Arriva, Keolis en CXX zijn toch al buitenlands?quote:
Die bedrijven hebben nog enigszins een connectie met NL, buitenlands bedoel ik dan meer de Trenitalia, MTR etcquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Arriva, Keolis en CXX zijn toch al buitenlands?
Je moet als (buitenlandse) nieuwkomer vanuit het niets een Nederlandse afdeling opbouwen, en dat vaak op vrij korte termijn, blijkbaar is de Nederlandse markt daar niet aantrekkelijk genoeg voor.quote:
Nederlands. De aandeelhouders zijn buitenlands.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Arriva, Keolis en CXX zijn toch al buitenlands?
Als er één concessie is waarmee je een flinke basis kunt leggen is het deze wel. De rest is (op het HRN na natuurlijk) veel kleiner.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:35 schreef ReisT het volgende:
[..]
Je moet als (buitenlandse) nieuwkomer vanuit het niets een Nederlandse afdeling opbouwen, en dat vaak op vrij korte termijn, blijkbaar is de Nederlandse markt daar niet aantrekkelijk genoeg voor.
Waaruit 'blijkt' dat dan? Als er 1 concessie geschikt is dan is het deze welquote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:35 schreef ReisT het volgende:
[..]
Je moet als (buitenlandse) nieuwkomer vanuit het niets een Nederlandse afdeling opbouwen, en dat vaak op vrij korte termijn, blijkbaar is de Nederlandse markt daar niet aantrekkelijk genoeg voor.
[..]
Nederlands. De aandeelhouders zijn buitenlands.
Het is het probleem van alle partijen. Omdat de provincie Groningen de doorkoppeling van de lijnen wil komt het probleem op het bordje van de vervoerder terecht. Zonder doorkoppeling wordt door de komst van de extra sneltrein tussen Leeuwarden en Groningen de passagetijd van de bruggen wel kleiner, maar blijft er genoeg tijd over. Met doorkoppeling worden de treinen veel meer over het uur verspreid en moet de vervoerder meer compromissen sluiten.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:56 schreef b2py het volgende:
Ik gok dat dat laatste niet het probleem van de vervoerder is
Blijkt uit het feit dat hier nooit buitenlandse biedingen zijn op regionale spoorconcessies.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:51 schreef b2py het volgende:
[..]
Waaruit 'blijkt' dat dan? Als er 1 concessie geschikt is dan is het deze wel
Nog even de bezwaarprocedures afwachtenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
Het blijft de komende 15 jaar Arriva
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)ngse-treinvervoerder
Ik kan nergens vinden wie nog meer hebben ingeschreven. Voor hetzelfde geld was Arriva de enige...quote:
En dat gaat worden afgeweken omdat je geen partij bentquote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:01 schreef b2py het volgende:
Dan teken ik bezwaar aan omdat ik dan als reiziger niet weet of ik het beste voor deze prijs krijg.
Dat de reiziger geen partij is in het vervoer komen we al te lang tegen helaasquote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
En dat gaat worden afgeweken omdat je geen partij bent
Anders had ik ook wel bezwaar gemaakt tegen NS op de HSLquote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:38 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat de reiziger geen partij is in het vervoer komen we al te lang tegen helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |