abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 12 juli 2017 @ 07:43:12 #126
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172357503
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 23:26 schreef I. het volgende:
Kan ik hier ook een foto plaatsen zonder dat het direct zichtbaar is voor iedereen? Dat je ingelogd moet zijn ofzo?

Misschien dat ik dan wat serieuzer genomen word, en er niet constant grappen worden gemaakt, of getwijfeld wordt aan mijn probleem.. Ik zal geen frontale foto plaatsen die alles schaamteloos toont, maar misschien dat wat ik plaats, helpt..
Ben wel benieuwd nu.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172358830
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:12 schreef Protoplanet het volgende:
Bij deze kan ik bevestigen dat TS serieus is
Met wat?
pi_172435185
quote:
11s.gif Op woensdag 12 juli 2017 07:43 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd nu.
Blijkbaar mag het hier niet, heb Protoplanet wel een foto gestuurd, vandaar de bevestiging van haar hier.
pi_172435188
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:57 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Met wat?
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:15 schreef I. het volgende:

[..]

Blijkbaar mag het hier niet, heb Protoplanet wel een foto gestuurd, vandaar de bevestiging van haar hier.
pi_172435201
En nee, ik heb niet m'n complete lul op de foto gezet. Slechts een deel, het is niet dat ik iedereen zomaar dickpics stuur.
pi_172435233
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:16 schreef I. het volgende:
En nee, ik heb niet m'n complete lul op de foto gezet. Slechts een deel, het is niet dat ik iedereen zomaar dickpics stuur.
Nog steeds niets gevonden in je maat?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_172435327
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:57 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Met wat?
De omtrek in centimeters zoals hij die hier aangaf
  zaterdag 15 juli 2017 @ 13:41:23 #133
458679 Ruse
Super, man
pi_172435533
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:18 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

misschien heeft ie gewoon hulp nodig met omdoen
every song that I've ever heard; is playing at the same time, it's absurd
pi_172435576
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:41 schreef Ruse het volgende:

[..]

misschien heeft ie gewoon hulp nodig met omdoen
Ja, dat zal het wel zijn...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_172435749
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:18 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Nope..
  zondag 16 juli 2017 @ 20:32:05 #136
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_172469281
luister ts
so lang jij mij probleem niet heb niet zo zijken.

als ik een condoom gebruikt knelt ie maar gaat ook kapot.
zeker het dopje waar je zaad opvangt .
moet altijd dat stukje zoeken.
en ja ik weet dat je in dat kopje moet knijpen voor je hem om doet zodat er minder lucht in zit.

dus zijk niet pak een condoom en gaan met die banaan
bassie is gek
pi_172470477
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 20:32 schreef suijkerbuijk het volgende:
luister ts
so lang jij mij probleem niet heb niet zo zijken.

als ik een condoom gebruikt knelt ie maar gaat ook kapot.
zeker het dopje waar je zaad opvangt .
moet altijd dat stukje zoeken.
en ja ik weet dat je in dat kopje moet knijpen voor je hem om doet zodat er minder lucht in zit.

dus zijk niet pak een condoom en gaan met die banaan
Ok man, bedankt voor deze uiterst nuttige bijdrage.
pi_172470525
Oh sorry, het is 'beidrage' in jouw taal natuurlijk.
  zondag 16 juli 2017 @ 22:56:38 #139
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172473358
Toch blijf ik erbij dat dit eerder aan je techniek van omdoen en aan je mindset rondom het condoom ligt.
Ik geloof echt wel dat je een dikke hebt, maar nogmaals, ze kunnen om je onderbeen heen. De normale maat condooms.

Ik raad je aan om je bedpartner aan het werk te zetten, het condoom omdoen door je bedpartner te laten doen en dat aandoen in het spel te betrekken/op een lekkere manier te (laten) doen.
Jij die je in de tussentijd fijn op het geils voor je richt en zo min mogelijk aandacht schenkt aan dat condoom.
Je kop echt zoveel als kan bij tering wat geil houden.

Ik acht de kans groot dat je dan en een condoom hebt dat goed erom zit en je er amper last van hebt (nou ja, altijd iets minder gevoel, maar dat is inherent aan condooms).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 19 juli 2017 @ 23:51:49 #140
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_172541014
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 22:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Toch blijf ik erbij dat dit eerder aan je techniek van omdoen en aan je mindset rondom het condoom ligt.
Ik geloof echt wel dat je een dikke hebt, maar nogmaals, ze kunnen om je onderbeen heen. De normale maat condooms.

Ik raad je aan om je bedpartner aan het werk te zetten, het condoom omdoen door je bedpartner te laten doen en dat aandoen in het spel te betrekken/op een lekkere manier te (laten) doen.
Jij die je in de tussentijd fijn op het geils voor je richt en zo min mogelijk aandacht schenkt aan dat condoom.
Je kop echt zoveel als kan bij tering wat geil houden.

Ik acht de kans groot dat je dan en een condoom hebt dat goed erom zit en je er amper last van hebt (nou ja, altijd iets minder gevoel, maar dat is inherent aan condooms).
Ik ben het er niet mee eens dat het alleen tussen de oren zit. Ik heb in het begin van mijn 2 lange relaties (voordat ze aan de pil gingen) ook normale condooms proberen te gebruiken en die knellen enorm, zo erg dat het voor mij onmogelijk is om verder te gaan (en het slap wordt), verder rollen ze niet af en als ik het echt probeer eromheen te trekken doet het pijn. Nadat beide relaties over waren en ik een beginnende relatie had, gaf een meid mij de tip om ook grotere te kopen. Nu (In de enkele dat ik seks heb) gebruik ik ook de 69mm condooms en ik heb daar nauwelijks problemen mee. Ik ben het er mee eens dat sommige jongens het als excuus proberen te gebruiken om geen condoom te dragen, en aan de hand van foto's hoe erg een condoom kan opblazen had ik nooit in die oplos-directie gedacht, totdat de tip kwam.
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
  donderdag 20 juli 2017 @ 07:35:23 #141
372149 VarkensHart
Ik leef die leven
pi_172543044
TS heeft image side niet op 100% staan :')
pi_172603970
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 23:51 schreef Jhovall het volgende:

[..]

Ik ben het er niet mee eens dat het alleen tussen de oren zit. Ik heb in het begin van mijn 2 lange relaties (voordat ze aan de pil gingen) ook normale condooms proberen te gebruiken en die knellen enorm, zo erg dat het voor mij onmogelijk is om verder te gaan (en het slap wordt), verder rollen ze niet af en als ik het echt probeer eromheen te trekken doet het pijn. Nadat beide relaties over waren en ik een beginnende relatie had, gaf een meid mij de tip om ook grotere te kopen. Nu (In de enkele dat ik seks heb) gebruik ik ook de 69mm condooms en ik heb daar nauwelijks problemen mee. Ik ben het er mee eens dat sommige jongens het als excuus proberen te gebruiken om geen condoom te dragen, en aan de hand van foto's hoe erg een condoom kan opblazen had ik nooit in die oplos-directie gedacht, totdat de tip kwam.
Die ervaring heb ik dus inderdaad ook. Blijft vrij vervelend dat er inderdaad mensen aan de hand van die opblaasvideo's en foto's van het uitrekken van een condoom om een arm / been, denken dat het dan ook echt wel comfortabel om je penis moet passen..
pi_172603979
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 07:35 schreef VarkensHart het volgende:
TS heeft image side niet op 100% staan :')
Origineel man. Erg grappig.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 20:49:47 #144
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172604401
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:35 schreef I. het volgende:

[..]

Die ervaring heb ik dus inderdaad ook. Blijft vrij vervelend dat er inderdaad mensen aan de hand van die opblaasvideo's en foto's van het uitrekken van een condoom om een arm / been, denken dat het dan ook echt wel comfortabel om je penis moet passen..
Niet alleen dat hoor, heb ook wel grote bedpartners gehad om het zo maar even te zeggen. Ging allemaal prima, vaak met gewone maat condoom, alhoewel sommigen de voorkeur hadden voor een grotere maat condoom.

Zo heb ik ook normale maat bedpartners gehad die altijd moeite leken te hebben met condooms. Die volgens eigen zeggen er altijd last van hadden. Maar waarbij bleek dat als de geilheid maar hoog genoeg opliep en de aandacht niet zo op dat condoom lag het prima ging.

Ipv zo met de hakken achterover te gaan zou je ook gewoon mijn advies kunnen proberen (met een grote maat condoom). Je hebt weinig te verliezen ermee, het experimenteren op zichzelf is gewoon leuk. Het ergste wat je kan gebeuren is dat de uitkomst niet veranderd.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172613943
https://condomerie.com/condooms-op-maat

Voor als je evt nog wat meer keuzes wol hebben om te proberen...
  zondag 23 juli 2017 @ 09:10:14 #146
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_172614034
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 08:56 schreef elby1988 het volgende:
https://condomerie.com/condooms-op-maat

Voor als je evt nog wat meer keuzes wol hebben om te proberen...
Ook daar hebben ze niets groter dan maat 69.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  zondag 23 juli 2017 @ 11:16:22 #147
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172616182
Beetje glijmiddel gebruiken (natuurlijk na het aandoen van condoom) kan trouwens ook helpen. Dan trekt het condoom wat minder.
Wel opletten dat het een condoom vriendelijk glijmiddel is.
pi_172627696
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 09:10 schreef embedguy het volgende:

[..]

Ook daar hebben ze niets groter dan maat 69.
Maak je ook niet zo druk. Dan gaat prima wezen
pi_172644394
Hoe is je sex leven met een omtrek van 18cm? Kan me voorstellen dat het voor veel vrouwen te is. (serieuze vraag).
pi_172644692
Ik vind het wel erg jammer dat mensen hier niet serieus op reageren.

Ik heb hetzelfde probleem, maar daarnaast lukt het mij berhaupt niet om seks te hebben zonder condoom. Omdat ik altijd flauw val bij een erectie...
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')