abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172160284
Hier is meegedeeld dat er in sommige weken 30% vanaf gaat :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_172161316
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:28 schreef Globetrottertje het volgende:

Misschien dat daardoor veel mensen denken van "Ja daaaag!"
Keuze uit 7 vacatures binnen twee kilometer...
(Ja daaaaag!
pi_172165634
Vandaag kon ik het zomerdal wel begrijpen. Was erg rustig :)
pi_172166993
Hier was het ook rustig, wel veel pakjes, maar qua gewone post was het niet veel. Had ondanks de zomerdaltijden nog wel een kwartier over.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:49:01 #30
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_172167493
Ja ik had zowaar ook tijd over. Gelukkig weinig Chineze meuk. Zal morgen wel komen.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 17:16:19 #31
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_172168188
Geen tijd over, gewoon flink te kort. Parool bakant huis aan huis en veel pakketjes ook weer.

30% lijkt me niet erg realistisch als ik zie hoe krap de wijken hier al staan.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_172168775
Wat een verschil in vacatures. Hier binnen 5 km slechts 2 vacatures voor postvoorbereider. Als ik uitzoom naar 10 km komen er 6 vacatures bij waarvan 2 zomerbanen.

1e wijk op de minuut nauwkeurig zomerdaltijd (6% eraf) gelopen. 2e wijk geplust, Net zo lang over gedaan als normaal (ook net zoveel post als normaal) en nog een retailer-ritje.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 17:52:12 #33
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_172168948
Post was weinig, mede doordat we vorige week al diverse dubbelnummers van TV-gidsen hadden. Pakjes waren er echter in overvloed: vrijwel iedereen had voor elke wijk 1 tas stampvol pakjes. Ik had 19 scanpakjes, en ook nog een paar schoenendozen. Dus ik heb alle in mindering gebrachte zomerkorting tot op de minuut weer bijgeplust. })
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_172168986
Ik had maar 2 scanpakjes vandaag, wat een verschil. Wel veel van die Chinese dingen, maar de meesten pasten gelukkig gewoon in de bus
pi_172173906
Was hier ook wel rustig, maar ik had wel een vakantiekracht mee in opleiding.

Moet er nog wel even achteraan, want de TC dacht dat ze zaterdag ook met mij mee zou gaan, maar dan loop ik ergens anders. Combineer ook liever geen 2e wijk met die opleiding, want je weet nooit hoe lang het duurt. Vandaag ging het wel vlotjes, maar zeker met die HAH is het misschien wel weer een ander verhaal. Als ze het eerder brengen.. misschien :P
Sta nu op een dienst van 4,5 uur, denk niet dat ze die gaan ruilen voor 1 wijkje opleiding geven.

Baal er stiekem toch wel van, ik wilde die wijk graag. Die collega is 2 maanden met vakantie. Maar helaas :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_172174435
Hoe gaat post.nl met medewerkers om die schade toebrengen aan het huis van de geadresseerde?

Volgens track&trace heeft een bezorger bij mij aan de deur gestaan. Echter geen briefje in de bus, maar wel het kattenluik gesloopt. Ik vermoed dat de bezorger geprobeerd heeft om t pakketje door t luik te duwen (doen ze regelmatig).
Klantenservice gebeld en de dame aan de telefoon was nog sneller met oordelen dan ik zelf, ze klonk nogal onheilspellend.....

Daarom wel even benieuwd hoe er intern met zoiets wordt omgegaan.
pi_172174565
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:06 schreef edraket31 het volgende:
Hoe gaat post.nl met medewerkers om die schade toebrengen aan het huis van de geadresseerde?

Volgens track&trace heeft een bezorger bij mij aan de deur gestaan. Echter geen briefje in de bus, maar wel het kattenluik gesloopt. Ik vermoed dat de bezorger geprobeerd heeft om t pakketje door t luik te duwen (doen ze regelmatig).
Klantenservice gebeld en de dame aan de telefoon was nog sneller met oordelen dan ik zelf, ze klonk nogal onheilspellend.....

Daarom wel even benieuwd hoe er intern met zoiets wordt omgegaan.
Als je iemand ergens van beschuldigt moet je wel met bewijzen komen, niet met vermoedens.
pi_172174655
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:09 schreef blijevis het volgende:

[..]

Als je iemand ergens van beschuldigt moet je wel met bewijzen komen, niet met vermoedens.
Daarom schreef ik ook dat het vermoedde en dat je collega zelf al snel de conclusie trok nav mijn verhaal, heb niemand beschuldigd
pi_172174752
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:11 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Daarom schreef ik ook dat het vermoedde en dat je collega zelf al snel de conclusie trok nav mijn verhaal, heb niemand beschuldigd
Maar waarom vermoed je dan dat de bezorger het gedaan heeft, en niet, bijvoorbeeld, de kat van de buren of het rotkind van nummer 17?
pi_172174860
Dat was mijn vraag niet, ik vroeg hoe er intern mee omgegaan wordt
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:23:51 #41
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_172175148
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:15 schreef edraket31 het volgende:
Dat was mijn vraag niet, ik vroeg hoe er intern mee omgegaan wordt
Mijn ervaring is dat PostNL over het algemeen de schade wel vergoedt. Kapotte brievenbussen, afgebroken tochtstroken, dat soort zaken komt vaker voor. Nu zijn dit over het algemeen geen hele hoge kosten, (en gaat het om gevallen waarbij de schade vrijwel zeker door de postbode is veroorzaakt) en ik kan me voorstellen dat bij wat grotere schades er toch wel door de eisende partij bewezen moet worden dat de postbode van PostNL (dus niet die van een concurrent) hier schuldig aan is.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_172175902
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:06 schreef edraket31 het volgende:
Hoe gaat post.nl met medewerkers om die schade toebrengen aan het huis van de geadresseerde?

Volgens track&trace heeft een bezorger bij mij aan de deur gestaan. Echter geen briefje in de bus, maar wel het kattenluik gesloopt. Ik vermoed dat de bezorger geprobeerd heeft om t pakketje door t luik te duwen (doen ze regelmatig).
Klantenservice gebeld en de dame aan de telefoon was nog sneller met oordelen dan ik zelf, ze klonk nogal onheilspellend.....

Daarom wel even benieuwd hoe er intern met zoiets wordt omgegaan.
mijn ervaring is dat ze de klager maar gewoon gelijk geven en de schade vergoeden en de postbode/ bezorger soms opdragen om persoonlijk excuses aan te bieden, ook als de postbode/bezorger zegt de schade niet veroorzaakt te hebben.
pi_172176058
Ok, zal me benieuwen....heb via de site aangegeven dat ik wil dat het morgenavond bezorgd wordt omdat ik dan thuis ben. Niet omdat ik de bezorger wil aanspreken maar omdat ik het pakketje gewoon wil hebben.
Gaat ook maar om een paar tientjes, ALS het vergoed wordt ga ik niet ineens een superdeluxe als vervanger uitzoeken.
pi_172176077
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:15 schreef edraket31 het volgende:
Dat was mijn vraag niet, ik vroeg hoe er intern mee omgegaan wordt
Dat moet je niet vragen in een bezorgersforum, wij zijn niet degenen die klachten van bewoners behandelen. Neem opnieuw contact op met de instantie waar je je klacht hebt gedeponeerd en vraag daar maar hoe ze dit soort klachten afhandelen. Waarschijnlijk zullen ze je eerder naar de mond praten dan dat ze een eerlijk antwoord.geven, maar ook zo'n klachtenservice kan niet zomaar iemand vervolgen op basis van een vaag vermoeden.
pi_172176181
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:45 schreef blijevis het volgende:

[..]

Dat moet je niet vragen in een bezorgersforum, wij zijn niet degenen die klachten van bewoners behandelen. Neem opnieuw contact op met de instantie waar je je klacht hebt gedeponeerd en vraag daar maar hoe ze dit soort klachten afhandelen. Waarschijnlijk zullen ze je eerder naar de mond praten dan dat ze een eerlijk antwoord.geven, maar ook zo'n klachtenservice kan niet zomaar iemand vervolgen op basis van een vaag vermoeden.
joh, doe niet zo moeilijk. Als hier mensen zitten die iets dergelijks wel eens hebben meegemaakt kunnen die best antwoord geven op zijn vraag.
En wie heeft het uberhaupt over vervolgen?
pi_172176195
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:45 schreef blijevis het volgende:

[..]

Dat moet je niet vragen in een bezorgersforum, wij zijn niet degenen die klachten van bewoners behandelen. Neem opnieuw contact op met de instantie waar je je klacht hebt gedeponeerd en vraag daar maar hoe ze dit soort klachten afhandelen. Waarschijnlijk zullen ze je eerder naar de mond praten dan dat ze een eerlijk antwoord.geven, maar ook zo'n klachtenservice kan niet zomaar iemand vervolgen op basis van een vaag vermoeden.
Jemig, was jij vanmiddag bij mij aan de deur of zo?
Ik vraag gewoon uit interesse hoe daarmee wordt omgesprongen richting de bezorger......
Ik was gewoon benieuwd of jullie daar wat over te horen krijgen of t zelfs nog moeten vergoeden (weet ik veel).

En wat heeft het voor zin om het aan de klachtenservice te vragen als ze mij toch "naar de mond praten"?
pi_172176439
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:49 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Jemig, was jij vanmiddag bij mij aan de deur of zo?
Ik vraag gewoon uit interesse hoe daarmee wordt omgesprongen richting de bezorger......
Ik was gewoon benieuwd of jullie daar wat over te horen krijgen of t zelfs nog moeten vergoeden (weet ik veel).

En wat heeft het voor zin om het aan de klachtenservice te vragen als ze mij toch "naar de mond praten"?
over het algemeen speelt de klantenservice de klacht door naar de teamcoach bezorgen van het desbetreffende gebied/ teamcoach pakketten, en die spreekt dan de bezorger er op aan. Zelf betalen hoeft gelukkig niet, tenzij ze de boel moedwillig gesloopt hebben of zo, dan zal het waarschijnlijk iets anders liggen.
pi_172176556
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:57 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

over het algemeen speelt de klantenservice de klacht door naar de teamcoach bezorgen van het desbetreffende gebied/ teamcoach pakketten, en die spreekt dan de bezorger er op aan. Zelf betalen hoeft gelukkig niet, tenzij ze de boel moedwillig gesloopt hebben of zo, dan zal het waarschijnlijk iets anders liggen.
Ok, dank je voor je antwoord
pi_172176577
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:49 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Jemig, was jij vanmiddag bij mij aan de deur of zo?
Nee. Wil je mij misschien beschuldigen van het beschadigen van je kattenluik?

[ Bericht 5% gewijzigd door blijevis op 04-07-2017 22:25:09 ]
pi_172176662


[ Bericht 100% gewijzigd door blijevis op 04-07-2017 22:04:21 ]
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')