abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:20:52 #1
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_172189106
Ik heb nu dus een veel te duur abonnement bij KPN en heb de optie om het op te zeggen. Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik heb +- 2 GB data per maand nodig en het aantal SMS/belminuten kan mij niet veel boeien. Het 1-jarig Basis sim only abonnement van T-mobile kost 17 euro per maand en heeft 2 GB + 150 belminuten en 100 SMS'jes. Ik vind internetsnelheid belangrijk en daarmee komt T-mobile met zijn 300 Mbps het beste uit de test.

Op het moment lijkt dit abonnement mij het meest geschikt. Zijn er andere redelijke opties die ik zou kunnen overwegen?
pi_172189238
Ik kan je Simyo van harte aanraden...

- Maakt gebruik van het KPN-netwerk.
- NFC-chipkaart, dus je kan mobiel betalen mocht dat nodig zijn (en ondersteund worden door je bank).
- Veel prijzen gewonnen; o.a. de Consumentenbond is tevreden met Simyo.
- Maximaal 150 Mbps; meer dan genoeg voor wat je wil doen. 300 Mbps is flauwekul als er een datalimiet geldt.
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:41:14 #3
396386 sturmpie
for night & nature
pi_172189572
simpel
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:54:50 #4
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_172189859
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:41 schreef sturmpie het volgende:
simpel
simpel heeft maar een downloadsnelheid van 75 mbps. Met mijn huidige abonnement heb ik 225 mbps dus dat verschil lijkt me sowieso merkbaar.
pi_172189995
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:54 schreef Bonjoooouuurr het volgende:

[..]

simpel heeft maar een downloadsnelheid van 75 mbps. Met mijn huidige abonnement heb ik 225 mbps dus dat verschil lijkt me sowieso merkbaar.
Denk het niet.

Dat opblazerij met cijfertjes is alleen leuk voor de mensen die er niets over weten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2017 15:16:48 ]
pi_172190047
T mobile
pi_172190306
Persoonlijk wil ik graag op het KPN netwerk omdat het veruit de beste dekking heeft in buitengebieden. Diverse aanbieder maken gebruik van het KPN netwerk.

Ik heb You-foon omdat het best wel goedkoop is en tot nog toe al drie jaar prima werkt. Snelheid heb ik me nog nooit druk om gemaakt. You-tube film kijk ik incidenteel en dat lukt prima via die verbinding.
  woensdag 5 juli 2017 @ 15:52:04 #8
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_172191173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Denk het niet.

Dat opblazerij met cijfertjes is alleen leuk voor de mensen die er niets over weten.
Laat ik dan maar voorop stellen dat ik een van die mensen ben :') Wat is dan het minimum wat je nodig hebt om degelijk te kunnen internetten? Ik gebruik geen youtube buiten de deur maar gebruik het vooral voor teksten en plaatjes ontvangen.
pi_172191358
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:52 schreef Bonjoooouuurr het volgende:

[..]

Laat ik dan maar voorop stellen dat ik een van die mensen ben :') Wat is dan het minimum wat je nodig hebt om degelijk te kunnen internetten? Ik gebruik geen youtube buiten de deur maar gebruik het vooral voor teksten en plaatjes ontvangen.
ten eerste moet je de Mbps door 7 delen dan kom je in de buurt van de MB snelheid.

Met 75 Mbps zit je op 10mb per seconde wat genoeg is voor surfen, streamen e.d.

Tenzij jij download via Usenet met een payserver die maximale download snelheid toelaat is die 300 Mbps leuk(maar vaak mag dat niet over het 4g netwerk of word je geknepen) of in je thuis netwerk. Maar de meerwaarde van zo'n snelle internetsnelheid over 4g voor dagelijks gebruik zie ik niet het voordeel van in om daar meer voor te moeten betalen.

Deze snelheden zullen het zelfde zijn als met camera's. 12mp, 16, 21mp.

Alleen heel leuk maar de meeste mobielen hebben een scherm resolutie van 1920x1080 waar overgrote deel van de foto's op bekeken worden en dan kom je dus niet boven de 3mp uit :') 21 MP wordt pas interessant als je al je foto's op meters canvas gaat uitdrukken.

