abonnement Unibet Coolblue
pi_172107871
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 10:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ongelooflijk inderdaad. Daardoor verlies je even twee top-10 contenders waarvan er een een sleutelrol had deze Tour.

Sowieso is het amateurisme in het wielrennen soms verbijsterend. Dat ze bijvoorbeeld bij de start van een tijdrit handmatig aftellen en iedereen minimaal een seconde voor "0" vertrekt, in een tijdrit die heel goed op honderdsten beslist kan worden. Iemand moet ze echt even vertellen dat het 2017 is.
Dat heb ik mij al vaker afgevraagd, is er zoiets als een valse start in de reglementen? Idealiter neem je gewoon de tijd vanaf het moment dat de renner vertrekt, maar dat wordt dus niet gedaan?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_172108005
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 10:49 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dat heb ik mij al vaker afgevraagd, is er zoiets als een valse start in de reglementen? Idealiter neem je gewoon de tijd vanaf het moment dat de renner vertrekt, maar dat wordt dus niet gedaan?
Nope, Jos vertelde vanochtend in een interview dat als je met je goede gedrag wacht tot 0, je een seconde verliest op alle concurrenten.
pi_172163636
https://www.instagram.com/p/BWA8icDAxR8/

Kiri had in de Valverde bocht ook al een momentje. :D _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')