abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 juli 2017 @ 15:13:56 #201
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172190285
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:09 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Cerny heeft net het EK-21 achter de rug, vakantie
Ah oké, hoelang hebben hij/Younes/Onana eigenlijk nog vakantie? Drie weken neem ik aan?
Oh.
  Moderator woensdag 5 juli 2017 @ 15:14:13 #202
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172190290
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ah oké, hoelang hebben hij/Younes/Onana eigenlijk nog vakantie? Drie weken neem ik aan?
Geen idee, zou het meest logisch zijn :P
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  woensdag 5 juli 2017 @ 15:23:19 #203
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172190536
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:14 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Geen idee, zou het meest logisch zijn :P
Die vCL die alweer bijna beginnen :') Als we maar niet Nice loten
Oh.
pi_172192215
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 09:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het enige inhoudelijke wat 'ie zegt is dat wat hem betreft de trainingen langer en intenser mochten. Uiteraard slaat hij daar de plank weer volledig mis en komt hij met hopeloos achterhaalde ideeën.
Maar dat maakt hem natuurlijk nog niet tot iemand met wie geen land te bezeilen is, zoals Bosz (of de media) durfde te beweren. Kan me goed voorstellen dat Bergkamp ook zijn verhaal wilde doen na al die verhalen die over hem verschenen.
  woensdag 5 juli 2017 @ 16:49:25 #205
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_172192704
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die vCL die alweer bijna beginnen :') Als we maar niet Nice loten
Juist wel. Genieten van Ballo Ballo.
wooblabalurg
pi_172194451
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat is zijn verhaal inderdaad, maar dat verklaart niet waarom Ajax hem geen strobreed in de weg heeft gelegd (al was het alleen maar om de prijs op te drijven)
Dat is niet alleen zijn verhaal, iedereen binnen Ajax was verbaast dat Bosz plotseling zijn kont tegen de krib gooide. Niet toevallig op het moment dat Dortmund langs kwam.
Goede trainer maar zwaar in mijn achting gedaald (daar zal ie vast mee zitten overigens ...).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_172194610
Anderzijds lijkt Bosz me absoluut niet het type dat zaken gaat verdraaien/verzinnen, is het bekend dat het binnen Ajax nogal eens wat is met die `stromingen' en heeft Bosz volgens mij geen verleden met dat soort ruzies. De warheid zal wel ergens in het midden liggen.
pi_172195196
Warheid
pi_172195837
quote:
Dennis Bergkamp: Het is een enorm lulverhaal geworden
Dennis Bergkamp is duidelijk verbaasd over de verhalen die naar buiten zijn gekomen na het vertrek van hoofdtrainer Peter Bosz bij Ajax. Bergkamp, assistent en lid van het Technisch Hart bij de Amsterdamse club, oppert in Voetbal International dat er spelletjes zijn gespeeld.

Bergkamp snapt dat Bosz is ingegaan op de aanbieding die hij van Borussia Dortmund kreeg. ,,Wat ik niet begrijp, zijn de redenen die ik las. Als je met je ploeg net een Europese finale hebt gespeeld en je hebt geen enkele indicatie over een mogelijk vertrek gegeven, wat is dan opeens het grote probleem? De ene dag zet je de verhoudingen met Ajax op scherp, de volgende dag blijkt er belangstelling van een Europese topclub. Dat is me net iets te toevallig. Dat kun je niet los zien van elkaar. Dan zijn er spelletjes gespeeld.”

Volgens Bergkamp werden die verhoudingen op scherp gezet tijdens de evaluatie over het seizoen, waar hij zelf niet bij was. ,,Ik heb later begrepen dat het ook over de staf ging. Overigens had Hennie Spijkerman oktober vorig jaar al aangegeven dat hij niet gelukkig was met zijn rol in de technische staf. Hij kon zijn ei niet kwijt. Dus spraken we af dat Hennie volgend seizoen Marcel Keizer zou gaan bijstaan bij Jong Ajax. Dat was kennelijk niet genoeg. Kijk, het beleid van Ajax is ingesteld op mensen in hun kracht laten werken. Als dat om wat voor reden dan ook niet gebeurt, gaan we een oplossing zoeken. Je kunt met mij prima de discussie aangaan. Graag zelfs. Ik heb met Peter ook heus weleens voetbalinhoudelijke discussies had. Maar die waren helemaal niet zo scherp.”

De voormalige topspits van het Nederlands elftal, Ajax, Arsenal en Internazionale is geďrriteerd over de gang van zaken. ,,Als inhoudelijke discussies achteraf worden uitgelegd als een onwerkbare situatie, dan heb je aan mij een kwaaie. Ook omdat het mij op die manier nooit is gezegd. De ochtend van de dag waarop het vertrek van Bosz bekend werd, las ik in sommige kranten omschrijvingen als spijkerhard conflict en dat hij verjaagd zou zijn bij Ajax. Kom op, zeg.”

Die berichten zorgden dus voor verbazing bij Bergkamp en de rest van de clubleiding. ,,Alsof er een bom was gebarsten. Pure waanzin. Ik ben inmiddels bedaard, de scherpste emoties zijn bezonken. Meer het gevoel dat er spelletjes zijn gespeeld zit nog in me. Het is zó onjuist hoe het is gegaan, zó jammer. Het strookt totaal niet met hoe ik zelf in mijn werk en in het leven sta. Als het echt allemaal zo ernstig was, dan had Bosz er toch wel eerder een halszaak van gemaakt? Of dan had de clubleiding toch wel ingegrepen? Het is een enorm lulverhaal geworden.”

Bosz zou verjaagd zijn bij Ajax? Kom op, zeg
Dennis Bergkamp
Ik heb vanaf dag 1 geroepen dat bosz een viese engnek is
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 5 juli 2017 @ 19:02:29 #210
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172196398
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb vanaf dag 1 geroepen dat bosz een viese engnek is
Dus omdat Bergkamp nu een keer iets in de media zegt, heeft hij gelijk?

Ik denk dat Bergkamp zo autistisch is, dat hij het gewoon niet door heeft als hij ruzie met iemand heeft.
pi_172196514
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:02 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dus omdat Bergkamp nu een keer iets in de media zegt, heeft hij gelijk?

Ik denk dat Bergkamp zo autistisch is, dat hij het gewoon niet door heeft als hij ruzie met iemand heeft.
ik kan wel een inschatting maken van bergkamp als mens...en bosz als mens

bosz is altijd een rat geweest.....dat was die al in zijn feyenoord tijd..de praatjes die hij al had over concurrent Feyenoord dit seizoen waren ook echt om te kotsen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172196868
Iemand die de uitdrukking in hun kracht laten werken gebruikt kan ik eigenlijk niet serieus nemen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172197942
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:19 schreef Monolith het volgende:
Iemand die de uitdrukking in hun kracht laten werken gebruikt kan ik eigenlijk niet serieus nemen.
Wat?
pi_172198051
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:56 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Wat?
quote:
Kijk, het beleid van Ajax is ingesteld op mensen in hun kracht laten werken.
Ik had wellicht even wat meer leestekens moeten gebruiken. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172201144
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:00 schreef Monolith het volgende:

[..]


[..]

Ik had wellicht even wat meer leestekens moeten gebruiken. :P
Nu snap ik em ^O^
pi_172202059
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 16:34 schreef Fargo het volgende:

[..]

Maar dat maakt hem natuurlijk nog niet tot iemand met wie geen land te bezeilen is, zoals Bosz (of de media) durfde te beweren. Kan me goed voorstellen dat Bergkamp ook zijn verhaal wilde doen na al die verhalen die over hem verschenen.
Tja als hij achtereenvolgens botst met Jonk, Trustfull en Bosz + Krüzen dan heeft hij wel de schijn tegen. Kan ook toevallig zijn natuurlijk, dat hij steeds onmogelijke mensen op zijn pad tegen komt.

