abonnement Unibet Coolblue
pi_172118270
Oke, om te beginnen had ik voor de planeet de naam Oracle gekozen, maar dat kunnen we nog aan passen.

Wat is het Oracle Contest?


Dit is de wereldkaart van de planeet Oracle (even snel gemaakt, kan nog mooier worden gemaakt. Jij kan één van deze landen claimen, het een naam geven, er een vlag voor (laten) maken en nog veel meer! Met je land kun je meedoen aan het Oracle Contest. Hetzelfde als het Eurovisie Songfestival, maar dan over de hele planeet Oracle. :)

Btw; Vertel eerst maar wat jullie er van vinden, het heeft geen haast! Maar wilde het er vast op zetten want de verveling heeft toegeslagen.. :p

Je kan trouwens ook de geschiedenis van je land bepalen en het aantal inwoners, enzovoort enzovoort :)
pi_172131612
Hmmm, ik had eigenlijk uit het ideeëntopic begrepen dat het de bedoeling was om bestaande landen te gebruiken en daarmee een soort schaduw-ESF te creëren. Ik word zelf niet zo heel wild van het idee om een heel fantasieverhaal te bedenken rond de inzending (en eigenlijk ook niet om dat soort dingen van anderen te lezen).

Ik zou zelf eerder voor een wat strakkere indeling gaan, met voor iedere deelnemer een land, totdat er genoeg mensen meedoen, bijv.:

Fred_B -> Land: Oostenrijk-> Artiest: Hansi Hinterseer -> Lied: In Den Schönen Tiroler Bergen

(In de praktijk zou ik dan misschien op zoek gaan naar een (nog) betere inzending).
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2017 @ 08:56:28 #3
368283 ato
pi_172131868
Ik ben het eens met Fred, sorry Nathvi.
Life can be a bitch, so like it..
pi_172138031
Geeft niet, was maar een idee ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')