abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172379750
registreer om deze reclame te verbergen
http://www.bestchinanews.com/Military/5973.html ma weiming
https://tiananmenstremend(...).com/tag/ma-weiming/ ma weiming
http://www.popsci.com/chi(...)e-underwater-warfare ma weiming

Rear Admiral Ma Weiming. The admiral is notably responsible for the development of multiple Chinese naval electromagnetic programs, including the electromagnetic catapult and railguns.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door 2600 op 13-07-2017 03:27:51 ]
pi_172379832
quote:
This weapon, which can pump out high-powered microwaves from a relatively small platform, could be the start of a new chapter in Chinese electronic warfare.
Chinese Internet via Hongjian
$

For over 6 years, Huang Wenhua and his team at the Northwest Institute of Nuclear Technology in Xi'an have been working on a potent microwave weapon. This one, which recently won China's National Science and Technology Progress Award, ( * ma weiming !!! ) is small enough to fit on a lab work bench, making it theoretically portable enough for land vehicles and aircraft.
Said another way: it's small enough to be convenient, but powerful enough to totally down enemy electronics. A microwave weapon like this could even be fitted to a missile (like the U.S. CHAMP electronic warfare missile) or drone.
Generally, microwave weapons shut down electronic systems (even those with traditional shielding against EMP) by bombarding the target with energy pulses between 300 and 300,000 megahertz. This amount of directed energy interferes with and overloads electronic circuits, causing them to shut down. The higher the energy produced by the system, the greater the disruption (and even physical damage for some very high-powered microwave weapons) of the targeted electronic systems like engines and communications systems.
China can find a wide variety of uses for an electronics killing ray. Defensively, microwave weapons could be part of electronic warfare booby traps, ambushing and disabling enemy vehicles
pi_172387616
Ik begrijp er inmiddels niks meer van. Kun je het in Jip en Janneke-taal uitleggen?
pi_172388256
Een machine die hardcore magnetronnen kan maken. Lijkt me goed nieuws.
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_172390104
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:32 schreef ems. het volgende:
Een machine die hardcore magnetronnen kan maken. Lijkt me goed nieuws.
Hoezo goed nieuws?
pi_172391436
Een ongewapende armada.

Dat is net zoiets als een basisch zuurbad.
pi_172393492
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp er inmiddels niks meer van. Kun je het in Jip en Janneke-taal uitleggen?
Ja, maar er missen nog delen en het is een lang verhaal.

Als de yankees iets doen heeft het altijd een reden, en meestal wordt geprobeerd om "het beeld naar buiten" zoveel mogelijk te beinvloeden in de richting die hen op dat moment het beste uitkomt.

Hier komen er 3 overheden bij elkaar die allemaal hun eigen richting op willen sturen en dan is het even harder zoeken wie er met welke reden welke actie uitvoerde.
maar dat is een kwestie van tijd.
pi_172393506
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:29 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Een ongewapende armada.

Dat is net zoiets als een basisch zuurbad.
lol, eens.
maar als je een signaal wilt sturen tegen een natie met ICBM's dan stuur je geen armada zonder "anti-ICBM" maatregelen, en dat is precies wat er nu gebeurde.
pi_172393534
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
Dezelfde personen komen met verschillende petten op langs in het verhaal, en dan is het ineens een heel ander verhaal geworden
pi_172393546
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:50 schreef 2600 het volgende:

[..]

lol, eens.
maar als je een signaal wilt sturen tegen een natie met ICBM's dan stuur je geen armada zonder "anti-ICBM" maatregelen, en dat is precies wat er nu gebeurde.
Afgaan op een mediaverhaaltje en concluderen "precies wat er nu gebeurde", lijkt me het werkelijke probleem in deze 'kwestie'.
pi_172393601
quote:
12s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:52 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Afgaan op een mediaverhaaltje en concluderen "precies wat er nu gebeurde", lijkt me het werkelijke probleem in deze 'kwestie'.
Daarom kun je niet afgaan op de media, ( los van de spin die je nooit zult weten) maar alle puzzelstukjes zijn beschikbaar, het is alleen ff zoeken.
pi_172393907
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:55 schreef 2600 het volgende:

[..]

Daarom kun je niet afgaan op de media, ( los van de spin die je nooit zult weten) maar alle puzzelstukjes zijn beschikbaar, het is alleen ff zoeken.
Mijn insteek is dat het mediaverhaaltje steevast blijkt hoe het niet zit.

Hoe dan wel? Weet niemand en zullen we nooit weten.

Maar dat maakt die mediaverhaaltjes niet opeens waar.
pi_172393951
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:49 schreef 2600 het volgende:

[..]

Ja, maar er missen nog delen en het is een lang verhaal.

Als de yankees iets doen heeft het altijd een reden, en meestal wordt geprobeerd om "het beeld naar buiten" zoveel mogelijk te beinvloeden in de richting die hen op dat moment het beste uitkomt.

Hier komen er 3 overheden bij elkaar die allemaal hun eigen richting op willen sturen en dan is het even harder zoeken wie er met welke reden welke actie uitvoerde.
maar dat is een kwestie van tijd.
Dat is een goede uitleg..
pi_172393957
quote:
12s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:09 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Mijn insteek is dat het mediaverhaaltje steevast blijkt hoe het niet zit.
gezond uitgaqngspunt
quote:
Hoe dan wel? Weet niemand en zullen we nooit weten.
... daar gaan ze ook vanuit, maar het is ook niet zo ongrijpbaar als het lijkt
pi_172394588
quote:
12s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:52 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Samenstelling en soort bewapening van de deze vloot is tot in detail te bekijken, en dus niet open voor discussie, die feiten staat vast.

Wat je niet weet is welke maatregelen de chinezen al namen om te voorkomen dat Thaad zou worden ontplooid, en er is een groot vermoeden dat China een streep in de zee heeft getrokken en heeft gezegd: "tot hier en niet verder" , iets waar chinezen goed in zijn, en wat ze meestal ook menen anders zeggen ze het niet, die lui voeren anders oorlog dan wij, perceptie en publieke opinie kan ze geen fluit schelen zolang het beleid werkt.

Een streep in de zee zou voor de VS als een rode lap voor een stier werken.

Daarna sturen ze een destroyer ( die binnenkort helemaal vernieuwd zou gaan worden ) om te kijken wat er gebeurt als ze over de streep varen.

"ping" met de nagnetron, en ALLE electronica op de Fitz is dood, waarmee de Fitz doof en blind en bewegingsloos in het water achterblijft.

ACX bepaalt koers van Fitz op basis van geschiedenis, aangevuld met kortegolf radio contact bij twijfel.

Fitz heeft geen radio meer want "ping"
ACX wil achter/ voor Fitz langs manouvreren, maar aandrijving van Fitz valt uit door ping en Fitz vertraagt zonder waarschuwing, en onzichtbaar voor ACX want geen boegradar maar mastradar. ( blinde vlek tot 500 meter voorzijde schip )

ACX kiel komt niet voorbij haar eigen boeg en kan daarmee geen schade onder waterlijn aan Fitz toebrengen.
pi_172395443
170711-N-WC492-027.jpg

bingo.
pi_172395504
170711-N-WC492-025.jpg
pi_172395516
170711-N-WC492-047.jpg
pi_172397583
Je plaatjes zijn kapot.
pi_172398049
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:36 schreef Scrummie het volgende:
Je plaatjes zijn kapot.
Welke ? hier doen ze het allemaal....
pi_172398239
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:51 schreef 2600 het volgende:

[..]

WQWCW19.png
pi_172398294
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zal na het eten even linkjes plaatsen, het zijn afbeeldingen van de schade onder de waterlijn gemaakt in het droogdok,

...en ze zijn onweerlegbaar. :D
pi_172399395
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:00 schreef 2600 het volgende:

[..]

Ik zal na het eten even linkjes plaatsen, het zijn afbeeldingen van de schade onder de waterlijn gemaakt in het droogdok,

...en ze zijn onweerlegbaar. :D
Graag want nu zijn het zoekplaatjes.
pi_172400086
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:51 schreef 2600 het volgende:

[..]

Ze werken alleen als je de originele pagina hebt bezocht.
Wellicht beveiliging tegen deeplinken.

https://news.usni.org/wp-(...)0711-N-WC492-027.jpg
pi_172400733
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Graag want nu zijn het zoekplaatjes.
https://news.usni.org/201(...)ss-fitzgerald-damage

Van boven naar beneden gaat het om plaatje 2,3 en 4
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop: