abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:02:35 #76
422935 Myrr
Hail Myrria
pi_172350575
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:59 schreef Chanty het volgende:
Aahhh dat je dat durft :o
Ja hij is over het algemeen heel erg makkelijk, behalve dat hij alleen in z'n bed sliep. Verder weinig moeilijk, al had hij wel een megasprong de week voor een gingen.

En ja het is maar een dag reizen, dat overleven ze wel.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:07:54 #77
422935 Myrr
Hail Myrria
pi_172350743
Als 'ie moeilijk was geweest had ik het ook niet gedaan denk ik. Zo'n reis bohhhhh.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:18:22 #78
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_172351064
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:02 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja hij is over het algemeen heel erg makkelijk, behalve dat hij alleen in z'n bed sliep. Verder weinig moeilijk, al had hij wel een megasprong de week voor een gingen.

En ja het is maar een dag reizen, dat overleven ze wel.
Ja zij overleven het wel. De vraag is of jij het overleefd :+ wij waren in september naar Frankrijk (rit van zes uur, met pauzes langer). Amélie was toen 3 maanden en de heenweg ging perfect. De terugweg was een ware ramp met krijsende baby. Werd er echt niet vrolijk van.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:19:08 #79
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_172351082
Groof gaat dat wel lukken in zo korte tijd in de vakantieperiode? :o
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_172352872
Oh wat leuk om jullie zomerse dreumes verhalen te lezen!

Myrr, dapper vind ik het, van jullie beide!

Groofsken, ik vond de reis als kind zo gezellig, das ook zeker al vakantie!

Chanty, wat een guitig snoetje heeft je dame! Zo groot ook al!

Molo's stervende zwaan O+ ik moet er soms ook stiekem om lachen en vind het ook wel sneu, t is wat al die emoties.

Jagar, heerlijk zo uitslapen, hopelijk een nieuwe trend?

Arja hoe vond ze haar eerste junkfood?

Nouk, ik kan me voorstellen dat dat naar voelt... Rationeel is t goed te begrijpen, maar dat betekent niet dat het niet pijn kan doen.

LeSage, oeh wat een onderneming,, dapper hoor! Genoeg entertainment mee voor onderweg, hopelijk vermaakt hij zich dan wel. Ik las hier ooit ergens iemand die bij elke tussenstop kleine kadootjes gaf (gebrande dvd, kleurboek etc), dat vond ik wel slim klinken.

Hier geen vakantie plannen, de tuin voelt nog steeds als vakantie haha. Heb wel mijn vakantiegeld al uitgegeven, ik heb een bakfiets besteld. Hopelijk eindelijk weer wat conditie terug krijgen een gezellige ritjes maken.

Verder is t zo gezellig momenteel, ze spelen fijn, boze buiten zijn snel over en ze eten supergoed en véél (elk 4 boterhammen, fruit, groot bord avondeten)!

Oh en nog over woordjes, grootste is heel gefascineerd door alle vogeltjes op het dak/in de tuin en vanmiddag wees hij ze weer aan en zei met heel zacht stemmetje "daa twiet-twiets" zo smelt* O+
Wie de brug kent die de toekomst verbindt wacht niet op de sterksten, maar stilt de honger van een kind.
pi_172353105
Hier is Emmy net zo gericht op B als op mij. Zij hebben zo hun eigen grapjes en ritueeltjes en wij ook. B is drukker en gekker met haar en ze giert het dan uit van het lachen.
Ik krijg haar meestal sneller rustig als er iets is.

Myrr wat een droppie!

Emmy vond haar eerste junkfood heerlijk maar ze vindt alles lekker.

Madivi wow 4 boterhammen

Groofs een week voor een id kaart wordt wel krap denk ik. Heb je al wel een afspraak staan? Hier had ik een afspraak vorige week woensdag en kan ik hem deze week op vrijdag ophalen
pi_172353501
Eerste keer op vakantie met dreumes is wel even wennen vond ik hoor! Idd met eten bijvoorbeeld. De meeste restaurants gingen gelukkig om half 6 open en dan moesten we er ook echt al gaan zitten om te voorkomen dat E te moe werd voor we zelf ons eten rustig konden opeten. Zo vroeg eten is het ook nog veel te warm in zulke landen, dat was een stukje minder :'). En je zit ineens zo lange avond bij je huisje/tentje whatever :P. Ik mistte die lekkere lange avonden op een terrasje wel. Maar ach.

Wij hebben 1300km gereden met E - die echt een schurfthekel heeft aan vastgesnoerd stil moeten zitten :P - en dat ging boven verwachting goed. Wel een overnachting gepakt heen en terug. Zelf brak aankomen na een nacht rijden en dan met een stuiterende dreumes dealen zagen we niet zitten. Was erg relaxed reizen. Maar wij zaten vlak voor het hoogseizoen en hadden geen enkele file ^^. Dat scheelt ook zoveel.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 23:09:19 #83
422935 Myrr
Hail Myrria
pi_172354187
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:18 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ja zij overleven het wel. De vraag is of jij het overleefd :+ wij waren in september naar Frankrijk (rit van zes uur, met pauzes langer). Amélie was toen 3 maanden en de heenweg ging perfect. De terugweg was een ware ramp met krijsende baby. Werd er echt niet vrolijk van.
FPMHwq4.jpg

:')

Op sterven na dood ja. Na een groot feest met idem after hebben we nog nooit zo uit gezien. _O-
pi_172354578
Die cadeautjes hoor ik ook vaker, maar ik denk dat S. dat begrip nog niet heeft. Ik zorg gewoon voor wat leuke speeltjes die ik af kan wisselen en heeeeel veel eten (rauwkost, brood, rozijntjes, koekjes).
De nacht is voor ons niet zo'n probleem, we komen daar bij mijn schoonouders aan, dus die kunnen lekker met S. aanrommelen en wij uitrusten bij het zwembad ;)
Daarom de terugweg wel in 2 delen, dan hebben we geen opvang op de dag erna ;)

Oef Groof, dat is wel krap ja. Maar je kunt in het uiterste geval een spoedaanvraag doen (dat moet vriend dus altijd }:| ) kost alleen belachelijk veel geld.
Ik heb die van S. vandaag nog even gezocht en gevonden. Uhm tja, als we daarmee aangehouden worden is hij niet zo heel herkenbaar, hij was 5 weken bij die foto _O-

Myrr _O_ wat een onderneming!
pi_172354750
Bremen is zeker leuk ja!

Helaas krijgt mevrouw tanden. En tandenluiers zijn wat suboptimaal op.de camping en zulks :')

Maar goed!

Voor onderweg zijn pindaflips hier echt dé grote hit. Kan ik iedereen aanraden _O_
Asdonkse: Rijpt zeer vroeg tot vroeg (2de kersenweek). Matig grote kers met slechte houdbaarheid en slechte vervoerbaarheid. Smaakt alleen goed indien niet overrijp. Bloeitijd vroeg, S-allelen: onbekend.
pi_172358797
Wat zijn pindaflips?

T sliep weer tot 7.15. Wat een heerlijkheid zeg. Ik heb voor het eerst in tijden de hele nacht doorgeslapen, van 23.00 tot 07.00. Ik ben er zelfs een beetje duf van.
pi_172358850
13141703-peanut-flips--Stock-Photo.jpg

Wat heftig dat slapen nu pas beetje gaat komen Jagär :o

Ik zou allang ingestort zijn joh!

Valt me trouwens op dat veel Duitsers hier in de buurt echt beroerd Engels spreken zeg. Ik spreek wel wát Duits, maar ik mis vocabulaire en weet ik wat allemaal.
Dus ik vraag of het in het Engels kan, maar dan snappen ze geen reet van wat ik zeg.
Vind het wel opvallend

Vandaag keiharde regen hier, eens kijken wat er ergens binnen te doen is, want dit is niks vandaag.
Morgen naar huis, ook wel prima zo
Asdonkse: Rijpt zeer vroeg tot vroeg (2de kersenweek). Matig grote kers met slechte houdbaarheid en slechte vervoerbaarheid. Smaakt alleen goed indien niet overrijp. Bloeitijd vroeg, S-allelen: onbekend.
pi_172358875
Ik vind dat er over het algemeen heel erg slecht engels wordt gesproken in duitsland. Mijn schoonouders spreken geen woord engels. Daardoor is mijn duits wel veel beter geworden, maar het is best frustrerend soms.

Oeh, die pindaflips lijken mij ook wel lekker.

We slapen wel een stuk beter hoor, trouwens. Maar, meestal wordt T nog wel 1x wakker 's nachts. Maar, ik ben ook gewoon een slechte slaper. Laatst 2 nachten alleen geslapen, en toen werd ik ook wakker snahcts....
pi_172359308
Ik schrok vandaag om 9:15 wakker :o
En hoorde nog niks bij Emmy.
Toen ik een flesje ging maken, hoorde ik haar pas wakker worden
  woensdag 12 juli 2017 @ 15:19:10 #90
409579 LuDann
All the way
pi_172365026
Hoi! Wij zijn terug van vakantie hoor, maar ik heb het retedruk en kan maar moeilijk de tijd vinden om hier te posten. :') Ik wil altijd op iedereen reageren en niet alleen maar een update vragen over hoe het met ons gaat en als dat dan niet lukt dan reageer ik maar niet. Lastig! Ik houd het nu maar ongeveer bij de laatste pagina, want anders komt het er weer niet van. :@

Groofs, ik zag je plaatje nog, wat een plaatje indeed! O+ Prachtige krullen!

Molo heeft een fantastische tijd op de camping lees ik. _O- Geweldig hoor. Geniet er nog even van, hoe lang zijn jullie nog kamperen?

Myrr, respect voor de lange vlucht! Hier ging 3,5 uur perfect maar ik moet toch niet denken aan langer hoor. Het laatste half uur was toch telkens wel behoorlijk intensief.

Jagar & Arja, heerlijk die uitslaper! Nu moet ik zeggen dat Wolk dat gelukkig ook doet op mijn vrije dagen, maar daar staat natuurlijk wel tegenover dat ze nog steeds ergens tussen de 3 en de 5 keer wakker wordt 's nachts. ;) En nu we terug zijn is het even extra lastig en heeft ze last van verlatingsangst als ze wakker is geworden dus dan kan ik haar niet zomaar terugleggen. Ze slaapt al een paar nachten bij ons in bed dus, vind ik niet erg comfortabel want ze is een vreselijke draaikont. Ik ga ervan uit dat het met een paar nachten weer makkelijker wegleggen is, dat ging in Griekenland net zo.

Verder: onze vakantie was fantastisch. O+ Toen het was afgekoeld was tot een graad of 28-30 overdag konden we wat meer zien van het eiland en dat hebben we volop gedaan. We hadden al snel een fijne vakantieroutine waarbij we met zijn alleen rond 9 uur wakker werden, daarna erop uit gingen, rond 14/15 uur terug voor Wolks slaapje, rond 18 uur wakker en nog even zwemmen en dan erop uit om ergens wat te eten.

We waren dan pas rond 23 uur terug op de kamer maar Wolk trok dat helemaal prima. :o We hebben dus toch lekker terras kunnen hangen en laat kunnen eten + slenteren door de oude stad. Ik had me vooraf ingesteld op hele avonden in het appartement omdat het normaal gesproken bedtijd is om 19 uur, maar dat was dus helemaal niet zo. En eenmaal terug ging ze gewoon om 19 uur weer slapen. _O-
pi_172375963
Ludann dat klinkt als een heerlijke vakantie!
pi_172376337
Wow LuDann, wat fijn die tijden! Dan heb je nog wat aan je avond idd. Jullie foto's zagen er heerlijk uit! Hopelijk vindt ze snel haar draai weer in haar eigen bed.

Lekker dat uitslapen Arja! Hier sliep O ook weer eens uit maar we moesten om 9 uur in het ziekenhuis zijn met de tweeling. M'n schoonvader kwam op O passen maar die doet geen luiers, dus we hebben hem 8:15 uur wakker moeten maken. Zul je zien dat hij morgen weer om half 7 wakker is -O-

Fijn dat de nachten een stuk beter gaan bij jullie Jagar!

Luiers op een camping spreekt me sowieso al niet zo aan Molo, laat staan als er tandjes doorkomen... Ik mis in een vakantiehuisje m'n commode al. Hopelijk zijn ze snel door!
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
pi_172380058
Doet geen luierS FF? Wat lame. Het belang van uitslapen voor een dreumesje is toch ook groot? Ik zou geflipt zijn :')

Ik lees het topic dagelijks mee. Reageer alleen bijna nooit want ik vind dat mobiel zo irritant :'). Fijn dat jullie zon heerlijke vakantie hebben gehad LuDann!

Onze dreumes is ook zo leuk O+. Een peutertje in wording. Ontdekkend, onderzoekend, kletst oren van de kop af. Zo gezellig <3
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
All that hurts me makes me stronger - MR
'Billie Joe'
'Dexter'
pi_172380650
Tja, dat wisten we van tevoren Kuuks, daarom schakelen we hem ook alleen in voor max 2 uur oppassen. En anders had O ook wakker moeten worden omdat hij dan mee zou moeten. En dat was nog iets eerder geweest. Maar jammer is het wel idd.

Ik vind dit overigens ook een erg leuke leeftijd. O ligt nu in bed te kwebbelen tegen z'n beesten O+ en we gaan zo naar de dierentuin, dat vindt hij ook superleuk. Dieren benoemen is zijn grote hobby!
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸&gt;&lt;(((ē&gt;
pi_172382244
Oh my. Ik heb emmy op de fiets naar mijn moeder gebracht. Komen we daar aan vertikt ze het om zich eruit te laten tillen en houdt zich stevig vast aan het stuur. Ze vindt fietsen zo leuk. Driftbui.

Zitten we binnen zit ze met de hengsels van mijn tas te spelen. Wil ik weggaan met tas weer een driftbui. Ze overstrekt zich dan helemaal. Het beste helpt het dan nog om haar op de grond te leggen en haar hoofd te beschermen. Over haar heen te stappen en het te negeren en iets te gaan doen wat haar interesse heeft. Dan draait ze snel bij.

Maar als het nu al zo'n kleine dramaqueen is waar moet dit heen als ze 2 is :o
pi_172382451
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 15:19 schreef LuDann het volgende:

Verder: onze vakantie was fantastisch. O+ Toen het was afgekoeld was tot een graad of 28-30 overdag konden we wat meer zien van het eiland en dat hebben we volop gedaan. We hadden al snel een fijne vakantieroutine waarbij we met zijn alleen rond 9 uur wakker werden, daarna erop uit gingen, rond 14/15 uur terug voor Wolks slaapje, rond 18 uur wakker en nog even zwemmen en dan erop uit om ergens wat te eten.

We waren dan pas rond 23 uur terug op de kamer maar Wolk trok dat helemaal prima. :o We hebben dus toch lekker terras kunnen hangen en laat kunnen eten + slenteren door de oude stad. Ik had me vooraf ingesteld op hele avonden in het appartement omdat het normaal gesproken bedtijd is om 19 uur, maar dat was dus helemaal niet zo. En eenmaal terug ging ze gewoon om 19 uur weer slapen. _O-
Ooh, wat klinkt dat fijn zeg! Zo ontspannen! Zal jullie vast goed gedaan hebben om er even uit geweest te zijn....

Vannacht heb ik weinig geslapen, maar dat is m'n eigen schuld. M'n boek was zo spannend dat ik pas om 1 uur mezelf kon overtuigen het weg te leggen...Midden in het spannende stuk, dus toen sliep ik ook nog niet zomaar.
pi_172382477
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 10:07 schreef Arja het volgende:
Oh my. Ik heb emmy op de fiets naar mijn moeder gebracht. Komen we daar aan vertikt ze het om zich eruit te laten tillen en houdt zich stevig vast aan het stuur. Ze vindt fietsen zo leuk. Driftbui.

Zitten we binnen zit ze met de hengsels van mijn tas te spelen. Wil ik weggaan met tas weer een driftbui. Ze overstrekt zich dan helemaal. Het beste helpt het dan nog om haar op de grond te leggen en haar hoofd te beschermen. Over haar heen te stappen en het te negeren en iets te gaan doen wat haar interesse heeft. Dan draait ze snel bij.

Het zijn allemaal fases!

En FF, geen luiers? Dat vind ik wel wat gek! Veel plezier in de dierentuin. T is ook gek op beesten. Laatst in de dierentuin hebben we een giraffe knuffel voor hem gekocht, en die sleept hij nu steeds mee...
pi_172384342
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 10:07 schreef Arja het volgende:

Precies hetzelfde hier, en dan is het echt zo'n gezichtje van een kleine baby die ernstig verwaarloosd wordt ofzo, terwijl er niets aan de hand is.
Voor mij dan, voor haar is het natuurlijk een wereldramp op dat moment als ze haar zin niet krijgt.
Leren omgaan met grenzen en teleurstelling denk ik, komt vast goed :Y
Maar pittige tantes wel ja!

We zijn nu onderweg naar huis toe, gisteren en vandaag gaan fantastisch. Uit eten, tent inpakken en alles met Larfje.
We kregen nog de opmerking van de tent-buren dat ze ons zo stil vonden ondanks dreumes. Terwijl ik haar zo vervelend vond doen (door de tanden enzo) de afgelopen twee weken. Mooi hoe dat kan verschillen qua beleving.

Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan wel als ze ietsjes groter is :)
pi_172384355
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 10:21 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Het zijn allemaal fases!

En FF, geen luiers? Dat vind ik wel wat gek! Veel plezier in de dierentuin. T is ook gek op beesten. Laatst in de dierentuin hebben we een giraffe knuffel voor hem gekocht, en die sleept hij nu steeds mee...
Zo lief dat O+
pi_172384750
Fijn dat jullie zo'n goede vakantie hebben gehad LuDann! Het is jullie van harte gegund! Ik krijg vaak ook niet alles bijgelezen, dus doe ook aan laatste pagina reactie :@ .

Fijn dat jullie het zo gezellig hebben Madivi!

Haha Myrr die foto! Veel plezier op vakantie in ieder geval!

Nu heb ik ook best zin in Pindaflips haha...

Veel plezier in de dierentuin FF! Het is in ieder geval beter weer voor de dierentuin dan gister! Hier tenminste wel...

Ojeej Arja. Dat zijn inderdaad wel even wat driftbuien kort na elkaar. Wel leuk dat ze het fietsen zo leuk vindt! Misschien zijn juni baby's wel driftkikkers? Ik heb nu nog de baby variant, dus eens zien hoe dat volgend jaar is... O-)

Molo goede terugreis!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')