abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 juli 2017 @ 13:42:30 #201
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172188120
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Volg je kokosnoot via de blockchain: http://fairfood.nl/blockchain/

Komt overigens vanuit Blockchain for Good
3 koko's bsteld
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  woensdag 5 juli 2017 @ 13:57:58 #202
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172188537
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:23 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Dat ligt eraan hoe je het bekijkt 😉
Bekijk het dan eens anders...? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_172188617
Wat zijn nou een stuk of 4 á 5 goedkope schijtcoins waar je voor max 25¤ er een paar honderd van opvist? Ik wil net zo'n testje gaan doen als weetikwie dat hier ook deed :D Gewoon eens kijken wat beter gaat, met gezond verstand proberen te handelen, of gewoon random wat goedkope shit opvissen en hopen op een P&D.

En nee, ik heb niet zelf al heel veel onderzocht, ik wil het echt zo random mogelijk houden en ga voor zo'n bedrag niet mijn tijd in onderzoek stoppen :)
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:07:09 #204
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_172188767
Wat vinden jullie van de Dash? Een helemaal op anonimiteit gerichte crypto, lijkt me iets dat best groot kan worden. Gezien de toestand van de wereld, zie ik een behoefte.Al is dat misschien wat cynisch gedacht. Maar uiteindelijk moet je als het om geld gaat niet al te idealistisch denken.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:12:17 #205
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172188925
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat vinden jullie van de Dash? Een helemaal op anonimiteit gerichte crypto, lijkt me iets dat best groot kan worden. Gezien de toestand van de wereld, zie ik een behoefte.Al is dat misschien wat cynisch gedacht. Maar uiteindelijk moet je als het om geld gaat niet al te idealistisch denken.
Dash is niet de enige, die dat biedt: Monero en het van Dash afgeleidde PIVX bijvoorbeeld ook. Dash heeft wel een goed promo-team en een degelijk developers-team.
The best firms advertise the least...
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:15:43 #206
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172188999
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:01 schreef Cyanide- het volgende:
Wat zijn nou een stuk of 4 á 5 goedkope schijtcoins waar je voor max 25¤ er een paar honderd van opvist? Ik wil net zo'n testje gaan doen als weetikwie dat hier ook deed :D Gewoon eens kijken wat beter gaat, met gezond verstand proberen te handelen, of gewoon random wat goedkope shit opvissen en hopen op een P&D.

En nee, ik heb niet zelf al heel veel onderzocht, ik wil het echt zo random mogelijk houden en ga voor zo'n bedrag niet mijn tijd in onderzoek stoppen :)
Verge is goedkoop (140sat op het moment) voor 25e heb je er ongeveer 7500. Tevens bezit ik wat Siacoins die zijn ook goedkoop

Maar hoelang je moet vasthouden weet natuurlijk niemand
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172189054
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:15 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Verge is heel goedkoop (140sat op het moment) voor 25e heb je er ongeveer 7500. Tevens bezit ik wat Siacoins die zijn ook goedkoop
Verge heb ik er al 10k van :@ _O-

SIA heb ik twee leuke klappers mee gemaakt, maar nou niet echt vertrouwen dat die op de langere termijn wat gaan doen :)

Maar misschien ben ik het nu al aan overthinken. Het mogen echt net 'nieuwe' obscure shitcoins zijn. Het is echt puur gewoon de test of je hier nu echt tijd in moet stoppen of je met een monkey methode net zo ver komt.
pi_172189085
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:01 schreef Cyanide- het volgende:
Wat zijn nou een stuk of 4 á 5 goedkope schijtcoins waar je voor max 25¤ er een paar honderd van opvist? Ik wil net zo'n testje gaan doen als weetikwie dat hier ook deed :D Gewoon eens kijken wat beter gaat, met gezond verstand proberen te handelen, of gewoon random wat goedkope shit opvissen en hopen op een P&D.

En nee, ik heb niet zelf al heel veel onderzocht, ik wil het echt zo random mogelijk houden en ga voor zo'n bedrag niet mijn tijd in onderzoek stoppen :)
Het schijnt dat Waves een schijtcoin is.
pi_172189105
quote:
9s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:19 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Het schijnt dat Waves een schijtcoin is.
Goed punt, al is die wat te duur voor m'n 25¤ ;(
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:21:08 #210
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172189112
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:18 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Verge heb ik er al 10k van :@ _O-

SIA heb ik twee leuke klappers mee gemaakt, maar nou niet echt vertrouwen dat die op de langere termijn wat gaan doen :)

Maar misschien ben ik het nu al aan overthinken. Het mogen echt net 'nieuwe' obscure shitcoins zijn. Het is echt puur gewoon de test of je hier nu echt tijd in moet stoppen of je met een monkey methode net zo ver komt.
Ik doe ook maar wat haha. Maar Verge vind ik wel interressant om te volgen qua ontwikkelingen.

Zo heb ik de 1StBlood coin. Geen idee wat het is 2 weken geleden stond ik op 130% winst. Nu nog maar 25 :') toch leuk een beetje gokken. Veel coins die ik via dit topic heb gekocht staan op verlies :o te laat mee ingestapt maar houd het gewoon vast.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172189134
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:20 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Goed punt, al is die wat te duur voor m'n 25¤ ;(
Synergy kopen kan ook. Shitcoin, staat wel 'hoog' maar wordt om de 1.5-2 weken een keer x3-x4 gepumpt. Opvallend patroon.
pi_172189144
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:01 schreef Cyanide- het volgende:
Wat zijn nou een stuk of 4 á 5 goedkope schijtcoins waar je voor max 25¤ er een paar honderd van opvist? Ik wil net zo'n testje gaan doen als weetikwie dat hier ook deed :D Gewoon eens kijken wat beter gaat, met gezond verstand proberen te handelen, of gewoon random wat goedkope shit opvissen en hopen op een P&D.

En nee, ik heb niet zelf al heel veel onderzocht, ik wil het echt zo random mogelijk houden en ga voor zo'n bedrag niet mijn tijd in onderzoek stoppen :)
Dit heb ik zelf ook gedaan een paar jaar geleden. Sommige coins zijn mislukt en hoor je nooit meer iets van. Bijvoorbeeld IFC, gekocht voor 100 euro, en dat was een paar weken terug 5000 dollar waard, helaas niet verkocht 8)7 .... is nu weer even flink weggezakt
pi_172189154
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:21 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik doe ook maar wat haha. Maar Verge vind ik wel interressant om te volgen qua ontwikkelingen.

Zo heb ik de 1StBlood coin. Geen idee wat het is 2 weken geleden stond ik op 130% winst. Nu nog maar 25 :') toch leuk een beetje gokken veel coins die ik via dit topic heb gevolgd en gekocht staan op verlies :o te laat mee ingestapt maar houd het gewoon vast.
Das ook een beetje mijn gebrek ja, teveel FOMO gekocht :') Waaronder dingen als Verge (-35%), CFI (-55%), WING (-57%) en BAT (-49%). _O- gelukkig geen bedragen waar ik van moet liggen, maar wil het eens 'anders' proberen :)
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:28:07 #214
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_172189281
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:12 schreef edcetera het volgende:

[..]

Dash is niet de enige, die dat biedt: Monero en het van Dash afgeleidde PIVX bijvoorbeeld ook. Dash heeft wel een goed promo-team en een degelijk developers-team.
Hoe maak je die afweging over het development team, door wat op fora wordt gezegd ed?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:50:04 #215
324708 Fok-now
The only one
pi_172189763
Over goedkope coins gesproken......

http://coinmarketcap.com/currencies/denarius-dnr/
Post in Cryptocurrencies sinds #1
pi_172189781
Vast al voorbij gekomen hier, maar toch:

quote:
Grote Zuid-Koreaanse bitcoin- en ethereumexchange is gehackt

De Zuid-Koreaanse exchange Bithumb is getroffen door een hack. De exchange ontkent dat er wachtwoorden zijn buitgemaakt, maar gebruikers stellen dat zij cryptovaluta zijn verloren. Details over de hack zijn schaars.

Volgens het Zuid-Koreaanse persbureau Yonhap heeft de exchange vorige week vrijdag contact opgenomen met de autoriteiten in het land omdat persoonsgegevens zouden zijn buitgemaakt. Het Internet & Security Agency zou een onderzoek hebben ingesteld naar het incident. Bithumb zegt dat de hack plaatsvond op een persoonlijke computer van een van zijn medewerkers. Gegevens van 31.800 klanten zouden daarbij zijn buitgemaakt, maar geen wachtwoorden. Het gaat om drie procent van alle gebruikers.

Motherboard meldt dat gebruikers van de exchange klagen dat zij cryptovaluta zijn kwijtgeraakt na de hack. Een van de gebruikers claimt ter waarde van 7,1 miljoen Koreaanse won te hebben verloren, omgerekend zo'n 5400 euro. Website BraveNewCoin claimt dat er voor miljarden aan Koreaanse won zou zijn weggesluisd uit accounts van Bithumb-gebruikers.

