abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  vrijdag 14 juli 2017 @ 15:18:57 #26
463862 snelwandelaar
het vrije woord
pi_172414243
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:43 schreef ray-xxx het volgende:
Waarom zo gemeen tegen de TS. Hij heeft al 10dagen niet meer gereageerd.
Een tip van Ray xxx: Ik doe het zelf altijd met een wortel. Goed uithollen, klein gaatje aan bovenkant. Evt voorspuiten met sperma en dan alles leeg slikken. Daarna opnieuw polijsten, weer sauzen, 3x herhalen. Klaar voor gebruik. Als de wortel afbreekt, alles opnieuw doen.
Iijkt me niet zo prettig een afgebroken wortel in de anus. Al kun je hem waarschijnlijk gewoon uit poepen, de breukrfanden zijn niet afgerond, en kunnen pijnlijk aanvoelen.
pi_172416041
quote:
3s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:00 schreef snelwandelaar het volgende:

[..]

Hallo chat free, ik heb daar vvor stiekem een dildo van mijn zus geleend, die een nattuurgetrouwe weergave van en echte stijve penis is. Met de omvang van 14 x 3,5 cm. Hij heeft ook lekker los hangende ballen en en zachte eikel. Helas weet ik niet van welk merk hij is en durf dat mijn zus ook niet te vragen, Er zat ook en beugel bij van metaal, waardoor ik lekker op mijn rug liggend hem kon gebruiken. En tot mijn verbazing daarmee mezelf kon klaar neuken.
Hallo snelwandelaar, ik heb een "levensechte dildo" van You2Toys gekocht, en ben er mee gaan experimenteren. Na een wat pijnlijke inbreng werd het met elke beweging fijner. En wist ik niet wat me overkwam toen het hoogtepunt zich deed gelden.
onderzoekende server
  vrijdag 14 juli 2017 @ 18:14:02 #28
463862 snelwandelaar
het vrije woord
pi_172418713
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 16:21 schreef chat-free het volgende:

[..]

Hallo snelwandelaar, ik heb een "levensechte dildo" van You2Toys gekocht, en ben er mee gaan experimenteren. Na een wat pijnlijke inbreng werd het met elke beweging fijner. En wist ik niet wat me overkwam toen het hoogtepunt zich deed gelden.
Ja ook ik werd er totaal door overrompeld en ook een beetje in de war. Denk dat als ik niet op een meisje verliefd was geworden, verslaving zich had kunnen doen gelden.
pi_172869041
Voor dat ik de dildo van mijn zus stiekem gebruikte, heb ik ook met een wortel gewerkt. Als je handig bent kun je deze - naar keuze - de vorm van een echte stijve penis geven. Met watervast half- grof schuurpapier kan je alles glad af werken. Even onder de warme kraan af spoelen, en de zelf gemaakte super - gladde dildo is kaar voor het gebruik
onderzoekende server
pi_173002653
" Vraag het voor een vriend"
Uhu, en ik ben de kerstman.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')