abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172188777
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:35 schreef vencodark het volgende:
Hallo! Op dit moment zwanger van de 2e en we zijn op zoek naar een nieuwe luiertas. Die van onze zoon was vrij klein en onhandig.

Welke gebruiken jullie? En als het er 1 met nepleer is, blijft dat na intensief gebruik wel mooi?
Ik gebruik gewoon een rugtas, andere tassen vind ik heel vervelend icm dragen. Er zitten wat luiers, doekjes en een extra romper/pakje in en verder gewoon mijn eigen spullen.

Ik had voor N. destijds ook een paar boeken met recepten voor kinderen aangeschaft, maar die heb ik allemaal weer verkocht toen ik doorhad dat gewoon koken zonder zout veel makkelijker was. Nu scheelt het dat wij sowieso nooit met pakjes en zakjes kookten. Over 3 weken mag L. ook weer, ik kijk er zooo naar uit. O+
pi_172189396
[quote]1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

sleep jij veel, gemiddeld of weinig zooi mee?
Ik merk dat ik nu bij kind#2 echt veel minder nodig blijk te hebben :+ pak doekjes, 3 luiers, een hydrofiel en een reservepakje. Past prima in mn eigen tas er bij.
[/quote
Ja. :+ Vooral slabbetjes, schone kleding, doekjes en luiers. :P
pi_172189512
Hier ook een rugzak. Zit een luieretui met een dun pakje doekjes en 3 luiers in. Een reservepakje en rompertje in. En een verschoonmatje. Verder een hydrofiel en mn eigen spullen. Een echte luiertas hebben we niet.
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:46:02 #104
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_172189669
Ik prefereer mijn rugtas of eigen tas, paar doekjes, paar luiers, pinpas en klaar.
pi_172190717
Ik gebruik de luiertas met rugtasfunctie. Of mijn eigen rugzak met een klein zakje uit de luiertas waar de wasbare luiers in zitten. Nog een Ikeaplasticzak erbij want compacter dan wetbag en gaan.
  woensdag 5 juli 2017 @ 15:40:12 #106
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_172190890
Hoi :W wij komen hier ook langzaamaan binnen wandelen. O is nu ruim een week oud en doet het fantastisch. De borstvoeding ging erg moeizaam, dus sinds zaterdag geven we ook deels kunstvoeding en sindsdien hebben we een heel blije, tevreden baby die ook af en toe slaapt O+ Gisteren is de lactatiekundige geweest en sindsdien gaat het aanleggen veel beter, dus nu is het alleen nog de productie omhoog krijgen :)

Ik zat toevallig gisteren nog naar de luiertas te kijken die bij de kinderwagen zat en vroeg me af wat er allemaal in moest zo groot.. Al ga ik 'm dan waarschijnlijk ook wel gebruiken als handtas en die krijg ik ook altijd wel vol O-)
pi_172192855
quote:
17s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:35 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

Waarom mag hij geen smaakvolle versie? :@
Iets met voorzichtig beginnen. Maar ik doe er wat peper en zout bij voor mezelf, dat is eigenlijk het enige verschil.
reis ver I drink bier | eet soepstengels | denk na I lach hard I duik diep I kom terug
pi_172193192
En #teamrugzak hier. Een goeie aangeschaft met laptopsleeve voor de luiers en koelvakje voor de meegebrachte hapjes :)
reis ver I drink bier | eet soepstengels | denk na I lach hard I duik diep I kom terug
pi_172193380
@venco ik heb de bugaboo storksakk (schrijf je dat zo?) luiertas. Mijn vriend wilde per se een luiertas en ik vond eigenlijk alles lelijk. Deze is eigenlijk heel neutraal zwart. Hij hoort overigens niet bij mijn wagen (joolz geo) maar ik vind hem er toch heel mooi bij staan. Ik gebruik hem trouwens ook gewoon als handtas voor mijzelf.

@stroop Welkom! Wat fijn dat de bv toch aan lijkt te slaan.

Mijn kleine baby heeft maandag ineens het kruiplicht gezien :o Echt kruipen is het nog niet, maar hij duwt zich helemaal omhoog op handen en voeten en laat zich dan voorover op zn buik vallen. En zo gaat ie toch heel snel de kamer door. En trots en blij kijken! Echt zo cute O+
pi_172196074
S is gebetem :'(
Kind van bijna 2 was op bezoek en beet hem in zijn knie. Huid is niet kapot gelukkig maar ik zie de tandafdrukken nog wel staan. Arm ding. Moet ik daar wat mee? Heb al afgekoeld maar er is wel een onderhuidse bloeduitstorting.

Was echt een stom bezoek. Nodig je iemand uit in je nieuwe huis, passen ze zo slecht op. Er gingen na 5 min al 3 speeltjes de nieuwe trap af, 1 door de deur naar buiten en na een half uur beet ie. Echt zeg...
pi_172196222
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Kind van bijna 2 was op bezoek en beet hem in zijn knie. Huid is niet kapot gelukkig maar ik zie de tandafdrukken nog wel staan. Arm ding. Moet ik daar wat mee? Heb al afgekoeld maar er is wel een onderhuidse bloeduitstorting.

Was echt een stom bezoek. Nodig je iemand uit in je nieuwe huis, passen ze zo slecht op. Er gingen na 5 min al 3 speeltjes de nieuwe trap af, 1 door de deur naar buiten en na een half uur beet ie. Echt zeg...
als er niet 'door' is gebeten hoef je er niks mee, je kan er arnica-zalf opsmeren tegen de bloeduitstorting.
pi_172199296
Room -O- wat sneu zeg
Stom als mensen niet op hun kinderen letten als ze ergens zijn }:|

Quoi wat kan dat ventje van jullie toch lekker eten.
En 2 bonus tanden naast die boven tand die eindelijk door is *O*
Max wordt ook groot O+

Stroop welkom met je baby O+ gefeliciteerd nog. Fijn dat de lactatiekundige je tips heeft kunnen geven

Venco ik heb geen ervaring met nep leren luiertassen maar wel met handtassen. Die gaan nooit zo heel lang mee. De kwetsbare kantjes slijten best snel.
Ik heb nu al jaren een echte leren en die is echt nog als nieuw terwijl ik die heel intensief gebruik.
Maar qua prijs maakt dat best wel wat verschil en ik weet niet of je dat verschil voor een luiertas over hebt? Anders zou ik voor een mooie echte leren gaan.

Selv wat naar van je zieke meisje. Beterschap voor haar :*

Sylver hopelijk slaat de omeprazol snel aan. Was je zelf gestopt of op advies van de ha?

Ik heb gisteren de verjaardagskaartjes voor Stijn besteld O+ de eerste voorbereidingen voor zijn verjaardag
  woensdag 5 juli 2017 @ 20:49:17 #113
280612 gewoonmezelf87
Nu ook als mama!
pi_172199522
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:40 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hoi :W wij komen hier ook langzaamaan binnen wandelen. O is nu ruim een week oud en doet het fantastisch. De borstvoeding ging erg moeizaam, dus sinds zaterdag geven we ook deels kunstvoeding en sindsdien hebben we een heel blije, tevreden baby die ook af en toe slaapt O+ Gisteren is de lactatiekundige geweest en sindsdien gaat het aanleggen veel beter, dus nu is het alleen nog de productie omhoog krijgen :)

Ik zat toevallig gisteren nog naar de luiertas te kijken die bij de kinderwagen zat en vroeg me af wat er allemaal in moest zo groot.. Al ga ik 'm dan waarschijnlijk ook wel gebruiken als handtas en die krijg ik ook altijd wel vol O-)
:W welkom met je goudse wafeltje O+

room, superirritant zulk bezoek.

ik probeer het echt bij te houden hier maar t lukt matig.... 2 kinderen die veel aandacht vragen (en verdienen) een man met depressie en gedoe en dan zelf vermoedelijk een hernia... blegh!

James groeit goed, heeft op t moment alleen veel last van doorkomende tanden en een kies... :o wil niet eten en drinken gaat matig, is ook koortsig en zn luiers zijn overvol :P Het gaat allemaal zo snel.
Gm vind ik echt zon lieve mama O+ . Zo 1 waar alle kindjes soms jaloers op zijn dat ze hun mama niet is.
S. 2014
J. 2016
pi_172201814
Welkom stroop! Had je de naam van je meisje eigenlijk gedeeld? Ik kan wel raden denk ik, maar toch :+

Ooi, wat knap en wat snel al zeg :o

Ik ben pogingen aan het doen om mijn ventje wat langer aan een stuk te laten slapen dan 2 uur. Zijn comafunctie lijkt stuk. De inbakerzak was iig geen succes want WAAR IS MIJN DUIM MAMA :(!
Nu heb ik zijn wieg 3 meter bij mijn bed vandaan gezet, misschien hou ik hem wel wakker. En ik mis m nu al :')
disclaimer
pi_172207265
Hoe is je experiment gegaan SQ? Hier ben ik wel degene die L. wakker houdt. Als ik direct naast haar lig wil ze de hele nacht spenen. Als ik er niet ben meldt ze zich keurig n keer in de nacht en dan rond half 7 weer.

Welkom Stroop!

Och, arme S. :'( Wat stom dat er zo slecht opgelet werd zeg.

Wat gaat het snel ikke! Wanneer is de grote dag?

Het lijkt er hier op dat we de buikgriep weer overleefd hebben hier. L. heeft twee dagen gespuugd, ik n dag en nacht en peuter gooide gisteren tot twee keer toe alles eruit, maar de nacht verliep verder rustig. Misschien moet man nog even, maar dan zijn we er hopelijk weer even vanaf. :+
pi_172208351
Welkom Stroopwafelmeisje :)! Fijn dat de bv begint te lopen! Bij mijn eerste ging dat ook heel moeizaam met aanleggen enzo! Dat is echt slopend...

Roomsnoes dat klinkt inderdaad niet echt als fijn bezoek :(! Bijten inclusief tandafdrukken, dan ging het ook wel hard zeg.

Sylver wat balen van de medicatie. Hopelijk slaat het snel weer aan. Soms ben ik hier ook een beetje bang voor reflux. Als ik F neerleg begint ze vaak meteen te kreunen en ze slikt ook vaak zie ik. Maar gister wandelen in de wandelwagen ging wel goed (uurtje ofzo) & dan ligt ze ook heel plat, dus dan twijfel ik weer. Misschien toch gewoon onrust of krampjes. Ik kan haar iig heel lastig alleen wegleggen. Het liefst ligt ze de hele dag op je. Als ik haar in de box leg gaat ze binnen een paar minuten kreunen en even later huilen. Maandag moeten we nog voor controle naar het zkh, dan maar eens aankaarten.

Ikke wat leuk de eerste verjaardagsvoorbereidingen! Wanneer is zijn verjaardag?

Sterkte GM. Dat klinkt zwaar! Begrijpelijk dat het niet lukt om alles bij te houden...

Jammer van de coma functie SQ. Wie weet helpt het, maar ik snap het wel. Ook al is het maar 3 meter.

Fijn dat jullie weer opknappen van de buikgriep Selvaria! Zo zielig bij zo'n kleintje en voor jezelf ook echt niet fijn!

Hier gisteravond krampjes. :(. Echt zo zielig! Dan denk ik, had de natuur dat niet wat anders kunnen bedenken?
  donderdag 6 juli 2017 @ 09:13:12 #117
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172208425
Hoe ging het vannacht SQ? Gup is beter gaan slapen toen hij naar z'n eigen kamer ging (Kuiken destijds ook trouwens).

Fijn dat ze weer beter is Selv :).
KuikenGuppy
pi_172208438
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:50 schreef Roomsnoes het volgende:

Ik had deze even gemist Room. Wat frustrerend lijkt me dat.
Heb je zelf ingegrepen? Ik ben zeker wel pro zelfbeschikking voor ouders hoor, maar in mijn huis gelden mijn regels. Met als gevolg dat de achterbuurmeiden liever niet meer bij ons komen omdat ze bij ons niet mogen turnen op de bank :') achja.
Hopelijk heeft je knul er geen last van :*

Selv, het leek wel iets te helpen! Ik denk dat het ng beter wordt als ik niet meer zo hondsverkouden ben / de hele nacht lig te blaffen :')
Vanmorgen sliep hij na zijn 6:00 ochtendvoeding nog tot 8 uur uit. Want tsja, papa is vandaag vrij :') :(
Fijn dat de buikgriep weer een beetje onder controle lijkt! Dat is ook echt vet kut gewoon :(

Vieve, krampjes zijn inderdaad het instrument van de duivel :r
disclaimer
pi_172208449
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 09:13 schreef Burdie het volgende:
Hoe ging het vannacht SQ? Gup is beter gaan slapen toen hij naar z'n eigen kamer ging (Kuiken destijds ook trouwens).

