Regenachtige zondagen met thee en croissantjes.quote:Op zondag 2 juli 2017 10:56 schreef Quoi het volgende:
Wij hebben dus een grote cementemmer (specie-emmer of hoe noem je dat?) sinds een maandje. Of met zijn billen in de gootsteen
Geloof het of niet, mijn vriend was vroeg weg en komt zo terug met ....... croissantjes! Max werd om 10u wakkerWat een ventje.
Nazil, gaan zitten is leuk!Hier sinds 1,5 week en zijn (speel) wereldje is al zoveel groter.
Wij deden ZZ vanaf de geboorte in zo'n bademmer (Tummy Tub maar dan van het merk bébé-jou). Ze probeerde altijd slokjes water te nemen, dus hoe ouder ze werd, hoe vermoeiender het werd om ervoor te zorgen dat ze niet kopje onder ging.quote:Op zondag 2 juli 2017 10:35 schreef ReginaFalange het volgende:
Hoe doen / deden jullie babies rond de 6 maanden in bad?
Goedzakje zit normaal in zijn baby badje met zo'n inzetje. Maar daar past hij dus niet meer in.
Vasthouden gaat ook niet want dan wordt hij boos en spartelt zich los.
Hij is te zwaar om in de douche vast te houden, tenminste mijn arm voelt 20 cm langer na een minuut samen onder de douche.
Zitten doet hij nog niet stevig genoeg om zelf in bad te zitten en weet niet of hij in een badring kan blijven zitten.
Ik houd haar met beide armen vast, en man doet de shampoo en het sproeien.quote:Op zondag 2 juli 2017 11:26 schreef ReginaFalange het volgende:
Samen douchen, hoe dan?!
Mijn baby is een blok beton. Heel lief hoor maar 9 kilo op 1 arm.. terwijl hij spartelt.
Aah cheating.quote:Op zondag 2 juli 2017 11:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik houd haar met beide armen vast, en man doet de shampoo en het sproeien.
Dit.quote:Op zondag 2 juli 2017 11:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik houd haar met beide armen vast, en man doet de shampoo en het sproeien.
in een badzitje in het grote bad of met mij samen in het grote bad. Samen douchen heb ik dus weer een grafhekel aanquote:Op zondag 2 juli 2017 10:35 schreef ReginaFalange het volgende:
[..]
I feel you.
Ik kan na de voeding rond 6:00 (geen nachtvoeding maar goed) nooit meer in slaap vallen.
Lig ik te piekeren of aan stomme dingen te denken zoals boodschappenlijstjes.
Arme Noud. Goedzakje kan het pas sinds 2 weken.![]()
Quoi: Wat een luxe zondag! Heb je ook nog iemand kunnen overhalen om een croissantje te komen brengen?
Hoe doen / deden jullie babies rond de 6 maanden in bad?
Goedzakje zit normaal in zijn baby badje met zo'n inzetje. Maar daar past hij dus niet meer in.
Vasthouden gaat ook niet want dan wordt hij boos en spartelt zich los.
Hij is te zwaar om in de douche vast te houden, tenminste mijn arm voelt 20 cm langer na een minuut samen onder de douche.
Zitten doet hij nog niet stevig genoeg om zelf in bad te zitten en weet niet of hij in een badring kan blijven zitten.
Idem! Maar het liefst ga ik nog zonder kinderen in bad of onder de douchequote:Op zondag 2 juli 2017 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in een badzitje in het grote bad of met mij samen in het grote bad. Samen douchen heb ik dus weer een grafhekel aan
absoluutquote:Op zondag 2 juli 2017 20:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Idem! Maar het liefst ga ik nog zonder kinderen in bad of onder de douche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |