abonnement Unibet Coolblue
pi_172072728


Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van PostNL.
Sinds 1 Juni 2012 heet TNT Post PostNL.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere PostNL'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!






Betaaldata:


Emolumententabel:



Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
PostNL voor Thuis
Posttarieven
Adres zoeken
Postcode zoeken
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender
Klantenservice voor complimenten en klachten

Zakelijke klanten:
PostNL Zakelijk



Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sortering
TC = Teamcoach
VBL/VBG = Voorbereidingslocatie/gebied
CVL = Centrale voorbereidingslocatie
Afschrijven = (Verkeerd gesorteerde) post herstellen/retourneren m.b.v. sticker
SP = Senior Planner
OR = Ondernemingsraad
TOT = Toeslag Onregelmatige Tijdstippen
VM = Vestigingsmanager
BSK = BesturingsStructuurKeten



Overige linkjes:
Over PostNL
IntranetMail-Thuis voor PostNL'ers



Mensen die hier vaak langskomen

Atmosphere82, werkzaam in Roosendaal
Superkimmi , werkzaam in Roosendaal
KatrienDuck, voorbereidster
Deezertje
ophaling10
Peterselieman
4EverBlackEyed
VixenFromHell
Yreal
dud0r, teamcoach
Sebastiaan92
gelestipjes
Kramerica-Industries
Dale__Cooper
Rafierafie
MissionPhailed
Herfstblad
gridjuh
ikwilookevenwatzeggen
posje
V__L_N
DeVliegendeHollander
Houdjemond
Stacking
Thomas-sama
Pietertje71
Globetrottertje

Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 30 juni 2017 @ 18:38:44 #2
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_172072895
Waarschijnlijk vergeet Sandd voor het gemak even dat de overheid mede de prijs van postzegels bepaald. Daarnaast kunnen ze hier helemaal geen personeel krijgen. Dus die slimmerds dumpen hun post onder de kostprijs bij ons.
Mensen zijn hier wijzer, je kan hier beter werk krijgen dan dat van 2,50 bij sandd. Zelfs de weekbladen betalen beter.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_172073026
Laat Sandd meteen die afhaalchinezen overnemen dan (ben er nu toch weg).
pi_172073247
Zijn er bezorgers vertrokken of is het drukker geworden? Het lijkt er steeds vaker op dat de pakketdienst overbelast raakt, pakken te laat bezorgd of dat er tot in de avond doorgereden wordt.
.
pi_172073345
Ander punt is dat Sandd nu mede zo goedkoop kan zijn doordat PostNL momenteel de UPD uitvoert. Zo is PostNL verplicht om de post van Sandd die aan postbussen is gericht, tegen kostprijs uit te sorteren in onze postbussen. Ook moeten wij de verkeerd bezorgde en retourpost van Sandd die in onze straatbrievenbussen worden gedeponeerd, tegen kostprijs verwerken. Als PostNL de UPD kwijtraakt aan Sandd zijn wij niet meer verplicht om dit allemaal te doen, dan moet Sandd maar zelf postbussenruimtes openen, zelf de retourpost verwerken, zelf de post gaan bezorgen op veraf gelegen adressen, en niets meer doorsluizen.

Het eigen personeel van Sandd lijkt er vooralsnog ook weinig fiducie in te hebben, getuige een reactie op www.postbezorgers.org:

quote:
De heer v.d. Laar heeft , net als de voorgaande blaaskaken in de directie bij Sandd, een hele grote bek, maar het zou hem sieren eerst eens in eigen huis schoon schip te maken in plaats van zich met allerhande luchtfietserij bezig te houden. Van alle plannen en goede voornemens in de laatste vijf jaar is nooit iets terecht gekomen. In tegendeel: de hoeveelheid post, die de bezorgers te verwerken krijgen is meer dan gehalveerd, dit ondanks de overname van Selektmail. Reden: Verlies van tal van klanten ( o.a. Postcodeloterij ), een totaal gebrek aan commerciële slagvaardigheid en het respectloos omgaan met het personeel en de door het personeel op de werkvloer aangedragen signalen uit de markt. Ook in Apeldoorn blijkt een ivoren toren te staan !
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_172073392
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 18:57 schreef Fer het volgende:
Zijn er bezorgers vertrokken of is het drukker geworden? Het lijkt er steeds vaker op dat de pakketdienst overbelast raakt, pakken te laat bezorgd of dat er tot in de avond doorgereden wordt.
Geen idee, op dit forum zijn bij mijn weten geen pakketchauffeurs actief. Mijn eigen pakketbezorger komt overigens ook bijna nooit voor 18.00 uur.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_172073557
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 18:57 schreef Fer het volgende:
Zijn er bezorgers vertrokken of is het drukker geworden? Het lijkt er steeds vaker op dat de pakketdienst overbelast raakt, pakken te laat bezorgd of dat er tot in de avond doorgereden wordt.
Ik gok dat het flink drukker is geworden. Pakketchauffeurs mogen/moeten tot laat in de avond bezorgen. In mijn wijk kan ik de klok er gelukkig nog bijna op gelijk zetten.
pi_172073644
Wie bezorgen eigenlijk de kleine Chinese bubbelenveloppes? Pakketbezorgers of postbezorgers?
.
pi_172073749
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 19:17 schreef Fer het volgende:
Wie bezorgen eigenlijk de kleine Chinese bubbelenveloppes? Pakketbezorgers of postbezorgers?
Die kleintjes worden doorgaans door postbezorgers bezorgd en postbezorgers bezorgen - of niet ;) - tot 18 uur.
pi_172075411
De plusuren kloppen nog steeds niet t/m vorige week :')
pi_172078677
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 20:29 schreef Thomas-sama het volgende:
De plusuren kloppen nog steeds niet t/m vorige week :')
Volgens mij is dat hele systeem kapot. Goedgekeurd verlof staat ook nog als nieuw.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 15:20:18 #12
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_172090901
Mij bereiken overigens steeds meer signalen dat die postvestpilot toch niet zo'n heel groot succes is. Er worden steeds vaker bezorgers gesignaleerd in de pilotgebieden die het vest aan de wilgen hebben gehangen, en uit arren moede maar met twee bundels op de arm en/of in de hand zijn gaan lopen. Daarnaast blijkt de beoogde tijdswinst bij het voorbereiden ook minder groot dan gedacht. PostNL probeert dit echter onder de pet te houden, en snoert criticasters de mond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kramerica-Industries op 01-07-2017 22:05:29 ]
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_172091534
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Mij bereiken overigens steeds meer signalen dat die postvestpilot toch niet zo'n heel groot succes is. Er worden steeds vaker bezorgers gesignaleerd in de pilotgebieden die het vest aan de wilgen hebben gehangen, en uit sarren moede maar met twee bundels op de arm en/of in de hand zij gaan lopen. Daarnaast blijkt de beoogde tijdswinst bij het voorbereiden ook minder groot dan gedacht. PostNL probeert dit echter onder de pet te houden, en snoert criticasters de mond.
Die zogenaamde "winst" in de voorbereiding is toch al een merkwaardig statement. Zeker gezien er door sommige tc's altijd werd beweerd dat het niet veel uitmaakt of je nu 1 of 10 rode bakken voor een wijk hebt.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 juli 2017 @ 17:40:45 #14
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172093875
Bij ons schakelen ze ook zo langzamerhand over op de nieuwe systemen. Gaat nog wat worden zo, omdat elke logica ontbreekt ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_172093921
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
Bij ons schakelen ze ook zo langzamerhand over op de nieuwe systemen. Gaat nog wat worden zo, omdat elke logica ontbreekt ...
Die bordjes bij het vossen zagen er leuk uit met van die lekkere lange codes voor de wijken :P
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 juli 2017 @ 17:44:15 #16
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172093948
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:43 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Die bordjes bij het vossen zagen er leuk uit met van die lekkere lange codes voor de wijken :P
moet je allerlei onlogische codes gaan leren ipv postcodes zoals het nu gaat
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_172093987
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:44 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

moet je allerlei onlogische codes gaan leren ipv postcodes zoals het nu gaat
De theorie is dat je niks hoeft te leren aangezien die code ook op elk poststuk zou moeten terugkomen ;)
  zaterdag 1 juli 2017 @ 17:56:38 #18
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_172094264
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:47 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Die zogenaamde "winst" in de voorbereiding is toch al een merkwaardig statement. Zeker gezien er door sommige tc's altijd werd beweerd dat het niet veel uitmaakt of je nu 1 of 10 rode bakken voor een wijk hebt.
En vergeet niet dat veel fulltimers constant enorm in de min staan, doordat hun wijken zijn "afgepakt" door postbezorgers. Die minuren worden aan het einde van het tijdvak kwijtgescholden. Dus op het moment dat je ze tot hogere snelheid aanspoort bij het voorbereiden zodat ze eerder klaar zijn heeft de TC op papier wel groen gedraaid, maar hebben ze ook weer meer minuren opgelopen, die hoe dan ook toch uitbetaald moeten worden, zodat PostNL uiteindelijk geen cent bespaard heeft.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 juli 2017 @ 17:58:34 #19
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172094334
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:46 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

De theorie is dat je niks hoeft te leren aangezien die code ook op elk poststuk zou moeten terugkomen ;)
De praktijk is dat je nu ieder poststuk uitgebreid moet bestuderen waar het heen moet. In de situatie tot nu toe heb je aan een straatnaam of een gedeelte van de postcode al genoeg.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_172094392
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De praktijk is dat je nu ieder poststuk uitgebreid moet bestuderen waar het heen moet. In de situatie tot nu toe heb je aan een straatnaam of een gedeelte van de postcode al genoeg.
Klopt. Laatst stonden er ook twee codes op 1 tijdschrift. Zou dat het nieuwe sterretje 21 zijn?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 juli 2017 @ 18:37:30 #21
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172095518
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:00 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Klopt. Laatst stonden er ook twee codes op 1 tijdschrift. Zou dat het nieuwe sterretje 21 zijn?
Geen idee. Ik heb slechts zeer summiere info gekregen en dat terwijl ik de laatste tijd toch weer af en toe in de VOS zit.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_172099042
Dat kan nog wat worden hier als er echt veel mensen met verlof zijn.
Aantal bezorgers met 1 wijk vandaag: 14
Aantal bezorgers met 2 wijken: 21
Aantal bezorgers met 3 wijken: 6
Aantal bezorgers met 4 wijken: 1
De druk loop hier steeds verder op. Ik ben benieuwd wanneer de grote leegloop begint.
pi_172109720
Ja dat gebeurde hier ook... Omdat vertrokken bezorgers niet vervangen werden :{

Kwam eindelijk een eind aan toen die postbodes vd andere vestiging er bij kwamen. Die nu weer weg gaan... Hopelijk nemen ze genoeg nieuwe aan. Waren een stuk of 6 postbodes toch wel, die nu weer in hun oude plaats gaan lopen. Hoop ook dat die nieuwe bezorgers wel blijven, want we hebben er hier een boel gehad die het na een week voor gezien hielden..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_172124148
Hier kunnen ze simpelweg geen mensen krijgen. Als ik kijk op de vacaturesite van PostNL, staan er in mijn bezorggebied 13 vacatures open.
1 vacature in de voorbereiding, 6 vacatures voor bezorgers gedurende de zomerperiode en 6 reguliere vacatures voor postbezorgers. :')
Ik vind het niet gek dat niemand zich aanbiedt.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 09:28:50 #25
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_172157618
Hier staan er ook een hoop open, terwijl er helemaal niet zoveel wijken zijn. Als je die verdeeld onder vaste mensen die niet met vakantie zijn, dan blijft er nog steeds niet veel over.

Bij mijn regio staat er trouwens dat voor de reguliere bezorgers het ook maar is van 10 juli tot 31 augustus, net als bij de zomerperiode. Raar.

Misschien dat daardoor veel mensen denken van "Ja daaaag!"
pi_172160284
Hier is meegedeeld dat er in sommige weken 30% vanaf gaat :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_172161316
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:28 schreef Globetrottertje het volgende:

Misschien dat daardoor veel mensen denken van "Ja daaaag!"
Keuze uit 7 vacatures binnen twee kilometer...
(Ja daaaaag!
pi_172165634
Vandaag kon ik het zomerdal wel begrijpen. Was erg rustig :)
pi_172166993
Hier was het ook rustig, wel veel pakjes, maar qua gewone post was het niet veel. Had ondanks de zomerdaltijden nog wel een kwartier over.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:49:01 #30
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_172167493
Ja ik had zowaar ook tijd over. Gelukkig weinig Chineze meuk. Zal morgen wel komen.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 17:16:19 #31
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_172168188
Geen tijd over, gewoon flink te kort. Parool bakant huis aan huis en veel pakketjes ook weer.

30% lijkt me niet erg realistisch als ik zie hoe krap de wijken hier al staan.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_172168775
Wat een verschil in vacatures. Hier binnen 5 km slechts 2 vacatures voor postvoorbereider. Als ik uitzoom naar 10 km komen er 6 vacatures bij waarvan 2 zomerbanen.

1e wijk op de minuut nauwkeurig zomerdaltijd (6% eraf) gelopen. 2e wijk geplust, Net zo lang over gedaan als normaal (ook net zoveel post als normaal) en nog een retailer-ritje.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 17:52:12 #33
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_172168948
Post was weinig, mede doordat we vorige week al diverse dubbelnummers van TV-gidsen hadden. Pakjes waren er echter in overvloed: vrijwel iedereen had voor elke wijk 1 tas stampvol pakjes. Ik had 19 scanpakjes, en ook nog een paar schoenendozen. Dus ik heb alle in mindering gebrachte zomerkorting tot op de minuut weer bijgeplust. })
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_172168986
Ik had maar 2 scanpakjes vandaag, wat een verschil. Wel veel van die Chinese dingen, maar de meesten pasten gelukkig gewoon in de bus
pi_172173906
Was hier ook wel rustig, maar ik had wel een vakantiekracht mee in opleiding.

