan :P

Er is een nieuw bord trouwens, blauw bord met een trekker, verplicht gebruik maken van de paseerstrook voor mmbs.

En we krijgen weer een minister van landbouw *O*

http://www.boerderij.nl/H(...)op-landbouw-155305E/
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 7 juli 2017 @ 12:58:59 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172241442
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Bietenrooiers en fietsers op dezelfde weg, strak plan :P

Er is een nieuw bord trouwens, blauw bord met een trekker, verplicht gebruik maken van de paseerstrook voor mmbs.

En we krijgen weer een minister van landbouw *O*

http://www.boerderij.nl/H(...)op-landbouw-155305E/
Bietenrooiers horen gewoon volledig gedemonteerd op een minstens door 2 begeleidingsvoertuigen begeleidde dieplader, alleen tussen 10:00 en 15:00 toegelaten op de weg.

Problem solved :)

[ Bericht 4% gewijzigd door fietsie op 07-07-2017 13:04:39 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172241623
Omfg:

https://m.facebook.com/st(...)049142&id=1404076574

quote:
Helaas voor deze kleine man. Hij is wereldwijd een held en wordt gedragen door vele mensen. Zelfs de paus heeft hem nog genoemd.
Circa 2 miljoen aan geld opgehaald. Heel veel geld wat naar een stichting gaat en gebruikt gaat worden voor onderzoek.

Het probleem is dat er GEEN oplossing komt als wij, het volk, blijven GELOVEN en vooral HOPEN dat de farmaceutische kartels wel met oplossingen komen.

Inmiddels zijn we 60 jaar verder en triljoenen armer en de farmacie is in die jaren alleen maar schatje rijk geworden. Zijn wij nu gezonder geworden en genezen wij nu echt als we in behandeling zijn? Nee lieve mensen, het is de wereld op zijn kop.

Terug naar dit bericht. Deze jongeman had helemaal geen hersenkanker gekregen of had evt kunnen genezen, als men had gekeken naar vaccinatieschades bijv. Je krijgt niet zomaar kanker.
Kanker is het laatste redmiddel om te kunnen overleven. Het lichaam bouwt een tumor om gifstoffen vast te houden. Het immuunsysteem is te zwak om de gifstoffen te verwijderen, daarom zit er een tumor. Zodra het immuunsysteem bij krachten is, zal het proberen deze stoffen uit het lichaam te krijgen.

Dus met het opgehaalde geld had hij zichzelf kunnen behandelen via alternatieven (teveel om nu hier te noemen) en had hij zichzelf wel kunnen genezen. En ook nog andere kinderen kunnen helpen. Nu is deze stichting al jaren bezig met onderzoeken en is nog 0% verder gekomen (gehoord van andere bronnen).

Hieronder een stuk van 'natuur' die veel stukken heeft geschreven op dit artikel bij: http://www.wanttoknow.nl/(...)nose-uit-winstbejag/

"Een hersenstamtumor waar wereldwijd nog geen effectieve behandeling voor was. De gemiddelde levensverwachting 3 tot 4 maanden is en dat men ons wel kan ondersteunen met stervensbegeleiding.



http://www.stichtingsemmy.nl/ons-verhaal/

Semmy was op 28 mei 2006 net 4 jaar geworden
Fase 2 4 jaar DKTP

http://www.stichtingsemmy.nl/over-stichting-semmy/
Semmy overleed op 22 juni. Hij werd slechts vijf jaar oud.

Zonder vaccinaties op zijn 4e jaar was de hersenstamtumor niet ontstaan.

Via de prik was de “ongewenste stof” in de nier en bloedbaan terecht gekomen met diverse factoren. Dit via de blaasmeridiaan richting de hersenen in de hersenstam blijft hangen.

Een hersenstamtumor waar wereldwijd nog geen effectieve behandeling voor was. Omdat de behandeling gebaseerd op bestraling, chemokuur en operatie.

De stichting Semmy en de wetenschappers hebben 9 jaar lang zoveel energie en geld besteden. Tot heden is geen verbetering in zicht.

De oplossing is dat dit “ongewenste stof” in de hersenstam naar beneden kan leiden en via het afweersysteem met de lymfeklierenstelsel verwerken.

Dezelfde oplossing voor MRSA"

Dit stuk is mijn waarheid en hoe ik erover denk die gebaseerd is op veel onderzoeken lezen, luisteren naar ervaringsdeskundigen en verbindingen te leggen.

Hoe mentaal fucked up Kan iemand zijn.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 13:24:54 #159
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172242107
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik denk dat een hoop mensen daar wel degeljjk een stevig verschil in maken. Vanuit het libertarische gedachtengoed dat Piet volgens mij aanhangt (aanname Piet, sorry alvast - corrigeer me gerust! ;)) zit het probleem in het hele volk laten meebetalen aan bijdragen voor mensen die om allerlei redenen steun vanuit de staat krijgen voor dingen die ze theoretisch ook zelf zouden kunnen oplossen, of in elk geval deels. Eigen verantwoordelijkheid, je eigen boontjes doppen, etcetera.
Ervoor zorgen dat je je vanuit een commercieel bedrijf stevig laat betalen sluit natuurlijk prima aan bij zo'n gedachtengoed, dat wordt niet betaald uit algemene middelen.
Ja, klopt. En dat is waarover we van mening verschillen. Ik vind hand ophouden hand ophouden.
pi_172242297
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 13:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Omfg:

https://m.facebook.com/st(...)049142&id=1404076574

[..]

