abonnement Unibet Coolblue
pi_172227848
Sinds ik mijn computer heb gedefragmenteerd heb ik opeens allemaal rare zwarte randen rondom afbeeldingen en popup-screens bij Google Chrome.

Standaardinstellingen en het opnieuw installeren van Google Chrome heb ik al geprobeerd.

Ik draai Windows 7 64bit en heb Chrome Versie 59.0.3071.115 (Officiële build) (64-bits).



Wie heeft een oplossing?
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 6 juli 2017 @ 22:22:23 #2
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_172228827
Dan heb je je pc wss niet alleen gedefragmenteerd...

Wat heb je nog meer gedaan? Welk programma heb je gebruikt?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  donderdag 6 juli 2017 @ 22:54:03 #3
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_172229827
Is dat niet iets van aid/assistance voor blinden en slechtzienden? Of voice-over blabla voor blinden ofzo?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_172231135
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:22 schreef embedguy het volgende:
Dan heb je je pc wss niet alleen gedefragmenteerd...

Wat heb je nog meer gedaan? Welk programma heb je gebruikt?
Voor het defragmenteren heb ik Defraggler gebruikt.

Voordat ik ging defragmenteren heb ik CCleaner gebruikt. Inclusief het opsporen van fouten in het register met datzelfde programma. Zelf denk ik dat er bij dat laatste wat mis is gegaan. Maar na het gebruik van CCleaner was er nog niks aan de hand. Pas na het defragmenteren.
AJAX AMSTERDAM!
pi_172232218
ik denk dat het geen reet met defragmenteren te maken heeft (kan haast niet), maar eerder met een update van Chrome of dat ccleaner in je register heeft zitten kutten

Hier iemand op reddit die een maand geleden hetzelfde had
https://www.reddit.com/r/webdev/comments/6funh4/just_updated_to_chrome_59_getting_black_borders/

Update 2: turning off hardware acceleration at the very bottom of "advanced settings" in Chrome 59's settings fixed the problem. Much thanks to /u/Sconathon for the fix!
pi_172235641
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:37 schreef racerdkb het volgende:
ik denk dat het geen reet met defragmenteren te maken heeft (kan haast niet), maar eerder met een update van Chrome of dat ccleaner in je register heeft zitten kutten

Hier iemand op reddit die een maand geleden hetzelfde had
https://www.reddit.com/r/webdev/comments/6funh4/just_updated_to_chrome_59_getting_black_borders/

Update 2: turning off hardware acceleration at the very bottom of "advanced settings" in Chrome 59's settings fixed the problem. Much thanks to /u/Sconathon for the fix!
Nee dat leek mij ook stug inderdaad.

Ik ga het proberen.
AJAX AMSTERDAM!
pi_172244268
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:37 schreef racerdkb het volgende:
ik denk dat het geen reet met defragmenteren te maken heeft (kan haast niet), maar eerder met een update van Chrome of dat ccleaner in je register heeft zitten kutten

Hier iemand op reddit die een maand geleden hetzelfde had
https://www.reddit.com/r/webdev/comments/6funh4/just_updated_to_chrome_59_getting_black_borders/

Update 2: turning off hardware acceleration at the very bottom of "advanced settings" in Chrome 59's settings fixed the problem. Much thanks to /u/Sconathon for the fix!
Top, het heeft gewerkt. Thx!
AJAX AMSTERDAM!
pi_172245200
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:45 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Top, het heeft gewerkt. Thx!
Het is alleen niet een oplossing die je graag wil, beter update je de drivers van je videokaart en kijk je of hardware acceleratie weer aan kan.
Powered by Janetje®
pi_172260440
nee het is inderdaad niet echt een oplossing meer een pleistertje er op geplakt.

nu kan je weer andere nadelen gaan ondervinden, maar frappant is het wel dat dit werkt.

als je er niet uitkomt met drivers updaten zou ik wachten tot de volgende grote update van Chrome en dan hardwareversnelling weer inschakelen en dan kijken of het normaal werkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')