abonnement Unibet Coolblue
pi_172164633
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Jouw mening komt toch ook niet elke keer met een bron maar de ander moet dat wel :?
Bij een mening hoeft dat inderdaad niet, als je iets stelt als waarheid dan is argumentatie wel gewenst en dat leer je nu juist op school.

quote:
Het topic gaat over complottheorieën in de klas en dat zelfs kinderen niet meer in officiele verhaaltjes geloven en de jeugd dus steeds meer als lambiekjes en cadjes beginnen te denken . O+
Nou is denken een iets te groot woord voor die 2, denken is wel iets meer dan maar wat roepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2017 14:45:34 ]
pi_172164684
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 13:55 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat is wel een interessant voorbeeld inderdaad. Slavernij is tegenwoordig.sowieso een onnodig gevoelig onderwerp op school. Wat niet nodig is want als je het in die tijdsgeest plaatst snappen de meeste leerlingen wel dat dat een andere tijd was. Kinderen zijn niet dom al denken sommige mensen dat weleens.
Klopt. En als je ook maar iets schrijft waardoor 'de blanke man' minder kwaadaardig lijkt, dan word je meteen afgeschilderd als racist. Op één of andere manier bepaalt het collectieve schuldgevoel toch wel een beetje hoe de geschiedenisboeken geschreven worden. Zo worden de kruistochten gesimplificeerd tot: op een dag wilde de Kerk gewoon een paar moslims bekeren en onthoofden. Terwijl de kruistochten een verdediging was tegen het oprukkende kalifaat dat heel zuidelijk Europa terroriseerde, complete dorpen en steden tot slaven maakte en Jeruzalem had veroverd waar christenen en Joden als minder dan vuil werden behandeld (de gele Jodenster is trouwens een verzinsel van de moslims toentertijd en niet van Hitler maar dat terzijde). Maar de context lijkt soms wel een futiliteit.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:47:17 #103
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_172164688
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:29 schreef Summers het volgende:
Wij zijn de samenleving en het is gewoon verdeel en heers om te doen alsof een deel daarvan gevaarlijke ideeen heeft die er uit bestaan dat de msm en politici niet meer op hun woord worden
geloofd .
Dat zeg ik niet. :)
Ik zeg alleen dat jij kennelijk niet accepteert dat (teveel) afwijkende visies op de samenleving schadelijk kunnen zijn. Dat de afwijkende visies waar het hier over gaat, bijvoorbeeld 'de joden hebben alles gedaan', gevaarlijk kunnen zijn.

En natuurlijk ook de afwijkende visie 'de overheid is verrot en liegt en bedriegt werkelijk alles aan elkaar' is een bedreigende visie. Niet alleen voor de overheid zelf, maar voor de hele samenleving. Kijk maar naar het domestic terrorism (de Don't tread on me's) in Amerika.
quote:
Het is lastig voor machtsposities maar het onderwerp hoort bij de realiteit en kinderen zouden zodanig kritisch nadenken geleerd moeten worden dat ze ook in staat zijn verslagen van hun eigen leiders en instituten kritisch te bekijken en ze te kunnen betrappen op leugens in het dagelijks leven .
Dat is, op zijn minst, best lastig om mensen aan te leren. Het is geen algemene vaardigheid, die iedereen in dezelfde mate heeft en kan trainen ook.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:50:33 #104
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_172164753
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:47 schreef starla het volgende:
Klopt. En als je ook maar iets schrijft waardoor 'de blanke man' minder kwaadaardig lijkt, dan word je meteen afgeschilderd als racist. Op één of andere manier bepaalt het collectieve schuldgevoel toch wel een beetje hoe de geschiedenisboeken geschreven worden. Zo worden de kruistochten gesimplificeerd tot: op een dag wilde de Kerk gewoon een paar moslims bekeren en onthoofden. Terwijl de kruistochten een verdediging was tegen het oprukkende kalifaat dat heel zuidelijk Europa terroriseerde, complete dorpen en steden tot slaven maakte en Jeruzalem had veroverd waar christenen en Joden als minder dan vuil werden behandeld (de gele Jodenster is trouwens een verzinsel van de moslims toentertijd en niet van Hitler maar dat terzijde). Maar de context lijkt soms wel een futiliteit.
Ik ga hier niet heel diep op in nu, maar waar heb je dat beeld (van de kruistochten) vandaan? Dat is namelijk ook een "ietwat" gekleurde voorstelling, voor zover ik weer. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_172164785
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:47 schreef starla het volgende:

[..]

Klopt. En als je ook maar iets schrijft waardoor 'de blanke man' minder kwaadaardig lijkt, dan word je meteen afgeschilderd als racist.
Als dat het geval is zou ik je sociale kringen nog eens heroverwegen :P
quote:
Op één of andere manier bepaalt het collectieve schuldgevoel toch wel een beetje hoe de geschiedenisboeken geschreven worden. Zo worden de kruistochten gesimplificeerd tot: op een dag wilde de Kerk gewoon een paar moslims bekeren en onthoofden.
Uit welk boek heb jij les gehad over de kruistochten? Dit verhaal komt compleet niet overeen met wat mij destijds op school erover is geleerd.
quote:
Terwijl de kruistochten een verdediging was tegen het oprukkende kalifaat dat heel zuidelijk Europa terroriseerde, complete dorpen en steden tot slaven maakte en Jeruzalem had veroverd waar christenen en Joden als minder dan vuil werden behandeld (de gele Jodenster is trouwens een verzinsel van de moslims toentertijd en niet van Hitler maar dat terzijde). Maar de context lijkt soms wel een futiliteit.
Dit op zichzelf is net zo goed een gigantische versimpeling van de kruistochten en alles daaromheen.
Conscience do cost.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:54:20 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172164853
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Jouw mening komt toch ook niet elke keer met een bron maar de ander moet dat wel :?

Het topic gaat over complottheorieën in de klas en dat zelfs kinderen niet meer in officiele verhaaltjes geloven en de jeugd dus steeds meer als lambiekjes en cadjes beginnen te denken . O+
Iets wat toch beter vermeden kan worden...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172164855
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:50 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik ga hier niet heel diep op in nu, maar waar heb je dat beeld (van de kruistochten) vandaan? Dat is namelijk ook een "ietwat" gekleurde voorstelling, voor zover ik weer. :)
Van een moslima nota bene die 'geschiedenis van islam' als cursus geeft.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:56:33 #108
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172164914
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Bij een mening hoeft dat inderdaad niet, als je iets stelt als waarheid dan is argumentatie wel gewenst en dat leer je nu juist op school.

[..]

Nou is denken een iets te groot woord voor die 2, denken is wel iets meer dan maar wat roepen.
en dat vooroordeel noem je zo natuurlijk onderbouwing met bron
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:02:52 #109
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_172165084
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Jouw mening komt toch ook niet elke keer met een bron maar de ander moet dat wel :?

Het topic gaat over complottheorieën in de klas en dat zelfs kinderen niet meer in officiele verhaaltjes geloven en de jeugd dus steeds meer als lambiekjes en cadjes beginnen te denken . O+
Goede ontwikkeling. What a wonderful world this would be :)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_172165099
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:51 schreef ems. het volgende:
Dit op zichzelf is net zo goed een gigantische versimpeling van de kruistochten en alles daaromheen.
Ik gaf kort de context weer. Ben hier niet om een compleet college te geven. Overigens ben ik jaloers op jouw geschiedenisleraren dan, want er werd geen woord gerept over een kalifaat bijvoorbeeld of een beleg van Wenen op 11 september (Bin Laden koos niet zomaar een datum) in de lessen die ik kreeg.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:03:59 #111
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_172165118
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:54 schreef starla het volgende:
Van een moslima nota bene die 'geschiedenis van islam' als cursus geeft.
Ben benieuwd waar zij haar info vandaan haalt, maar dat is pas een 'weg met ons' benadering. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_172165132
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:03 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ben benieuwd waar zij haar info vandaan haalt, maar dat is pas een 'weg met ons' benadering. :)
hehe ;)

Goed geïntegreerd blijkt, ze neemt dezelfde gewoontes over.
I feel kinda Locrian today
pi_172165154
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:56 schreef Summers het volgende:

[..]

en dat vooroordeel noem je zo natuurlijk onderbouwing met bron
Die onderbouwing is heel makkelijk terug te vinden in dit topic
pi_172165194
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:03 schreef starla het volgende:

[..]

Ik gaf kort de context weer. Ben hier niet om een compleet college te geven. Overigens ben ik jaloers op jouw geschiedenisleraren dan, want er werd geen woord gerept over een kalifaat bijvoorbeeld of een beleg van Wenen op 11 september (Bin Laden koos niet zomaar een datum) in de lessen die ik kreeg.
Was het Midden-Oosten in jouw tijd de examenstof? Zo nee dan is het toch niet vreemd dat dit niet behandeld werd, zeker bij een vak als geschiedenis moet je een keuze maken en het zwaartepunt ligt logischerwijs op Nederland zelf.

Je voorbeelden zijn wel erg vergezocht.
pi_172165380
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

Was het Midden-Oosten in jouw tijd de examenstof? Zo nee dan is het toch niet vreemd dat dit niet behandeld werd, zeker bij een vak als geschiedenis moet je een keuze maken en het zwaartepunt ligt logischerwijs op Nederland zelf.

Je voorbeelden zijn wel erg vergezocht.
Vind je? Ik vind dat soort gebeurtenissen best wel belangrijk eigenlijk. Ik leer liever hierover dan over Marokko als examenstof en hoe je verschillende soorten woestijn noemt. Beleg van Wenen is niet minder historisch relevant dan een slag om Berlijn, alleen is die laatste slechts 70 jaar geleden.

Je hebt gelijk dat het niet gek is als je het niet als examenstof hebt gekregen, wat de vraag doet rijzen of je niet breder geschiedenis moet geven i.p.v. één onderwerp kiezen. Ik denk dat het geschiedenis als vak ook leuker maakt.
I feel kinda Locrian today
pi_172165469
Die leraren weten vaak simpele dingen niet eens, ze hebben gewoon iets geleerd uit een boek. Ze kunnen vaak niet eens een beetje creatief denken.

Mensen mogen geloven wat ze willen, dus waarom die leraren zich druk maken om afwijkende visies snap ik niet.
pi_172165511
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Goede ontwikkeling. What a wonderful world this would be :)
Een hele generatie mensen die niets anders kunnen doen dan klagen op internet omdat hun youtubekanaal hun slachtofferschap onderschrijft. Ja, heel wenselijk :7
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:21 schreef Firewarrior het volgende:
Die leraren weten vaak simpele dingen niet eens, ze hebben gewoon iets geleerd uit een boek. Ze kunnen vaak niet eens een beetje creatief denken.
Gelukkig kan jij dat wel toch.
quote:
Mensen mogen geloven wat ze willen, dus waarom die leraren zich druk maken om afwijkende visies snap ik niet.
Misschien moet je een beetje creatief denken om dat te begrijpen.
Conscience do cost.
pi_172165546
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:23 schreef ems. het volgende:

[..]

Een hele generatie mensen die niets anders kunnen doen dan klagen op internet omdat hun youtubekanaal hun slachtofferschap onderschrijft. Ja, heel wenselijk :7

[..]

Gelukkig kan jij dat wel toch.

[..]

Misschien moet je een beetje creatief denken om dat te begrijpen.
Mensen mogen geloven wat ze willen, dus afwijkende visies moeten kunnen, zolang het voor de rest niet van invloed is op de prestaties van die kinderen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2017 15:25:20 ]
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 15:33:05 #119
249559 crew  Lavenderr
pi_172165737
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Jouw mening komt toch ook niet elke keer met een bron maar de ander moet dat wel :?

Het topic gaat over complottheorieën in de klas en dat zelfs kinderen niet meer in officiele verhaaltjes geloven en de jeugd dus steeds meer als lambiekjes en cadjes beginnen te denken . O+
Je gaat er maar gewoon van uit dat dit soort dingen in de klas besproken worden.
pi_172165778
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:17 schreef starla het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind dat soort gebeurtenissen best wel belangrijk eigenlijk. Ik leer liever hierover dan over Marokko als examenstof en hoe je verschillende soorten woestijn noemt. Beleg van Wenen is niet minder historisch relevant dan een slag om Berlijn, alleen is die laatste slechts 70 jaar geleden.
Voor algemeen vormend onderwijs vind ik het minder interessant dan het ontstaan van Nederland.

quote:
Je hebt gelijk dat het niet gek is als je het niet als examenstof hebt gekregen, wat de vraag doet rijzen of je niet breder geschiedenis moet geven i.p.v. één onderwerp kiezen. Ik denk dat het geschiedenis als vak ook leuker maakt.
Het probleem daarmee is dat je dan de hele week geschiedenis les krijgt, dat lijkt me ook niet zo zinvol.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:35:00 #121
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_172165781
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:25 schreef Firewarrior het volgende:
Mensen mogen geloven wat ze willen, dus afwijkende visies moeten kunnen, zolang het voor de rest niet van invloed is op de prestaties van die kinderen.
Er wordt verder ook nergens gezegd dat afwijkende visies niet kunnen of mogen. Er wordt alleen gezegd dat bepaalde afwijkende visies schadelijk kunnen zijn of risico's op kunnen leveren (en dat lijkt me evident) voor de samenleving.

En kennelijk worstelen docenten met dit soort theorieën, omdat die hardnekkig en niet zomaar weg te bagatelliseren of met feiten weg te wuiven zijn. Dan kan ik me voorstellen dat je docenten handvatten mee wil geven om bepaalde stukken uit de les beter te kunnen duiden.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_172165893
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:35 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Er wordt verder ook nergens gezegd dat afwijkende visies niet kunnen of mogen. Er wordt alleen gezegd dat bepaalde afwijkende visies schadelijk kunnen zijn of risico's op kunnen leveren (en dat lijkt me evident) voor de samenleving.

En kennelijk worstelen docenten met dit soort theorieën, omdat die hardnekkig en niet zomaar weg te bagatelliseren of met feiten weg te wuiven zijn. Dan kan ik me voorstellen dat je docenten handvatten mee wil geven om bepaalde stukken uit de les beter te kunnen duiden.
Op school leren ze je ook dingen die niet waar zijn. Zoals dat Columbus Amerika ontdekte.

Sommige van die "complottheorieën" beginnen nu uit te komen. Straks zullen veel van die theorieën als waarheid naar boven komen.
pi_172165931
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:25 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Mensen mogen geloven wat ze willen, dus afwijkende visies moeten kunnen, zolang het voor de rest niet van invloed is op de prestaties van die kinderen.
En dat is dus precies het dilemma wat aangekaart wordt. Puberende kinderen lezen allerlei spannende verhalen over complotten op internet en denken het beter te weten dan hun leraren. Niemand houdt ze tegen om "afwijkende visies" te hebben maar op het moment dat ze bepaalde zaken weigeren te leren omdat hun youtube-vrienden zeggen dat iets op een andere manier gebeurt is gaat het verkeerd.

Verder lijkt het me trouwens geen gigantisch probleem. Slecht cijfer en verder gaan. Je kan ze niet allemaal redden. En doorgaans is het niet meer dan een fase, waarvan er best veel zijn in die periode van de jeugd :P
Conscience do cost.
pi_172166009
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:38 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Op school leren ze je ook dingen die niet waar zijn. Zoals dat Columbus Amerika ontdekte.

Sommige van die "complottheorieën" beginnen nu uit te komen. Straks zullen veel van die theorieën als waarheid naar boven komen.
Columbus was wel degene die een hele volksverhuizing op poten zette. Maar tegelijkertijd ook de inheemse bevolking tot slaaf maakte en met zijn Europese invasie allemaal ziektes meebracht die +90% van de indianen de dood injoeg.
pi_172166202
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Columbus was wel degene die een hele volksverhuizing op poten zette. Maar tegelijkertijd ook de inheemse bevolking tot slaaf maakte en met zijn Europese invasie allemaal ziektes meebracht die +90% van de indianen de dood injoeg.
De Indianen hadden Amerika al ontdekt. En de vikingen waren er ook al geweest voordat Columbus was geboren.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:59:38 #126
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172166296
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:53 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

De Indianen hadden Amerika al ontdekt. En de vikingen waren er ook al geweest voordat Columbus was geboren.
Het was het verbinden van de Oude en de Nieuwe Wereld. Daarom wordt dat zo uitgelegd.
pi_172166483
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:53 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

De Indianen hadden Amerika al ontdekt. En de vikingen waren er ook al geweest voordat Columbus was geboren.
Met zo'n post geef je aan dat je eerst een cursus begrijpend lezen nodig hebt.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:11:00 #128
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_172166580
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:38 schreef Firewarrior het volgende:
Op school leren ze je ook dingen die niet waar zijn. Zoals dat Columbus Amerika ontdekte.
Geen idee wat er precies in mijn boek stond, maar Columbus is ook 'de ontdekker van Amerika'. Dat de Vikingen en misschien nog wel anderen hem eventueel voor waren is irrelevant voor de context. :)

Het is ook niet per se 'fout' om te zeggen dat Columbus een belangrijke zeevaarder en ontdekker van Amerika was.

Wat ChrisCarter zegt eigenlijk.
quote:
Sommige van die "complottheorieën" beginnen nu uit te komen. Straks zullen veel van die theorieën als waarheid naar boven komen.
Hoe bedoel je, uitkomen? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_172167135
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Met zo'n post geef je aan dat je eerst een cursus begrijpend lezen nodig hebt.
Ik verklaarde wat ik bedoelde. Op jouw post had ik verder niks te zeggen.
pi_172167171
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:11 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Geen idee wat er precies in mijn boek stond, maar Columbus is ook 'de ontdekker van Amerika'. Dat de Vikingen en misschien nog wel anderen hem eventueel voor waren is irrelevant voor de context. :)

Het is ook niet per se 'fout' om te zeggen dat Columbus een belangrijke zeevaarder en ontdekker van Amerika was.

Wat ChrisCarter zegt eigenlijk.

[..]

Hoe bedoel je, uitkomen? :)
In complottheorieën staan veel dingen beschreven. Straks zal misschien naar voren komen dat veel complottheorieën waar zijn. Daarnaast zullen sommige dingen die vanuit complottheorieën voorspelt zijn mogelijk gebeuren.
pi_172168627
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:33 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

In complottheorieën staan veel dingen beschreven. Straks zal misschien naar voren komen dat veel complottheorieën waar zijn. Daarnaast zullen sommige dingen die vanuit complottheorieën voorspelt zijn mogelijk gebeuren.
Precies,

Misschien. ..
Voorspellingen ..
Mogelijk. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172168987
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:33 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

In complottheorieën staan veel dingen beschreven. Straks zal misschien naar voren komen dat veel complottheorieën waar zijn. Daarnaast zullen sommige dingen die vanuit complottheorieën voorspelt zijn mogelijk gebeuren.
Ja. En mogelijk regent het opeens koeien.
Conscience do cost.
pi_172169137
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:38 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Op school leren ze je ook dingen die niet waar zijn. Zoals dat Columbus Amerika ontdekte.


Dat heeft hij ook gedaan, dus je stelling is onzin.
Dat hij daarin niet de enige was is niet relevant in die context
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:30:36 #134
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172171340
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 17:59 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat heeft hij ook gedaan, dus je stelling is onzin.
Dat hij daarin niet de enige was is niet relevant in die context
Dat heeft hij niet.

Weer een voorbeeld waarbij je je wolternoordhoffkennis etaleert
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:53:47 #135
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_172171994
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat heeft hij niet.

Weer een voorbeeld waarbij je je wolternoordhoffkennis etaleert
Mooie aanduiding, het zou toegevoegd moeten worden in De Dikke van Dale.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_172172365
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat heeft hij niet.

Dat heeft hij wel, helaas. Maar ongetwijfeld laat jij je emoties los op het woord 'ontdekken' en gaat er allemaal gekke dingen bij bedenken om er weer een soort verhaal van school-censuur omheen te verzinnen.

Columbus heeft, net als een hoop andere volken, Amerika ontdekt. Zo simpel is het.
Conscience do cost.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:26:23 #137
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172173007
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mooie aanduiding, het zou toegevoegd moeten worden in De Dikke van Dale.
Onder het kopje drogredeneren.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:30:49 #138
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172173114
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:21 schreef Firewarrior het volgende:
Die leraren weten vaak simpele dingen niet eens, ze hebben gewoon iets geleerd uit een boek. Ze kunnen vaak niet eens een beetje creatief denken.

Mensen mogen geloven wat ze willen, dus waarom die leraren zich druk maken om afwijkende visies snap ik niet.
neem basale wiskunde regeltjes als breuken.

Het is zelf zo sneu dat vwo-examen Nederlands niet zonder dt en gramaticale fouten kan.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:33:29 #139
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172173181
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat heeft hij wel, helaas. Maar ongetwijfeld laat jij je emoties los op het woord 'ontdekken' en gaat er allemaal gekke dingen bij bedenken om er weer een soort verhaal van school-censuur omheen te verzinnen.

Columbus heeft, net als een hoop andere volken, Amerika ontdekt. Zo simpel is het.
nee dat heeft hij misschien voor zichzelf. Voor de Europeaan of mensen volstrekt niet.
hoe komt het toch dat ook jij niet verder komt dan je groep 6 wolternoordhoffkennis
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:54:24 #140
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172173972
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee dat heeft hij misschien voor zichzelf. Voor de Europeaan of mensen volstrekt niet.
hoe komt het toch dat ook jij niet verder komt dan je groep 6 wolternoordhoffkennis
Aldus de man die niet verder komt dan krachttermen en oneliners.
pi_172174033
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

neem basale wiskunde regeltjes als breuken.

Het is zelf zo sneu dat vwo-examen Nederlands niet zonder dt en gramaticale fouten kan.
Heb je weleens op je eigen Nederlands gelet? :D Ik ging er eigenlijk vanuit dat jij uberhaupt nooit naar school was geweest. Niet dat het veel uitmaakt verder, mijn spelling is ook allesbehalve foutloos. Maar dat jij nu slim zit te doen terwijl je ondertussen de grootste moeite hebt met zowel schrijven als lezen staat een beetje knudde.
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee dat heeft hij misschien voor zichzelf. Voor de Europeaan of mensen volstrekt niet.
hoe komt het toch dat ook jij niet verder komt dan je groep 6 wolternoordhoffkennis
Heeft hij wel, helaas. Weleens over nagedacht om toch nog een keer school af te maken?
Conscience do cost.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:14:26 #142
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172174795
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 17:53 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja. En mogelijk regent het opeens koeien.
Dat zei men tot een paar weken geleden ook als je zei dat cnn fake nieuws was . De leugens blijven uitkomen en het bewijs blijft zich opstapelen dat alles goedpraten ver van de werkelijkheid ligt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172174928
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

neem basale wiskunde regeltjes als breuken.

Het is zelf zo sneu dat vwo-examen Nederlands niet zonder dt en gramaticale fouten kan.
:?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:23:53 #144
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_172175151
‘Heterosexual Pride Day’ is trending top worldwide, because of course it is

De regenboogjes doen weer es een huilie over de 'cishet people'. :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:40:16 #145
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172175839
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat heeft hij wel, helaas. Maar ongetwijfeld laat jij je emoties los op het woord 'ontdekken' en gaat er allemaal gekke dingen bij bedenken om er weer een soort verhaal van school-censuur omheen te verzinnen.

Columbus heeft, net als een hoop andere volken, Amerika ontdekt. Zo simpel is het.
Dan houd jij toch alleen vast aan dat idee . Andere mensen veranderen hun mening .

http://time.com/3495071/indigenous-peoples-day/

quote:
Earlier this month, the Seattle City Council unanimously voted to recognize Indigenous Peoples' Day as an alternative to Columbus Day, following in the footsteps of Minneapolis, which made the same decision in April of this year. But both cities were late to the game compared to Berkeley, Calif., which in 1992 became the first city in the country to formally recognize a new holiday challenging the idea that Christopher Columbus "discovered" America with his 1492 voyage.

Back in 1992, then-Mayor of Berkeley Loni Hancock told TIME Magazine that Columbus Day celebrations have been "Eurocentric and [have] ignored the brutal realities of the colonization of indigenous peoples."

"[Columbus] was one of the first Europeans to get to the American continent, but there was a lot of history that came after that in terms of the wiping out of native people," Hancock says. "It just didn't seem appropriate. It seemed like a reemphasizing of history and recognizing that to be very ethnocentric really diminishes us all."
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:40:18 #146
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_172175840
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat zei men tot een paar weken geleden ook als je zei dat cnn fake nieuws was . De leugens blijven uitkomen en het bewijs blijft zich opstapelen dat alles goedpraten ver van de werkelijkheid ligt .
Cnn is niet de enige, ze doen er allemaal aan mee. Dat cnn de zwartepiet krijgt momenteel zal wel een onderdeeltje zijn van de big psyop.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 21:41:31 #147
249559 crew  Lavenderr
pi_172175891
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

neem basale wiskunde regeltjes als breuken.

Het is zelf zo sneu dat vwo-examen Nederlands niet zonder dt en gramaticale fouten kan.
Pleit jij nu voor beter taalonderwijs? Ik dacht dat jij onderwijs indoctrinatie vond?
pi_172175892
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:23 schreef controlaltdelete het volgende:
‘Heterosexual Pride Day’ is trending top worldwide, because of course it is

De regenboogjes doen weer es een huilie over de 'cishet people'. :{w
Je bedoelt dat de regenboogjes constateren dat de chisets huilie huilie aan het doen zijn...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:47:33 #149
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172176135
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan houd jij toch alleen vast aan dat idee . Andere mensen veranderen hun mening .

http://time.com/3495071/indigenous-peoples-day/

[..]

Je beseft dat wat je quote juist bevestigt dat Columbus amerika heeft ontdekt?
pi_172176165
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Pleit jij nu voor beter taalonderwijs? Ik dacht dat jij onderwijs indoctrinatie vond?
Altijd heerlijk, die adhoc argumenten :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')