abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172385343
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 23:12 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Precies.

Dank iedereen voor alle reacties. Heb een open en transparante gesprek gehad met de leiding. en wij zijn tot een "overeenkomst" gekomen. Het werk is veranderd en daar kom ik niet meer weg. Er is meer duidelijkheid gekomen over wat er allemaal gaat komen en ben er tevreden over. Excuses maar wil niet teveel in detail treden.
^O^
pi_172386030
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 08:31 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

dat is bij alle ict helpdesk ondersteuning. Of het desktops, vms of mobile is maakt geen klap uit.
Dat is dus precies waarom alle mensen die in de support/helpdesk werken zo'n idioot verbitterde houding krijgen. Want ze krijgen alleen stank voor dank, en ze moeten de hele dag frustraties wegstoppen van domme gebruikers die weer een nieuwe manier vinden om dingen stuk te maken. En die gebruikers willen natuurlijk alles NU opgelost hebben en niet achteraan in de rij aansluiten.

Ik vind dat dat soort mensen dan op zijn minst een bedankje van hun leidinggevende verdienen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')