abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 juli 2017 @ 14:30:52 #151
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172089758
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:23 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wel handig om als stad zo'n ding keurig onderhouden in de reserve te hebben, voor te geval je andere ineens stuk is of slijtage begint te vertonen ofzo....
is alleen nogal duur
Artikel in het Engels over BER , de miljarden die het gekost heeft en dat het wellicht nooit open gaat
http://www.news.com.au/tr(...)04c3776c381258d92f3a
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 14:38:01 #152
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172089951
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

is alleen nogal duur
Artikel in het Engels over BER , de miljarden die het gekost heeft en dat het wellicht nooit open gaat
http://www.news.com.au/tr(...)04c3776c381258d92f3a
Ik vraag me in dit soort gevallen altijd wel af of er -feitelijk- een gevaar is in zo'n gebouw of in de -als m'n tante klootjes had- methodiek van redeneren waar veel overheidsmedewerkers goed in zijn...

Gaat het brandbestrijdingssysteem niet werken bij een brandende prullebak, of kunnen personen x y en z niet garanderen dat bij een bijzonder type brand wat statistisch gezien zou kunnen voorkomen maar praktisch nog nooit op een vliegveld heeft plaatsgevonden mogelijk niet aan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 1 juli 2017 @ 14:40:45 #153
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172090030
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:19 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Wanneer verhuis je?
word begin augustus denk ik
pi_172090168
Zo, inspiratie op gedaan.

Bank gezien die 'm waarschijnlijk gaat worden. Nog ff kijken wat ik aan definitieve opstelling/afmetingen wil.

Waarschijnlijk wel 't volgende maar dan met een 3 zitter in 't midden ipv een 2.5.



Deze kleur:
Wellicht met een contrasterend stiksel, maar daar ben ik nog niet over uit.
pi_172090182
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]

word begin augustus denk ik
Oh dan heb je nog effe :Y maar kan me voorstellen dat sneller beter is. Wanneer begin je op je nieuwe job?
pi_172090378
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, inspiratie op gedaan.

Bank gezien die 'm waarschijnlijk gaat worden. Nog ff kijken wat ik aan definitieve opstelling/afmetingen wil.

Waarschijnlijk wel 't volgende maar dan met een 3 zitter in 't midden ipv een 2.5.

[ afbeelding ]

Deze kleur: [ afbeelding ]
Wellicht met een contrasterend stiksel, maar daar ben ik nog niet over uit.
Leuk, is de kleur bruin of antraciet? Kan het niet zo goed zien.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172090524
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Leuk, is de kleur bruin of antraciet? Kan het niet zo goed zien.
Dark Coffee noemen ze 't.. 't is meer antraciet dan bruin ;)
pi_172090549
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, inspiratie op gedaan.

Bank gezien die 'm waarschijnlijk gaat worden. Nog ff kijken wat ik aan definitieve opstelling/afmetingen wil.

Waarschijnlijk wel 't volgende maar dan met een 3 zitter in 't midden ipv een 2.5.

[ afbeelding ]

Deze kleur: [ afbeelding ]
Wellicht met een contrasterend stiksel, maar daar ben ik nog niet over uit.
Wat voor enorm huis heb jij gekocht?! Die bank zou mijn hele appartement in beslag nemen en dan nog dwars tegen het plafond aan moeten staan, wil hij passen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_172090554
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:04 schreef mjan het volgende:

[..]

Wat voor enorm huis heb jij gekocht?! Die bank zou mijn hele appartement in beslag nemen en dan nog dwars tegen het plafond aan moeten staan, wil hij passen.
Zoals ik al zei ;) ik moet eerst nog even definitieve maten opnemen :P
pi_172090595
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:05 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Zoals ik al zei ;) ik moet eerst nog even definitieve maten opnemen :P
Of dat ding nou 4 of 5 meter breed is, maakt voor mijn verhaal weinig uit :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_172090630
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:07 schreef mjan het volgende:

[..]

Of dat ding nou 4 of 5 meter breed is, maakt voor mijn verhaal weinig uit :+
Laat ik 't zo zeggen dat ik meer dan genoeg ruimte voor mij alleen heb xD
pi_172090674
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:05 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Zoals ik al zei ;) ik moet eerst nog even definitieve maten opnemen :P
't lijkt me een lekkere "languitopdebankenikdoenietsmeer" bank. Hier staat er ook zoeen met een superhandig tafeltje zodat ik lekker lui kan blijven liggen.

We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 15:13:32 #163
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172090736
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:23 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wel handig om als stad zo'n ding keurig onderhouden in de reserve te hebben, voor te geval je andere ineens stuk is of slijtage begint te vertonen ofzo....
Volgens mij zijn de landingsbanen die gebruikt worden, die van Schönefeld :)

Ben benieuwd of het vliegveld of dan ook groter gaat worden. Er staat momenteel geen Berlijns vliegveld staat momenteel in de top drie.

Frankfurt, München en Düsseldorf zijn nu de grootsten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 1 juli 2017 @ 15:15:34 #164
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172090782
*O* *O* *O* *O* *O*

De tour is gestart
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 15:17:40 #165
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172090829
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:15 schreef fietsie het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O*

De tour is gestart
die je nog mee met een polletje?

Zal Martin winnen vandaag?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 1 juli 2017 @ 15:19:24 #166
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172090874
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]

die je nog mee met een polletje?

Zal Martin winnen vandaag?
Nee geen polletjes dit jaar; ik heb nauwelijks tijd gehad om me daarvoor in te lezen.

Ik verwacht een outsider die in het begin van de middag start als winnaar,gezien de voorspelde buien later op de middag.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172090880
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:15 schreef fietsie het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O*

De tour is gestart
Ik doe al een paar jaar op kantoor met een poule mee. Totaal niet gehinderd door enige kennis van zaken :P De eerste keer won ik met een enorme overwinning van de collega's die echt ieder moment voor de tv zitten, er heel veel verstand van hebben. De stemming werd niet beter op de afdeling _O-
Vorig jaar kon ik de site niet terugvinden waar ik de eerste keer de info vandaan had, nu wel weer. En met behulp van die site en wat kenners op FOK! heb ik weer een lijst die volgens mijn collega's " zeer goed doordacht" is *O*
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 15:23:17 #168
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172090967
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik doe al een paar jaar op kantoor met een poule mee. Totaal niet gehinderd door enige kennis van zaken :P De eerste keer won ik met een enorme overwinning van de collega's die echt ieder moment voor de tv zitten, er heel veel verstand van hebben. De stemming werd niet beter op de afdeling _O-
Vorig jaar kon ik de site niet terugvinden waar ik de eerste keer de info vandaan had, nu wel weer. En met behulp van die site en wat kenners op FOK! heb ik weer een lijst die volgens mijn collega's " zeer goed doordacht" is *O*
Ik ben ook absoluut geen expert, maar vind het wel leuk om te doen
Zo'n pool is ook wel een grappige manier om het te volgen. Ik speel op Scorito en Ploegleider.NL vorig jaar was ik de beste van m'n 8 huisgenoten


Haha Herbert Dijkstra feliciteert z'n zoontje even
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 1 juli 2017 @ 15:28:29 #169
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172091077
Maar zoals Bouhanni nu door de bochten moet dat heeft weinig met wedstrijdrijden van doen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 1 juli 2017 @ 15:29:50 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172091098
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik doe al een paar jaar op kantoor met een poule mee. Totaal niet gehinderd door enige kennis van zaken :P De eerste keer won ik met een enorme overwinning van de collega's die echt ieder moment voor de tv zitten, er heel veel verstand van hebben. De stemming werd niet beter op de afdeling _O-
Vorig jaar kon ik de site niet terugvinden waar ik de eerste keer de info vandaan had, nu wel weer. En met behulp van die site en wat kenners op FOK! heb ik weer een lijst die volgens mijn collega's " zeer goed doordacht" is *O*
Ja dat kan heel goed, vooral omdat zegmaar de 3e tot 15e plaats enorm variabel is en onderhavig is aan ook een stukje geluk.
Die paar hele sterken die een team hebben wat volledig voor hen rijdt is maar een beperkt set van wat je vaak nodig hebt om in zo'n poule te scoren.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172091112
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik ben ook absoluut geen expert, maar vind het wel leuk om te doen
Zo'n pool is ook wel een grappige manier om het te volgen. Ik speel op Scorito en Ploegleider.NL vorig jaar was ik de beste van m'n 8 huisgenoten

Haha Herbert Dijkstra feliciteert z'n zoontje even
Volgens mij speel ik mee met de tubantia/gelderlander groep. En alleen met mijn collega's.
Het leukste van winnen toen was de reacties van de heren toen ze hoorden dat ik nog nooi 1 etappe van de tour had gezien.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 15:34:59 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172091220
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Volgens mij speel ik mee met de tubantia/gelderlander groep.
Ploegleider is van Dagblad van het Noorden en Leeuwarder Courant :Y Scorito is veel breder, daar kun je voor allerlei sporten piules maken.

Wie heb jij in je ploeg?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 1 juli 2017 @ 15:36:01 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172091247
Zow daar ging toch mooi een voorwieltje even over een glad stukkie :X
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172091334
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ploegleider is van Dagblad van het Noorden en Leeuwarder Courant :Y Scorito is veel breder, daar kun je voor allerlei sporten piules maken.

Wie heb jij in je ploeg?
Aru, Froome, Majka, Sagan, Fuglsang, TMartin, COntador, Avermaet, Demare, Greipel, M.Matthews, Groenewegen, Mclay, Bouhanni, R POrte, Degenkolb, Gesink, Kittel, Swift, Roglic. En vraag me nou niet waarom :D
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 1 juli 2017 @ 15:43:22 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172091456
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Aru, Froome, Majka, Sagan, Fuglsang, TMartin, COntador, Avermaet, Demare, Greipel, M.Matthews, Groenewegen, Mclay, Bouhanni, R POrte, Degenkolb, Gesink, Kittel, Swift, Roglic. En vraag me nou niet waarom :D
Oow daar ga je heus goed punten mee scoren.

(In real life zou het niet werken gezien de verzameling extreme ego's , maar dat boeit niet in een poule ;))
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')