abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180349048
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:45 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ach ja, 350 euro voor 2 personen komt echt heel erg in de buurt van 1 seizoenskaart bij een subtopper als AZ. En van het voetballen kom je echt niet altijd even vrolijk thuis _O-

350 euro tik ik ook wel in mijn eentje weg in 3 festivals. Inclusief entree.

Dus niks mis met de prijs/kwaliteit van dat jaarabonnement.
Misschien niet, misschien klinkt het ook gewoon als veel geld :)
pi_180349058
Ik vind de Efteling helemaal niet zo duur in vergelijking met andere parken in het buitenland. Leg het eens naast Disneyland Parijs. En persoonlijk heb ik een leukere dag in de Efteling dan in Disneyland. Ik vind dat de Efteling internationaal echt wel mee kan komen met andere parken. Het is gewoon een leuk park, ruim van opzet en ontzettend sfeervol gedecoreerd.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180349094
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Misschien niet, misschien klinkt het ook gewoon als veel geld :)
Het is een hap uit je salaris op het moment dat je het even over moet maken inderdaad.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 08:17:37 #104
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_180369521
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik vind de Efteling helemaal niet zo duur in vergelijking met andere parken in het buitenland. Leg het eens naast Disneyland Parijs. En persoonlijk heb ik een leukere dag in de Efteling dan in Disneyland. Ik vind dat de Efteling internationaal echt wel mee kan komen met andere parken. Het is gewoon een leuk park, ruim van opzet en ontzettend sfeervol gedecoreerd.
Terechte prijs denk ik, maar de Efteling heeft het met hun nieuwste attractie (Symbolica) wel wat makkelijk vanaf gemaakt.
We hebben hier allebei een Efteling en Disney abonnement dus wel echte pretpark-gangers (helaas is Europapark nog een To-Do).

Maar wat ik heb gezien wat Universal met hun harry potter attracties heeft gedaan in Orlando verbaasde me wel.
De wachtrijen zijn erg interactief en de rides (1 achtbaan en de andere zit je in een soort van rijdende kraan) waren erg cool (de versie met 3D was niet fijn voor de maag alleen). Dat legde bij mij de verwachtingen hoog voor Symbolica maar die viel me toch wat tegen.

Als ik de Disneyland Parijs pak en vergelijk met de Efteling dan doet de Efteling het niet verkeerd als ik het Disney-sausje (want zo iets heeft de efteling niet) weg denk dan komen ze erg bij elkaar in de buurt en misschien de sfeer die de Efteling heeft fijner is.
N/A
pi_180369713
Prachtig, toverachtig park. Heel mooi sfeertje. Efteling is prachtig.
Eens kijken
pi_180369832
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 08:35 schreef Maharski het volgende:
Prachtig, toverachtig park. Heel mooi sfeertje. Efteling is prachtig.
Inderdaad. Wat het voor mij af maakt is het personeel. Elke keer als we komen is het personeel ontzettend lief en klantgericht.
pi_180369857
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 08:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Inderdaad. Wat het voor mij af maakt is het personeel. Elke keer als we komen is het personeel ontzettend lief en klantgericht.
Je begrijpt dat ze dat moeten h?
pi_180369869
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 08:50 schreef T-D het volgende:

[..]

Je begrijpt dat ze dat moeten h?
Uiteraard. Maar ik ben in meerdere pretparken geweest en daar was het personeel in de verste verte niet zoals ze bij de Efteling zijn.
pi_180369875
JUICHEN!
pi_180369897
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 08:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar ik ben in meerdere pretparken geweest en daar was het personeel in de verste verte niet zoals ze bij de Efteling zijn.
Bij de Efteling zijn ze heel streng wat dat betreft.
pi_180369904
Efteling is een mooi, schoon pretpark. Leuke decoratie en gave achtbanen. Ik ga er altijd met plezier heen.
pi_180370017
Efteling _O_

Als je een uitkering hebt is het inderdaad duur om in 1 x af te tikken met de familie. Maar er zijn er genoeg die kunnen roken met een uitkering, dan moet sparen voor de Efteling ook wel lukken.

Sneu voor de kinderen van ouders die het niet kunnen/willen betalen, maar dat moet geen reden zijn om de prijzen te verlagen toch :? Heel lullig gezegd misschien, maar waarom zou dat een probleem van de Efteling zijn?

Dan mogen ze de vakanties naar de Malediven ook wel goedkoper maken, slaat nergens op dat mijn buurkinderen er wel naartoe kunnen, maar wij niet!
"Overdrijven is ook een kunst!" ~ Kapitein van een veerpont.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 09:07:57 #113
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_180370030
JAA EFTELING

TERECHT
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_180370175
Ik vind overigens die rit met die Lavenkarretjes die boven het lavendorp rijden enger als de Python :') Heb het idee dat die karretjes zo van die rails af kunnen kantelen (wat uiteraard niet zo is, maar toch).
pi_180370397
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 08:17 schreef nils7 het volgende:

[..]

Terechte prijs denk ik, maar de Efteling heeft het met hun nieuwste attractie (Symbolica) wel wat makkelijk vanaf gemaakt.
We hebben hier allebei een Efteling en Disney abonnement dus wel echte pretpark-gangers (helaas is Europapark nog een To-Do).

Maar wat ik heb gezien wat Universal met hun harry potter attracties heeft gedaan in Orlando verbaasde me wel.
De wachtrijen zijn erg interactief en de rides (1 achtbaan en de andere zit je in een soort van rijdende kraan) waren erg cool (de versie met 3D was niet fijn voor de maag alleen). Dat legde bij mij de verwachtingen hoog voor Symbolica maar die viel me toch wat tegen.

