abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 juli 2017 @ 10:53:28 #151
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172159098
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:32 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

[..]

In principe kun je Trump dit niet verwijten. hij is opgegroeid met deze principes en heeft zijn hel carrière er op gebaseerd. w
Je kunt het hem natuurlijk wèl verwijten. Hij past zijn gedrag maar aan. Hij is een volwassen kerel. Dit domme gelul van de man schiet toch niet op?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 juli 2017 @ 11:02:27 #152
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172159335
http://www.politico.com/s(...)ls-red-states-240186

Het kwartje begint nu ook in Red States te vallen dat Trumpcare toch geen heel goed plan is.

quote:
Senate Majority Leader Mitch McConnell’s health care bill is getting failing grades from red-state school leaders — even in his home state of Kentucky.

Fleming County Schools Superintendent Brian Creasman was taken aback when he discovered the bill would make cuts that could devastate his ability to provide health services to needy and disabled kids.

Here in rural Kentucky, the heart of Trump country where three out of four voters cast ballots for Donald Trump and many regard McConnell as their political protector, Creasman initially thought the bill’s potential cuts to school districts must be a misunderstanding.

Only they weren’t.

About $4 billion in annual Medicaid spending goes to U.S. schools to pay for school nurses, physical, occupational and speech therapists, and school-based screenings and treatment for children from low-income families, as well as wheelchairs and even buses to transport kids with special needs.

The funds make up just 1 percent of Medicaid reimbursements, but school leaders in economically depressed parts of Appalachia, the Rust Belt and elsewhere say they are critical to providing services they are required to provide to special education students. Creasman said he’s seen firsthand how mental health services funded by Medicaid have connected families to help at a time when his state is struggling with an opioid addiction crisis.
Misschien kan Betsy DeVos die arme Mitch helpen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 11:06:57 #153
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172159447
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:53 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je kunt het hem natuurlijk wèl verwijten. Hij past zijn gedrag maar aan. Hij is een volwassen kerel. Dit domme gelul van de man schiet toch niet op?
Hij is zo geïsoleerd opgevoed van normale mensen dat zijn gedrag in basis nooit meer kan veranderen. Daarom is hij ook de slechtste president die een gemiddelde Amerikaan kan hebben. Hij heeft altijd geleefd in een paleis, behandeld zijn omgeving schofterig en komt overal mee weg. Dit heeft hij gemeen met kim yong un die een vergelijkbare "opvoeding" heeft gehad. Yong is al een despoot, en trump is hard op weg. En hier moeten ze in de VS berucht op zijn. Het gevaar komt niet uit het buitenland, maar van binnenuit.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 juli 2017 @ 11:11:02 #154
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172159529
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:06 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hij is zo geïsoleerd opgevoed van normale mensen dat zijn gedrag in basis nooit meer kan veranderen. Daarom is hij ook de slechtste president die een gemiddelde Amerikaan kan hebben. Hij heeft altijd geleefd in een paleis, behandeld zijn omgeving schofterig en komt overal mee weg. Dit heeft hij gemeen met kim yong un die een vergelijkbare "opvoeding" heeft gehad. Yong is al een despoot, en trump is hard op weg. En hier moeten ze in de VS berucht op zijn. Het gevaar komt niet uit het buitenland, maar van binnenuit.
Dat boeit me toch niet? "Mijn pappie was gemeen tegen me en nu ben ik dus ook maar een klootzak" is toch geen excuus?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172159855
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:02 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)ls-red-states-240186

Het kwartje begint nu ook in Red States te vallen dat Trumpcare toch geen heel goed plan is.

[..]

Misschien kan Betsy DeVos die arme Mitch helpen?
De reden dat de senaat heel terughoudend is, is dat dit heel veel van hun kiezers keihard gaat raken. Zichtbaar.

