abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 5 juli 2017 @ 17:31:16 #51
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172194034
Nice play, Vlad _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_172194056
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:31 schreef Szura het volgende:
Nice play, Vlad _O-
echt een soap dit conflict tegenwoordig
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172206197
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

vvanwilgenburg twitterde op woensdag 05-07-2017 om 15:36:16 Former Kurdish official: Russia threatening PYD to choose between surrendering to regime or allowing Turkey to attack Efrin. reageer retweet
RudawEnglish twitterde op woensdag 05-07-2017 om 12:20:17 There's a mutual understanding between #Syria's regime, Turkey and Russia on Syrian situation according to the leader of YPG, Sipan Hamo. reageer retweet
_O-
pi_172206556


Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172217686
Dat Putin die Daesh lees CIA honden allemaal naar de verdoemenis schiet. De turken, Amerikanen, ISIS en coaltitie scum hebben er niks te zoeken
pi_172218069
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:01 schreef Zeus21 het volgende:
Dat Putin die Daesh lees CIA honden allemaal naar de verdoemenis schiet. De turken, Amerikanen, ISIS en coaltitie scum hebben er niks te zoeken
Gelukkig behoren Pakistanen, Iraniërs, Afghanen, Russen en een keur aan andere volkeren die hun eigen populatie ook maar blijven onderdrukken tot de oorspronkelijke flora van Syrië.
pi_172218128
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:14 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Gelukkig behoren Pakistanen, Iraniërs, Afghanen, Russen en een keur aan andere volkeren die hun eigen populatie ook maar blijven onderdrukken tot de oorspronkelijke flora van Syrië.
Blijf dat maar geloven. Putin is geliefd bij zijn volk. Afghanistan is de marionet van uncle Sam, Iran is een van dem eest ontwikkelde landen op dit moment en Pakistan staat inderdaad onder invloed van Uncle Sam. I rest my case
pi_172219360
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:15 schreef Zeus21 het volgende:

[..]

Blijf dat maar geloven. Putin is geliefd bij zijn volk. Afghanistan is de marionet van uncle Sam, Iran is een van dem eest ontwikkelde landen op dit moment en Pakistan staat inderdaad onder invloed van Uncle Sam. I rest my case
Dat is dan duidelijk, of niet.
pi_172219368
Bazen die Erdogan en Putin. Klein beetje van Syrie een Turks-Russisch satallietstaat maken.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_172219516
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:54 schreef Mathemaat het volgende:
Bazen die Erdogan en Putin. Klein beetje van Syrie een Turks-Russisch satallietstaat maken.
Het baathistische regime heeft het land te grabbel gegooid en dan komen aasgieren pakken wat ze pakken kunnen. Intern als extern.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172219613
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het baathistische regime heeft het land te grabbel gegooid en dan komen aasgieren pakken wat ze pakken kunnen. Intern als extern.
Maar verder is Assad een baas hoor, alhoewel de burgemeester van Arnhem meer macht heeft dan de bedreigde langnek.
pi_172219821
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:03 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Maar verder is Assad een baas hoor, alhoewel de burgemeester van Arnhem meer macht heeft dan de bedreigde langnek.
Laat me denken aan het Ottomaans koningshuis na de WO
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  donderdag 6 juli 2017 @ 18:31:50 #64
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172221981
Oud-Mosul:
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_172226908
Zit hier geen journalistiek talent dat af en toe eens een fatsoenlijke update kan geven van de verschillende strijdtonelen? Ik zie steeds hap-snap dingen voorbij komen.. tweets zonder context.. filmpjes zonder context.. Dat kan beter
pi_172228026
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Zit hier geen journalistiek talent dat af en toe eens een fatsoenlijke update kan geven van de verschillende strijdtonelen? Ik zie steeds hap-snap dingen voorbij komen.. tweets zonder context.. filmpjes zonder context.. Dat kan beter
8}
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172228057
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:03 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Maar verder is Assad een baas hoor, alhoewel de burgemeester van Arnhem meer macht heeft dan de bedreigde langnek.
Redder van het vaderland en alles je weet :B
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172229101
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Zit hier geen journalistiek talent dat af en toe eens een fatsoenlijke update kan geven van de verschillende strijdtonelen? Ik zie steeds hap-snap dingen voorbij komen.. tweets zonder context.. filmpjes zonder context.. Dat kan beter
Betaald het?
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:29:52 #69
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172230837
Stand van zaken in Oost-Hama voor het grote offensief dat in aantocht is:

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_172232137
Strijders leveren in ruil voor commodities? Russische ondernemer doet het gewoon.
Net iets anders dan zeg Blackwater :7


http://www.haaretz.com/nyt/1.799867
pi_172232826
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Zit hier geen journalistiek talent dat af en toe eens een fatsoenlijke update kan geven van de verschillende strijdtonelen? Ik zie steeds hap-snap dingen voorbij komen.. tweets zonder context.. filmpjes zonder context.. Dat kan beter
Wat hier allemaal zo nu en dan wordt neergepend, is nog altijd hoogwaardigere en objectievere informatie dan wat alle officiële Nederlandse media m.b.t. Syrië publiceren.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172239388
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Strijders leveren in ruil voor commodities? Russische ondernemer doet het gewoon.
Net iets anders dan zeg Blackwater :7

http://www.haaretz.com/nyt/1.799867
syrie staat dus letterlijk te koop _O- _O- _O-

_O_ allah bashar suriya _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172239397
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 01:13 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Wat hier allemaal zo nu en dan wordt neergepend, is nog altijd hoogwaardigere en objectievere informatie dan wat alle officiële Nederlandse media m.b.t. Syrië publiceren.
the awefull truth
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 7 juli 2017 @ 12:26:22 #74
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172240463
Rex de Zwijgzame wil wat zeggen:

quote:
Before I depart for the G20 summit in Hamburg, I would like to comment on the current situation in Syria, which is a topic the President will raise in his meeting with Russian President Putin.

First, parties in Syria must ensure stability on the ground. If we do not achieve stability in Syria, our progress in defeating ISIS may be undone. Secondly, parties must work through a political process to achieve a settlement that charts a way forward for the Syrian people. Lastly, Russia has a special responsibility to assist in these efforts.

As organized military efforts to defeat ISIS on the ground in Syria continue, the United States and our partners in the Coalition to Defeat ISIS are committed to ensuring that civilians from recently liberated areas can begin the process of returning home and rebuilding their lives. Actors in Syria must remember that our fight is with ISIS. We call upon all parties, including the Syrian government and its allies, Syrian opposition forces, and Coalition forces carrying out the battle to defeat ISIS, to avoid conflict with one another and adhere to agreed geographical boundaries for military de-confliction and protocols for de-escalation.

While there are no perfect options for guaranteeing stability, we must explore all possibilities for holding the line against the resurgence of ISIS or other terrorist groups. The United States and Russia certainly have unresolved differences on a number of issues, but we have the potential to appropriately coordinate in Syria in order to produce stability and serve our mutual security interests. The United States believes Russia, as a guarantor of the Assad regime and an early entrant into the Syrian conflict, has a responsibility to ensure that the needs of the Syrian people are met and that no faction in Syria illegitimately re-takes or occupies areas liberated from ISIS' or other terrorist groups' control. Russia also has an obligation to prevent any further use of chemical weapons of any kind by the Assad regime.

The United States and Russia have already achieved progress in establishing de-confliction zones in Syria that have prevented mutual collateral damage. Our military leaders have communicated clearly with one another to make sure no accidents occur between our two countries in the Syrian theater. Where there have been minor incidents, they have been resolved quickly and peacefully. This cooperation over de-confliction zones process is evidence that our two nations are capable of further progress. The United States is prepared to explore the possibility of establishing with Russia joint mechanisms for ensuring stability, including no-fly zones, on the ground ceasefire observers, and coordinated delivery of humanitarian assistance. If our two countries work together to establish stability on the ground, it will lay a foundation for progress on the settlement of Syria's political future.

With the liberation of Raqqa now underway, ISIS has been badly wounded, and is on the brink of complete defeat in Syria if all parties focus on this objective. In order to complete the mission, the international community, and especially Russia, must remove obstacles to the defeat of ISIS and help provide stability that prevents ISIS from rising anew from the ashes of their failed and fraudulent caliphate.
Tijd om je militairen en je 'rebellen' terug te trekken bij Tanf, vriend.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_172242276
Kennelijk probeert Damascus het onderzoek naar Khan Sheikhoun te frustreren.

quote:
Syria Stalls U.N. Investigation Into Chemical Weapons Attack

Authorities in Damascus withhold critical evidence that could help identify perpetrators of the April 4 sarin attack on Khan Sheikhoun.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Zit hier geen journalistiek talent dat af en toe eens een fatsoenlijke update kan geven van de verschillende strijdtonelen? Ik zie steeds hap-snap dingen voorbij komen.. tweets zonder context.. filmpjes zonder context.. Dat kan beter
Abbo op een krant een idee?
Incelfrikandel
pi_172243327
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:26 schreef Szura het volgende:
Tijd om je militairen en je 'rebellen' terug te trekken bij Tanf, vriend.
Berichten dat de rebellen nu naar Shaddadi zijn geairlift, om nu via het noorden Deir ez-Zor binnen te trekken.
pi_172273078
amerikanen hebben het licht gezien?

o_haran twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 11:23:45 Very worrisome statement TILLERSON: ‘Maybe Russia has the right approach to Syria and maybe the US has the wrong approach’ reageer retweet
RusEmbUSA twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 23:56:07 Security in SW Syria de-escalation zone will be ensured by Russian military police in coordination w/ US, Jordan... https://t.co/36oRwXTTyS reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 8 juli 2017 @ 22:06:50 #78
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172280430
Weer een stap dichter bij Sukhnah:



Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 22:52:30 #79
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_172281540
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 22:06 schreef Szura het volgende:
Weer een stap dichter bij Sukhnah:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Voorspelling: Deir-Ezzor is voor het einde van 2017 ontzet. IS is in rap tempo ineen aan het storten. Hoe snel de Koerden voet aan de grond hebben gekregen in Raqqa is daar een voorbeeld van. Uiteindelijk is hun zwakte dat ze als een conventioneel leger grote gebieden grond onder controle houden. Dus kunnen ze ook als een conventioneel leger worden aangepakt met bombardementen en overwicht aan manschappen. Om grondgebied te behouden moeten ze zich namelijk open en bloot op het strijdtoneel vertonen. Hun sterkte is altijd de snelle aanval geweest, gebruikmakend van lokale onvrede en slecht getrainde legereenheden. Toch hebben ze het lang vol weten te houden. Maar met het kwijtraken van Al-Bab is de angel er wel uitgehaald. Daarna hebben ze niks meer voor elkaar gekregen, alleen maar opmars weten te vertragen.
pi_172281697
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 13:32 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Kennelijk probeert Damascus het onderzoek naar Khan Sheikhoun te frustreren.

[..]


[..]

Abbo op een krant een idee?
Nee, de oude media zijn niet interessant. Ik hou wat engelstalige sites in de gaten
  zaterdag 8 juli 2017 @ 23:19:41 #81
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172282363
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 22:52 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Voorspelling: Deir-Ezzor is voor het einde van 2017 ontzet. IS is in rap tempo ineen aan het storten. Hoe snel de Koerden voet aan de grond hebben gekregen in Raqqa is daar een voorbeeld van. Uiteindelijk is hun zwakte dat ze als een conventioneel leger grote gebieden grond onder controle houden. Dus kunnen ze ook als een conventioneel leger worden aangepakt met bombardementen en overwicht aan manschappen. Om grondgebied te behouden moeten ze zich namelijk open en bloot op het strijdtoneel vertonen. Hun sterkte is altijd de snelle aanval geweest, gebruikmakend van lokale onvrede en slecht getrainde legereenheden. Toch hebben ze het lang vol weten te houden. Maar met het kwijtraken van Al-Bab is de angel er wel uitgehaald. Daarna hebben ze niks meer voor elkaar gekregen, alleen maar opmars weten te vertragen.
Heb hun tactieken rond DeZ ook nooit gesnapt. Telkens tientallen mannen ertegenaan gooien die door de vleesmolen gingen en uiteindelijk hebben ze het nog in z'n geheel veroverd. Had die tientallen kansloze flutaanvallen eenmaal gecombineerd tot één vernietigende aanval en wie weet wat mogelijk was geweest.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_172284892
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:08 schreef Slayage het volgende:
amerikanen hebben het licht gezien?

o_haran twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 11:23:45 Very worrisome statement TILLERSON: ‘Maybe Russia has the right approach to Syria and maybe the US has the wrong approach’ reageer retweet
RusEmbUSA twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 23:56:07 Security in SW Syria de-escalation zone will be ensured by Russian military police in coordination w/ US, Jordan... https://t.co/36oRwXTTyS reageer retweet
Assad is veel 'stabieler' dan een stel jihadisten die hem omver moesten gooien van Clinton en haar cronies.

Putin had daadwerkelijk een plan. Assad in het zadel houden, samen met zijn troepen de rebellen en terroristen te lijf gaan.

De Amerikanen hadden als plan: "Assad moet weg" en wapens geven aan terroristen. Waarna na die twee acties 'poef' magisch een vredig en democratisch Syrie.
pi_172295202
kennelijk blijken de geruchten waar

QalaatAlMudiq twitterde op zondag 09-07-2017 om 14:22:23 E. #Syria: after route to #ISIS-held #Euphrates cut off by #Iran|ian backed forces, new base 2b set up w/ #FSA in Ashadadi… https://t.co/uqpEkQLfVu reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172296268
en nu begint het zware werk. een klimaat creeren dat een organisatie als isis niet weer de kop opsteekt.

Telegraph twitterde op zondag 09-07-2017 om 14:37:08 #BREAKING: Iraqi PM declares victory in Mosul as army drives Isil out of city https://t.co/zEMleYTMyj https://t.co/27Rkx4Rp8K reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 9 juli 2017 @ 18:28:06 #85
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_172300112


Harald is momenteel ook in Raqqa trouwens:
ndnl twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 06:54:00 Met soldaten rennen door het puin van Raqqa #ndnl https://t.co/1zKUK2tnMt / Harald Doornbos reageer retweet
Say what?
  maandag 10 juli 2017 @ 05:50:28 #86
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_172310302
Vond dit wel interessant. De chinezen willen miljarden gaan investeren in Syrie:

https://www.reddit.com/r/(...)ish_industrial_zone/
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 10 juli 2017 @ 12:52:12 #87
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172315791
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 14:14 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Berichten dat de rebellen nu naar Shaddadi zijn geairlift, om nu via het noorden Deir ez-Zor binnen te trekken.
Lijkt er nu inderdaad echt op, SAA herovert de ene na de andere plaats in die pocket momenteel.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_172321294
ISIS: A catastrophe for Sunnis

Many have suffered under the Islamic State, but the misery inflicted on Sunnis will resonate for generations
....
Across the border in Syria, where the war against the Islamic State is entangled with the complicated conflict between rebels and the government of President Bashar al-Assad, Sunnis are also bearing the brunt of the violence and dislocation. Sunni towns and neighborhoods are being leveled by Syrian and Russian airstrikes. The effort to crush the mostly Sunni rebellion relies heavily on Shiite fighters from Iran, Lebanon and Iraq. Sunnis comprise the vast majority of the 5 million refugees scattered around the region and in Europe, according to the United Nations and the governments of the countries that are hosting them.

The dangers are clear, analysts and Iraqis say. Sunnis are at risk of becoming a dispossessed and resentful underclass in lands they once ruled, creating fertile conditions for a repeat of the cycle of marginalization and radicalization that gave rise to the Islamic State in the first place.
.......
“The challenges facing Iraq are massive, on so many levels, and I don’t think we have seen the kind of historic leadership that rises to this challenge,” said Fawaz Gerges, a professor at the London School of Economics and author of the book “ISIS: A History.”

Ahmed al-Kareem, the head of the provincial council in Tikrit, sees hope. There is a realization among most Sunnis that extremist groups will not solve their problems, he said, as well as a recognition by most Shiites that they need to accommodate Sunnis if they are to avoid yet another incarnation of the insurgency that gave rise to the Islamic State.

“But it is hard,” he said. “There is mistrust. The whole policy of the country needs to change. We need to separate religion from politics. We need 10 years or more.”
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172321317
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:52 schreef Szura het volgende:

[..]

