abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 juli 2017 @ 11:40:47 #26
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172160243
Valt toch binnen je eigen risico? :? Heb een jaar of twee geleden een bloedonderzoek laten uitvoeren en toen soa's voor het gemak meegenomen. Nu maak ik toch altijd mijn eigen risico op, dus voor mij maakt het niks uit.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:45:13 #27
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_172161596
Als je wil cheaten bel je GGD en lieg je dat je onveilige seks hebt gehad met meerdere mannen. Dan krijg je als t goed is gratis
:')
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:48:00 #28
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_172161673
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als je wil cheaten bel je GGD en lieg je dat je onveilige seks hebt gehad met meerdere mannen. Dan krijg je als t goed is gratis
Incl gratis anale swab :D
  dinsdag 4 juli 2017 @ 13:33:27 #29
416931 yats
(non) Average Joe
pi_172162785
Hoofd krijgen :')
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 4 juli 2017 @ 13:34:34 #30
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_172162812
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:50 schreef Atak het volgende:

[..]

Als man? Dat geloven ze niet. :')
Homo's worden ook gratis getest :Y
  dinsdag 4 juli 2017 @ 18:24:05 #31
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_172169688
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 07:18 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

dat laatste moet twee maanden zijn. heeft mijn huisarts verteld. ik zit in amsterdam en heb een hiv test laten doen en nooit een cent hoeven betalen. nochtans werk ik niet in de sex industrie.
De GGD hier in Rotterdam is wat strenger geworden, alleen de risicogroepen worden op HIV getest, daarom het advies aan de TS om zich voor te doen als homoseksuele manhoer.

Twee maanden? Kan wel, in dat opzicht dat je een betrouwbaardere uitslag heb. Na drie maanden is het meestal wel duidelijk of je wel of niet besmet bent.
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
pi_172191308
HIV test EN tegelijkertijd de wereld redden? Wordt dan bloeddonor. Dan wordt het standaard getest en je kan aangeven of je het wilt weten of niet als ze iets in je bloed vinden. Als je dus HIV hebt dan kunnen ze het je gewoon vertellen. Hoe lang dat duurt kan ik je niet vertellen, want mij is dat nog nooit gebeurd.

Oh en trouwens ik ben ook wel eens bij de GGD geweest in Amsterdam omdat ik me gewoon eens wilde laten testen. Ik denk dat ik wel over de 26 was (over de 24 in ieder geval). Netjes alle vragen eerlijk beantwoord en niets hoeven te betalen. HIV test was niet nodig, want deed het over het algemeen altijd veilig en met het andere geslacht, verder geen rare dingen gedaan... Niets aan de hand dus, wel fijn om te weten.
  woensdag 5 juli 2017 @ 16:01:43 #33
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_172191391
quote:
99s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:58 schreef leoneuktgraag het volgende:
HIV test EN tegelijkertijd de wereld redden? Wordt dan bloeddonor. Dan wordt het standaard getest en je kan aangeven of je het wilt weten of niet als ze iets in je bloed vinden. Als je dus HIV hebt dan kunnen ze het je gewoon vertellen. Hoe lang dat duurt kan ik je niet vertellen, want mij is dat nog nooit gebeurd.

Oh en trouwens ik ben ook wel eens bij de GGD geweest in Amsterdam omdat ik me gewoon eens wilde laten testen. Ik denk dat ik wel over de 26 was (over de 24 in ieder geval). Netjes alle vragen eerlijk beantwoord en niets hoeven te betalen. HIV test was niet nodig, want deed het over het algemeen altijd veilig en met het andere geslacht, verder geen rare dingen gedaan... Niets aan de hand dus, wel fijn om te weten.
mijn bloedlijn is al gebruikt om een bloedstollingsmiddel te ontwikkelen, vind ik voorlopig genoeg geredde levens :P
pi_172191503
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 16:01 schreef hugecooll het volgende:

[..]

mijn bloedlijn is al gebruikt om een bloedstollingsmiddel te ontwikkelen, vind ik voorlopig genoeg geredde levens :P
Netjes, maar uiteindelijk is het jouw keuze... Je krijgt wel gratis koffie thee en koekjes... En een HIV test. _O_
pi_172191638
quote:
99s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:58 schreef leoneuktgraag het volgende:
HIV test EN tegelijkertijd de wereld redden? Wordt dan bloeddonor. Dan wordt het standaard getest en je kan aangeven of je het wilt weten of niet als ze iets in je bloed vinden. Als je dus HIV hebt dan kunnen ze het je gewoon vertellen. Hoe lang dat duurt kan ik je niet vertellen, want mij is dat nog nooit gebeurd.

Oh en trouwens ik ben ook wel eens bij de GGD geweest in Amsterdam omdat ik me gewoon eens wilde laten testen. Ik denk dat ik wel over de 26 was (over de 24 in ieder geval). Netjes alle vragen eerlijk beantwoord en niets hoeven te betalen. HIV test was niet nodig, want deed het over het algemeen altijd veilig en met het andere geslacht, verder geen rare dingen gedaan... Niets aan de hand dus, wel fijn om te weten.
Sinds twee jaar is het niet meer gratis als je gewoon straight bent.

Maar als je bloeddonor bent mag je dan zelf beslissen hoeveel je geeft? 200ml kan ik wel kwijt. :')
pi_172191808
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 16:10 schreef Atak het volgende:

[..]

Sinds twee jaar is het niet meer gratis als je gewoon straight bent.

Maar als je bloeddonor bent mag je dan zelf beslissen hoeveel je geeft? 200ml kan ik wel kwijt. :')
Ah, dan is dat veranderd ondertussen... Was al wel langer dan 2 jaar geleden.

je kan volgens mij kiezen tussen 2 hoeveelheden, maar standaard is het iets van een halve liter ofzo. Je kan overigens ook plasma doneren. https://www.sanquin.nl/bloed-geven/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')