abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173035945
quote:
99s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:47 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Geen van beiden. Mijn neef wil er een paar (3) maanden heen voor o.a. stamboomonderzoek.

[..]

Dat dus. De 1 zegt dat hij genoeg zal hebben aan ¤400 per maand terwijl de ander zegt
dat hij aan ¤1500 nog niet genoeg zal hebben. We hebben inmiddels al een kamer via
airBNB gevonden welke iets van ¤250 (incl stroom/water/etc) per maand zal kosten.
Volgens mij zou hij wel rond moeten kunnen komen van ¤750 per maand voor eten/drinken/OV

Dat is dus ¤25 per dag "zakgeld" om van te eten, drinken en met het OV ergens heen te gaan.
Wat denken jullie, zal dat genoeg zijn?
Of 750 euro per persoon per maand voor eten/drinken/OV genoeg is? :D.

Hahahaha. :D.

Weet niet hoe goed jouw/zijn Turks is, maar dit is de Thuisbezorgd van Turkije: https://www.yemeksepeti.com/. Je kunt alvast de prijzen checken (hint: het is veel - veel veel - goedkoper dan in Nederland).

Turkse McDonald's: https://www.mcdonalds.com.tr/. Bijv: 2 BigMac-menu's: 27 TL = 6,50 euro.

Het ov is vergeleken met Nederland ook goedkoop.

Met 25 euro per dag zou je gemakkelijk moeten overleven (eten/drinken/ov). Als hij verder nog wat andere (toeristische) dingetjes gaat doen, is wat meer geld wel handig of course. In Bursa heb je als ov-bedrijf blijkbaar Burulaş (https://www.burulas.com.tr/en/default.aspx), die metro/bus/tram en verzorgen. Je kunt op de website prijzen opzoeken e.d.

Mocht hij student zijn, laat hem zijn studentenkaart meenemen. Studenten krijgen overal wel korting (o.a. in het ov).
pi_173035948
100 lira is niet genoeg als je op vakantie gaat. Als je misschien elke dag kipdoner eet en weinig uitgeeft met uitgaan dan wel. Rundvlees, alcohol en andere luxe producten zijn duurder daar. En ja rundvlees wordt als luxe gezien.
pi_173035990
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:48 schreef Atak het volgende:
100 lira is niet genoeg als je op vakantie gaat. Als je misschien elke dag kipdoner eet en weinig uitgeeft met uitgaan dan wel. Rundvlees, alcohol en andere luxe producten zijn duurder daar.
100 lira per dag niet genoeg voor drie maaltijden en ov?

Alcohol en uitgaan en andere leuke dingetjes zie ik als 'luxe'.

Vlees is inderdaad duur, en wordt (werd?) ook nog eens per gram in de broodjes gestopt. :'). Eet sowieso zo min mogelijk vlees buiten in Turkije.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2017 10:51:44 ]
pi_173036104
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

100 lira per dag niet genoeg voor drie maaltijden en ov?

Alcohol en uitgaan en andere leuke dingetjes zie ik als 'luxe'.

Vlees is inderdaad duur, en wordt (werd?) ook nog eens per gram in de broodjes gestopt. :'). Eet sowieso zo min mogelijk vlees buiten in Turkije.
Misschien als je op een hongerdieet gaat dat het dan wel lukt maar als ik daar ben wil ik ook wel eens biefstuk of een drankje doen. En daar zit veel belasting op.
pi_173036241
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:48 schreef Atak het volgende:
100 lira is niet genoeg als je op vakantie gaat. Als je misschien elke dag kipdoner eet en weinig uitgeeft met uitgaan dan wel. Rundvlees, alcohol en andere luxe producten zijn duurder daar. En ja rundvlees wordt als luxe gezien.
het gaat niet om een vakantie ;) wat jij allemaal benoemt zijn dingen waar geen enkel noodzaak voor is.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173036271
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:55 schreef Atak het volgende:

[..]

Misschien als je op een hongerdieet gaat dat het dan
niggah please...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173036285
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:55 schreef Atak het volgende:

[..]

Misschien als je op een hongerdieet gaat dat het dan wel lukt maar als ik daar ben wil ik ook wel eens biefstuk of een drankje doen. En daar zit veel belasting op.
Hongerdieet... :').

HAHAHAHAHA.
pi_173036329
https://www.yemeksepeti.com/bursa/restoran-arama#sof:2|sob:true.

Check de prijzen en de menu's, en zeg me dat je gaat uithongeren. :').

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2017 11:04:30 ]
pi_173039303
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:55 schreef Atak het volgende:

[..]

Misschien als je op een hongerdieet gaat dat het dan wel lukt maar als ik daar ben wil ik ook wel eens biefstuk of een drankje doen. En daar zit veel belasting op.
Ik denk dat een groot deel van de Turkse huishoudens niet eens 100 lira per dag te besteden heeft voor alleen eten/drinken/ov. :')
pi_173045855
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:55 schreef Atak het volgende:

[..]

Misschien als je op een hongerdieet gaat dat het dan wel lukt maar als ik daar ben wil ik ook wel eens biefstuk of een drankje doen. En daar zit veel belasting op.
Nu ben ik (nog) niet in Turkije of in Bursa geweest, maar als ik de prijslijsten van restaurantjes
en dergelijke eens snel doorlees kan zelf ik nu wel zeggen dat men van ¤25 per dag daar wel
makkelijk kan leven. Zelfs al zou hij 3x per dag uit eten gaan. Dus waar je dat "hongerdieet" nu
vandaag hebt, is me echt niet goed duidelijk. Laten we eens een voorbeeldje van 1 dag nemen:

Dit is gekozen op basis van de link welke ZarGon plaatste en dan heb ik nieteens telkens het goedkoopste gekozen.

• Als ontbijt een paar sneetjes toast, een kaas-omelet en een vruchtensapje voor 10TL (¤2.40)
• Daarna kopen we een BursaKart 24h (hele dag met OV in Bursa reizen) voor 15TL (¤3.60)
• We kopen nog een flesje koel drinken voor onderweg voor een kleine 3TL (¤0.70)
• Lunchen doen we met een broodje kipfilet, wat frietjes met saus en een ayran. 9TL (¤2.15)
• Na de lunch even een ijsje, hebben we wel verdient :P 2TL (¤0.50)
• Dineren doen we met rund, steak "lokum" met verse groente, aardappels, sauzen. 33TL (¤7.90)
• We drinken nog even 3 biertjes en gaan we maar weer naar "huis" 30TL (¤7.20)

Komen we uit op ¤24.45 van de ¤25 welke hij per dag te besteden zou hebben.
..en dan heeft hij elke keer buiten de deur gegeten, wat tussendoortjes gehad en met OV gereisd.

Even ter notitie, het OV heeft hij niet elke dag nodig maar elke 2e of 3e dag. Dus de meeste
dagen zou hij dan aan circa ¤20 voldoende hebben. Dus ¤25 per dag lijkt me wel genoeg. :)
Nee.
pi_173047241
quote:
99s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:42 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Nu ben ik (nog) niet in Turkije of in Bursa geweest, maar als ik de prijslijsten van restaurantjes
en dergelijke eens snel doorlees kan zelf ik nu wel zeggen dat men van ¤25 per dag daar wel
makkelijk kan leven. Zelfs al zou hij 3x per dag uit eten gaan. Dus waar je dat "hongerdieet" nu
vandaag hebt, is me echt niet goed duidelijk. Laten we eens een voorbeeldje van 1 dag nemen:

Dit is gekozen op basis van de link welke ZarGon plaatste en dan heb ik nieteens telkens het goedkoopste gekozen.

• Als ontbijt een paar sneetjes toast, een kaas-omelet en een vruchtensapje voor 10TL (¤2.40)
• Daarna kopen we een BursaKart 24h (hele dag met OV in Bursa reizen) voor 15TL (¤3.60)
• We kopen nog een flesje koel drinken voor onderweg voor een kleine 3TL (¤0.70)
• Lunchen doen we met een broodje kipfilet, wat frietjes met saus en een ayran. 9TL (¤2.15)
• Na de lunch even een ijsje, hebben we wel verdient :P 2TL (¤0.50)
• Dineren doen we met rund, steak "lokum" met verse groente, aardappels, sauzen. 33TL (¤7.90)
• We drinken nog even 3 biertjes en gaan we maar weer naar "huis" 30TL (¤7.20)

Komen we uit op ¤24.45 van de ¤25 welke hij per dag te besteden zou hebben.
..en dan heeft hij elke keer buiten de deur gegeten, wat tussendoortjes gehad en met OV gereisd.

Even ter notitie, het OV heeft hij niet elke dag nodig maar elke 2e of 3e dag. Dus de meeste
dagen zou hij dan aan circa ¤20 voldoende hebben. Dus ¤25 per dag lijkt me wel genoeg. :)
Je doet wel je huiswerk iig :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173053878
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je doet wel je huiswerk iig :p
Om je eerlijk te zeggen, heb ik nu wel zin om mijn neef hier te laten en zelf te gaan..
Maar mezelf kennende zou ik binnen een week in boeien op transport terug naar Sarajevo
worden gezet of met amca Erdoğan ergens een koele ayran drinken. Ik denk het eerste. :')
Nee.
pi_173053940
Proficiat met de winst op het WK atletiek !!!1!1!1!1 Tuuuuuutere !
U MAD?
pi_173053973
quote:
99s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:15 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Om je eerlijk te zeggen, heb ik nu wel zin om mijn neef hier te laten en zelf te gaan..
Maar mezelf kennende zou ik binnen een week in boeien op transport terug naar Sarajevo
worden gezet of met amca Erdoğan ergens een koele ayran drinken. Ik denk het eerste. :')
Vliegtickets zijn nu duur (hoogseizoen), maar zijn straks weer zeer betaalbaar. Ik zou je willen overhalen om een weekje naar Istanbul te gaan! Je euro's zijn veel waard nu, waardoor je kan doen en krijgen voor weinig.

Wat voor gekke dingen ga je doen dat je uitgezet wordt?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2017 23:19:05 ]
pi_173056409
Als hij gaat zal het April of Mei 2018 zijn, eerder is niet mogelijk ivm zijn werk.
We hebben er ook niet echt haast mee, zoals jullie zelf zeggen; "Acele işe şeytan karışır".
Zou maar zo kunnen dat ik in die periode de auto pak om hem een dag of 10 te bezoeken
en om eens te bekijken waar mijn over-over-over-over-over grootmoeder heen is ontvoerd :P
Nee.
pi_173057824
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Proficiat met de winst op het WK atletiek !!!1!1!1!1 Tuuuuuutere !
turken met hun import atleten :P en nu hopen dat de doping test negatief blijkt :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173057837
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

turken met hun import atleten :P en nu hopen dat de doping test negatief blijkt :P
Dat mag ik hier niet zeggen om de vrede te bewaren.
U MAD?
pi_173057841
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat mag ik hier niet zeggen om de vrede te bewaren.
goed dat ik het zeg dan :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173057860
quote:
99s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:15 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Om je eerlijk te zeggen, heb ik nu wel zin om mijn neef hier te laten en zelf te gaan..
Maar mezelf kennende zou ik binnen een week in boeien op transport terug naar Sarajevo
worden gezet of met amca Erdoğan ergens een koele ayran drinken. Ik denk het eerste. :')
je woont in sarajevo?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173057869
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 03:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
Als hij gaat zal het April of Mei 2018 zijn, eerder is niet mogelijk ivm zijn werk.
We hebben er ook niet echt haast mee, zoals jullie zelf zeggen; "Acele işe şeytan karışır".
Zou maar zo kunnen dat ik in die periode de auto pak om hem een dag of 10 te bezoeken
en om eens te bekijken waar mijn over-over-over-over-over grootmoeder heen is ontvoerd :P
vertel! :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173063876
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

je woont in sarajevo?
Jazeker. Zit nu koffie te drinken. Buyrum! ^O^


quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

vertel! :P
Valt niet veel te vertellen eigenlijk, een soldaat van het Ottomaanse rijk vond mijn
over-over-over-over-over grootmoeder een hot chick en ontvoerde haar naar Bursa.
Mijn familie heeft veel later ooit eens brief van haar gekregen waarin bleek dat ze
(toen was ze al zeer oud trouwens) een goed leven had gehad en nu Çengiç heette.
Ze heeft daar in Bursa nog 8 kinderen gebaard, 5 zonen en 3 dochters.
Er is zelfs nog een hele korte briefwisseling geweest dus als het goed is weet die
familie daar ook dat ze familie in Sarajevo hebben. Mijn neef weet er verder het fijne
wel van, ik heb me er nooit zo in verdiept eigenlijk. Lijkt me wel leuk ze eens te zien.

