abonnement Unibet Coolblue
pi_172341033
Dankjewel allemaal. O+ Het is echt zo typisch L. die foto. _O-

Budda, een drager lijkt me geen overbodige luxe, maar dat had je vast zelf al bedacht. :+ Boekjes, telefoon met filmpjes, veel meer kan ik niet verzinnen. Wij vliegen gelukkig maar 1,5 uur binnenkort, ik hoop haar het grootste gedeelte slapend aan de borst te hebben.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 14:19:17 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172341066
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:09 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik heb nog nooit eerder gevlogen met een baby, de vlucht duurt ruim 9,5 uur.
Iemand snack tips, speelgoed tips? En wat moet ik echt echt niet vergeten.
Pindaflips en maisvingers zijn hier al tijden favoriet!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 11 juli 2017 @ 14:25:19 #253
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_172341199
Haha ja ik neem sowieso mee een boba air voor als we gaan zwemmen enzo, een tula een draagdoek en ik denk ook een ringsling. Dus dat heb ik covered.

Ja een tablet misschien en netflix meuk downloaden is misschien wel slim (of kan dat alleen op telefoon? :?

Wat zijn pindaflips :D echt die chips dingen?

Oh en ik hoop hem ook de merendeel van de tijd slapend aan de borst te hebben :') maar dat is vast wishful thinking
  dinsdag 11 juli 2017 @ 14:38:54 #254
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172341537
Ja die chipsdingen :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 11 juli 2017 @ 14:44:58 #255
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_172341693
Ducttape :+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_172341775
Hoe oud is hij dan buda?
Hier was stickertjes plakken ook iets waarmee we peuter heel lang konden vermaken toen hij lang in de auto moest zitten op weg naar Italië. En dan het liefst overal waar ze eigenlijk niet horen :D
En idd de tablet en maisfingers
pi_172342119
Buda, waarschijnlijk heb je gewoon onboard entertainment bij die vlucht, met ook een redelijk aanbod voor kinderen qua films en muziek, met klm ook Nederlandstalig. Een koptelefoon daarvoor is echter wel noodzakelijk, maar dat lijkt me voor al het geluidmakend spul. En verder speelgoed dat geen lawaai maakt zoals boekjes. Heb je een babyplaats aangevraagd? Zo ja, zorg dan dat je heel vroeg op het vliegveld bent anders geven ze die aan een ander gezin. Wij vonden vooral dat bakje erg handig, al was O met toen 9 maanden al te groot om erin te liggen, erin zitten kon hij wel en dat was met eten (voor ons) erg handig. En verder een draagzak/doek en genoeg luiers mee.

En niet bij het verschonen in het vliegtuig de schone luier even in de wasbak leggen, dat water gaat dan automatisch aan :')
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_172342261
Toen ik tips opzocht, las ik vaak kleine cadeautjes meenemen (nieuwe dingen zijn altijd interessant, en het uitpakken houdt ze ook wel even bezig) en voor 1 van de ouders (als je samen vliegt dus :P) een 'speciale' maaltijd aanvragen (bijv. vegetarisch), omdat die vaak eerder uitgeserveerd worden en ouder 1 kan eten terwijl ouder 2 kind entertaint :+
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:20:53 #259
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172342544
En alles wat je meeneemt voor onderweg ook meenemen voor de terugweg *O*.
Op Curaçao verkopen ze vast geen maïsboogies :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door Burdie op 11-07-2017 17:13:10 ]
KuikenGuppy
  dinsdag 11 juli 2017 @ 16:17:53 #260
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_172343863
Ducttape nemen wij trouwens wel altijd mee met vakantie.. niet voor in het vliegtuig dan.. maar wel hebben we er al wel menig onveilig stopcontact mee afgeplakt op de vakantielocatie :Y
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 11 juli 2017 @ 16:48:29 #261
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_172344513
Selv, wat een heerlijke foto O+ Hoe oud is L nu?

Fijn dat de bv nu goed op gang komt, FF! Dat geeft deze burger moed..
Zijn er hier mensen die ook bijvoeding hebben gegeven en uiteindelijk toch fulltime bv hebben kunnen geven? Hoe lang duurde het ongeveer tot de bijvoeding niet meer nodig was? Ik kan nog wel wat meer bemoedigende verhalen horen, namelijk O-) #kraamtranen

Oh ik zie nu dat je dat in het andere topic had geplaatst :') oh well.. Ben niet zo heel scherp meer de laatste tijd :')
pi_172344748
L. is alweer 5,5 maand. O+

Wat lastig dat de bv nog niet zo goed op gang komt Stroop. Geen tips, maar wel een :* .
pi_172345056
Stroop, wij zijn ook aan de bijvoeding sinds vanmiddag, I know ze feels! :*

Ik verwacht geen volledige bv te gaan kunnen geven, maar alle beetjes tellen mee!
pi_172345400
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:48 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Selv, wat een heerlijke foto O+ Hoe oud is L nu?

Fijn dat de bv nu goed op gang komt, FF! Dat geeft deze burger moed..
Zijn er hier mensen die ook bijvoeding hebben gegeven en uiteindelijk toch fulltime bv hebben kunnen geven? Hoe lang duurde het ongeveer tot de bijvoeding niet meer nodig was? Ik kan nog wel wat meer bemoedigende verhalen horen, namelijk O-) #kraamtranen

Oh ik zie nu dat je dat in het andere topic had geplaatst :') oh well.. Ben niet zo heel scherp meer de laatste tijd :')
Ik hoor hier nog even niet, maar ontlurk hier even voor.

Wij hebben de eerste twee weken bijvoeding gebruikt. Ze wilde niet goed aanhappen en ik kolfde in het begin niet genoeg. Na die twee weken uitsluitend bv en na een week of 3 alles alleen maar live gevoed.
Dat hebben we 13 maanden volgehouden.

Dus kan echt. :Y :*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:10:23 #265
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_172347285
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:18 schreef ingee het volgende:
Stroop, wij zijn ook aan de bijvoeding sinds vanmiddag, I know ze feels! :*

Ik verwacht geen volledige bv te gaan kunnen geven, maar alle beetjes tellen mee!
Ik ben ook bang dat ik niet volledig bv kan geven, maar hoe is het te combineren? Momenteel gaan voedingen zo: eerst bv, dan baby wakker maken ( :')), dan andere borst, dan bijvoeden, dan kolven. Als man thuis is doet hij het bijvoeden en duurt dit een uur, als ik alleen ben anderhalf. Dat is dus niet echt op de langere termijn vol te houden (mede omdat je op een gegeven moment de deur uit wil..).

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:33 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Ik hoor hier nog even niet, maar ontlurk hier even voor.

Wij hebben de eerste twee weken bijvoeding gebruikt. Ze wilde niet goed aanhappen en ik kolfde in het begin niet genoeg. Na die twee weken uitsluitend bv en na een week of 3 alles alleen maar live gevoed.
Dat hebben we 13 maanden volgehouden.

Dus kan echt. :Y :*
Bedankt voor het delen! Zijn jullie cold turkey gestopt of langzaam afgebouwd? Hadden jullie dan niet een heel hard huilende baby? :X
pi_172347984
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:25 schreef Budabuddumbam het volgende:
Haha ja ik neem sowieso mee een boba air voor als we gaan zwemmen enzo, een tula een draagdoek en ik denk ook een ringsling. Dus dat heb ik covered.

Ja een tablet misschien en netflix meuk downloaden is misschien wel slim (of kan dat alleen op telefoon? :?

Wat zijn pindaflips :D echt die chips dingen?

Oh en ik hoop hem ook de merendeel van de tijd slapend aan de borst te hebben :') maar dat is vast wishful thinking
Altijd 2x zoveel schone kleding dan dat je denkt. Want door de spanning kakjepakje, eten/drinken in turbulentie, zweten in een vliegtuig...
pi_172348649
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:10 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Ik ben ook bang dat ik niet volledig bv kan geven, maar hoe is het te combineren? Momenteel gaan voedingen zo: eerst bv, dan baby wakker maken ( :')), dan andere borst, dan bijvoeden, dan kolven. Als man thuis is doet hij het bijvoeden en duurt dit een uur, als ik alleen ben anderhalf. Dat is dus niet echt op de langere termijn vol te houden (mede omdat je op een gegeven moment de deur uit wil..).

[..]

Bedankt voor het delen! Zijn jullie cold turkey gestopt of langzaam afgebouwd? Hadden jullie dan niet een heel hard huilende baby? :X
Dat voeden vreet tijd de eerste maand(en), maar gaat steeds efficiënter. Mijn meiden drinken een fles (70 ml) nu binnen tien minuten, toen we begonnen was het 20 ml in een half uur ongeveer...

En mijn ervaring is dat je met veel kolven (elke twee uur hier in het begin, waarvan s avonds een 'powerpump' sessie van 3x 10 minuten met tussendoor 10 minuten rust) in het begin nog snel je productie kunt verhogen. Ik geloofde twee weken geleden ook nog niet dat ik genoeg melk kon hebben voor 2 baby's. je hebt echt sneller wat vrijheid terug dan dat je nu denkt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:10:01 #268
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172349029
Waarom moet je bijvoeden, stroop?
KuikenGuppy
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:47:10 #269
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_172351866
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:54 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Dat voeden vreet tijd de eerste maand(en), maar gaat steeds efficiënter. Mijn meiden drinken een fles (70 ml) nu binnen tien minuten, toen we begonnen was het 20 ml in een half uur ongeveer...

En mijn ervaring is dat je met veel kolven (elke twee uur hier in het begin, waarvan s avonds een 'powerpump' sessie van 3x 10 minuten met tussendoor 10 minuten rust) in het begin nog snel je productie kunt verhogen. Ik geloofde twee weken geleden ook nog niet dat ik genoeg melk kon hebben voor 2 baby's. je hebt echt sneller wat vrijheid terug dan dat je nu denkt.
Dat klinkt bemoedigend! Ik denk dat ik dat maar eens ga proberen, dat we dan even niet live voeden.

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:10 schreef Burdie het volgende:
Waarom moet je bijvoeden, stroop?
Op dag 5 op advies van de kraamhulp en vk mee begonnen. Ze was redelijk veel afgevallen, had niet de goede plasluiers, huilde heel erg veel en het aanleggen ging niet goed. Na een halve dag bijvoeden was het huilen gestopt, na een dag de goede luiers en begon ze aan te komen.
Op dit moment voelt het als een verplichting: na alleen bv heeft ze duidelijk nog honger, dus wil er niet mee stoppen als de bv duidelijk niet genoeg is.
pi_172352421
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:54 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Dat voeden vreet tijd de eerste maand(en), maar gaat steeds efficiënter. Mijn meiden drinken een fles (70 ml) nu binnen tien minuten, toen we begonnen was het 20 ml in een half uur ongeveer...

En mijn ervaring is dat je met veel kolven (elke twee uur hier in het begin, waarvan s avonds een 'powerpump' sessie van 3x 10 minuten met tussendoor 10 minuten rust) in het begin nog snel je productie kunt verhogen. Ik geloofde twee weken geleden ook nog niet dat ik genoeg melk kon hebben voor 2 baby's. je hebt echt sneller wat vrijheid terug dan dat je nu denkt.
Hoe krijg je dit gecombineerd met je oudste? Ik ben echt benieuwd of ik na de kraamweek nog aan rondjes borst - fles - kolven elke 3 uur toe kom zonder dat R de tent afbreekt.

(Mijn drempel om te stoppen met bv ligt ook wat lager denk ik omdat ik door borstverkleining niet verwacht ooit volledig bv te kunnen geven.)
pi_172355388
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:05 schreef ingee het volgende:

[..]

