abonnement Unibet Coolblue
pi_172202856
Niet zo gek lang een jaartje of 50!!! :)
Idd ik ben iemand die alles onthoud....EEN GEHEELONTHOUDER.
pi_172202947
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:20 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Niet zo gek lang een jaartje of 50!!! :)
Idd ik ben iemand die alles onthoud....EEN GEHEELONTHOUDER.
Je hele leven lang, of ben je een jaar of 75?
pi_172202968
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:23 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Je hele leven lang, of ben je een jaar of 75?
M'n leven lang idd 50+ :)
pi_172203201
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:24 schreef jekomterwelhinter het volgende:

[..]

M'n leven lang idd 50+ :)
Ahaa, knap.
pi_172203480
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:09 schreef Drug het volgende:

haha
Blijf jij de kop maar in het zand steken omdat je je hobby van drugs in stand wilt houden.
Je kunt ook gewoon de feiten accepteren en je hobby behouden hoor.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:16 schreef AnanYaw het volgende:

Mijn persoonlijke favoriet. Maar wel spul waar je voorzichtig mee moet zijn.
Ach volgens drug is drugs toch goed voor je.
pi_172203523
Niet. Kekker zuipennq111!!
U MAD?
pi_172203621
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:42 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Blijf jij de kop maar in het zand steken omdat je je hobby van drugs in stand wilt houden.
Je kunt ook gewoon de feiten accepteren en je hobby behouden hoor.

[..]

Ach volgens drug is drugs toch goed voor je.
noem de feiten, wat is er slecht aan mijn drugsgebruik?
pi_172203723
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:42 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Blijf jij de kop maar in het zand steken omdat je je hobby van drugs in stand wilt houden.
Je kunt ook gewoon de feiten accepteren en je hobby behouden hoor.

[..]

Ach volgens drug is drugs toch goed voor je.
Jij bent hier de drugs is drugs roeper eigenlijk. Want wiet is erger dan alcohol, want drugs, als ik jouw posts zo eens lees.
pi_172203885
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:48 schreef Drug het volgende:

noem de feiten, wat is er slecht aan mijn drugsgebruik?
Of je drugs gebruikt moet je lekker zelf weten.
Maar ga niet zeggen dat het niet slecht is.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:51 schreef AnanYaw het volgende:

Jij bent hier de drugs is drugs roeper eigenlijk. Want wiet is erger dan alcohol, want drugs, als ik jouw posts zo eens lees.
Vage reactie.
Maar uhm drugs is slecht voor de mens, dat is wat ik bedoel.
Alleen over alcohol zijn de artsen en wetenschapper niet altijd eens, dat schijnt nog wel eens goed te zijn met mate.
Of iemand het gebruikt moet hij/zij gewoon zelf weten.

Ik heb in het verleden ook bv heel veel gezopen, vond ik lekker en had er gewoon zin in in die periode. Maar dan ga ik ook niet roepen dat het goed voor mij is.
Feiten zijn nou eenmaal de feiten.
pi_172203917
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:58 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Of je drugs gebruikt moet je lekker zelf weten.
Maar ga niet zeggen dat het niet slecht is.

[..]

Vage reactie.
Maar uhm drugs is slecht voor de mens, dat is wat ik bedoel.
Alleen over alcohol zijn de artsen en wetenschapper niet altijd eens, dat schijnt nog wel eens goed te zijn met mate.
Of iemand het gebruikt moet hij/zij gewoon zelf weten.

Ik heb in het verleden ook bv heel veel gezopen, vond ik lekker en had er gewoon zin in in die periode. Maar dan ga ik ook niet roepen dat het goed voor mij is.
Feiten zijn nou eenmaal de feiten.
zeg dan waarom drugs slecht is.
pi_172204558
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:59 schreef Drug het volgende:
zeg dan waarom drugs slecht is.
Want dat kun je niet zelf bedenken? 99/100 weet dat drugs slecht is.
Of heeft drugs al zoveel bij je kapot gemaakt dat dat niet meer lukt?

Maakt gewoon het menselijke lichaam kapot, zowel echt het lichaam als mentaal.
pi_172204628
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:58 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Of je drugs gebruikt moet je lekker zelf weten.
Maar ga niet zeggen dat het niet slecht is.

[..]

Vage reactie.
Maar uhm drugs is slecht voor de mens, dat is wat ik bedoel.
Alleen over alcohol zijn de artsen en wetenschapper niet altijd eens, dat schijnt nog wel eens goed te zijn met mate.
Of iemand het gebruikt moet hij/zij gewoon zelf weten.

Ik heb in het verleden ook bv heel veel gezopen, vond ik lekker en had er gewoon zin in in die periode. Maar dan ga ik ook niet roepen dat het goed voor mij is.
Feiten zijn nou eenmaal de feiten.
Alleen doe je dat nu wel. Want je geeft alcohol een speciaal plekje, als enige middel dat eventueel goed voor je kan zijn. Is natuurlijk ook populair in onze alcoholliefhebbende maatschappij. Daarom wordt er graag aandacht op gevestigd, als een onderzoek erop wijst.

Echter heeft vrijwel iedere stof zowel gezondheidsvoordelen als -nadelen, waarop de hoeveelheid ook nog sterke invloed heeft. Alleen zit je met recreatief gebruik doorgaans al op een hoeveelheid waarbij de negatieve effecten niet opwegen tegen eventuele positieve effecten. Dat geldt voor alcohol net zo goed als voor andere drugs. Dat zijn de feiten.

Wat mij persoonlijk tegenstaat aan jouw posts is dat je iemand, die blijkbaar problemen had met haar alcoholgebruik, adviseert om te stoppen met een veel minder schadelijk middel, om maar weer te gaan drinken. Want dan gebruikt ze tenminste geen drugs. En alcohol is toch best goed voor je met mate en als dat je héél veel moeite kost, moet je koste wat kost dat toch gaan doen. Want alcohol moet en zal ieders pleziertje zijn.

Dus dan kan je wel tegen drug zeggen dat mensen lekker moeten gebruiken wat ze willen, zolang ze toegeven dat het slecht voor je is, maar je posts tegen kim-holland zeggen wat anders.
pi_172204702
0 min
Ik zwaai naar dieren.
pi_172204811
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:58 schreef bianconeri het volgende:
Alleen over alcohol zijn de artsen en wetenschapper niet altijd eens, dat schijnt nog wel eens goed te zijn met mate.
DIt is niet waar. Er zijn weinig tot geen wetenschappelijk onderbouwde onderzoeken dat alcohol goed is in mate.

Bijvoorbeeld de veel aangehaalde rode wijn mythe zou je het minimale postieve effect ook met een druivensapje bereiken, en dan drink je niet tegelijkertijd puur vergif.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2017 23:33:19 ]
pi_172204883
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:23 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Want dat kun je niet zelf bedenken? 99/100 weet dat drugs slecht is.
Of heeft drugs al zoveel bij je kapot gemaakt dat dat niet meer lukt?

Maakt gewoon het menselijke lichaam kapot, zowel echt het lichaam als mentaal.
niet alle drugs
pi_172207355
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:20 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Niet zo gek lang een jaartje of 50!!! :)
Idd ik ben iemand die alles onthoud....EEN GEHEELONTHOUDER.
Nou poepoe, applaus :')

Ik sinds afgelopen zondag, dus 3,5 dag ofzo.
pi_172207419
pi_172207768
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:26 schreef AnanYaw het volgende:

Alleen doe je dat nu wel. Want je geeft alcohol een speciaal plekje, als enige middel dat eventueel goed voor je kan zijn. Is natuurlijk ook populair in onze alcoholliefhebbende maatschappij. Daarom wordt er graag aandacht op gevestigd, als een onderzoek erop wijst.

Echter heeft vrijwel iedere stof zowel gezondheidsvoordelen als -nadelen, waarop de hoeveelheid ook nog sterke invloed heeft. Alleen zit je met recreatief gebruik doorgaans al op een hoeveelheid waarbij de negatieve effecten niet opwegen tegen eventuele positieve effecten. Dat geldt voor alcohol net zo goed als voor andere drugs. Dat zijn de feiten.

Wat mij persoonlijk tegenstaat aan jouw posts is dat je iemand, die blijkbaar problemen had met haar alcoholgebruik, adviseert om te stoppen met een veel minder schadelijk middel, om maar weer te gaan drinken. Want dan gebruikt ze tenminste geen drugs. En alcohol is toch best goed voor je met mate en als dat je héél veel moeite kost, moet je koste wat kost dat toch gaan doen. Want alcohol moet en zal ieders pleziertje zijn.

Dus dan kan je wel tegen drug zeggen dat mensen lekker moeten gebruiken wat ze willen, zolang ze toegeven dat het slecht voor je is, maar je posts tegen kim-holland zeggen wat anders.
Je doet in je eigen post richting mij hetzelfde als wat ik zogenaamd richting de ander zou doen.
Ik zeg helemaal nergens dat iemand alcohol moet gebruiken.
Ik zeg helemaal nergens dat alcohol wel goed zou zijn (alleen dat dat het enige wat onder drugs valt wat mogelijk goed zou kunnen zijn).

Ik heb helemaal geen moeite met wat Kim Holland doet.
Het enige wat ik zei is dat er een groot gedoe van gemaakt wordt om te stoppen en dan wel doodleuk aan de drugs blijven zitten.

En de figuren hier die blijven zeggen dat drugs goed zou zijn. Ik zeg ten minste niet dat alcohol goed voor je zou zijn. Blijf gewoon bij de feiten. Sta achter je eigen gedrag. Ga niet je eigen gedrag goedkeuren door je kop in het zand te steken.
Ik sta ook echt niet achter mijn verleden. Weet heel goed dat het slecht was, maar deed het wel.
Ook nu drink ik wel eens een biertje, niet goed nee. Weet ik, ontken ik niet maar ik doe het wel want ik vind het gewoon lekker en niemand heeft er last van.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:

DIt is niet waar. Er zijn weinig tot geen wetenschappelijk onderbouwde onderzoeken dat alcohol goed is in mate.

Bijvoorbeeld de veel aangehaalde rode wijn mythe zou je het minimale postieve effect ook met een druivensapje bereiken, en dan drink je niet tegelijkertijd puur vergif.
Daarom zeg ik ook dat de artsen en wetenschappers er daar niet over eens zijn.
Waarom heeft iedereen hier zoveel moeite met lezen?
pi_172208068
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 08:14 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Je doet in je eigen post richting mij hetzelfde als wat ik zogenaamd richting de ander zou doen.
Ik zeg helemaal nergens dat iemand alcohol moet gebruiken.
Ik zeg helemaal nergens dat alcohol wel goed zou zijn (alleen dat dat het enige wat onder drugs valt wat mogelijk goed zou kunnen zijn).

Ik heb helemaal geen moeite met wat Kim Holland doet.
Het enige wat ik zei is dat er een groot gedoe van gemaakt wordt om te stoppen en dan wel doodleuk aan de drugs blijven zitten.

En de figuren hier die blijven zeggen dat drugs goed zou zijn. Ik zeg ten minste niet dat alcohol goed voor je zou zijn. Blijf gewoon bij de feiten. Sta achter je eigen gedrag. Ga niet je eigen gedrag goedkeuren door je kop in het zand te steken.
Ik sta ook echt niet achter mijn verleden. Weet heel goed dat het slecht was, maar deed het wel.
Ook nu drink ik wel eens een biertje, niet goed nee. Weet ik, ontken ik niet maar ik doe het wel want ik vind het gewoon lekker en niemand heeft er last van.

[..]

Daarom zeg ik ook dat de artsen en wetenschappers er daar niet over eens zijn.
Waarom heeft iedereen hier zoveel moeite met lezen?
welke feiten dan? want daarover blijf je stil.
pi_172208185
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 08:14 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Je doet in je eigen post richting mij hetzelfde als wat ik zogenaamd richting de ander zou doen.
Ik zeg helemaal nergens dat iemand alcohol moet gebruiken.
Ik zeg helemaal nergens dat alcohol wel goed zou zijn (alleen dat dat het enige wat onder drugs valt wat mogelijk goed zou kunnen zijn).

Ik heb helemaal geen moeite met wat Kim Holland doet.
Het enige wat ik zei is dat er een groot gedoe van gemaakt wordt om te stoppen en dan wel doodleuk aan de drugs blijven zitten.

En de figuren hier die blijven zeggen dat drugs goed zou zijn. Ik zeg ten minste niet dat alcohol goed voor je zou zijn. Blijf gewoon bij de feiten. Sta achter je eigen gedrag. Ga niet je eigen gedrag goedkeuren door je kop in het zand te steken.
Ik sta ook echt niet achter mijn verleden. Weet heel goed dat het slecht was, maar deed het wel.
Ook nu drink ik wel eens een biertje, niet goed nee. Weet ik, ontken ik niet maar ik doe het wel want ik vind het gewoon lekker en niemand heeft er last van.

[..]

Daarom zeg ik ook dat de artsen en wetenschappers er daar niet over eens zijn.
Waarom heeft iedereen hier zoveel moeite met lezen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:55 schreef bianconeri het volgende:

[..]

En dan wel drugs nog gebruiken?
Ga dan gewoon de discipline vinden om 1 biertje te drinken.
Anders ook gewoon volledig met ander rotzooi stoppen, klopt anders ook nog niet zo veel van.
pi_172208363
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:12 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Wiet is niet erger dan alcohol en dat is waar het hier om gaat. Ze is niet overgestapt op heroine (al kan je beargumenteren dat dat ook minder erg is dan alcohol).

Daarnaast zegt ze niet dat ze alcohol heeft vervangen voor wiet. Ze zegt dat ze nog steeds haar dagelijkse jointje rookt. Voor hetzelfde geld dronk ze eerst alcohol én rookte ze dagelijks wiet. Dan is stoppen met alcohol nog steeds een verbetering.
Juist. Ik heb niks vervangen, ik rook al mijn halve leven mijn dagelijkse joint.
Goed lezen is voor sommige mensen nog steeds lastig ;)
´
pi_172209613
@bianconeri; je komt nog steeds [voor]oordelend over. Waarom is dat?
En dat jij een achtergrond hebt met drinken, betekent niet dat een ander precies diezelfde achtergrond[en] heeft. Er zijn namelijk nogal wat factoren waarom iemand wel of niet kan/wil stoppen met overmatig gebruik van drank [in dit geval].

Misschien heb je zelf een jaar flink gezopen, een ander 20 jaar.
Misschien heb jij een goede back-up qua familie of vrienden, een ander staat er alleen voor.
Misschien loopt je leven verder op rolletjes, een ander vecht om het hoofd boven water te houden.
Zomaar wat voorbeelden..en je kan al helemaal niet weten hoe het verleden van iemand eruit ziet.

Wat betreft het blowen; heerlijk! Ik doe er niemand kwaad mee en ik heb ook geen verantwoording naar bv een gezin.
Het roken van joints heeft mij zeker een verrijking gebracht. Mentale poorten gaan open daar waar ze dicht blijven bij geheelonthouders. Ik durf te beweren dat ik lang niet zo open-minded zou zijn geweest als ik nooit een joint gerookt zou hebben.
Mijn eerste joint was rond mijn 15de jaar. Ben nu 44 en niet van plan om ermee te stoppen.
Dit is wie ik ben, het hoort bij mijn leven. Het is geen hobby maar een manier van leven waar ik bewust voor kies!
Als laatste durf ik ook nog te stellen dat als heel de wereld een dagelijks jointje tot zich zou nemen, het een stuk relaxter zou zijn dan in de opgefokte wereld waarin we nu leven..

Jah man! #onelove


[ Bericht 0% gewijzigd door Kim-Holland op 06-07-2017 10:31:05 ]
´
  Trouwste user 2022 donderdag 6 juli 2017 @ 16:33:31 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_172218684
Vandaag twee weken en één dag.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  User die overal opduikt 2022 donderdag 6 juli 2017 @ 16:59:22 #99
186611 Haags
pi_172219489
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:33 schreef tong80 het volgende:
Vandaag twee weken en één dag.

:P
Netjes :)
Zonder wrijving geen glans
pi_172222025
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:33 schreef tong80 het volgende:
Vandaag twee weken en één dag.

:P
Goedzo! ^O^
´
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')