Een potentieel volksoproer is het.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 11:25:57 #156
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172159907
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat boeit me toch niet? "Mijn pappie was gemeen tegen me en nu ben ik dus ook maar een klootzak" is toch geen excuus?
Het heeft weinig met zijn pappie te maken, hij weet simpelweg niet beter. Een wolfshond kan opgroeien in een diep woud en een gevaarlijk dier zijn. Als dezelfde wolfshond zou opgroeien in een gezin is het een huisdier. Met Trump gaat dit net zo, hij heeft electoraal gevent met een sociale belofte die hij niet van plan is te houden, puur omdat hij die belofte zag als een middel tot een doel.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 11:41:49 #157
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172160267
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De reden dat de senaat heel terughoudend is, is dat dit heel veel van hun kiezers keihard gaat raken. Zichtbaar.

Een potentieel volksoproer is het.
Met vertraging. Het doel is om de mensen er van te overtuigen dat deze wet een aangereikte gifbeker is in plaats van een doordacht zorgplan. De pers die dit bericht brengt wordt nu door trump beticht van unfair play. De republikeinse senators houden de komende tijd gesprekken met hun achterban en lokale bestuurders. Het is aan die bestuurders om signalen te geven aan de senatoren om goed na te denken over de gevolgen van Trumpcare, en niet over de belastingvoordeel waar zij in meedelen indien deze wet er door komt.. Het zal er om spannen, hoe bang zijn senators voor de onberekenbare toorn van Trump en of ze luisteren naar hun achterban, want het is nu kiezen tussen niet herkozen worden in de senaat of geloosd worden door Trump.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_172164294
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De reden dat de senaat heel terughoudend is, is dat dit heel veel van hun kiezers keihard gaat raken. Zichtbaar.

Een potentieel volksoproer is het.
Nu gaat McConnel proberen iets met de Democraten te regelen. Aan de ene kant ontregelt de GOP werkelijk alles, maar als het erop aankomt hebben ze een bi-partisan deal nodig. Episch gefaal. Maar ja... als de Democraten nee zeggen, krijgen ze dat weer om hun oren.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:36:47 #159
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172164417
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:31 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Nu gaat McConnel proberen iets met de Democraten te regelen. Aan de ene kant ontregelt de GOP werkelijk alles, maar als het erop aankomt hebben ze een bi-partisan deal nodig. Episch gefaal. Maar ja... als de Democraten nee zeggen, krijgen ze dat weer om hun oren.
Op het moment hebben ze het al aardig druk met hun eigen GOP senatoren. Want het rommelt in de gelederen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:41:33 #160
323401 Kijkertje
met filter
pi_172164535
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:31 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Nu gaat McConnel proberen iets met de Democraten te regelen. Aan de ene kant ontregelt de GOP werkelijk alles, maar als het erop aankomt hebben ze een bi-partisan deal nodig. Episch gefaal. Maar ja... als de Democraten nee zeggen, krijgen ze dat weer om hun oren.
De Democraten wilden al lang meewerken. Maar ja Obamacare moest koste wat kost finaal afgebroken worden, de Republikeinen hebben alles in achterkamertjes bekokstoofd, geen hoorzittingen etc... Ze zoeken het nu maar uit zou ik zeggen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:43:40 #161
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172164592
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

De Democraten wilden al lang meewerken. Maar ja Obamacare moest koste wat kost finaal afgebroken worden, de Republikeinen hebben alles in achterkamertjes bekokstoofd, geen hoorzittingen etc... Ze zoeken het nu maar uit zou ik zeggen.
Misschien vertelt de achterban ze de komende weken wel dat je een stevig huis niet afbreekt omdat de kleur verf je niet aan staat.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_172164678
Ik denk dat de meeste Democraten best bereid zijn om te praten, maar door het gedrag van Trump en het gebrek aan Republikeinse slagkracht op dit dossier zullen ze wel een dusdanig stevig eisenpakket neerleggen dat daar geen deal uit gaat komen.

Vanaf daar volgen de onvermijdelijke tweets over het obstructionisme van de Democraten uit het Witte Huis waarmee Trump zichzelf ook op alle toekomstige dossiers nog maar een paar keer in de voeten schiet en uiteindelijk zitten we halverwege 2018 zonder dat er iets gebeurd is op welk groot dossier van Donald dan ook.

En dan ga ik er nog van uit dat er niet een of andere crisis de kop opsteekt die veel tijd kost, dit is echt het scenario waarin alles voor Donald voor de rest supersoepeltjes loopt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:51:56 #163
323401 Kijkertje
met filter
pi_172164790
Trump zal er ongetwijfeld de eer voor willen opstrijken. :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:52:29 #164
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172164803
Een theoretische mogelijkheid is dat je een onwaarschijnlijk coalitie van de democraten + Collins + Heller of Murkowski oid krijgt en dat Pence dan mag kiezen of hij en Trump daarmee akkoord gaan in de senaat :P

Ik denk nogsteeds dat ze 50 stemmen + Pence vinden in hun eigen partij in de senaat of dat ze gewoon het dossier sluiten en overgaan tot de orde van de dag.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:53:54 #165
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172164843
de democraten zijn op papier natuurlijk een eenheid qua obamacare terwijl de republikeinen in 3 kampen zitten, enige echte mogelijkheid is om met de gematigde republikeinen de wens van Trump in te willigen, en die republikeinen zitten voornamelijk in de rode staten die medicaid expansion hebben, de rode staten waar de expansion niet is aangenomen hebben niet zoveel te vrezen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:03:46 #166
323401 Kijkertje
met filter
pi_172165115
Nog even het aanbod van de 'obstructionists':

Senate Democrats offer to work with Trump on health care — but only if he ends attack on Obamacare

quote:
Forty-four members of the Senate Democratic caucus have signed a letter to President Trump signaling they are open to working with him on health care — but not before he ends his effort to attack the Affordable Care Act.

“Members of the Democratic caucus remain ready and willing to work with you on policies that would improve the stability of the individual insurance market,” the senators write in the letter shared with The Washington Post. “We ask that you begin the work of improving health care for millions of Americans by rescinding your January 20th executive order.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:05:27 #167
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_172165141
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een theoretische mogelijkheid is dat je een onwaarschijnlijk coalitie van de democraten + Collins + Heller of Murkowski oid krijgt en dat Pence dan mag kiezen of hij en Trump daarmee akkoord gaan in de senaat :P

Ik denk nogsteeds dat ze 50 stemmen + Pence vinden in hun eigen partij in de senaat of dat ze gewoon het dossier sluiten en overgaan tot de orde van de dag.
Nouja, als ik het goed heb begrepen is het schrappen van Obamacare wel echt het fundament wat betreft de verdere budgetaanpassingen die de Republikeinen willen doen tot 2018/2020. Zolang de ACA staat kunnen ze niet met belastingverlagingen gaan zwaaien.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_172165187
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:05 schreef Euribob het volgende:

[..]

Nouja, als ik het goed heb begrepen is het schrappen van Obamacare wel echt het fundament wat betreft de verdere budgetaanpassingen die de Republikeinen willen doen tot 2018/2020. Zolang de ACA staat kunnen ze niet met belastingverlagingen gaan zwaaien.
Klopt, die besparingen daar zijn wel vrij cruciaal in het hele plan.

Aan de andere kant: de prognose van 3% groei per jaar is ook cruciaal, maar daar zullen ze het ook zonder moeten doen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 juli 2017 @ 15:09:32 #169
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172165225
Ik zou het wel vervelend vinden voor die arme miljonairs als hun belastingverlaging niet door kan gaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 15:11:52 #170
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172165261
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:09 schreef Ulx het volgende:
Ik zou het wel vervelend vinden voor die arme miljonairs als hun belastingverlaging niet door kan gaan.
Dat zou wel heel zielig zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:28:18 #171
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172165623
quote:
Ik ben bang dat hij daar niet mee accoord gaat. Ik heb zo'n duister vermoeden dat Trump ALLES wil wegvagen wat Obama heeft gedaan. ten eerste vanwege de poet en ten tweede de obsessie van Trump mbt Obama die wel politieke successen heeft in het Congress in tegenstelling tot de executive order wizard Trump. https://www.nytimes.com/2(...)obama-obsession.html
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:28:50 #172
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_172165632
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 04:19:02 North Korea has just launched another missile. Does this guy have anything better to do with his life? Hard to believe that South Korea..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 04:24:39 ....and Japan will put up with this much longer. Perhaps China will put a heavy move on North Korea and end this nonsense once and for all! reageer retweet
How is this man the President of the USA!? We are truly on the darkest timeline.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:29:52 #173
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172165661
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:09 schreef Ulx het volgende:
Ik zou het wel vervelend vinden voor die arme miljonairs als hun belastingverlaging niet door kan gaan.
Trump mag trouwens de klimaatregels van Obama ook niet versoepelen. Dat doet hem pijn, zeker weten..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 juli 2017 @ 15:37:05 #174
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172165835
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:29 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Trump mag trouwens de klimaatregels van Obama ook niet versoepelen. Dat doet hem pijn, zeker weten..
De arme man.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:37:17 #175
323401 Kijkertje
met filter
pi_172165844
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:28 schreef DustPuppy het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 04:19:02 North Korea has just launched another missile. Does this guy have anything better to do with his life? Hard to believe that South Korea..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 04:24:39 ....and Japan will put up with this much longer. Perhaps China will put a heavy move on North Korea and end this nonsense once and for all! reageer retweet
How is this man the President of the USA!? We are truly on the darkest timeline.
Zuid-Korea, Japan en China moeten er wat aan doen? Wat dan? Wanneer gaat hij er zelf iets aan doen :?

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 14:03:43 North Korea is looking for trouble. If China decides to help, that would be great. If not, we will solve the problem without them! U.S.A. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:41:44 #176
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172165937
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

De arme man.
Ik kan me voorstellen dat hij 's morgens met zijn kleine handjes op de plee al twitterend zijn tranen laat rollen over zijn mobieltje. Met een grote plons! deelt hij die shit dan weer met de wereld. :%
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:27:21 #177
323401 Kijkertje
met filter
pi_172167038
Trump Warns China He Is Willing to Pressure North Korea on His Own

quote:
Washington and Beijing confirmed that Mr. Trump requested the call on Sunday. But American officials said their Chinese counterparts signaled that they were eager to clear the air after a bumpy week.

Cheng Xiaohe, an associate professor of international relations at Renmin University in Beijing, said it was “a little bit odd” that Mr. Xi had agreed to the call. Still, he said, the gesture indicated that China was seeking to maintain “stability and some momentum” with Mr. Trump and perhaps deter him from taking more extreme measures, such as military action.
Hij heeft gebeld met China :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 4 juli 2017 @ 18:09:25 #178
56724 Wombcat
rent wiel
pi_172169405
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:32 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

[..]

In principe kun je Trump dit niet verwijten. hij is opgegroeid met deze principes en heeft zijn hel carrière er op gebaseerd. wat je Trump wèl mag verwijten is dat hij probeert om de hele opinie hardhandig probeert te overtuigen van zijn "gelijk" en daar schuwt hij geen enkel middel. Hij probeert té opzichtig de media te controleren en té stiekem het beleid te bepalen. Het Congres zou scherper naar zijn activiteiten moeten kijken dan naar zijn tweets.
Da's wel leuk, dat íe dat zijn hele leven al doet. Maar nu is hij president, en je kunt de president wel degelijk dit verwijten.
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 4 juli 2017 @ 18:27:36 #179
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_172169726
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:32 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Zo leuk is het niet als meer dan de helft naar de IRS gaat :-(
Stuitend hoe je met een totaal gebrek aan kennis wel continue je mening spuit.

Echt rijke Amerikanen betalen gemiddeld niet meer dan circa 25% over hun inkomsten, het maximum is 39%. Echter dan hebben we het over inkomsten, niet over vermogen. Dus een miljardair die er per jaar een 10 miljoen bij sprokkelt betaald maximaal 3.9 miljoen aan belastingen. Vermogensbelasting kent de VS niet, dus dat is het dan zo ongeveer.
pi_172169817
Nog een aardige demografische analyse van de verkiezingsuitslag en dan met name hoe de blanke evangelische kiezer doorslaggevend was:
http://theatln.tc/2tEfvok
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 4 juli 2017 @ 18:50:03 #181
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172170191
Goed artikel over hoe dit stukje fake news in rechtse kringen rondgepompt werd:

quote:
A Guy Accidentally Shot Himself After A Fake News Story Made Trump Supporters Protest For No Reason

It appears to have all started with a story on a fake antifascist Facebook account that was actually set up to troll leftists.

[...]
Met zoals helaas te verwachten een prominente plek voor Breitbart, Fox News TheGatewayPundit & 4chan.





  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:04:44 #182
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_172170600


Lol :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:17:36 #183
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_172171020
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:28 schreef DustPuppy het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 04:19:02 North Korea has just launched another missile. Does this guy have anything better to do with his life? Hard to believe that South Korea..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 04:24:39 ....and Japan will put up with this much longer. Perhaps China will put a heavy move on North Korea and end this nonsense once and for all! reageer retweet
How is this man the President of the USA!? We are truly on the darkest timeline.
Ik moest hardop lachen toen ik die tweet voor het eerst zag. :D En daarna moest ik nog een keer lachen. :D

"Does this guy have anything better to do with his life?"
Schoolpleindiplomatie.
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:20:27 #184
56724 Wombcat
rent wiel
pi_172171109
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:17 schreef Montov het volgende:

"Does this guy have anything better to do with his life?"
Schoolpleindiplomatie.
Ik moest lachen, omdat ik dat vaak denk bij Trumps' tweets.
in a crowd you lose humanity
  Redactie Games dinsdag 4 juli 2017 @ 19:21:14 #185
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_172171136
https://speld.nl/2017/07/(...)-op-ons-af-te-vuren/

Ik moest godverdomme twee keer kijken toen ik die tweet op mijn facebookfeed voorbij zag komen :D
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_172171182
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:17 schreef Montov het volgende:

[..]

Ik moest hardop lachen toen ik die tweet voor het eerst zag. :D En daarna moest ik nog een keer lachen. :D

"Does this guy have anything better to do with his life?"
Schoolpleindiplomatie.
Tot zover lijkt het door zijn aanhangers geroemde 'beleid' om Noord-Korea terug in hun kooi te krijgen eerder averechts te werken in ieder geval.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:23:23 #187
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_172171198
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:20 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik moest lachen, omdat ik dat vaak denk bij Trumps' tweets.
Ook de "Hey <klasgenoot>, pik je dat zomaar van hem?!?" om anderen in een conflict te betrekken zodat jezelf buiten schot blijft. Classic.
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:27:19 #188
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_172171270
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:21 schreef Puddington het volgende:
https://speld.nl/2017/07/(...)-op-ons-af-te-vuren/

Ik moest godverdomme twee keer kijken toen ik die tweet op mijn facebookfeed voorbij zag komen :D
Ik weet dus echt niet of De speld nou een echte tweet hier gebruikt of dat het de gebruikelijke satire is. Zo erg is het tegenwoordig gesteld....
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 19:33:22 #189
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172171426
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik weet dus echt niet of De speld nou een echte tweet hier gebruikt of dat het de gebruikelijke satire is. Zo erg is het tegenwoordig gesteld....
Ondankbare tijden voor satire makers.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_172172004
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:21 schreef Puddington het volgende:
https://speld.nl/2017/07/(...)-op-ons-af-te-vuren/

Ik moest godverdomme twee keer kijken toen ik die tweet op mijn facebookfeed voorbij zag komen :D
De originele is in dit geval beter.

Donald Trump gisteren voor de Korean Missile Crisis
yashar twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 02:48:54 President Trump and a fan today at his golf course in New Jersey. Vanilla is his favorite ice cream flavor. https://t.co/afhuwoUqbM reageer retweet
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2017 @ 20:28:52 #191
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172173067
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:54 schreef Nintex het volgende:

[..]

De originele is in dit geval beter.

Donald Trump gisteren voor de Korean Missile Crisis
yashar twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 02:48:54 President Trump and a fan today at his golf course in New Jersey. Vanilla is his favorite ice cream flavor. https://t.co/afhuwoUqbM reageer retweet
[ afbeelding ]
Ik zie maar 1 scoop.
Carpe Libertatem
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 20:33:59 #192
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172173194
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:28 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik zie maar 1 scoop.
Ja, maar die andere gast heeft er geen een dus Donnie heeft een scoop meer ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_172176170
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, maar die andere gast heeft er geen een dus Donnie heeft een scoop meer ;)
Dat is met het eten ook las ik onlangs op FTM dan krijgen ze tijdens het avondeten ijs toe en dan krijgt iedereen 1 bolletje behalve Donald die krijgt er 2.

http://time.com/donald-trump-after-hours/

[ Bericht 8% gewijzigd door vipergts op 04-07-2017 21:53:28 ]
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:53:32 #194
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_172176322
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:28 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik zie maar 1 scoop.
Een kinderhand is snel gevuld.
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 4 juli 2017 @ 22:04:26 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172176676
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:48 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat is met het eten ook las ik onlangs op FTM dan krijgen ze tijdens het avondeten ijs toe en dan krijgt iedereen 1 bolletje behalve Donald die krijgt er 2.

http://time.com/donald-trump-after-hours/
Daar doelt hij dan ook op :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 5 juli 2017 @ 00:58:52 #196
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_172180254


[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 05-07-2017 01:16:07 (Geen mediadiscussies hier) ]
2019: The Great Awakening
pi_172181236
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 18:27 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Stuitend hoe je met een totaal gebrek aan kennis wel continue je mening spuit.

Echt rijke Amerikanen betalen gemiddeld niet meer dan circa 25% over hun inkomsten, het maximum is 39%. Echter dan hebben we het over inkomsten, niet over vermogen. Dus een miljardair die er per jaar een 10 miljoen bij sprokkelt betaald maximaal 3.9 miljoen aan belastingen. Vermogensbelasting kent de VS niet, dus dat is het dan zo ongeveer.
Circa 25 procent en maximaal 39 procent is nog steeds erg veel, en nog steeds balen dat al dat geld elk jaar weer naar de IRS gaat :-(
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  Overall beste user 2022 woensdag 5 juli 2017 @ 06:05:07 #198
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172181238
Bovendien zijn er veel meer armen dan rijken. Het is heel zielig hoe zo"n kleine groep steeds gepakt wordt. Miljardairs hebben het ook zwaar hoor. Een goede chauffeur is moeilijk te vinden. Je betaalt je schedel aan mensen die de gouden wc-bril fatsoenlijk kunnen poetsen. Het is geen pretje.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172181239
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:28 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik zie maar 1 scoop.
quote:
Ik zie maar 1 scoop.
Dat is merkwaardig...Hij nam toch altijd twee scoops? :)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_172181241
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 06:05 schreef Ulx het volgende:
Bovendien zijn er veel meer armen dan rijken. Het is heel zielig hoe zo"n kleine groep steeds gepakt wordt. Miljardairs hebben het ook zwaar hoor. Een goede chauffeur is moeilijk te vinden. Je betaalt je schedel aan mensen die de gouden wc-bril fatsoenlijk kunnen poetsen. Het is geen pretje.
Kijk, dat bedoel ik. En dan het geld van werknemers dat elk jaar naar de IRS gaat! :-(
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')