Hoe krijg je dit gecombineerd met je oudste? Ik ben echt benieuwd of ik na de kraamweek nog aan rondjes borst - fles - kolven elke 3 uur toe kom zonder dat R de tent afbreekt.

(Mijn drempel om te stoppen met bv ligt ook wat lager denk ik omdat ik door borstverkleining niet verwacht ooit volledig bv te kunnen geven.)
Doordat m'n man vier weken vrij was :') Dat is hier ook de deadline, volgende week moet hij weer werken en dan moeten ze alles live kunnen drinken want kolven zit er dan niet meer in. Ik wil vrijdag de huursymphony terug brengen en dan kan ik in het weekend evt m'n eigen kolf nog inschakelen indien echt nodig. En extra kolven doe ik sowieso met name s avonds als O op bed ligt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 12 juli 2017 @ 01:20:58 #272
269689 crew  Viv
pi_172356216
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:17 schreef Radyhyn het volgende:
Ducttape nemen wij trouwens wel altijd mee met vakantie.. niet voor in het vliegtuig dan.. maar wel hebben we er al wel menig onveilig stopcontact mee afgeplakt op de vakantielocatie :Y
Als ik eigenaar van een vakantielocatie was zou ik niet zo blij zijn met de plak die zulke tape achterlaat. :{

Verder :* :* :* voor de mama's met opstartproblemen bij de borstvoeding. Hopelijk gaat het snel weer wat makkelijker na deze fase van bloed, zweet en tranen!
  woensdag 12 juli 2017 @ 10:08:26 #273
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_172358987
:W Gaat lekker hard hier. Stond meneertje ineens tegen de trap op net :') Ik twijfel nog een beetje over de aanschaf van een soort kamerafscheiding. We hebben een open trap, dus het is een beetje creatief nadenken over een alternatief voor een traphekje. Aan de andere kant wil ik ook niet álles afschermen, in het kader van alle leuke ontdekkingsreizen.

Na de vakantie, waarbinnen meneer maar sliep wanneer het uitkwam, zit hij al een tijdje in een rotsvaste routine: 11:30 slapen. Nu een lunchdate en aangezien hij vroeg wakker was, heb ik 'm net maar alvast weggelegd. En het is stil 8-)
  woensdag 12 juli 2017 @ 10:12:31 #274
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172359050
Zelf de trap op klimmen schaar ik voor een baby niet onder het kopje 'leuke ontdekkingsreizen' :+. Je hebt speciale hekjes voor een open trap.
KuikenGuppy
  woensdag 12 juli 2017 @ 10:35:16 #275
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_172359428
Ja, ik ken ze. Alleen dat wordt dan een hekwerk om de trap heen. Even denken of we dat willen of een uitschuifbaar ding tussen de leuning vd trap en het barretje van de keuken. Kan hij meteen niet bij de keuken. Afijn, dilemma's :)
pi_172364353
Ik zou dan gelijk ook de keuken afsluiten Quoi. Hier ook een open trap, maar we wonen hier pas twee maanden en O was toen al oud genoeg om te begrijpen dat hij daar niet op mocht komen. Hier dus geen traphekje ervoor. Wel hebben we boven de trap een deur, dus hij kan niet zelf naar beneden. Wij wilden wel een traphekje voor de keuken plaatsen want de oven is heel interessant, net als aan een been hangen tijdens het koken, maar die doorgang is te breed voor een normaal traphekje en dat idee is dus op het lijstje 'ooit nog doen' geplaatst.

Wij zijn vanmorgen bij de kinderarts geweest voor controle. Ze zijn beide helemaal goed gekeurd *O* En ook beide de 3 kilo voorbij, dus de arts was helemaal tevreden! Moeten alleen over 2,5e maand met E nog een keer langs voor een foto van de heupjes omdat ze lang in stuit heeft gelegen, maar dat is protocol, was nu niets bijzonders aan te zien. Beetje jammer was alleen dat we iedereen wakker hebben moeten maken om er op tijd te zijn, eerste keer dat ze allemaal besluiten uit te slapen tot na 8 uur (na de vroege ochtendvoeding van de baby's dan...).
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 12 juli 2017 @ 16:45:21 #277
269689 crew  Viv
pi_172367020
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:51 schreef FlyingFish het volgende:
Moeten alleen over 2,5e maand met E nog een keer langs voor een foto van de heupjes omdat ze lang in stuit heeft gelegen, maar dat is protocol, was nu niets bijzonders aan te zien.
Al had ze maar 5 minuten in stuit gelegen in het derde trimester, dan nog was het protocol. :') Dat hadden we hier namelijk: bij geen enkele controle lag ze in stuit, maar wél toen we even mochten spieken tijdens het kennismakingsgesprek met de verloskundige in onze nieuwe woonplaats.
  woensdag 12 juli 2017 @ 21:56:02 #278
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_172374659
Wat fijn dat de meisjes het goed doen FF!

Mijn rug/heup zijn een beetje stuk. Vanmiddag met de trein op pad geweest, Max in de Tula. Gezellig geluncht met een vriendin. Man man man, wat heeft mijn ventje zich toch adorable gedragen O+ Hij vindt de trein nu echt heel gezellig. Wijzen, zwaaien, brabbelen. Alleen man man man wat is hij ook zwaar (vooral als hij in slaap valt tijdens de terugreis).

En ja, trap/afscheidingshek gaat er dus komen. Alleen wat een zoektocht. Als iemand nog inklap/schuifbare suggesties heeft voor een opening van 180 cm, graag. Een permanente stellage in de huiskamer heeft vooralsnog niet de voorkeur.
pi_172374729
Oh jongens ik heb ook op mijn mobiel m'n eigen account terug *O* het viel mij steeds vaker op dat ik mails niet binnen kreeg. Ik gebruik een forwarder vanaf een eigen url naar Gmail en blijkbaar houdt Gmail het een en ander tegen. Ze staan dan ook niet in de spam, gewoon nergens. Nu in inlogde in de omgeving van mijn domein kwam ik mails tegen van de wachtwoord-vergeten-tool *O*

Ontopic: mijnes kruipt ongeveer (een paar stapjes) *O* eindelijk _O_
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:11:45 #280
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_172375119
Lekker Nazil! Straks ren je erachteraan :)
pi_172376853
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:45 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Al had ze maar 5 minuten in stuit gelegen in het derde trimester, dan nog was het protocol. :') Dat hadden we hier namelijk: bij geen enkele controle lag ze in stuit, maar wél toen we even mochten spieken tijdens het kennismakingsgesprek met de verloskundige in onze nieuwe woonplaats.
Nee joh, dan kun je bijna alle baby's gaan echoën! :o
pi_172378083
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:45 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Al had ze maar 5 minuten in stuit gelegen in het derde trimester, dan nog was het protocol. :') Dat hadden we hier namelijk: bij geen enkele controle lag ze in stuit, maar wél toen we even mochten spieken tijdens het kennismakingsgesprek met de verloskundige in onze nieuwe woonplaats.
M lag ook even in stuit maar daar is verder niks meegedaan.

Gisteren dikke sticker bij het cb. Zijn curve gaat zelfs iets naar boven! Ook weer prikjes. Hij huilde een beetje halfslachtig toen de vloeistof ingespoten werd en begon meteen weer te lachen daarna. 'Vrolijk ventje, ouders zijn enthousiast met hem bezig!', schreef ze op.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 13 juli 2017 @ 02:51:36 #283
269689 crew  Viv
pi_172379683
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 23:14 schreef WupWup het volgende:
Nee joh, dan kun je bijna alle baby's gaan echoën! :o
Zeg dat maar tegen mijn cb. :') Echo was prima overigens.

Nachtploeg hier! w/ Wel eigen schuld, want wij waren bij Guns N' Roses. _O_ ZZ was klaarwakker geworden van het ophalen bij onze vrienden, dus ik heb haar net nog een fles gegeven en in bed gelegd. Ik kon zelf niet naar bed want ik had niet meer gekolfd sinds 17u, dus daar ben ik nu mee bezig. Saillant detail is dat ik voor morgen (vandaag, donderdag) geen vrij mocht van werk omdat er verder niemand van mijn afdeling is. :X Dus ik heb wel chocola verdiend vond ik. En marshmallows. En koekjes. c_/
pi_172379727
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 02:51 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen mijn cb. :') Echo was prima overigens.

Nachtploeg hier! w/ Wel eigen schuld, want wij waren bij Guns N' Roses. _O_ ZZ was klaarwakker geworden van het ophalen bij onze vrienden, dus ik heb haar net nog een fles gegeven en in bed gelegd. Ik kon zelf niet naar bed want ik had niet meer gekolfd sinds 17u, dus daar ben ik nu mee bezig. Saillant detail is dat ik voor morgen (vandaag, donderdag) geen vrij mocht van werk omdat er verder niemand van mijn afdeling is. :X Dus ik heb wel chocola verdiend vond ik. En marshmallows. En koekjes. c_/
Nachtploeg w/
Krampjes :(
pi_172379747
Nachtploeg w/
Grote honger en een te dunne slaapzak :@ Het bleek wat meer afgekoeld dan ik dacht.

Terecht verdienmodel Vivi! Hoe was het optreden?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 13 juli 2017 @ 03:25:45 #286
269689 crew  Viv
pi_172379792
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 03:06 schreef nectarientje het volgende:
Terecht verdienmodel Vivi! Hoe was het optreden?
Echt heel goed! Je hebt soms dat bands jaren na dato weer gaan touren en dat eigenlijk beter niet hadden kunnen doen, maar Guns N' Roses is goed in vorm, ze speelden ruim 3 uur en met veel energie! Angus Young van AC/DC heeft ook nog 2 nummers meegedaan. *O*
pi_172379815
Oh gezellig hier vannacht! :)

Stuwing :(
pi_172380549
w/ Nachtploeg ook hier.

L. bleef maar slaan en trappen tijdens de voedingen en naderhand moest ik steeds haar handjes vasthouden omdat ze zich wakker sloeg. En dat drie keer. Ik geloof dat ik nog wel even geslapen heb, maar durf dat niet met zekerheid te zeggen. :+

Het lijkt overigens of ze houteriger (ik wil het haast spastischer noemen) gaat bewegen de laatste tijd ipv soepeler, heel vreemd. :?
  donderdag 13 juli 2017 @ 09:16:55 #289
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_172381484
Sterkte vandaag Vivi! Guns N' Roses klinkt wel supertof O+ Even op de automatische piloot vandaag.

Selv, hoe oud is L nu?

Hier pijnstillers in de mik en aan de slag. Max maar even in de buggy ipv Tula naar de gastouder gebracht. Beetje gas terug maar.

Qua traphek/kamerafscheiding heb ik een foto van onze huiskamer gemaakt en gestuurd naar die website met loads of traphekoplossingen. Benieuwd naar hun advies.
  donderdag 13 juli 2017 @ 09:26:44 #290
73386 Fazz
onderweg
pi_172381638
Rustig aan Quoi. Wat een goed idee om advies te vragen, ik vind de meeste hekjes ook über lelijk :@ Gelukkig hebben we hier een deur voor de trap. Boven niet en daar is ook nooit een hekje gekomen, ben wel benieuwd of dat met deze baby ook houdbaar is :)

c_/ voor Vivi! Jeugdsentiment hoor, dat concert :D

Selv :* voor de slechte nacht

Oh FF, nog voor die foto van je meisjes samen O+ O+
pi_172381763
L. is nu 5,5 maand Q. Rustig aan hoor. :*

Sterkte vandaag Vivi. c_/ Maar klinkt wel goed dat concert!

Traphekjes: wij hebben er één in de deur van de woonkamer naar de gang en één in de opening van de slaapkamer van de meisjes. Werkt vooralsnog prima. De keuken kunnen ze gewoon in, maar alle schoonmaakspullen staan hoog en de oven zit ook hoog, dus echt iets engs kunnen ze niet doen.
pi_172382174
Wat een gezelligheid vannacht.

Het concert klinkt tof Vivi! Ik wilde ook, maar zie dat momenteel nog niet gebeuren dat ik in een mensenmassa ga staan :p

Rustig aan Q!

Sorry voor de zelfverheerlijking. Ik voel me een beetje een super moeder momenteel. Man is aantal dagen weg en vanmorgen waren ze voor het eerst tegelijkertijd wakker. Ik heb ze beide tevreden kunnen houden en er is geen traan gevallen!
Het komt goed denk ik :)

Dadelijk krijgt Kevin zijn eerste prikjes....
pi_172382252
Wij hebben 4 traphekjes in huis :D wij hebben boven een kiddy guard en dan zn oprol hekje omdat een gewone daar niet praktisch is. In de keuken hebben we een klemhekje tussen de muur en het keukenblok zodat ze niet om mijn benen heen hangen als ik aan het koken ben. En voor beide trappen zit een gewoon hekje van de gamma. Peuter kan al een hele tijd alle hekjes open maken behalve dat rolhekje.

Nazil met kruipende baby *O*

FF wat fijn dat je meisjes het zo goed doen O+
  donderdag 13 juli 2017 @ 10:23:20 #294
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172382511
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 02:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
Zeg dat maar tegen mijn cb. :') Echo was prima overigens.

Die echo is niet verplicht hè ;). Hier sturen ze je idd door als bij één van de echo's in het derde trimester een stuit of dwarsligging gezien is. In theorie kan dat idd toevallig net 5 minuten zijn.

Over traphekjes gesproken, ik heb nog een kiddyguard te koop.
KuikenGuppy
pi_172383185
Hoi :W

J. en ik schuiven ook langzaam door naar dit topic. Ik wilde een fotootje plaatsen maar ik begreep dat dat via Photobucket niet meer werkt ( }:| ) dus dat komt nog.

J. doet het hartstikke goed en is gisteren al aangekomen dus de bv doet zijn werk! Inge: we kunnen elkaar de hand schudden, hier ook stuwing. En ommegot ik was vergeten hoe zeer die tepels in het begin doen :X
  donderdag 13 juli 2017 @ 10:54:18 #296
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_172383219
Wat aan activiteit vannacht hier! Was het volle maan? :P

Ben benieuwd of Ella wel een klauteraar gaat zijn :) Voor de oudste hadden we alleen beneden aan de trap een hekje en die was toen ze 2 jaar was niet meer nodig, ze ging echt niet zonder ons de trap op.
Niet omdat het niet mocht overigens, maar ze wil niet alleen boven zijn. Nog steeds niet trouwens :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  donderdag 13 juli 2017 @ 10:55:14 #297
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_172383235
Welkom Kazy!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  donderdag 13 juli 2017 @ 11:02:15 #298
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_172383394
Welkom Kazy!

En even een schaamteloze Max-post en tevens Imgur-test, want idd photobucket is exit :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 13 juli 2017 @ 11:14:33 #299
269689 crew  Viv
pi_172383617
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 10:23 schreef Burdie het volgende:
Die echo is niet verplicht hè ;).
Ja, maar als dan later zou blijken dat er toch iets mis is met de heupjes zou ik het mezelf erg kwalijk nemen als ik die echo geweigerd had, ook omdat het op jongere leeftijd goed te behandelen is zonder operatie.
  donderdag 13 juli 2017 @ 11:18:43 #300
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_172383706
Wat een leuke foto Q!
Omdat Max O+ maar ook dat de rest out of focus is en Max scherp :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')