Dus sturen we hem er nu heen voor de eerwraak omdat we weleens willen
kennismaken met de familie welke we nooit hebben gekend. Best spannend! :)
Nee.
pi_173063999
Tof verhaal. _O_.

Houdt hij zijn stamboom bij? Zo ja, op welke manier?
pi_173064167
Afiyet olsun.
Afiyet şeker olsun.
Afiyet bal şeker olsun.
pi_173069410
Interessant verhaal! Het ontvoeren is merkwaardig genoeg nog steeds een ding in Turkije helaas.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173077690
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:05 schreef zarGon het volgende:
Tof verhaal. _O_.

Houdt hij zijn stamboom bij? Zo ja, op welke manier?

Afiyet bal şeker olsun.
Teşekkürler! :)

Hij is er een tijdje geleden aan begonnen, ik heb geen idee op welke manier.
Lees het wel als hij er klaar mee is, heb er nu eerlijk gezegd (nog) niet teveel
interesse in. Wat wel leuk is is het feit dat ik (van mijn vaders kant) we een echt
familiewapen heben, we goede op goede voet stonden met de Sultan Selim de 1e
en later ook met zijn zoon (Sulejman de 1e) en daardoor ook de titel beglerbeg
(beylerbeyi) kregen. Maar daar was geen onderzoek voor nodig, mijn achternaam
wordt gewoon genoemd in documenten uit die tijd welke in het museum liggen.
Door mensen welke de geschiedenis van de stad een beetje kennen worden de
mannelijk leden met mijn achternaam "beg" genoemd, zelfs vandaag de dag nog.

quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:00 schreef Slayage het volgende:
Interessant verhaal! Het ontvoeren is merkwaardig genoeg nog steeds een ding in Turkije helaas.
Dit was een iets van 500 jaar geleden. ;)
Nee.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:24:33 #176
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_173389188
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 23:31 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Teşekkürler! :)

Hij is er een tijdje geleden aan begonnen, ik heb geen idee op welke manier.
Lees het wel als hij er klaar mee is, heb er nu eerlijk gezegd (nog) niet teveel
interesse in. Wat wel leuk is is het feit dat ik (van mijn vaders kant) we een echt
familiewapen heben, we goede op goede voet stonden met de Sultan Selim de 1e
en later ook met zijn zoon (Sulejman de 1e) en daardoor ook de titel beglerbeg
(beylerbeyi) kregen. Maar daar was geen onderzoek voor nodig, mijn achternaam
wordt gewoon genoemd in documenten uit die tijd welke in het museum liggen.
Door mensen welke de geschiedenis van de stad een beetje kennen worden de
mannelijk leden met mijn achternaam "beg" genoemd, zelfs vandaag de dag nog.

[..]

Dit was een iets van 500 jaar geleden. ;)
Dat is in de tijd dat het Ottomaanse rijk mensen in voormalig Joegoslavië huisvestte om daar meer invloed te krijgen. Zelfde als mijn familie eigenlijk. Geen idee of daar iemand ontvoerd is :P
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_173392936
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:24 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat is in de tijd dat het Ottomaanse rijk mensen in voormalig Joegoslavië huisvestte om daar meer invloed te krijgen. Zelfde als mijn familie eigenlijk. Geen idee of daar iemand ontvoerd is :P
Bulent Ersoy.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:40:52 #178
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_173393083
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bulent Ersoy.
:?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_173520129
pi_173547742
quote:
Wat hij zegt!

Bayraminiz mubarek olsun!
pi_173547762
Turkije vs. Oekraïene zometeen (WK-kwalificaties).

Finland staat 1-0 voor tegen IJsland! Dat werkt in ons voordeel!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2017 19:52:22 ]
pi_173548116
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:48 schreef zarGon het volgende:
Turkije vs. Oekraïene zometeen (K-kwalificaties).

Finland staat 1-0 voor tegen IJsland! Dat werkt in ons voordeel!
Iyi bayramlar!

Ziggo Sport laat steeds stukjes van wedstrijden zien. Enig idee waar ik de volledige wedstrijd kan volgen?
pi_173548792
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:04 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Iyi bayramlar!

Ziggo Sport laat steeds stukjes van wedstrijden zien. Enig idee waar ik de volledige wedstrijd kan volgen?
TV8.

quote:
Dünya Kupası yolunda kritik öneme sahip olan Ukrayna mücadelesi saat 21:45’te başlayacak. Karşılaşma TV8’den yayınlanacak.
https://www.tv8.com.tr/canli-yayin.
pi_173549171
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:48 schreef zarGon het volgende:
Turkije vs. Oekraïene zometeen (K-kwalificaties).

Finland staat 1-0 voor tegen IJsland! Dat werkt in ons voordeel!
Hoe weet je dat? Is er een site waar dat altijd staat of zat je gewoon alle sites van tv kanalen af te gaan?
pi_173549272
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:50 schreef Atak het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Is er een site waar dat altijd staat of zat je gewoon alle sites van tv kanalen af te gaan?
Hoe ik wat weet?
Waar wat staat?
pi_173549295
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe ik wat weet?
Waar wat staat?
Laat maar zitten. _O-
pi_173549321
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:58 schreef Atak het volgende:

[..]

Laat maar zitten. _O-
Wat moet ik laten zitten?
pi_173549771
quote:
Zal wel TV8 Turkiye ofzo zijn, anyways, thanks!
pi_173549801
Ik voorspel trouwens 2-1 voor Oekraïne.
  zaterdag 2 september 2017 @ 23:12:48 #190
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_173553598
quote:
Thnx. Mijn offerfeest was in Macedonië :s)
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_173554796
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:50 schreef Atak het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Is er een site waar dat altijd staat of zat je gewoon alle sites van tv kanalen af te gaan?
http://liveonsat.com/

pi_173559804
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173559838
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 20:25 schreef xaban06 het volgende:
Ik voorspel trouwens 2-1 voor Oekraïne.
close call :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173584529


Zargon je kunt weer douchen. :6
pi_173586269
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

turken met hun import atleten :P en nu hopen dat de doping test negatief blijkt :P
Nja... Nederland heeft ook wel best een paar importathleten. Net als bijna alle andere landen.
Whatever...
pi_173587394
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 20:25 schreef xaban06 het volgende:
Ik voorspel trouwens 2-1 voor Oekraïne.
Baal er wel van dat we hebben verloren. Echt zo'n enorme kans laten liggen. Nu kunnen we (net zoals Nederland) blijven hopen dat we elke wedstrijd gaan winnen. :').

Kansloos.

Eerstvolgende wedstrijd is overigens morgen om 20.45 uur tegen Kroatië.
pi_173587407
quote:
17s.gif Op maandag 4 september 2017 16:47 schreef Triggershot het volgende:
[ afbeelding ]

Zargon je kunt weer douchen. :6
Die disclaimer onderaan. :D. :').

Zo van "ALSJEBLIEFT POEP NIET IN DE EMMER". :').
  dinsdag 5 september 2017 @ 11:25:21 #199
448174 Amazing_Jebediah
haatbaard met zachte g
pi_173596920
Ik geloof dat we vandaag weer kansloos zijn, maar stiekem heb je toch altijd hoop. Denk dat ik de wedstrijd met vrienden in een lounge ga kijken
pi_173597080
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:25 schreef Amazing_Jebediah het volgende:
Ik geloof dat we vandaag weer kansloos zijn, maar stiekem heb je toch altijd hoop. Denk dat ik de wedstrijd met vrienden in een lounge ga kijken
Met de Kroaten is het altijd wel leuk, though.

SEMIH, SEMIH, SEMIH, SEMIH, SEMIH, SEMIH, SEMIH, SEMIH, SEMIH. :D.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')