abonnement Unibet Coolblue
pi_173198959
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:33 schreef StaceySinger het volgende:
In het Pools tips gevraagd in zaak-Savannah

De politie heeft in de omgeving van Bunschoten posters opgehangen waarop in het Pools informatie wordt gevraagd over de moord op de 14-jarige Savannah.

In Bunschoten werken veel mensen uit Polen en de politie hoopt op deze manier meer tips binnen te krijgen. Savannah werd begin juni dood gevonden in een sloot bij het industrieterrein De Kronkels. Een 16-jarige jongen uit Den Bosch zit vast op verdenking van doodslag op het meisje.

Sinds het begin van het onderzoek zijn er al een paar honderd tips binnengekomen en nog steeds komt er mondjesmaat informatie binnen, laat een politiewoordvoerder weten.

De politie is met name op zoek naar informatie van mensen die op 1 juni, tussen 14.00 en 16.00 uur, in park De Vinken waren. Op die dag raakte Savannah vermist. Zondag 4 juni werd ze gevonden in het nabijgelegen De Kronkels.
http://www.ad.nl/amersfoo(...)k-savannah~af90f0eb/
zitten er dan zoveel Polen in Bunschoten?
pi_173236300
Verdachte moord op Romy uit Hoevelaken langer vast:

Misschien toch een verband met de moord op Savannah uit Bunschoten?

Quote:
De 14-jarige jongen die bekend heeft dat hij het meisje Romy uit Hoevelaken heeft misbruikt en vermoord, blijft langer vastzitten. Hij blijft in voorlopige hechtenis tot de zaak inhoudelijk door de rechter behandeld wordt. Dat proces begint in november.

Twee dagen na de vondst van Romy werd het lichaam van Savannah aangetroffen, in een water bij een industrieterrein in Bunschoten. De politie denkt niet dat er een verband is.

https://nos.nl/artikel/21(...)ken-langer-vast.html
pi_173459185
quote:
Verdachte zaak-Savannah moord ten laste gelegd

De 16-jarige verdachte uit Den Bosch wordt inmiddels verdacht van moord op de veertienjarige Savannah uit Bunschoten.

Dat bevestigt het Openbaar Ministerie. ,,Het internetverkeer, onder andere via telefoon, wijst in die richting.’’

Savannah werd op 1 juni als vermist opgegeven. Drie dagen later werd haar lichaam gevonden in een sloot naast het sportterrein De Vinken in Bunschoten.

De jongen staat op 8 september voor de rechter, het gaat om een pro formazitting. Omdat de verdachte minderjarig is, vindt de zitting achter gesloten deuren plaats.
Bron: AD

Bizar..
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:00:05 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173460251
Die verzwaring naar moord is idd nogal niet wat.....

https://www.rtlnieuws.nl/(...)aard-na-nieuw-bewijs
quote:
De 16-jarige jongen uit Den Bosch die vastzit in de zaak van de vermoorde Savannah (14) uit Bunschoten, wordt moord ten laste gelegd. 'Onderzoek naar het internetverkeer heeft meer bewijs opgeleverd', stelt het Openbaar Ministerie.

De verdachte komt op vrijdag 8 september voor de rechter. Omdat de verdachte minderjarig is, vindt de zitting achter gesloten deuren plaats.

Het lichaam van Savannah werd op 4 juni in een sloot gevonden bij industrieterrein De Kronkels, aan de rand van Bunschoten.
Telefoon en portemonnee

Het OM meldt: "In de afgelopen maanden is dit onderzoek gevorderd. De telefoon en portemonnee van Savannah, waarnaar in juli in de sloot bij De Kronkels werd gezocht, zijn weliswaar niet gevonden, maar het onderzoek naar het internetverkeer heeft meer bewijs jegens de verdachte opgeleverd."

De verdenking is om die reden gewijzigd van doodslag in moord.

Uit een reconstructie van RTL Nieuws bleek eind juni dat de verdachte in de zaak spullen van Savannah mee naar huis had genomen. Ook regelde hij een vervalst alibi en zweeg hij als de politie lastige vragen stelde.
En het linkje naar het artikel van het AD:
http://www.ad.nl/binnenla(...)voor-moord~aa8adee0/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173461052
Het zal je puber maar zijn. Gruwelijk.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_173461421
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:00 schreef Leandra het volgende:
Die verzwaring naar moord is idd nogal niet wat.....

https://www.rtlnieuws.nl/(...)aard-na-nieuw-bewijs

[..]

En het linkje naar het artikel van het AD:
http://www.ad.nl/binnenla(...)voor-moord~aa8adee0/
Het lijkt er dan op dat in zijn internetverkeer aanwijzingen zijn gevonden dat de dood van Savannah gepland was. Wat dan raar is, is dat hij tijdens die date een ander meisje appte of ze ook langs wilde komen..
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:10:14 #57
240917 Mula
pi_173462532
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 14:07 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het lijkt er dan op dat in zijn internetverkeer aanwijzingen zijn gevonden dat de dood van Savannah gepland was. Wat dan raar is, is dat hij tijdens die date een ander meisje appte of ze ook langs wilde komen..
Het is makkelijk om iemand te appen om te vragen of ze ook komt, als je al weet dat ze echt niet kan komen.

Als het echt vantevoren gepland is, dan heeft ie het wel enorm knullig aangepakt. Hij staat op video terwijl hij met haar fiets van de plaats delict wegrijdt!
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:18:43 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173462708
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 14:07 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het lijkt er dan op dat in zijn internetverkeer aanwijzingen zijn gevonden dat de dood van Savannah gepland was. Wat dan raar is, is dat hij tijdens die date een ander meisje appte of ze ook langs wilde komen..
Of hij heeft ergens iets gezegd waaruit bijvoorbeeld blijkt dat hij haar eerst hulpeloos heeft achtergelaten om vervolgens terug te komen en haar koppie onder de duwen.

Je hoeft voor moord geen weloverwogen plan te hebben hè, je moet echter op een bepaald moment wel bewust de keuze hebben gemaakt.
Dus dat kan van alles zijn geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173467194
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 15:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of hij heeft ergens iets gezegd waaruit bijvoorbeeld blijkt dat hij haar eerst hulpeloos heeft achtergelaten om vervolgens terug te komen en haar koppie onder de duwen.

Je hoeft voor moord geen weloverwogen plan te hebben hè, je moet echter op een bepaald moment wel bewust de keuze hebben gemaakt.
Dus dat kan van alles zijn geweest.
Klopt, al had hij voor dat scenario volgens mij te weinig tijd (I know, het was een voorbeeld).

Ik bedacht me na mijn vorige post nog dat het bijvoorbeeld ook Google-zoektermen zouden kunnen zijn. Termen en vragen over hoe iemand om het leven te brengen.
Van alles mogelijk inderdaad. Het is afwachten.
pi_173467229
Iets opgezocht op internet hoe je iemand het beste doodmaakt?
.
pi_173467327
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 15:10 schreef Mula het volgende:

[..]

Het is makkelijk om iemand te appen om te vragen of ze ook komt, als je al weet dat ze echt niet kan komen.

dacht ik ook aan
pi_173467640
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 19:25 schreef Physsic het volgende:

[..]

Klopt, al had hij voor dat scenario volgens mij te weinig tijd (I know, het was een voorbeeld).

Ik bedacht me na mijn vorige post nog dat het bijvoorbeeld ook Google-zoektermen zouden kunnen zijn. Termen en vragen over hoe iemand om het leven te brengen.
Van alles mogelijk inderdaad. Het is afwachten.
Dat laatste is volgens mij alleen indirect bewijs en niet voldoende om van moord uit te gaan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')