abonnement Unibet Coolblue
pi_172406252
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 22:24 schreef Tholyd het volgende:

[..]

Lijkt me niet praktisch met die loopstoel al die vloerkleden. Kind komt niet ver ;)
Heeft ook zo zijn voordelen.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 09:44:23 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_172406727
Ik denk dat iemand hier iets prachtigs van zal maken. Jammer dat het in Vlissingen is, anders had ik zeker overwogen een bod te doen onder voorbehoud van bouwtechnisch rapport.
Resistance is futile.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 09:49:54 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_172406837
Deze ga ik maandagmorgen bezichtigen:

http://www.funda.nl/koop/apeldoorn/huis-49226581-adelaarslaan-67/

Begint leuk, vrijstaand huisje met enorme tuin. Granito vloertje in de hal, van die schuifdeuren (hoewel ik vermoed dat er 1 met de noorderzon vertrokken is), veel originele details behouden. Buiten een mogelijk vochtprobleem in de kelder, lijkt het erop dat het vooral een cosmetische opknappert is.


De bad/slaapkamer met schoorsteen zal echter wel aangepakt moeten worden. Een ensuite is prachtig hoor maar niet als het de enige badkamer in het hele huis is!! :') :') :')

Resistance is futile.
pi_172407390
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:49 schreef Seven. het volgende:
Deze ga ik maandagmorgen bezichtigen:

http://www.funda.nl/koop/apeldoorn/huis-49226581-adelaarslaan-67/

Begint leuk, vrijstaand huisje met enorme tuin. Granito vloertje in de hal, van die schuifdeuren (hoewel ik vermoed dat er 1 met de noorderzon vertrokken is), veel originele details behouden. Buiten een mogelijk vochtprobleem in de kelder, lijkt het erop dat het vooral een cosmetische opknappert is.


De bad/slaapkamer met schoorsteen zal echter wel aangepakt moeten worden. Een ensuite is prachtig hoor maar niet als het de enige badkamer in het hele huis is!! :') :') :')


Niet bang dat je gek wordt van winkelwagengerammel? :@
En wat een gigantische apenboom :D
dag
pi_172407490
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:49 schreef Seven. het volgende:
Deze ga ik maandagmorgen bezichtigen:

http://www.funda.nl/koop/apeldoorn/huis-49226581-adelaarslaan-67/

Begint leuk, vrijstaand huisje met enorme tuin. Granito vloertje in de hal, van die schuifdeuren (hoewel ik vermoed dat er 1 met de noorderzon vertrokken is), veel originele details behouden. Buiten een mogelijk vochtprobleem in de kelder, lijkt het erop dat het vooral een cosmetische opknappert is.


De bad/slaapkamer met schoorsteen zal echter wel aangepakt moeten worden. Een ensuite is prachtig hoor maar niet als het de enige badkamer in het hele huis is!! :') :') :')


Oef, dapper als je daar in wilt stappen. Heel wat werk te verzetten. Hoe is het gesteld met de elektra? Heb er zelf de ballen verstand van maar op de foto's lijkt het me dat daar vernieuwing nodig is.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 10:26:30 #131
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_172407517
Die schoorsteen :') :') gauw eruit slopen die handel.

Verder wel een leuk huisje, mits je zin hebt er een hoop tijd en evenredig veel centen in te stoppen. Wel shit dat het pal naast de parkeerplaats van een supermarkt is zie ik nu ook.
Flesje bier
  vrijdag 14 juli 2017 @ 10:47:49 #132
277627 Seven.
We are Borg.
pi_172407912
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:21 schreef Peter het volgende:

[..]

Begint leuk, vrijstaand huisje met enorme tuin. Granito vloertje in de hal, van die schuifdeuren (hoewel ik vermoed dat er 1 met de noorderzon vertrokken is), veel originele details behouden. Buiten een mogelijk vochtprobleem in de kelder, lijkt het erop dat het vooral een cosmetische opknappert is.


De bad/slaapkamer met schoorsteen zal echter wel aangepakt moeten worden. Een ensuite is prachtig hoor maar niet als het de enige badkamer in het hele huis is!! :') :') :')


Niet bang dat je gek wordt van winkelwagengerammel? :@
En wat een gigantische apenboom :D
[/quote]

Die winkel is Turkse supermarkt. Het échte winkelpubliek loopt 150 meter verderop precies onder die flat. En die apenboom is ten dode opgeschreven als ik de volgende eigenaar wordt.
Resistance is futile.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 10:55:49 #133
277627 Seven.
We are Borg.
pi_172408052
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:26 schreef Gezicht het volgende:
Die schoorsteen :') :') gauw eruit slopen die handel.

Verder wel een leuk huisje, mits je zin hebt er een hoop tijd en evenredig veel centen in te stoppen. Wel shit dat het pal naast de parkeerplaats van een supermarkt is zie ik nu ook.
De parkeerplaats is van de flat en niet van de supermarkt. Aan de zijkant van het huis rij je er in maar om de hoek ga je er uit dus éénrichting. En ja, eerst badkamer en keuken aanpakken. En dan langzamerhand de rest.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:26 schreef Gezicht het volgende:
Die schoorsteen :') :') gauw eruit slopen die handel.

Verder wel een leuk huisje, mits je zin hebt er een hoop tijd en evenredig veel centen in te stoppen. Wel shit dat het pal naast de parkeerplaats van een supermarkt is zie ik nu ook.
Ja, echt ernstig :') :') :') . Je zou natuurlijk ook die muur op kunnen schuiven tegen de schoorsteen aan, je spiegelt dan in feite de indeling van de twee slaapkamers aan de achterkant dus ruimte verlies je er niet mee. Dus je houdt alsnog een grote en een kleine kamer over en je bespaart je de moeite van het slopen van de schoorsteen (en zorgen voor de dakconstructie). De kamer aan de voorkant kun je opsplitsen in badkamer en slaapkamer, of besluiten om een slaapkamer opgeven. Je zou ook nog de zolder erbij kunnen trekken, klein slaapkamertje met een trapje naar de slaapzolder. Dan geef je geen slaapkamers op en maak je beter gebruik van de ruimte.

Verder denk ik dat die aanbouw aan de achterkant eraf zou gaan, vrij nutteloze ruimte. Veranda ervoor in de plaats die de verbinding maakt met carport. En de muur tussen de woonkamer en keuken eruit breken. Dan nog grote zwemvijver achterin de tuin.

Ben ik wel 5 jaar verder :') :') :') 8)7

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:25 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Begint leuk, vrijstaand huisje met enorme tuin. Granito vloertje in de hal, van die schuifdeuren (hoewel ik vermoed dat er 1 met de noorderzon vertrokken is), veel originele details behouden. Buiten een mogelijk vochtprobleem in de kelder, lijkt het erop dat het vooral een cosmetische opknappert is.


De bad/slaapkamer met schoorsteen zal echter wel aangepakt moeten worden. Een ensuite is prachtig hoor maar niet als het de enige badkamer in het hele huis is!! :') :') :')


Oef, dapper als je daar in wilt stappen. Heel wat werk te verzetten. Hoe is het gesteld met de elektra? Heb er zelf de ballen verstand van maar op de foto's lijkt het me dat daar vernieuwing nodig is.
[/quote]

Geen idee maar als ik ga bieden, dan wordt het onder voorbehoud van technisch rapport. Als dat ook nog eens totaal vernieuwd moet worden én er blijken vochtproblemen te zijn in de kelder, dan is het mogelijk dat ik er niet aan begin.
Resistance is futile.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 11:15:56 #134
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172408438
Open anders ff een eigen topic :+.
KuikenGuppy
  vrijdag 14 juli 2017 @ 12:16:30 #135
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
  vrijdag 14 juli 2017 @ 12:31:35 #136
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_172410070
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:44 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat iemand hier iets prachtigs van zal maken. Jammer dat het in Vlissingen is, anders had ik zeker overwogen een bod te doen onder voorbehoud van bouwtechnisch rapport.
Wat verwacht je dat er in het bouwkundig rapport staat?
Badamer: redelijk
keuken: redelijk
huis heeft wel een likje verf nodig?
Tot nooit .......
  vrijdag 14 juli 2017 @ 12:51:00 #137
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_172410582
Nu vind ik teksten in een huis al snel goedkoop en ordinair ogen, maar als er een enorme spelfout boven mijn bedje zou hangen zou ik geen oog meer dichtdoen...



Verder is er overigens weinig mis met de inrichting.
pi_172410627
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nu vind ik teksten in een huis al snel goedkoop en ordinair ogen, maar als er een enorme spelfout boven mijn bedje zou hangen zou ik geen oog meer dichtdoen...

[ afbeelding ]

Verder is er overigens weinig mis met de inrichting.
Je moet op alle mogelijke plekken en manieren kussen.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 12:55:04 #139
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_172410713
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:52 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Je moet op alle mogelijke plekken en manieren kussen.
Dan zou het nog steeds een spelfout zijn.
pi_172411905
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:32 schreef FranticDJ het volgende:
http://www.pzc.nl/walcher(...)an-te-zien~a001409a/

Iemand een herenhuis kopen in hartje Vlissingen voor slechts 67500?

http://www.funda.nl/koop/(...)c278ab.1499956343319 funda linkje
En niemand hier die bij deze foto denkt: hey een vrij nieuwe cv ketel waar nooit geen afvoer (!) op heeft gezeten zo te zien, een gipsplaatje boven is geschroefd voor... brandgevaar (?) en een paar dakpannen waarschijnlijk niet van ellende, maar voor de afvoer zijn weggeslagen? Dat vind ik pas opmerkelijk :{

En dan nog die oude elektra verdeeldoos en lichtknop onder dat open gat... brr...
Als ik de buren was had ik de brandweer ingeschakeld na deze fotoreeks. Iig de kriebels gekregen om voorlopig niet lekker te slapen.



[ Bericht 2% gewijzigd door tvdleur op 14-07-2017 13:39:50 ]
pi_172412307
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:15 schreef Burdie het volgende:
Open anders ff een eigen topic :+.
Dan ga ik zeker volgen! Doen Seven als het doorgaat.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 14:19:53 #142
277627 Seven.
We are Borg.
pi_172412950
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:31 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Wat verwacht je dat er in het bouwkundig rapport staat?
Badamer: redelijk
keuken: redelijk
huis heeft wel een likje verf nodig?
Aan de hand van een bouwkundig rapport kun je wel redelijk inschatten welke kosten je moet maken om het bewoonbaar te maken.
Resistance is futile.
pi_172413085
Reken maar dat dat huis in Vlissingen voor een fiks hoger bedrag dan de richtprijs weggaat, maar wat een ellende als je daar al jaren naast woont, brrrrr
pi_172415570
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:32 schreef tvdleur het volgende:

[..]

En niemand hier die bij deze foto denkt: hey een vrij nieuwe cv ketel waar nooit geen afvoer (!) op heeft gezeten zo te zien, een gipsplaatje boven is geschroefd voor... brandgevaar (?) en een paar dakpannen waarschijnlijk niet van ellende, maar voor de afvoer zijn weggeslagen? Dat vind ik pas opmerkelijk :{

En dan nog die oude elektra verdeeldoos en lichtknop onder dat open gat... brr...
Als ik de buren was had ik de brandweer ingeschakeld na deze fotoreeks. Iig de kriebels gekregen om voorlopig niet lekker te slapen.

[ afbeelding ]
Denk dat je wel 'zeker' kan stellen dat alles afgesloten is hoor.
pi_172432012
quote:
ene Martine heeft wel een punt: "Buren spreken nu van schande.
Hadden ze niet eerder een handje kunnen helpen bij dei man of vrouw?"
  zaterdag 15 juli 2017 @ 09:51:52 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172432049
quote:
Maar niet vanwege hun veiligheid, wel omdat het zoveel aandacht genereert en de foto's niet fijn zijn voor de laatste bewoner.

Ik gok op hulpbehoevend, inmiddels in verpleeghuis en geen kinderen die het wat kan schelen hoe het huis van pa op Funda komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_172432165
quote:
Maar wat is er aan de hand dan? Makelaar wordt gevraagd foto's te maken en zet ze online. De media pikt dat op en nu is het de schuld van de makelaar dat de privacy van de (vorige?) bewoner geschonden is?
Wat de fuck heeft de makelaar daar mee te maken? Ga lekker gal spuwen op de Telegraaf ofzo, met hun 'horrorhuis'..
pi_172432924
De foto's op funda zijn in inmiddels verdwenen van dat huis in Vlissingen
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 15 juli 2017 @ 11:16:43 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172433239
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 09:59 schreef Draling het volgende:

[..]

Maar wat is er aan de hand dan? Makelaar wordt gevraagd foto's te maken en zet ze online. De media pikt dat op en nu is het de schuld van de makelaar dat de privacy van de (vorige?) bewoner geschonden is?
Wat de fuck heeft de makelaar daar mee te maken? Ga lekker gal spuwen op de Telegraaf ofzo, met hun 'horrorhuis'..
Dan is het een beetje de vraag door wie de makelaar ingehuurd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')