Fijn dat ze weer beter is Selv :).
Ja, dat wordt de volgende stap. Een eigen kamer maken. :')
disclaimer
pi_172208578
Ach, je baby met een tandafdruk, dat is echt niet leuk, Room.

Y heeft ook iets nieuws: hij wil niet in de co-sleeper liggen. Alleen het grote bed is goed genoeg voor meneer. Vannacht probeerde ik hem na de voeding terug te leggen, maar zoals voorgaande nachten gaat hij dan liggen wurmen en kermen en hij wordt pas weer rustig als ik hem weer naast me neer leg. 'Spenen' doet hij niet aan, maar hij wil volgens mij gewoon graag dichtbij me liggen. Of hij wordt claustrofobisch van die co-sleeper. :P .

Gisteren was ik bij mijn ouders. Ik heb Y aan vier bejaarde buren moeten showen. Mijn ouders zijn nog supertrots op hun 15e kleinkind. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_172208734
L. slaapt al 5 maanden in ons bed, ik probeer de co-sleeper niet eens meer. :P
pi_172208914
Pffft, hoofdpijn, keelpijn en moe hier. Werd veel te laat wakker van een gezellig brabbelende Max. Flink gehaast dus om hem op tijd bij de gastouder te krijgen. En nu ga ik dus eerst even op mijn kont zitten met koffie, voordat ik aan het werk ga. Leve het thuiswerken. En kan ik mooi hier even bijlezen.

Welkom Stroop! Goed dat de bv op gang komt. Het leuke van posten/meelezen in OUD is dat je ook nog met alle zwangeren meespiekt. Hoe leuk is het dan als je ineens met een baby hier binnenkomt :)

Ooi, een kruipende baby. Is je huis kruipproof? Net woordje 'nee' valt sindsdien hier significant vaker :+ Wel een snelle heb je zeg!

Room, getsie wat stom dat S is gebeten! Vooral als ze nog niet kunnen terugbijten >:) En dan ook nog eens de boel afbreken bij je thuis. Op de zwarte lijst ermee.

SQ, dubbele stap, je kleine baby naar een eigen kamer. Enerzijds fijn als hij daar goed slaapt, anderzijds zo ver weg! Moet er nog een kamertje voor Noud gemaakt worden? Ik herinner me toch ijverige foto's van nieuwe kamertjes enzo.

Ikke, verjaardagskaartjes voor Stijn! Zijn dat de uitnodigingen? Hoe gaan jullie het vieren?

GM, succes met de tanden en kiezen die doorkomen (blehhh) en de rest van de rompslomp. Jij krijgt iig genoeg voor je kiezen. Sterkte ermee.

Selv, fijn dat de buikgriep bezworen is! Nu even geen gekke dingen meer hoor ;)

Vieve, krampjes :( (daar valt verder geen zinnig woord over te zeggen)

Franny, wat goed dat je het zo met je ouders kunt delen. 15e kleinkind!! Ze zijn wat ouder geloof ik h? Was het niet jouw vader met wie het slecht ging tijdens jouw zwangerschap? En is alles weer onder controle nu?
pi_172208918
Zo hey! Dit was best een monsterpost.
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:15:17 #124
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_172209562
BabyOoi aan de kruip *O*

Room: :o deden die ouders helemaal niets?

GM: :W Hoi! Wat een drukte, logisch dat meeposten niet altijd lukt.

SQ: nee, hier niet in elk geval. Maar wie heel graag wil speuren: vorig jaar stond de naam op plek 1497 ;)

Fijn om jullie reacties te lezen over de bv. Mijn kraamtranen en overige hormonen hadden het er erg zwaar mee dat ze aan de kv moest, maar erg fijn om te horen dat het bij anderen ook echt moeizaam ging in het begin.
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:21:28 #125
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_172209705
Welkom stroopwafel!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')