Juist met een motorfiets rij je veel meer op gevoel dus voel je in welke versnelling je zit.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:47 schreef Ranzbal het volgende:
Ducati Monster 2004, geen versnellingsindicator.
Klopt, maar het komt nog wel eens een enkele keer voor dat ik het vergeet. In die gevallen was het handig geweest.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:52 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Juist met een motorfiets rij je veel meer op gevoel dus voel je in welke versnelling je zit.
Of let je niet zo op toeren/koppel/vermogen en snelheid?
Ah okquote:Op donderdag 8 maart 2018 11:08 schreef Ranzbal het volgende:
[..]
Klopt, maar het komt nog wel eens een enkele keer voor dat ik het vergeet. In die gevallen was het handig geweest.
Dat betaal ik bijna per kwartaalquote:Op vrijdag 9 maart 2018 20:01 schreef boertie het volgende:
De wegenbelasting voor mijn golfje IV. Ruim ¤1200,- per jaar. Maar ik ben verslaafd aan het koppel van wat de (ietwat aangepaste) 1.9 tdi levert. Ruim 450Nm vanaf 2500rpm. Die douw in je rug blijft verbazen als je het gas in trapt. Ook al rijd je 130 in z´n 5
Wie niet!quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:38 schreef CoExist het volgende:
Ik heb verder geen auto, maar zou graag een DeLorean willen.
Haha! Believe me, die heb je echt nodig.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 02:08 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Wie niet!
Zorg er dan ook voor dat je 1.21 gigawatts of electrical power hebt
Ik heb dat ding echt nog nooit gebruikt in elke hatback die ik heb gehadquote:Op zaterdag 10 maart 2018 19:47 schreef Verbodsbord het volgende:
Honda civic hatchback (2008): Geen ruitenwisser achter. Geen gigantisch euvel, maar toch vervelend, vooral bij donker+regen.
Prijs valt erg mee voor zo'n maat.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
BMW 530d: 2x per jaar nieuwe achterbanden.
Net weer setje 275/30/19 eronder: 300 euro
Dat is simpel op te lossen, hebben verbazingwekkend veel auto’s last van.quote:Op zondag 11 maart 2018 19:02 schreef Het_Bokje het volgende:
Ford Fiesta 1.6 2008 benzine:
Bij kleine hobbeltjes (kasseien ofzo) trilt/piept de achterbank.
In Germania kun je daar dus voor bekeurd worden. Auto niet aangepast aan de omstandigheden.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee joh, is maar een simpele auto he
Maar he mb bij mijn oude autootje een keer zonder spul gestaan in de winter met zout op de weg. Dan is het knap kut. Sindsdien dus maar vaker bij gaan vullen terwijl het misschien nog lang niet nodig is.
Ik kon in mijn oude Prius de ACC omzetten naar gewoon CC, volgens mij moest ik dan de hendel even van mij afdrukken en dan werd ACC weer gewoon CC, na een herstart was het dan weer wel ACC.quote:Op maandag 12 maart 2018 11:35 schreef RikBiesheuvel het volgende:
Adaptieve cruise control; werkt heerlijk, maar niet wanneer de sensor vuil is. Dan krijg je een foutmelding. Tot zo ver niks geks, maar je kunt de cruise control dan ook niet meer 'normaal' gebruiken dus zonder automatisch afstand te houden. Ergo: naar de wintersport rijden als het sneeuwt houdt in dat je geen enkele vorm van cruise control kunt gebruiken. Ergelijk.
Oh, en verkeersbordenherkenning. Hoe vaak ik 120 binnen de bebouwde kom zou mogen rijden volgens dat ding is niet bij te houden
In Nederland ook. Bij een controle moet het gewoon werken.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:40 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
In Germania kun je daar dus voor bekeurd worden. Auto niet aangepast aan de omstandigheden.
In mijn auto moet op zijn minst een zwembad onder de auto ergens hangen, want als de BC aangeeft dat het reservoir te laag is kan ik er een in mijn ogen ongelimiteerde hoeveelheid vloeistof in blijven gooien ik zie nooit dat het echt vol is.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In Nederland ook. Bij een controle moet het gewoon werken.
Maar het is gewoon kut als het leeg is, daarom regelmatig bijvullen en niet omdat ik er een boete voor kan krijgen.
quote:Op maandag 12 maart 2018 13:43 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik kon in mijn oude Prius de ACC omzetten naar gewoon CC, volgens mij moest ik dan de hendel even van mij afdrukken en dan werd ACC weer gewoon CC, na een herstart was het dan weer wel ACC.
Afschieten moeten ze die dingenquote:
Jawel, maar moet je handmatig doen en iedere keer weer opnieuw als je de auto start. Zie het als een extra handeling....quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:22 schreef Hyperdude het volgende:
Kan je die startstopshit niet uit laten schakelen?
Koppeling in is voldoende.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:24 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Jawel, maar moet je handmatig doen en iedere keer weer opnieuw als je de auto start. Zie het als een extra handeling....
In geval van schakelbak is dus makkelijk, gewoon bij stilstand naar de 1 schakelen. Dan activeert het stop-start systeem ook niet.
Ja en bij een automaat?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:42 schreef ManianMan het volgende:
Ik snap dat gedoe niet van start stop. Ik heb het ook maar zolang je de auto in versnelling houdt blijft de motor draaien.
Via de dealer kan het niet. Milieudelict....quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zou die meuk gewoon in de pjoeter uit laten zetten. Opbokken met die ellende.
Dat zei de dealer ook van mijn gordelverklikker, en toch issie uit, rara politiepet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:00 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Via de dealer kan het niet. Milieudelict....
I know. Maar ook via andere manieren is het bij mijn weten erg lastig te regelen vwb de start-stop.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zei de dealer ook van mijn gordelverklikker, en toch issie uit, rara politiepet.
klopt, ging om dat bullshit verhaal; 'kan niet niet'. Tis meer 'mag niet', maar het is altijd wel grappig dat 'mag niet' vaak op excursie is als het hen uitkomt snappie?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:17 schreef Blue_note het volgende:
[..]
I know. Maar ook via andere manieren is het bij mijn weten erg lastig te regelen vwb de start-stop.
En een gordelverklikker heeft geen belastingtechnische invloed
Ik had laatst een IS300h mee als leenauto, mijn grootste ergernis zou het oudbollige klokje zijn. Verder een erg fijne auto inderdaad.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:03 schreef DrDarwin het volgende:
Aceton was de oplossing, ik heb nu weer een pristeen schermpje alsof het nieuw is, en ik ben blij dat mijn enige ergernis aan mijn auto nu weg is.
Wij vinden dat klokje nou juist weer heel erg mooi.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik had laatst een IS300h mee als leenauto, mijn grootste ergernis zou het oudbollige klokje zijn. Verder een erg fijne auto inderdaad.
Heeft niets met de motor te maken, maar de accuspanning. Als jij je airco, radio, ruitenwissers, achterruitverwarming, stoelverwarming aan hebt staan slaat 'ie ook pas later af.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:56 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik vind het stop-start systeem ondertussen trouwens wel handig, maar irriteer mij er meer aan dat het niet werkt bij bepaalde omstandigheden.
Zo moest ik ongeveer 15 minuten wachten, bij het tankstation tot een oude mevrouw en meneer eindelijk hun banden opgepompt hadden. Waarbij ik ze nog geholpen had.
Toen ik zelf eindelijk aan de buurt was, ben ik weer verder gereden en dacht: nu wil ik het stop-start systeem wel gebruiken. Alleen daar draaide de motor niet lang genoeg voor, terwijl die natuurlijk niet binnen 15 minuten volledig is afgekoeld.
Ik had hier de opmerking: een te lichte motor voor zo'n zware auto verwacht:)quote:Op dinsdag 4 juli 2017 05:12 schreef WcPot het volgende:
Volvo V60 D2
¤ 370.- wegenbelasting per kwartaal
Dat is mij voor de volle 100% meegevallen gaat als de brandweer. In een ver verleden nog met een Peugeot 306 1.9D gereden dat hok was niet vooruit te branden maar was wel een hele fijne auto.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik had hier de opmerking: een te lichte motor voor zo'n zware auto verwacht:)
Dit, dus. Hij piept ook als je nog maar 80km kan rijden met je tank, dat is wel nuttig. Maar de 4 gradengrens deze afgelopen winter...quote:Op zondag 1 april 2018 23:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
- dat irritante piepje als het onder de 4 graden is en als het rond de 0 graden is piept hij elke keer als hij de 0 graden passeert.
Maar dat is eenmalig. Rond het vriespunt wordt het echt irritant. Om de haverklap een piep. Als het van 1 naar 0 gaat, van 0 naar -1, van -1 weer naar 0. Al die keren piept hij dan ook.quote:Op maandag 2 april 2018 00:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Dit, dus. Hij piept ook als je nog maar 80km kan rijden met je tank, dat is wel nuttig. Maar de 4 gradengrens deze afgelopen winter...
Dat is geen verwarming maar een (extra) antenne. Verbazingwekkend veel mensen denken dat het verwarming is.quote:Op maandag 2 april 2018 00:00 schreef Geralt het volgende:
Van de winter nog een irritatie ontdekt aan mijn auto.
Het achterste zijraampje rechts van mijn station zit raamverwarming in, zodat dat ruitje, net als de achterruit, snel ijsvrij is.
Die doet het niet ben ik achter gekomen. Nadat ik er dus achter kwam dat daar verwarming in zit. Dat wist ik niet. Dat ie het niet deed ook niet.
Had ik overigens nog nooit op een andere auto gezien zo een zijraampje met van die draadjes erin. De linkerkant heeft het niet. Geen idee of die het ook had moeten hebben vanuit de fabriek; ik gok van niet, want daar kan je als bestuurder toch niet doorheen kijken.
Ergo: irritatie is dat een optie die erop zit (waarvan je het nut in twijfel kan trekken) niet functioneert.
lolwat?!quote:Op maandag 2 april 2018 06:37 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat is geen verwarming maar een (extra) antenne. Verbazingwekkend veel mensen denken dat het verwarming is.
Haha geinig 😄quote:
Waarschijnlijk zit er alsnog ook een op het dak.quote:Op maandag 2 april 2018 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is de antenne van je radio, die zit zeker niet op het dak?
Kan ook zijn dat er alleen bekabeling zit als voorbereiding, en dat de automatische antenne zelf een optie was.quote:Op maandag 2 april 2018 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is de antenne van je radio, die zit zeker niet op het dak?
Gewoon meteen starten? 😬 Al die multimediadingen hebben even de tijd nodig. Bij mijn werkbus duurt het ook al gauw 20 seconden voordat de achteruitrij camera werkt als je ‘m koud start en meteen in z’n achteruit zet.quote:Op maandag 2 april 2018 10:41 schreef spierbal het volgende:
Hier een Peugeot 207 sw.
Wat mij enorm irriteert is dat als het contact aan staat, en mijn telefoon gekoppeld wordt, ik het een en ander instel qua muziek, ik wil gaan rijden en dus de motor laat starten. Dat het multimedia systeem geen stroom krijgt ( waarschijnlijk gaat alles naar de startmotor) en kan ik weer wachten tot mijn telefoon opnieuw gekoppeld is.
Weet iemand toevallig of dit zelf op te lossen is?
Beide herkenbaar. Die scania gaat idd heel makkelijk op slot. En de enige die fatsoenlijke automaten kunnen maken is Volvo. Ik heb zowel MB als Daf gereden en beide snappen af en toe niet wat de bestuurder percies wil. De eerste versies van Daf's met automaten (die van rond 2006) beginnen al te protesteren als je 'm direct van vooruit naar achteruit wilt zetten. Dan snapt 'ie het niet meer...quote:Op zondag 1 april 2018 23:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
Werkauto's
Daf CF400:
die trage kutautomaat. Helemaal als je op een stoplicht af komt rijden en gas geeft als het ding ineens op groen springt. Dan duurt het zeker een volle seconde voor dat de bak bedacht heeft in welke versnelling dat moet. Maar in een Actros was dat nog erger.
Scania G410:
die piepende stoelen. En de deurknop op kniehoogte waardoor ik onbedoeld de deur op slot doe onderweg.
ja dat vergeet ik nog al vaak om hem gewoon in een keer aan te zetten. Bij mij dienst auto was dat trouwens niet dat alles uit ging tijdens het starten.quote:Op maandag 2 april 2018 10:46 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Gewoon meteen starten? 😬 Al die multimediadingen hebben even de tijd nodig. Bij mijn werkbus duurt het ook al gauw 20 seconden voordat de achteruitrij camera werkt als je ‘m koud start en meteen in z’n achteruit zet.
Bij mijn bus blijft het ook aan, maar die heeft wel 2 accu’s. Alleen het opstarten duurt wel even.quote:Op maandag 2 april 2018 12:57 schreef spierbal het volgende:
[..]
ja dat vergeet ik nog al vaak om hem gewoon in een keer aan te zetten. Bij mij dienst auto was dat trouwens niet dat alles uit ging tijdens het starten.
Ik moet zeggen dat de automaat in de FH4 me tegenviel, die van Scania doet het over het algemeen ook prima. Al hebben we exemplaren met tragere reactietijd.quote:Op maandag 2 april 2018 11:04 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Beide herkenbaar. Die scania gaat idd heel makkelijk op slot. En de enige die fatsoenlijke automaten kunnen maken is Volvo. Ik heb zowel MB als Daf gereden en beide snappen af en toe niet wat de bestuurder percies wil. De eerste versies van Daf's met automaten (die van rond 2006) beginnen al te protesteren als je 'm direct van vooruit naar achteruit wilt zetten. Dan snapt 'ie het niet meer...
Dat is ook irritant idd. Ik zit in de winkeldistributie. Moet je op een drukke straat aan komen rijden en dan in de achteruit om ergens in te draaien. Duurt het soms ook wel een seconde of wat voor hij in de achteruit springt.quote:Op maandag 2 april 2018 11:18 schreef Sounddragon het volgende:
Herkenbaar idd, effe snel straatje keren met zo'n ruk Daf was een drama, en helemaal als je een hellingproefje moest doen.. Als het ding lichtjes naar voren wil rollen en hem dan in achteruit zetten, dan kon je echt 'lachen'
Als hij eenmaal reed trok hij wel als een lier trouwens
Automaat van DAF is ronduit slecht, schakelt traag en ook nog eens op de verkeerde momenten.quote:Op maandag 2 april 2018 11:04 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Beide herkenbaar. Die scania gaat idd heel makkelijk op slot. En de enige die fatsoenlijke automaten kunnen maken is Volvo. Ik heb zowel MB als Daf gereden en beide snappen af en toe niet wat de bestuurder percies wil. De eerste versies van Daf's met automaten (die van rond 2006) beginnen al te protesteren als je 'm direct van vooruit naar achteruit wilt zetten. Dan snapt 'ie het niet meer...
Gebruiken mensen dat onzin systeem echt? Is toch enkel ontworpen om binnen allerlei milieu eisen te blijven? En in die tests mogen ze uitgaan van bv 5 minuten stilstaan. In werkelijkheid sta je natuurlijk zeer zelden zolang stil voor bijvoorbeeld een stoplicht.quote:Op maandag 2 april 2018 13:54 schreef Diqiu-Long het volgende:
Aan het stop-start systeem begin ik mij wel weer te irriteren: er zijn gewoon teveel variabelen, waardoor het systeem niet in werking treedt.
Als je dan zoals mij niet iedere dag de auto gebruikt, dan treed het systeem niet in werking omdat de accu natuurlijk niet vol is. Hoe dan ook, dat hele systeem lijkt wel door een autist ontwikkeld.
Als het werkt, dan is het wel een fijn systeem: maar door al die variabelen, werkt het de helft van de tijd toch niet. Zo is dat ontworpen, dus het is niet een defect of dergelijke.
Een onzin systeem vind ik het niet hoor: als je lang voor een stoplicht stil staat, is het ja onzinnig om de motor te laten draaien.quote:Op dinsdag 3 april 2018 10:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Gebruiken mensen dat onzin systeem echt? Is toch enkel ontworpen om binnen allerlei milieu eisen te blijven? En in die tests mogen ze uitgaan van bv 5 minuten stilstaan. In werkelijkheid sta je natuurlijk zeer zelden zolang stil voor bijvoorbeeld een stoplicht.
Als ik het zou hebben zou ik het uitschakelen denk ik.
Ik zou mijn auto nooit zomaar in neutraal zetten, zeker niet zonder handrem. Dan liever in zijn 1. Mooi voorbeeld gehoord van een politie-agent daarover, als je voor een stoplicht staat in zijn neutraal en er klapt er eentje achterop dan sta jij op het kruispunt stil met alle gevolgen van dien. Heb je hem in zijn 1, dan schiet je voet echt wel van de koppeling en slaat de auto af en sta je niet midden op het kruispunt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Een onzin systeem vind ik het niet hoor: als je lang voor een stoplicht stil staat, is het ja onzinnig om de motor te laten draaien.
Je kunt dan wel handmatig de motor afzetten, maar een stop-start is veel handiger. Vanmorgen werkte het bijvoorbeeld wel: ik moest mijn vriendin bij treinstation afzetten, dan blijf ik zelf in de auto.
Is ja onzin, dat de motor dan moet blijven draaien. En je bent ook weer snel weggereden, met zo'n stop-start systeem.
Dus ja onzin is het niet: maar ik ben een autist, en vind het irritant als het systeem de ene keer wel geactiveerd wordt. En de andere keer niet: aangezien ik mijzelf af probeer te leren, om stil te staan met de versnelling in de 1.
Dat laatste zorgt er ja voor, dat het systeem niet werkt. Je moet de auto echt in zijn neutraal zetten.
Vind je het gek bij die snelheid, bij de meeste auto’s zal er wel wat meer vibreren dan het klepje van de asbak.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:30 schreef Hojdhopper het volgende:
Er is afgelopen weekend weer een irritatie bijgekomen:
Het klepje van de asbak vibreert bij een bepaald toerental. Laat dat nu net bij 1130-40 km/h zijn.
En om nog even verder te zeuren, ik mis cruisecontrol. Zeker op afstanden van 800 kilometer zo nu en dan. Zeg ik nu al voor de zoveelste keer, maar alsnog laten inbouwen voor ¤500 euro vind ik toch een beetje ver gaan.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Vind je het gek bij die snelheid, bij de meeste auto’s zal er wel wat meer vibreren dan het klepje van de asbak.
je kunt toch wel 40 minuten het gas een beetje op hetzelfde niveau houden?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Vind je het gek bij die snelheid, bij de meeste auto’s zal er wel wat meer vibreren dan het klepje van de asbak.
jazeker en anders doet de cruisecontrol het wel, echter zal ik dan nooit in de buurt van 1140km/h komen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
je kunt toch wel 40 minuten het gas een beetje op hetzelfde niveau houden?
Kun je niet een originele cruise control hendel monteren en even via de computer die optie aanvinken? Zo ging dat bij die oudere VAG TDI’s altijd, lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:12 schreef Hojdhopper het volgende:
Oh ja, vergeten te vermelden. Mijn 1 Serie heeft natuurlijk een 30.0L motor die dat soort snelheden mogelijk maakt.
Voor de context; ik woon in Zuid Duitsland dus een beetje gas erop i.c.m. cruise control (voor de 800 km naar Zuidwest Nederland) zou geen overbodige luxe zijn. Een een niet vibrerend asbakklepje al helemaal niet.
Kan wel, maar moet je ook kunnen. Een tweedehands cruisecontrol hendel kost rond de 150 euro op eBay. Dan nog iemand vinden die hem kan instellen (door verschillende mensen aangeboden voor 100 a 150 euro). Maar ja, moet je net alles wel vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:22 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Kun je niet een originele cruise control hendel monteren en even via de computer die optie aanvinken? Zo ging dat bij die oudere VAG TDI’s altijd, lekker makkelijk.
Welk bouwjaar?quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Peugeot 206: de stoelen zijn smal en kort, ik heb de perfecte houding nog niet gevonden. Daarnaast is het zicht schuin naar achteren ook niet denderend. In mijn Citroën AX en Peugeot 106 zat ik beter en zag ik alles beter.
Daarnaast werkt de airco niet maar ja dat gebeurd helaas.
Je kunt ook niet lukraak zo'n hendelset kopen. De nummers moeten matchen om de stuurhoeksensor te kunnen calibreren in de DSC unit. Verkeerde elektronica is geen succes. Ik spreek uit ervaringquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:41 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Kan wel, maar moet je ook kunnen. Een tweedehands cruisecontrol hendel kost rond de 150 euro op eBay. Dan nog iemand vinden die hem kan instellen (door verschillende mensen aangeboden voor 100 a 150 euro). Maar ja, moet je net alles wel vinden.
Ik weet nog een goedkopere oplossing: baksteen op je gaspedaal leggenquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:41 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Kan wel, maar moet je ook kunnen. Een tweedehands cruisecontrol hendel kost rond de 150 euro op eBay. Dan nog iemand vinden die hem kan instellen (door verschillende mensen aangeboden voor 100 a 150 euro). Maar ja, moet je net alles wel vinden.
Kijk maar uit, voor je het weet rij je harder dan 90.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik weet nog een goedkopere oplossing: baksteen op je gaspedaal leggen
quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet rij je harder dan 90.
155km/u om precies te zijnquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet rij je harder dan 90.
Ook dat ja. Maar er zijn er voor de E87 een hoop te koop. E87 en E90 hebben allemaal dezelfde systemen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:00 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Je kunt ook niet lukraak zo'n hendelset kopen. De nummers moeten matchen om de stuurhoeksensor te kunnen calibreren in de DSC unit. Verkeerde elektronica is geen succes. Ik spreek uit ervaring
2002 met zo'n standaard blauw velours interieur.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Welk bouwjaar?
Die van mij 2006, geen klachten over zitcomfort. Quiksilver stoelen, zitten heerlijk en hebben een hoge rand. Stoelen hebben ook meer mogelijke instellingen dan die van een 106/AX/Saxo. En ja de achteruit en achterste 2 ramen zijn een stuk groter dan die van een 206.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |