abonnement Unibet Coolblue
pi_172033949
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:56 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Beetje blij gemaakt met een dooie mus dus :* Echt, als je zulk commentaar al niet kunt vertrouwen wat dan wel 8)7 Naja afwachten maar. Fijn iig dat je het mag aanpassen (minder fijn dat het moet natuurlijk)
Naja of het repareren of opnieuw is, is nog de vraag. Maar ik verwacht repareren.
De feedback van de docent vertrouw ik iig niet meer :) De maffe muts (sorry voor het schelden, maar toch vind ik d'r een maffe mus)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_172033966
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja of het repareren of opnieuw is, is nog de vraag. Maar ik verwacht repareren.
De feedback van de docent vertrouw ik iig niet meer :) De maffe muts (sorry voor het schelden, maar toch vind ik d'r een maffe mus)
Ik bedoel repareren. Tenminste dat lijkt mij nog het minst vervelende. Groot gelijk en dat is nog fatsoenlijk schelden hoor :D
mag het weten
pi_172033990
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:59 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik bedoel repareren. Tenminste dat lijkt mij nog het minst vervelende. Groot gelijk en dat is nog fatsoenlijk schelden hoor :D
Ja, hopelijk mag het van de zomer. Want volgend jaar loop ik 50 uur in de week stage en heb ik geen zin om dit ernaast te hebben
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_172033992
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:54 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Heb ik met zoveel dingen in het ziekenhuis. Zo zie ik er tegenop dat ze bij mij de mantoux test gaan doen. Maar zonder die test mag ik niet over op een nieuw medicijn. En zo had ik jaren terug dat ze een goedaardig ding weghaalden bij mij, zo'n onderhuids bobbeltje. Stelde ook niks voor uiteindelijk maar je zit je vantevoren zo op te vreten en jezelf banger maken
Mantoux heb ik gehad ! Stelt niets voor
pi_172034002
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja, hopelijk mag het van de zomer. Want volgend jaar loop ik 50 uur in de week stage en heb ik geen zin om dit ernaast te hebben
Vast wel toch? Ik ben met werk gestopt (contract liep af, werd niet verlengd) zodat ik mijn aandacht aan scriptie en studie kan geven. Stage is net zo goed werken. Dus ik hoop het voor je.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:01 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Mantoux heb ik gehad ! Stelt niets voor
En indien negatief nog een bloedtest. Naja ik zie het wel. Ben geen fan van naaldenprikkerij.

Nu maar slapen. Slaap fijn Lot, CotS, Frips, Koen en Marten! :W
mag het weten
pi_172034028
Wat is mantoux?
pi_172034029
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:02 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Vast wel toch? Ik ben met werk gestopt (contract liep af, werd niet verlengd) zodat ik mijn aandacht aan scriptie en studie kan geven. Stage is net zo goed werken. Dus ik hoop het voor je.
Ach het komt vast wel goed, woensdag hoor ik meer. Dus ik geniet tot dan even van mijn vrijheid

Ik kan me voorstellen dat je naast een scriptie niet kon werken, het is echt heel stressvol
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_172034045
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:05 schreef Fripsel het volgende:
Wat is mantoux?
Onderhuidse injectie met een stofje om te checken of je daar op reageert. Zo ja, dan heb je eerder tuberculose gehad. Gebeurt er niks, dan is het oké. Bij mijn weten heb ik dat niet onder de leden maar het is een voorgeschreven test om het definitief vast te kunnen stellen. -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ach het komt vast wel goed, woensdag hoor ik meer. Dus ik geniet tot dan even van mijn vrijheid

Ik kan me voorstellen dat je naast een scriptie niet kon werken, het is echt heel stressvol
Zo is het! Tot die tijd kom je toch niet meer te weten dus erover piekeren heeft weinig zin. Ja, het is net zo goed hard werken. En als je dat overdag al doet zou ik in de avonden en weekend aan de scriptie moeten werken. Ik ken mezelf, dat doe ik niet. Dus dan maar even geen werk en spaargeld aanspreken.
mag het weten
pi_172034071
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:08 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Onderhuidse injectie met een stofje om te checken of je daar op reageert. Zo ja, dan heb je eerder tuberculose gehad. Gebeurt er niks, dan is het oké. Bij mijn weten heb ik dat niet onder de leden maar het is een voorgeschreven test om het definitief vast te kunnen stellen. -O-
Lijkt me toch eng ook al denkt je nuchtere kant van ik heb dat niet. :@
pi_172034086
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:09 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Lijkt me toch eng ook al denkt je nuchtere kant van ik heb dat niet. :@
Mja.. dat zie ik dan wel weer. Ga uit van negatief. (itt normaal gesproken positief denken :+) Heb geen zin in langdurig geprik en dan na drie dagen pas terug kunnen komen en weer nieuwe testjes. Dus doe het met grote tegenzin
mag het weten
pi_172034112
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:08 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Onderhuidse injectie met een stofje om te checken of je daar op reageert. Zo ja, dan heb je eerder tuberculose gehad. Gebeurt er niks, dan is het oké. Bij mijn weten heb ik dat niet onder de leden maar het is een voorgeschreven test om het definitief vast te kunnen stellen. -O-

[..]

Zo is het! Tot die tijd kom je toch niet meer te weten dus erover piekeren heeft weinig zin. Ja, het is net zo goed hard werken. En als je dat overdag al doet zou ik in de avonden en weekend aan de scriptie moeten werken. Ik ken mezelf, dat doe ik niet. Dus dan maar even geen werk en spaargeld aanspreken.
Hij is zo oppervlakkig dat je hem amper voelt!
pi_172034113
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:08 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zo is het! Tot die tijd kom je toch niet meer te weten dus erover piekeren heeft weinig zin. Ja, het is net zo goed hard werken. En als je dat overdag al doet zou ik in de avonden en weekend aan de scriptie moeten werken. Ik ken mezelf, dat doe ik niet. Dus dan maar even geen werk en spaargeld aanspreken.
Daarom... En ik ben benieuwd of mij die combi gaat lukken. Gezien voltijd stage eigen me al wordt afgeraden door mijn labiliteit. Allemaal zorgen voor later. Voor hetzelfde geld heb ik een paar APA-dingetjes fout oid of ben ik ergens niet diep genoeg op in gegaan. We should see
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_172034125
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:14 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Hij is zo oppervlakkig dat je hem amper voelt!
Dat kun je zo vaak zeggen als je wilt, ene oor in, andere oor uit. Kan het ook niet uitschakelen 8)7
mag het weten
pi_172034132
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:08 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Onderhuidse injectie met een stofje om te checken of je daar op reageert. Zo ja, dan heb je eerder tuberculose gehad. Gebeurt er niks, dan is het oké. Bij mijn weten heb ik dat niet onder de leden maar het is een voorgeschreven test om het definitief vast te kunnen stellen. -O-
Van TB merk je het volgens mij echt wle als je het hebt...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_172034136
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:16 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat kun je zo vaak zeggen als je wilt, ene oor in, andere oor uit. Kan het ook niet uitschakelen 8)7
Herkenbaar ja 😂 Dat heb ik ook eerst zelf meemaken.
pi_172034138
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:16 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat kun je zo vaak zeggen als je wilt, ene oor in, andere oor uit. Kan het ook niet uitschakelen 8)7
En even afleiding zoeken?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_172034150
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Van TB merk je het volgens mij echt wle als je het hebt...
Lijkt mij ook wel ja :+

quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:17 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Herkenbaar ja 😂 Dat heb ik ook eerst zelf meemaken.
Mja, dat dus. Jij kunt zeggen 'been there, done that' no biggy! Maar dat moet ik nog voor mezelf vaststellen :') Eerst maar slapen, productief dagje doen later vandaag en conferentie in de avond *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

En even afleiding zoeken?
Heeft geen zin. Blijft toch ergens sluimeren totdat het achter de rug is. |:(
mag het weten
pi_172034167
ER ZIT EEN MUG OP M'N KAMER
ARGH
ZOVEEL JEUK
Tap tap tap
pi_172034168
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:18 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Lijkt mij ook wel ja :+

[..]

Mja, dat dus. Jij kunt zeggen 'been there, done that' no biggy! Maar dat moet ik nog voor mezelf vaststellen :') Eerst maar slapen, productief dagje doen later vandaag en conferentie in de avond *O*

[..]

Heeft geen zin. Blijft toch ergens sluimeren totdat het achter de rug is. |:(
Dat kan ik me voorstellen... Zulke dingen zijn zenuwslopend

Slaap lekker vast :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_172034174
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:20 schreef CherryLips het volgende:
ER ZIT EEN MUG OP M'N KAMER
ARGH
ZOVEEL JEUK
Een goede mep geven dus!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_172034181
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:20 schreef CherryLips het volgende:
ER ZIT EEN MUG OP M'N KAMER
ARGH
ZOVEEL JEUK
DOOD HET MET VUUR!

quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Een goede mep geven dus!
Dat is veiliger :P
mag het weten
pi_172034185
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:21 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

DOOD HET MET VUUR!

[..]

Dat is veiliger :P
Deo en een vlammetje geeft wel een leuke effect
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_172034194
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Deo en een vlammetje geeft wel een leuke effect
Tot de gordijnen in de slaapkamer of je matras in de fik staat :X
mag het weten
pi_172034199
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:23 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Tot de gordijnen in de slaapkamer of je matras in de fik staat :X
Zul je zien dat de mug dat overleefd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_172034205
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:09 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Lijkt me toch eng ook al denkt je nuchtere kant van ik heb dat niet. :@
Dat had ik toen ik met een leverontsteking liep. Getest op hepatitis A t/m E (wist niet eens dat D en E bestonden :') ) en HIV.
Ook al weet je dat je zelf geen rare dingen hebt gedaan en dat je geen HIV ofzo zult hebben zit je toch ff in de rats tot het bevrijdende telefoontje komt :X
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')