abonnement bol.com Unibet Coolblue
  PR en moderator woensdag 5 juli 2017 @ 17:57:14 #1
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172194772
Heb je vragen, ideeën of opmerkingen? Dan is dit het topic waar je moet zijn.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172194788
Erg jammer dat het nooit normaal kan.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172194823
Ben het er mee eens Moira, hou maar ff een weekje dicht, zeg.. Tot maandag of zo.
Kijken of ze dan afkoelen (Mijzelf incluis) Want het kan zeker wel normaal en gezellig, kijk maar naar een paar dagen terug.
Maar dan zitten er wat flippo's bij die gaan lopen stoken, word ik tóch uit m`n tent gelokt (Wat mij best goed lukte daar in te blijven) En zie het resultaat.
pi_172194922
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:59 schreef Braddie het volgende:
Ben het er mee eens Moira, hou maar ff een weekje dicht, zeg.. Tot maandag of zo.
Kijken of ze dan afkoelen (Mijzelf incluis) Want het kan zeker wel normaal en gezellig, kijk maar naar een paar dagen terug.
Maar dan zitten er wat flippo's bij die gaan lopen stoken, word ik tóch uit m`n tent gelokt (Wat mij best goed lukte daar in te blijven) En zie het resultaat.
Heb je helemaal aan jezelf te danken hoor
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 5 juli 2017 @ 18:03:41 #5
319979 Fok-it
All is well
pi_172194947
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:57 schreef Moira. het volgende:
Heb je vragen, ideeën of opmerkingen? Dan is dit het topic waar je moet zijn.
Zegt alweer genoeg dat post van Noël wordt gewist. Behalve dat hij het woord kneus gebruikt heeft hij gewoon gelijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_172194966
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:02 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Heb je helemaal aan jezelf te danken hoor
Tuurlijk heb ik e.e.a aan mijzelf te danken, maar moet het daarom maar overslaan in hetzelfde riedeltje van bashen en zeiken? nee toch?
pi_172194986
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:04 schreef Braddie het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik e.e.a aan mijzelf te danken, maar moet het daarom maar overslaan in hetzelfde riedeltje van bashen en zeiken? nee toch?
Welkom op het internet.

Met je debiele gedrag en dan nog huilen ook.
  woensdag 5 juli 2017 @ 18:05:11 #8
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172194988
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:04 schreef Braddie het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik e.e.a aan mijzelf te danken, maar moet het daarom maar overslaan in hetzelfde riedeltje van bashen en zeiken? nee toch?
Kies voor jezelf en stop hiermee. Het is een oneindige cyclus waarin je zit, doorbreek het.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 5 juli 2017 @ 18:05:14 #9
319979 Fok-it
All is well
pi_172194990
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:04 schreef Braddie het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik e.e.a aan mijzelf te danken, maar moet het daarom maar overslaan in hetzelfde riedeltje van bashen en zeiken? nee toch?
Eigenlijk wel ja, want dat is een logisch gevolg op jouw gedrag. Als je alleen maar dik was geweest en normaal deed had niemand op een enkeling na jou gebasht.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_172195009
Maar nee we moeten lief zijn voor braddie hoor.

Denk je dat je dan punten krijgt voor je maatschappelijke stage ofzo
  PR en moderator woensdag 5 juli 2017 @ 18:06:27 #11
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172195019
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zegt alweer genoeg dat post van Noël wordt gewist. Behalve dat hij het woord kneus gebruikt heeft hij gewoon gelijk
Gaat ook niet om gelijk/ongelijk, gaat om de bewoording.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja beetje jammer dat 't altijd maar weer zo moet op den duur. Ik heb ook geen zin om daar continue te moeten babysitten op een stel relschoppers die graag termen rondstrooien als 'debiel', 'mongool', 'zwakzinnig', 'vetklep', 'dikzak', etc. Terug naar het vmbo daarmee.

Vind het prima om het topic in leven te laten, maar de users geven dat vorm en de weegschaal tussen 'verdiende ongezouten kritiek' en 'schaamteloos gebash' is nogal wat naar het laatste gaan hangen.
Je kunt ook gewoon normaal zeggen dat iemand shit aan zichzelf te danken heeft, zoals hij na het verwijderen ook deed.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172195047
Ik vind dat braad hier het grootste aandeel in heeft.
Door zijn gedrag lokt hij bashers uit.
Hij is niet voor niets heel lang hier weg geweest hé.
pi_172195065
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

Gaat ook niet om gelijk/ongelijk, gaat om de bewoording.

[..]

Je kunt ook gewoon normaal zeggen dat iemand shit aan zichzelf te danken heeft, zoals hij na het verwijderen ook deed.
Pas hem dan gewoon aan ipv helemaal verwijderen

Sneue censuur hier
  woensdag 5 juli 2017 @ 18:09:26 #14
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172195090
Haha Noel is mad, het zal ook wel weer niet
  PR en moderator woensdag 5 juli 2017 @ 18:09:28 #15
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172195091
Nou kinders, ik ga afwassen. Ga de boel maar lekker even ventileren en uitzoeken saampjes. Hoe zou men het Braddietopic weer gewoon Braddietopic kunnen laten zijn, waar ongezouten kritiek uiteraard gewoon welkom is (daar heeft 'ie immers voor getekend met het openen van een topic), maar ronduit gebash niet.

Als je Braddie leuk vindt om te volgen en om over hem te posten omdat 't altijd weer een topshow is met hetgeen hij elke keer weer uit weet te vreten, doe dan ook wat beter je best om niet bij te dragen aan de ondergang ervan. Is gewoon zonde van je eigen en andermans vermaak.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172195143
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha Noel is mad, het zal ook wel weer niet
Gras is groen en water is nat
pi_172195147
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:09 schreef Moira. het volgende:
Nou kinders, ik ga afwassen. Ga de boel maar lekker even ventileren en uitzoeken saampjes. Hoe zou men het Braddietopic weer gewoon Braddietopic kunnen laten zijn, waar ongezouten kritiek uiteraard gewoon welkom is (daar heeft 'ie immers voor getekend met het openen van een topic), maar ronduit gebash niet.

Als je Braddie leuk vindt om te volgen en om over hem te posten omdat 't altijd weer een topshow is met hetgeen hij elke keer weer uit weet te vreten, doe dan ook wat beter je best om niet bij te dragen aan de ondergang ervan. Is gewoon zonde.
Jij hebt hier ook een aandeel in. Het is overduidelijk dat jij maatjes bent met hem. Hoe jij hem behandeld en voortrekt, je lijkt wel een persoonlijk begeleider van hem die hem constant maar weer verdedigd.
  PR en moderator woensdag 5 juli 2017 @ 18:12:03 #18
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172195156
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:11 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Jij hebt hier ook een aandeel in. Het is overduidelijk dat jij maatjes bent met hem. Hoe jij hem behandeld en voortrekt, je lijkt wel een persoonlijk begeleider van hem die hem constant maar weer verdedigd.
:')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172195197
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:11 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Jij hebt hier ook een aandeel in. Het is overduidelijk dat jij maatjes bent met hem. Hoe jij hem behandeld en voortrekt, je lijkt wel een persoonlijk begeleider van hem die hem constant maar weer verdedigd.
:')
pi_172195314
Goedemiddag lieve mensen van WEB,

Graag vraag ik tijd uit jullie drukke bestaan om aandacht te vragen voor het volgende. Ergens omstreeks december 1990 geschiedde er een klein wonder (toen nog klein), Bradley van Dijk was geboren.

Een goedlachse reus van omtrent 1.75 die FOK! eigenhandig heeft gedragen tijdens de moeilijke tijden. De jongen die Danny zijn Ferrari en onbezorgd leven heeft gegeven. Zoals jullie al snappen is Bradley een bijzonder persoon. Echter wel iemand met een kanttekening. Bradley laat meer van zichzelf zien dan eigenlijk goed voor hem is en maakt van zichzelf een makkelijk slachtoffer. Enkelingen hier maken daar dankbaar (mis)bruik van.

En daar - mijn lieve internetvrienden - loopt het iedere keer spaak. Het doet mij pijn hoe Bradley constant op de hak wordt genomen. We weten allen dat onze vriend nooit zal veranderen en dat geeft juist als kijker een geruststellend gevoel. Is het dan echt nodig om constant te refereren naar zijn IQ, gewicht, fiets, kamikaze rijstijl of de perikelen omtrent het werk? Ik geef dit topic meer kans van slagen wanneer we dit gegeven respecteren en Bradley zijn ding laten doen. Op die manier mogen wij nog lang genieten van zowel Bradley en Moira. Ook laatst genoemde verdient een plaats in de spotlights.

Ik ben persoonlijk een liefhebber van BDSM en niets krijgt mijn hartslag sneller omhoog dan een corrigerende dm van Moira. Laat WEB niet verdwijnen naar het hiernamaals ten koste van de dolletjes omtrent Bradley.
pi_172195331
Oké, even resumerend: er is niemand die Braddie volgt omdat zijn kanaal interessant/informatief/nuttig is. De video's zijn van beroerde kwaliteit, de inhoud is bedroevend en de edits zijn verschrikkelijk. Laat er vooral geen discussie over ontstaan dat er véél betere kanalen zijn om te volgen op Youtube en de enige reden die ik kan bedenken dat mensen Braddie volgen is omdat het leedvermaak/genant is.

Dan hebben we dus 2 scenario's:
1] Braddie heeft dit écht niet door en denkt oprecht dat mensen geïnteresseerd zijn. Dat betekent dat Braddie werkelijk (zoals sommige mensen al riepen) een enorme achterstand heeft en zijn kanaal überhaupt niet op Fok! gepromoot hoort te worden (dan moet hij namelijk gewoon tegen zichzelf in bescherming worden genomen, óók door Fok!).

2] Braddie vindt de aandacht stiekem wel leuk. Pizzaatje hier, donatie'tje daar, negatieve aandacht is ook aandacht. In dat geval geval is Braddie gewoon een aandachtshoer en moet hij het gebash maar voor lief nemen.

Next!
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
pi_172195381
Het YouTube-kanaal zal spoedig sneuvelen.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 5 juli 2017 @ 18:22:52 #23
319979 Fok-it
All is well
pi_172195390
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:19 schreef VisGeenOptie het volgende:
Oké, even resumerend: er is niemand die Braddie volgt omdat zijn kanaal interessant/informatief/nuttig is. De video's zijn van beroerde kwaliteit, de inhoud is bedroevend en de edits zijn verschrikkelijk. Laat er vooral geen discussie over ontstaan dat er véél betere kanalen zijn om te volgen op Youtube en de enige reden die ik kan bedenken dat mensen Braddie volgen is omdat het leedvermaak/genant is.

Dan hebben we dus 2 scenario's:
1] Braddie heeft dit écht niet door en denkt oprecht dat mensen geïnteresseerd zijn. Dat betekent dat Braddie werkelijk (zoals sommige mensen al riepen) een enorme achterstand heeft en zijn kanaal überhaupt niet op Fok! gepromoot hoort te worden (dan moet hij namelijk gewoon tegen zichzelf in bescherming worden genomen, óók door Fok!).

2] Braddie vindt de aandacht stiekem wel leuk. Pizzaatje hier, donatie'tje daar, negatieve aandacht is ook aandacht. In dat geval geval is Braddie gewoon een aandachtshoer en moet hij het gebash maar voor lief nemen.

Next!
Goeie post. Het is ook totaal niet interessant maar fokkers hebben de rare neiging om mensen als braddie op een voetstuk te plaatsen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 5 juli 2017 @ 18:22:53 #24
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_172195392
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:11 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Jij hebt hier ook een aandeel in. Het is overduidelijk dat jij maatjes bent met hem. Hoe jij hem behandeld en voortrekt, je lijkt wel een persoonlijk begeleider van hem die hem constant maar weer verdedigd.
Dit is wat overdreven, maar de swing van "we trekken onze handen van Braddie af" naar "jullie moeten lief doen tegen Braddie" is wel vreemd
pi_172195403
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:19 schreef VisGeenOptie het volgende:
Oké, even resumerend: er is niemand die Braddie volgt omdat zijn kanaal interessant/informatief/nuttig is. De video's zijn van beroerde kwaliteit, de inhoud is bedroevend en de edits zijn verschrikkelijk. Laat er vooral geen discussie over ontstaan dat er véél betere kanalen zijn om te volgen op Youtube en de enige reden die ik kan bedenken dat mensen Braddie volgen is omdat het leedvermaak/genant is.

Dan hebben we dus 2 scenario's:
1] Braddie heeft dit écht niet door en denkt oprecht dat mensen geïnteresseerd zijn. Dat betekent dat Braddie werkelijk (zoals sommige mensen al riepen) een enorme achterstand heeft en zijn kanaal überhaupt niet op Fok! gepromoot hoort te worden (dan moet hij namelijk gewoon tegen zichzelf in bescherming worden genomen, óók door Fok!).

2] Braddie vindt de aandacht stiekem wel leuk. Pizzaatje hier, donatie'tje daar, negatieve aandacht is ook aandacht. In dat geval geval is Braddie gewoon een aandachtshoer en moet hij het gebash maar voor lief nemen.

Next!
_O_
pi_172195406
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:18 schreef Azpilicueta het volgende:
En daar - mijn lieve internetvrienden - loopt het iedere keer spaak. Het doet mij pijn hoe Bradley constant op de hak wordt genomen. We weten allen dat onze vriend nooit zal veranderen en dat geeft juist als kijker een geruststellend gevoel. Is het dan echt nodig om constant te refereren naar zijn IQ, gewicht, fiets, kamikaze rijstijl of de perikelen omtrent het werk? Ik geef dit topic meer kans van slagen wanneer we dit gegeven respecteren en Bradley zijn ding laten doen. Op die manier mogen wij nog lang genieten van zowel Bradley en Moira. Ook laatst genoemde verdient een plaats in de spotlights.
Dus we moeten voortaan alleen nog maar: "O, wat is hij goed, lief, slank en schattig!" roepen? Je weet dat dit een discussieforum is hè? Als we voortaan alleen nog maar complimentjes moeten uitdelen over Braddie zijn idiote gedragingen omdat Braddie daar een hard plassertje van krijgt is het idee van een forum een beetje verpest, niet?
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
  woensdag 5 juli 2017 @ 18:24:39 #27
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_172195420
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:19 schreef VisGeenOptie het volgende:
Oké, even resumerend: er is niemand die Braddie volgt omdat zijn kanaal interessant/informatief/nuttig is. De video's zijn van beroerde kwaliteit, de inhoud is bedroevend en de edits zijn verschrikkelijk. Laat er vooral geen discussie over ontstaan dat er véél betere kanalen zijn om te volgen op Youtube en de enige reden die ik kan bedenken dat mensen Braddie volgen is omdat het leedvermaak/genant is.

Dan hebben we dus 2 scenario's:
1] Braddie heeft dit écht niet door en denkt oprecht dat mensen geïnteresseerd zijn. Dat betekent dat Braddie werkelijk (zoals sommige mensen al riepen) een enorme achterstand heeft en zijn kanaal überhaupt niet op Fok! gepromoot hoort te worden (dan moet hij namelijk gewoon tegen zichzelf in bescherming worden genomen, óók door Fok!).

2] Braddie vindt de aandacht stiekem wel leuk. Pizzaatje hier, donatie'tje daar, negatieve aandacht is ook aandacht. In dat geval geval is Braddie gewoon een aandachtshoer en moet hij het gebash maar voor lief nemen.

Next!
Zoveel waarheid
pi_172195467
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:22 schreef Sheffield het volgende:

[..]

"jullie moeten lief doen tegen Braddie"
Zoals een wijs man uit Zevenbergen ooit zei: "Dat bepaal ik mooi zelf wel".
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_172195472
Goh alweer dicht? PS ik vind Braddie best een aardige jongen, dus zie het echt niet allemaal als pure leedvermaak.

Heb trouwens ook niet meegekregen wat nu weer gebeurd is, want ik was niet online.
pi_172195489
Ik kijk ook alleen maar naar zijn kanaal omdat die gozer nu eenmaal een aaneenschakeling is van gefaal.


Incident met die lege tank gisteren spande weer de kroon wat dat betreft, daar doen we het voor :D.
Hij zou die domheid van hem echt maximaal moeten uitbuiten op YouTube eigenlijk.
blablablabla
pi_172195503
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:23 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Dus we moeten voortaan alleen nog maar: "O, wat is hij goed, lief, slank en schattig!" roepen? Je weet dat dit een discussieforum is hè? Als we voortaan alleen nog maar complimentjes moeten uitdelen over Braddie zijn idiote gedragingen omdat Braddie daar een hard plassertje van krijgt is het idee van een forum een beetje verpest, niet?
Er is een verschil tussen discussiëren en iemand feedback geven over filmpjes/gedrag etc, en tussen iemand gewoon botweg de grond in stampen he?
pi_172195544
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:28 schreef Braddie het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen discussiëren en iemand feedback geven over filmpjes/gedrag etc, en tussen iemand gewoon botweg de grond in stampen he?
Komt omdat je toxh geen fuck doet met die feedback.
pi_172195562
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:28 schreef Braddie het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen discussiëren en iemand feedback geven over filmpjes/gedrag etc, en tussen iemand gewoon botweg de grond in stampen he?
Gisteren werd je met de dood bedreigd in het topic maar desondanks was het volgens Moira een topdag.
Vandaag wat opmerkingen (die in elk topic de revue passeren) en plots moet het topic dicht.

Leg eens uit.
blablablabla
pi_172195569
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:23 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Dus we moeten voortaan alleen nog maar: "O, wat is hij goed, lief, slank en schattig!" roepen? Je weet dat dit een discussieforum is hè? Als we voortaan alleen nog maar complimentjes moeten uitdelen over Braddie zijn idiote gedragingen omdat Braddie daar een hard plassertje van krijgt is het idee van een forum een beetje verpest, niet?
Bedankt dat je de moeite neemt voor deze reactie. Ik waardeer het zeker.

Je kraakt een kritieke noot, vriend. We zijn er allen over eens dat Bradley geen leven heeft vol glamour en glimmer, maar op een gegeven moment voel je zelf toch ook wel aan dat hij er niks mee doet? Dat is zijn goedrecht. Je kan beter met volle teugen genieten van de topshow dan dat je hem probeert te corrigeren of erger; uitschelden. Want waar je anders dit niveau aan entertainment vandaan halen? WEB is de enige plek waar ze dit nog door de vingers zien.

Waarom kunnen we dat gewoon niet waarderen voor wat het is en moeten we Bradley altijd uit de tent lokken met adviezen waar hij niet om gevraagd heeft. Hij weet ook wel dat hij te zwaar is, lui en achterloopt op leeftijdsgenoten. Maar hij brengt ook vreugde in onze leven met momenten zoals gister waarbij hij voor 5 euro tankt en raadselachtig kijkt hoe zijn auto begon met sputteren. Waar vind je dat nog?

Dat soort magische momenten verdwijnen als sneeuw voor de zon als dit topic er niet meer is. En dat is belangrijker dan jouw intentie om hem te corrigeren, eens?
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 5 juli 2017 @ 18:31:26 #35
319979 Fok-it
All is well
pi_172195589
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:28 schreef Braddie het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen discussiëren en iemand feedback geven over filmpjes/gedrag etc, en tussen iemand gewoon botweg de grond in stampen he?
Waarom reageer je niet op zijn andere post? Durf dan gewoon te erkennen dat je filmpjes helemaal nergens op slaan en dat je gewoon kickt op de aandacht die je er van krijgt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_172195606
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:28 schreef Braddie het volgende:
Er is een verschil tussen discussiëren en iemand feedback geven over filmpjes/gedrag etc, en tussen iemand gewoon botweg de grond in stampen he?
Dat botweg de grond in stampen zou misschien wel het gevolg kunnen zijn van opmerkingen als, en ik citeer:

"Ik hoop dat je kanker krijgt!"

"Krijg jij ook maar kanker"

"Je kankermoeder"

"Kanker Fiat!"

"Waar woon je in Utrecht? Ik zoek je op"

"Als je nou door gaat zoek ik je op en stamp ik je kankerkop in elkaar!"

Of heb jij het alleenrecht om te schelden en moeten mensen vervolgens gewoon lief doen? Echt, ben je zo een prinsesje meid?
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
pi_172195623
Visgeenoptie wat een waarheid weer _O_
pi_172195652
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:27 schreef Elan het volgende:
Incident met die lege tank gisteren spande weer de kroon wat dat betreft, daar doen we het voor :D.
Hij zou die domheid van hem echt maximaal moeten uitbuiten op YouTube eigenlijk.
Dat is eigenlijk wel wat BradgeTV leuk maakt: ookal is het eigenlijk gewoon een vorm van puur leedvermaak. Daar word dus vanzelfsprekend over gelachen, ookal is het voor Braddie eigenlijk helemaal niet grappig?!

Wat ik dan wel te ver vind gaan, zijn de doodverwensingen aan het adres van Braddie. Ja die jongen is misschien risicovol bezig met zijn live drive, maar moet je hem dan dood wensen?!

Wensen dat het echt fout gaat in de livestream en dat de camera nog draait? Nou sorry hoor, dat vind ik echt te ver gaan.
pi_172195665
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom reageer je niet op zijn andere post? Durf dan gewoon te erkennen dat je filmpjes helemaal nergens op slaan en dat je gewoon kickt op de aandacht die je er van krijgt.
Het is elke keer dezelfde infantiele cyclus die we met Braddie doorlopen ja.

Op een gegeven moment weten we het wel. De volgende stap is ongetwijfeld zijn kanaal opzeggen, om over 3 weken opnieuw te beginnen alsof er niets aan de hand is _O_ :') .
blablablabla
pi_172195674
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Visgeenoptie wat een waarheid weer _O_
Het is gewoon niet sjiek dat Brad zich als een beest gedraagt in zijn streams (en dáár gaan die topics over!), mensen bedreigd, uitscheldt, vrijwel iedere weggebruiker kleineert en vervolgens de gebeten hond is als mensen datzelfde bij hem op Fok! doen.
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
pi_172195693
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:34 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Het is gewoon niet sjiek dat Brad zich als een beest gedraagd is zijn streams (en dáár gaan die topics over!), mensen bedreigd, uitscheldt, vrijwel iedere weggebruiker kleineert en vervolgens de gebeten hond is als mensen datzelfde bij hem op Fok! doen.
Ga door ga door
pi_172195726
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:34 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]



Wat ik dan wel te ver vind gaan, zijn de doodverwensingen aan het adres van Braddie. Ja die jongen is misschien risicovol bezig met zijn live drive, maar moet je hem dan dood wensen?!

Wensen dat het echt fout gaat in de livestream en dat de camera nog draait? Nou sorry hoor, dat vind ik echt te ver gaan.
Bradley maakt in een week meer doodverwensingen naar zijn kijkers dan zijn kijkers naar hem in 10 jaar tijd.
pi_172195740
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:30 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Bedankt dat je de moeite neemt voor deze reactie. Ik waardeer het zeker.

Je kraakt een kritieke noot, vriend. We zijn er allen over eens dat Bradley geen leven heeft vol glamour en glimmer, maar op een gegeven moment voel je zelf toch ook wel aan dat hij er niks mee doet? Dat is zijn goedrecht. Je kan beter met volle teugen genieten van de topshow dan dat je hem probeert te corrigeren of erger; uitschelden. Want waar je anders dit niveau aan entertainment vandaan halen? WEB is de enige plek waar ze dit nog door de vingers zien.

Waarom kunnen we dat gewoon niet waarderen voor wat het is en moeten we Bradley altijd uit de tent lokken met adviezen waar hij niet om gevraagd heeft. Hij weet ook wel dat hij te zwaar is, lui en achterloopt op leeftijdsgenoten. Maar hij brengt ook vreugde in onze leven met momenten zoals gister waarbij hij voor 5 euro tankt en raadselachtig kijkt hoe zijn auto begon met sputteren. Waar vind je dat nog?

Dat soort magische momenten verdwijnen als sneeuw voor de zon als dit topic er niet meer is. En dat is belangrijker dan jouw intentie om hem te corrigeren, eens?
hahaha _O-
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_172195755
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:36 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Bradley maakt in een week meer doodverwensingen naar zijn kijkers dan zijn kijkers naar hem in 10 jaar tijd.
Vandaag zelfs nog ja :D
blablablabla
pi_172195771
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is elke keer dezelfde infantiele cyclus die we met Braddie doorlopen ja.

Op een gegeven moment weten we het wel. De volgende stap is ongetwijfeld zijn kanaal opzeggen, om over 3 weken opnieuw te beginnen alsof er niets aan de hand is _O_ :') .
Vanaf vandaag ga ik vloggen _O_
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  PR en moderator woensdag 5 juli 2017 @ 18:38:35 #46
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172195776
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:22 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Dit is wat overdreven, maar de swing van "we trekken onze handen van Braddie af" naar "jullie moeten lief doen tegen Braddie" is wel vreemd
Eehh.. ?
Er is een verschil tussen ongezouten kritiek geven die Braddie over zichzelf afroept doordat 'ie alles maar op internet blijft pleuren (wat een ruim aantal topics goed ging, ondanks dat men nou niet echt lief deed tegen Braddie, dat hoeft namelijk ook niet), en gewoon bashen om het bashen om die kerel maar 'vetklep' 'mongool' 'zwakzinnig' 'dikzak' 'kneus' etc. te kunnen noemen.

Dat laatste ga ik niet tegenop proberen te modden als dat de overhand neemt, wat het de afgelopen paar topics aardig deed.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172195791
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:36 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Bradley maakt in een week meer doodverwensingen naar zijn kijkers dan zijn kijkers naar hem in 10 jaar tijd.
Sorry ik volg de livestream's niet constant, maar gelukkig zijn mijn banden nog niet lek gestoken :D

Dus ik vind hem wel aardiger geworden: het gaat dus wel vooruit, alleen het is een bepaald patroon waar hij steeds in terug valt.

Maja wij zijn ook niet perfect, alleen geen van ons alle stelt zich zo kwetsbaar op door telkens live te gaan. Braddie kiest daar dus wel voor en daar gaat het fout, maar er word ook misbruik van gemaakt.
pi_172195804
En dan die Moira die doet alsof we ons allemaal in een hoekje moeten gaan liggen schamen. Al heb ik haar redelijk hoog zitten, dit geeft toch wel enige blijk van incompetentie.
blablablabla
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 5 juli 2017 @ 18:40:42 #49
319979 Fok-it
All is well
pi_172195828
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Eehh.. ?
Er is een verschil tussen ongezouten kritiek geven die Braddie over zichzelf afroept doordat 'ie alles maar op internet blijft pleuren (wat een ruim aantal topics goed ging, ondanks dat men nou niet echt lief deed tegen Braddie, dat hoeft namelijk ook niet), en gewoon bashen om het bashen om die kerel maar 'vetklep' 'mongool' 'zwakzinnig' 'dikzak' 'kneus' etc. te kunnen noemen.

Dat laatste ga ik niet tegenop proberen te modden als dat de overhand neemt, wat het de afgelopen paar topics aardig deed.
Ga ook eens inhoudelijk op de reacties van Vis in dan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_172195881
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:30 schreef Azpilicueta het volgende:
Bedankt dat je de moeite neemt voor deze reactie. Ik waardeer het zeker.
:*

quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:30 schreef Azpilicueta het volgende:
Waarom kunnen we dat gewoon niet waarderen voor wat het is en moeten we Bradley altijd uit de tent lokken met adviezen waar hij niet om gevraagd heeft. Hij weet ook wel dat hij te zwaar is, lui en achterloopt op leeftijdsgenoten. Maar hij brengt ook vreugde in onze leven met momenten zoals gister waarbij hij voor 5 euro tankt en raadselachtig kijkt hoe zijn auto begon met sputteren. Waar vind je dat nog?
Nergens, zulke mensen worden namelijk meestal tegen zichzelf beschermd. En waarom die adviezen? Omdat sommige mensen het beste met hem voor hebben (maar helaas niet tot hem door dringen, hoe hard ze het ook proberen) en sommige mensen vinden zijn reacties leuk als hij weer eens boos wordt of met piepende banden weg rijdt om zijn auto vervolgens 100 meter verder weer stil te zetten op een stoep terwijl hij hijgt als een buffel.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:30 schreef Azpilicueta het volgende:
Dat soort magische momenten verdwijnen als sneeuw voor de zon als dit topic er niet meer is. En dat is belangrijker dan jouw intentie om hem te corrigeren, eens?
Nee hoor, het kan mij eigenlijk niet zo veel schelen. Ik denk vooral dat er dan niemand meer zou kijken, de vlogs en Braddie zelf ogen verder namelijk vrij inhoudsloos (oke, figuurlijk dan).
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
  woensdag 5 juli 2017 @ 18:43:49 #51
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_172195902
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:19 schreef VisGeenOptie het volgende:
Oké, even resumerend: er is niemand die Braddie volgt omdat zijn kanaal interessant/informatief/nuttig is. De video's zijn van beroerde kwaliteit, de inhoud is bedroevend en de edits zijn verschrikkelijk. Laat er vooral geen discussie over ontstaan dat er véél betere kanalen zijn om te volgen op Youtube en de enige reden die ik kan bedenken dat mensen Braddie volgen is omdat het leedvermaak/genant is.

Dan hebben we dus 2 scenario's:
1] Braddie heeft dit écht niet door en denkt oprecht dat mensen geïnteresseerd zijn. Dat betekent dat Braddie werkelijk (zoals sommige mensen al riepen) een enorme achterstand heeft en zijn kanaal überhaupt niet op Fok! gepromoot hoort te worden (dan moet hij namelijk gewoon tegen zichzelf in bescherming worden genomen, óók door Fok!).

2] Braddie vindt de aandacht stiekem wel leuk. Pizzaatje hier, donatie'tje daar, negatieve aandacht is ook aandacht. In dat geval geval is Braddie gewoon een aandachtshoer en moet hij het gebash maar voor lief nemen.

Next!
Amen.

Tevens: er kan een wetenschappelijk boek geschreven worden over de Cyclus van Bradley. Het is namelijk écht elke keer hetzelfde _O-
  PR en moderator woensdag 5 juli 2017 @ 18:44:55 #52
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172195930
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Gisteren werd je met de dood bedreigd in het topic maar desondanks was het volgens Moira een topdag.
Vandaag wat opmerkingen (die in elk topic de revue passeren) en plots moet het topic dicht.

Leg eens uit.
Zet dan een TR, ik lees niet alle shit.
En ik heb de afgelopen topics idd wat meer moeten vegen, dus dan lijkt het wellicht wat eerder 'dat het allemaal wel meevalt'.

Ik vind het verder een beetje irritant dat sommigen denken 'oh gebash mag niet, dan moeten we allemaal poeslief doen'. Alsof mensen ooit allemaal poeslief tegen hem hebben gedaan. Daar gaat het helemaal niet om. Brad roept shit over zichzelf af omdat hij persistent op internet blijft posten met z'n gedoe, prima, daar kiest 'ie zelf voor, dan kiest hij indirect ook voor negatieve reacties die hij daarop kan krijgen. Het gaat alleen om de manier waarop. Negatieve reacties zijn nog niet gelijk gebash als 'mongool' 'downie' 'vetzak' etc. Gebash is gewoon niet welkom op FOK!, met die voorwaarde ga je akkoord door hier te posten.
Je kunt ook gewoon op een normale manier zeggen dat je z'n filmpjes kut vindt en hij domme acties uitvreet en daarin nooit verandert.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 5 juli 2017 @ 18:48:54 #53
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172196028
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:31 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Dat botweg de grond in stampen zou misschien wel het gevolg kunnen zijn van opmerkingen als, en ik citeer:

"Ik hoop dat je kanker krijgt!"

"Krijg jij ook maar kanker"

"Je kankermoeder"

"Kanker Fiat!"

"Waar woon je in Utrecht? Ik zoek je op"

"Als je nou door gaat zoek ik je op en stamp ik je kankerkop in elkaar!"

Of heb jij het alleenrecht om te schelden en moeten mensen vervolgens gewoon lief doen? Echt, ben je zo een prinsesje meid?
Het een speelt zich af op Youtube, waar je als FOK!crew niets mee kan. Het ander speelt zich af op FOK!, waar dat soort uitspraken niet welkom zijn.
Braddie zit zo weer aan een half jaar ban als hij dat soort shit op FOK! zou plaatsen ipv YT, evenals mensen die dat hier andersom net zo doen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 5 juli 2017 @ 18:49:14 #54
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_172196038
Volgens mij ging het toch redelijk met de topics, maar is de shit storm weer begonnen na het livestreamen tijdens autoritjes met bijbehorend gescheld. Als Brad het vloggen en streamen leuk vindt, waarom dit dan niet beperken tot een x aantal vlogs en een x aantal livestreams, en dan niet tijdens (nutteloze?) autoritjes? Het bashen om het bashen gaat imo te ver, maar al dat gescheld tijdens de autoritjes waardeert niemand. De backfire is dan ook niet geheel verrassend.
pi_172196045
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:44 schreef Moira. het volgende:
Ik vind het verder een beetje irritant dat sommigen denken 'oh gebash mag niet, dan moeten we allemaal poeslief doen'. Alsof mensen ooit allemaal poeslief tegen hem hebben gedaan. Daar gaat het helemaal niet om. Brad roept shit over zichzelf af omdat hij persistent op internet blijft posten met z'n gedoe, prima, daar kiest 'ie zelf voor, dan kiest hij indirect ook voor negatieve reacties die hij daarop kan krijgen. Het gaat alleen om de manier waarop. Negatieve reacties zijn nog niet gelijk gebash als 'mongool' 'downie' 'vetzak' etc. Gebash is gewoon niet welkom op FOK!, met die voorwaarde ga je akkoord door hier te posten.
Je kunt ook gewoon op een normale manier zeggen dat je z'n filmpjes kut vindt en hij domme acties uitvreet en daarin nooit verandert.
Wat verwacht je dan Moira.? Braddie doet in zijn streams vrijwel niets anders dan mensen uitschelden/bedreigen. De topics gaan over het Youtube kanaal waar zich dit allemaal afspeelt. Je creeërt nu een halve censuur door te zeggen dat mensen Braddie niet mogen bashen, terwijl dat precies is wat Braddie doet in zijn streams. En nee, dit doet hij niet alleen tegen Fok!'ers die hem uitschelden, ook automobilisten en anderen mensen die er niets mee te maken hebben moeten het ontgelden.

Als je vindt dat mensen hem niet mogen bashen moet je het ook niet toestaan dat er links worden geplaatst naar zijn kanaal waar hij hetzelfde doet.
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 5 juli 2017 @ 18:50:09 #56
319979 Fok-it
All is well
pi_172196064
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het een speelt zich af op Youtube, waar je als FOK!crew niets mee kan. Het ander speelt zich af op FOK!, waar dat soort uitspraken niet welkom zijn.
Braddie zit zo weer aan een half jaar ban als hij dat soort shit op FOK! zou plaatsen ipv YT, evenals mensen die dat hier andersom net zo doen.
Maar dat is wel een legitieme reden om het gebash op hem te accepteren ook al speelt het zich op YouTube af, jij ziet namelijk ook zijn gekanker als moderator
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_172196071
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:43 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

:*

[..]

Nergens, zulke mensen worden namelijk meestal tegen zichzelf beschermd. En waarom die adviezen? Omdat sommige mensen het beste met hem voor hebben (maar helaas niet tot hem door dringen, hoe hard ze het ook proberen) en sommige mensen vinden zijn reacties leuk als hij weer eens boos wordt of met piepende banden weg rijdt om zijn auto vervolgens 100 meter verder weer stil te zetten op een stoep terwijl hij hijgt als een buffel.

[..]

Nee hoor, het kan mij eigenlijk niet zo veel schelen. Ik denk vooral dat er dan niemand meer zou kijken, de vlogs en Braddie zelf ogen verder namelijk vrij inhoudsloos (oke, figuurlijk dan).
Kusje terug weergaloos beest van me

Ja, precies! Dat is dus het hele idee van BradgeTV. Tuurlijk, er zal vast een verdwaalde gebruiker zijn die altijd al een touristische route door Vreeland wilde zien op youtube. Maar we komen toch vooral voor de bloobers en aanverwante gebeurtenissen. Het is juist mateloos populair doordat Bradley zichzelf is en zich soms moeilijk kan beheersen. Kijk, je kan dan wel klagen dat hij zelf ook scheldt, maar word je ook boos als een aap een gekke bek trekt als je een dagje rondloopt door Blijdorp? Korreltje zout vriend. Hoort allemaal bij de show.

Dat is dus een egoïstische gedachte van je. Omdat je het toch niks kan schelen ga je maar tegen de haren instrijken. Er zijn ook mensen die wél graag naar zijn streams en filmpjes kijken om wat voor reden dan ook. Zonder dat topic is er geen platform om daar gezamelijk over na te gieren en discussiëren. Want de kanalen onder Bradley zijn beheer worden strenger gemodereerd dan in Noord-Korea

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2017 18:51:31 ]
pi_172196087
Ik vind dat iemand die op een dergelijke manier omgaat met de verkeersveiligheid daar best keer op keer hard voor op de vingers mag worden getikt en geen enkel recht heeft om daarover te mogen klagen.
Het is tot nu toe allemaal redelijk goed gegaan maar er komt natuurlijk een punt dat hij live iemand uitsmeert over het asfalt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172196093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:44 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zet dan een TR, ik lees niet alle shit.
En ik heb de afgelopen topics idd wat meer moeten vegen, dus dan lijkt het wellicht wat eerder 'dat het allemaal wel meevalt'.

Ik vind het verder een beetje irritant dat sommigen denken 'oh gebash mag niet, dan moeten we allemaal poeslief doen'. Alsof mensen ooit allemaal poeslief tegen hem hebben gedaan. Daar gaat het helemaal niet om. Brad roept shit over zichzelf af omdat hij persistent op internet blijft posten met z'n gedoe, prima, daar kiest 'ie zelf voor, dan kiest hij indirect ook voor negatieve reacties die hij daarop kan krijgen. Het gaat alleen om de manier waarop. Negatieve reacties zijn nog niet gelijk gebash als 'mongool' 'downie' 'vetzak' etc. Gebash is gewoon niet welkom op FOK!, met die voorwaarde ga je akkoord door hier te posten.
Je kunt ook gewoon op een normale manier zeggen dat je z'n filmpjes kut vindt en hij domme acties uitvreet en daarin nooit verandert.
Dat deed Viro en die reactie is keurig weggehaald. Je kan toch gewoon een norm stellen als moderator van wat wel acceptabel is in jouw ogen, en wat niet?
Want ziet zelf toch ook wel in dat dat topic in feite één grote bash is? :D

Topic sluiten komt nogal onzeker over. Doe gewoon je ding, je bent tenslotte moderator.Desnoods laat je mensen bannen . Maar val mij en de mensen die normaal posten er niet mee lastig.
blablablabla
pi_172196111
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:48 schreef Moira. het volgende:
Het een speelt zich af op Youtube, waar je als FOK!crew niets mee kan. Het ander speelt zich af op FOK!, waar dat soort uitspraken niet welkom zijn.
Braddie zit zo weer aan een half jaar ban als hij dat soort shit op FOK! zou plaatsen ipv YT, evenals mensen die dat hier andersom net zo doen.
Maar ondertussen gaan die topics wel over dat kanaal, is het kanaal van een Fok!'er, reageert Braddie in zijn streams op Fok!'ers en berichten die hier geplaatst worden. Dan moet je ook geen halve maatregelen nemen en gewoon de links er naar verwijderen.

Als ik nu een betoog hou waarin ik Fok'ers kanker toewens, er een prachtig .gif bestandje van maak en daarvan een link plaats op Fok! wordt die ook verwijderd. Dan zeg je ook niet: "Ja, maar dat bestand staat niet op Fok!".
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
  PR en moderator woensdag 5 juli 2017 @ 18:52:13 #61
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172196113
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:49 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan Moira.? Braddie doet in zijn streams vrijwel niets anders dan mensen uitschelden/bedreigen. De topics gaan over het Youtube kanaal waar zich dit allemaal afspeelt. Je creeërt nu een halve censuur door te zeggen dat mensen Braddie niet mogen bashen, terwijl dat precies is wat Braddie doet in zijn streams. En nee, dit doet hij niet alleen tegen Fok!'ers die hem uitschelden, ook automobilisten en anderen mensen die er niets mee te maken hebben moeten het ontgelden.

Als je vindt dat mensen hem niet mogen bashen moet je het ook niet toestaan dat er links worden geplaatst naar zijn kanaal waar hij hetzelfde doet.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar dat is wel een legitieme reden om het gebash op hem te accepteren ook al speelt het zich op YouTube af, jij ziet namelijk ook zijn gekanker als moderator
Dus moet de FOK!policy maar aangepast worden dat gekanker en gebash ineens wél mag op FOK! als het andersom ook op YT gebeurt? :')
Zo werkt dat helaas niet man. Je kankert en basht maar een end weg, maar niet op FOK!.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 5 juli 2017 @ 18:54:27 #62
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172196168
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:52 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Maar ondertussen gaan die topics wel over dat kanaal, is het kanaal van een Fok!'er, reageert Braddie in zijn streams op Fok!'ers en berichten die hier geplaatst worden. Dan moet je ook geen halve maatregelen nemen en gewoon de links er naar verwijderen.

Als ik nu een betoog hou waarin ik Fok'ers kanker toewens, er een prachtig .gif bestandje van maak en daarvan een link plaats op Fok! wordt die ook verwijderd. Dan zeg je ook niet: "Ja, maar dat bestand staat niet op Fok!".
Dat hele topic draait om zijn YT kanaal.
Als inderdaad blijkt dat het niet kan dat gebash e.d. maar lekker op YT blijven en niet op FOK! (want dat mag hier gewoon niet, nergens niet), dan is idd misschien het beste het topic gewoon lekker dicht te houden en Braddie's YT-perikelen weer tot verbannen onderwerp te maken.
Maar of dat nou de optie is waar je de meeste mensen blij mee maakt..
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 5 juli 2017 @ 18:57:26 #63
461329 Vers4
Nephilim
pi_172196256
Ik snap het niet Bradley is een toffe gast die ons deelgenoot maakt van zijn leven.

En dat Noel een hard hoofd heeft...helaas...hee Noel heb je eindelijk Gutterbals al eens gekeken...snap je nu wie ik ben en dat ik je UI heb gemaakt

lieve mensen Bradley...veel positieve energie vanuit het hart voor Bradley
Genesis 6:4 - The Nephilim were on the earth in those days, and also afterward, when the sons of God came in to the daughters of man and they bore children to them. These were the mighty men who were of old, the men of renown.
  PR en moderator woensdag 5 juli 2017 @ 18:57:29 #64
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172196258
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat deed Viro en die reactie is keurig weggehaald. Je kan toch gewoon een norm stellen als moderator van wat wel acceptabel is in jouw ogen, en wat niet?
Want ziet zelf toch ook wel in dat dat topic in feite één grote bash is? :D

Topic sluiten komt nogal onzeker over. Doe gewoon je ding, je bent tenslotte moderator.Desnoods laat je mensen bannen . Maar val mij en de mensen die normaal posten er niet mee lastig.
A) Ik ga daar niet alleen over en dergelijke discussies/dilemma's achter de schermen lopen ook al sinds de start van Braddie hier in WEB vorig jaar. Dat blijft een lastig punt aangezien Braddie toch altijd degene blijft die alles in stand blijft houden, maar daarnaast gebash (en vooral dat privégekut met adres misbruiken etc) niet welkom is op FOK!
B) Die grens is kutjemoeilijk om te stellen, aangezien het topic inderdaad enkel leedvermakers trekt. Die grens heb ik op dit moment echter getrokken wanneer reacties als vetklep/dikzak/kneus/mongool/downie/debiel etc de overhand nemen.

Vandaar nu het slotje, even checken of jullie het allemaal snappen. En als men dat allemaal snapt kan het wat mij betreft ook weer gewoon open hoor. Ik ga niet al die kinderachtige kleutershit continue weg lopen modden.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172196331
quote:
12s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:54 schreef Moira. het volgende:
Dat hele topic draait om zijn YT kanaal.
Als inderdaad blijkt dat het niet kan dat gebash e.d. maar lekker op YT blijven en niet op FOK! (want dat mag hier gewoon niet, nergens niet), dan is idd misschien het beste het topic gewoon lekker dicht te houden en Braddie's YT-perikelen weer tot verbannen onderwerp te maken.
Maar of dat nou de optie is waar je de meeste mensen blij mee maakt..
Het is precies wat jij zegt: Het hele topic draait om het Youtube kanaal. Op het Youtube kanaal wordt de ene naar de andere Fok!'er bedreigd en uitgescholden door Braddie. Als je "dat gebash en gekanker" niet wilt moet je dan toch gewoon alle links verwijderen naar dat kanaal?

Je kunt zelf ook wel bedenken dat het een non-argument is om te zeggen dat het niet op Fok! staat en je er daarom niets aan kunt doen. Verwijder die links er naar dan gewoon.

Braddie verzint echt wel weer een andere manier om aandacht te krijgen en om om geld en pizza's te kunnen bedelen.
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
pi_172196421
Beter drinkt iedereen gewoon een pul Franziskaner en plast men elkaar in de kont.

  PR en moderator woensdag 5 juli 2017 @ 19:03:10 #67
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172196423
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:59 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Het is precies wat jij zegt: Het hele topic draait om het Youtube kanaal. Op het Youtube kanaal wordt de ene naar de andere Fok!'er bedreigd en uitgescholden door Braddie. Als je "dat gebash en gekanker" niet wilt moet je dan toch gewoon alle links verwijderen naar dat kanaal?

Je kunt zelf ook wel bedenken dat het een non-argument is om te zeggen dat het niet op Fok! staat en je er daarom niets aan kunt doen. Verwijder die links er naar dan gewoon.

Braddie verzint echt wel weer een andere manier om aandacht te krijgen en om geld en pizza's te kunnen bedelen.
Je hebt absoluut je punten hoor, maar like I said worden ook dat soort dingen al een jaar lang besproken achter de schermen, aangezien dat idd een optie is, maar men er niet over uit is of het de beste optie is.
Momenteel sta ik er alleen voor dus blijft het effe lekker zo tot mijn collega's ook even naar de situatie kunnen kijken en hun plasje kunnen doen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172196482
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:03 schreef Moira. het volgende:
Je hebt absoluut je punten hoor, maar like I said worden ook dat soort dingen al een jaar lang besproken achter de schermen, aangezien dat idd een optie is, maar men er niet over uit is of het de beste optie is.
Momenteel sta ik er alleen voor dus blijft het effe lekker zo tot mijn collega's ook even naar de situatie kunnen kijken en hun plasje kunnen doen.
Lijkt me een prima oplossing. Topic is nu in elk geval dicht, maar ik wilde vooral het "gebash" richting Braddie even rechtzetten. Oog om oog.... Hij kan niet verwachten dat mensen hem complimenten geven als hij aan de lopende band mensen beledigt.

Goed bezig Moira.! Zal ik bij jou nu vanavond een pizza laten bezorgen? :*
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
  PR en moderator woensdag 5 juli 2017 @ 19:06:25 #69
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172196512
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ga ook eens inhoudelijk op de reacties van Vis in dan
Ja rustagh ik zit nu nog allerlei posts na te lezen die ik over heb geslagen, ben niet zo snel als doorgewinterde KLB'ers :(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 5 juli 2017 @ 19:07:21 #70
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172196545
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:18 schreef Azpilicueta het volgende:
Goedemiddag lieve mensen van WEB,

Graag vraag ik tijd uit jullie drukke bestaan om aandacht te vragen voor het volgende. Ergens omstreeks december 1990 geschiedde er een klein wonder (toen nog klein), Bradley van Dijk was geboren.

Een goedlachse reus van omtrent 1.75 die FOK! eigenhandig heeft gedragen tijdens de moeilijke tijden. De jongen die Danny zijn Ferrari en onbezorgd leven heeft gegeven. Zoals jullie al snappen is Bradley een bijzonder persoon. Echter wel iemand met een kanttekening. Bradley laat meer van zichzelf zien dan eigenlijk goed voor hem is en maakt van zichzelf een makkelijk slachtoffer. Enkelingen hier maken daar dankbaar (mis)bruik van.

En daar - mijn lieve internetvrienden - loopt het iedere keer spaak. Het doet mij pijn hoe Bradley constant op de hak wordt genomen. We weten allen dat onze vriend nooit zal veranderen en dat geeft juist als kijker een geruststellend gevoel. Is het dan echt nodig om constant te refereren naar zijn IQ, gewicht, fiets, kamikaze rijstijl of de perikelen omtrent het werk? Ik geef dit topic meer kans van slagen wanneer we dit gegeven respecteren en Bradley zijn ding laten doen. Op die manier mogen wij nog lang genieten van zowel Bradley en Moira. Ook laatst genoemde verdient een plaats in de spotlights.

Ik ben persoonlijk een liefhebber van BDSM en niets krijgt mijn hartslag sneller omhoog dan een corrigerende dm van Moira. Laat WEB niet verdwijnen naar het hiernamaals ten koste van de dolletjes omtrent Bradley.
AMEN BROEDER _O_
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_172196576
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:02 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Heb je helemaal aan jezelf te danken hoor
Waarom zit jij altijd zo op hem te zeiken in z'n reeks? Wat is daar de lol van?
pi_172196580
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

A) Ik ga daar niet alleen over en dergelijke discussies/dilemma's achter de schermen lopen ook al sinds de start van Braddie hier in WEB vorig jaar. Dat blijft een lastig punt aangezien Braddie toch altijd degene blijft die alles in stand blijft houden, maar daarnaast gebash (en vooral dat privégekut met adres misbruiken etc) niet welkom is op FOK!
B) Die grens is kutjemoeilijk om te stellen, aangezien het topic inderdaad enkel leedvermakers trekt. Die grens heb ik op dit moment echter getrokken wanneer reacties als vetklep/dikzak/kneus/mongool/downie/debiel etc de overhand nemen.

Vandaar nu het slotje, even checken of jullie het allemaal snappen. En als men dat allemaal snapt kan het wat mij betreft ook weer gewoon open hoor. Ik ga niet al die kinderachtige kleutershit continue weg lopen modden.
Dat is simpelweg het lot van in een dergelijk topic modereren.
blablablabla
pi_172196646
De mensen die tijd en energie in braddie steken en boos op hem worden. Hij zit maar in een heel heel klein hoekje van FOK! Laat hem gewoon gaan?

Leven en laten leven.
  woensdag 5 juli 2017 @ 19:10:36 #74
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172196650
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is simpelweg het lot van in een dergelijk topic modereren.
Snap wel dat Moria geen zin heeft om een modderstroom aan bagger en gekanker weg te modden.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  PR en moderator woensdag 5 juli 2017 @ 19:11:17 #75
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172196666
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:05 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Lijkt me een prima oplossing. Topic is nu in elk geval dicht, maar ik wilde vooral het "gebash" richting Braddie even rechtzetten. Oog om oog.... Hij kan niet verwachten dat mensen hem complimenten geven als hij aan de lopende band mensen beledigt.

Goed bezig Moira.! Zal ik bij jou nu vanavond een pizza laten bezorgen? :*
Ik snap je ook wel hoor. Natuurlijk kan Braddie een backlash terug verwachten als hij zichzelf op z'n tijd weer als een losgeslagen projectiel gedraagt.
Ook hier op FOK! mag daar gewoon prima op ingegaan worden. Het gaat mij hier alleen om de manier waarop. Als er op YT gekankerd en gebashed wordt vanuit Braddie zelf betekent dat nog niet dat dat hier op FOK! ook mag. Hier wordt daar gewoon op gemod, en op het moment dat het de overhand gaat nemen gaat er zoals nu een slotje op.

Maar goed, we zien 't allemaal wel :9 En nee dankje trouwens, heb al gegeten :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172196705
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:03 schreef Monopoly het volgende:
Beter drinkt iedereen gewoon een pul Franziskaner en plast men elkaar in de kont.

[ afbeelding ]
Dat biertje drink ik wel met je, maar dat andere mag je ergens anders doen :(
pi_172196721
Ja hallo met Sebbe. Waar is het Braddietopic?

Gr.Gr.
  woensdag 5 juli 2017 @ 19:13:01 #78
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172196726
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:10 schreef Argo het volgende:
De mensen die tijd en energie in braddie steken en boos op hem worden. Hij zit maar in een heel heel klein hoekje van FOK! Laat hem gewoon gaan?

Leven en laten leven.
Je moet gewoon lekker lachen met en om braddies beslommeringen, maar hem bashen is echt behoorlijk triest. Die kerel heeft zichzelf ook niet gemaakt.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  PR en moderator woensdag 5 juli 2017 @ 19:13:04 #79
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172196731
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is simpelweg het lot van in een dergelijk topic modereren.
Ja dat was het ruim 30 delen dus niet, en daar werd nou ook niet bepaald vriendelijk gedaan. Vandaar dat ik graag even het verschil aankaart.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172196748
Toch nog mooi twee weken en een dag volgehouden.
pi_172196751
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:13 schreef Geelman het volgende:

[..]

Je moet gewoon lekker lachen met en om braddies beslommeringen, maar hem bashen is echt behoorlijk triest. Die kerel heeft zichzelf ook niet gemaakt.
Hopelijk is de Heer met ons Geelman en ook met Braddie. We moeten vertrouwen in God!
pi_172196752
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ja hallo met Sebbe. Waar is het Braddietopic?

Gr.Gr.
Is er niet meer, nu gaan wij over Limburgse vlaai lullen :D

WEB / [WEB SC] #7 - Limburg is de mooiste provincie.
pi_172196795
Braddie zou gewoon in onderbroek moeten streamen en schijt moeten hebben aan de mensen die zieken.
  woensdag 5 juli 2017 @ 19:16:48 #84
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172196819
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:13 schreef Argo het volgende:

[..]

Hopelijk is de Heer met ons Geelman en ook met Braddie. We moeten vertrouwen in God!
God zal Braddies nieuwe topic zegenen!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_172196820
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:16 schreef Argo het volgende:
Braddie zou gewoon in onderbroek moeten streamen en schijt moeten hebben aan de mensen die zieken.
Ik las in onderbroek schijten.
pi_172196828
Serieus??? Is het weer zover? :D

  PR en moderator woensdag 5 juli 2017 @ 19:17:38 #87
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172196839
Ja doe maar verder in SC dan.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172197125
ik hoop wel dat als het braddie topic weer open gaat dat er ook word gekeken naar braddie's deel in het bashen. kijk ik heb hem nooit gebasht maar hij heeft mij wel kanker stinkhoer genoemd. dit deed hij dan natuurlijk op youtube en niet op fok zelf om een ban te voorkomen.
ik snap wel dat als braddie dat doet dat andere ook met die negativiteit worden aangestoken.
  PR en moderator woensdag 5 juli 2017 @ 19:30:54 #89
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172197179
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:29 schreef isax het volgende:
ik hoop wel dat als het braddie topic weer open gaat dat er ook word gekeken naar braddie's deel in het bashen. kijk ik heb hem nooit gebasht maar hij heeft mij wel kanker stinkhoer genoemd. dit deed hij dan natuurlijk op youtube en niet op fok zelf om een ban te voorkomen.
ik snap wel dat als braddie dat doet dat andere ook met die negativiteit worden aangestoken.
Snap ik, maar wat er op YT gebeurt kun je als FOK!crew niks mee.
Vandaar dat ik net als een jaar geleden en een half jaar geleden weer in tweestrijd zit van 'wtf moet je met deze shit' en ff op m'n collega's wacht :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172197426
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:30 schreef Moira. het volgende:

[..]

Snap ik, maar wat er op YT gebeurt kun je als FOK!crew niks mee.
Vandaar dat ik net als een jaar geleden en een half jaar geleden weer in tweestrijd zit van 'wtf moet je met deze shit' en ff op m'n collega's wacht :')
snap ik.
voor jou is het allemaal best kut kan ik mij voorstellen O+
  PR en moderator woensdag 5 juli 2017 @ 22:08:57 #91
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172202480
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172202840
quote:
Waarom was mijn reactie bullshit? Feit blijft dat gedragingen buiten Fok! ook aanleiding zijn voor een fikse ban.
  PR en moderator woensdag 5 juli 2017 @ 22:26:12 #93
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172203012
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Waarom was mijn reactie bullshit? Feit blijft dat gedragingen buiten Fok! ook aanleiding zijn voor een fikse ban.
Ik heb meerdere reacties verwijderd. De jouwe heb ik gewoon meeverplaatst naar de SC omdat dit:
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:30 schreef Moira. het volgende:
Vandaar dat ik net als een jaar geleden en een half jaar geleden weer in tweestrijd zit van 'wtf moet je met deze shit' en ff op m'n collega's wacht :')
Dat stond letterlijk 2 posts boven je. Doorgaan in FB heeft geen zin, men kan lekker in de SC doorkeuvelen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 6 juli 2017 @ 09:11:12 #94
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_172208396
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:51 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind dat iemand die op een dergelijke manier omgaat met de verkeersveiligheid daar best keer op keer hard voor op de vingers mag worden getikt en geen enkel recht heeft om daarover te mogen klagen.
Het is tot nu toe allemaal redelijk goed gegaan maar er komt natuurlijk een punt dat hij live iemand uitsmeert over het asfalt.
Dit! ^O^ Echt totaal onverantwoord om überhaupt te doen maar dat FOK! daar een podium voor biedt is ook onverantwoord in mijn optiek. Sindsdien ben ik ook gestopt met het volgen van Braddie en z'n livestreams.

Echt 0,0 verantwoordelijkheidsgevoel bij die kerel :X :X

-edit- goed om te zien dat het topic dicht is *O* Hopelijk blijft dat ook zo :)
pi_172210294
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:30 schreef Moira. het volgende:

[..]

Snap ik, maar wat er op YT gebeurt kun je als FOK!crew niks mee.
Vandaar dat ik net als een jaar geleden en een half jaar geleden weer in tweestrijd zit van 'wtf moet je met deze shit' en ff op m'n collega's wacht :')
Maar bij mapima kon het wel om wat ze buiten FOK! Om deed omdat het tegen een ander user van het forum was gericht, toch?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_172210477
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 09:11 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Dit! ^O^ Echt totaal onverantwoord om überhaupt te doen maar dat FOK! daar een podium voor biedt is ook onverantwoord in mijn optiek. Sindsdien ben ik ook gestopt met het volgen van Braddie en z'n livestreams.

Echt 0,0 verantwoordelijkheidsgevoel bij die kerel :X :X

-edit- goed om te zien dat het topic dicht is *O* Hopelijk blijft dat ook zo :)
Dit, zolang fok geen podium geeft aan iemand die zich onverantwoord gedraagt in het verkeer vind ik het prima.
pi_172210488
Kan "de crew" niet zeggen tegen Brad dat het topic niet meer open gaat als hij blijft streamen vanuit de auto?

Ik weet wel buiten FOK om blabla. Maar als ie straks iemand plat rijdt dan zit je wel altijd met het gevoel dat je dit had kunnen voorkomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door koemleit op 06-07-2017 11:03:41 (Typo) ]
pi_172211602
Hebben we het gister uitgebreid over gehad in Discord, streamen vanuit de auto doe ik niet meer.
pi_172212041
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:54 schreef Braddie het volgende:
Hebben we het gister uitgebreid over gehad in Discord, streamen vanuit de auto doe ik niet meer.
Hoe moeten wij niu weten wat jij bespreekt in "de" discord?
Voor mij mag het braddie topic voor altijd dichtblijven.
pi_172212058
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:54 schreef Braddie het volgende:
Hebben we het gister uitgebreid over gehad in Discord, streamen vanuit de auto doe ik niet meer.
Voor hoe lang? Want enkele uren nadat je had gezegd de chat niet meer te lezen terwijl je rijdt deed je het toch weer.
pi_172212115
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:12 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Hoe moeten wij niu weten wat jij bespreekt in "de" discord?
Voor mij mag het braddie topic voor altijd dichtblijven.
Daar ben ik het dus niet mee eens.
Het is actie reactie he, ik doe iets doms/onhandigs/gevaarlijks, mensen reageren daar op, dat is volkomen logisch.

Het is alleen de manier WAAROP die mensen reageren. Als je zegt van hey, dat is dom, dat is gevaarlijk, komt het bij mij beter binnen dan wanneer je zegt, WOW KENKIDIKZAK IK HOOP DAT JE JEZELF OM EEN BOOM VOUWT, bij wijze van.

Kritiek is natuurlijk niets mis mee, feedback ook niet, tips ook niet, maar dat gebash is onnodig.
Het ging een paar topics terug vrij goed, waren leuke discussies, mensen deden normaal tegen elkaar, ik ga livestreamen in de auto en het gaat fout.
Wat is dan de oplossing? Precies, niet meer livestreamen in de auto, wat ik gisteren ook heb besproken met een x aantal users.

En wat mij betreft gaat dit topic van't weekend/na't weekend weer open, en word er gewoon normaal gedaan tegen elkaar en natuurlijk mag er wat geroepen worden, is niks mis mee, maar hou het een beetje fatsoenlijk.
pi_172212328
Hork heeft volgens mij 100 adviezen op een normale manier gegeven en daar luister je dan 1 dag na om vervolgens weer op oude voet door te gaan.

Dat streamen in de auto is gewoon gevaarlijk en Fok! zou dat niet moeten stimuleren hoeveel posts en views het ook oplevert.

Lekker dicht laten dat topic.
pi_172212478
Daarnaast heb je blijkbaar ook een discord groep. Laat dat lekker bestaan en laat het hier dicht, bespaart de mods ontiegelijk veel gedonder. Want er is een ding wat ik zeker weet, als het topic weer open gaat is het binnen no time weer raak. Voor de mods is dat ook gewoon niet tof
  PR en moderator donderdag 6 juli 2017 @ 12:36:17 #104
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172212593
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:50 schreef marsan het volgende:

[..]

Maar bij mapima kon het wel om wat ze buiten FOK! Om deed omdat het tegen een ander user van het forum was gericht, toch?
Het gaat er ook vooral om dat je nooit weet welke users het hier op FOK! zijn, want hier laten ze zich niet horen. Zodra men weet welke FOK!users zich op andere media zo misdragen zijn ze hier idd ook niet welkom, maar dat weet je gewoon vaak niet. Daarom is het zo kut om dat in de hand te moeten proberen te houden, niet te doen.

Maargoed like I said laat ik 't verder ff aan m'n waarde collega over. Ik vind 't gewoon een beetje een moeilijke kutsituatie weer waar ik momenteel al meer energie in heb gestoken dan ik had willen doen. Even de workload verdelen toch :9
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 6 juli 2017 @ 12:38:14 #105
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_172212644
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:54 schreef Braddie het volgende:
Hebben we het gister uitgebreid over gehad in Discord, streamen vanuit de auto doe ik niet meer.
Gast je hebt al tig keer van alles beloofd en gezegd. Ik doe dit niet meer, doe dat niet meer. blablabla en constant doe je het toch weer :X :{

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:14 schreef Braddie het volgende:

[..]

Daar ben ik het dus niet mee eens.
Het is actie reactie he, ik doe iets doms/onhandigs/gevaarlijks, mensen reageren daar op, dat is volkomen logisch.

Het is alleen de manier WAAROP die mensen reageren. Als je zegt van hey, dat is dom, dat is gevaarlijk, komt het bij mij beter binnen dan wanneer je zegt, WOW KENKIDIKZAK IK HOOP DAT JE JEZELF OM EEN BOOM VOUWT, bij wijze van.

Kritiek is natuurlijk niets mis mee, feedback ook niet, tips ook niet, maar dat gebash is onnodig.
Het ging een paar topics terug vrij goed, waren leuke discussies, mensen deden normaal tegen elkaar, ik ga livestreamen in de auto en het gaat fout.
Wat is dan de oplossing? Precies, niet meer livestreamen in de auto, wat ik gisteren ook heb besproken met een x aantal users.

En wat mij betreft gaat dit topic van't weekend/na't weekend weer open, en word er gewoon normaal gedaan tegen elkaar en natuurlijk mag er wat geroepen worden, is niks mis mee, maar hou het een beetje fatsoenlijk.
:') :') :')

Jij roept op je stream ook "tyfus kanker user X" Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje hypocriet :W :X
pi_172212719
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:38 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Gast je hebt al tig keer van alles beloofd en gezegd. Ik doe dit niet meer, doe dat niet meer. blablabla en constant doe je het toch weer :X :{

[..]

:') :') :')

Jij roept op je stream ook "tyfus kanker user X" Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje hypocriet :W :X
Jij bent hier vast nieuw. Welkom!
  donderdag 6 juli 2017 @ 12:42:54 #107
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_172212758
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:41 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Jij bent hier vast nieuw. Welkom!
_O- :') check m'n sig
pi_172214251
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het gaat er ook vooral om dat je nooit weet welke users het hier op FOK! zijn, want hier laten ze zich niet horen. Zodra men weet welke FOK!users zich op andere media zo misdragen zijn ze hier idd ook niet welkom, maar dat weet je gewoon vaak niet. Daarom is het zo kut om dat in de hand te moeten proberen te houden, niet te doen.

Maargoed like I said laat ik 't verder ff aan m'n waarde collega over. Ik vind 't gewoon een beetje een moeilijke kutsituatie weer waar ik momenteel al meer energie in heb gestoken dan ik had willen doen. Even de workload verdelen toch :9
Kun je een burn out krijgen van modden? Stel je voor dat je dit aan een psycholoog moet vertellen, de hele situatie met braddie pizza's en streams. :p
  PR en moderator donderdag 6 juli 2017 @ 13:49:31 #109
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172214259
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:49 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Kun je een burn out krijgen van modden? Stel je voor dat je dit aan een psycholoog moet vertellen, de hele situatie met braddie pizza's en streams. :p
_O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172214286
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:49 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Kun je een burn out krijgen van modden? Stel je voor dat je dit aan een psycholoog moet vertellen, de hele situatie met braddie pizza's en streams. :p
Kan wel de nodige stress opleveren denk ik: en een pyscholoog lacht zich kapot, want internetverslaving is nog steeds een ondergeschoven kindje bij de GGZ.
  PR en moderator donderdag 6 juli 2017 @ 13:51:40 #111
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172214309
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:50 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Kan wel de nodige stress opleveren denk ik: en een pyscholoog lacht zich kapot, want internetverslaving is nog steeds een ondergeschoven kindje bij de GGZ.
Ja ok nu weer verder in de SC dan
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172214509
Even een hypothetische vraag. De Braad en Ad Looij topics zijn gesloten. Stel dat er een topic wordt geopend met de algemene naam Vlogs. Mogen ze daarin dan wel besproken worden?
pi_172214669
A
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:58 schreef praadje het volgende:
Even een hypothetische vraag. De Braad en Ad Looij topics zijn gesloten. Stel dat er een topic wordt geopend met de algemene naam Vlogs. Mogen ze daarin dan wel besproken worden?
Ad helemaal niet meer. die heeft gemaild naar forum@fok.nl dat hij hier niet meer besproken wenst te worden. Dus dat gaat hem niet worden.
  PR en moderator donderdag 6 juli 2017 @ 14:06:33 #114
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172214682
En Braddie is een geval apart. Er is hoe dan ook geen goede oplossing.
Maar ik laat 't voor nu ff liggen. Ben niet de enige die erover gaat :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172214684
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:58 schreef praadje het volgende:
Even een hypothetische vraag. De Braad en Ad Looij topics zijn gesloten. Stel dat er een topic wordt geopend met de algemene naam Vlogs. Mogen ze daarin dan wel besproken worden?
Denk dat algemeen vlog topic of niet, Ad en ik niet besproken mogen worden, omdat ik al een reeks heb lopen hier die nu tijdelijk dicht is want gedoe (Eerst maar even tot 10 tellen en herpakken) en Ad hier gewoon niet meer genoemd mag worden omdat hij dit zelf wenst.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2017 14:07:30 ]
  PR en moderator donderdag 6 juli 2017 @ 14:07:37 #116
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172214713
Ja laat die speculatie maar achterwege

Oh je hebt het al weggeëdit.

Maar mensen, dit topic is geen plek voor een eindeloze discussie waar men toch niet uit komt.

Het topic gaat wss wel open maar ik ga me er ff niet verder mee bemoeien.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172214761
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:06 schreef Moira. het volgende:
Ben niet de enige die erover gaat :P
Lijkt mij een goed iets, op een gegeven moment ga je er zo in mee dat je het zelf niet goed meer kan modden.
  PR en moderator donderdag 6 juli 2017 @ 14:10:31 #118
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172214781
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lijkt mij een goed iets, op een gegeven moment ga je er zo in mee dat je het zelf niet goed meer kan modden.
Tis sowieso al niet te doen ;(
Maar goed, all is said :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172214825
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:05 schreef Toto69 het volgende:
A

[..]

Ad helemaal niet meer. die heeft gemaild naar forum@fok.nl dat hij hier niet meer besproken wenst te worden. Dus dat gaat hem niet worden.
Maar mag iemand die openbaar vlogt dat eisen dan? En is Fok dan verplicht daar gehoor aan geven? Dat zou dus kunnen betekenen dat iedereen kan zeggen dat hij/zij wil dat er niet over haar/hem gesproken mag worden en zelf overal doorschrijven.

Sorry Moira, voor deze ingewikkelde vraag misschien maar ik ben daar gewoon nieuwsgierig naar.
pi_172214883
Oh ik zag je bericht te laat. Toch laat ik hem even staan want het kan best een interessante discussie zijn/worden met verschillende meningen en inzichten.
Ik plaats het in ieder geval niet om de boel op te ruien, laat dat duidelijk zijn. Mij maakt het niet uit of het open of dicht is maar hoe Fok daarmee om gaat/om zou moeten/kunnen gaan.
  donderdag 6 juli 2017 @ 14:39:08 #121
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_172215396
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:12 schreef praadje het volgende:

[..]

Maar mag iemand die openbaar vlogt dat eisen dan? En is Fok dan verplicht daar gehoor aan geven? Dat zou dus kunnen betekenen dat iedereen kan zeggen dat hij/zij wil dat er niet over haar/hem gesproken mag worden en zelf overal doorschrijven.

Sorry Moira, voor deze ingewikkelde vraag misschien maar ik ben daar gewoon nieuwsgierig naar.
Naar mijn mening mag iemand dat wel eisen, maar is het aan het beheer van FOK! om het al dan niet te honoreren. Wat in dit geval is gebeurd.
Vervolgens hebben de users dat als een voldongen feit te accepteren, aangezien FOK! geen democratie is.
Steun Fok! Neem een abo.
  PR en moderator donderdag 6 juli 2017 @ 14:57:30 #122
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172215884
Nouja ik word er vooral een beetje moe van dat ik tig keer aangeef dat ik het verder ook allemaal niet weet en er toch elke keer op door wordt gegaan.
Voor veel van die dingen moet je ook gewoon bij de FA's zijn, die hebben contact gehad met Ad en die hebben de beslissing genomen om gewoon het fatsoen te hebben om het niet toe te staan dat die man besproken mag blijven worden terwijl hij er persoonlijk last van ondervindt. Vind ik een prima keuze, maar voor beweegredenen etc moet je bij hen aankloppen want daar weet ik ook allemaal het fijnste niet van.

Een discussie daarover heeft sowieso al geen zin aangezien je tegen een partij praat die er verder niks over kan zeggen. Er is sowieso nooit een eenduidig antwoord voor ingewikkelde zaken. Soms lijkt het een simpel voor de hand liggend antwoord, maar dan is er altijd wel weer een kant die ook meespeelt in de equatie. Het is niet dat overal duidelijke richtlijnen voor zijn ofzo. Elke situatie wordt individueel bekeken met inachtneming van de omstandigheden etc etc.
Maar goed, like I said ben ik niet de juiste persoon om daarover in discussie te gaan.
Daarnaast is in de crew door privéomstandigheden ook niet iedereen altijd tegelijkertijd online wanneer het nodig is, waardoor het soms ook maar gewoon wat aanmodderen blijft en ik dan het aanspreekpunt ben en gewoon niet meer weet wat ik er allemaal mee aanmoet, of ik nou wel of niet moet reageren, wat ik überhaupt moet reageren etc etc :')

Aan mij heb je gewoon even niet veel dus ik zou vooral willen verzoeken al het gedoe hier in FB even op standby te zetten tot er wat meer duidelijkheid verschaft wordt uit andere hoeken.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172216738
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:58 schreef praadje het volgende:
Even een hypothetische vraag. De Braad en Ad Looij topics zijn gesloten. Stel dat er een topic wordt geopend met de algemene naam Vlogs. Mogen ze daarin dan wel besproken worden?
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:05 schreef Toto69 het volgende:
A

[..]

Ad helemaal niet meer. die heeft gemaild naar forum@fok.nl dat hij hier niet meer besproken wenst te worden. Dus dat gaat hem niet worden.
Een algemeen topic over vloggen waarin enkel Ad niet mag worden besproken, lijkt mij een uitermate goed idee.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  PR en moderator donderdag 6 juli 2017 @ 15:26:37 #124
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172216790
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:24 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[..]

Een algemeen topic over vloggen waarin enkel Ad niet mag worden besproken, lijkt mij een uitermate goed idee.
Ja dat stond prima in KLB, waar het ook dicht ging omdat men zich niet kon gedragen
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172216959
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:26 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja dat stond prima in KLB, waar het ook dicht ging omdat men zich niet kon gedragen
Goede gedrag is natuurlijk wel iets dat van 2 kanten moet komen, en dat is in de wereld van het vloggen niet altijd vanzelfsprekend.
Als vloggers willen dat de gemoederen bedaren, zouden ze er goed aan doen om hun eigen gedrag daar wat op aan te passen om zo richting te geven aan de gemoederen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  PR en moderator donderdag 6 juli 2017 @ 15:35:10 #126
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172217035
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:32 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Goede gedrag is natuurlijk wel iets dat van 2 kanten moet komen, en dat is in de wereld van het vloggen niet altijd vanzelfsprekend.
Als vloggers willen dat de gemoederen bedaren, zouden ze er goed aan doen om hun eigen gedrag daar wat op aan te passen om zo richting te geven aan de gemoederen.
Ja je geeft geen informatie die we niet al weten ofzo. Lees ff bovenstaand bericht man.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172217265
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het gaat er ook vooral om dat je nooit weet welke users het hier op FOK! zijn, want hier laten ze zich niet horen. Zodra men weet welke FOK!users zich op andere media zo misdragen zijn ze hier idd ook niet welkom, maar dat weet je gewoon vaak niet. Daarom is het zo kut om dat in de hand te moeten proberen te houden, niet te doen.

Maargoed like I said laat ik 't verder ff aan m'n waarde collega over. Ik vind 't gewoon een beetje een moeilijke kutsituatie weer waar ik momenteel al meer energie in heb gestoken dan ik had willen doen. Even de workload verdelen toch :9
Maar de misdragingen van bradge op andere plaatsen online, worden altijd een beetje met de mantel,der liefde bedekt.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_172217295
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:43 schreef marsan het volgende:

[..]

Maar de misdragingen van bradge op andere plaatsen online, worden altijd een beetje met de mantel,der liefde bedekt.
Eerder de mantel der onmacht.
pi_172217401
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja je geeft geen informatie die we niet al weten ofzo. Lees ff bovenstaand bericht man.
Mijn punt is dat deze cyclus zich nooit zal wijzigen als het vermogen om richting te geven aan de gemoederen pertinent ontbreekt bij een vlogger. Oproepen tot ''normaal'' gedrag heeft in een dergelijk geval dan ook geen enkele zin want alles en iedereen zal zich blijven herhalen.
Dit zal pas ophouden wanneer de toegang tot het internet is beperkt en alle podia zijn afgebroken, en zolang dat niet het geval is, kan je dweilen met de kraan open.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172217460
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:48 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Mijn punt is dat deze cyclus zich nooit zal wijzigen als het vermogen om richting te geven aan gemoederen pertinent ontbreekt bij een vlogger. Oproepen tot ''normaal'' gedrag heeft in een dergelijk geval dan ook geen enkele zin want alles en iedereen zal zich blijven herhalen.
Dit zal pas ophouden wanneer de toegang tot het internet is beperkt en alle podia zijn afgebroken, en zolang dat niet het geval is, kan je dweilen met de kraan open.
Of de cyclus gewoon zijn werk laten doen.
  PR en moderator donderdag 6 juli 2017 @ 15:51:09 #131
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172217461
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:48 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Mijn punt is dat deze cyclus nooit zal wijzigen als het vermogen om richting te geven aan gemoederen pertinent ontbreekt bij een vlogger. Oproepen tot ''normaal'' gedrag heeft in een dergelijk geval dan ook geen enkele zin want alles en iedereen zal zich blijven herhalen.
Dit zal pas ophouden wanneer de toegang tot het internet is beperkt en alle podia zijn afgebroken, en zolang dat niet het geval is, kan je dweilen met de kraan open.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:35 schreef Moira. het volgende:
Ja je geeft geen informatie die we niet al weten ofzo.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:57 schreef Moira. het volgende:
Nouja ik word er vooral een beetje moe van dat ik tig keer aangeef dat ik het verder ook allemaal niet weet en er toch elke keer op door wordt gegaan.
Voor veel van die dingen moet je ook gewoon bij de FA's zijn, die hebben contact gehad met Ad en die hebben de beslissing genomen om gewoon het fatsoen te hebben om het niet toe te staan dat die man besproken mag blijven worden terwijl hij er persoonlijk last van ondervindt. Vind ik een prima keuze, maar voor beweegredenen etc moet je bij hen aankloppen want daar weet ik ook allemaal het fijnste niet van.

Een discussie daarover heeft sowieso al geen zin aangezien je tegen een partij praat die er verder niks over kan zeggen. Er is sowieso nooit een eenduidig antwoord voor ingewikkelde zaken. Soms lijkt het een simpel voor de hand liggend antwoord, maar dan is er altijd wel weer een kant die ook meespeelt in de equatie. Het is niet dat overal duidelijke richtlijnen voor zijn ofzo. Elke situatie wordt individueel bekeken met inachtneming van de omstandigheden etc etc.
Maar goed, like I said ben ik niet de juiste persoon om daarover in discussie te gaan.
Daarnaast is in de crew door privéomstandigheden ook niet iedereen altijd tegelijkertijd online wanneer het nodig is, waardoor het soms ook maar gewoon wat aanmodderen blijft en ik dan het aanspreekpunt ben en gewoon niet meer weet wat ik er allemaal mee aanmoet, of ik nou wel of niet moet reageren, wat ik überhaupt moet reageren etc etc :')

Aan mij heb je gewoon even niet veel dus ik zou vooral willen verzoeken al het gedoe hier in FB even op standby te zetten tot er wat meer duidelijkheid verschaft wordt uit andere hoeken.
Ik ben ook gek dat ik toch nog reageer :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172217540
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:51 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik ben ook gek dat ik toch nog reageer :')
Volgens mij begrijp je mij niet, het komt neer op wat SebbeSwensje hierhoven zegt:

quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:51 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Of de cyclus gewoon zijn werk laten doen.
Je staat voor de keuze om het te laten gaan of om het compleet te verbieden, de beoogde middenweg die al jarenlang wordt gezocht, bestaat niet.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172217541
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:51 schreef Moira. het volgende:

[..]


[..]


[..]

Ik ben ook gek dat ik toch nog reageer :')
Jij moet het gewoon ook lekker loslaten.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_172217569
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:54 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je mij niet, het komt neer op wat SebbeSwensje hierhoven zegt:

[..]

Je staat voor de keuze om het te laten gaan of om het compleet te verbieden, de beoogde middenweg die al jarenlang wordt gezocht, bestaat niet.
Maar daar gaat zij niet over. Zij kan alleen omgaan met de situatie zoals die is en dat dan zo goed mogelijk proberen te doen. Het wel of niet toestaan is niet aan haar.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  PR en moderator donderdag 6 juli 2017 @ 15:56:04 #135
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172217570
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:54 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je mij niet, het komt neer op wat SebbeSwensje hierhoven zegt:

[..]

Je staat voor de keuze om het te laten gaan of om het compleet te verbieden, de beoogde middenweg die al jarenlang wordt gezocht, bestaat niet.
Ik snap heel goed wat je bedoelt, daarom vind ik het zo irritant dat er continue over doorgegaan wordt. Ik ga daar niet alleen over en dat is idd precies de tweestrijd waar ik tussen sta en waar ik als individu geen ene kut mee kan.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:57 schreef Moira. het volgende:
Aan mij heb je gewoon even niet veel dus ik zou vooral willen verzoeken al het gedoe hier in FB even op standby te zetten tot er wat meer duidelijkheid verschaft wordt uit andere hoeken.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172217684
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:56 schreef marsan het volgende:

[..]

Maar daar gaat zij niet over. Zij kan alleen omgaan met de situatie zoals die is en dat dan zo goed mogelijk proberen te doen. Het wel of niet toestaan is niet aan haar.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik snap heel goed wat je bedoelt, daarom vind ik het zo irritant dat er continue over doorgegaan wordt. Ik ga daar niet alleen over en dat is idd precies de tweestrijd waar ik tussen sta en waar ik als individu geen ene kut mee kan.

[..]

In dat geval zou ik 1 tip mee willen geven aan Moira.
Laat het lekker gaan en laat de beslissingen die daar uit voort gaan komen dan maar lekker over aan diegene die er dan schijnbaar wel over gaat.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  PR en moderator donderdag 6 juli 2017 @ 16:05:27 #137
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172217810
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:01 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[..]

In dat geval zou ik 1 tip mee willen geven aan Moira.
Laat het lekker gaan en laat de beslissingen die daar uit voort gaan komen dan maar lekker over aan diegene die er dan schijnbaar wel over gaat.
Dat is idd de beslissing die ik heb genomen aangezien men aan mij hierin niks heeft. Maar bij gebrek aan activiteit uit andere hoeken heeft het dus geen zin om toch nog telkens ff in de FB door te blijven posten. Vandaar dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:57 schreef Moira. het volgende:
Aan mij heb je gewoon even niet veel dus ik zou vooral willen verzoeken al het gedoe hier in FB even op standby te zetten tot er wat meer duidelijkheid verschaft wordt uit andere hoeken.
In de SC mag men prima over Braddie praten, kan mij schelen. Ik heb dat topic alleen dichtgegooid omdat het gebash imo te 'flat-out' werd, dus als het daar zonder gebash gaat dikke prima. Wacht verder gewoon ff tot Fopje/Kerplunk terug is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 06-07-2017 16:21:06 (was woordje vergeten lol) ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172217972
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat is idd de beslissing die ik heb genomen aangezien men aan mij hierin niks heeft. Maar bij gebrek aan activiteit uit andere hoeken heeft het dus zin om toch nog telkens ff in de FB door te blijven posten. Vandaar dit:

[..]

In de SC mag men prima over Braddie praten, kan mij schelen. Ik heb dat topic alleen dichtgegooid omdat het gebash imo te 'flat-out' werd, dus als het daar zonder gebash gaat dikke prima. Wacht verder gewoon ff tot Fopje/Kerplunk terug is.
Ik scheur (met piepende bandjes) weer terug naar de SC.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  PR en moderator donderdag 6 juli 2017 @ 16:11:22 #139
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172217993
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:10 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik scheur (met piepende bandjes) weer terug naar de SC.
Thanks O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172219601
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:51 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik ben ook gek dat ik toch nog reageer :')
Sorry, het was me een beetje ontschoten dat van hogerhand hierover een discussie gaande is. Ik ging er vanuit dat jij vanuit jouw positie zelf naar eigen goeddunken kon zeggen wat mag en niet mag. Maar dat dat over bepaalde zaken heel moeilijk is kan ik me heel goed voorstellen.
Het was niet mijn bedoeling om je op de kast te jagen.

Kusje erop? :*
  PR en moderator donderdag 6 juli 2017 @ 17:03:55 #141
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172219645
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:02 schreef praadje het volgende:

[..]

Sorry, het was me een beetje ontschoten dat van hogerhand hierover een discussie gaande is. Ik ging er vanuit dat jij vanuit jouw positie zelf naar eigen goeddunken kon zeggen wat mag en niet mag. Maar dat dat over bepaalde zaken heel moeilijk is kan ik me heel goed voorstellen.
Het was niet mijn bedoeling om je op de kast te jagen.

Kusje erop? :*
Tis al goed hoor O+ Ik log gewoon ff lekker uit *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172219702
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:03 schreef Moira. het volgende:

[..]

Tis al goed hoor O+ Ik log gewoon ff lekker uit *O*
Je hebt gelijk. En ik ben blij dat jij inderdaad niet over die beslissingen gaat. Zou je nogal wat over je heen krijgen want in de ogen van users doe je het meestal toch niet goed. O+
  PR en moderator donderdag 6 juli 2017 @ 17:07:17 #143
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172219735
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:05 schreef praadje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. En ik ben blij dat jij inderdaad niet over die beslissingen gaat. Zou je nogal wat over je heen krijgen want in de ogen van users doe je het meestal toch niet goed. O+
Als mod ga je over veel dingen wel zelf hoor. Maar dit is zo'n situatie waarin ik imo heel goed zicht heb op alle hoeken en gaten en kanten en zijdes, maar waardoor ik juist niet meer weet wat ik ermee aan moet, waardoor ik die discussie idd overlaat aan mijn medecrew :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172219801
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:07 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als mod ga je over veel dingen wel zelf hoor. Maar dit is zo'n situatie waarin ik imo heel goed zicht heb op alle hoeken en gaten en kanten en zijdes, maar waardoor ik juist niet meer weet wat ik ermee aan moet, waardoor ik die discussie idd overlaat aan mijn medecrew :P
Gelijk heb je.
pi_172305570
Tijd voor een zelfbeschermingsbannetje voor de braadmeister dunkt me
  zondag 9 juli 2017 @ 22:42:36 #146
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_172307149
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:46 schreef bamibij het volgende:
Tijd voor een zelfbeschermingsbannetje voor de braadmeister dunkt me
Eerst maar eens kijken hoe het gaat zonder Braad-Topic. :+
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_172307364
quote:
2s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:42 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Eerst maar eens kijken hoe het gaat zonder Braad-Topic. :+
Het web-sc topic is het nieuwe braad topic
pi_172307406
Wacht, is de web-sc dicht? :(
  PR en moderator zondag 9 juli 2017 @ 22:52:53 #149
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172307422
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:52 schreef bamibij het volgende:
Wacht, is de web-sc dicht? :(
Nee, nu is het Monopoly's probleem.

Problem solved.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172307479
quote:
6s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:52 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee, nu is het Monopoly's probleem.

Problem solved.
Had al gezien

Mono. _O_
  zondag 9 juli 2017 @ 23:15:02 #151
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_172308029
quote:
6s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:52 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee, nu is het Monopoly's probleem.

Problem solved.
Wtf slechte moderatie. WEBSC is WEB :(
  PR en moderator zondag 9 juli 2017 @ 23:15:43 #152
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172308050
quote:
14s.gif Op zondag 9 juli 2017 23:15 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Wtf slechte moderatie. WEBSC is WEB :(
Hij komt wel weer terug O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 10 juli 2017 @ 14:38:30 #153
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172318341
Is dit het Bradge topic?

edit: oh nee. Waar is dat topic eigenlijk. Tijd dat het terug komt.
  maandag 10 juli 2017 @ 14:56:42 #154
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_172318756
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 14:38 schreef leolinedance het volgende:
Is dit het Bradge topic?

edit: oh nee. Waar is dat topic eigenlijk. Tijd dat het terug komt.
Goed idee.

Vanavond gaat ie weer open.

#Fissaboy
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  maandag 10 juli 2017 @ 15:58:03 #155
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172320196
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 14:56 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Goed idee.

Vanavond gaat ie weer open.

#Fissaboy
  maandag 10 juli 2017 @ 17:48:41 #156
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_172322814
Mag Bradley wel ongestoord mensen uitschelden voor kanker-dit en kanker-dat via z'n stream?

Of wordt dat ook niet getolereerd? :)
  maandag 10 juli 2017 @ 17:53:11 #157
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_172322926
quote:
3s.gif Op maandag 10 juli 2017 17:48 schreef RedFever007 het volgende:
Mag Bradley wel ongestoord mensen uitschelden voor kanker-dit en kanker-dat via z'n stream?

Of wordt dat ook niet getolereerd? :)
Wat hij op YT doet, moet hij zelf weten.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_172328943
Waarom is dit eigenlijk een tijdelijk forum? Betekend dat het weggaat?
pi_172329085
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 17:53 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Wat hij op YT doet, moet hij zelf weten.
Maar dat triggered wel iets hier op FOK! Wat er op YT gebeurt kan FOK! uiteraard niks tegen doen... Maar het veroorzaakt wel reacties(of rellen) op FOK!.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2017 21:33:40 ]
  maandag 10 juli 2017 @ 21:35:12 #160
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_172329153
quote:
5s.gif Op maandag 10 juli 2017 21:33 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Maar dat triggered wel iets hier op FOK! Wat er op YT gebeurt kan FOK! uiteraard niks tegen doen... Maar het veroorzaakt wel reacties(of rellen) op FOK!.
Dan is dat onze taak om dat in mindering te brengen.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_172329215
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 21:35 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Dan is dat onze taak om dat in mindering te brengen.
Ik zie het.
  PR en moderator maandag 10 juli 2017 @ 21:38:04 #162
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172329236
quote:
11s.gif Op maandag 10 juli 2017 21:29 schreef Argo het volgende:
Waarom is dit eigenlijk een tijdelijk forum? Betekend dat het weggaat?
Geen idee, zou kunnen. Staat gewoon nog steeds op tijdelijk :P
Eigenlijk zouden we gewoon tussen ONZ en KLB moeten staan in het blauw :9
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 10 juli 2017 @ 21:39:06 #163
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_172329264
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2017 21:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Geen idee, zou kunnen. Staat gewoon nog steeds op tijdelijk :P
Eigenlijk zouden we gewoon tussen ONZ en KLB moeten staan in het blauw :9
Eigenlijk wel he :Y)
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_172350036
waar was die ban nou weer goed voor :')
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:50:03 #165
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_172350152
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:46 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
waar was die ban nou weer goed voor :')
Daar heb je netjes een melding van gekregen.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_172388994
WEB / BradgeTV #47 - Fatties united

Hele topic staat vol met slowchat en BMI-meetmomentjes (ook door mods), kan het weer gewoon over BradgeTV gaan?
blablablabla
  PR en moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 23:07:56 #167
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172426407
Ik doe even een dienstmededeling, sommigen hebben het misschien al meegekregen.

Ik heb nu het Braddietopic uit MyAT geflikkerd, aangezien ik nogal klaar ben met dat hele Braddie-gedoe en ik vind dat het veel te lang doorgaat, maar ik mezelf er toch weer continue bij betrek omdat ik 't ergens ook wel fascinerend vind om te volgen (als user, vrijwillig als ik me verveel, dus niet 'verplicht' als mod).
Achter de schermen is ook afgesproken dat ik me er wat meer buiten hou en Fopje/Kerplunk jullie nieuwe moeder is (Monopoly helpt her en der wat mee als 'ie er is, zolang GBF nog leeft). Ook hier in FB moet je dus geen reactie van mij verwachten als het op Braddie aan komt. Mocht er behoefte zijn aan een mod kun je Kerplunk DM'en.
Dit is in ieder geval voorlopig het geval aangezien ik hier het afgelopen jaar veel te veel tijd en energie in heb gestoken en ik dat nu ook wel ff los mag laten O+
Verder ben ik gewoon WEB-mod dus voor alle andere dingen ben ik er wel gewoon.

Oh en mensen die niet naar de meet komen zijn homo. Volgende week WEB-meet beste meet *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172426750
Je bent zelf homo.
  PR en moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 23:20:54 #169
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172426847
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 23:17 schreef d4v1d het volgende:
Je bent zelf homo.
Kom gewoon, ik wil jou ook nog meeten O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 14 juli 2017 @ 23:33:16 #170
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_172427218
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 23:07 schreef Moira. het volgende:
Ik doe even een dienstmededeling, sommigen hebben het misschien al meegekregen.

Ik heb nu het Braddietopic uit MyAT geflikkerd, aangezien ik nogal klaar ben met dat hele Braddie-gedoe en ik vind dat het veel te lang doorgaat, maar ik mezelf er toch weer continue bij betrek omdat ik 't ergens ook wel fascinerend vind om te volgen (als user, vrijwillig als ik me verveel, dus niet 'verplicht' als mod).
Achter de schermen is ook afgesproken dat ik me er wat meer buiten hou en Fopje/Kerplunk jullie nieuwe moeder is (Monopoly helpt her en der wat mee als 'ie er is, zolang GBF nog leeft). Ook hier in FB moet je dus geen reactie van mij verwachten als het op Braddie aan komt. Mocht er behoefte zijn aan een mod kun je Kerplunk DM'en.
Dit is in ieder geval voorlopig het geval aangezien ik hier het afgelopen jaar veel te veel tijd en energie in heb gestoken en ik dat nu ook wel ff los mag laten O+
Verder ben ik gewoon WEB-mod dus voor alle andere dingen ben ik er wel gewoon.

Oh en mensen die niet naar de meet komen zijn homo. Volgende week WEB-meet beste meet *O*
(Naast het feit dat ik niet denk dat je echt daadwerkelijk Braddie achter je laat)
Zeg je nu dat casus Braddie te ingewikkeld voor je is?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_172427262
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 23:20 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kom gewoon, ik wil jou ook nog meeten O+
Die komt toch niet.
  PR en moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 23:49:06 #172
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172427630
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 23:33 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

(Naast het feit dat ik niet denk dat je echt daadwerkelijk Braddie achter je laat)
Zeg je nu dat casus Braddie te ingewikkeld voor je is?
Ik zit nog gewoon op Discord (leuk om te bonden met FOK!kers die we straks ook gaan meeten O+ ) en vind 't ook niet erg om die shit wel weer eens een keertje op te zoeken als ik me verveel ofzo. Het blijft wel eens vermakelijk zo af en toe. Maar ik wil me daar gewoon niet meer als mod mee moeten bezig houden, en dat hoef ik nu gelukkig ook ff niet meer.
Te ingewikkeld, mja. Ik heb hier in het FB topic (en de vorige) eigenlijk continue mijn volledige eerllijke mening gegeven en de tweestrijd aangeduid waar ik al die tijd tussenhing. Als mod idd misschien wel te ingewikkeld ja, voor mij persoonlijk iig. En ik heb me er persoonlijk te veel bij betrokken waardoor het oprecht energie is gaan vreten. Ik steek mijn energie dan liever in WEB als geheel, waar samen met Fopje en de users ook nog veel meer uit gehaald kan worden imo.
Heb wel vaker geroepen dat ik wat meer afstand moet houden, maar je wordt er toch weer in meegezogen _O- Misschien daarom ook wel ff de mededeling hier in FB, even een stok achter de deur voor mezelf en mensen die me klappen geven als ik ga bemoeien hier op FOK! :P
Op Discord en Youtube zit ik gewoon voor mezelf in m'n eigen tijd voor m'n eigen vermaak, dat heeft verder geen betrekking op mijn modschap hier op FOK!. Als ik op FOK! in het Braddietopic mee ga posten ben ik daar automatisch bij betrokken 'als mod' en dat is voor mij voor nu wel ff genoeg geweest na een heel jaar :')

#oprechtemoirabestemoira #geenhaatpls
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 15 juli 2017 @ 00:39:19 #173
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_172428935
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 23:49 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik zit nog gewoon op Discord (leuk om te bonden met FOK!kers die we straks ook gaan meeten O+ ) en vind 't ook niet erg om die shit wel weer eens een keertje op te zoeken als ik me verveel ofzo. Het blijft wel eens vermakelijk zo af en toe. Maar ik wil me daar gewoon niet meer als mod mee moeten bezig houden, en dat hoef ik nu gelukkig ook ff niet meer.
Te ingewikkeld, mja. Ik heb hier in het FB topic (en de vorige) eigenlijk continue mijn volledige eerllijke mening gegeven en de tweestrijd aangeduid waar ik al die tijd tussenhing. Als mod idd misschien wel te ingewikkeld ja, voor mij persoonlijk iig. En ik heb me er persoonlijk te veel bij betrokken waardoor het oprecht energie is gaan vreten. Ik steek mijn energie dan liever in WEB als geheel, waar samen met Fopje en de users ook nog veel meer uit gehaald kan worden imo.
Heb wel vaker geroepen dat ik wat meer afstand moet houden, maar je wordt er toch weer in meegezogen _O-
Je begint op Brad te lijken. (grapje)
quote:
Misschien daarom ook wel ff de mededeling hier in FB, even een stok achter de deur voor mezelf en mensen die me klappen geven als ik ga bemoeien hier op FOK! :P
Op Discord en Youtube zit ik gewoon voor mezelf in m'n eigen tijd voor m'n eigen vermaak, dat heeft verder geen betrekking op mijn modschap hier op FOK!. Als ik op FOK! in het Braddietopic mee ga posten ben ik daar automatisch bij betrokken 'als mod' en dat is voor mij voor nu wel ff genoeg geweest na een heel jaar :')

#oprechtemoirabestemoira #geenhaatpls
Ik ben geen hatelijk persoon, wees niet bang :)
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  PR en moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 00:40:11 #174
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172428956
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 00:39 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Je begint op Brad te lijken. (grapje)

[..]

Ik ben geen hatelijk persoon, wees niet bang :)
I know O+ Kan jou altijd wel waarderen hoor :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172433417
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 23:20 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kom gewoon, ik wil jou ook nog meeten O+
Niet bij deze meet :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  PR en moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 16:53:42 #176
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172439556
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 11:32 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Niet bij deze meet :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naww O+ keertje minimeet dan maar *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172439690
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 16:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

Naww O+ keertje minimeet dan maar *O*
Zo mini ben ik niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172474707
In het kader van een bepaalde live streamer in bescherming te nemen is dat topic dicht gegaan.

Het lijkt mij beter als het Bradge TV topic gesloten wordt, zeker nu het youtube kanaal weg is en we niet weten of er een nieuwe komt.

Het lijkt mij beter als er rust komt zowel voor Braddie als de andere users. Dat iedereen eens mag bezinnen over waar en waarom ze fout zijn gegaan want de fout ligt echt niet alleen bij Bradie hoewel hij soms mensen boos kan maken. Maken mensen het hem vaak ook wel onmogelijk.

Braddie zelf heeft ook afgezworen op FOK! te komen en zonder een kanaal lijkt het mij beter als er iets wordt gedaan als is het dat het topic even dicht gaat voor een week of twee. Ik kan niet voor Braddie spreken natuurlijk.

Alleen momenteel wordt hij in het topic alleen belachelijk gemaakt wat tegen de regels indruist van het topic en als die voorwaarde wordt verbroken lijkt mij dat het topic ook beter even dicht kan.
pi_172474900
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:50 schreef Argo het volgende:
Het lijkt mij beter als het Bradge TV topic gesloten wordt, zeker nu het youtube kanaal weg is en we niet weten of er een nieuwe komt.
Dit heeft in het verleden inderdaad tot successen geleid.
  maandag 17 juli 2017 @ 00:04:21 #180
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172475010
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:50 schreef Argo het volgende:
In het kader van een bepaalde live streamer in bescherming te nemen is dat topic dicht gegaan.

Het lijkt mij beter als het Bradge TV topic gesloten wordt, zeker nu het youtube kanaal weg is en we niet weten of er een nieuwe komt.

Het lijkt mij beter als er rust komt zowel voor Braddie als de andere users. Dat iedereen eens mag bezinnen over waar en waarom ze fout zijn gegaan want de fout ligt echt niet alleen bij Bradie hoewel hij soms mensen boos kan maken. Maken mensen het hem vaak ook wel onmogelijk.

Braddie zelf heeft ook afgezworen op FOK! te komen en zonder een kanaal lijkt het mij beter als er iets wordt gedaan als is het dat het topic even dicht gaat voor een week of twee. Ik kan niet voor Braddie spreken natuurlijk.

Alleen momenteel wordt hij in het topic alleen belachelijk gemaakt wat tegen de regels indruist van het topic en als die voorwaarde wordt verbroken lijkt mij dat het topic ook beter even dicht kan.
Gast :')
pi_172475117
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 00:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Gast :')
Wat inhoudelijk wordt er niks gepost en de hele: Voordat je reageert
Mensen die hier komen om De Braad belachelijk te maken mogen wegblijven. Zo niet... Helpen we daar graag een handje aan mee.


Trekt niemand zich wat van aan. Een rust zou niet verkeerd zijn zeker omdat het kanaal ook weg is.
pi_172475163
quote:
11s.gif Op maandag 17 juli 2017 00:10 schreef Argo het volgende:

[..]

Wat inhoudelijk wordt er niks gepost en de hele: Voordat je reageert
Mensen die hier komen om De Braad belachelijk te maken mogen wegblijven. Zo niet... Helpen we daar graag een handje aan mee.


Trekt niemand zich wat van aan. Een rust zou niet verkeerd zijn zeker omdat het kanaal ook weg is.
Daarbij versnelt dit de onvermijdelijke honger naar aandacht. Follow the prophecy.
  maandag 17 juli 2017 @ 00:19:27 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172475290
quote:
11s.gif Op maandag 17 juli 2017 00:10 schreef Argo het volgende:

[..]

Wat inhoudelijk wordt er niks gepost en de hele: Voordat je reageert
Mensen die hier komen om De Braad belachelijk te maken mogen wegblijven. Zo niet... Helpen we daar graag een handje aan mee.


Trekt niemand zich wat van aan. Een rust zou niet verkeerd zijn zeker omdat het kanaal ook weg is.
Bedankt hè lulhannes. Er was amper iets in de hand in dat topic totdat jij je als een achterlijke begon te gedragen. Kijk bijvoorbeeld eens terug hoeveel steunbetuigingen er kwamen op het Peugeot verhaal. En iedereen die kon genieten van zijn keyboard vlogs en daar lovende posts over plaatste. Het is wel duidelijk dat jij nu je shine momentje wilde pakken, nou dat is je gelukt hoor. Bravo.
pi_172475294
Wat moet braddie nu de hele dag doen dan ?? Zijn topic dicht yb weg :'( :'( :'( :'(
Ik zwaai naar dieren.
  PR en moderator maandag 17 juli 2017 @ 00:22:34 #185
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172475344
Ik kan hier weer posten, hoera *O*

Nou allemaal even huilen om dit verlies en dan weer een andere hobby zoeken.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 17 juli 2017 @ 00:29:07 #186
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172475449
quote:
14s.gif Op maandag 17 juli 2017 00:22 schreef Moira. het volgende:
Ik kan hier weer posten, hoera *O*

Nou allemaal even huilen om dit verlies en dan weer een andere hobby zoeken.
Je hebt hier al die tijd gewoon kunnen posten toch?
pi_172475464
Fopje, je hebt het ruïneren van de carrière van een talentvolle vlogger op je geweten. Deze keer had Brad echt een goed plan, hij maakte alleen nog serieuze filmpjes. Immers, mensen kunnen hem niet uitlachen als een er niets uit te lachen valt!
Deze keer ging het lukken. Het kon niet fout gaan. De goden waren hem gunstig gezind.

Daar komt echter de duivel in het verhaal om de hoek kijken. De kruiperige Fopje die niet blij was met de gang van zaken. Sterker nog, hij was waarschijnlijk stikjaloers op Braddie!
Hij wist dat er maar één manier was om de carrière als muzikant en vlogger van Braddie kapot te maken. Het topic op FOK! moest kapot. Zonder topic zal het al snel einde carrière zijn voor de door ons allen geliefde Brad.

Ben je nu blij? Ik hoop dat je 's nachts nog kunt slapen. Braddie niet meer, en dat komt door jou.
pi_172475465
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:50 schreef Argo het volgende:
In het kader van een bepaalde live streamer in bescherming te nemen is dat topic dicht gegaan.

Het lijkt mij beter als het Bradge TV topic gesloten wordt, zeker nu het youtube kanaal weg is en we niet weten of er een nieuwe komt.

Het lijkt mij beter als er rust komt zowel voor Braddie als de andere users. Dat iedereen eens mag bezinnen over waar en waarom ze fout zijn gegaan want de fout ligt echt niet alleen bij Bradie hoewel hij soms mensen boos kan maken. Maken mensen het hem vaak ook wel onmogelijk.

Braddie zelf heeft ook afgezworen op FOK! te komen en zonder een kanaal lijkt het mij beter als er iets wordt gedaan als is het dat het topic even dicht gaat voor een week of twee. Ik kan niet voor Braddie spreken natuurlijk.

Alleen momenteel wordt hij in het topic alleen belachelijk gemaakt wat tegen de regels indruist van het topic en als die voorwaarde wordt verbroken lijkt mij dat het topic ook beter even dicht kan.
Beetje de moraalridder uit hangen om jezelf een goed gevoel te geven. Jij geeft niks om braddie.
Ich hock in meinem Bonker
  PR en moderator maandag 17 juli 2017 @ 00:29:59 #189
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172475466
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 00:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je hebt hier al die tijd gewoon kunnen posten toch?
Fysiek, ja. Maar ik zou me niet meer met Braddiegedoe bemoeien waar het hier de meeste tijd over ging :9
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 17 juli 2017 @ 00:31:32 #190
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172475483
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 00:29 schreef Moira. het volgende:

[..]

Fysiek, ja. Maar ik zou me niet meer met Braddiegedoe bemoeien waar het hier de meeste tijd over ging :9
Dat kon je gewoon negeren en over andere dingen lullen :P Maar goed, WEB bestaat bij de gratie van Braddie dus wie weet wat de toekomst ons zal brengen :'(
pi_172475484
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 00:29 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Beetje de moraalridder uit hangen om jezelf een goed gevoel te geven. Jij geeft niks om braddie.
Wie ben jij om dat te bepalen, verder is dit de FB en het is afgehandeld.
  maandag 17 juli 2017 @ 00:32:29 #192
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172475491
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 00:29 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Beetje de moraalridder uit hangen om jezelf een goed gevoel te geven. Jij geeft niks om braddie.
Dat dus. Eikel dat het is.
  PR en moderator maandag 17 juli 2017 @ 00:34:34 #193
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172475506
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 00:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat kon je gewoon negeren en over andere dingen lullen :P Maar goed, WEB bestaat bij de gratie van Braddie dus wie weet wat de toekomst ons zal brengen :'(
Ga toch niet zelf SC'en in m'n eigen FB topic :D Ik bedoelde specifiek dit topic he, niet FOK! of WEB an sich :P

Overigens niet eens met dat laatste. Uiteraard zorgt een Braddie-topic voor enorme pieken in de activiteit in WEB vergeleken met andere tijden. Maar WEB bestaat niet om vloggers te bespreken, dat is een bijkomstigheid geworden.
Ik vind 't prima zo iig _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172475508
Alsof dankzij mij Braddie zijn youtube kanaal heeft verwijderd en daardoor de reeks niet meer relevant was. :N |:( :') 8)7

:|W
  PR en moderator maandag 17 juli 2017 @ 00:35:01 #195
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172475511
Ja fitties mogen in pm/dm dat soort shit.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172475517
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 00:35 schreef Moira. het volgende:
Ja fitties mogen in pm/dm dat soort shit.
Liever niet Moira geen zin in gezeik op mijn dm/pm.

Geen fitties!
  maandag 17 juli 2017 @ 12:15:07 #197
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  maandag 17 juli 2017 @ 12:17:40 #198
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172481043
BradgeTV is weer online. Kan het topic weer open, dan kunnen we er verder over lullen.
  PR en moderator maandag 17 juli 2017 @ 12:41:08 #199
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172481442
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:15 schreef RedFever007 het volgende:
Was dat beadgetvoff account nep?
Yep
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:17 schreef leolinedance het volgende:
BradgeTV is weer online. Kan het topic weer open, dan kunnen we er verder over lullen.
Nope
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 17 juli 2017 @ 12:44:09 #200
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172481509
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

Yep

[..]

Nope
Jij ging daar toch niet meer over?
  PR en moderator maandag 17 juli 2017 @ 12:45:04 #201
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172481530
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jij ging daar toch niet meer over?
Nu de moderatie weer op één lijn ligt wel gewoon hoor :7
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 21 juli 2017 @ 21:10:18 #202
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_172583150
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:17 schreef leolinedance het volgende:
BradgeTV is weer online. Kan het topic weer open, dan kunnen we er verder over lullen.
Je kan er over lullen op YouTube. ^O^
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_172622564
Komt Braddie nog terug
  PR en moderator zondag 23 juli 2017 @ 19:16:20 #204
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172626210
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 16:25 schreef bamibij het volgende:
Komt Braddie nog terug
Geen idee
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172919016
Moira mijn kanaal mag toch gewoon op web?
  PR en moderator zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:51:11 #206
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172920681
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 08:43 schreef tailfox het volgende:
Moira mijn kanaal mag toch gewoon op web?
Sure :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172930025
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 10:51 schreef Moira. het volgende:

[..]

Sure :Y
mag ik vragen naar sloten?
  PR en moderator zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:18:10 #208
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172930783
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 18:36 schreef tailfox het volgende:

[..]

mag ik vragen naar sloten?
Heh?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172932892
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:18 schreef Moira. het volgende:

[..]

Heh?
voor mijn kanaal taillocks wil ik sloten.
Om te kunnen openen.
Nu ik weer filmpjes maak wil ik weten of ik dat mag vragen in mijn topic
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:48:15 #210
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_172936189
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:47 schreef tailfox het volgende:

[..]

voor mijn kanaal taillocks wil ik sloten.
Om te kunnen openen.
Nu ik weer filmpjes maak wil ik weten of ik dat mag vragen in mijn topic
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_172936249
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 22:48 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
in topic gaarna
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:50:29 #212
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_172936283
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 22:49 schreef tailfox het volgende:

[..]

in topic gaarna
Maar... natuurlijk mag je vragen naar sloten. Ga je gang :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_172938727
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 22:48 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kuttopic, slootje.
  PR en moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 04:06:28 #214
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172988368
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:47 schreef tailfox het volgende:

[..]

voor mijn kanaal taillocks wil ik sloten.
Om te kunnen openen.
Nu ik weer filmpjes maak wil ik weten of ik dat mag vragen in mijn topic
Ik vind 't echt fascinerend hoe jij irl echt een doodnormale leuke kerel bent en zodra je achter het toetsenbord gaat zitten echt graadje zeespons wordt _O-

Maar anyway, ik geloof dat ik je snap.
Tegen betaling iig niet, als donaties wel misschien. Zal het ff navragen voor de zekerheid :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Moira op 08-08-2017 04:15:40 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 9 augustus 2017 @ 01:41:20 #215
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173010515
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 18:36 schreef tailfox het volgende:

[..]

mag ik vragen naar sloten?
Heb 't ff nagevraagd. Zolang je verder niet overal gaat bedelen om die sloten en het allemaal in dat topic blijft, is het geen probleem.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 30 september 2017 @ 16:17:09 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174093719
Afgezien van het feit het topic hier sowieso al niet thuishoort, is het ook in strijd met de regels omtrent enquêtes.
WEB / Enquête voor schoolopdracht
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  PR en moderator zaterdag 30 september 2017 @ 21:36:22 #217
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_174100338
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:17 schreef Leandra het volgende:
Afgezien van het feit het topic hier sowieso al niet thuishoort, is het ook in strijd met de regels omtrent enquêtes.
WEB / Enquête voor schoolopdracht
Jep, slotje erop :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 2 oktober 2017 @ 08:54:20 #218
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_174131567
Is Braddie al terug?
pi_174134020
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 08:54 schreef leolinedance het volgende:
Is Braddie al terug?
ik ben braddie
  maandag 2 oktober 2017 @ 11:14:00 #220
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_174134087
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 11:10 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik ben braddie
Mocht je willen.
pi_175175791
Ik ben mij topic kwijt
  zondag 19 november 2017 @ 19:45:07 #222
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_175178744
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2017 17:29 schreef tailfox het volgende:
Ik ben mij topic kwijt
Volgens mij had je hem al weer gevonden :+
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_175180322
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 19:45 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Volgens mij had je hem al weer gevonden :+
ja
  PR en moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 14:12:24 #224
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176322461
RIP doei #never4get

MED / Het forum World Wide Web gaat sluiten!

Bedankt mensen voor de gezelligheid O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_176322519
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:12 schreef Moira. het volgende:
RIP doei #never4get

MED / Het forum World Wide Web gaat sluiten!

Bedankt mensen voor de gezelligheid O+
waar gaan we cookie clicker bespreken dan
  PR en moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 14:16:29 #226
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176322551
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:15 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

waar gaan we cookie clicker bespreken dan
Die heeft Anne voor nu ff naar GAM geschopt, maar kan ook terug naar ONZ :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 14:34:38 #227
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176322981
Bedankt allemaal O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_176325971
Is dit de nieuwe ONZ sc?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')