abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172200833
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:20 schreef Summers het volgende:
Vervang atheist met conspiracy theorist en god met de staat en in het westen zijn de machthebbers geen haar beter en demoniseren net zo goed elke groep vanwege een denkwijze die machtsverlies op zou leveren .

Ook daar word het voorgesteld als iets wat de samenleving bedreigd en terrorisme in de hand werkt . Ik durf niet te zeggen welk volk er meer in trapt als ze staatspropaganda krijgen .

En weer zo'n onbegrijpelijke post. Waarom vervangen? Wat is de zin er van?
  woensdag 5 juli 2017 @ 22:20:16 #227
175455 Summers
Know Thyself
pi_172202845
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 21:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En weer zo'n onbegrijpelijke post. Waarom vervangen? Wat is de zin er van?
De zingeving van het kijken en vergelijken van een filmpje is subjectief en moeten mensen voor zichzelf invullen en werkt bij alle informatie hetzelfde . Je kijkt wel of je kijkt niet maar je word alleen wijzer bij kijken en dat zorgt voor begrip .
You will have to live with the consequences of everything you say . What you say can preserve live or destroy it ; so you must accept the consequences of your words # .No army can stop an idea who's time has come .
pi_172205833
quote:
Vervang atheist met conspiracy theorist en god met de staat en in het westen zijn de machthebbers geen haar beter en demoniseren net zo goed elke groep vanwege een denkwijze die machtsverlies op zou leveren .

Ook daar word het voorgesteld als iets wat de samenleving bedreigd en terrorisme in de hand werkt . Ik durf niet te zeggen welk volk er meer in trapt als ze staatspropaganda krijgen .

Zo kan je alles wel vervangen om een onwenselijke situatie te creŽeren, dus what's the point? Inzicht kun je inderdaad niet aanreiken, je maakt een mooi schoolvoorbeeld.
pi_172205928
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:15 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Zelfs al zouden hier belachelijke regels bestaan, er hard tegen ingaan is zinloos want Fok! is niet een site zonder regels en het is bovendien niet jouw eigendom. Thuis bepaal jij of ik mijn schoenen met bagger aan de zolen aan mag houden of niet, zelfde hier.. Als jij niet de oprichter van deze site bent of niet in dienst staat van dan ben je gewoon net als nu een passant die zich aan de regels moet houden. Doe je dat niet dan wordt je erop gewezen of in het uiterste geval geband. Net zoals ik je mijn huis uit zou trappen als jij jouw vrijheden bij mij thuis zou willen invoeren. Opgetieft.

Er zijn wat dat betreft genoeg sites waar je de grenzen van de wet kunt opzoeken en als jij dat allemaal ook al gezien hebt dan kun je je eigen blog of forum oprichten en kijken tot hoever je kunt gaan.
Ik maak juist een reactie tegen het punt van Summers dat er te snel antisemitisme geroepen wordt. Antisemitisme kan maar ťťn ding zijn, en de definitie daarvan staat vast.
pi_172206473
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik rapporteer het wel als iemand weer eens een keer uit het niets anti semitisme roept of niet kan wachten om een ander daarmee te associeren bedoeld om de ander in diskrediet te brengen . Misschien dat dat duidelijker is . Discriminatie en laster hoort ook nog in het rijtje thuis .
Top!
pi_172206479
quote:

Mja, dat loopt op alle fronten mank. .
pi_172213954
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Daarbij is de definitie niet echt open tot interpretatie, het kan amper misbruikt worden.
Terwijl het het juist het meest misbruikte woord is.

Iedere discussie doodslaand. Dat woord is een wapen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172213963
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Terwijl het het juist het meest misbruikte woord is.

Iedere discussie doodslaand. Dat woord is een wapen
Noem maar een voorbeeld. Ohja, daar deed je niet aan.

Zie jou trouwens ook vaak zat dingen roepen als "kutjood" enzo, dat is nou eenmaal antisemitisme. Dat je dat wilt uiten, is jouw probleem, maar dan ben je hier niet aan het goede adres.
pi_172214401
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Noem maar een voorbeeld. Ohja, daar deed je niet aan.

Zie jou trouwens ook vaak zat dingen roepen als "kutjood" enzo, dat is nou eenmaal antisemitisme. Dat je dat wilt uiten, is jouw probleem, maar dan ben je hier niet aan het goede adres.
Dat heb ik wel. Het wordt verwijderd. Ergo bevestiging wat het woord voor bedoelt is

Echter in Nederland heerst een zelfcensurerende politieke correctheid.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172214499
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat heb ik wel. Het wordt verwijderd. Ergo bevestiging wat het woord voor bedoelt is

Echter in Nederland heerst een zelfcensurerende politieke correctheid.
Wat lul je nou? Ten eerste reageer je niet eens in correct Nederlands in een topic over indoctrinatie in de klas, dus weinig recht van spreken heb je al niet. Maar goed, wŠt heb je wel? :?

Jij scheldt joden uit voor "kutjoden," vertoont dus antisemitisme, en dat wordt verwijderd. Dat is voor jou een bevestiging dat de term antisemitisme incorrect gehanteerd wordt? :') Dan snap je er echt helemaal niks van.
pi_172214698
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Ten eerste reageer je niet eens in correct Nederlands in een topic over indoctrinatie in de klas, dus weinig recht van spreken heb je al niet. Maar goed, wŠt heb je wel? :?

Jij scheldt joden uit voor "kutjoden," vertoont dus antisemitisme, en dat wordt verwijderd. Dat is voor jou een bevestiging dat de term antisemitisme incorrect gehanteerd wordt? :') Dan snap je er echt helemaal niks van.
denk dat jij het niet helemaal snapt.

Denk eens verder dan opgelegde opgedrongen denkkaders
pi_172214807
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tering, zo moeilijk is de discussie niet, kan je niet eens inhoudelijk reageren? :')

Ik stel een paar hele simpele vragen, zijn die te moeilijk om te beantwoorden?
  donderdag 6 juli 2017 @ 14:12:25 #238
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_172214832
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En flats daar hebben we de volgende inhoudsloze hersenscheet van lambiekje.

Het is jammer dat jij niet in staat bent om begrijpend te lezen want dan zal het je misschien duidelijk worden dat juist degene waar je mee discussieert wel verder nadenken terwijl jij al niet eens tot denken komt.
pi_172215190
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Tering, zo moeilijk is de discussie niet, kan je niet eens inhoudelijk reageren? :')

Klopt.
Dus dan krijg je van die omtrekkende bewegingen
  donderdag 6 juli 2017 @ 15:22:04 #240
175455 Summers
Know Thyself
pi_172216653
quote:
13s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:12 schreef Chewie het volgende:

[..]

En flats daar hebben we de volgende inhoudsloze hersenscheet van lambiekje.

Het is jammer dat jij niet in staat bent om begrijpend te lezen want dan zal het je misschien duidelijk worden dat juist degene waar je mee discussieert wel verder nadenken terwijl jij al niet eens tot denken komt.
Dat jij iets niet begrijpt betekend niet automatisch dat een a
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:11 schreef illusions het volgende:

[..]

In een discussie kan je weleens gevraagd worden verder te denken dan je eigen kaders als de inhoud daarom vraagt anders zou je nooit iets nieuws leren en alleen maar kennis uit het verleden herkauwen die misschien wel niet meer van toepassing is .
You will have to live with the consequences of everything you say . What you say can preserve live or destroy it ; so you must accept the consequences of your words # .No army can stop an idea who's time has come .
  donderdag 6 juli 2017 @ 15:25:10 #241
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_172216745
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:22 schreef Summers het volgende:

[..]

[..]

In een discussie kan je weleens gevraagd worden verder te denken dan je eigen kaders als de inhoud daarom vraagt anders zou je nooit iets nieuws leren en alleen maar kennis uit het verleden herkauwen die misschien wel niet meer van toepassing is .
Maar wat in lambiekjes post geeft jou te denken dat hij verder denkt? Het is toch dom geroeptoeter zonder ook maar enige vorm van argumentatie en dat al zo ongeveer 10 jaar
pi_172216979
quote:

[..]

[..]

Als je gewoon mijn post eens zou lezen, zou je misschien begrijpen dat het een compleet debiele reactie is. :D
pi_172217003
quote:

[..]

[..]

Vooruit, ik stel jou de vraag:

Jij scheldt joden uit voor "kutjoden," vertoont dus antisemitisme, en dat wordt verwijderd. Dat is voor jou een bevestiging dat de term antisemitisme incorrect gehanteerd wordt?

Is dit moeilijk te beantwoorden?
  donderdag 6 juli 2017 @ 15:35:30 #244
175455 Summers
Know Thyself
pi_172217043
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:25 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar wat in lambiekjes post geeft jou te denken dat hij verder denkt? Het is toch dom geroeptoeter zonder ook maar enige vorm van argumentatie en dat al zo ongeveer 10 jaar
Waarschijnlijk ging Lambiekje die 10 jaar onderzoeken omdat hij de onderwerpen serieus nam zodat hij zich al die jaren een beeld kon vormen terwijl jij al die tijd niks wijzer bent geworden van het debunken en nooit verder komt dan dat alles gek klinkt en uit het niets komt terwijl jij die afgelopen 10 jaar ook vrij was om te kiezen waar je je in verdiepte .
pi_172217079
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:35 schreef Summers het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ging Lambiekje die 10 jaar onderzoeken omdat hij de onderwerpen serieus nam zodat hij zich al die jaren een beeld kon vormen terwijl jij al die tijd niks wijzer bent geworden van het debunken en nooit verder komt dan dat alles gek klinkt en uit het niets komt terwijl jij die afgelopen 10 jaar ook vrij was om te kiezen waar je je in verdiepte .
Je slaat de plank volledig mis. Misschien moet je met Lambiekje trouwen, kunnen jullie lekker langs elkaar heen praten. ^O^
pi_172217103
Overigens moet je om iets te debunken eerst de kwestie serieus overwegen, anders valt er niets te debunken. Dat gaat sowieso al verder dan die hersenscheten die hier rondgaan.
  donderdag 6 juli 2017 @ 15:39:19 #247
175455 Summers
Know Thyself
pi_172217144
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Vooruit, ik stel jou de vraag:

Jij scheldt joden uit voor "kutjoden," vertoont dus antisemitisme, en dat wordt verwijderd. Dat is voor jou een bevestiging dat de term antisemitisme incorrect gehanteerd wordt?

Is dit moeilijk te beantwoorden?
de plaat blijft bij je hangen :O
pi_172217177
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:39 schreef Summers het volgende:

[..]

de plaat blijft bij je hangen :O
Nee hoor, jij maakt een insinuatie, dus ik herhaal de vraag nogmaals. Kennelijk ben jij ook niet begaafd genoeg om een inhoudelijke reactie te maken.
  donderdag 6 juli 2017 @ 15:43:35 #249
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_172217264
quote:

[..]

Wat een antwoord :')

Maar uit welk geroeptoeter blijkt nu dat Lambiekje aan het onderzoeken is geweest?
  donderdag 6 juli 2017 @ 15:48:31 #250
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172217398
quote:

[..]

Lambiekje is in de loop van de jaren alleen maar extremer geworden. Die heb ik nooit betrapt op enig kritisch vermogen, of een vermogen om nuance te snappen. Denk niet dat dat veel met wijzer worden te maken heeft.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')