abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 2 juli 2017 @ 11:39:05 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172108813
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172109048
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2017 11:24 schreef mjan het volgende:

[..]

GcJoel is full-blown stalkermode gegaan? :o
Die had ik denk ik wel herkend.. Want ik ben zelf ook een stalker self proclaimed detective.
  Official ESF Kreviewer zondag 2 juli 2017 @ 11:52:06 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172109103
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 11:49 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Die had ik denk ik wel herkend.. Want ik ben zelf ook een stalker self proclaimed detective.
Hoe zag ze er ongeveer uit dan?
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_172109147
Ik heb volgens mij nog nooit pekelvlees gegeten
pi_172109327
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 11:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit pekelvlees gegeten
ik ben er niet zo kapot van, maar kan ook komen omdat ik niet vam lever houd ;)
pi_172109787
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 11:49 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Die had ik denk ik wel herkend.. Want ik ben zelf ook een stalker self proclaimed detective.
Maar, hoe zag ze eruit?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_172109851
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:02 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik ben er niet zo kapot van, maar kan ook komen omdat ik niet van lever houd ;)
ik moest van mijn vader vroeger lever eten en dat was enorm vies. Leverworst at ik vroeger wel eens, maar dat heeft niet zo'n sterk smaak (in mijn herinnering)
pi_172109908
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:25 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik moest van mijn vader vroeger lever eten en dat was enorm vies. Leverworst at ik vroeger wel eens, maar dat heeft niet zo'n sterk smaak (in mijn herinnering)
leverworst vind ik ook niks, hou niet van de struktuur en dat droge gevoel...brrrr
pi_172110007
Goedemiddag allemaal,

Brrrr...ga je lezen, hebben ze het over lever. Dat gaat ook niet op het probeerhetnoueensmisschiengaathetlekkerworden lijstje. Smaak is niet lekker, mondgevoel ook niet. Terwijl je me haast wakker mag maken voor een lekkere paté.

Ben ook benieuwd wie de anonieme dame van Frantic was? Zou ze zich hier bekend maken :D

Ik was het in ieder geval niet :D Ben geen jonge dame meer en was ook gewoon thuis.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 2 juli 2017 @ 12:33:02 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172110016
Lever mag je mij voor wakker maken. :Y.
And so is the past
  zondag 2 juli 2017 @ 12:43:26 #11
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172110298
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 11:49 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Die had ik denk ik wel herkend.. Want ik ben zelf ook een stalker self proclaimed detective.
ik had mn vermomming bril met snor op.
tevens zou ik je nooit echt aanspreken natuurlijk
  zondag 2 juli 2017 @ 12:47:27 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172110435
Ik mis toch wel de toeristische stortvloed uit de tijd van de Neel en Smeets, bij de touretappes....

"Het is uit de 12e eeuw, er zit een museum in en je kan er naar toe.""....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172110507
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:47 schreef fietsie het volgende:
Ik mis toch wel de toeristische stortvloed uit de tijd van de Neel en Smeets, bij de touretappes....

"Het is uit de 12e eeuw, er zit een museum in en je kan er naar toe.""....
leg je de lonely planet er toch naast ofzo
  zondag 2 juli 2017 @ 12:56:32 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172110654
Dan moet je er zelf energie in steken; het mooie van Nelissen was dat je gewoon de hele zondagmiddag vegeterend kon gaan liggen luisteren op de bank :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172110972
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:56 schreef fietsie het volgende:
Dan moet je er zelf energie in steken; het mooie van Nelissen was dat je gewoon de hele zondagmiddag vegeterend kon gaan liggen luisteren op de bank :D
Ze zijn nog niet op het franse platteland. Daarvan kreeg ik ook altijd meteen het gevoel, als de tour weg is wil ik al die dorpjes bekijken.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 2 juli 2017 @ 13:09:50 #16
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172110999
Ik heb vrijdag mezelf eens gegoogled en een en ander aan privacysettings gewijzigd her en der. Er bleken youtube playlists openbaar te staan enzo, weinig bijzonders maar toch niet gewenst. Nu achtervolgt Google me of ik iets aan mijn privcayinstellingen wil doen :')
Spoilers!
pi_172111148
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 13:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ze zijn nog niet op het franse platteland. Daarvan kreeg ik ook altijd meteen het gevoel, als de tour weg is wil ik al die dorpjes bekijken.
Wat zijn eigenlijk de redenen dat jij geen rijbewijs hebt?
Hm, dit komt misschien wat aanvallend over, terwijl ik het helemaal niet zo bedoel. Ik ben gewoon weer eens nieuwsgierig :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zondag 2 juli 2017 @ 13:16:41 #18
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172111214
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vrijdag mezelf eens gegoogled en een en ander aan privacysettings gewijzigd her en der. Er bleken youtube playlists openbaar te staan enzo, weinig bijzonders maar toch niet gewenst. Nu achtervolgt Google me of ik iets aan mijn privcayinstellingen wil doen :')
Je kreeg door alle blokkades ineens het profiel "niet goed te stalken" dus vragen ze je het bij te stellen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 2 juli 2017 @ 13:18:07 #19
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172111263
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 13:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je kreeg door alle blokkades ineens het profiel "niet goed te stalken" dus vragen ze je het bij te stellen?
Yup :D En ik had al zo goed als alles dichtgetimmerd wat Google en Facebook betreft. Ik wil het graag gebruiken maar wel voor zover mogelijk op mijn voorwaarden.
Spoilers!
  zondag 2 juli 2017 @ 13:19:32 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172111312
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Yup :D En ik had al zo goed als alles dichtgetimmerd wat Google en Facebook betreft. Ik wil het graag gebruiken maar wel voor zover mogelijk op mijn voorwaarden.
Qua Facebook wordt ik er een beetje simpel van dat het hogere wiskunde lijkt te zijn om bepaalde dingen grondig te blocken.

Als ik iemand's profielfoto like vind ik niet dat 84 mensen daar een notificatie van in hun timeline mogen krijgen bv.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172111350
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 13:14 schreef mjan het volgende:

[..]

Wat zijn eigenlijk de redenen dat jij geen rijbewijs hebt?
Hm, dit komt misschien wat aanvallend over, terwijl ik het helemaal niet zo bedoel. Ik ben gewoon weer eens nieuwsgierig :+
Ogen zijn te slecht. Op een goede dag zie ik (met bril) maximaal 60% en op een slechte ben ik blij met 45%. Nu is de ellende nog groter aan het worden omdat ik ook een leesdeel (dus varifocus) nodig heb en de verschillen tussen correctie veraf en correctie lees eigenlijk te groot is voor 1 glas (maar 2 brillen is onwerkbaar)

En lenzen kunnen niet (na 3x proberen en 3x bijna oog kwijt gestopt met proberen) en laseren etc. kan ook niet (littekens op/in oog). Ik zie ook met angst en beven de diagnose staar tegemoet (zit in de familie) want een lensimplantaat is vrijwel zeker onmogelijk
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 2 juli 2017 @ 13:22:18 #22
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172111395
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 13:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Qua Facebook wordt ik er een beetje simpel van dat het hogere wiskunde lijkt te zijn om bepaalde dingen grondig te blocken.

Als ik iemand's profielfoto like vind ik niet dat 84 mensen daar een notificatie van in hun timeline mogen krijgen bv.
Ik kwam er vrijdag achter dat ik alleen op Facebook te vinden ben met Google in een paar posts die ik op openbare zakelijke profielpagina's heb geschreven. Wanneer je dan op het zoekresultaat klikt, ga je niet naar de betreffende post maar naar de bedrijfspagina. Erg onpraktisch om dingen te verwijderen wanneer het om een drukke pagina gaat. Ik heb nog niet kunnen vinden hoe ik uitzet dat ik zo te Googlen ben.
Spoilers!
pi_172111474
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ogen zijn te slecht. Op een goede dag zie ik (met bril) maximaal 60% en op een slechte ben ik blij met 45%. Nu is de ellende nog groter aan het worden omdat ik ook een leesdeel (dus varifocus) nodig heb en de verschillen tussen correctie veraf en correctie lees eigenlijk te groot is voor 1 glas (maar 2 brillen is onwerkbaar)

En lenzen kunnen niet (na 3x proberen en 3x bijna oog kwijt gestopt met proberen) en laseren etc. kan ook niet (littekens op/in oog). Ik zie ook met angst en beven de diagnose staar tegemoet (zit in de familie) want een lensimplantaat is vrijwel zeker onmogelijk
Jeetje, wat een narigheid :{ Kan me voorstellen dat je bang bent voor verdere achteruitgang. Dan valt 'niet auto kunnen rijden' nogal in het niet.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zondag 2 juli 2017 @ 13:25:43 #24
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172111505
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik kwam er vrijdag achter dat ik alleen op Facebook te vinden ben met Google in een paar posts die ik op openbare zakelijke profielpagina's heb geschreven. Wanneer je dan op het zoekresultaat klikt, ga je niet naar de betreffende post maar naar de bedrijfspagina. Erg onpraktisch om dingen te verwijderen wanneer het om een drukke pagina gaat. Ik heb nog niet kunnen vinden hoe ik uitzet dat ik zo te Googlen ben.
Was dat niet met dit vinkje?

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172111565
Ha, Facebook. Alweer iets dat ik kan negeren O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')