Lijkt er nu inderdaad echt op, SAA herovert de ene na de andere plaats in die pocket momenteel.
zal wel weer een "deal" zijn. win-win voor het regime-russen-iran-amerikanen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172321321
quote:
2s.gif Op maandag 10 juli 2017 05:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vond dit wel interessant. De chinezen willen miljarden gaan investeren in Syrie:

https://www.reddit.com/r/(...)ish_industrial_zone/
de een zijn dood. the war economy *O*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 10 juli 2017 @ 16:49:48 #91
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172321391
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_172321411
de toekomstige vlag van "Syrie"

*O* allah bashar suriya *O*

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 10 juli 2017 @ 16:51:57 #93
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172321438
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:50 schreef Slayage het volgende:
de toekomstige vlag van "Syrie"

*O* allah bashar suriya *O*

[ afbeelding ]
Blijft Syrië deels Iraans en Russisch? :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_172321466
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:51 schreef Perrin het volgende:

[..]

Blijft Syrië deels Iraans en Russisch? :{
officieel zal het een "onafhankelijke soevereine" natie zijn uiteraard ;) ;) ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 10 juli 2017 @ 16:54:25 #95
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172321516
'Axe of resistance' :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 10 juli 2017 @ 20:35:32 #96
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172327199
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 10 juli 2017 @ 20:42:54 #97
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_172327428
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:44 schreef Slayage het volgende:
ISIS: A catastrophe for Sunnis

Many have suffered under the Islamic State, but the misery inflicted on Sunnis will resonate for generations
....
Across the border in Syria, where the war against the Islamic State is entangled with the complicated conflict between rebels and the government of President Bashar al-Assad, Sunnis are also bearing the brunt of the violence and dislocation. Sunni towns and neighborhoods are being leveled by Syrian and Russian airstrikes. The effort to crush the mostly Sunni rebellion relies heavily on Shiite fighters from Iran, Lebanon and Iraq. Sunnis comprise the vast majority of the 5 million refugees scattered around the region and in Europe, according to the United Nations and the governments of the countries that are hosting them.

The dangers are clear, analysts and Iraqis say. Sunnis are at risk of becoming a dispossessed and resentful underclass in lands they once ruled, creating fertile conditions for a repeat of the cycle of marginalization and radicalization that gave rise to the Islamic State in the first place.
.......
“The challenges facing Iraq are massive, on so many levels, and I don’t think we have seen the kind of historic leadership that rises to this challenge,” said Fawaz Gerges, a professor at the London School of Economics and author of the book “ISIS: A History.”

Ahmed al-Kareem, the head of the provincial council in Tikrit, sees hope. There is a realization among most Sunnis that extremist groups will not solve their problems, he said, as well as a recognition by most Shiites that they need to accommodate Sunnis if they are to avoid yet another incarnation of the insurgency that gave rise to the Islamic State.

“But it is hard,” he said. “There is mistrust. The whole policy of the country needs to change. We need to separate religion from politics. We need 10 years or more.”

Het is lood om oud ijzer. Onder Soennieten worden Sjiieten onderdrukt.
  maandag 10 juli 2017 @ 20:46:29 #98
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_172327572
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

officieel zal het een "onafhankelijke soevereine" natie zijn uiteraard ;) ;) ;)
Syrië wordt geen Wit Rusland ofzo, of misschien nog minder autonoom: een Transnistrië. Rusland is het alleen maar om de marinebasis te doen en die zullen ze houden, Iran zal zijn landroute met Libanon willen behouden en er komt wat meer Sjiitische invloed maar ook Iran zal het land niet ineens gaan bezetten.
pi_172329598
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:46 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Syrië wordt geen Wit Rusland ofzo, of misschien nog minder autonoom: een Transnistrië. Rusland is het alleen maar om de marinebasis te doen en die zullen ze houden, Iran zal zijn landroute met Libanon willen behouden en er komt wat meer Sjiitische invloed maar ook Iran zal het land niet ineens gaan bezetten.
Hoe gaan ze alles terugbetalen?
  maandag 10 juli 2017 @ 21:51:21 #100
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172329599


Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')