En natuurlijk begrijpelijk dat hij z'n verhaal wil doen, prima ook. Ik heb hem alleen nog nooit op iets zinnigs kunnen betrappen. Enige wat hij aantoonbaar goed doet is aanvallend ingestelde spelers op individueel niveau wat goede tips geven.
pi_172202218
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:44 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Dat is niet alleen zijn verhaal, iedereen binnen Ajax was verbaast dat Bosz plotseling zijn kont tegen de krib gooide. Niet toevallig op het moment dat Dortmund langs kwam.
Goede trainer maar zwaar in mijn achting gedaald (daar zal ie vast mee zitten overigens ...).
Tja, die reacties wist je meteen al dat zouden komen toch? Wat dacht jij dan, dat ze hun slechte beoordelingsvermogen gingen toegeven?

(En dit wordt een beetje een langspeelplaat, maar de twee zaken staan los van elkaar. Bosz zal vast weg hebben gewild, logisch ook, maar dat betekent niet dat je geen kritiek kan hebben op de rol van de Ajax-leiding.)
  woensdag 5 juli 2017 @ 22:31:00 #218
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_172203174
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 5 juli 2017 @ 22:31:51 #219
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_172203199
Lijkt me logisch dat een gezond persoon met ambitie niet met zo'n stelletje amateurs als het Technish Hart wil samenwerken.
2000 light years from home
  woensdag 5 juli 2017 @ 22:32:12 #220
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
  woensdag 5 juli 2017 @ 22:32:49 #221
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_172203227
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kan die er iets van?
Ja, rechtsbenige linksback. Beetje ondergesneeuwd na de Olympische Spelen. Vorig jaar kwam zijn naam regelmatig voorbij in de geruchtenmolen van veel grotere clubs (Atlético o.a.). Terwijl al zijn ploeggenoten een transfer hebben gemaakt of op het punt staan die te maken, blijft het rond hem stil.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 5 juli 2017 @ 23:00:14 #222
467261 Ascorbinezuur
Bordevol Vitamine C
pi_172203936
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:32 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ja, rechtsbenige linksback. Beetje ondergesneeuwd na de Olympische Spelen. Vorig jaar kwam zijn naam regelmatig voorbij in de geruchtenmolen van veel grotere clubs (Atlético o.a.). Terwijl al zijn ploeggenoten een transfer hebben gemaakt of op het punt staan die te maken, blijft het rond hem stil.
Als ik de google translate goed begrijp heeft hij dit jaar ook minder gespeeld dan vorig jaar? Hopelijk geen slecht teken mocht hij straks naar Ajax gaan.

Ook leuk dat Overmars 6 miljoen bied terwijl vorig jaar 8 miljoen van Atletico is afgeslagen :P
  woensdag 5 juli 2017 @ 23:21:40 #223
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172204511
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:32 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ja, rechtsbenige linksback. Beetje ondergesneeuwd na de Olympische Spelen. Vorig jaar kwam zijn naam regelmatig voorbij in de geruchtenmolen van veel grotere clubs (Atlético o.a.). Terwijl al zijn ploeggenoten een transfer hebben gemaakt of op het punt staan die te maken, blijft het rond hem stil.
Een rechtsbenige linksback is wel apart, hebben we zo twee rechtspoten op de linkerflank.

Maar goed ben benieuwd of dit gerucht waar is, want Ajax is wel met meer linksbacks in verband gebracht de afgelopen maanden.
Oh.
pi_172204693
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die vCL die alweer bijna beginnen :') Als we maar niet Nice loten
Hopelijk AEK of Young Boys.
  woensdag 5 juli 2017 @ 23:38:44 #225
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172204966
Appiegod Nouri heeft weer meegetraind ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')