abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 juli 2017 @ 18:10:19 #101
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_172250212
Ik had begrepen dat je alleen Chinese pakjes moest scannen als dit symbool er op stond.



Die heb ik niet gezien vandaag, wel Chinese pakjes met barcode, maar niet met dit symbool. In mijn takenlijst stonden ze ook niet, dus ik heb niet eens geprobeerd of ik ze kon scannen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 7 juli 2017 @ 18:41:26 #102
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_172250888
Ik had er hier wel een met zo'n raar icoontje. Gescanned, maar de code begon met LX... Dat was dan weer niet wat in de instructie stond. (Maar bij twijfel scan ik alles)
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_172252097
1 gehad vandaag, begon met RS
pi_172252407
In het nieuwsbericht stond duidelijk dat het ging om pakjes met zo'n scanicoontje. Dus als die er niet op staat hoef je ook niet te scannen.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 juli 2017 @ 19:50:52 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172252425
en je moet de app in de gaten houden, want daar staan ze ook in
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_172253455
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 19:49 schreef gelestipjes het volgende:
In het nieuwsbericht stond duidelijk dat het ging om pakjes met zo'n scanicoontje. Dus als die er niet op staat hoef je ook niet te scannen.
Ik denk dat het een opstartfoutje is. De al verzonden pakjes zullen dat icoontje waarschijnlijk nog niet hebben. Op die foto in de instructie ontbreekt dat icoontje namelijk ook nog. Die pakjes die ik vandaag gescand heb hadden wel een code die ik nog niet eerder bij ons gezien had.
pi_172258215
Het is dat ik gisteren de voorbeelden heb gezien en dus vandaag een Alibaba-ding herkende aan een barcode met een R.
Scannen dus maar.... Kreeg de melding dat scannen gelukt is en dat het in de takenlijst werd opgenomen. Houdt dit nu in dat deze pakjes niet/nooit in de takenlijst staan, of wat? :s)

Oh, icoontje! Nee, niet gezien.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 00:27:54 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172259562
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 18:41 schreef V__L_N het volgende:
Ik had er hier wel een met zo'n raar icoontje. Gescanned, maar de code begon met LX... Dat was dan weer niet wat in de instructie stond. (Maar bij twijfel scan ik alles)
Klinkt logisch alle aliexpress meuk hier kreeg vorige week ineens een LX code. Instructie is gewoon niet geheel duidelijk.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 8 juli 2017 @ 06:17:10 #109
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_172261183
Wij kregen bij de instructie te lezen dat de Alibaba pakketten verschillende barcodes kunnen hebben, maar dat we alleen hoeven te scannen als er zo'n plaatje bij staat.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 14:21:40 #110
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172268335
Makje vandaag :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_172271403
Hier was het heel erg druk. Mensen die normaal bijv 2 tassen hebben, hadden er vandaag 5. En dan lekker met 2 bundels HAH kloten. Eerste wijk al bijna een uur uitloop op de zomerdaltijd, nog een wijk van 1u45 te gaan... En voor volgende week zaterdag wilden ze me al weer een halve wijk aansmeren :') no thanks.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 17:17:01 #112
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172273307
Er was meer dan verwacht, maar het was niet zo dat de zomerdaltijden niet haalbaar waren.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:37:13 #113
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_172273856
Hier erg veel. De eerste wijk van twee uur (daltijd) al half uur uitloop. En de tweede wijk net binnen de tijd van twee uur.

Kampioen en drie soorten hah, waaronder twee dunne A4 velletjes.
pi_172274891
Hier ook nog steeds niets gemerkt van de grote zomer stilte. Vandaag meer post dan anders. Ongeveer huis aan huis gemeentepost en Kampioenen. En ik had een extra wijk omdat ik anders niet aan mijn contracturen zou komen (omdat de tijden ingekort zijn).
Zou het dan dinsdag ècht rustiger zijn?
pi_172275889
Hier op de 2e wijk ook nog een half uur boven op de zomerdaltijd. Bezig geweest van 13.00 tot 18.30, net als vorige zaterdag. Hopelijk is het volgende week zaterdag toch echt rustiger, want anders ben ik weer tot half 7 bezig.

Ook de eerste piekdag met de activity tracker :D



Nog wel met de standaard goals :P
Vraag me wel af of het aantal actieve minuten klopt. is nog wel een stukje minder dan de gewerkte tijd. Dat kan natuurlijk, want je staat ook stil. Maar ik ben ook van huis naar het depot gegaan, heb daar nog heen en weer lopen sjouwen, op de weg terug naar huis naar de winkel geweest. Nuja, het is alsnog wel geinig om eea een beetje bij te houden :)

Edit again: Vaag, heb eea opgezocht, maar onder active minutes verstaan ze activiteit die zwaarder is dan gewoon normaal rustig lopen. Ok dan :P

[ Bericht 31% gewijzigd door VixenFromHell op 08-07-2017 19:47:41 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_172277197
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 19:00 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier op de 2e wijk ook nog een half uur boven op de zomerdaltijd. Bezig geweest van 13.00 tot 18.30, net als vorige zaterdag. Hopelijk is het volgende week zaterdag toch echt rustiger, want anders ben ik weer tot half 7 bezig.

Ook de eerste piekdag met de activity tracker :D

[ afbeelding ]

Nog wel met de standaard goals :P
Vraag me wel af of het aantal actieve minuten klopt. is nog wel een stukje minder dan de gewerkte tijd. Dat kan natuurlijk, want je staat ook stil. Maar ik ben ook van huis naar het depot gegaan, heb daar nog heen en weer lopen sjouwen, op de weg terug naar huis naar de winkel geweest. Nuja, het is alsnog wel geinig om eea een beetje bij te houden :)

Edit again: Vaag, heb eea opgezocht, maar onder active minutes verstaan ze activiteit die zwaarder is dan gewoon normaal rustig lopen. Ok dan :P
Wel voldoende slapen jij o|O

;)
  zaterdag 8 juli 2017 @ 20:18:56 #117
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_172277584
Weinig calorien wel zo...
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_172277742
Dat viel mij ook tegen :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_172277921
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 19:00 schreef VixenFromHell het volgende:

Edit again: Vaag, heb eea opgezocht, maar onder active minutes verstaan ze activiteit die zwaarder is dan gewoon normaal rustig lopen. Ok dan :P
Oh oh, laat de baas niet meelezen: gij zult wel meer dan normaal actief doen tijdens het bezorgen ;)

Ik heb ook 's zo'n ding moeten dragen voor een onderzoek. Daar kwam uit naar voren dat bepaalde mensen met weinig slaap hyperactief zijn overdag.... maar zo waren nou eenmaal mijn diensten.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 21:28:46 #120
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_172279537
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
Er was meer dan verwacht, maar het was niet zo dat de zomerdaltijden niet haalbaar waren.
Hier ook behoorlijk veel, ik deed er zelfs langer over dan de officiële basistijden. Niet veel, maar toch. Dit kwam ook deels door de nieuwe manier van voorbereiden die hier sinds een paar maanden gehanteerd wordt, het zgn. "doorbundelen". Dat houdt in dat voorbereiders bundels moeten maken van exact 10 cm, niet minder en niet meer. In de praktijk komt dat erop neer dat er stukken straat bij elkaar in 1 bundel worden gestopt, die helemaal niet bij elkaar horen. Dan is bijv. de eerste bundel de complete straat A, plus de oneven kant van straat B. En de tweede bundel is de even kant van straat B, plus straat C (klein straatje), plus de eerste 10 huizen van straat D. Gevolg is dat je op straat niet langer meer handig je rondjes bij elkaar kunt pakken, maar je bundels uit elkaar moet gaan trekken en weer samenbundelen met andere stukken. Op daldagen is het prima, dat doorbundelen, maar op piekdagen is het een kutsysteem. Laat ze lekker per vakje afbundelen! Waarom ze het zo doen is niet duidelijk, misschien willen ze elastiekjes uitsparen of zo. :N
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 8 juli 2017 @ 23:00:11 #121
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_172281768
Heeft te maken met het invoeren van de dubbele bundels, dan is dat beleid. Hier doen ze het al maanden, vreet tijd en enorm klote met kerstkaartjes en tijdschriften bv in een bundel.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_172281944
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 23:00 schreef V__L_N het volgende:
Heeft te maken met het invoeren van de dubbele bundels, dan is dat beleid. Hier doen ze het al maanden, vreet tijd en enorm klote met kerstkaartjes en tijdschriften bv in een bundel.
Logisch, dus je bent ten eerste meer tijd kwijt om post uit twee bundels te pakken en ten tweede moet je uit nog meer bundels graaien om een fatsoenlijk rondje bij elkaar te krijgen.

Overigens baalde ik vroeger als ik een bepaalde naam op een tas zag staan. Dan wist je dat het slecht gesorteerd was. Tegenwoordig is het eerder het tegenovergestelde. Gemiddeld slechte kwaliteit, en ben ik blij als ik de naam van iemand zie omdat ik weet dat die perfect sorteert.
pi_172282219
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 19:00 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier op de 2e wijk ook nog een half uur boven op de zomerdaltijd. Bezig geweest van 13.00 tot 18.30, net als vorige zaterdag. Hopelijk is het volgende week zaterdag toch echt rustiger, want anders ben ik weer tot half 7 bezig.

Ook de eerste piekdag met de activity tracker :D

[ afbeelding ]

Nog wel met de standaard goals :P
Vraag me wel af of het aantal actieve minuten klopt. is nog wel een stukje minder dan de gewerkte tijd. Dat kan natuurlijk, want je staat ook stil. Maar ik ben ook van huis naar het depot gegaan, heb daar nog heen en weer lopen sjouwen, op de weg terug naar huis naar de winkel geweest. Nuja, het is alsnog wel geinig om eea een beetje bij te houden :)

Edit again: Vaag, heb eea opgezocht, maar onder active minutes verstaan ze activiteit die zwaarder is dan gewoon normaal rustig lopen. Ok dan :P
Screenshot van mijn resultaten vandaag:



Dit is normaal geworden op de zaterdag voor mij. Komt ook omdat de hond ook nog wel eens uitgelaten moet worden. :P
pi_172284273
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 23:15 schreef Rafierafie het volgende:

Screenshot van mijn resultaten vandaag:

[ afbeelding ]

Dit is normaal geworden op de zaterdag voor mij. Komt ook omdat de hond ook nog wel eens uitgelaten moet worden. :P
Moeten die calorieen in die screenshot niet eigenlijk kilocalorieen zijn?
pi_172284406
Maar hoe ziet zo'n vest er dan uit?

Zoiets???

  zondag 9 juli 2017 @ 12:20:42 #126
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_172289816
Nee, zoiets:



8)7
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 9 juli 2017 @ 12:23:43 #127
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172289882
Je moet straks eerst het oefenprogramma van Nederland in Beweging afwerken voor je de straat op mag :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_172303930
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 00:53 schreef blijevis het volgende:

[..]

Moeten die calorieen in die screenshot niet eigenlijk kilocalorieen zijn?
Uiteraard. Anders zou ik wel heel efficiënt met energie omgaan. :D
  maandag 10 juli 2017 @ 09:11:28 #129
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_172311379
Kamp is klaar met z'n studie:

quote:
Postbedrijven moeten samenwerken

Amsterdam - Postbedrijven moeten samenwerken en op zoek gaan naar nieuwe verdienmodellen om de krimp van de fysieke post op te vangen. Dat blijkt uit een analyse van het ministerie van Economische Zaken.

„De tas van de postbode en de brievenbussen raken steeds leger, terwijl de eisen aan bezorging hoog zijn. Dat dwingt ons om op korte termijn het gereguleerde deel van de postmarkt te herzien”, zegt minister Kamp naar aanleiding van de studie.

Hij wil zo snel mogelijk ’een discussie’ starten met de betrokken postbedrijven. De postmarkt in Nederland wordt gedomineerd door PostNL en Sandd.

De zogeheten wet op universele postdienstverlening (UPD) regelt de postbezorging aan particulieren, onder meer het aantal bezorgdagen, de postzegelprijs en het aantal brievenbussen in Nederland. PostNL voert de UPD op dit moment uit.

Minister Kamp is voorstander van aanpassing van deze regelgeving, maar de keuzes die daarin gemaakt worden, zullen door zijn opvolger gemaakt worden.

De afgelopen jaren verdubbelde de prijs van een postzegel zodat een kaart of brief versturen steeds duurder is geworden. De onderzoekers stellen nu dat de rek eruit raakt.

Versobering van de regeling lijkt onvermijdelijk, maar is lastig. Zo is het op grond van Europese regelgeving verplicht dat er vijf dagen in de week post bezorgd moet worden. Voor ’the last mile’, het kostbaarste onderdeel, kan samenwerking gezocht worden met lokale postbedrijven.

Uit het onderzoek van het ministerie blijkt dat de levering van het resterende volume brievenpost waarschijnlijk in de toekomst worden meegenomen in andere logistieke ketens, bijvoorbeelde pizza- of pakketbezorgers.

Transporteurs als DHL en FedEx gaan ook dagelijks langs de deuren als gevolg van de sterke groei van het online-winkelen en zij zouden daarom ook brieven kunnen meenemen. Het aantal bezorgde pakketjes ten opzichte van 2010 is hard gestegen van 160 miljoen naar 300 miljoen stuks.

Het ministerie ziet dat er een hybride model zou kunnen ontstaan; concurrentie waar het kan, samenwerking waar het moet, bijvoorbeeld in dunbevolkte gebieden. Kamp vindt verder dat postbedrijven zelf op zoek moeten naar nieuwe verdienmodellen.

Verder worden er momenteel tientallen miljoenen verspild door de postbedrijven, omdat er op een kunstmatige manier concurrentie afgedwongen moet worden in een krimpende markt. „Door dalende volumes wegen de voordelen van concurrentie mogelijk minder op tegen de nadelen van het niet volledig kunnen benutten van schaalvoordelen”, stelt het rapport.

De studie biedt een opening naar het initiatief van postbedrijf Sandd. Dit bedrijf heeft eind vorig jaar een ondernemingsplan bij minister Kamp neergelegd om de UPD te gaan verzorgen. Bij de dienstverlening van Sandd zou de postzegelprijs met 40% omlaag kunnen naar ¤0,55 per zegel, waar PostNL nu ¤0,78 in rekening brengt. De partijen in de Tweede Kamer reageerden enthousiast over het voorstel van de concurrent van PostNL.
Met de een-na-laatste alinea ben ik het wel eens. Er wordt inderdaad geld verspild door het op een kunstmatige manier afdwingen van concurrentie in een krimpende markt. Maar helaas trekt Kamp hier niet de enige juiste conclusie uit: namelijk dat concurrentie onwenselijk is. Er lopen op sommige dagen wel 4 postbodes door de straat, een enorme verspilling van geld. En de concurrenten worden inderdaad kunstmatig overeind gehouden doordat zij zich niet aan allerlei bepalingen uit de postwet hoeven houden, zwaar gesubsidieerd worden door de overheid (bezorgdiensten van de sociale werkplaatsen), en bezorgers nog steeds onder het minimumloon uitbetalen (Sandd en Van Straten Post).

Briefpost meegeven met pizzabezorgers lijkt me ook niet echt een strak plan. :N
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 10 juli 2017 @ 10:03:02 #130
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_172312169
Klik HIER als je het hele rapport wil lezen.

Interessant is ook dat de UPD ons helemaal geen monopoliepositie verschaft. Het is een opgelegde verplichting, maar het staat elke concurrent vrij om ook 24-uurs post te gaan bezorgen, brievenbussen te plaatsen, postagentschappen te openen, etc. Het voornaamste voordeel voor de UPD-dienstverlener is dat hij voor het UPD-deel BTW-vrijstelling heeft.

Ook is het zo dat onze 5-daagse bezorgplicht kennelijk niet zozeer voortvloeit uit de Postwet, maar uit een Europese richtlijn (die i.t.t. tot wat de term "richtlijn" doet vermoeden, op dit punt gewoon harde eisen stelt). En de onderhandelingen over deze Postrichtlijn zullen op z'n vroegst in 2020/2021 beginnen, dus ik verwacht dat we de komende jaren nog wel 5 dagen per week zullen bezorgen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_172313226
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 12:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nee, zoiets:

[ link | afbeelding ]

8)7
Ahah :)
  maandag 10 juli 2017 @ 11:45:34 #132
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_172314420
Ga een onzekere markt nog onzekerder maken door straks elke pakketbezorger ook met post te laten lopen. Kamp leert ook niks van het buitenland waar ze het ook niet zo doen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_172323469
Alstublieft, uw pizza - sorry beetje koud - en de niet-thuis-pakjes voor de hele straat. ;)
(Reuze handig, pizzabestellers doen meestal wel open.)
pi_172326058
> Uit het onderzoek van het ministerie blijkt dat de levering van het resterende volume brievenpost
> [brievenpost?] waarschijnlijk in de toekomst worden [de levering worden?] meegenomen in andere
> logistieke ketens, bijvoorbeelde [bijvoorbeelde?] pizza- of pakketbezorgers.

Wat zou het ministerie voor dit broddelwerk hebben betaald?

Machinisten van goederentreinen werken ook in een logistieke keten.
Zullen we die dan maar de pizza's laten bezorgen?

Kamp is als demissionair minister alleen maar een kostenpost. Die kan dus weg.
Wellicht kan zijn chauffeur (ook al werkzaam in een logistieke keten) dan een goederentrein
voor zijn rekening nemen.
pi_172326804
2.2
Breng het poststuk dezelfde dag vóór 17:00 uur naar de afhaallocatie die op de sticker is gedrukt en draag het poststuk over.
Je ontvangt een bonnetje ter bevestiging.
Dit bonnetje hoef je niet te bewaren; het poststuk is ook te traceren via het systeem.

Uit de instructie bij de nieuwe kennisgeving. Wij moeten die dingen toch echt inleveren nog altijd, voor het geval er wat mis gaat. Anders kan ik natuurlijk niet bewijzen dat ik hem afgeleverd heb :X

Ik lever ze overigens nooit meer in op het depot, ik bewaar ze zelf wel ergens. Op het depot ligt een enorme stapel t/m maaaaanden terug. De TC kijkt er ook nooit naar.

Ook mooi dat ze toch voor 17.00 ingeleverd moeten zijn, terwijl wij hier regelmatig tot na 18.00 lopen. Voor mij komende zaterdag waarschijnlijk ook al weer voor de 3e keer op rij tot 18.30, maar ik ga mooi weer bezwaar maken en verzoeken om de post eerder te krijgen. Als je dan nog tussendoor naar de retailer moet omdat het voor 17.00 daar moet liggen, dan kost je dat zo weer een half uur extra :N

Oh en

Belangrijk:
Zorg dat je naam en barcode goed leesbaar zijn. Plak stickers niet over tekst en barcodes

Ik vind "uw bezorger" eigenlijk wel prima :') of bedoelen ze misschien de naam, dus de naam vd geadresseerde, dat die er duidelijk op moet staan.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_172326862
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:58 schreef blijevis het volgende:


Wellicht kan zijn chauffeur (ook al werkzaam in een logistieke keten) dan een goederentrein
voor zijn rekening nemen.
Yep, en als-ie toch onderweg is de post bezorgen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 10 juli 2017 @ 20:26:35 #137
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172326950
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:23 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Yep, en als-ie toch onderweg is de post bezorgen.
en voor taxi spelen, want er zijn altijd wel mensen die dezelfde kant op moeten als de minister
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport maandag 10 juli 2017 @ 20:27:10 #138
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172326963
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:21 schreef VixenFromHell het volgende:
2.2
Breng het poststuk dezelfde dag vóór 17:00 uur naar de afhaallocatie die op de sticker is gedrukt en draag het poststuk over.
Je ontvangt een bonnetje ter bevestiging.
Dit bonnetje hoef je niet te bewaren; het poststuk is ook te traceren via het systeem.

Uit de instructie bij de nieuwe kennisgeving. Wij moeten die dingen toch echt inleveren nog altijd, voor het geval er wat mis gaat. Anders kan ik natuurlijk niet bewijzen dat ik hem afgeleverd heb :X

Ik lever ze overigens nooit meer in op het depot, ik bewaar ze zelf wel ergens. Op het depot ligt een enorme stapel t/m maaaaanden terug. De TC kijkt er ook nooit naar.

Ook mooi dat ze toch voor 17.00 ingeleverd moeten zijn, terwijl wij hier regelmatig tot na 18.00 lopen. Voor mij komende zaterdag waarschijnlijk ook al weer voor de 3e keer op rij tot 18.30, maar ik ga mooi weer bezwaar maken en verzoeken om de post eerder te krijgen. Als je dan nog tussendoor naar de retailer moet omdat het voor 17.00 daar moet liggen, dan kost je dat zo weer een half uur extra :N

Oh en

Belangrijk:
Zorg dat je naam en barcode goed leesbaar zijn. Plak stickers niet over tekst en barcodes

Ik vind "uw bezorger" eigenlijk wel prima :') of bedoelen ze misschien de naam, dus de naam vd geadresseerde, dat die er duidelijk op moet staan.
Gaat over de naam van de geadresseerde
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 10 juli 2017 @ 20:43:12 #139
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_172327441
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:21 schreef VixenFromHell het volgende:
2.2
Breng het poststuk dezelfde dag vóór 17:00 uur naar de afhaallocatie die op de sticker is gedrukt en draag het poststuk over.
Bij ons is dat al aangepast. Op de stickers stond voorheen dat de zending dezelfde werkdag na 17.00 uur was af te halen, maar dat is later veranderd in de volgende werkdag na 15.00 uur. Dit omdat de bezorgers het niet altijd redden om het pakje dezelfde dag voor 17.00 uur naar de retailer te brengen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_172327764
quote:
14s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Gaat over de naam van de geadresseerde
Gelukkig :D echt geen zin om mijn eigen naam overal op te gaan zetten.

En hier staat er op de stickers nu ook wel volgende dag na 15.00, hopelijk blijft dat zo.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 10 juli 2017 @ 21:24:32 #141
258802 Yreal
henk..!
pi_172328796
Als ik postnl was, had ik allang sand en van straten lekker de upd laten doen. Die zijn in een week kapot :')
  maandag 10 juli 2017 @ 21:26:22 #142
258802 Yreal
henk..!
pi_172328846
Maar, hopelijk krijg ik dan eindelijk eens ontslag als we weer gaan reorganiseren. Ga het wel jammer vinden, maar er zijn beter betaalde dingen.
pi_172331272
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:51 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Gelukkig :D echt geen zin om mijn eigen naam overal op te gaan zetten.

En hier staat er op de stickers nu ook wel volgende dag na 15.00, hopelijk blijft dat zo.
Op vorige versies van de kennisgevingen moest je eigenlijk wel je naam zetten. Als ik dat al deed, maakte ik het bewust onleesbaar. :P
  maandag 10 juli 2017 @ 23:17:18 #144
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_172331762
Wat is het probleem als ze je voornaam kennen?

Heb altijd liever dat ze me bij m'n naam noemen dan dat ze "post,post" achter me aan gillen.
Overigens zou het voor mij niks uitmaken als ik er al dan niks op zet. Ik woon in dit dorp. Als ik het fout doe gooien ze de post in m'n eigen brievenbus terug. (Mag ik het de volgende dag nog is proberen).
Vorige week sta ik bij de fysio, zegt de persoon voor me tegen hem. "Doe je wel voorzichtig met onze postdame, ik krijg nog belangrijke post strakkies".

Privacy nul.nul.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_172333889
Ondertussen worden vergaderingen belegd en gaan verhuizingen van werkzaamheden/banen plaatsvinden.

zowel Rdam als Adam gaan rake klappen krijgen..

Veel gaat naar den-haag toe reistijd voor medewerkers....

En werk wat in den h zat gaat weer naar Adam...
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:01:01 #146
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_172335349
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 02:27 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ondertussen worden vergaderingen belegd en gaan verhuizingen van werkzaamheden/banen plaatsvinden.

zowel Rdam als Adam gaan rake klappen krijgen..

Veel gaat naar den-haag toe reistijd voor medewerkers....

En werk wat in den h zat gaat weer naar Adam...
Klopt. Dat stond ook al in het MZ-Journaal. De werkzaamheden van Pakketservice gaan van Amsterdam en Rotterdam naar Den Haag, en de sorteermedewerkers die nu in Den Haag werken moeten straks naar Amsterdam en/of Rotterdam. Maar, de OR moet hier geloof ik nog mee instemmen en laat de personele gevolgen zwaar meewegen. Zeggen ze.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 juli 2017 @ 09:33:01 #147
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172335830
Ga er maar vanuit dat er in het komende jaar nog veel meer verhuizingen plaats gaan vinden. Heb ook al het eea over opgevangen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_172336127
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:58 schreef blijevis het volgende:
> Uit het onderzoek van het ministerie blijkt dat de levering van het resterende volume brievenpost
> [brievenpost?] waarschijnlijk in de toekomst worden [de levering worden?] meegenomen in andere
> logistieke ketens, bijvoorbeelde [bijvoorbeelde?] pizza- of pakketbezorgers.
Okee, het gaat om een artikel uit de Telegraaf,
http://www.telegraaf.nl/d(...)n_samenwerken__.html
vandaar die taalfouten, ook de inhoud mag je met een korreltje zout nemen.

De originele studie van het ministerie is te vinden in de bijlagen van
https://www.rijksoverheid(...)e-toekomst-postmarkt

De link in de post van Kramerica-Industries loopt helaas dood.

[ Bericht 5% gewijzigd door blijevis op 11-07-2017 10:00:18 ]
  dinsdag 11 juli 2017 @ 14:57:51 #149
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_172342075
Sandd is zeker ook de Espresso doosjes kwijtgeraakt met capsules, want wij hadden ze te bezorgen. In ieder geval bij ons depot. :9 >:)
pi_172342279
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:57 schreef Globetrottertje het volgende:
Sandd is zeker ook de Espresso doosjes kwijtgeraakt met capsules, want wij hadden ze te bezorgen. In ieder geval bij ons depot. :9 >:)
zou Sand die doen dan? nee toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')