abonnement Unibet Coolblue
pi_172221776
Hii,

Ik zou graag jullie mening willen over wat jullie hier over denken... Ik weet niet wat ik er van moet vinden en wat ik moet doen.

Ik ben een vrouw van 28 jaar oud. Ongeveer 2/3 maanden geleden kreeg ik opeens een apje op mijn werktelefoon dat hij het bijna niet durfde te vragen maar toch deed. Of ik zin had om een drankje te doen. Ik vroeg wie hij was. Hij was bij mij op de werkvloer geweest voor een opdracht te van een andere afdeling en dat hij mij zag lopen. Hij vond me heel erg mooi en wilde graag wat doen. Ik zei dat ik mij gevleid voelde maar niet zomaar gelijk met iemand wat ga drinken. Zelf had ik hem niet gezien of iets. Uiteindelijk zijn we eigenlijk constant blijven appen elke dag. Over van alles eigenlijk. Ons leven, familie werk alles eigenlijk. Hij was degene die mij elke ochtend apte en avond en eigenlijk de hele dag door maar niet op een irritante manier. Het klikte eigenlijk super goed. Dus gaf ik aan dat ik hem wel zou willen zien. Nou hij blij en we hebben het er meerdere keren over gehad. Beide hebben we het heel druk qua roosters. Beide onregelmatige diensten en hij oproepbaar ook.

Hij heeft 1x eerder op de dag zelf gevraagd wat ik aan het doen was en of ik mee wilde gaan naar de boulevaard wilde gaan. Het was mooi weer. Ik kon niet want had afspraken. Nou uiteindelijk niet van gekomen. Een week geleden ongeveer vroeg hij wanneer we elkaar gingen zien. Ik gaf aan in ieder geval voordat hij op vakantie zou gaan. Hij is vanaf vandaag een maand naar Curacao. Dat wilde hij ook graag. Nou ik kwam met een aantal dagen wanneer ik zou kunnen. Dus ik zei vrijdag, nou dan kon hij niet want had hij een feestje. Nou prima geeft niet. Maar hij kwam ook niet zelf met een datum. Dus ik vroeg of hij die zondag wat te doen had. Reageerde hij niet op maar apte hij de volgende dag Beauty.. Nou eenmaal die vrijdag vorige week dus vroeg hij smiddags of ik aan het werk was. Dus ik zei gelukkig niet. Nou hij had het gelezen en reageerd rond half 12 savonds pas. Dat geeft ook niet, maar toen zei hij Jammer anders hadden we kunnen daten. Dus ik zei jaa inderdaad. Zei hij Ja nu is het te laat helaas. Dus ik reageerde met:"had je het eerder moeten zeggen haha😽". Heeft hij gelezen en niet gereageerd. Dat is ook niet erg deden we wel vaker en dan apte we de volgende dag gwn. Dus ik apte de volgende dag gwn zoals we deden. Dat heeft hij dus gelezen en niet meer gereageerd sinds dien.

Het is een heel verhaal ik weet het haha. Maag ik snap er echt niets van. Waarom uit het niets reageerd hij niet meer. Ik heb daarna ook niets meer gestuurd omdat ik niet wil dat hij denkt dat ik achter hem aan ren. Want dan moet hij gewoon reageren. Ik vraag me af of ik wat verkeerds gezegd heb waardoor hij uit het niets niet meer reageert. Ik hoop dat iemand mij kan helpen...
  donderdag 6 juli 2017 @ 18:31:48 #2
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_172221979
Misschien is z'n interesse wat verminderd omdat jullie na 2/3 maanden appen elkaar nog nooit hebben gezien?
In zo'n 60 a 90 dagen was er niet één middag/avond waarop jullie allebei een paar uurtjes konden vrijmaken?

Het ligt niet aan jezelf maar uiteindelijk is de 'spanning' er wel af, lijkt me.
Dit topic doet me echt heel erg denken aan een soortgelijk topic met bijna precies hetzelfde idee, veel te lang appen zonder af te spreken en dan uiteindelijk is de interesse weg.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 6 juli 2017 @ 18:31:56 #3
64781 bonke
pipo koeie
pi_172221984
weet je?...
ik snap er niks van trouwens :)
pies on joe toe
pi_172222116
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Misschien is z'n interesse wat verminderd omdat jullie na 2/3 maanden appen elkaar nog nooit hebben gezien?
In zo'n 60 a 90 dagen was er niet één middag/avond waarop jullie allebei een paar uurtjes konden vrijmaken?

Het ligt niet aan jezelf maar uiteindelijk is de 'spanning' er wel af, lijkt me.
Dit topic doet me echt heel erg denken aan een soortgelijk topic met bijna precies hetzelfde idee, veel te lang appen zonder af te spreken en dan uiteindelijk is de interesse weg.
Jaa is snap wat je zegt. Ik snap alleen niet waarom hij dan uit het niets niet meer reageert. Wees dan gewoon eerlijk. Hij komt steeds met het idee af te speken. Dan kom ik met dagen dat ik zou kunnen en dan is hij niet duidelijk
  Forum Admin donderdag 6 juli 2017 @ 18:37:57 #5
58651 crew  murp
murp
pi_172222127
Heeft hij misschien een (slechte) relatie?
pi_172222135
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:31 schreef bonke het volgende:
weet je?...
ik snap er niks van trouwens :)
Haha is het niet duidelijk
pi_172222142
Maar moet ik hem laten of iets naar hem sturen?
pi_172222160
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:37 schreef murp het volgende:
Heeft hij misschien een (slechte) relatie?
Hij zei dat hij single was dus dan ga ik daar vanuit
  Forum Admin donderdag 6 juli 2017 @ 18:44:17 #9
58651 crew  murp
murp
pi_172222264
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:38 schreef Maya1989 het volgende:
Maar moet ik hem laten of iets naar hem sturen?
ja joh, gewoon jezelf zijn... vind hij dat niet leuk dan heeft hij zelf een probleem dat ie niet zo,n leuk meid als jij krijgt. :7
pi_172222369
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:44 schreef murp het volgende:

[..]

ja joh, gewoon jezelf zijn... vind hij dat niet leuk dan heeft hij zelf een probleem dat ie niet zo,n leuk meid als jij krijgt. :7
Jaa dat is waar eigenlijk. Aan de ene kant denk ik dahaag ik ga niet appen en dan vragen waarom hij niet meer reageert uit het niets. Maar aan de andere kant denk ik wat denk hij, hij moet weten wat ik ervan vind en dat je niet zomaar mensen kan negeren als je daar zin in heb. Dat kan wel.. maar dat is niet netjes haha
pi_172222436
Het kan toch niet zijn dat, omdat ik zei:"dan had je het eerder moeten zeggen haha😽" dat hij zich daar serieus zo beledigd door voelt
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 6 juli 2017 @ 18:52:21 #12
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172222453
Het duurt allemaal gewoon veel te lang. Na een paar dagen zou ik ook geen belangstelling meer hebben.

Ik snap er trouwens niks van hoe dat werkt tegenwoordig met appen :'). Je spreekt gewoon iets af IN PERSOON en houd je daar aan. En als je "geen tijd" hebt dan is het kennelijk niet belangrijk genoeg. Althans, zo werkt dat bij mij.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_172222586
Vraag het hem..
pi_172222589
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:52 schreef SeLang het volgende:
Het duurt allemaal gewoon veel te lang. Na een paar dagen zou ik ook geen belangstelling meer hebben.

Ik snap er trouwens niks van hoe dat werkt tegenwoordig met appen :'). Je spreekt gewoon iets af IN PERSOON en houd je daar aan. En als je "geen tijd" hebt dan is het kennelijk niet belangrijk genoeg. Althans, zo werkt dat bij mij.
Ja dat is waar. Misschien wil ik hem liever zien dan hij mij. Alleen waarom al die tijd blijven appen vanuit zijn kant. Dan is dat toch ook nutteloos lijkt mij.
pi_172222663
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:38 schreef Maya1989 het volgende:
Maar moet ik hem laten of iets naar hem sturen?
Hij is een maand op vakantie...

Als je iets wil sturen, doe dat wanneer hij terug is.
pi_172222768
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:57 schreef madam-april het volgende:
Vraag het hem..
Wat zou ik moeten zeggen: "hee waarom reageer je niet" Dat is ook zo wat
pi_172222811
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij is een maand op vakantie...

Als je iets wil sturen, doe dat wanneer hij terug is.
Toen ik 2 weken op vakantie was had hij daar ook geen last van en apte hij mij ook dagelijks.. Dus ja moet ik dan gaan wachten omdat hij op vakantie is
pi_172222850
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:05 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Toen ik 2 weken op vakantie was had hij daar ook geen last van en apte hij mij ook dagelijks.. Dus ja moet ik dan gaan wachten omdat hij op vakantie is
Laat gaan. Verwijder hem uit je app-lijst (of hoe zoiets dan ook heet) en richt je weer op echte mensen van vlees en bloed.
Dit is pure tijdverspilling.
pi_172222861
Omdat ie niet af wil spreken.
Waarom weet ik niet maar ik gok een vriendin of zo
pi_172222978
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:08 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Laat gaan. Verwijder hem uit je app-lijst (of hoe zoiets dan ook heet) en richt je weer op echte mensen van vlees en bloed.
Dit is pure tijdverspilling.
Appen houd op een gegeven moment inderdaad op. En alleen praatjes dat hij mij wil zien heb ik idd ook niks aan
pi_172223193
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:05 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Toen ik 2 weken op vakantie was had hij daar ook geen last van en apte hij mij ook dagelijks.. Dus ja moet ik dan gaan wachten omdat hij op vakantie is
Nee, blijf een maand lang met hem praten; dat is namelijk echt enorm als je elkaar toch niet kunt zien.

Praat lekker elke dag, ook al heb je geen flikker te zeggen. Zorg ervoor dat je bereikbaar bent, zodat hij je blijft herinneren, want tja, stel je eens voor dat je even terugtrekt zodat hij je kan missen...


Als je niets boeiend te zeggen hebt, is 1 maand tijd heel lang om het boeiend te houden.

Weet je wat? Doe gewoon wat fijn voor je is.
pi_172223322
Ik snap überhaupt niet dat je reageert op iemand die op die manier aan je nr komt. Klinkt echt super shady
pi_172223435
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee, blijf een maand lang met hem praten; dat is namelijk echt enorm als je elkaar toch niet kunt zien.

Praat lekker elke dag, ook al heb je geen flikker te zeggen. Zorg ervoor dat je bereikbaar bent, zodat hij je blijft herinneren, want tja, stel je eens voor dat je even terugtrekt zodat hij je kan missen...


Als je niets boeiend te zeggen hebt, is 1 maand tijd heel lang om het boeiend te houden.

Weet je wat? Doe gewoon wat fijn voor je is.
Wow ik wist niet dat je boos zou worden haha. Ik snap echt wel wat je zegt. En er zit ook wat in. Ik hoef ook niet persee nu nu wat te zeggen erover kan ook wachten. Ook al was het alleen appen we hadden genoeg om over te praten
pi_172223456
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:28 schreef Allures het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat je reageert op iemand die op die manier aan je nr komt. Klinkt echt super shady
Ik was ook kortaf in het begin maar toch raakte we aan de praat dat gebeurd
pi_172223490
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:05 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Toen ik 2 weken op vakantie was had hij daar ook geen last van en apte hij mij ook dagelijks.. Dus ja moet ik dan gaan wachten omdat hij op vakantie is
Ja want jij op vakantie of hij zelf op vakantie is echt hetzelfde :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_172223512
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:34 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Ik was ook kortaf in het begin maar toch raakte we aan de praat dat gebeurd
omdat je stopt met nadenken als een kerel je beauty noemt blijkbaar :')
pi_172223567
Ik ben waarschijnlijk single omdat ik geen whatsapp heb, want daar spelen de relaties tegenwoordig af. Elke dag de hele dag door appen, verschrikkelijk en de vrouwen kicken erop, rot een eind op.
  Moderator donderdag 6 juli 2017 @ 19:49:46 #28
138438 crew  Pizzakoppo
pi_172223809
Zijn jullie ouder dan 16?
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:56:31 #29
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_172223986
Bij dat afspreken klinkt het alsof ie een vriendin heeft. TS ik zou me niet druk maken of je iets verkeerds gezegd hebt. En als het voor je gemoedsrust prettiger is om nu toch te appen zou ik het doen. Om duidelijkheid te krijgen dan. Anders blijft het zo vaag hangen.
pi_172224174
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:38 schreef hanskraaijjr het volgende:
Ik ben waarschijnlijk single omdat ik geen whatsapp heb, want daar spelen de relaties tegenwoordig af. Elke dag de hele dag door appen, verschrikkelijk en de vrouwen kicken erop, rot een eind op.
"Ik kan geen meisje krijgen en dat is de schuld van whatsapp".
Conscience do cost.
pi_172224237
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:36 schreef Allures het volgende:

[..]

omdat je stopt met nadenken als een kerel je beauty noemt blijkbaar :')
Dat is niet het waar het om ging omdat hij Beauty heeft zei: Dat was hetgene wat hij had gezegd nadat ik vroeg of hij die zondag wat te doen doen had. Als ik daardoor al zou stoppen met nadenken.. Ik ben een volwassen vrouw van 28 die alleen even wat advies of een mening van een ander nodig heeft. Is niet heel gek toch
  Spellchecker donderdag 6 juli 2017 @ 20:06:04 #32
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172224273
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:08 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Laat gaan. Verwijder hem uit je app-lijst (of hoe zoiets dan ook heet) en richt je weer op echte mensen van vlees en bloed.
Dit is pure tijdverspilling.
Dit dus.
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:08:44 #33
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172224340
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:31 schreef MacorgaZ het volgende:

Het ligt niet aan jezelf maar uiteindelijk is de 'spanning' er wel af, lijkt me.
Dit topic doet me echt heel erg denken aan een soortgelijk topic met bijna precies hetzelfde idee, veel te lang appen zonder af te spreken en dan uiteindelijk is de interesse weg.
Dit zeer waarschijnlijk, erg herkenbaar in ieder geval.
Fade to Black
pi_172224363
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:38 schreef hanskraaijjr het volgende:
Ik ben waarschijnlijk single omdat ik geen whatsapp heb, want daar spelen de relaties tegenwoordig af. Elke dag de hele dag door appen, verschrikkelijk en de vrouwen kicken erop, rot een eind op.
Waarom zouden vrouwen kicken op whatsapp gesprekken. Het is nu vaak gwn zo dat mensen appen. En tuurlijk spreek ik liever in het echt af. Dat is waar het nu om gaat
pi_172224410
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Bij dat afspreken klinkt het alsof ie een vriendin heeft. TS ik zou me niet druk maken of je iets verkeerds gezegd hebt. En als het voor je gemoedsrust prettiger is om nu toch te appen zou ik het doen. Om duidelijkheid te krijgen dan. Anders blijft het zo vaag hangen.
Ik heb ook niet het gevoel dat het aan mij ligt. Het stoort gewoon, omdat hij 9 van de 10 keer degene was die het gesprek begon. Of begon over afspreken
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 6 juli 2017 @ 20:16:40 #36
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172224535
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:11 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Ik heb ook niet het gevoel dat het aan mij ligt. Het stoort gewoon, omdat hij 9 van de 10 keer degene was die het gesprek begon. Of begon over afspreken
Misschien is het wel een AI bot. Weet jij veel....

Ik ben misschien ouderwets maar je gaat toch eerst irl afspreken voordat je gaat "appen"? Wie gaat er nou appen met iemand die je nog nooit hebt ontmoet :?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_172224720
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:16 schreef SeLang het volgende:

[..]

Misschien is het wel een AI bot. Weet jij veel....

Ik ben misschien ouderwets maar je gaat toch eerst irl afspreken voordat je gaat "appen"? Wie gaat er nou appen met iemand die je nog nooit hebt ontmoet :?
Het is niet heel ouderwets wat je zegt. Alleem zo heel raar is dat niet vind ik. Er zijn genoeg mensen die bv daten via internet en sites. Die hebben elkaar ook nog nooit irl gezien en appen of mailen ook eerst
pi_172224786
Hij wou je gewoon nog even in de wacht zetten voor na zijn vakantie naar Curacao waar het altijd party seizoen is en de coke minder kost dan poedersuiker.
pi_172224797
Eigenlijk wat hij op dat moment aan het doen is, vindt hij leuker dan met jou te praten. Vertel hem dat het spannend en leuk was hem gesproken te hebben en dat de spanning er nu van af is, verwijder hem en reageer nooit meer op zijn berichten (wel openen en lezen, en echt helemaal niet reageren!). Als hij je echt wil, dan verzint hij wel een manier. ;) Geniet verder van je leven en focus je op belangrijke dingen.
pi_172224838
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:22 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Het is niet heel ouderwets wat je zegt. Alleem zo heel raar is dat niet vind ik. Er zijn genoeg mensen die bv daten via internet en sites. Die hebben elkaar ook nog nooit irl gezien en appen of mailen ook eerst
Wel een paar foto's hoop ik.. en een betrouwbaar profiel (ik check mensen na op facebook en linkedin voor ze mijn nummer krijgen hoor..).
pi_172225135
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wel een paar foto's hoop ik.. en een betrouwbaar profiel (ik check mensen na op facebook en linkedin voor ze mijn nummer krijgen hoor..).
Jaa het is via werk gegaan waar hij mij heeft gezien en ik hem half. Hij heeft mijn nummer opgezocht via intern soort internet via werk. Dus ga er vanuit dat het een normaal persoon is haha

[ Bericht 4% gewijzigd door Samzz op 14-07-2017 10:33:28 ]
pi_172225192
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:25 schreef TheInnocent het volgende:
Eigenlijk wat hij op dat moment aan het doen is, vindt hij leuker dan met jou te praten. Vertel hem dat het spannend en leuk was hem gesproken te hebben en dat de spanning er nu van af is, verwijder hem en reageer nooit meer op zijn berichten (wel openen en lezen, en echt helemaal niet reageren!). Als hij je echt wil, dan verzint hij wel een manier. ;) Geniet verder van je leven en focus je op belangrijke dingen.
Ja daar heb je gelijk in. Als hij echt iets wil dan weet hij me vast te vinden. Maar denk niet dat ik er dan nog op zit te wachten als hij z'n ding gedaan heeft en dan wel weer wil daaaag te laat
pi_172225219
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:24 schreef KosterT het volgende:
Hij wou je gewoon nog even in de wacht zetten voor na zijn vakantie naar Curacao waar het altijd party seizoen is en de coke minder kost dan poedersuiker.
Nou dat hoop ik niet voor hem met ons werk haha
pi_172230054
Ik denk dat hij absoluut interesse in je heeft gehad, anders had hij nooit al die moeite gedaan om je nummer te krijgen en dan te appen. Het heeft gewoon allemaal veel te lang geduurd.

Na 2/3 maanden appen en er komt maar geen date dan zou ik zeker weten mijn interesse verliezen, hoe leuk ik diegene ook vond.
pi_172230314
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:02 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk dat hij absoluut interesse in je heeft gehad, anders had hij nooit al die moeite gedaan om je nummer te krijgen en dan te appen. Het heeft gewoon allemaal veel te lang geduurd.

