abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 juli 2017 @ 14:35:21 #201
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172318246
De combilezers (QR-ticket + chipkaart) zijn voor mijn gevoel wel trager dan de lezers die alleen maar een chipkaart aankunnen.
pi_172318253
Ik loop altijd tegen die openslaande deurtjes aan, die moet je altijd open duwen. Echt een kansloos ontwerp
  maandag 10 juli 2017 @ 17:01:51 #203
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_172321668
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 14:31 schreef MTL het volgende:
Dus je kijkt nooit naar het schermpje? Tja, dan houdt het snel op inderdaad :)
Ik kijk er altijd op maar weet met mijn Traject Vrij vaak nog niet zeker of ik nou in/uitgecheckt ben...

quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 14:35 schreef James1988 het volgende:
De combilezers (QR-ticket + chipkaart) zijn voor mijn gevoel wel trager dan de lezers die alleen maar een chipkaart aankunnen.
Die dingen hebben ook vaak moeite met het herkennen van mijn chipkaart (met andere pasjes in de buurt), met de gewone kaartlezers heb ik nooit problemen.
  maandag 10 juli 2017 @ 17:39:09 #204
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172322574
Kind valt bijna door ontbrekende toiletvloer

Maar hoe dan? Hoe kun je een trein in deze toestand vrijgeven voor de reizigersdienst? :X
pi_172322788
quote:
South Devon Railway (SDR), which runs the steam train, said it is taking the investigation "extremely seriously".
:')
pi_172322851
Hé Salatrel, ze zijn in orde hoor, je mag komen :P
pi_172322930
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 17:50 schreef MTL het volgende:
Hé Salatrel, ze zijn in orde hoor, je mag komen :P
[ link | afbeelding ]
dat zien we graag!
  Redactie Sport maandag 10 juli 2017 @ 17:54:54 #208
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_172322975
Afgelopen zaterdag ben ik op station Stavoren gevallen door verzakte tegels. 's Avonds even een tweet verstuurd om ze erop te wijzen zodat het gefixt wordt en er dus niet nog iemand valt:

dennistd twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 23:20:21 @ProRail @Arriva_NL @gemeenteswf Vanmiddag hard gevallen door deze losliggende tegels op station Stavoren. Hoop dat dit snel gefixt wordt. reageer retweet
ProRail twitterde op maandag 10-07-2017 om 08:19:19 @dennistd @Arriva_NL @gemeenteswf Wat ontzettend vervelend! Valt de schade mee? Kun je aangegeven waar dit precies is op het station? Dan laat ik dit zsm herstellen. ^GR reageer retweet
dennistd twitterde op maandag 10-07-2017 om 10:26:02 @ProRail @Arriva_NL @gemeenteswf Alleen een zere enkel, knie en arm gelukkig. Het is bij dit hek bij de helling van perron, achter de lantaarnpaal: https://t.co/enCi0lbyDL reageer retweet
ProRail twitterde op maandag 10-07-2017 om 11:00:56 @dennistd @Arriva_NL @gemeenteswf Ik heb het direct doorgegeven om dit te laten herstellen. Wil je nog je adresgegevens in een DM sturen? Dan stuur ik nog een aardigheidje :) ^GR reageer retweet
Mijn adresgegevens doorgegeven en wat kijk eens wat er vanmiddag bezorgd is:



Toch netjes van ze 090301_102433_vingerverf.png
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 10 juli 2017 @ 17:55:51 #209
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172323001
Dat is erg netjes van ze!
pi_172323009
Da`s keurig.
pi_172323034
Kut NS en hun verzakte tegels :(
  Redactie Frontpage / Sport maandag 10 juli 2017 @ 17:57:48 #212
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172323043
Netjes afgehandeld
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_172323211
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 14:31 schreef MTL het volgende:
Dus je kijkt nooit naar het schermpje? Tja, dan houdt het snel op inderdaad :)
Als er voor me iemand met hetzelfde abonnement heeft ingecheckt, is vaak niet goed te zien of het nog de melding van de vorige reiziger betreft of mijn melding. Ik zou natuurlijk kunnen wachten tot die melding weg is, maar dat vindt de wachtende meute doorgaans niet zo fijn. Je zou gewoon, net als vroeger, als reiziger altijd en overal moeten kunnen controleren of je over een geldig reisproduct beschikt.
pi_172323536
Goed bezig maar hoe kan je daarover struikelen? 8)7
  Redactie Sport maandag 10 juli 2017 @ 18:28:14 #215
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_172323686
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 18:21 schreef b2py het volgende:
Goed bezig maar hoe kan je daarover struikelen? 8)7
De trein kwam eraan en daar keek ik naar tijdens het lopen, niet verwachtend dat er ineens een tegel zoveel lager zou liggen. Wel dus, daar stapte ik half in/op waardoor mijn enkel omklapte en ik viel...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 10 juli 2017 @ 18:42:42 #216
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172324009
Citybanan, een nieuwe tunnel onder Stockholm, is open! Na 9 jaar bouwen reed vanochtend om 05:00 de eerste reizigerstrein door de nieuwe tunnel, waarmee de bestaande spoorverbinding (en Stockholm Central) worden ontlast. De voorstadstreinen van Stockholm, de Pendeltågen, maken vanaf nu gebruik van de nieuwe tunnel.