Als ik de Disneyland Parijs pak en vergelijk met de Efteling dan doet de Efteling het niet verkeerd als ik het Disney-sausje (want zo iets heeft de efteling niet) weg denk dan komen ze erg bij elkaar in de buurt en misschien de sfeer die de Efteling heeft fijner is.
Ja, dat ben ik met je eens. Al moet ik zeggen dat ze bij Universal wel heel veel doen met film en 3D. Je hebt die X-men, transformers, simpsons en verschillende Harry Potter attracties die daarmee werken. Vind het wel erg leuk overigens. Universal Studio’s blijft toch mijn favoriete pretpark.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 10 juli 2018 @ 09:40:38 #116
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_180370443
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 09:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik met je eens. Al moet ik zeggen dat ze bij Universal wel heel veel doen met film en 3D. Je hebt die X-men, transformers, simpsons en verschillende Harry Potter attracties die daarmee werken. Vind het wel erg leuk overigens. Universal Studio’s blijft toch mijn favoriete pretpark.
Ik krijg met 3D, als het warm is, als snel last van Motionsickness (in een achtbaan geen last van) en veel attracties zijn met 3D. Beetje jammer.
Maar ik raad mensen ook Universal als echt een must-see in Orlando aan. Meer als Disney alhoewel die magie toch wel mensen trekt.
N/A
pi_180370566
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 09:40 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ik krijg met 3D, als het warm is, als snel last van Motionsickness (in een achtbaan geen last van) en veel attracties zijn met 3D. Beetje jammer.
Maar ik raad mensen ook Universal als echt een must-see in Orlando aan. Meer als Disney alhoewel die magie toch wel mensen trekt.
De sfeer in Disneyland is heel erg leuk maar universal is toch meer harder, sneller, hoger en vaker over de kop. Daar ben ik zelf toch meer van.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 09:58:24 #118
214643 Nober
#TeamJH84
pi_180370663
Announcing the Winners of the 17th Annual Theme Park Insider Awards

Best theme park: Efteling

You picked this one in our tournament last spring. The Netherlands' most popular theme park repeats as Theme Park Insider winner in the Best Park category, driven this year by support for Symbolica and the park's family-friendly attractions. Read my Thanksgiving Day trip report.

Best new dark ride: Symbolica at Efteling

Missing eligibility for last year's awards by one day (the ride officially debuted July 1, 2017), Efteling's new centerpiece attraction has remained a fan favorite since its opening. Read Ben Mills' media day review.

https://www.themeparkinsider.com/flume/201807/6178/

*O*
pi_180370702
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb 2 kinderen. Dus 240 euro (ik bedoelde ook pp). Volgens mij lukt dat prima. En al zou het 300 euro zijn. Vergelijk het eens met andere pretparken.
Voor een modaal gezin zijn dit soort prijzen een behoorlijke aanslag voor een dag. Maar dat geld in het algemeen voor elk pretpark.
pi_180370930
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Eurodisney vind ik minder.

Als je 300 teveel vindt, kun je ook voor de helft gaan als je gewoon je eigen eten en drinken meeneemt.

Verder hoeft wat mij betreft niet iedereen te kunnen gaan.
Officieel gezien mag je in Euro Disney niet je eigen drank en eten nuttigen of meenemen. Ben daar 1 maal geweest met 3 dochters. Maar laat ik het zo zeggen voor 3 dagen Disney waarvan je beide parken bezoekt kun je 2 weken met gemak op een camping liggen in Zuid Frankrijk. Had ik nog gratis treinvervoer via mijn werkgever.

Als het aan mij zou liggen never nooit naar een pretpark. Dat heeft niet alleen te maken met de prijs Maar ik heb daar totaal niets mee. Maar goed, je laat zo nu en dan je kinderen wat uitzoeken.

Ik weet het niet meer zeker maar een suikerspin in Euro Disney is nabij de 5 euro. Ik heb daar 3 dagen op een bankje gezeten aan het bier want in die attracties ga ik niet want dan ben ik de gehele dag doodziek.

Nu ze niet meer thuis wonen zul je mij nooit meer in een pretpark tegen komen. Geef mij maar een camping in een mooi natuurgebied in Zwitserland, Oostenrijk, Itali of Zuid Frankrijk.
pi_180371329
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 10:17 schreef Cherni het volgende:

[..]

Officieel gezien mag je in Euro Disney niet je eigen drank en eten nuttigen of meenemen. Ben daar 1 maal geweest met 3 dochters. Maar laat ik het zo zeggen voor 3 dagen Disney waarvan je beide parken bezoekt kun je 2 weken met gemak op een camping liggen in Zuid Frankrijk. Had ik nog gratis treinvervoer via mijn werkgever.

Als het aan mij zou liggen never nooit naar een pretpark. Dat heeft niet alleen te maken met de prijs Maar ik heb daar totaal niets mee. Maar goed, je laat zo nu en dan je kinderen wat uitzoeken.

Ik weet het niet meer zeker maar een suikerspin in Euro Disney is nabij de 5 euro. Ik heb daar 3 dagen op een bankje gezeten aan het bier want in die attracties ga ik niet want dan ben ik de gehele dag doodziek.

Nu ze niet meer thuis wonen zul je mij nooit meer in een pretpark tegen komen. Geef mij maar een camping in een mooi natuurgebied in Zwitserland, Oostenrijk, Itali of Zuid Frankrijk.
mooi.
Maakt van elk topic een pretje
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')