Afijn. Die hoge cijfertjes zal meer te maken hebben met kijk onze ontwikkeling en wij zijn de eerste je hebt er geen fuck aan maar dat maakt niet uit want wie zou dat nou weten.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 5 juli 2017 @ 16:13:02 #10
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_172191698
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 16:00 schreef spierbal het volgende:

[..]

ten eerste moet je de Mbps door 7 delen dan kom je in de buurt van de MB snelheid.

Met 75 Mbps zit je op 10mb per seconde wat genoeg is voor surfen, streamen e.d.

Tenzij jij download via Usenet met een payserver die maximale download snelheid toelaat is die 300 Mbps leuk(maar vaak mag dat niet over het 4g netwerk of word je geknepen) of in je thuis netwerk. Maar de meerwaarde van zo'n snelle internetsnelheid over 4g voor dagelijks gebruik zie ik niet het voordeel van in om daar meer voor te moeten betalen.

Deze snelheden zullen het zelfde zijn als met camera's. 12mp, 16, 21mp.

Alleen heel leuk maar de meeste mobielen hebben een scherm resolutie van 1920x1080 waar overgrote deel van de foto's op bekeken worden en dan kom je dus niet boven de 3mp uit :') 21 MP wordt pas interessant als je al je foto's op meters canvas gaat uitdrukken.

Afijn. Die hoge cijfertjes zal meer te maken hebben met kijk onze ontwikkeling en wij zijn de eerste je hebt er geen fuck aan maar dat maakt niet uit want wie zou dat nou weten.
Okey, fair enough. Ik ben even rond gaan kijken en het Ben sim only abonnement biedt 5 GB per maand en kost maar 15 euro per maand :) Iemand ervaring met Ben?
pi_172191751
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:52 schreef Bonjoooouuurr het volgende:

[..]

Laat ik dan maar voorop stellen dat ik een van die mensen ben :') Wat is dan het minimum wat je nodig hebt om degelijk te kunnen internetten? Ik gebruik geen youtube buiten de deur maar gebruik het vooral voor teksten en plaatjes ontvangen.
75 Mbps is meer dan genoeg in ieder geval. Je hebt waarschijnlijk thuis niet eens een 75 Mbps-internetverbinding...

Wat jij nodig hebt zijn twee dingen:
- Een stabiele verbinding
- Een goede dekking

Dat zijn twee zaken die aan elkaar gerelateerd zijn. Elke 4G-abo is meer dan genoeg voor jou.

Welke abo geschikt is voor jou, hangt o.a. af van je locatie. Zie de dekkingskaarten op http://www.4gdekking.nl/.

75 Mbps is de theoretische snelheid. Laten we zeggen dat je slechts 40 Mbps haalt in de praktijk.
40 Mbps = 5 MB per seconde = 300 MB per minuut.

Je downloadt een cd van 700 MB in 140 seconden (2m, 20s).
Je downloadt een dvd van 4,38 GB in 876 seconden (14m, 36s).
Je downlaodt een blu-ray van 50 GB in 10.000 seconden (166m, 40s).
SI / binair-omrekening buiten beschouwing gelaten.

Om het nog leuker te maken: je datalimiet van 2 GB heb je binnen 400 seconden (6m, 40s) al verbruikt wanneer je de volle 400 seconden een snelheid van 40 Mbps hebt...

Dus...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2017 16:31:05 ]
  maandag 10 juli 2017 @ 20:00:37 #12
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_172326141
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:14 schreef nanuk het volgende:
Persoonlijk wil ik graag op het KPN netwerk omdat het veruit de beste dekking heeft in buitengebieden. Diverse aanbieder maken gebruik van het KPN netwerk.

Ik heb You-foon omdat het best wel goedkoop is en tot nog toe al drie jaar prima werkt. Snelheid heb ik me nog nooit druk om gemaakt. You-tube film kijk ik incidenteel en dat lukt prima via die verbinding.
Die mening deel ik absoluut niet in Oost-Nederland. Zoals hierboven is het advies om dekkingskaart te raadplegen en dan pas een keuze te maken. Ik heb zowel KPN-netwerk (XS4ALL) als T-Mobile, maar T-Mobile heeft over het algemeen beter bereik. Zeker in de buurt van Duitsland moet ik regelmatig terugvallen op T-Mobile D.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_172334756
quote:
4s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:00 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Die mening deel ik absoluut niet in Oost-Nederland. Zoals hierboven is het advies om dekkingskaart te raadplegen en dan pas een keuze te maken. Ik heb zowel KPN-netwerk (XS4ALL) als T-Mobile, maar T-Mobile heeft over het algemeen beter bereik. Zeker in de buurt van Duitsland moet ik regelmatig terugvallen op T-Mobile D.
Mijn persoonlijke ervaring was dat Telenee echt hopeloos was. Volgens de kaart heeft ook Vodafone nog heel veel gaten in de kaart. Zo te zien ontlopen T-mobile en KPN elkaar niet veel. KPN op de wadden net iets beter. Langs de grenzen kan je nu gelukkig terugvallen op buitenlandse aanbieders.

Het punt is dat je (ik) in en om huis geen dekking nodig heb. Ergens in het bos wandelend of op de wadden verblijven juist wel.
pi_172334896
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:14 schreef nanuk het volgende:
Persoonlijk wil ik graag op het KPN netwerk omdat het veruit de beste dekking heeft in buitengebieden. Diverse aanbieder maken gebruik van het KPN netwerk.

Ik heb You-foon omdat het best wel goedkoop is en tot nog toe al drie jaar prima werkt. Snelheid heb ik me nog nooit druk om gemaakt. You-tube film kijk ik incidenteel en dat lukt prima via die verbinding.
Het zijn Youfone en YouTube. Waarom zet je overal streepjes tussen?

@TS
Hier overigens ook al jaren Youfone, erg tevreden over. Daarvoor Simyo, ook tevreden tot de prijzen stegen en ik bij Youfone goedkoper uit bleek. Check eventueel ook even CashbackXL als site, kan je nog een leuke cashback op je nieuwe abonnement krijgen.
pi_172335161
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 08:17 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Het zijn Youfone en YouTube. Waarom zet je overal streepjes tussen?
Dat vraag ik mezelf nu ook af. Dank voor de feedback. (licht dyslectisch).
pi_172335172
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 08:43 schreef nanuk het volgende:

[..]

Dat vraag ik mezelf nu ook af. Dank voor de feedback. (licht dyslectisch).
Graag gedaan. Ik vond het zo gek overkomen, maar dit verklaard een en ander :)
pi_172336428
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 08:03 schreef nanuk het volgende:

[..]

Mijn persoonlijke ervaring was dat Telenee echt hopeloos was. Volgens de kaart heeft ook Vodafone nog heel veel gaten in de kaart. Zo te zien ontlopen T-mobile en KPN elkaar niet veel. KPN op de wadden net iets beter. Langs de grenzen kan je nu gelukkig terugvallen op buitenlandse aanbieders.

Het punt is dat je (ik) in en om huis geen dekking nodig heb. Ergens in het bos wandelend of op de wadden verblijven juist wel.
Ik zit midden in het land, en daar is KPN ook kut ondanks hun dekkingskaart. Ik zou volle bak bereik moeten hebben, maar ik kom niet verder dan 1 streepje. Per de 20ste zit ik weer bij T-Mobile, die doet het een stuk beter.
Powered by JanetjeŽ
  dinsdag 11 juli 2017 @ 10:23:16 #18
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_172336740
robin mobile sim only alles onbeperkt (data echt onbeperkt) en met buitenland bundel

KPN netwerk
19.95 per maand (maandelijks opzechbaar)
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_172340284
Ik gebruik al jaren Simyo (KPN netwerk), en ik ben er tevreden.

Alleen de internetbundels zijn wel klein, maximaal 4gb voor 12 euro.
Je kan wel onbeperkt 500mb bijkopen, maar dit kost 5 euro per keer.