Moet er nog wel even achteraan, want de TC dacht dat ze zaterdag ook met mij mee zou gaan, maar dan loop ik ergens anders. Combineer ook liever geen 2e wijk met die opleiding, want je weet nooit hoe lang het duurt. Vandaag ging het wel vlotjes, maar zeker met die HAH is het misschien wel weer een ander verhaal. Als ze het eerder brengen.. misschien :P
Sta nu op een dienst van 4,5 uur, denk niet dat ze die gaan ruilen voor 1 wijkje opleiding geven.

Baal er stiekem toch wel van, ik wilde die wijk graag. Die collega is 2 maanden met vakantie. Maar helaas :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_172174435
Hoe gaat post.nl met medewerkers om die schade toebrengen aan het huis van de geadresseerde?

Volgens track&trace heeft een bezorger bij mij aan de deur gestaan. Echter geen briefje in de bus, maar wel het kattenluik gesloopt. Ik vermoed dat de bezorger geprobeerd heeft om t pakketje door t luik te duwen (doen ze regelmatig).
Klantenservice gebeld en de dame aan de telefoon was nog sneller met oordelen dan ik zelf, ze klonk nogal onheilspellend.....

Daarom wel even benieuwd hoe er intern met zoiets wordt omgegaan.
pi_172174565
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:06 schreef edraket31 het volgende:
Hoe gaat post.nl met medewerkers om die schade toebrengen aan het huis van de geadresseerde?

Volgens track&trace heeft een bezorger bij mij aan de deur gestaan. Echter geen briefje in de bus, maar wel het kattenluik gesloopt. Ik vermoed dat de bezorger geprobeerd heeft om t pakketje door t luik te duwen (doen ze regelmatig).
Klantenservice gebeld en de dame aan de telefoon was nog sneller met oordelen dan ik zelf, ze klonk nogal onheilspellend.....

Daarom wel even benieuwd hoe er intern met zoiets wordt omgegaan.
Als je iemand ergens van beschuldigt moet je wel met bewijzen komen, niet met vermoedens.
pi_172174655
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:09 schreef blijevis het volgende:

[..]

Als je iemand ergens van beschuldigt moet je wel met bewijzen komen, niet met vermoedens.
Daarom schreef ik ook dat het vermoedde en dat je collega zelf al snel de conclusie trok nav mijn verhaal, heb niemand beschuldigd
pi_172174752
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:11 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Daarom schreef ik ook dat het vermoedde en dat je collega zelf al snel de conclusie trok nav mijn verhaal, heb niemand beschuldigd
Maar waarom vermoed je dan dat de bezorger het gedaan heeft, en niet, bijvoorbeeld, de kat van de buren of het rotkind van nummer 17?
pi_172174860
Dat was mijn vraag niet, ik vroeg hoe er intern mee omgegaan wordt
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:23:51 #41
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_172175148
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:15 schreef edraket31 het volgende:
Dat was mijn vraag niet, ik vroeg hoe er intern mee omgegaan wordt
Mijn ervaring is dat PostNL over het algemeen de schade wel vergoedt. Kapotte brievenbussen, afgebroken tochtstroken, dat soort zaken komt vaker voor. Nu zijn dit over het algemeen geen hele hoge kosten, (en gaat het om gevallen waarbij de schade vrijwel zeker door de postbode is veroorzaakt) en ik kan me voorstellen dat bij wat grotere schades er toch wel door de eisende partij bewezen moet worden dat de postbode van PostNL (dus niet die van een concurrent) hier schuldig aan is.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_172175902
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:06 schreef edraket31 het volgende:
Hoe gaat post.nl met medewerkers om die schade toebrengen aan het huis van de geadresseerde?

Volgens track&trace heeft een bezorger bij mij aan de deur gestaan. Echter geen briefje in de bus, maar wel het kattenluik gesloopt. Ik vermoed dat de bezorger geprobeerd heeft om t pakketje door t luik te duwen (doen ze regelmatig).
Klantenservice gebeld en de dame aan de telefoon was nog sneller met oordelen dan ik zelf, ze klonk nogal onheilspellend.....

Daarom wel even benieuwd hoe er intern met zoiets wordt omgegaan.
mijn ervaring is dat ze de klager maar gewoon gelijk geven en de schade vergoeden en de postbode/ bezorger soms opdragen om persoonlijk excuses aan te bieden, ook als de postbode/bezorger zegt de schade niet veroorzaakt te hebben.
pi_172176058
Oké, zal me benieuwen....heb via de site aangegeven dat ik wil dat het morgenavond bezorgd wordt omdat ik dan thuis ben. Niet omdat ik de bezorger wil aanspreken maar omdat ik het pakketje gewoon wil hebben.
Gaat ook maar om een paar tientjes, ALS het vergoed wordt ga ik niet ineens een superdeluxe als vervanger uitzoeken.
pi_172176077
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:15 schreef edraket31 het volgende:
Dat was mijn vraag niet, ik vroeg hoe er intern mee omgegaan wordt
Dat moet je niet vragen in een bezorgersforum, wij zijn niet degenen die klachten van bewoners behandelen. Neem opnieuw contact op met de instantie waar je je klacht hebt gedeponeerd en vraag daar maar hoe ze dit soort klachten afhandelen. Waarschijnlijk zullen ze je eerder naar de mond praten dan dat ze een eerlijk antwoord.geven, maar ook zo'n klachtenservice kan niet zomaar iemand vervolgen op basis van een vaag vermoeden.
pi_172176181
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:45 schreef blijevis het volgende:

[..]

Dat moet je niet vragen in een bezorgersforum, wij zijn niet degenen die klachten van bewoners behandelen. Neem opnieuw contact op met de instantie waar je je klacht hebt gedeponeerd en vraag daar maar hoe ze dit soort klachten afhandelen. Waarschijnlijk zullen ze je eerder naar de mond praten dan dat ze een eerlijk antwoord.geven, maar ook zo'n klachtenservice kan niet zomaar iemand vervolgen op basis van een vaag vermoeden.
joh, doe niet zo moeilijk. Als hier mensen zitten die iets dergelijks wel eens hebben meegemaakt kunnen die best antwoord geven op zijn vraag.
En wie heeft het uberhaupt over vervolgen?
pi_172176195
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:45 schreef blijevis het volgende:

[..]

Dat moet je niet vragen in een bezorgersforum, wij zijn niet degenen die klachten van bewoners behandelen. Neem opnieuw contact op met de instantie waar je je klacht hebt gedeponeerd en vraag daar maar hoe ze dit soort klachten afhandelen. Waarschijnlijk zullen ze je eerder naar de mond praten dan dat ze een eerlijk antwoord.geven, maar ook zo'n klachtenservice kan niet zomaar iemand vervolgen op basis van een vaag vermoeden.
Jemig, was jij vanmiddag bij mij aan de deur of zo?
Ik vraag gewoon uit interesse hoe daarmee wordt omgesprongen richting de bezorger......
Ik was gewoon benieuwd of jullie daar wat over te horen krijgen of t zelfs nog moeten vergoeden (weet ik veel).

En wat heeft het voor zin om het aan de klachtenservice te vragen als ze mij toch "naar de mond praten"?
pi_172176439
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:49 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Jemig, was jij vanmiddag bij mij aan de deur of zo?
Ik vraag gewoon uit interesse hoe daarmee wordt omgesprongen richting de bezorger......
Ik was gewoon benieuwd of jullie daar wat over te horen krijgen of t zelfs nog moeten vergoeden (weet ik veel).

En wat heeft het voor zin om het aan de klachtenservice te vragen als ze mij toch "naar de mond praten"?
over het algemeen speelt de klantenservice de klacht door naar de teamcoach bezorgen van het desbetreffende gebied/ teamcoach pakketten, en die spreekt dan de bezorger er op aan. Zelf betalen hoeft gelukkig niet, tenzij ze de boel moedwillig gesloopt hebben of zo, dan zal het waarschijnlijk iets anders liggen.
pi_172176556
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:57 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

over het algemeen speelt de klantenservice de klacht door naar de teamcoach bezorgen van het desbetreffende gebied/ teamcoach pakketten, en die spreekt dan de bezorger er op aan. Zelf betalen hoeft gelukkig niet, tenzij ze de boel moedwillig gesloopt hebben of zo, dan zal het waarschijnlijk iets anders liggen.
Oké, dank je voor je antwoord
pi_172176577
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:49 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Jemig, was jij vanmiddag bij mij aan de deur of zo?
Nee. Wil je mij misschien beschuldigen van het beschadigen van je kattenluik?

[ Bericht 5% gewijzigd door blijevis op 04-07-2017 22:25:09 ]
pi_172176662


[ Bericht 100% gewijzigd door blijevis op 04-07-2017 22:04:21 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')