abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 juni 2017 @ 13:40:54 #51
421881 dubbeltjez
dubbeltje wordt kwartje?
pi_172066625
Ik zit er ook in *nieuwe werkkracht* De goede oude tijd mbt rentes
pi_172066742
nieuwe op FNC
Montage bedrijf
¤ 15K
11,99%
3 jaar

en meer dan de ouderwetse rentes :Y
tevens cijfers beschikbaar.
pi_172066873
Ik heb mijn eerste investering gedaan bij NewFunding en het project De Veentjes 37 te Doetinchem.
Eens kijken hoe dat daar allemaal loopt.
pi_172066887
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 11:41 schreef djh77 het volgende:
Kleine lening met weinig cashflow maar goede zekerheden op KoM:
https://www.kapitaalopmaat.nl/Verhoeven#financieel

2e hypotheek (executie -/- restschuld = 640k) tov 85k lening
2e hypotheek (executie -/- inschrijving 1e hyp = 380k) tov 85k lening
Ik doe mee vanwege de zekerheden;)
Kan niet mis gaan, mits KoM daadwerklijk de hypotheek vestigt!
pi_172067232
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 13:52 schreef impact9 het volgende:

[..]

Ik doe mee vanwege de zekerheden;)
Kan niet mis gaan, mits KoM daadwerklijk de hypotheek vestigt!
Ik help het je hopen, want de kans lijkt me groot dat je hem nodig gaat hebben.
pi_172067514
Vandaag 8 betalingsmeldingen ontvangen.
FNC zit er "nog" niet bij.
Droevige zaak.

FNC neem je klanten serieus
pi_172067723
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 14:05 schreef OpDieFiets het volgende:

[..]

Ik help het je hopen, want de kans lijkt me groot dat je hem nodig gaat hebben.
ik zat al met mijn vinger op de investeringsknop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172067761
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 14:26 schreef Aalsmeer15 het volgende:

[..]

ik zat al met mijn vinger op de investeringsknop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omzet zit in meerdere zaken:
Daarnaast wil men de faciliteiten verbeteren, middels de aanleg van een rijbak, om hiermee extra aanvullende inkomsten te realiseren zoals de verhuur van de rijbak en daarmee het dienstenpakket uit te breiden. Het aanbieden van een compleet pakket voor de ruiter met een excellente service. Dit is onderscheidend van anderen pensions voor de klant die wedstrijden wil rijden. Hiermee gaat de pensionprijs omhoog en kan men zich in hoger segment positioneren waardoor het verdienmodel beter wordt.

Wordt nu gesproken over een 1e hypotheek op de grond ipv een 2e hypotheek op de grond+gebouwen
pi_172067855
Ik zie de nieuwe KoM ook wel zitten door de zekerheden. KoM mag deze zekerheden 1e / 2e hypotheek alleen eerst verduidelijken.
pi_172067912
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 14:31 schreef Horsemen het volgende:
Ik zie de nieuwe KoM ook wel zitten door de zekerheden. KoM mag deze zekerheden 1e / 2e hypotheek alleen eerst verduidelijken.
Antwoord KoM:
Zoals ondernemer aangeeft; 1e hypotheek op de gronden volstaat ruimschoots
pi_172067965
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 15:29 schreef Thomas88 het volgende:

[..]

Probeert in Italie ook centjes bij de crowd op te halen : https://www.crowdfundme.it/projects/anderswinst-italia ?
Reactie GvE:
quote:
Inzake project 16490 | AndersWinst digitaal leren is na publicatie van de leningaanvraag op ons platform bekend geworden dat AndersWinst Italia SRL een tweede crowdfundingscampagne (equity) heeft lopen in Italië.

Het Nederlandse Anders & Winst Company B.V. is voor 77% aandeelhouder van deze Italiaanse dochter. De overige 23% is in handen van het management.

Met deze crowdfundingscampagne probeert AndersWinst Italia SRL ¤ 100.000,- op te halen door uitgifte van 5,6% nieuwe aandelen. Het belang van Anders & Winst Company B.V. verwatert hierdoor licht, maar de positie van de Italiaanse dochter wordt door deze campagne versterkt, wanneer deze succesvol wordt afgerond. Op het moment van dit schrijven is er voor ¤ 4.750,- ingeschreven. Het project is te volgen via https://www.crowdfundme.it/projects/anderswinst-italia/.

Wij hebben contact opgenomen met ondernemer dhr. Blok. Hij heeft in het dossier dat wij hebben beoordeeld melding gemaakt van de optie om in de toekomst in Italië aandelen te verkopen. Het traject in Italië is echter tijdens ons beoordelingsproces versneld en onlangs online verschenen. De ondernemer was zich er niet van bewust dat het wenselijk was hier melding van te maken.

Wanneer de campagne in Italië niet slaagt, heeft dat geen impact heeft op de propositie bij Geldvoorelkaar.nl. Wanneer de campagne in Italië wel slaagt, zal dit een positief effect hebben om de volgende redenen:

•Een extra investering in het AndersWinst platform versnelt de groei.
•Een equity investering betreft het inbrengen van risicodragend kapitaal, waar tegenover geen zekerheden worden gesteld. De zekerheden gepresenteerd in de pitch van Geldvoorelkaar.nl blijven van kracht.
•Een equity investering kent geen aflossingsverplichting en levert dus geen extra druk op de liquiditeitspositie op. De liquiditeitspositie zal hierdoor zelfs verbeteren.

Geldvoorelkaar.nl heeft de Italiaanse activiteiten, hoewel deze in potentie in belangrijke mate kunnen bijdragen aan de winst, uit prudentiële overwegingen buiten beschouwing gelaten in onze beoordeling.
pi_172068568
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 13:04 schreef bleyenburg het volgende:
en dan wat goed nieuws:
laatste betaling ontvangen van project op GVE:
Nieuwe Werkkracht
was een BB
¤ 149400
36 maanden
9,5%

Hulde, slingers en confetti
En nog meer slingers:

project op GVE
VakantieXperts Oosterwolde
was een AA
¤ 25.000
30 maanden
8,0%
pi_172068710
Ik neem genoegen met de uitleg van GVE en handhaaf mijn toezegging in digitaal leerproject

Snelle en adequate reactie van GVE.
pi_172068814
Bij FNC neemt de IT organisatorische puinhoop onderhand wel disproportionele vormen aan.
Het is echt iedere maand wel wat.
Vorige keer overzicht in het Duits.
Nu weer problemen met betalingen. (ook niet voor het eerst)

Ze schuiven alles op de IT afdeling.
pi_172068842
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 14:33 schreef djh77 het volgende:

[..]

Antwoord KoM:
Zoals ondernemer aangeeft; 1e hypotheek op de gronden volstaat ruimschoots
ik doe ook mee. Projecten met een 1e hypotheek vind ik altijd wel aantrekkelijk al zijn dit landbouwgronden. met een forse overwaarde ;)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_172068872
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 15:11 schreef bleyenburg het volgende:
Bij FNC neemt de IT organisatorische puinhoop onderhand wel disproportionele vormen aan.
Het is echt iedere maand wel wat.
Vorige keer overzicht in het Duits.
Nu weer problemen met betalingen. (ook niet voor het eerst)

Ze schuiven alles op de IT afdeling.
of het nu FNC Duitsland, FNC ICT of FNC Nederland is: het is een zootje
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_172069340
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 15:12 schreef komrad het volgende:

[..]

ik doe ook mee. Projecten met een 1e hypotheek vind ik altijd wel aantrekkelijk al zijn dit landbouwgronden. met een forse overwaarde ;)
Ik ook maar niet heel fors. Het zint me niet echt dat hij een BBZ krediet op de balans heeft staan.

BBZ krediet, iets voor u?
Een BBZ krediet (Besluit Bijstandsverlening Zelfstandigen) is vaak een laatste strohalm voor ondernemers met financiële problemen. Wanneer incassobureaus of deurwaarders steeds vaker het ondernemen onmogelijk maken, heeft u inmiddels al bij banken en familie aangeklopt voor financiële steun. Daar een bank niet happig zal zijn u te ondersteunen met een krediet, kan de BBZ-regeling een uitkomst bieden mits uw onderneming levensvatbaar is of kan worden.
Pecunia non olet
pi_172069692
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 15:31 schreef obligataire het volgende:

[..]

Ik ook maar niet heel fors. Het zint me niet echt dat hij een BBZ krediet op de balans heeft staan.

BBZ krediet, iets voor u?
Een BBZ krediet (Besluit Bijstandsverlening Zelfstandigen) is vaak een laatste strohalm voor ondernemers met financiële problemen. Wanneer incassobureaus of deurwaarders steeds vaker het ondernemen onmogelijk maken, heeft u inmiddels al bij banken en familie aangeklopt voor financiële steun. Daar een bank niet happig zal zijn u te ondersteunen met een krediet, kan de BBZ-regeling een uitkomst bieden mits uw onderneming levensvatbaar is of kan worden.

Ik ben iets minder voorzichtig omdat er wel een forse overwaarde op de gronden zit. Wat wel weer veelzeggend is dat de pitch uit gaat van 72 maanden en het toetsingsrapport van 7 jaar. KOM :')
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_172069705
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=16489
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=16705

Nieuw dubbele op GVE totaal 800K van dezelfde firma die we eerder hebben gehad met 1the hypotheek op grachtenpand in Haarlem (Unlimited Snow). Toen een classe 1 met 1ste hypotheek nu een klasse 5 en geen hypotheek.
PF............................. veel lenen daar in Haarlem.

Ik zit fors in de eerste vanwege de hypotheek Deze sla ik denk ik maar over............................. Heeft iemand de hypotheek akten nagelezen van het Pand in Haarlem of dat allemaal goed opgeschreven is?? Ik begin me toch wel zorgen te maken over deze veel leners.
Als dat maar goed gaat! Hoop dat men niet te veel hooi op de vork neemt.

[ Bericht 2% gewijzigd door NaRegenDeZon op 01-07-2017 11:26:10 ]
pi_172069799
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 15:46 schreef NaRegenDeZon het volgende:
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=16489
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=16705

Nieuw dubbele op GVE totaal 800K van dezelfde firma met 1the hypotheek op grachtenpand in Haarlem (Unlimited Snow). Toen een classe 1 met 1ste hypotheek nu een klasse 5 en geen hypotheek.
PF............................. veel lenen daar in Haarlem.
Je kunt vandaag kiezen tussen een boer tegen 7,5% met een eerste hypotheek op gronden of een inmiddels fors gefinancierd bedrijf in Haarlem zonder zekerheden tegen 8%. Moeilijke keuze ;)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_172070487
De centen van FC zijn eindelijk binnen...*O*
pi_172070772
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 15:46 schreef NaRegenDeZon het volgende:
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=16489
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=16705

Nieuw dubbele op GVE totaal 800K van dezelfde firma die we eerder hebben gehad met 1the hypotheek op grachtenpand in Haarlem (Unlimited Snow). Toen een classe 1 met 1ste hypotheek nu een klasse 5 en geen hypotheek.
PF............................. veel lenen daar in Haarlem.

Ik zit vors in de eerste vanwege de hypotheek Deze sla ik denk ik maar over............................. Heeft iemand de hypotheek akten nagelezen van het Pand in Haarlem of dat allemaal goed opgeschreven is?? Ik begin me toch wel zorgen te maken over deze veel leners.
Als dat maar goed gaat! Hoop dat men niet te veel hooi op de vork neemt.
Moet de eerste rentebetaling nog ontvangen en ze hebben alweer een aanvraag voor 800k, maar goed dat er een eerste hypotheek was destijds :)
Vraag me wel af of deze vol komen op GVE, de kleinere projecten hebben het al lastig zat.
pi_172070781
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 15:46 schreef NaRegenDeZon het volgende:
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=16489
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=16705

Nieuw dubbele op GVE totaal 800K van dezelfde firma die we eerder hebben gehad met 1the hypotheek op grachtenpand in Haarlem (Unlimited Snow). Toen een classe 1 met 1ste hypotheek nu een klasse 5 en geen hypotheek.
PF............................. veel lenen daar in Haarlem.
Leuke incentive haha:
Bij een investering van ¤ 100.000,- of meer ontvangt u de mogelijkheid tot deelname aan een geheel verzorgde heerlijke lunch op een van onze locaties. Tijdens deze lunch zullen wij TAPEMYDAY verder presenteren. Een speciaal ontworpen fysieke videokaart met een boodschap van het TAPEMYDAY team en een voucher voor een gratis volledige filmsouvenir op een van onze locaties
pi_172070795
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 15:46 schreef komrad het volgende:

[..]

Ik ben iets minder voorzichtig omdat er wel een forse overwaarde op de gronden zit. Wat wel weer veelzeggend is dat de pitch uit gaat van 72 maanden en het toetsingsrapport van 7 jaar. KOM :')
Hoeveel grond zit er dan bij? Ik heb het nergens kunnen vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172070852
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 16:34 schreef Thomas88 het volgende:

[..]

Moet de eerste rentebetaling nog ontvangen en ze hebben alweer een aanvraag voor 800k.
Nog geen betaling, maar toch:
Unlimited Leisure Holding B.V. heeft leningen lopen onder nummers 15880 en 16095. De verplichtingen uit hoofde van deze leningen worden correct nagekomen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')