Deze foto kun je nu niet meer maken, want dit treintype rijdt sinds vandaag niet meer over deze brug.
pi_172324377
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 18:05 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als er voor me iemand met hetzelfde abonnement heeft ingecheckt, is vaak niet goed te zien of het nog de melding van de vorige reiziger betreft of mijn melding. Ik zou natuurlijk kunnen wachten tot die melding weg is, maar dat vindt de wachtende meute doorgaans niet zo fijn. Je zou gewoon, net als vroeger, als reiziger altijd en overal moeten kunnen controleren of je over een geldig reisproduct beschikt.
Dat zeg ik dus: als het inchecken niet goed gaat, krijg je daar direct een melding van. Zie je dus gewoon een incheck staan, dan is het inchecken correct verlopen.
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 10 juli 2017 @ 19:06:01 #218
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_172324612
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 17:54 schreef dennistd het volgende:
Afgelopen zaterdag ben ik op station Stavoren gevallen door verzakte tegels. 's Avonds even een tweet verstuurd om ze erop te wijzen zodat het gefixt wordt en er dus niet nog iemand valt:

dennistd twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 23:20:21 @ProRail @Arriva_NL @gemeenteswf Vanmiddag hard gevallen door deze losliggende tegels op station Stavoren. Hoop dat dit snel gefixt wordt.[ afbeelding ] reageer retweet
ProRail twitterde op maandag 10-07-2017 om 08:19:19 @dennistd @Arriva_NL @gemeenteswf Wat ontzettend vervelend! Valt de schade mee? Kun je aangegeven waar dit precies is op het station? Dan laat ik dit zsm herstellen. ^GR reageer retweet
dennistd twitterde op maandag 10-07-2017 om 10:26:02 @ProRail @Arriva_NL @gemeenteswf Alleen een zere enkel, knie en arm gelukkig. Het is bij dit hek bij de helling van perron, achter de lantaarnpaal: https://t.co/enCi0lbyDL reageer retweet
ProRail twitterde op maandag 10-07-2017 om 11:00:56 @dennistd @Arriva_NL @gemeenteswf Ik heb het direct doorgegeven om dit te laten herstellen. Wil je nog je adresgegevens in een DM sturen? Dan stuur ik nog een aardigheidje :) ^GR reageer retweet
Mijn adresgegevens doorgegeven en wat kijk eens wat er vanmiddag bezorgd is:

[ afbeelding ]

Toch netjes van ze [ afbeelding ]
Vol met rozen en distels. Ik zie het wel hoor :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 10 juli 2017 @ 19:12:55 #219
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_172324764
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 18:21 schreef b2py het volgende:
Goed bezig maar hoe kan je daarover struikelen? 8)7
Ik kan wel over minder struikelen :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_172325116
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 18:58 schreef MTL het volgende:

[..]

Dat zeg ik dus: als het inchecken niet goed gaat, krijg je daar direct een melding van. Zie je dus gewoon een incheck staan, dan is het inchecken correct verlopen.
Je doet nu alsof er maar twee situaties zijn: positieve respons en negatieve respons, maar vergeet de derde variant: geen respons. Als er dan voor je iemand met hetzelfde product is ingecheckt, is dus volkomen onduidelijk of jouw incheck wel of niet geslaagd is en de kakafonie aan piepjes op een druk station zorgt dan helaas ook niet voor duidelijkheid.
pi_172325183
Bij geen respons is je kaart stuk. En gaat ook het alarm af. Kan je direct even controleren bij de kaartautomaten binnen de poortjes of je ingecheckt bent :)
pi_172325407
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:27 schreef MTL het volgende:
Bij geen respons is je kaart stuk. En gaat ook het alarm af. Kan je direct even controleren bij de kaartautomaten binnen de poortjes of je ingecheckt bent :)
Punt is dat je dus niet het verschil kunt opmerken tussen geen respons en respons van de voorganger. Dat je kaart dan stuk is, is ook niet noodzakelijkerwijs waar, sommige poortjes pakken de kaart gewoon moeilijker dan andere heb ik al vaker ondervonden. Dat van dat alarm lijkt me sterk, nooit gehoord als ik mensen zag tailgaten.
En dat je vervolgens een kaartautomaat moet zoeken is natuurlijk het toppunt van denken vanuit de vervoerder in plaats vanuit de reiziger. Als ik voorheen wilde weten of mijn kaartje wel of niet geldig was, volstond het uit mijn zak halen van het kaartje en hoefde ik ook niet terug naar de kaartautomaat.
pi_172325547
Dr komen toch piepjes uit die dingen of ben ik nou gek :')
pi_172325618
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:39 schreef Maegrim het volgende:
Dr komen toch piepjes uit die dingen of ben ik nou gek :')
Zoals ik al eerder aangaf hoor ik in de spits echt niet bij welke reiziger en/of welk poortje welke piep hoort.
pi_172325746
Ik probeer je dus uit te leggen dat er wel degelijk verschil in respons zit als jij niet of niet correct incheckt. Maar prima joh, dan niet. Omdat jij iets nog niet hebt gehoord bestaat het niet :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')