abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174790211
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 21:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aiiii. Ik zeg net een foto op fb van iemand die ik vaag ken. Ze heeft: de 2 geboortedatums van haar oma's die overleden zijn met daarboven de tekst: Your free
...
En iedereen ook wat geweldig! Prachtig! Mooi! :') :') Welke pipo heeft die tattoo gemaakt joh.
Wauw, das mooi kut.
PSN/GTAO : tessaap
pi_174790316
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 21:06 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Wauw, das mooi kut.
Ze heeft het zelf niet eens door denk ik. Ze is al niet de snuggerste :D Ik vind het lullig dat ik haar blijdschap verpest, dus ik hou wijselijk mijn mond.
  Spellchecker woensdag 8 november 2017 @ 15:10:53 #203
197773 crew  maily
Hoera het is vandaag!!
pi_174942503
5a3e5010-c48b-11e7-91e5-858dc6bad2ae.png

Voor veel mensen gaat een tatoeage in het gezicht al veel te ver, maar de Vlaamse Belle Atrix draait daar haar hand niet voor om. De tatoeëerster heeft maar één doel: haar hele lichaam bedekken met inkt.
Op de helft van haar gezicht prijkt een Tibetaanse tekst, maar dat is niets vergeleken bij de rest van haar lichaam. Een groot deel van haar ene arm en beide benen zijn al bijna helemaal zwart ingekleurd.
5a44447a-c48b-11e7-91e5-858dc6bad2ae.png
De Vlaamse noemt haar tattoo-sessies in een video op de website van de Belgische krant Het Nieuwsblad ’therapie’. “Heel krachtige sessie vandaag met betekenissen die te ruste gelegd zijn onder een zwart deken. Ik voel me buitenaards”, schrijft ze onder een van haar foto’s die ze post op sociale media.

’Racistisch’
Compleet zwarte tatoeages staan in de tattoo-wereld bekend als ’blackwork’. Ze worden door liefhebbers bewonderd vanwege de pijn die iemand moet ondergaan om dergelijke tatoeages te krijgen. Belle kan overigens lang niet alleen rekenen op positieve reacties. “Ik zeg niet dat het racistisch is, maar als ze het in haar gezicht ook gaat doen, dan zal het dat wel zijn”, zegt iemand.

bron

:|W
**hare scherpigheid*binge-checker** Palm trees,
flapdrol disease, and L.A. has got me on my knees

wordfeudfan?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')