Nouja het is toch een onomstotelijk feit dat building 7 nooit geraakt is.quote:Op zondag 2 juli 2017 14:34 schreef ChrisCarter het volgende:
De definitie van "feiten" heb ik zelden zo licht gebruikt zien worden.
Noch een van de andere WTC-gebouwen.quote:Op zondag 2 juli 2017 14:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja het is toch een onomstotelijk feit dat building 7 nooit geraakt is.
Daar zijn brandende brokstukken in terecht gekomen. Zie het 9/11 topicquote:Op zondag 2 juli 2017 14:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja het is toch een onomstotelijk feit dat building 7 nooit geraakt is.
quote:Op zondag 2 juli 2017 14:42 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Daar zijn brandende brokstukken in terecht gekomen. Zie het 9/11 topic
Nou wat een 'feiten' ... Dan mag die leerling wel eens goed gaan praten met de natuurkunde docent.quote:Op zondag 2 juli 2017 14:31 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Complottheorieën in de klas zijn veel voorkomend en grijpen snel om zich heen. Hoe ga je als docent het gesprek aan? En wie zijn de mensen die belang hebben bij het verspreiden van desinformatie?
Directies en docenten maken zich zorgen. Ze zien een groeiende groep jongeren die zich hier niet thuis voelen, jongeren die bovendien allerlei problemen hebben en zich vaak op sleeptouw laten nemen door sociale media.
De invloed daarvan is groot en daar heeft het onderwijs nauwelijks antwoord op. Daarom heeft het ministerie van Onderwijs ook groot onderzoek gedaan naar afwijkende visies in de klas. Minister Bussemaker pleit in EenVandaag voor een brede maatschappelijke discussie en meer training voor docenten.
Docent Bart Hoogendijk van het Pierson College in Den Bosch, werkt op een normale overwegend blanke school. Twee jaar geleden besloot hij zijn leerlingen uit een 4 HAVO-klas. Hij peilde bij sommige leerlingen hun visie op complottheorieën. Zijn conclusies: “Opvallend is het wantrouwen van mijn leerlingen naar de (wereld)politiek. Politici hebben volgens veel leerlingen regelmatig banden met criminelen en/of zij laten zich beïnvloeden door derden al dan niet in ruil voor invloed, macht of geld. Het idee dat een geheim genootschap de werkelijke macht in handen heeft krijgt eveneens redelijk veel instemming.”
http://buitenland.eenvand(...)_probleem_in_de_klas
Meester : op 9/11 vielen terroristen met stanleymessen een aanslag uit op de WTC torens door gekaapte vliegtuigen het gebouw in te jagen.
Leerling: ... hahahahahaha nee hoor meester, je loopt achter.
Aluminium vleugels kunnen niet door staal heen, ooggetuigen zeggen dat het een raket was, ooggetuigen zeggen dat ze bommen hebben gehoord en gevoeld, en gebouw 7 stortte in zonder ooit geraakt te zijn.
Best rot als je leraar bent en je leerling wijst je even op de feiten.
nee natuurkunde docent mag gaan uitleggen waarom de wetten van Newton niet golden op dinsdag 11 september 2001quote:Op zondag 2 juli 2017 14:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou wat een 'feiten' ... Dan mag die leerling wel eens goed gaan praten met de natuurkunde docent.
Nou Van Druten, laten we dat nu es gewoon niet doen en gewoon het boekje volgen.quote:Op zondag 2 juli 2017 15:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee natuurkunde docent mag gaan uitleggen waarom de wetten van Newton niet golden op dinsdag 11 september 2001
Die mag aan jou dan eerst eens uitleggen hoe absurd die claim van je is.quote:Op zondag 2 juli 2017 15:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee natuurkunde docent mag gaan uitleggen waarom de wetten van Newton niet golden op dinsdag 11 september 2001
Wat een raar beeld heb jij van scholen.quote:Op zondag 2 juli 2017 15:29 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Nou Van Druten, laten we dat nu es gewoon niet doen en gewoon het boekje volgen.
Ik wil niet dat er volgende week op de Rotary slecht over onze school-van-naam gesproken gaat worden...
het gaat om hoog op ranking staan. En daarbij hoort examenvervalsing, onjuiste voorlichting, leerlingen dwangmatig laten afzien van examens enz.quote:Op zondag 2 juli 2017 15:59 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat een raar beeld heb jij van scholen.
is niet absurd. Het wordt absurd als je het officiele standpunt aanhoud.quote:Op zondag 2 juli 2017 15:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die mag aan jou dan eerst eens uitleggen hoe absurd die claim van je is.
Wat? Heb ik nog nooit van gehoord. Waarom zou men dat doen?quote:Op zondag 2 juli 2017 16:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het gaat om hoog op ranking staan. En daarbij hoort examenvervalsing, onjuiste voorlichting, leerlingen dwangmatig laten afzien van examens enz.
School is niet voor educatie
https://demonitor.ncrv.nl(...)loten-van-eindexamenquote:Op zondag 2 juli 2017 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat? Heb ik nog nooit van gehoord. Waarom zou men dat doen?
En jij denkt dat dit de norm is?quote:Op zondag 2 juli 2017 16:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
https://demonitor.ncrv.nl(...)loten-van-eindexamen
En kennelijk is het dermate vaak voorkomend dat De Monitor er een programma aan besteed
Wat ik al zeg. Het gaat om rankings
Wat is er mis met de Rotary?quote:Op zondag 2 juli 2017 15:29 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Nou Van Druten, laten we dat nu es gewoon niet doen en gewoon het boekje volgen.
Ik wil niet dat er volgende week op de Rotary slecht over onze school-van-naam gesproken gaat worden...
Ipv het 'standpunt' van Alex "fucking" Jones? oidquote:Op zondag 2 juli 2017 16:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
is niet absurd. Het wordt absurd als je het officiele standpunt aanhoud.
sinds de invoering van rankings jaquote:
Ik denk dat je onderaan de lijst wel een paar scholen tegenkomt die bij jouw kijk op de wereld passen.quote:Op zondag 2 juli 2017 16:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het gaat om hoog op ranking staan. En daarbij hoort examenvervalsing, onjuiste voorlichting, leerlingen dwangmatig laten afzien van examens enz.
School is niet voor educatie
Ben je ooit wel eens bij een school binnen geweest?quote:Op zondag 2 juli 2017 16:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het gaat om hoog op ranking staan. En daarbij hoort examenvervalsing, onjuiste voorlichting, leerlingen dwangmatig laten afzien van examens enz.
School is niet voor educatie
Waarom zijn het dan maar 30 gevallen? Iemand faalt dan wel heel hard om dit voor al die 200.000 gevallen in te voeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |