abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 juli 2017 @ 22:39:57 #276
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_172701503
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 21:25 schreef V__L_N het volgende:
Kramerica ik zou even contact opnemen met het implementatie team. Want dat hoort ie niet te doen. Dus of er is iets mis met je bluetooth of met je scanner. Overigens probeerde veel collegas de barcodes te scannen die op je telefoon staan. Dat is niet de bedoeling, je moet die uit de folder hebben.

Vixen, jou tc is een eikel. Zo is het helemaal niet door het bedrijf bedoeld. Sterker nog, als je straks een scanner hebt is het juist de bedoeling dat je lekker gaat doorscannen en doorloopt en aan het einde gaat kijken of alles werkt. Je krijgt straks ook tijdschriften en stempassen om te scannen, heus niet de bedoeling dat je dan elke keer gaat wachten.
Overigens is de scanner sterker dan je mobiel om te scannen, dus zullen er ook minder fouten worden gemaakt.
Ik had ze inderdaad van mijn telefoonscherm gescand. In de brochure stond immers: "Start de mijn werk app...................je ziet nu 3 barcodes..............scan deze barcodes". Dat wekt toch de indruk dat je ze van je telefoonscherm moet scannen. Ik heb ze trouwens ook vanuit de folder geprobeerd te scannen (de barcodes waren immers identiek), maar dat ging ook niet echt lekker, met name met code 3 had íe veel moeite, waarschijnlijk omdat íe zo onscherp afgedrukt is.

Ze zijn bij ons gelukkig nog niet zo ver doorgeschoten dat er ranglijstjes op depots hangen met individuele scanscores, maar we krijgen wel op gezette tijden dreigende e-mailtjes over de tegenvallende scanresultaten waarin ons laksheid en ongeïnteresseerdheid wordt verweten. We moeten tegenwoordig als er niet goed gescand is zelfs een schriftelijke verklaring inleveren, en idem dito wanneer er niet goed gestart of gestopt is. Bij herhaling volgt er een "persoonlijk gesprek" en kan dit "mogelijk gevolgen hebben voor je beoordeling aan het eind van het jaar." :')
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 26 juli 2017 @ 22:51:59 #277
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_172701969
Welke beoordeling aan het einde van het jaar. Die hebben we hier helemaal niet gehad. Maar goed, dat gezeur hebben we hier ook allemaal niet. Sterker nog, heb m'n tc de afgelopen 7 maanden 1x gezien. Dat was toen voor de 8ste keer op een rij de aanlevering meer dan 45 minuten vertraagd was (zonder aankondiging of kennis van zijn kant).

Lang leven de rust als ik jullie verhalen zo hoor.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  woensdag 26 juli 2017 @ 22:54:10 #278
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_172702075
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 22:51 schreef V__L_N het volgende:
Welke beoordeling aan het einde van het jaar. Die hebben we hier helemaal niet gehad.
Ik heb wel een gerucht gehoord dat ze de functioneringsgesprekken weer willen invoeren. Misschien dat je dan een veeg uit de pan krijgt?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 26 juli 2017 @ 23:15:08 #279
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172702829
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 22:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik heb wel een gerucht gehoord dat ze de functioneringsgesprekken weer willen invoeren. Misschien dat je dan een veeg uit de pan krijgt?
in al die jaren twee keer zo'n gesprek gehad. Laatste keer is al lang geleden _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 26 juli 2017 @ 23:15:45 #280
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_172702845
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 22:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik heb wel een gerucht gehoord dat ze de functioneringsgesprekken weer willen invoeren. Misschien dat je dan een veeg uit de pan krijgt?
Ah en postnl wordt dan ook het eerste bedrijf dat post gaat bezorgen op mars?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_172702864
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juli 2017 23:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

in al die jaren twee keer zo'n gesprek gehad. Laatste keer is al lang geleden _O-
Ik eentje van 5 minuten. Daarna werd het afgeschaft.
pi_172703423
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 21:44 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik vind het niet zo erg dat ie binnenkort vertrekt, daar zal ik het maar op houden ;)
Maar uit die discussie op de chat bleek wel dat het nog erger kon :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo erg is die van ons nog net niet :P
Toen een week of wat terug de app niet werkte (bij mij en meerdere collega's) en ik daar de TC over belde, zei hij: wat doen jullie toch allemaal met die app, gevolgd door een paar vloeken... :N
pi_172703431
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 22:39 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Bij herhaling volgt er een "persoonlijk gesprek" en kan dit "mogelijk gevolgen hebben voor je beoordeling aan het eind van het jaar." :')
Hahaha, ze weten van gekkigheid niet meer wat voor dreigementen ze uit de kast moeten halen, ergens op korten kan haast niet meer.
pi_172706838
Deze heb ik hier nog niet voorbij zien komen:
http://bvpp.nl/index.php/(...)diensten-te-bezorgen
quote:
Gevolg verder is ook nog dat de buspakjes via het brievennetwerk afgeleverd gaan worden, zoals alle brievenbuspakjes ZAD. Een mooie win-winsituatie voor alle partijen!
Dat betekent dus nog meer meuk van Ali in de tas van de postbezorgers? Dat noem ik geen win-winsituatie voor alle partijen.
pi_172710237
Even een ander vraagje :P

Als ik een defect apparaat verzekerd retour stuur en dit raakt kwijt, hoe groot is de kans dat PostNL niets of weinig gaat vergoeden omdat in hun ogen een defect apparaat niets waard is?
Moet iets retour sturen naar het buitenland, en ik krijg alleen mijn kosten vergoed als dit aan komt. Ik zat dus te denken aan verzekerd sturen, maar het is me ook al wel bekend dat PostNL erg moeilijk doet als het aan komt op vergoeden, Je moet uitvoerig aantonen wat de waarde is, kan dan de mailwisseling etc met de webshop wel aanvoeren maar dan zien ze ook dat het artikel defect was. Heb ook verhalen gehoord van mensen die oudere apparatuur verzonden hadden, en geen vergoeding kregen omdat PostNL uit ging van zo en zoveel procent afschrijving per jaar. Daardoor kwamen ze op 0 euro waarde uit :')

Nou ga ik wel uit van worst case scenario, maar ik betaal liever geen 90 euro voor niets, Daarom zou ik best 2 euro extra willen betalen voor de verzekering, maar dan wil ik natuurlijk wel de daadwerkelijke schade vergoed krijgen als het mis gaat. Geen idee of iemand hier ervaring heeft met zulke dingen :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_172714740
Ondanks dat er 20% van de tijd af was gehaald wegens zomerdal kon ik het vandaag redelijk halen qua tijd. Had ik niet verwacht, maar dat viel dus al weer mee. Moest wel bijplussen maar dat was maar 7 minuten.
Zaterdag schijnt weer een enorm rustige dag te worden, alleen jammer dat ik wel 3 tassen hah heb.
pi_172717705
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 21:25 schreef V__L_N het volgende:
Kramerica ik zou even contact opnemen met het implementatie team. Want dat hoort ie niet te doen. Dus of er is iets mis met je bluetooth of met je scanner. Overigens probeerde veel collegas de barcodes te scannen die op je telefoon staan. Dat is niet de bedoeling, je moet die uit de folder hebben.
Volgens de gebruiksaanwijzing in de app hoor je de codes van je telefoon te scannen.
Alle bezorgers die ik ken (mijzelf incluis) die hun scanner met succes aan de praat
hebben gekregen, hebben de codes van de telefoon gebruikt.

Van welke bron komt het idee om de codes uit de folder te scannen?
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:16:16 #288
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_172718021
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:02 schreef blijevis het volgende:

[..]

Volgens de gebruiksaanwijzing in de app hoor je de codes van je telefoon te scannen.
Alle bezorgers die ik ken (mijzelf incluis) die hun scanner met succes aan de praat
hebben gekregen, hebben de codes van de telefoon gebruikt.

Van welke bron komt het idee om de codes uit de folder te scannen?
Tc, omdat het blijkbaar vaak niet lukt om ze te scannen van een scherm.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_172718724
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:19 schreef Rafierafie het volgende:
Deze heb ik hier nog niet voorbij zien komen:
http://bvpp.nl/index.php/(...)diensten-te-bezorgen

[..]

Dat betekent dus nog meer meuk van Ali in de tas van de postbezorgers? Dat noem ik geen win-winsituatie voor alle partijen.
Het is geen meuk, het is gewoon post,
de mensen die deze post ontvangen worden daar in het algemeen blij van.
(blijer dan van doorsneepost zoals postcodeloterijspam of belastingaanslagen van de gemeente)
pi_172718819
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:16 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Tc, omdat het blijkbaar vaak niet lukt om ze te scannen van een scherm.
Misschien een kwestie van beter richten?
pi_172718846
Ik noem het ook vaak chinese meuk, maar ik bestel het zelf ook :D
Maar als je dan dingen hebt met inhoud ter waarde van een paar euro en je hebt er een hoop werk aan met scannen en aanbellen etc, dan wekt dat wel eens ergernis op. Nuja, ik ben ook blij als mijn collega weer eens wat telefoonhoejes oid heeft gebracht ;)

Hier was het een stuk rustiger dan dinsdag, maar niet zo rustig dat ik de tijden kon halen. Nou staan 2 van mijn 3 wijken sowieso al veel te krap, dus dan is het lastig. Ook veel belstukken, kon ze wel allemaal kwijt gelukkig. Op 3 wijken 50 minuten moeten plussen, dinsdag 1,5 uur op 2 wijken. Laatste pakje kon ik nog net scannen om 18.13, helemaal aan het eind vd laatste wijk :o dus zo extreem laat is het niet geworden (en ik heb nog even kunnen pauzeren ook).

En zucht @ rooster, dinsdag weer 3 wijken. Woensdag 4, maar niet de wijk die ik aangegeven had te willen lopen boven op mijn andere 3. Ik kreeg de keuze uit 3 wijken, en dan geven ze me alsnog een andere. En dan donderdag maar 1 wijk. Ga wel weer bezwaar maken, maar dat wordt ongetwijfeld weer niet gehonoreerd. Die dienst is meer dan die van vandaag..... waar ik ook al bezaar op had gemaakt.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_172719057
quote:
Maar als je dan dingen hebt met inhoud ter waarde van een paar euro en je hebt er een hoop werk aan met scannen en aanbellen etc, dan wekt dat wel eens ergernis op. [...]
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:57 schreef VixenFromHell het volgende:
Maar als je dan dingen hebt met inhoud ter waarde van een paar euro en je hebt er een hoop werk aan met scannen en aanbellen etc, dan wekt dat wel eens ergernis op. Nuja, ik ben ook blij als mijn collega weer eens wat telefoonhoejes oid heeft gebracht ;)
Het is denk ik toch een kwestie van wennen (mensen bestellen dit soort pakjes nu eenmaal steeds vaker).
pi_172719148
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:57 schreef VixenFromHell het volgende:
En zucht @ rooster, dinsdag weer 3 wijken. Woensdag 4, maar niet de wijk die ik aangegeven had te willen lopen boven op mijn andere 3. Ik kreeg de keuze uit 3 wijken, en dan geven ze me alsnog een andere. En dan donderdag maar 1 wijk. Ga wel weer bezwaar maken, maar dat wordt ongetwijfeld weer niet gehonoreerd. Die dienst is meer dan die van vandaag..... waar ik ook al bezaar op had gemaakt.
Misschien zeg je te gemakkelijk 'ja, doe toch maar' ?
Ik ben zelf ook zo iemand (die gemakkelijk 'ja' zegt), maar ik weet uit ervaring van andere collega's dat het echt wel helpt als je, als het je niet uit komt, gewoon een keer 'nee' zegt.

[ Bericht 2% gewijzigd door blijevis op 27-07-2017 19:20:09 ]
  donderdag 27 juli 2017 @ 19:14:54 #294
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_172719262
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:06 schreef blijevis het volgende:
Het is denk ik toch een kwestie van wennen (mensen bestellen dit soort pakjes nu eenmaal steeds vaker).
Gaat wel weer over als er straks gewoon over alle producten 21% btw moet worden betaald. Ook over producten onder de 22 euro.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_172719344
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:14 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Gaat wel weer over als er straks gewoon over alle producten 21% btw moet worden betaald. Ook over producten onder de 22 euro.
Denk je dat die paar procent extra BTW veel verschil gaat maken? Volgens mij is het gerommel in de marge.
pi_172719443
Nou nee. Ik ben er behoorlijk tegen in gegaan, maar mijn TC hield voet bij stuk dat de dienst bleef staan. Is niet de eerste keer dat ze na een bezwaar gewoon weer zo'n dienst inplannen, en ik verwacht dus dat mijn nieuwe bezwaar ook weer afgewezen wordt. Misschien komt mijn TC nog wel weer vragen of ik wel wil werken, ik wil toch mijn huis kunnen betalen? _O-

Alles wat ik er tegen in bracht werd gewoon afgekapt, dat is volgens mij ook de reden dat hij het persoonlijk kwam vertellen. Ik ben met de planners ook al wel eens fel in discussie gegaan. Om nou echt keihard te zeggen ik doe het NIET, dat was het enige wat ik dan nog had kunnen doen.. maar dat had men waarschijnlijk werkweigering gevonden... Het was voor hem ook wel erg duidelijk dat het onder protest gelopen zou worden, maar dat interesseert hem niet. Dat hij het mij wel even kwam vertellen kwam voor mij overigens ook een tikkeltje over als intimideren, maar dat kan mijn interpretatie zijn ;)

Hij heeft al een paar keer laten weten dat ik niet zo moet zeuren, dus ik sta al bekend als iemand die moeilijk doet :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_172719484
Boze buur vandaag, wilde niet gestoord worden.. :')

Ook hele discussie gehad waarom ik het bij meerdere buren probeer.. :')
pi_172719789
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:23 schreef Thomas-sama het volgende:
Boze buur vandaag, wilde niet gestoord worden.. :')
Had-ie maar geen buur moeten worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door blijevis op 27-07-2017 19:43:32 ]
pi_172719827
Hier was er laatst gezeik met een buur die later aangaf geen pakketje te hebben gekregen. Collega wist toch echt zeker van wel :X

Zo, bezwaar ingediend, uitgelegd dat ik ook nu weer heb moeten plussen en dat ik dinsdag met 2 wijken al bezig was tot 17.00. Aangegeven dat ze het eerder mogen brengen, maar anders is de dienst niet akkoord. Mijn voorspelling wat betreft het antwoord: er zijn veel mensen vrij, je collegas hebben ook veel, de dienst blijft staan. Extra tijd mag je uiteraard doorgeven! *)

Aangeven dat je het niet accepteert werkt niet, ze geven dan gewoon als antwoord dat ze het laten staan punt uit. Het dan alsnog niet weg brengen is link, er zijn mensen geschorst voor het weigeren van extra wijken, als het blijft staan zou je nog wel eens ontslagen kunnen worden vrees ik. Hoe dan ook, ik kan met zulke dingen flinke problemen krijgen met mijn aanvullende uitkering ... (en ja, dat weten ze :X)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_172720633
Bij mij lukt dat koppelen trouwens niet. Dat apparaat pakt die barcodes op het telefoonscherm niet. Wat nu :?

Barcodes van de handleiding lukt wel, maar er komt geen koppelingsvezoek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')