Hopelijk gaan ze de bundels binnenkort een keer verhogen, anders stap ik misschien wel over.
pi_172340860
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:42 schreef HeaN82 het volgende:
Ik gebruik al jaren Simyo (KPN netwerk), en ik ben er tevreden.

Alleen de internetbundels zijn wel klein, maximaal 4gb voor 12 euro.
Je kan wel onbeperkt 500mb bijkopen, maar dit kost 5 euro per keer.

Hopelijk gaan ze de bundels binnenkort een keer verhogen, anders stap ik misschien wel over.
Dat zelfde heb ik bijna twee jaar terug gedaan van Simyo naar Youfoon. Langzamerhand word onbeperkt zelfs interessant. Dan kan mogelijk zelfs het vaste internet eruit.
pi_172344477
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 10:23 schreef DeMolay het volgende:
robin mobile sim only alles onbeperkt (data echt onbeperkt) en met buitenland bundel

KPN netwerk
19.95 per maand (maandelijks opzechbaar)
robin mobile heeft een onduidelijke FUP en een beroerde snelheid (2mbit in jouw geval)
  woensdag 12 juli 2017 @ 01:03:54 #22
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_172356086
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:20 schreef Bonjoooouuurr het volgende:
Ik heb nu dus een veel te duur abonnement bij KPN en heb de optie om het op te zeggen. Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik heb +- 2 GB data per maand nodig en het aantal SMS/belminuten kan mij niet veel boeien. Het 1-jarig Basis sim only abonnement van T-mobile kost 17 euro per maand en heeft 2 GB + 150 belminuten en 100 SMS'jes. Ik vind internetsnelheid belangrijk en daarmee komt T-mobile met zijn 300 Mbps het beste uit de test.

Op het moment lijkt dit abonnement mij het meest geschikt. Zijn er andere redelijke opties die ik zou kunnen overwegen?
Antwoord op je vraag is: KPN.

En niet 'KPN-netwerk'. Want dat is een leuke verkoopbabbel, maar betekent helemaal niets.

Heb een abbonement gehad bij T-mobile (KPN-netwerk) en dat was dramatisch vergeleken bij het echte KPN-abbonement van mijn eega. Waren vele momenten bij dat we naast elkaar stonden en mijn eega gewoon 4g en maximaal signaalsterkte had en ik niet eens 3g en 2/5 signaalsterkte. heb Vodafone en Ziggo (Vodafone-netwerk) ook geprobeerd, maar sinds ik weer bij KPN zit, is alles weer goed in de wereld.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_172356311
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 01:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]


En niet 'KPN-netwerk'. Want dat is een leuke verkoopbabbel, maar betekent helemaal niets.
dat is geen verkoopbabbel, er zijn 4 netwerken in nederland: KPN (3g/4g),vodafone (3g/4g), t-mobile (3g/4g) en tele2 (alleen 4g,voor 3g gebruiken ze het t-mobile netwerk)
quote:
Heb een abbonement gehad bij T-mobile (KPN-netwerk)
dat kan dus niet, ze hebben altijd hun eigen netwerk gehad (tmobile heeft orange overgenomen, wat het vroegere dutchtone was)
quote:
en dat was dramatisch vergeleken bij het echte KPN-abbonement van mijn eega. Waren vele momenten bij dat we naast elkaar stonden en mijn eega gewoon 4g en maximaal signaalsterkte had en ik niet eens 3g en 2/5 signaalsterkte. heb Vodafone en Ziggo (Vodafone-netwerk) ook geprobeerd, maar sinds ik weer bij KPN zit, is alles weer goed in de wereld.
tmobile had veel problemen met hun netwerk maar dat is de afgelopen 2 jaar enorm verbeterd, ik heb tegenwoordig zo goed als overal 4g ,ook als kpn wegvalt (dual sim telefoon)
  woensdag 12 juli 2017 @ 01:40:29 #24
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_172356387
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 01:29 schreef mschol het volgende:

dat is geen verkoopbabbel, er zijn 4 netwerken in nederland: KPN (3g/4g),vodafone (3g/4g), t-mobile (3g/4g) en tele2 (alleen 4g,voor 3g gebruiken ze het t-mobile netwerk)
Maar gebruik van het KPN-netwerk betekent niet dat je dezelfde functionaliteit krijgt als daadwerkelijk bij een KPN-abbonement. Ergo, verkoopbabbel.

quote:
dat kan dus niet, ze hebben altijd hun eigen netwerk gehad (tmobile heeft orange overgenomen, wat het vroegere dutchtone was)
I stand corrected. Het was hoe dan ook ruk.

quote:
tmobile had veel problemen met hun netwerk maar dat is de afgelopen 2 jaar enorm verbeterd
Te laat. Als je mij 4g verkoopt en je levert niet, dan is de kans dat je een 2de kans krijgt heeeeeeel klein.

quote:
ik heb tegenwoordig zo goed als overal 4g ,ook als kpn wegvalt (dual sim telefoon)
KPN valt bij jou weg? Vreemd....
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_172357315
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 01:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Maar gebruik van het KPN-netwerk betekent niet dat je dezelfde functionaliteit krijgt als daadwerkelijk bij een KPN-abbonement. Ergo, verkoopbabbel.

[..]

I stand corrected. Het was hoe dan ook ruk.

[..]

Te laat. Als je mij 4g verkoopt en je levert niet, dan is de kans dat je een 2de kans krijgt heeeeeeel klein.

[..]

KPN valt bij jou weg? Vreemd....
Ik maak nu twee jaar gebruik van KPN, genoeg plekken in NL waar je geen bereik hebt en dan ook nog eens niet in buitengebieden. Ik ga weer terug naar T-Mobile welke een beter netwerk heeft.
Powered by JanetjeŽ
pi_172357341
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:26 schreef zarGon het volgende:
Ik kan je Simyo van harte aanraden...

- Maakt gebruik van het KPN-netwerk.
- NFC-chipkaart, dus je kan mobiel betalen mocht dat nodig zijn (en ondersteund worden door je bank).
- Veel prijzen gewonnen; o.a. de Consumentenbond is tevreden met Simyo.
- Maximaal 150 Mbps; meer dan genoeg voor wat je wil doen. 300 Mbps is flauwekul als er een datalimiet geldt.
Simyo is KPN.
  woensdag 12 juli 2017 @ 18:43:06 #27
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_172369439
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 01:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
KPN valt bij jou weg? Vreemd....
In dunbevolkte gebieden legt KPN het echt af tegen T-Mobile. Je kunt op de dekkingskaart die hierboven al voorbij gekomen is zien dat buiten de Randstad KPN gatenkaas is, terwijl T-Mobile over het algemeen beter scoort. Ik deel dan ook de bovenstaande mening dat ik als gebruiker van zowel het KPN-netwerk via XS4ALL en T-Mobile een merkbaar verschil zie.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:02:28 #28
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_172369838
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
T mobile
Dit.

Heeft ook het beste netwerk.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:10:46 #29
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_172370009
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
T mobile
Dit.

Heeft ook het beste netwerk.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 01:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Maar gebruik van het KPN-netwerk betekent niet dat je dezelfde functionaliteit krijgt als daadwerkelijk bij een KPN-abbonement. Ergo, verkoopbabbel.

[..]

I stand corrected. Het was hoe dan ook ruk.

[..]

Te laat. Als je mij 4g verkoopt en je levert niet, dan is de kans dat je een 2de kans krijgt heeeeeeel klein.

[..]

KPN valt bij jou weg? Vreemd....
Dat is niet vreemd.
KPN heeft altijd een lage frequentie gehad op het netwerk. Dit betekend goede penetratie, grote dekking, maar lagere snelheid. T-Mobile had dit niet en had enkel hoog frequentie 3G. Zij moesten daarom ONTZETTEND veel extra masten plaatsen en zelfs dan was het een kut netwerk.

Inmiddels heeft T-Mobile op 4G zowel hoog als laag frequentie. Dit betekend dat ze dus nu op al dit extra masten zowel goede penetratie als grote dekking hebben dankzij de lage frequentie, maar ook hoge capaciteit en hoge snelheid vanwege de hoge frequentie.

Daarom kon T-mobile in een relatief korte tijd (al duurde de uitrol van 4G door het aantal masten langer) van de slechtste dekking in Nederland op 3G, naar het beste netwerk van Nederland. Dat komt ook terug bij de testen van P3 Connect. Voor de tweede keer staat T-Mobile bovenaan.

Als je het niet geloofd: https://www.t-mobile.nl/4g/test-ons-nu
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_172380939
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2017 07:03 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Ik maak nu twee jaar gebruik van KPN, genoeg plekken in NL waar je geen bereik hebt en dan ook nog eens niet in buitengebieden.
Ik geloof je graag maar ik herken het absoluut niet. Tot nog toe heb ik met KPN (Youfoon) overal in NL, dus ook midden op de Veluwe en zelfs op de randen van de waddeneilanden altijd wel een bruikbare verbinding. Snelheid let ik dan even niet op, als ik een whatsapp of email kan versturen is het ok voor me. En natuurlijk 112 kunnen bellen.

BTW, het toestel kan ook uitmaken, met mijn vorig LG had duidelijk minder bereik dan mn huidige (budget) Motorola .
pi_172381148
quote:
4s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:43 schreef ACT-F het volgende:

[..]

In dunbevolkte gebieden legt KPN het echt af tegen T-Mobile. Je kunt op de dekkingskaart die hierboven al voorbij gekomen is zien dat buiten de Randstad KPN gatenkaas is, terwijl T-Mobile over het algemeen beter scoort. Ik deel dan ook de bovenstaande mening dat ik als gebruiker van zowel het KPN-netwerk via XS4ALL en T-Mobile een merkbaar verschil zie.
XS4ALL is een internetprovider via het vaste netwerk, dat heeft werkelijk niets met je mobiele telefonie te maken. Ik denk ik zeg het maar even aangezien je dit nu al voor de tweede keer aanhaalt. :D
Powered by JanetjeŽ
  donderdag 13 juli 2017 @ 12:29:31 #32
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_172385045
quote:
3s.gif Op donderdag 13 juli 2017 08:46 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

XS4ALL is een internetprovider via het vaste netwerk, dat heeft werkelijk niets met je mobiele telefonie te maken. Ik denk ik zeg het maar even aangezien je dit nu al voor de tweede keer aanhaalt. :D
XS4ALL heeft sinds jaar en dag data-simkaarten. Ik zeg het maar even.

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_172386753
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:29 schreef ACT-F het volgende:

[..]

XS4ALL heeft sinds jaar en dag data-simkaarten. Ik zeg het maar even.

[ afbeelding ]
Dat kan dan waarschijnlijk alleen als je klant bent, ik zie er namelijk niets over op de site. Maar goed, XS4ALL is van KPN dus zal je dan niet eens een roaming klant zijn. Dan heb ik niets gezegd. :)
Powered by JanetjeŽ
  vrijdag 14 juli 2017 @ 00:14:08 #34
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_172403711
KPN/Vodafone=900Mhz netwerk, betekent dat het veel meer doordraagt door muren heen

t-moble=1800Mhz, betekent dat je minder bereik binnen hebt.

mijn ervaring is dat Simyo veel beter is als T-mobile, zowel als bereik dan als KS

[ Bericht 23% gewijzigd door THEFXR op 14-07-2017 05:24:20 ]
  vrijdag 14 juli 2017 @ 00:44:29 #35
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_172404087
Ik zou gaan voor keesfeest. Vrij nieuwe provider die van meerdere verbindingen gebruik maakt, zowel kpn als t-mobile. Ze hebben nu ook een mooie aanbieding op de website zag ik
  vrijdag 14 juli 2017 @ 12:19:50 #36
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_172409809
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 00:44 schreef denattedweil het volgende:
Ik zou gaan voor keesfeest. Vrij nieuwe provider die van meerdere verbindingen gebruik maakt, zowel kpn als t-mobile. Ze hebben nu ook een mooie aanbieding op de website zag ik
kan nergens een site of info vinden over die provider, de naam hebt je goed gespeld?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')