Mogelijk hebben de hackers toegang weten te krijgen tot accounts door zich voor te doen als medewerkers van Bithumb. In ieder geval één gebruiker zou op die manier een code hebben afgestaan waarmee hij toegang verleende tot zijn account. Bithumb wil gebruikers compenseren voor het uitlekken van de persoonlijke informatie. De exchange betaalt de getroffen gebruikers tot 100.000 won per persoon, omgerekend zo'n 77 euro. Daarnaast schrijven Zuid-Koreaanse media dat gebruikers die valuta hebben verloren een verdere vergoeding zullen ontvangen als het schadebedrag is vastgesteld.
https://tweakers.net/nieu(...)ange-is-gehackt.html
pi_172189810
Ik heb het flauwe vermoeden dat we in een lange bearmarket terecht zijn gekomen. Zo af en toe een oprisping maar het lijkt er op dat we toch steeds verder naar beneden tuimelen. Zowel de totale marketcap als handelsvolume in USD nemen de afgelopen 2 a 3 weken af.

Bij eth zie je ook dat als het handelsvolume lager dan 1,5 miljoen is dat de koers daalt. Bij 2 miljoen plus zie je dat de koers stijgt.

Ik vrees dat we nog een paar jaar geduld moeten hebben voor alles weer in de lift vliegt zoals in de periode januari tot en met half juni.
  woensdag 5 juli 2017 @ 15:04:10 #218
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172190061
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Hoe maak je die afweging over het development team, door wat op fora wordt gezegd ed?
Responsesnelheid op de diverse social media kanalen, waar ze op actief zijn, updates, degelijkheid en ontwikkeling van hun clients en professionele achtergrond.
The best firms advertise the least...
  woensdag 5 juli 2017 @ 15:05:21 #219
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172190090
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat vinden jullie van de Dash? Een helemaal op anonimiteit gerichte crypto, lijkt me iets dat best groot kan worden. Gezien de toestand van de wereld, zie ik een behoefte.Al is dat misschien wat cynisch gedacht. Maar uiteindelijk moet je als het om geld gaat niet al te idealistisch denken.
Een coin is zo anoniem (of niet) als het handelen van de gebruiker.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 5 juli 2017 @ 15:34:50 #220
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_172190761
Waarschijnlijk al langsgekomen:

https://uetoken.com/

Iemand al meegedaan aan deze ICO?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_172190958
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:01 schreef Cyanide- het volgende:
Wat zijn nou een stuk of 4 á 5 goedkope schijtcoins waar je voor max 25¤ er een paar honderd van opvist? Ik wil net zo'n testje gaan doen als weetikwie dat hier ook deed :D Gewoon eens kijken wat beter gaat, met gezond verstand proberen te handelen, of gewoon random wat goedkope shit opvissen en hopen op een P&D.

En nee, ik heb niet zelf al heel veel onderzocht, ik wil het echt zo random mogelijk houden en ga voor zo'n bedrag niet mijn tijd in onderzoek stoppen :)
Wat maakt het uit dat je er een paar honderd hebt voor 25euro, je wilt toch uiteindelijk procentueel gezien max rendement hebben? Ik denk dat je coins met een kleine marketcap bedoel en dus bij weinig volume een paar keer over de kop kunnen gaan. In dat geval gewoon op coinmarketcap kijken vanaf pagina 3? https://coinmarketcap.com/3
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_172191007
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:34 schreef TimKuik het volgende:
Waarschijnlijk al langsgekomen:

https://uetoken.com/

Iemand al meegedaan aan deze ICO?
Ziet er goed uit, hoeveel ga jij er in investeren en wat denk je dat ie gaat doen in de toekomst?? x3 ?? x5??
  woensdag 5 juli 2017 @ 16:02:46 #223
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_172191424
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:42 schreef smiths het volgende: Ik denk dat je coins met een kleine marketcap bedoel en dus bij weinig volume een paar keer over de kop kunnen gaan. In dat geval gewoon op coinmarketcap kijken vanaf pagina 3? https://coinmarketcap.com/3
Hoe vaak gebeurt het eigelijk als je een obscuur muntje koopt, dat je hem niet verkocht krijgt als je van een stijging wil profiteren? Dat je er dus mee blijft zitten?
Als je op die site sorteert op dagverschillen, zou je ECC moeten kopen. 50% kwijt, dus die gaat vast omhoog, eens een keertje. Maar...een volume van 62.000 dollar is wel erg laag. Of niet?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_172192220
Als ik deze intro lees denk ik echt aan zo'n over enthousiaste studievereniging student die net iets te enthousiast is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')