Hoe mentaal fucked up Kan iemand zijn.
Walgelijk ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_172242332
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 13:33 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Walgelijk ;(
Deze meneer weet walgelijk naar een nieuw niveau te brengen.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 13:35:39 #162
221912 minilot
Nancy boy
pi_172242342
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 13:33 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Walgelijk ;(
Heel naargeestig hoe iemand zich kan verliezen in zulke denkbeelden, ja. Brrr.
Let me see you stripped down to the bone
pi_172242462
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 13:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Heel naargeestig hoe iemand zich kan verliezen in zulke denkbeelden, ja. Brrr.
Nou ja, dat is een ding. Maar de boodschap dat je ouders voor de voeten gooit dat ze 1) de ziekte van hun kind veroorzaakt hebben en 2) niet de juiste beslissingen hebben genomen om er voor te zorgen dat hij zou niet overlijden, vind ik van een dusdanig niveau dat ik er niet een woorden voor heb.

Ik zie zoveel verdriet, verbijstering, vertwijfeling, verscheuring en zoveel mensen die keihard werken om te helpen. En dan iemand met zijn flauwekul een beetje vingertje wijzen.... Juk.

Goed, ik ben een beetje gevoelig voor het menselijk leed merk ik. Liep zojuist ook weer met lood in de schoenen de afdeling op omdat er een huilend stel zat naast de koffie-automaat. Ik geloof dat het tijd is voor vakantie ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 13:41:52 #164
221912 minilot
Nancy boy
pi_172242494
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 13:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Goed, ik ben een beetje gevoelig voor het menselijk leed merk ik. Liep zojuist ook weer met lood in de schoenen de afdeling op omdat er een huilend stel zat naast de koffie-automaat. Ik geloof dat het tijd is voor vakantie ;)
Ach! -knuf-

Wanneer héb je vakantie? Snel, hoop ik! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_172242714
Nog drie weken :') Komt goed hoor :s)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 13:53:35 #166
221912 minilot
Nancy boy
pi_172242808
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 13:50 schreef Clubsoda het volgende:
Nog drie weken :') Komt goed hoor :s)
Ik ga de zaligmakende werking van Denemarken eerst wel ff voor je testen volgende week. :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_172243074
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 13:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Omfg:

https://m.facebook.com/st(...)049142&id=1404076574

[..]

Hoe mentaal fucked up Kan iemand zijn.
Wat een idioot!
We have far more in common than that which devides us..
pi_172243895
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat tof! Hoe dichtbij precies?
Euh, 5 minuten wandelen zoiets.

Heb net bedacht dat ik m'n verwarmingsleidingen wil vervangen :+ Die lopen nu dwars over de muren enzo.
pi_172243965
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:34 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Euh, 5 minuten wandelen zoiets.

Heb net bedacht dat ik m'n verwarmingsleidingen wil vervangen :+ Die lopen nu dwars over de muren enzo.
Krijgen wij nog foto's te zien van je nieuwe stek?

Fiets jarig? Gefeliciteerd!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 7 juli 2017 @ 14:36:27 #170
221912 minilot
Nancy boy
pi_172243969
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:34 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Euh, 5 minuten wandelen zoiets.
O, wat lekker moet dat zijn!

Hop, zwembroek aan en plons in die Noordzee! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_172243999
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:36 schreef minilot het volgende:

[..]

O, wat lekker moet dat zijn!

Hop, zwembroek aan en plons in die Noordzee! O+
Nu woon ik 5 minuten met de auto van 't strand 8-)

Maar er staat aardig wat stroming hier overal hoor. Dus je moet goed weten waar 't kan en waar niet. Ondanks dat is 't altijd aardig druk hier aan de stranden :')

Maar het strand heeft wel 1 nadeel: zand.
pi_172244012
Het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid mailt of ze onze crowdfundvideo in het archief mogen opnemen. Tof!
pi_172244020
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:34 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Euh, 5 minuten wandelen zoiets.

Heb net bedacht dat ik m'n verwarmingsleidingen wil vervangen :+ Die lopen nu dwars over de muren enzo.
Had ik in mijn vorige huis ook, kan je leuk kerstversiering aan vastmaken :-). Of zelfs een scheve kerstboom (been there done that).
We have far more in common than that which devides us..
pi_172244077
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Had ik in mijn vorige huis ook, kan je leuk kerstversiering aan vastmaken :-). Of zelfs een scheve kerstboom (been there done that).
Ik vind 't geen porum :@

Nagoed, ben hier ook al aardig wat beunhaas werk tegen gekomen. Met name op 't gebied van elektra.
pi_172244121
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Had ik in mijn vorige huis ook, kan je leuk kerstversiering aan vastmaken :-). Of zelfs een scheve kerstboom (been there done that).
Of plantjes aan hangen O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 7 juli 2017 @ 14:40:44 #176
221912 minilot
Nancy boy
pi_172244128
Oh, ik hou juist van zand. O+

Ik zit er na een dag strand steevast van top tot teen onder.



Dit, maar dan met zand. :9
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 14:41:22 #177
221912 minilot
Nancy boy
pi_172244147
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid mailt of ze onze crowdfundvideo in het archief mogen opnemen. Tof!
Wat cool! Beeld & Geluid is sowieso tof. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_172244216
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:39 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik vind 't geen porum :@

Nagoed, ben hier ook al aardig wat beunhaas werk tegen gekomen. Met name op 't gebied van elektra.
Ik was ook heel blij dat 't in mijn huidige huis er niet zit hoor.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172244322
Pas op p2, maar ik ben vandaag fan van Bramito en Clubsoda :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172244445
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik was ook heel blij dat 't in mijn huidige huis er niet zit hoor.
't is ook klote om er omheen schoon te maken enzo..
pi_172244576
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:51 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

't is ook klote om er omheen schoon te maken enzo..
En behangen (dat moest in dat huis wel), hoor m'n vader nog mopperen ;)
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:13:04 #182
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172245020
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 13:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Deze meneer weet walgelijk naar een nieuw niveau te brengen.
Er is een user hier op fok bnw die nlet anders doet dat dit soort dingen te posten. Men laat dat gewoon toe
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172245214
Ik ben daar echt nog nooit geweest.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 juli 2017 @ 15:20:04 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_172245263
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat cool! Beeld & Geluid is sowieso tof. ^O^
Staat op het lijstje om in augustus weer eens heen te gaan. Al veel te lang niet meer geweest.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_172245304
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:40 schreef minilot het volgende:
Oh, ik hou juist van zand. O+

Ik zit er na een dag strand steevast van top tot teen onder.

[ afbeelding ]

Dit, maar dan met zand. :9
Olaf O+

Geef mij maar sneeuw ;) Heb 't niet zo op (te) warm :P
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:21:32 #186
221912 minilot
Nancy boy
pi_172245325
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:20 schreef borisz het volgende:

[..]

Staat op het lijstje om in augustus weer eens heen te gaan. Al veel te lang niet meer geweest.
*boks*
Nou ja, ik dan in september :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:25:11 #187
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_172245440
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:47 schreef Vanyel het volgende:
Pas op p2, maar ik ben vandaag fan van Bramito en Clubsoda :Y
O+

Weet alleen niet waarom...
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:25:16 #188
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172245443
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:51 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

't is ook klote om er omheen schoon te maken enzo..
Groot gelijk heb je, dat is wel echt lelijk.
In mijn nieuwe huis ook overal aanwezig ;(

En over zand heb je ook gelijk _O-
pi_172245449
_O-

KPN belt net, niet genoeg lijnen beschikbaar in de wijkcentrale voor mijn aansluiting. Krijg nu gratis snelheidsupgrade omdat ik op een andere central word aangesloten. En omdat 't langer duurt.
pi_172245484
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Groot gelijk heb je, dat is wel echt lelijk.
In mijn nieuwe huis ook overal aanwezig ;(
Yup, enige wat me 'tegen houdt' zijn de kosten voor pers gereedschap. Zag net een tang op MP maar die was op 20 minuten al verkocht voor een prijs die 3 keer over de kop ging.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:27:23 #191
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172245523
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:26 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Yup, enige wat me 'tegen houdt' zijn de kosten voor pers gereedschap. Zag net een tang op MP maar die was op 20 minuten al verkocht voor een prijs die 3 keer over de kop ging.
Ja het kost allemaal weer extra en extra tijd
Ik heb een huurhuis dus ik ga Kaatje dr tips maar gebruiken denk _O-
pi_172245633
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja het kost allemaal weer extra en extra tijd
Ik heb een huurhuis dus ik ga Kaatje dr tips maar gebruiken denk _O-
Tijd maakt me niet zoveel uit. Als ik 1 kamer af heb zou ik er al gaan wonen (mits ik meubels heb :P)
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:30:51 #193
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172245656
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:30 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Tijd maakt me niet zoveel uit. Als ik 1 kamer af heb zou ik er al gaan wonen (mits ik meubels heb :P)
Dat zou me echt zo tegenstaan, steeds die rotzooi zien
pi_172245682
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat zou me echt zo tegenstaan, steeds die rotzooi zien
Verschil is dat ik als ik thuis ben 24/7 kan klussen en geen rekening hoef te houden met een baan ;) Dus 't enige wat me in toom zou houden zijn financiën :P

Maar ik wil dit verlof al zoveel mogelijk af hebben. Afhankelijk van m'n knie..
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:32:12 #195
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172245696
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:31 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Verschil is dat ik als ik thuis ben 24/7 kan klussen en geen rekening hoef te houden met een baan ;) Dus 't enige wat me in toom zou houden zijn financiën :P

Maar ik wil dit verlof al zoveel mogelijk af hebben. Afhankelijk van m'n knie..
Ja dat is ook wel zo. Als je werkt zie je er toch niks van! :D
pi_172245716
Strand O+ Ik woon te ver weg van strand dus kom er zelden. Eigenlijk alleen op vakantie.

En ik realiseer me dat ik hier geen verwarmingsbuizen langs de muren heb lopen :o Ik woon er al twee jaar :+
Als ik een huis zo kopen, zou ik ze ook weg willen werken :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:33:02 #197
221912 minilot
Nancy boy
pi_172245723
Vanavond dit https://food52.com/recipe(...)ith-dill-vinaigrette en gehakballen met roggebrood.
Alvast even in de stemming komen voor tripje noordwaards. :)

Wanneer komen je meubels ook alweer, Frantic?
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:33:35 #198
221912 minilot
Nancy boy
pi_172245744
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:32 schreef Lot_1 het volgende:
Strand O+ Ik woon te ver weg van strand dus kom er zelden. Eigenlijk alleen op vakantie.
Hoe lang is het met de auto voor jou, naar het dichtstbijzijnde strand aan zee? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_172245758
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Er is een user hier op fok bnw die nlet anders doet dat dit soort dingen te posten. Men laat dat gewoon toe
Daar heb ik nog nooit van gehoord en met open mond van verbazing stukjes gelezen. T is wel leuk leesvoer als je niets te doen hebt.
Binnen mij fb zitten ook een paar die geloven :o in een aantal van dit soort dingen. Over andere onderwerpen zijn ze wel weer erg nuchter, dus mogen ze blijven.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172245788
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja het kost allemaal weer extra en extra tijd
Ik heb een huurhuis dus ik ga Kaatje dr tips maar gebruiken denk _O-
Ze zijn ook wel best handig als je iets wil aanlichten, je kunt er zo'n knijpspotje aan vastklemmen.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:35:56 #201
221912 minilot
Nancy boy
pi_172245820
En slingers aan ophangen bij verjaardagen! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:36:04 #202
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172245825
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ze zijn ook wel best handig als je iets wil aanlichten, je kunt er zo'n knijpspotje aan vastklemmen.
Haha ja goed idee :D
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:36:21 #203
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172245834
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:35 schreef minilot het volgende:
En slingers aan ophangen bij verjaardagen! ^O^
Maar dan moet ik slingers voor mezelf ophangen -O- ;(
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:38:18 #204
221912 minilot
Nancy boy
pi_172245889
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:36 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Maar dan moet ik slingers voor mezelf ophangen -O- ;(
Je kunt ook slingers in je eigen huis doen als Frantic jarig is - die heeft straks in zijn eigen casa geen buizen meer om ze aan vast te hangen. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:39:57 #205
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172245941
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Je kunt ook slingers in je eigen huis doen als Frantic jarig is - die heeft straks in zijn eigen casa geen buizen meer om ze aan vast te hangen. ^O^
Oeh ja goed idee *O*
Wanneer ben je jarig Frantic? :D
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:40:08 #206
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_172245944
Zij jullie nou de voordelen van opbouw verwarmingsbuizen aan het bespreken?

_O-

O+ CUL SC
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:41:37 #207
221912 minilot
Nancy boy
pi_172245989
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:40 schreef Bramito het volgende:
Zij jullie nou de voordelen van opbouw verwarmingsbuizen aan het bespreken?
Ja. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_172246062
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Je kunt ook slingers in je eigen huis doen als Frantic jarig is - die heeft straks in zijn eigen casa geen buizen meer om ze aan vast te hangen. ^O^
Wait, what
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:43:51 #209
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172246063
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:40 schreef Bramito het volgende:
Zij jullie nou de voordelen van opbouw verwarmingsbuizen aan het bespreken?

_O-

O+ CUL SC
Ik heb dat toch nodig O+

Ik heb ook al een spreuk op mijn keukenmuur ;(
verf O+
pi_172246068
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:25 schreef Bramito het volgende:

[..]

O+

Weet alleen niet waarom...
Niet piepen, gewoon baden in de adoratie.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172246084
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oeh ja goed idee *O*
Wanneer ben je jarig Frantic? :D
28 feb
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:44:51 #212
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172246103
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:44 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

28 feb
*noteert*
pi_172246117
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik heb dat toch nodig O+

Ik heb ook al een spreuk op mijn keukenmuur ;(
verf O+
Ik zat in een meubelwinkel het hele schap met van die spreukenborden luidkeels af te kraken.. Achter me ging een vrouw haar 4 bordjes terug zetten in 't schap met een grijnzende man er naast.

Toen ik thuis kwam moest m'n ma ineens iets gaan ruilen. Bleek dat ze ook zo'n bord voor mij had gekocht..
pi_172246155
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:45 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik zat in een meubelwinkel het hele schap met van die spreukenborden luidkeels af te kraken.. Achter me ging een vrouw haar 4 bordjes terug zetten in 't schap met een grijnzende man er naast.

Toen ik thuis kwam moest m'n ma ineens iets gaan ruilen. Bleek dat ze ook zo'n bord voor mij had gekocht..
De man was jou waarschijnlijk eeuwig dankbaar. En ahhh...je moeder, t kwam uit een goed hart _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_172246169
Zo bizar met die borden. Van mijn zwager had ik niet per se anders verwacht, maar dat ik er een stuk of vijf zou spotten bij die leuke mensen van een paar huizen verderop was echt een schok. Ze zijn echt overal.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:47:38 #216
221912 minilot
Nancy boy
pi_172246176
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik heb ook al een spreuk op mijn keukenmuur ;(

Ah, getver! Bij ons op de slaapkamer had de vorige bewoner "SWEET DREAMS" op de muur achtergelaten in plakletters. Bij het eraf peuteren kwam de muurverf mee en we zijn aartslui, dus we hebben er gewoon met merkstift in koeienletters "..are made of this" achter gekalkt.


..kinderen van de jaren tachtig als we zijn. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:47:54 #217
221912 minilot
Nancy boy
pi_172246184
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:45 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik zat in een meubelwinkel het hele schap met van die spreukenborden luidkeels af te kraken.. Achter me ging een vrouw haar 4 bordjes terug zetten in 't schap met een grijnzende man er naast.

Toen ik thuis kwam moest m'n ma ineens iets gaan ruilen. Bleek dat ze ook zo'n bord voor mij had gekocht..
:D !
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:47:56 #218
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172246186
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:45 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik zat in een meubelwinkel het hele schap met van die spreukenborden luidkeels af te kraken.. Achter me ging een vrouw haar 4 bordjes terug zetten in 't schap met een grijnzende man er naast.

Toen ik thuis kwam moest m'n ma ineens iets gaan ruilen. Bleek dat ze ook zo'n bord voor mij had gekocht..
Haha omg ik word daar echt zo triest van.
Mijn keuken bevat nu nog iets als: deze keuken is gekruid met liefde :')
pi_172246215
Ik ben eigenlijk voornemens om de Bristol stool chart op mn plee op te hangen :+
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:49:55 #220
221912 minilot
Nancy boy
pi_172246252
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben eigenlijk voornemens om de Bristol stool chart op mn plee op te hangen :+
Educatief! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_172246301
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Educatief! :D
:Y

En ik had laatst een Darth Vader gezien van +/- 50 cm hoogte met een enorme rooie light saber.. Dat leek me wel wat als rolhouder.
pi_172246318
Ik heb picto's met wat je in welke volgorde moet doen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:52:36 #223
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172246343
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:51 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

:Y

En ik had laatst een Darth Vader gezien van +/- 50 cm hoogte met een enorme rooie light saber.. Dat leek me wel wat als rolhouder.
Awesome! :D
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:52:53 #224
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172246359
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

En topicreeksen als "wat voor eten heb jij in je unimog liggen?"
_O-
Spoilers!
pi_172246445
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

_O-
Hoe is Piep?
We have far more in common than that which devides us..
pi_172246461
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoe lang is het met de auto voor jou, naar het dichtstbijzijnde strand aan zee? :)
In Groningen aan de kust heb je wel wat zeestranden. Twee geloof ik, bij Delfzijl. Dat is bijna drie kwartier rijden en die stranden zijn nogal armetierig als ik google moet geloven (nooit geweest). Dus dan kom je al snel bij Noord-Holland uit als je een fijn groot strand wil... bij Julianadorp oid? Dat is bijna twee uur rijden.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_172246501
Strand Delfzijl is vrij sip ja :+
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:57:00 #228
221912 minilot
Nancy boy
pi_172246506
Overigens. Nu een aantal van jullie om verschillende redenen toch al op de hoogte is en de rest van jullie ook hartstikke O+ is en ik het toch niet zo best voor me kan houden..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let wel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...en dáárvoor moest ik dus laatst zes buisjes bloed prikken! :7
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:57:11 #229
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172246511
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:11 schreef Kaatje1 het volgende:
L-S,, hoe gaat het met Piep? Is ze al weer thuis?
We gaan haar over 20 minuten ophalen. Kiesje was lastig te verwijderen, tandjes zijn weer schoon, bloed was goed.
Spoilers!
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:57:16 #230
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_172246515
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Niet piepen, gewoon baden in de adoratie.
^) echt
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:57:54 #231
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172246544
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh! Fijn dat ik dat nu ook weet! Hehe. Geen acute plannen hoor. :)
Ik verbied het :6
Spoilers!
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:58:13 #232
221912 minilot
Nancy boy
pi_172246564
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik verbied het :6
Deal! -x-
Let me see you stripped down to the bone
pi_172246569
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:57 schreef minilot het volgende:
Overigens. Nu een aantal van jullie om verschillende redenen toch al op de hoogte is en de rest van jullie ook hartstikke O+ is en ik het toch niet zo best voor me kan houden..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let wel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...en dáárvoor moest ik dus laatst zes buisjes bloed prikken! :7
:o nice en spannend!

Dus nu de daad bij de kreet van laatst voegen en op de fiets naar 't gemeente huis :+?
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:00:17 #234
221912 minilot
Nancy boy
pi_172246648
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:58 schreef FranticDJ het volgende:

[..]
Dus nu de daad bij de kreet van laatst voegen en op de fiets naar 't gemeente huis :+?
Hehe, ja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:00:25 #235
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172246653
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:57 schreef minilot het volgende:
Overigens. Nu een aantal van jullie om verschillende redenen toch al op de hoogte is en de rest van jullie ook hartstikke O+ is en ik het toch niet zo best voor me kan houden..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let wel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...en dáárvoor moest ik dus laatst zes buisjes bloed prikken! :7
Wat leuk! *O* *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:01:12 #236
221912 minilot
Nancy boy
pi_172246685
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

We gaan haar over 20 minuten ophalen. Kiesje was lastig te verwijderen, tandjes zijn weer schoon, bloed was goed.
Ha mooi! Piep zal wel opgelucht wezen ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:01:38 #237
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172246696
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid mailt of ze onze crowdfundvideo in het archief mogen opnemen. Tof!
Tof!

