abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 juli 2017 @ 11:28:04 #201
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_172159952
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Het was een stuk minder dan het seizoen ervoor. Maar de cijfers laten zien dat Kuijt nog steeds een grote inbreng had, ondanks dat hij veel meer op de bank moest beginnen:

[..]

En dan hebben we het ook niet over onbelangrijke goals. Heracles natuurlijk, maar ook de gelijkmaker tegen de neuzen was cruciaal. Zo'n speler ga je echt wel missen in je huidige selectie.
Natuurlijk ga je Kuyt missen. Maar we moeten hem niet belangrijker maken dan dat hij was. Een ideale 12e man een een goede mental coach.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_172159965
Was er een poosje geleden ook geen interesse in dat backie van Sparta? Is die definitief afgevallen?
BFF met GGMM
pi_172160020
als je puur naar de statistieken kijk dan haal je gewoon eerder een verdediger van FC utrecht dan Az........die hebben 2 x zoveel doelpunten tegen gekregen dan Feyenoord.

Waarom is die Haps zo gast ineens zo populair vraag ik me af....ineens duikt die goser overal op terwijl defensief az gewoon een kutseizoen heeft.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172160031
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:26 schreef satecl het volgende:

[..]

Jij vindt Luckassen beter dan Haps?

Dan vraag ik me af of je AZ afgelopen seizoen wel hebt zien spelen..
Ja daarom zijn er zo'n 20 clubs die naar hem geïnformeerd hebben :')
Log uit.
blablablabla
pi_172160051
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:31 schreef klaasweetalles het volgende:
als je puur naar de statistieken kijk dan haal je gewoon eerder een verdediger van FC utrecht dan Az........die hebben 2 x zoveel doelpunten tegen gekregen dan Feyenoord.

Waarom is die Haps zo gast ineens zo populair vraag ik me af....ineens duikt die goser overal op terwijl defensief az gewoon een kutseizoen heeft.....
Als je op die manier redeneert, is Nelom een topverdediger...
BFF met GGMM
pi_172160074
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:31 schreef klaasweetalles het volgende:
als je puur naar de statistieken kijk dan haal je gewoon eerder een verdediger van FC utrecht dan Az........die hebben 2 x zoveel doelpunten tegen gekregen dan Feyenoord.

Waarom is die Haps zo gast ineens zo populair vraag ik me af....ineens duikt die goser overal op terwijl defensief az gewoon een kutseizoen heeft.....
troupee had je moeten halen ipv Diks.
Had je tenminste een waardige concurrent voor Nieuwkoop.
blablablabla
pi_172160153
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als je op die manier redeneert, is Nelom een topverdediger...
nelom heeft een periode gehad waar iedereen dacht dat hij een topverdediger zou worden

hij haalde zelfs oranje selectie....

Er zijn spelers die als ze slecht spelen de volgende wedstrijd de mentale kracht hebben om er bovenop te komen...

Nelom heeft dat niet.......Nelom heeft een hele goede psycholoog nodig....al jaren
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 11:37:40 #208
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_172160173
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:28 schreef satecl het volgende:

[..]

Natuurlijk ga je Kuyt missen. Maar we moeten hem niet belangrijker maken dan dat hij was. Een ideale 12e man een een goede mental coach.
Maar maak hem ook niet ónbelangrijker. Hij heeft echt nog váák wedstrijden opengebroken, die lang 0-0 stonden.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 11:42:53 #209
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_172160286
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja daarom zijn er zo'n 20 clubs die naar hem geïnformeerd hebben :')
Log uit.
Omdat Luckassen 1 jarig contract heeft, man man man. Hoe kom je verder bij 20 clubs. Ga lekker naar netwerk.to
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_172160344
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar maak hem ook niet ónbelangrijker. Hij heeft echt nog váák wedstrijden opengebroken, die lang 0-0 stonden.

Toen Kuyt kwam waren zijn eerste woorden: ik heb een missie
ik moest toen wel lachen.....maar hij heet het wel waargemaakt zijn missie

eerste seizoen totaal 23 doelpunten
tweede seizoen totaal 15 doelpunten
totaal 38 doelpunten in 2 seizoenen
1 beker gewonnen en 1 landstitel

wat hadden meer van hem moeten verwachten?
Ik heb hem ook bekritiseerd in de 2e helft van het seizoen toen hij minder meekon en het middenveld met toornstra gewoon beter liep, maar Kuyt is een legendarische Feyenoord held.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 11:46:27 #211
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_172160368
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:31 schreef klaasweetalles het volgende:

Waarom is die Haps zo gast ineens zo populair vraag ik me af....ineens duikt die goser overal op terwijl defensief az gewoon een kutseizoen heeft.....
Ik vraag me eerder het tegenovergestelde af. Waarom zit bijna iedereen hier zo af te geven op Haps, terwijl het een prima voetballer is die ook door bijv. Van Hanegem als een versterking voor Feyenoord wordt gezien.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_172160389
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:42 schreef satecl het volgende:

[..]

Omdat Luckassen 1 jarig contract heeft, man man man. Hoe kom je verder bij 20 clubs. Ga lekker naar netwerk.to
Vast niet omdat hij kwaliteit heeft en multifunctioneel is.
AZ heeft dat van die 20 clubs zelf naar buiten heeft gebracht. PSV schijnt m ook te willen.
blablablabla
pi_172160404
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vraag me eerder het tegenovergestelde af. Waarom zit bijna iedereen hier zo af te geven op Haps, terwijl het een prima voetballer is die ook door bijv. Van Hanegem als een versterking voor Feyenoord wordt gezien.
Ik geef af op hem omdat ik niet overtuigd ben en voornamelijk om het prijskaartje dat om zijn nek is gehangen.....

Hebben de bonscoaches ook lopen slapen...of is hij al een keer geselecteerd???
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 11:50:59 #214
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_172160465
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Toen Kuyt kwam waren zijn eerste woorden: ik heb een missie
ik moest toen wel lachen.....maar hij heet het wel waargemaakt zijn missie

eerste seizoen totaal 23 doelpunten
tweede seizoen totaal 15 doelpunten
totaal 38 doelpunten in 2 seizoenen
1 beker gewonnen en 1 landstitel

wat hadden meer van hem moeten verwachten?
Ik heb hem ook bekritiseerd in de 2e helft van het seizoen toen hij minder meekon en het middenveld met toornstra gewoon beter liep, maar Kuyt is een legendarische Feyenoord held.
Hij heeft twee fantastische sezoenen gedraaid, wie had van dat tevoren gedacht..

Dat hij 2e helft van dit seizoen steeds vaker op de bank begon was ook gewoon terecht.
Desondanks was hij van veel meer waarde dan sommigen denken. Zie alleen de goals al, en wanneer in de wedstrijd die vielen.
Zo'n speler ga je missen. Al vraag ik me af of Van Persie die rol kan overnemen. Denk het niet eigenlijk.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 11:53:34 #215
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_172160509
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik geef af op hem omdat ik niet overtuigd ben en voornamelijk om het prijskaartje dat om zijn nek is gehangen.....

Hebben de bonscoaches ook lopen slapen...of is hij al een keer geselecteerd???
Blind is niet echt een ziener hè. ;)
En 10 mln is ook belachelijk. Maar als je hem voor de helft kunt oppikken: meteen doen. Goede back, goede omschakeling naar de aanval, en het Nelom-gevaar geweken.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_172160553
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:33 schreef Elan het volgende:

[..]

troupee had je moeten halen ipv Diks.
Had je tenminste een waardige concurrent voor Nieuwkoop.
Ja man, lekker met miljoenen smijten voor de rechsbackpositie terwijl we daar al een basisspeler hebben. Goed bezig Elan, lekker geredeneerd.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 11:58:22 #217
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172160599
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:25 schreef Elan het volgende:
Luckassen => Haps


Is weer zo'n klassieke situatie waar ze Hofs kopen terwijl je Janssen moest hebben.

Feyenoordgod
Allebei gewoon kut
  dinsdag 4 juli 2017 @ 11:58:40 #218
357045 Grifte
Feijenoord
pi_172160607
indiaan1908 twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 07:58:40 De Toekomstige keeper van Feyenoord 1 Justin Bijlow in actie tijdens Nederland-Duitsland in de gewonnen wedstrijd 4… https://t.co/pnCVFBwuEq reageer retweet
(Video in link)

De Bijl _O_
pi_172160624
Weet iemand hoe de situatie met Sven van Beek is?

Is hij al van die krukken af en kan hij alweer trainen?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172160672
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:58 schreef Grifte het volgende:
indiaan1908 twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 07:58:40 De Toekomstige keeper van Feyenoord 1 Justin Bijlow in actie tijdens Nederland-Duitsland in de gewonnen wedstrijd 4… https://t.co/pnCVFBwuEq reageer retweet
(Video in link)

De Bijl _O_
Zou wel chill zijn als die het straks over kan nemen van Vermeer. :)
pi_172160707
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja man, lekker met miljoenen smijten voor de rechsbackpositie terwijl we daar al een basisspeler hebben. Goed bezig Elan, lekker geredeneerd.
Nieuwkoop krijgt nog wel een dip, als hij überhaupt het niveau van Karsdorp gaat benaderen. Wat ik niet geloof.
Troupee heeft wel de potentie om dat niveau te halen.

Bovendien kan Nieuwkoop op het middenveld uit de voeten. Diks werd bij Vitesse uit de basis gespeeld door onze vriend kindsoldaat. Heb je dus niks aan.
blablablabla
pi_172160750
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Nieuwkoop krijgt nog wel een dip, als hij überhaupt het niveau van Karsdorp gaat benaderen. Wat ik niet geloof.
Troupee heeft wel de potentie om dat niveau te halen.

Bovendien kan Nieuwkoop op het middenveld uit de voeten. Diks werd bij Vitesse uit de basis gespeeld door onze vriend kindsoldaat. Heb je dus niks aan.
We hebben op de linksback en rechtsbuitenpositie nog helemaal niemand lopen die basiswaardig is en jij vindt het handig om dan een tweede (dure) rechtsback onder contract te nemen.

Niet echt slim he.
pi_172160833
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

We hebben op de linksback en rechtsbuitenpositie nog helemaal niemand lopen die basiswaardig is en jij vindt het handig om dan een tweede (dure) rechtsback onder contract te nemen.

Niet echt slim he.
Daarom stel ik in mijn initiële post (die waar je bijdehand op reageerde) dat je hem had moeten halen. Dus voor dat ze met Diks op de proppen kwamen.
Had is verleden tijd. Snap je?
blablablabla
pi_172160845
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

We hebben op de linksback en rechtsbuitenpositie nog helemaal niemand lopen die basiswaardig is en jij vindt het handig om dan een tweede (dure) rechtsback onder contract te nemen.

Niet echt slim he.
ja maar dat is het verschil tussen Feyenoord aan de ene kant en psv en ajax aan de andere kant
psv en ajax zijn wel bereid op elke positie een dubbele bezetting te hebben.....ook kwa salaris en nivo.

Zolang Feyenoord niet het zelfde beleid gaat voeren zal het altijd achter 020 en psv aanhobbelen.......en zal het afhankelijk zijn van andere factoren om mee te kunnen doen om een landstitel.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172160854
Rechtsbuiten gaan ze gewoon die 6 mio aftikken voor Berghuisgod. Toch, toch???
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')