abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 6 juli 2017 @ 06:47:54 #51
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_172207284
registreer om deze reclame te verbergen
Ja, als je ziet hoe ver Mollema gisteren nog geraakt is nadat hij toch al die kilometers aan de kop had gesleurd en al die renners in de vernieling had gereden, dan kan je je afvragen wat hij had bereikt als hij voor zichzelf had mogen rijden.

Mocht hij nu anoniem veel te vroeg opzij zijn geschoven nadat hij helemaal niets had gedaan, dan zou je nog kunnen zeggen dan hij duidelijk op is na een zware Giro. Nu zitten we echter met een "wat als" verhaal, want Froome hing echt tussen zijn kader na die 7e aanval van Mollema.

Echt een schande. Mollema zal dat zelf ook wel beu worden, want dit was ondertussen alweer de .... even tellen..... allereerste keer dat hij telkens zijn kans moest opofferen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 6 juli 2017 @ 11:24:38 #52
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_172210911
Laten we alsjeblieft niet doen alsof Mollema een kandidaat-rondewinnaar is. Op pure wilskracht eindigt hij steevast in de tweede helft van de top 10 als hij voor eigen kans gaat, maar hij houdt nooit 3 weken lang een constant topniveau vast. Hij is net niet sterk en stabiel genoeg om het podium te halen in een grote ronde. We hebben momenteel maar 2 renners die daartoe in staat zijn en dat zijn Dumoulin en Kruijswijk.

Ik heb het al vaker gezegd: Mollema moet zich laten omscholen tot renner voor de heuvelklassiekers en/of rittenkaper, want dat kan hij wel.
pi_172213060
In principe doet Mollema niet zoveel onder voor Majka. Zijn punch is beter, op langere cols misschien iets minder. Als je ziet wat Majka allemaal bij elkaar fietste toen ie nog vrijuit fietste.

bold italic underline strike sub sup img link listbullet spoiler quote quotesplits code php youtube flickr flickrset tweet me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 3 / 3
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 28-10-2016 en Policy
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')