En het was weer de hoogste tijd voor een surfer crush, de laatste was zeker alweer een paar maanden geleden.
Spoilers!
pi_172246702
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:57 schreef minilot het volgende:
Overigens. Nu een aantal van jullie om verschillende redenen toch al op de hoogte is en de rest van jullie ook hartstikke O+ is en ik het toch niet zo best voor me kan houden..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let wel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...en dáárvoor moest ik dus laatst zes buisjes bloed prikken! :7
Geweldig nieuws
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:02:19 #239
221912 minilot
Nancy boy
pi_172246721
Hm. Diverse foodblogs spreken elkaar tegen over welk kraampje in Kopenhagen de beste rød pølse verkoopt! Naja, dan maar allemaal uitproberen. :Y)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:02:46 #240
221912 minilot
Nancy boy
pi_172246742
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
En het was weer de hoogste tijd voor een surfer crush, de laatste was zeker alweer een paar maanden geleden.
:D
Let me see you stripped down to the bone
pi_172246751
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:02 schreef minilot het volgende:
Hm. Diverse foodblogs spreken elkaar tegen over welk kraampje in Kopenhagen de beste rød pølse verkoopt! Naja, dan maar allemaal uitproberen. :Y)
Laat dan even weten welke de beste is :+
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:04:23 #242
221912 minilot
Nancy boy
pi_172246801
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:02 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Laat dan even weten welke de beste is :+
Uiteraard!

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de combinatie broodje + worstje al gauw goed vind. :@
Let me see you stripped down to the bone
pi_172246806
Mini-mini *O*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_172246845
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Uiteraard!

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de combinatie broodje + worstje al gauw goed vind. :@
Nou... Heb in de US toch aardig wat hotdogachtigen gegeten die een stukje beter waren dan 't gemiddelde broodje knakworst :P
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:05:54 #245
221912 minilot
Nancy boy
pi_172246846
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:04 schreef mjan het volgende:
Mini-mini *O*
Ik heb het voorgesteld als naam, maar het werd ge-veto'd. Reteflauw. :{w
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:06:00 #246
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172246850
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:57 schreef minilot het volgende:
Overigens. Nu een aantal van jullie om verschillende redenen toch al op de hoogte is en de rest van jullie ook hartstikke O+ is en ik het toch niet zo best voor me kan houden..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let wel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...en dáárvoor moest ik dus laatst zes buisjes bloed prikken! :7
*O* *O* *O* *O* *O*
Spoilers!
pi_172246876
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb het voorgesteld als naam, maar het werd ge-veto'd. Reteflauw. :{w
nanolot :Y
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:07:26 #248
221912 minilot
Nancy boy
pi_172246901
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Nou... Heb in de US toch aardig wat hotdogachtigen gegeten die een stukje beter waren dan 't gemiddelde broodje knakworst :P
Ja, okee. Wat knakworsten betreft ben ik eigenlijk best kritisch, nu ik erover nadenk. Die van Unox uit blik, die vind ik maar stom! Die zeggen geen 'knak'.

Deze zijn goed!


En deze ook wel:
Let me see you stripped down to the bone
pi_172246903
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb het voorgesteld als naam, maar het werd ge-veto'd. Reteflauw. :{w
Gewoon een naam zoeken die erop lijkt en heel langzaamaan introduceren als afkorting (dit is tenminste een leuke)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 juli 2017 @ 16:08:33 #250
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_172246943
Feli mini *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_172246960
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, okee. Wat knakworsten betreft ben ik eigenlijk best kritisch, nu ik erover nadenk. Die van Unox uit blik, die vind ik maar stom! Die zeggen geen 'knak'.

Deze zijn goed!
[ afbeelding ]
De knakworsten van Frau Kirchgasser in Oostenrijk. Die knakten zo enorm, daar moest je niet tegenover een eter zitten, want je zat onder.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:09:24 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_172246980
Ben er een beetje emotioneel van :@
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:09:26 #253
221912 minilot
Nancy boy
pi_172246984
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

De knakworsten van Frau Kirchgasser in Oostenrijk. Die knakten zo enorm, daar moest je niet tegenover een eter zitten, want je zat onder.
Oh! :9
Ik zal het onthouden voor als ik ooit eens in Oostenrijk ben.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:09:46 #254
221912 minilot
Nancy boy
pi_172246994
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben er een beetje emotioneel van :@
Uniekie, mafkees! :D :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_172247003
Hmm klinkt goed..

Hmm worst :+.. Beter toch maar zo snel mogelijk heel de benedenverdieping klaar maken xD
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:09:54 #256
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_172247004
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:57 schreef minilot het volgende:
Overigens. Nu een aantal van jullie om verschillende redenen toch al op de hoogte is en de rest van jullie ook hartstikke O+ is en ik het toch niet zo best voor me kan houden..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let wel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...en dáárvoor moest ik dus laatst zes buisjes bloed prikken! :7
_O_

Effe trouwen is inderdaad ook wel handig.
Beetje bij beetje worden de kinderhaterslozen de minderheid. :6
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:09:55 #257
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172247006
Ik stel Dalek voor als werknaam voor minimini. Of die hond uit Inspector Gadget.
Spoilers!
pi_172247019
*O* :o *O* fantastisch mini!
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:10:19 #259
221912 minilot
Nancy boy
pi_172247023
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:09 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm worst :+.. Beter toch maar zo snel mogelijk heel de benedenverdieping klaar maken xD
Uh.. Wat heeft het één met het ander te maken!?
Let me see you stripped down to the bone
pi_172247033
Wat leuk mini *O*
pi_172247037
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:10 schreef minilot het volgende:

[..]

Uh.. Wat heeft het één met het ander te maken!?
Worst maken *O*

Ik heb een open keuken :P
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:11:08 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_172247050
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Uniekie, mafkees! :D :*
Van die knakworsten dan he? :D :P
Nee, ben zo blij voor je!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_172247059
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh! :9
Ik zal het onthouden voor als ik ooit eens in Oostenrijk ben.
Frau Kirchgasser is een vriendin van de familie _O- De familie woont in Filzmoos. Ohhh...als ik er nu aan denk, loopt me het water in de mond :9~
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:16:55 #264
221912 minilot
Nancy boy
pi_172247253
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:10 schreef Lot_1 het volgende:
*O* :o *O* fantastisch mini!
Ja, we vinden het ook wel jofel! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:18:00 #265
221912 minilot
Nancy boy
pi_172247294
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Frau Kirchgasser is een vriendin van de familie _O- De familie woont in Filzmoos. Ohhh...als ik er nu aan denk, loopt me het water in de mond :9~
Ja verrek, daar heb ik als toerist zonder connecties natuurlijk geen fluit aan. }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_172247314
Tof Mini! :*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:18:43 #267
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172247316
Ludolf 4 forummodmonololist w/
Spoilers!
pi_172247373
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:16 schreef minilot het volgende:
Jajaja, kalm aan

[..]

Ja, we vinden het ook wel jofel! *O*
En wat een fijne reden om bloed te moeten prikken ^O^ Ik hoopte al dat het niet iets vervelends was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_172247375
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:18 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja verrek, daar heb ik als toerist zonder connecties natuurlijk geen fluit aan. }:|
Noem mijn achternaam bij die familie en ze ontvangen je met open armen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172247390
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik stel Dalek voor als werknaam voor minimini. Of die hond uit Inspector Gadget.
Werknamen zijn belangrijk :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:22:40 #271
221912 minilot
Nancy boy
pi_172247450
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:20 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik vind invasieve medische handelingen sowieso niet echt je dat. Maar dat zal denk ik voor de meeste mensen gelden, lui met zeldzame fetishes daargelaten natuurlijk. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:23:32 #272
221912 minilot
Nancy boy
pi_172247470
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:20 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Werknamen zijn belangrijk :Y
Kijk, we falen nu al! :') Geen projectnaam.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:24:46 #273
221912 minilot
Nancy boy
pi_172247521
Heh. Baas weggejaagd met Beastie Boys!

'Ik ga vandaag verder thuis vandaan werken'.
'Joe!'

:W
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 16:24:49 #274
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172247524
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ludolf 4 forummodmonololist w/
Hmm even teruglezen. Met drie kwartier vertraging geland op FCO
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:24:53 #275
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_172247526
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:20 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Werknamen zijn belangrijk :Y
:Y Wij hadden als werknaam Radboud om m'n schoonfamilie op stang te jagen.
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:26:39 #276
221912 minilot
Nancy boy
pi_172247582
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hmm even teruglezen. Met drie kwartier vertraging geland op FCO
Hola, helemaal gemist! Wat ga je in/om Rome doen?
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:26:44 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172247584
Hoera voor de aanstaande mini! *O*
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:28:26 #278
221912 minilot
Nancy boy
pi_172247630
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:26 schreef Lienekien het volgende:
Hoera voor de aanstaande mini! *O*
*O*

Hoe gaat het met JOU? Daar in lurkland? :+ :*
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 16:28:47 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172247641
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik stel Dalek voor als werknaam voor minimini. Of die hond uit Inspector Gadget.
Ik wou grappen 'is er een kleine op komst' maar das geen grap dus.

Volgens mij niet gepland? Of is alleen trouwen niet het plan. Anyhow, van harte gefeliciteerd *O*

Wordt het een jongen of een meisje? Want dan kunnen we alvast geld gaan lappen voor de traptrekker danwel speelgoedkeuken :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:28:56 #280
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172247650
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:56 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

In Groningen aan de kust heb je wel wat zeestranden. Twee geloof ik, bij Delfzijl. Dat is bijna drie kwartier rijden en die stranden zijn nogal armetierig als ik google moet geloven (nooit geweest). Dus dan kom je al snel bij Noord-Holland uit als je een fijn groot strand wil... bij Julianadorp oid? Dat is bijna twee uur rijden.
Je vergeet Schier en je vergeet Borkum! :o
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:29:53 #281
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172247671
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:28 schreef minilot het volgende:

[..]

*O*

Hoe gaat het met JOU? Daar in lurkland? :+ :*
In Engerland. O+ Baantjes trekken in de zee.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:30:24 #282
221912 minilot
Nancy boy
pi_172247688
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Volgens mij niet gepland?
Jawèèèl. We zijn al ruim anderhalf jaar bezig, ik vond het onderhand wel tijd voor een voltreffer! :Y

quote:
Wordt het een jongen of een meisje?
Weet ik over een paar weken pas :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:30:41 #283
221912 minilot
Nancy boy
pi_172247700
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

In Engerland. O+ Baantjes trekken in de zee.
Oooo! De beste plek om te wezen - geniet ervan! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_172247703
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Weet ik over een paar weken pas :)
Maar wil je 't van te voren weten?
pi_172247730
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou, ik vind invasieve medische handelingen sowieso niet echt je dat. Maar dat zal denk ik voor de meeste mensen gelden, lui met zeldzame fetishes daargelaten natuurlijk. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit toch wel een groot verschil hoe mijn moeder (verpleegkundige) met medische interventies omgaat (eigenlijk stelt het nooit iets voor in haar ogen) en ik :P Terwijl ik mezelf niet fobisch zou noemen :D

En: komt wel goed :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:32:15 #286
221912 minilot
Nancy boy
pi_172247750
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:30 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Maar wil je 't van te voren weten?
Jawel hoor. :Y
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:33:34 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172247784
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:36 schreef mjan het volgende:

Fiets jarig? Gefeliciteerd!
Danku
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:33:44 #288
221912 minilot
Nancy boy
pi_172247793
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:31 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Er zit toch wel een groot verschil hoe mijn moeder (verpleegkundige) met medische interventies omgaat (eigenlijk stelt het nooit iets voor in haar ogen) en ik :P Terwijl ik mezelf niet fobisch zou noemen :D
Ja, okee..
Nou, ik heb het geluk dat ik tot nu toe met weinig dingen te maken heb gehad, maar ik vermoed dat ik een enorm watje ben bij de meeste medische interventies. :{w
Let me see you stripped down to the bone
pi_172247794
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je vergeet Schier en je vergeet Borkum! :o
Ja, maar schier is ook niet dichtbij? En 15 euro pp voor de overtocht :o Net nog opgezocht omdat ik strandzin kreeg en overweeg komende zondag te gaan.
Bij Borkum duurt de overtocht al 50 minuten, en dan moet je nog naar de Eemshaven eerst. En een retour kost 20 euro pp :o
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:34:20 #290
221912 minilot
Nancy boy
pi_172247813
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Danku
Heb je al toffe kadootjes gekregen? :)

Doe je verder nog iets aan je verjaardag eigenlijk?
Let me see you stripped down to the bone
pi_172247847
Fiets! Van harte *O* Waarom is er geen steenovenpizzafeestje in je tuin met het mooie uitzicht? :{w
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:36:07 #292
221912 minilot
Nancy boy
pi_172247869
En snotverrrrrr. De act waar ik het meeste zin in had voor http://baroeg.nl/programma/wavefest1/ morgenavond heeft een polsblessure. Grmbl.
Naja, ze komt alsnog in september. :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:37:10 #293
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_172247898
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:36 schreef minilot het volgende:
En snotverrrrrr. De act waar ik het meeste zin in had voor http://baroeg.nl/programma/wavefest1/ morgenavond heeft een polsblessure. Grmbl.
Naja, ze komt alsnog in september. :)
Kan dat wel in jou toestand :')
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:37:50 #294
221912 minilot
Nancy boy
pi_172247921
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:37 schreef Bramito het volgende:

[..]

Kan dat wel in jou toestand :')
Zeg! }:| :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_172247947
Eet je wel voor twee mini? :')
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:39:05 #296
221912 minilot
Nancy boy
pi_172247959
Argh. Ik had gewoon mijn mond moeten houden, stelletje eikels! :+
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:40:06 #297
221912 minilot
Nancy boy
pi_172247996
Ludolf, waarom ben je nou in Italië? Is het iets obscuurs, dat je geen antwoord geeft? :7
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 16:41:02 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172248029
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Jawèèèl. We zijn al ruim anderhalf jaar bezig, ik vond het onderhand wel tijd voor een voltreffer! :Y


Oh, excuses. Zoveel bewust kinderlozen hiero :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Jawel hoor. :Y
Hoezo, jij gaat toch voor een naam als Anne (genderneutraal) en koopt alles grijs :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 16:41:45 #299
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172248048
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:40 schreef minilot het volgende:
Ludolf, waarom ben je nou in Italië? Is het iets obscuurs, dat je geen antwoord geeft? :7
Heb geen vraag gezien. We hebben daar een uitwisseling georganiseerd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 16:41:51 #300
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172248054
Vol.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 16:41:58 #301
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172248057
Basta.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')