Na 2/3 maanden appen en er komt maar geen date dan zou ik zeker weten mijn interesse verliezen, hoe leuk ik diegene ook vond.
Dat is denk ik ook zo. Alleen ik vind het raar, omdat hij dan wel weer degene is die raar doet over wanneer hij wel of niet kan. Of niet duidelijk is
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:22:22 #46
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_172230649
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:09 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Dat is denk ik ook zo. Alleen ik vind het raar, omdat hij dan wel weer degene is die raar doet over wanneer hij wel of niet kan. Of niet duidelijk is
Als je hem leuk genoeg had gevonden had jij ook vast wel een gaatje in je agenda weten te vinden. Nu is je ego gekneusd en moet je ineens weten waarom.

Misschien is hij wel niet zo single als hij beweerde (al op facebook opgezocht?) en wilde hij hooguit een digitale flirt.
Dit soort hoofdbrekens over die aantrek/afstootspelletjes zijn zinloos.
Been there done that en heeft me te veel kostbare tijd en een hoop frustratie gekost. Laat het lossss.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_172230666
Dit topic is echt aids met spelfouten
pi_172230907
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:22 schreef PicoMMP het volgende:
Dit topic is echt aids met spelfouten
Klopt wel idd.

Ontopic: hij heeft/had een scharrel/vriendin denk ik en gaat nu feestvieren in Curaçao. Laat hem lekker en zoek iemand die wel boeiend genoeg is om binnen twee weken mee af te spreken. Die zijn digitaal ook wel te vinden (ik heb ervaring ;) ). Het is zonde van je eigenwaarde om hem nu te gaan appen op z'n vakantie. Hij zit er niet op te wachten, gaat sowieso niet leuk reageren, dus jij gaat je er niet beter door voelen.

En het is heel vrouwelijk om te vinden dat iemand moet weten hoe jij ergens over denkt. Ik snap dat goed, vond dat zelf ook altijd, maar soms moet je je gewoon stil houden en hem uitlachen en doorgaan met je leven. Dit wordt niks meer, jammer maar helaas. Op naar de volgende!
pi_172239044
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:22 schreef Elpis het volgende:

[..]

Als je hem leuk genoeg had gevonden had jij ook vast wel een gaatje in je agenda weten te vinden. Nu is je ego gekneusd en moet je ineens weten waarom.

Misschien is hij wel niet zo single als hij beweerde (al op facebook opgezocht?) en wilde hij hooguit een digitale flirt.
Dit soort hoofdbrekens over die aantrek/afstootspelletjes zijn zinloos.
Been there done that en heeft me te veel kostbare tijd en een hoop frustratie gekost. Laat het lossss.
Ja en dat is het ik had echt wel een paar gaatjes gevonden wanneer ik had gekund. Als hij erover begon kwam ik met data alleen daarna deed hij weer vaag erover.

Ik denk dat ik het maar los ga laten.
pi_172239116
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:22 schreef PicoMMP het volgende:
Dit topic is echt aids met spelfouten
Waarom let iedereen zo op de spelfouten wat maakt het uit..
pi_172239134
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:44 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Waarom let iedereen zo op de spelfouten wat maakt het uit..
Vinden ze leuk.
pi_172239268
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:44 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Vinden ze leuk.
Het is een forum geen gerechtelijk stuk waar geen spelfouten in mogen zitten dus boeiend
pi_172239276
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:42 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Ja en dat is het ik had echt wel een paar gaatjes gevonden wanneer ik had gekund. Als hij erover begon kwam ik met data alleen daarna deed hij weer vaag erover.

Ik denk dat ik het maar los ga laten.
als hij vaag doet is dat geen goed teken. Denk een geval van niet willen maar dat niet zeggen/durven zeggen
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_172239626
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:49 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Het is een forum geen gerechtelijk stuk waar geen spelfouten in mogen zitten dus boeiend
Je vergist je in dit forum.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 12:32:16 #55
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_172240662
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:01 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Je vergist je in dit forum.
Het zal in de 'slangenkuil' waar ze het ook heeft geplaatst niet anders zijn. (Heb daar niet alles gelezen maar ervaring enzo )
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 12:33:07 #56
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_172240690
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:42 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Ja en dat is het ik had echt wel een paar gaatjes gevonden wanneer ik had gekund. Als hij erover begon kwam ik met data alleen daarna deed hij weer vaag erover.

Ik denk dat ik het maar los ga laten.
Maar hoe vaak heeft hij dan een datum voorgesteld?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_172240957
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:33 schreef Elpis het volgende:

[..]

Maar hoe vaak heeft hij dan een datum voorgesteld?
Hij is meer van op de dag zelf vragen wat ik te doen had. Maar ja dan was ik of werken of had ik al afspraken staan
  vrijdag 7 juli 2017 @ 12:51:47 #58
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_172241243
Die man is bezet. Zocht n beetje spanning en wilde kijken of hij dat bij jou kon krijgen, maar het feit dat hij op dat moment niet hapt maakt duidelijk dat dat niet is waar hij op zit te wachten.

Dat stilvallen voor zijn vakantie zal wel zijn zodat jij hem met rust laat en hij niks uit hoeft te leggen..

Sorry maar alles wijst op iets als dit :{
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 7 juli 2017 @ 12:58:46 #59
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_172241438
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:41 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Hij is meer van op de dag zelf vragen wat ik te doen had. Maar ja dan was ik of werken of had ik al afspraken staan
Als jij na de eerste keer heb gezegd dat er niet last minute afgesproken kan worden en hij blijft dat toch doen denk ik ook dat hij bezet is en alleen een beetje spanning zocht.
Niet omdat het moet, maar omdat het kan. ;)

Als je het echt niet kan laten rusten zou ik eens Facebook of bij collega's checken.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Spellchecker vrijdag 7 juli 2017 @ 13:07:30 #60
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172241689
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:32 schreef Elpis het volgende:

[..]

Het zal in de 'slangenkuil' waar ze het ook heeft geplaatst niet anders zijn. (Heb daar niet alles gelezen maar ervaring enzo )
[ afbeelding ]
:o
pi_172249581
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:58 schreef Elpis het volgende:

[..]

Als jij na de eerste keer heb gezegd dat er niet last minute afgesproken kan worden en hij blijft dat toch doen denk ik ook dat hij bezet is en alleen een beetje spanning zocht.
Niet omdat het moet, maar omdat het kan. ;)

Als je het echt niet kan laten rusten zou ik eens Facebook of bij collega's checken.
Ja het zou dan best kunnen dat hij dan toch bezet is misschien
pi_172249604
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:51 schreef littledrummergirl het volgende:
Die man is bezet. Zocht n beetje spanning en wilde kijken of hij dat bij jou kon krijgen, maar het feit dat hij op dat moment niet hapt maakt duidelijk dat dat niet is waar hij op zit te wachten.

Dat stilvallen voor zijn vakantie zal wel zijn zodat jij hem met rust laat en hij niks uit hoeft te leggen..

Sorry maar alles wijst op iets als dit :{
Ja dus hij wil denk ik dat ik hem met rust laat anders had hij wel wat terug gestuurd denk ik..
Maar ja waarom moeilijk doen wees gewoon eerlijk
pi_172249849
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:40 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Ja dus hij wil denk ik dat ik hem met rust laat anders had hij wel wat terug gestuurd denk ik..
Maar ja waarom moeilijk doen wees gewoon eerlijk
Hij doet ook niet moeilijk toch? Geen moeite doen om terug te antwoorden is een eerlijke boodschap dat je een inferieur speeltje bent nu hij lekker op vakantie is. Hoog tijd om dus ook lekker makkelijk te gaan doen en ook geen energie meer te verspillen aan deze kwibus. Trek een leuk jurkje aan en ga heerlijk flirten irl joh
pi_172250219
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:50 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hij doet ook niet moeilijk toch? Geen moeite doen om terug te antwoorden is een eerlijke boodschap dat je een inferieur speeltje bent nu hij lekker op vakantie is. Hoog tijd om dus ook lekker makkelijk te gaan doen en ook geen energie meer te verspillen aan deze kwibus. Trek een leuk jurkje aan en ga heerlijk flirten irl joh
Jaa waarschijnlijk is dat ook het geval anders had hij wel iets terug gestuurd denk ik..
  Spellchecker vrijdag 7 juli 2017 @ 18:12:08 #65
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172250248
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 18:10 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Jaa waarschijnlijk is dat ook het geval anders had hij wel iets terug gestuurd denk ik..
En anders hem bombarderen met appjes en smsjes .... voicemail inspreken
pi_172250379
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 18:12 schreef maily het volgende:

[..]

En anders hem bombarderen met appjes en smsjes .... voicemail inspreken
Zo wanhopig.

Deze hele situatie is ontstaan door eindeloos geapp zonder concreet te worden. Vrij simpel.
pi_172250525
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 18:10 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Jaa waarschijnlijk is dat ook het geval anders had hij wel iets terug gestuurd denk ik..
Denk dat je meer aan jezelf moet denken en aan wat jij wel/niet wil. Wat hij wil heeft duidelijk zijn prio en jij bent dat kennelijk niet, dus kap gewoon met die analyses en next
pi_172251274
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 18:12 schreef maily het volgende:

[..]

En anders hem bombarderen met appjes en smsjes .... voicemail inspreken
Nee joh dat is helemaal stalkerig haha
pi_172251867
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 18:24 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Denk dat je meer aan jezelf moet denken en aan wat jij wel/niet wil. Wat hij wil heeft duidelijk zijn prio en jij bent dat kennelijk niet, dus kap gewoon met die analyses en next
Ja ik laat het wel gewoon voor wat het is
pi_172251907
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 18:18 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Zo wanhopig.

Deze hele situatie is ontstaan door eindeloos geapp zonder concreet te worden. Vrij simpel.
Jaa waarschijnlijk wel. Ik had gewoon eerder duidelijk moeten zijn
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 20:06:54 #71
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172277291
Als ik in zijn schoenen had gestaan had ik allang tijd voor jou gemaakt, daar had een of ander feestje me echt niet vanaf gehouden. Lijkt dus idd een beetje op aan het lijntje houden of wellicht is ie plots verlegen geworden......
Echter als ik jou was geweest dan had ik allang een keer geappt "Wil je nou afspreken of niet?"
Ik zou ook ziek worden van dat geleuter en niet to the point komen O-)

Heb je hem al gechekt in BPS ;-)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_172283061
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 20:06 schreef Snowsquall het volgende:
Als ik in zijn schoenen had gestaan had ik allang tijd voor jou gemaakt, daar had een of ander feestje me echt niet vanaf gehouden. Lijkt dus idd een beetje op aan het lijntje houden of wellicht is ie plots verlegen geworden......
Echter als ik jou was geweest dan had ik allang een keer geappt "Wil je nou afspreken of niet?"
Ik zou ook ziek worden van dat geleuter en niet to the point komen O-)

Heb je hem al gechekt in BPS ;-)
Jaa ik vond het ook al bijzonder. Ik had wel gedacht dat hij liever met mij zou willen afspreken dan een feestje, maar blijkbaar niet haha. Ik denk niet dat hij verlegen is geworden want zo kwam hij helemaal niet over. Jaa nu heb ik zoiets van weet je stik er maar in dag!
BPS is alweer oldskool maar nee haha
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2017 @ 00:55:24 #73
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_172284304
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 23:44 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Jaa ik vond het ook al bijzonder. Ik had wel gedacht dat hij liever met mij zou willen afspreken dan een feestje, maar blijkbaar niet haha. Ik denk niet dat hij verlegen is geworden want zo kwam hij helemaal niet over. Jaa nu heb ik zoiets van weet je stik er maar in, daaag!
BPS is alweer oldskool maar nee haha
Groot gelijk dat je em lekker laat stikken ^O^ . De indruk die hij nu heeft achtergelaten kan ie ook nooit meer ongedaan maken(you never get a second chance for a first impression ;) ) dus zomaar weer de draad oppakken met appen lijkt me niet logisch.
Ik zit ver buiten je leeftijdscategorie anders was ik allang in de auto gestapt hahaha.
Verder vind ik dat je leuk en eerlijk schrijft en ik ben benieuwd of je nog ooit wat hoort van hem.
Succes!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_172284463
Want er is ook geen tijdsverschil en misschien is hij skeer en heeft hij alleen internet als er ergens wifi is.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_172284558
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 00:55 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Groot gelijk dat je em lekker laat stikken ^O^ . De indruk die hij nu heeft achtergelaten kan ie ook nooit meer ongedaan maken(you never get a second chance for a first impression ;) ) dus zomaar weer de draad oppakken met appen lijkt me niet logisch.
Ik zit ver buiten je leeftijdscategorie anders was ik allang in de auto gestapt hahaha.
Verder vind ik dat je leuk en eerlijk schrijft en ik ben benieuwd of je nog ooit wat hoort van hem.
Succes!
Ja daarom hij had een kans en die heeft hij nu wel verpest bij mij, dus ben er wel klaar mee.
Haha nou nou toch iemand die snapt dat je soms een beetje moeite moet doen als je wat wil. Als hij opeens besluit om wat te laten horen zal ik dat zeker laten weten. Bedankt😉
pi_172284580
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 01:08 schreef Aiciu het volgende:
Want er is ook geen tijdsverschil en misschien is hij skeer en heeft hij alleen internet als er ergens wifi is.
Het is daar 6 uur vroeger als ik het goed heb. Hij zat altijd 24/7 op zijn telefoon ook in het buitenland. 3 weken geleden was hij ook in het buitenland en toen deed zijn telefoon het prima haha
  zondag 9 juli 2017 @ 12:57:22 #77
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172290531
Weken appen zonder iemand ooit te zien?Jezus :')
pi_172292036
quote:
11s.gif Op zondag 9 juli 2017 12:57 schreef Twiitch het volgende:
Weken appen zonder iemand ooit te zien?Jezus :')
Ja belachelijk eigenlijk he haha. Daarom was ik er klaar mee in wilde ik hem zien. Maar hij blijkbaar mij niet duss jaa dat gebeurd soms
pi_172292065
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 01:08 schreef Aiciu het volgende:
Want er is ook geen tijdsverschil en misschien is hij skeer en heeft hij alleen internet als er ergens wifi is.
Dan dient TS hem sowieso geen aandacht meer te geven. Wat heeft ze dan nog aan hem?
pi_172292268
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 13:52 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dan dient TS hem sowieso geen aandacht meer te geven. Wat heeft ze dan nog aan hem?
Ik heb hem verder ook helemaal niks meer gestuurd. Hij zoekt het maar uit. Neemt hoj alsnog contact op heeft hij pech
pi_172293623
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 14:00 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Ik heb hem verder ook helemaal niks meer gestuurd. Hij zoekt het maar uit. Neemt hoj alsnog contact op heeft hij pech
Goedzo! Je bent zoveel meer waard, onthoud dat.
pi_172293935
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 14:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Goedzo! Je bent zoveel meer waard, onthoud dat.
Ja daarom ik ga mijn tijd wel aan een ander besteden.
pi_172294759
Vrouwen in uniform :9~
pi_172294943
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 15:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vrouwen in uniform :9~
Haha jezuuss
pi_172294999
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 15:11 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Haha jezuuss
Sorry schatje het zou toch niets kunnen worden, heb te veel zondes.
pi_172297286
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 15:12 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Sorry schatje het zou toch niets kunnen worden, heb te veel zondes.
Haha wilde ik dat dan
pi_172297757
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 14:00 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Ik heb hem verder ook helemaal niks meer gestuurd. Hij zoekt het maar uit. Neemt hoj alsnog contact op heeft hij pech
Wedden dat je weer op hem gaat reageren als ie straks weer jou gaat appen? :D
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_172298102
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 16:33 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wedden dat je weer op hem gaat reageren als ie straks weer jou gaat appen? :D
Hihaho.
  Spellchecker zondag 9 juli 2017 @ 16:45:39 #89
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172298137
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 16:33 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wedden dat je weer op hem gaat reageren als ie straks weer jou gaat appen? :D
Als ze slim heeft ze hem geblokkeerd en verwijderd.
pi_172298422
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 16:45 schreef maily het volgende:

[..]

Als ze slim heeft ze hem geblokkeerd en verwijderd.
Ik betwijfel dat ze hem geblokkeerd en verwijderd heeft of dat gaat doen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_172300766
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 16:58 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik betwijfel dat ze hem geblokkeerd en verwijderd heeft of dat gaat doen.
Ik heb hem niet geblokkeerd en verwijderd nee. Maar al zou hij appen dan zou hem wel zeggen wat ik van zijn actie vind en dat hij mij niet meer hoef te contacten. En miss kan ik dat voor zijn om hem te blokken en te verwijderen ja alleen aan de andere kant wil ik toch dat hij weet dat hij een klootzak is zonder dat ik zelf contact op neem. Ook dom misschien maar het stoort mij
pi_172300855
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 19:05 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Ik heb hem niet geblokkeerd en verwijderd nee. Maar al zou hij appen dan zou hem wel zeggen wat ik van zijn actie vind en dat hij mij niet meer hoef te contacten. En miss kan ik dat voor zijn om hem te blokken en te verwijderen ja alleen aan de andere kant wil ik toch dat hij weet dat hij een klootzak is zonder dat ik zelf contact op neem. Ook dom misschien maar het stoort mij
Klinkt echt of je er helemaal klaar mee bent.. hou de eer aan jezelf.
  Spellchecker zondag 9 juli 2017 @ 19:14:29 #93
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172300985
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 19:05 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Ik heb hem niet geblokkeerd en verwijderd nee. Maar al zou hij appen dan zou hem wel zeggen wat ik van zijn actie vind en dat hij mij niet meer hoef te contacten. En miss kan ik dat voor zijn om hem te blokken en te verwijderen ja alleen aan de andere kant wil ik toch dat hij weet dat hij een klootzak is zonder dat ik zelf contact op neem. Ook dom misschien maar het stoort mij
Als jij hem blokt en verwijdert weet hij echt wel dat hij iets goed fout heeft gedaan.
pi_172301825
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 19:05 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Ik heb hem niet geblokkeerd en verwijderd nee. Maar al zou hij appen dan zou hem wel zeggen wat ik van zijn actie vind en dat hij mij niet meer hoef te contacten. En miss kan ik dat voor zijn om hem te blokken en te verwijderen ja alleen aan de andere kant wil ik toch dat hij weet dat hij een klootzak is zonder dat ik zelf contact op neem. Ook dom misschien maar het stoort mij
Over 5 weken kom ik hierop terug bij je. :P
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Spellchecker zondag 9 juli 2017 @ 19:59:42 #95
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172302156
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 19:46 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Over 5 weken kom ik hierop terug bij je. :P
Zet het op je kalender :D
pi_172302522
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 19:59 schreef maily het volgende:

[..]

Zet het op je kalender :D
Gedaan! :P _O-
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_172302569
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 19:14 schreef maily het volgende:

[..]

Als jij hem blokt en verwijdert weet hij echt wel dat hij iets goed fout heeft gedaan.
Ja dat is waar!
pi_172302604
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 19:46 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Over 5 weken kom ik hierop terug bij je. :P
Haha is goed
pi_172307920
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 19:05 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Ik heb hem niet geblokkeerd en verwijderd nee. Maar al zou hij appen dan zou hem wel zeggen wat ik van zijn actie vind en dat hij mij niet meer hoef te contacten. En miss kan ik dat voor zijn om hem te blokken en te verwijderen ja alleen aan de andere kant wil ik toch dat hij weet dat hij een klootzak is zonder dat ik zelf contact op neem. Ook dom misschien maar het stoort mij
Niet genoeg om die deur dicht te gooien kennelijk. Geeft toch een redelijke kans op enige kruiperij via de app als hij weer even uitgeneukt is en/of afleiding nodig heeft. Natuurlijk zul je hem echt even laten werken voor je (zoals je ook eerst niet af wilde spreken, maar wel lekker over van alles en nog met hem appte) en dan ga je toch weer voor de bijl, want *insert kutsmoes en wie weet lekkere piemel*. Is dan niet omdat hij zo een klootzak is, maar omdat je bepaalde keuzes maakt. Anywho, enjoy :)
pi_172309229
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 23:11 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niet genoeg om die deur dicht te gooien kennelijk. Geeft toch een redelijke kans op enige kruiperij via de app als hij weer even uitgeneukt is en/of afleiding nodig heeft. Natuurlijk zul je hem echt even laten werken voor je (zoals je ook eerst niet af wilde spreken, maar wel lekker over van alles en nog met hem appte) en dan ga je toch weer voor de bijl, want *insert kutsmoes en wie weet lekkere piemel*. Is dan niet omdat hij zo een klootzak is, maar omdat je bepaalde keuzes maakt. Anywho, enjoy :)
Het is toch niet heel gek dat ik niet gelijk afspreek met de eerste de beste die mij apt om wat te drinken dat zou wel heel makkelijk zijn. En natuurlijk 2 maanden appen is dan misschien ook wel teveel van het goede. Ik had er ook eerder wat van kunnen zeggen.
En natuurlijk liggen bepaalde dingen aan de keuzes die je maakt en dus de gevolgen daarvan ook. Ik heb er nu dus voor gekozen om hem niet te blokkeren en misschien denk ik daar morgen wel weer anders over ik weet het niet.
pi_172309382
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 00:21 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Het is toch niet heel gek dat ik niet gelijk afspreek met de eerste de beste die mij apt om wat te drinken dat zou wel heel makkelijk zijn. En natuurlijk 2 maanden appen is dan misschien ook wel teveel van het goede. Ik had er ook eerder wat van kunnen zeggen.
En natuurlijk liggen bepaalde dingen aan de keuzes die je maakt en dus de gevolgen daarvan ook. Ik heb er nu dus voor gekozen om hem niet te blokkeren en misschien denk ik daar morgen wel weer anders over ik weet het niet.
Waarom zou je hem blokkeren? Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat het probleem nu is. De beste man contacteert jou, er ontstaat een klik via de app maar uiteindelijk loopt het spaak omdat hij niet thuis geeft. Daar kunnen tal van redenen ten grondslag aan liggen, maar het lijkt me vrij evident dat de bron bij hem ligt. Nu begrijp ik dat je wilt weten waarom hij niet meer reageert, maar daar te veel bij stilstaan is zonde van je tijd en energie. Wellicht contacteert hij je in een later stadium, waarop je kan vragen wat er gebeurd is. In de tussentijd, gewoon verder gaan met je leven.
pi_172309471
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 00:35 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Waarom zou je hem blokkeren? Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat het probleem nu is. De beste man contacteert jou, er ontstaat een klik via de app maar uiteindelijk loopt het spaak omdat hij niet thuis geeft. Daar kunnen tal van redenen ten grondslag aan liggen, maar het lijkt me vrij evident dat de bron bij hem ligt. Nu begrijp ik dat je wilt weten waarom hij niet meer reageert, maar daar te veel bij stilstaan is zonde van je tijd en energie. Wellicht contacteert hij je in een later stadium, waarop je kan vragen wat er gebeurd is. In de tussentijd, gewoon verder gaan met je leven.
Nou precies wat jij nu zegt zo zie ik het eigenlijk ook. Alleen ik wilde inderdaad de mening van anderen of ik misschien wat verkeerds gezegd had waardoor hij opeens niet meer reageerde. Ik dacht dat het aan mij lag.. Maar ik ga inderdaad gewoon lekker verder met mijn leven en eigen ding en zie wel als hij opeens weer reageerd.
pi_172309481
ReageerT haha
pi_172309551
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 00:45 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Nou precies wat jij nu zegt zo zie ik het eigenlijk ook. Alleen ik wilde inderdaad de mening van anderen of ik misschien wat verkeerds gezegd had waardoor hij opeens niet meer reageerde. Ik dacht dat het aan mij lag.. Maar ik ga inderdaad gewoon lekker verder met mijn leven en eigen ding en zie wel als hij opeens weer reageerd.
Waarom zouden de meningen van anderen relevant zijn? Niemand behalve de hoofdpersoon weet waarom hij het contact plots stopte. Niet zo onzeker zijn. ;)
pi_172309654
app nog een keertje iets korts, YO ofzo
en als hij dan niks laat horen zou ik het gewoon zo laten, dan is het een kneus :-)
pi_172309656
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 00:56 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Waarom zouden de meningen van anderen relevant zijn? Niemand behalve de hoofdpersoon weet waarom hij het contact plots stopte. Niet zo onzeker zijn. ;)
Eigenlijk hoort het niet uit te maken wat andere denken inderdaad. Het is denk ik meer voor mijn eigen gemoedsrust dat het niet aan mij lag dat hij mij opeens negeerde. En stiekem ben ik ergens ook gewoon een beetje onzeker denk ik wat eigenlijk ook niet nodig is
  maandag 10 juli 2017 @ 01:14:38 #107
395200 deadprez
One more rail
pi_172309664
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:13 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Eigenlijk hoort het niet uit te maken wat andere denken inderdaad. Het is denk ik meer voor mijn eigen gemoedsrust dat het niet aan mij lag dat hij mij opeens negeerde. En stiekem ben ik ergens ook gewoon een beetje onzeker denk ik wat eigenlijk ook niet nodig is
Hoe kom je erbij dat dat niet nodig is¿
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_172309678
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:12 schreef happylife070 het volgende:
app nog een keertje iets korts, YO ofzo
en als hij dan niks laat horen zou ik het gewoon zo laten, dan is het een kneus :-)
Hm hij reageerde al niet meer dus blijkbaar heeft hij andere prioriteiten. En als ik dan ga appen en hij dist weer voel ik me alleen maar nog dommer. Dus ik laat het voor wat het is.
  maandag 10 juli 2017 @ 01:21:21 #109
433309 Impressme
Very funny
pi_172309695
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:17 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Hm hij reageerde al niet meer dus blijkbaar heeft hij andere prioriteiten. En als ik dan ga appen en hij dist weer voel ik me alleen maar nog dommer. Dus ik laat het voor wat het is.
Lijkt me een goed plan, hij is zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_172309702
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:17 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Hm hij reageerde al niet meer dus blijkbaar heeft hij andere prioriteiten. En als ik dan ga appen en hij dist weer voel ik me alleen maar nog dommer. Dus ik laat het voor wat het is.
Ja gelijk heb je eigenlijk, maar denk dan vast na wat je gaat doen als hij over een paar weken wel weer begint.
pi_172309712
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:14 schreef deadprez het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat dat niet nodig is¿
Jou vraag is serieus waarom ik denk dat het niet nodig is om onzeker te zijn over mezelf..
pi_172309726
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:21 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Ja gelijk heb je eigenlijk, maar denk dan vast na wat je gaat doen als hij over een paar weken wel weer begint.
Jaa ik vraag me ook af wat ik dan zou doen. Ik denk gewoon zeggen wat ik vind
pi_172309731
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:27 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Jaa ik vraag me ook af wat ik dan zou doen. Ik denk gewoon zeggen wat ik vind
Voor nu ben ik er klaar mee
pi_172309733
Hij mag jou toch zomaar negeren. Niet netjes maar de boodschap is duidelijk.

Misschien heeft hij een vrouw ontmoet die wel binnen twee weken afsprak.
pi_172309735
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:21 schreef Impressme het volgende:

[..]

Lijkt me een goed plan, hij is zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust.
Als hij opeens weer gaat appen dan snapt hij er denk ik niks van nee
  maandag 10 juli 2017 @ 01:28:37 #116
395200 deadprez
One more rail
pi_172309737
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:23 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Jou vraag is serieus waarom ik denk dat het niet nodig is om onzeker te zijn over mezelf..
Jouw*

En ja, dat heb je goed gezien. Jij hebt duidelijk een talent voor ontcijfering
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 10 juli 2017 @ 01:29:15 #117
395200 deadprez
One more rail
pi_172309740
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:27 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Voor nu ben ik er klaar mee
Hij was dat blijkbaar al een tijdje.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 10 juli 2017 @ 01:33:56 #118
433309 Impressme
Very funny
pi_172309754
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:28 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Als hij opeens weer gaat appen dan snapt hij er denk ik niks van nee
En daar wil jij wat mee? Meid.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_172309756
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:28 schreef Tegan het volgende:
Hij mag jou toch zomaar negeren. Niet netjes maar de boodschap is duidelijk.

Misschien heeft hij een vrouw ontmoet die wel binnen twee weken afsprak.
Natuurlijk mag dat hij kiest er zelf voor. Alleen ik vind het totaal niet netjes wees dan gewoon eerlijk dan is het prima. Ik ben toch ook eerlijk naar hem toe geweest dat ik niet gelijk afspreek na 1 app Hoi wil je wat met me drinken. Hij kiest ervoor om dan als nog verder te appen. En als ik dan begon over afspreken of hij en ik kom met data's en hij is niet duidelijk jaaa....
Kan hij toch eerlijk zeggen sorry ben met een ander bezig ofzo. Waarom kinderachtig negeren
pi_172309760
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:33 schreef Impressme het volgende:

[..]

En daar wil jij wat mee? Meid.
Vanaf mijn kant hoeft het niet meer
pi_172309766
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:29 schreef deadprez het volgende:

[..]

Hij was dat blijkbaar al een tijdje.
Jaa blijkbaar
  maandag 10 juli 2017 @ 01:36:20 #122
395200 deadprez
One more rail
pi_172309768
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:34 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Natuurlijk mag dat hij kiest er zelf voor. Alleen ik vind het totaal niet netjes wees dan gewoon eerlijk dan is het prima. Ik ben toch ook eerlijk naar hem toe geweest dat ik niet gelijk afspreek na 1 app Hoi wil je wat met me drinken. Hij kiest ervoor om dan als nog verder te appen. En als ik dan begon over afspreken of hij en ik kom met data's en hij is niet duidelijk jaaa....
Kan hij toch eerlijk zeggen sorry ben met een ander bezig ofzo. Waarom kinderachtig negeren
Als je die appjes ook op deze manier getypt hebt is hij wellicht gewoon nog bezig met achterhalen wat je precies probeert te zeggen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_172309779
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 00:21 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Het is toch niet heel gek dat ik niet gelijk afspreek met de eerste de beste die mij apt om wat te drinken dat zou wel heel makkelijk zijn.
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:23 schreef Maya1989 het volgende:
Ongeveer 2/3 maanden geleden kreeg ik opeens een apje op mijn werktelefoon dat hij het bijna niet durfde te vragen maar toch deed. Of ik zin had om een drankje te doen. Ik vroeg wie hij was. Hij was bij mij op de werkvloer geweest voor een opdracht te van een andere afdeling en dat hij mij zag lopen. Hij vond me heel erg mooi en wilde graag wat doen. Ik zei dat ik mij gevleid voelde maar niet zomaar gelijk met iemand wat ga drinken. Zelf had ik hem niet gezien of iets. Uiteindelijk zijn we eigenlijk constant blijven appen elke dag. Over van alles eigenlijk. Ons leven, familie werk alles eigenlijk. Hij was degene die mij elke ochtend apte en avond en eigenlijk de hele dag door maar niet op een irritante manier.
Niet af willen spreken, maar wel elke dag constant blijven appen over zulke details als je familie vind ik best gek ja. Tegenstrijdig gedrag.

quote:
En natuurlijk 2 maanden appen is dan misschien ook wel teveel van het goede. Ik had er ook eerder wat van kunnen zeggen.
En natuurlijk liggen bepaalde dingen aan de keuzes die je maakt en dus de gevolgen daarvan ook. Ik heb er nu dus voor gekozen om hem niet te blokkeren en misschien denk ik daar morgen wel weer anders over ik weet het niet.
Als je je maar bewust bent van je eigen keuze

quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:13 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Eigenlijk hoort het niet uit te maken wat andere denken inderdaad. Het is denk ik meer voor mijn eigen gemoedsrust dat het niet aan mij lag dat hij mij opeens negeerde. En stiekem ben ik ergens ook gewoon een beetje onzeker denk ik wat eigenlijk ook niet nodig is
Het gaat erom dat je handelt naar wat jij wil. Dat doe je niet als je hem eigenlijk wel wil contacten en dat vervolgens niet doet. Kun je heel feministisch roepen dat de bal bij hem ligt, maar wat schiet je daarmee op als jij ondertussen zo ermee bezig blijft? Stuur dan een berichtje dat je het jammer vindt dat het contact ineens gestopt is. Dat je hoopt dat alles ok gaat oid. Bedank hem voor het leuke contact op een niet passief-agressieve manier en wens hem een fijne vakantie. Ofzo. Misschien heb je daar wat meer closure aan dan dat passief afwachten of en wanneer hij nog eens een poging zou doen.
  maandag 10 juli 2017 @ 01:43:04 #124
433309 Impressme
Very funny
pi_172309800
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:35 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Vanaf mijn kant hoeft het niet meer
Lekker laten waaien, hij is nog niet rijp genoeg om te plukken. Denk aan jezelf.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_172309803
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:34 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Natuurlijk mag dat hij kiest er zelf voor. Alleen ik vind het totaal niet netjes wees dan gewoon eerlijk dan is het prima. Ik ben toch ook eerlijk naar hem toe geweest dat ik niet gelijk afspreek na 1 app Hoi wil je wat met me drinken. Hij kiest ervoor om dan als nog verder te appen. En als ik dan begon over afspreken of hij en ik kom met data's en hij is niet duidelijk jaaa....
Kan hij toch eerlijk zeggen sorry ben met een ander bezig ofzo. Waarom kinderachtig negeren
Ik begrijp je. Maar waarom zou je nog hier bij stilstaan. Die energie kun je ook in leuke dingen stoppen. Hij heeft zijn keuze gemaakt. Het leven is niet eerlijk of netjes. Je mag gewoon mensen negeren zonder uitleg.
pi_172309825
quote:
9s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:28 schreef deadprez het volgende:

[..]

Jouw*

En ja, dat heb je goed gezien. Jij hebt duidelijk een talent voor ontcijfering
Bedankt voor het verbeteren van mijn Nederlands..

Nou als je dat zou graag wilt weten. Ik ben tevreden met wie en hoe ik ben en hoe ik in het leven sta. Ik ben een eerlijk persoon en waardeer het dan ook als een ander dat ook is. Ik ben trots op mezelf hoe ver ik ben gekomen in mijn leven. Ik weet dat ik een sterke vrouw ben en weet dat ik heel veel aankan en genoeg te bieden heb. Ik sta er letterlijk alleen voor in mijn leven, omdat mijn hele familie mij verstoten heeft. Dit, omdat ik als Marokkaanse vrouw heb gekozen voor mijn vrijheid wat blijkbaar niet "normaal" is binnen de Marokkaanse cultuur. Ik weet wat ik te bieden heb en dat ik ondanks heel veel gezeik nog steeds positief probeer te blijven in alles. Alleen soms kom ik er ook even niet uit en heb advies nodig is dat heel erg..
pi_172309834
En ik weet wat mijn zwakheden zijn en waardoor het komt dat ik soms misschien meer moeite heb met dingen zoals dit dan een ander.
pi_172309857
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:36 schreef deadprez het volgende:

[..]

Als je die appjes ook op deze manier getypt hebt is hij wellicht gewoon nog bezig met achterhalen wat je precies probeert te zeggen.
Ik ben iemand die niet zoveel waarde hecht aan hoe iets getypt is als iemand maar snapt wat ik bedoel. Ik praat irl ook erg snel en ben zo ook in het typen. Dus het kan inderdaad zijn dat mijn zinnen niet altijd helemaal kloppen. En als iets niet duidelijk is kan diegene dat dan toch zeggen dus hij ook
  maandag 10 juli 2017 @ 02:04:44 #129
395200 deadprez
One more rail
pi_172309872
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 02:00 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Ik ben iemand die niet zoveel waarde hecht aan hoe iets getypt is als iemand maar snapt wat ik bedoel. Ik praat irl ook erg snel en ben zo ook in het typen. Dus het kan inderdaad zijn dat mijn zinnen niet altijd helemaal kloppen. En als iets niet duidelijk is kan diegene dat dan toch zeggen dus hij ook
Waarom zou iemand moeite voor jou doen als jij het al teveel moeite vindt om een klein beetje aandacht aan je teksten te besteden?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_172309887
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:38 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]


[..]

Niet af willen spreken, maar wel elke dag constant blijven appen over zulke details als je familie vind ik best gek ja. Tegenstrijdig gedrag.

[..] Als iemand over familie begint vind ik dat altijd lastig en probeer ik dat meestal te ontwijken. Maar als iemand verder vraagt ben ik wel eerlijk en zeg ik dat ik geen contact met ze heb. En ja dan komt altijd de vraag erna van waarom.. Dus jaa familie is nou waar het vaak ook om draait

Als je je maar bewust bent van je eigen keuze

[..]

Het gaat erom dat je handelt naar wat jij wil. Dat doe je niet als je hem eigenlijk wel wil contacten en dat vervolgens niet doet. Kun je heel feministisch roepen dat de bal bij hem ligt, maar wat schiet je daarmee op als jij ondertussen zo ermee bezig blijft? Stuur dan een berichtje dat je het jammer vindt dat het contact ineens gestopt is. Dat je hoopt dat alles ok gaat oid. Bedank hem voor het leuke contact op een niet passief-agressieve manier en wens hem een fijne vakantie. Ofzo. Misschien heb je daar wat meer closure aan dan dat passief afwachten of en wanneer hij nog eens een poging zou doen.
Je heb ook gelijk en het is eigenlijk ook dubbel wat ik zeg. Ik laat het gewoon voor wat het is en stuur hem dan denk ik gewoon een apje omdat ik er dan waarschijnlijk toch mee bezig blijf in mijn hoofd
pi_172309897
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2017 02:04 schreef deadprez het volgende:

[..]

Waarom zou iemand moeite voor jou doen als jij het al teveel moeite vindt om een klein beetje aandacht aan je teksten te besteden?
Als diegene dat vervelend vind moet diegene dat zeggen. En als iemand serieus geen moeite meer zou doen, omdat mijn Nederlands of omdat mijn zinsopbouw niet helemaal klopt met het typen vind ik overdreven
  maandag 10 juli 2017 @ 02:18:28 #132
395200 deadprez
One more rail
pi_172309915
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 02:12 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Als diegene dat vervelend vind moet diegene dat zeggen. En als iemand serieus geen moeite meer zou doen, omdat mijn Nederlands of omdat mijn zinsopbouw niet helemaal klopt met het typen vind ik overdreven
Nee hoor, dat moet helemaal niet.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_172309921
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 02:12 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Als diegene dat vervelend vind moet diegene dat zeggen. En als iemand serieus geen moeite meer zou doen, omdat mijn Nederlands of omdat mijn zinsopbouw niet helemaal klopt met het typen vind ik overdreven
Wwaarom blijf je nog op die zure sukkel ingaan?
  maandag 10 juli 2017 @ 02:25:53 #134
395200 deadprez
One more rail
pi_172309930
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 02:21 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Wwaarom blijf je nog op die zure sukkel ingaan?
Opeens niet meer reageren zou niet erg netjes zijn.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_172309941
quote:
9s.gif Op maandag 10 juli 2017 02:25 schreef deadprez het volgende:

[..]

Opeens niet meer reageren zou niet erg netjes zijn.
Niet in deze hoedanigheid.
pi_172309974
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:51 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Bedankt voor het verbeteren van mijn Nederlands..

Nou als je dat zou graag wilt weten. Ik ben tevreden met wie en hoe ik ben en hoe ik in het leven sta. Ik ben een eerlijk persoon en waardeer het dan ook als een ander dat ook is. Ik ben trots op mezelf hoe ver ik ben gekomen in mijn leven. Ik weet dat ik een sterke vrouw ben en weet dat ik heel veel aankan en genoeg te bieden heb. Ik sta er letterlijk alleen voor in mijn leven, omdat mijn hele familie mij verstoten heeft. Dit, omdat ik als Marokkaanse vrouw heb gekozen voor mijn vrijheid wat blijkbaar niet "normaal" is binnen de Marokkaanse cultuur. Ik weet wat ik te bieden heb en dat ik ondanks heel veel gezeik nog steeds positief probeer te blijven in alles. Alleen soms kom ik er ook even niet uit en heb advies nodig is dat heel erg..
We komen tot de kern van het probleem en dus, de oplossing. Hij is hoogstwaarschijnlijk hopeloos verliefd op jou en het ongetwijfeld zeer lekkere achterwerk dat met jou gepaard gaat. De vrouwenverslindende en mysterieuze badboy van het AT is zich echter bewust van de eventuele gevolgen, die het hebben van een relatie met een Marokkaanse, kan hebben voor zijn ongetwijfeld bikkelharde doch charmante imago binnen het korps.
Momenteel wordt hij verscheurd door een dilemma, gaat hij achter de goddelijke booty aan en de ongetwijfeld leuke dame die daarmee gepaard gaat, maar met het risico afbreuk te doen aan zijn imago, wat praktisch zijn enige bezit is?

Alleen jij kan hem over die streep trekken. Geef alles wat je in huis hebt.
pi_172314525
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2017 02:18 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee hoor, dat moet helemaal niet.
Het moet niet maar het is wel netjes om het gewoon te zeggen
pi_172314865
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:50 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Het moet niet maar het is wel netjes om het gewoon te zeggen
Lieverd, je doet dit niet om netjes te zijn. Want je kan nu ook gewoon een app sturen dat hij een klootzak is en dat ie een geweldige kans heeft laten liggen en daarna meteen blokkeren en verwijderen en dan ben je ook gewoon klaar maar dat doe je niet.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_172314971
quote:
14s.gif Op maandag 10 juli 2017 02:47 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

We komen tot de kern van het probleem en dus, de oplossing. Hij is hoogstwaarschijnlijk hopeloos verliefd op jou en het ongetwijfeld zeer lekkere achterwerk dat met jou gepaard gaat. De vrouwenverslindende en mysterieuze badboy van het AT is zich echter bewust van de eventuele gevolgen, die het hebben van een relatie met een Marokkaanse, kan hebben voor zijn ongetwijfeld bikkelharde doch charmante imago binnen het korps.
Momenteel wordt hij verscheurd door een dilemma, gaat hij achter de goddelijke booty aan en de ongetwijfeld leuke dame die daarmee gepaard gaat, maar met het risico afbreuk te doen aan zijn imago, wat praktisch zijn enige bezit is?

Alleen jij kan hem over die streep trekken. Geef alles wat je in huis hebt.
Als het serieus eraan ligt, omdat ik Marokkaans ben en hij eigenlijk bang is vind ik dan echt triest. Dan kan hij nog zo "stoer" zijn, maar dan heb ik daar niks aan
pi_172314999
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:06 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Lieverd, je doet dit niet om netjes te zijn. Want je kan nu ook gewoon een app sturen dat hij een klootzak is en dat ie een geweldige kans heeft laten liggen en daarna meteen blokkeren en verwijderen en dan ben je ook gewoon klaar maar dat doe je niet.
Ja dat kan ook inderdaad. Alleen waarom zou ik nog de moeite doen om hem nog iets te sturen dat is het meer
  maandag 10 juli 2017 @ 12:40:29 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172315539
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:34 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Jaa het is via werk gegaan waar hij mij heeft gezien en ik hem half. Hij heeft mijn nummer opgezocht via intern soort internet via werk. Ik ben een politieagente en hij een collega van het AT (arrestatieteam) haha. Dus ga er vanuit dat het een normaal persoon is haha
En als je hem opzoekt in die lijst, klopt zijn nummer dan met het nummer waarmee "hij" jou appjes gestuurd heeft?

Ik vind het overigens sowieso nogal naïef om zo'n verhaal "ik heb je op je werk gezien" voor waar aan te nemen en er op in te gaan, maar als politieagente helemaal.
Voor hetzelfde geld heeft een of ander stuk tuig je nummer weten te achterhalen of loopt iemand je al maanden gewoon in de zeik te nemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 10 juli 2017 @ 12:42:45 #142
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172315587
Meestal is het juist precies andersom.
Fade to Black
  maandag 10 juli 2017 @ 12:43:52 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172315612
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 02:08 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Je heb ook gelijk en het is eigenlijk ook dubbel wat ik zeg. Ik laat het gewoon voor wat het is en stuur hem dan denk ik gewoon een apje omdat ik er dan waarschijnlijk toch mee bezig blijf in mijn hoofd
Appen over je leven, familie en werk.... en heeft hij jou ook werkelijk net zoveel verteld als jij hem?
En zo ja, hoe weet je dat dat klopte?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 10 juli 2017 @ 12:44:52 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172315633
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:06 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Lieverd, je doet dit niet om netjes te zijn. Want je kan nu ook gewoon een app sturen dat hij een klootzak is en dat ie een geweldige kans heeft laten liggen en daarna meteen blokkeren en verwijderen en dan ben je ook gewoon klaar maar dat doe je niet.
Nee, niet doen... dat zou echt triest zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_172315644
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

En als je hem opzoekt in die lijst, klopt zijn nummer dan met het nummer waarmee "hij" jou appjes gestuurd heeft?

Ik vind het overigens sowieso nogal naïef om zo'n verhaal "ik heb je op je werk gezien" voor waar aan te nemen en er op in te gaan, maar als politieagente helemaal.
Voor hetzelfde geld heeft een of ander stuk tuig je nummer weten te achterhalen of loopt iemand je al maanden gewoon in de zeik te nemen.
Zijn nummer en naam kloppen gewoon met wie hij zegt dat hij is. Hij is ook degene die ik voorbij zag lopen op het bureau met de foto's die hij stuurde. En onze werk nummers zijn alleen beschikbaar voor collega's
  maandag 10 juli 2017 @ 12:47:59 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172315692
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:45 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Zijn nummer en naam kloppen gewoon met wie hij zegt dat hij is. Hij is ook degene die ik voorbij zag lopen op het bureau met de foto's die hij stuurde. En onze werk nummers zijn alleen beschikbaar voor collega's
Maar het nummer klopt dus.
En nee.... nummers zijn nooit alleen maar beschikbaar voor collega's.
In theorie uiteraard wel, maar in de praktijk zijn er altijd mensen die bereid zijn gegevens te lekken, en zijn er wel andere manieren als je werkelijk een nummer wilt achterhalen.

Maar als zijn nummer klopt met zijn nummer op de lijst dan scheelt dat iig al.
En dat heb je dus gecontroleerd?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_172315696
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Appen over je leven, familie en werk.... en heeft hij jou ook werkelijk net zoveel verteld als jij hem?
En zo ja, hoe weet je dat dat klopte?
Hij heeft mij ook heel veel verteld over zichzelf als persoon, het werk en zijn familie. En of dat allemaal waar is of niet ja dat weet je nooit. Dat kan hij ook van mij denken
pi_172315891
Waarom zeg je je beroep dommie?
pi_172316157
Ik vind persoonlijk dat je teveel bezig bent met hem. Let it go, doe andere leuke dingen met je leven!
  maandag 10 juli 2017 @ 13:19:05 #150
33189 RM-rf
1/998001
pi_172316289
Whatsapp is echt een ramp voor inter-menselijke communicatie...

2 maanden lang enkel contact via dat programma is gewoon vragen om problemen en elkaar _niet_ leren kennen, en langs elkaar heen 'chatten'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_172316907
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:19 schreef RM-rf het volgende:
Whatsapp is echt een ramp voor inter-menselijke communicatie...

2 maanden lang enkel contact via dat programma is gewoon vragen om problemen en elkaar _niet_ leren kennen, en langs elkaar heen 'chatten'.
Ze kent hem niet eens, ze weet niet hoe hij zich gedraagt, hoe hij kijkt terwijl hij praat, zijn stem, zijn houding naar haar toe, mimiek, uitstraling, ze weet niets dan de regels die via de app heen en weer gaan, en dan zo gehecht raken aan die man vind ik echt bizar. Ze kent hem niet, en dan zo geobsedeerd door zijn gedrag. Ik denk dat ze afleiding in haar leven mist, en hij de opvulling was, de spanning in haar leven is. Ze moet voor andere spanning zorgen, zo denk ik.
pi_172318922
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:48 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ze kent hem niet eens, ze weet niet hoe hij zich gedraagt, hoe hij kijkt terwijl hij praat, zijn stem, zijn houding naar haar toe, mimiek, uitstraling, ze weet niets dan de regels die via de app heen en weer gaan, en dan zo gehecht raken aan die man vind ik echt bizar. Ze kent hem niet, en dan zo geobsedeerd door zijn gedrag. Ik denk dat ze afleiding in haar leven mist, en hij de opvulling was, de spanning in haar leven is. Ze moet voor andere spanning zorgen, zo denk ik.
Nou hoe jij het omschrijft is wel een beetje overdreven. Ik heb inderdaad 2 maanden geapt met hem en was dat een beetje zat. Ik was ook wel benieuwd hoe hij in het echt zou zijn naar mij toe. Alleen hij deed zo vaag en niet duidelijk als het om afspreken ging en reageerde dus opeens niet meer. Dus kwam ik hier om te vragen wat jullie ervan dachten. En dat je dan zegt dat ik geobsedeerd ben door zijn gedrag en zo gehecht is echt overdreven.
pi_172319137
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:19 schreef RM-rf het volgende:
Whatsapp is echt een ramp voor inter-menselijke communicatie...

2 maanden lang enkel contact via dat programma is gewoon vragen om problemen en elkaar _niet_ leren kennen, en langs elkaar heen 'chatten'.
Ja nu weet ik het wel voor een volgende keer. Niet zo lang appen meer
pi_172319287
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, niet doen... dat zou echt triest zijn.
Ik weerlegde alleen maar iets wat maya zei. Ze zegt dat ze de deur openhoudt uit beleefdheid maar ook dat ze hem goed de waarheid gaat zeggen zodra hij haar weer aanspreekt en daarna pas hem gaat blokken.

Maar waarom zou dat triest zijn? Triest voor hem of voor haar?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_172319359
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 15:04 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Nou hoe jij het omschrijft is wel een beetje overdreven. Ik heb inderdaad 2 maanden geapt met hem en was dat een beetje zat. Ik was ook wel benieuwd hoe hij in het echt zou zijn naar mij toe. Alleen hij deed zo vaag en niet duidelijk als het om afspreken ging en reageerde dus opeens niet meer. Dus kwam ik hier om te vragen wat jullie ervan dachten. En dat je dan zegt dat ik geobsedeerd ben door zijn gedrag en zo gehecht is echt overdreven.
Klinkt gefascineerd dan beter? Hij heeft jouw aandacht, je houdt je bezig met hem en vraagt je af wat je moet doen en opent zelfs een topic hierover om anderen hun mening te horen.

Als het je niet zoveel deed had je hem allang geblokt en zeker geen topic geopend.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_172319501
Hoe groot zou de kans eigenlijk zijn dat hij met meer chicks van zijn werk zulk contact onderhoudt en op dezelfde manier hun nummers achterhaalt.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Spellchecker maandag 10 juli 2017 @ 15:38:44 #157
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172319730
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

En als je hem opzoekt in die lijst, klopt zijn nummer dan met het nummer waarmee "hij" jou appjes gestuurd heeft?

Ik vind het overigens sowieso nogal naïef om zo'n verhaal "ik heb je op je werk gezien" voor waar aan te nemen en er op in te gaan, maar als politieagente helemaal.
Voor hetzelfde geld heeft een of ander stuk tuig je nummer weten te achterhalen of loopt iemand je al maanden gewoon in de zeik te nemen.
:o

Mooi script voor een film ....
pi_172320020
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 15:22 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Klinkt gefascineerd dan beter? Hij heeft jouw aandacht, je houdt je bezig met hem en vraagt je af wat je moet doen en opent zelfs een topic hierover om anderen hun mening te horen.

Als het je niet zoveel deed had je hem allang geblokt en zeker geen topic geopend.
Ik zeg niet dat het me niks doet. Ik voel me best beledigd als iemand mij zomaar negeert. En ik vroeg mij gewoon af wat andere er van dachten van de situatie dat is het.
pi_172320095
quote:
11s.gif Op maandag 10 juli 2017 15:29 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe groot zou de kans eigenlijk zijn dat hij met meer chicks van zijn werk zulk contact onderhoudt en op dezelfde manier hun nummers achterhaalt.
Zou best kunnen ja. Ik heb het gevraagd en hij zei natuurlijk dat dit echt de eerste keer was. Kan altijd gelogen zijn jaa
pi_172320104
Aangezien ik bij de politie heb gewerkt (niet als agent) weet ik wel dat als je inlogt op het systeem zo de adressen en nummers van collega's kan achterhalen. Peanuts.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_172320110
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:11 schreef TheInnocent het volgende:
Ik vind persoonlijk dat je teveel bezig bent met hem. Let it go, doe andere leuke dingen met je leven!
Ik ga ook gewoon verder en doe mijn eigen ding
pi_172320144
Niet gefascineerd of geobsedeerd en toch zijn we al ruim over de 150 posts over een kerel die jou duidelijk niet ook maar een beetje op dezelfde manier ziet

Echt leer voorbij mooie praatjes kijken joh. Iedereen met een tikje levenservaring of mensenkennis kan je toch wel zeggend dat ie je gewoon een mooi verhaaltje af gedraaid heeft
Was ook niet anders te verwachten bij de manier waarop dat contact begon
pi_172320532
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 15:54 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Zou best kunnen ja. Ik heb het gevraagd en hij zei natuurlijk dat dit echt de eerste keer was. Kan altijd gelogen zijn jaa
Niet meer zo naief zijn, hij kan moeilijk zeggen dat je de 6e chick bent bij wie hij het probeert.

Hij had zelf moeten aanspreken en om je nummer moeten vragen ipv langs te lopen en denken haar nummer ga ik ff opzoeken en dan thuis appen en kijken hoe ver ik kom.

De volgende keer afkappen bij weer zo een poging en zeggen: spreek mij maar aan als je weer op mijn werk komt, misschien heb ik wel tijd voor een bakkie in de personeelsruimte.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_172321024
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 15:56 schreef Allures het volgende:
Niet gefascineerd of geobsedeerd en toch zijn we al ruim over de 150 posts over een kerel die jou duidelijk niet ook maar een beetje op dezelfde manier ziet

Echt leer voorbij mooie praatjes kijken joh. Iedereen met een tikje levenservaring of mensenkennis kan je toch wel zeggend dat ie je gewoon een mooi verhaaltje af gedraaid heeft
Was ook niet anders te verwachten bij de manier waarop dat contact begon
Ik heb ook al 10 posts geleden aan gegeven dat ik hem laat en dat ik lekker verder ga met mijn eigen ding
pi_172321070
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:10 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Niet meer zo naief zijn, hij kan moeilijk zeggen dat je de 6e chick bent bij wie hij het probeert.

Hij had zelf moeten aanspreken en om je nummer moeten vragen ipv langs te lopen en denken haar nummer ga ik ff opzoeken en dan thuis appen en kijken hoe ver ik kom.

De volgende keer afkappen bij weer zo een poging en zeggen: spreek mij maar aan als je weer op mijn werk komt, misschien heb ik wel tijd voor een bakkie in de personeelsruimte.
Ik snap ook wel dat hij dat niet zou zeggen als dat wel zo was. Ik heb hem ook gevraagd waarom sprak je me niet gewoon aan ipv mijn nummer op te zoeken
pi_172323610
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:32 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat hij dat niet zou zeggen als dat wel zo was. Ik heb hem ook gevraagd waarom sprak je me niet gewoon aan ipv mijn nummer op te zoeken
En wat zei hij toen?
Weet bijna zeker dat niet eens mag wat hij gedaan heeft.
Heb niet alles gelezen, maar je weet nog steeds niet wie hij is?
pi_172324417
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 18:25 schreef happylife070 het volgende:

[..]

En wat zei hij toen?
Weet bijna zeker dat niet eens mag wat hij gedaan heeft.
Heb niet alles gelezen, maar je weet nog steeds niet wie hij is?
Dat hij dat inderdaad beter mij had kunnen aanspreken en het dan vragen ipv op deze manier. Hij zei dat hij eerst twijfelde toen hij mij zag om mij aan te spreken. En had later spijt dat hij dat niet gedaan had daarom op die manier. En ja of dat waar is..Hij is wel degene die ik gezien die dag. En dat systeem qua nummers opzoeken is niet heel bijzonder daar mogen en kunnen gewoon alle collega's in dus alle collega's zien je nummer
  Moderator maandag 10 juli 2017 @ 19:04:11 #168
441859 crew  Lenny77
pi_172324558
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 18:59 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Dat hij dat inderdaad beter mij had kunnen aanspreken en het dan vragen ipv op deze manier. Hij zei dat hij eerst twijfelde toen hij mij zag om mij aan te spreken. En had later spijt dat hij dat niet gedaan had daarom op die manier. En ja of dat waar is..Hij is wel degene die ik gezien die dag. En dat systeem qua nummers opzoeken is niet heel bijzonder daar mogen en kunnen gewoon alle collega's in dus alle collega's zien je nummer
Nou... In je eerste post schreef je echter dat je hem NIET gezien hebt...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_172325148
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nou... In je eerste post schreef je echter dat je hem NIET gezien hebt...
Ik wist niet gelijk wie het was nee. Ik had ze allemaal snel voorbij zien lopen. De ene die ik beter zag was degene die mij geapt had
pi_173025146
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 20:14 schreef Maya1989 het volgende:

[..]

Haha is goed
We zijn 5 weken verder, vertel? *O*
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Spellchecker woensdag 9 augustus 2017 @ 20:03:37 #171
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173025950
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:27 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

We zijn 5 weken verder, vertel? *O*
Zondag pas hoor :D
pi_173032015
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 20:03 schreef maily het volgende:

[..]

Zondag pas hoor :D
O, dan heb ik niks gezegd. :P
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:11:23 #173
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_173089592
Is er een update?

Iemand ziet jou op het werk. Jij hem echter niet. Jullie gaan twee maanden appen maar spreken elkaar niet telefonisch. Hij doet vaag om tot een concrete afspraak te komen.

Sorry maar bij mij gaat er een catfish alert af en niet zo'n beetje ook.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_173089625
28 en dan gwn schrijven in plaats van 'gewoon'.

Cringe.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173126444
En, wat is de status?

Mbt het niet reageren, ik heb dat (helaas) ook vaak dat vrouwen wel lezen en niet meer reageren.. Ik ga er niet om vragen, het is graag of niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')