abonnement Unibet Coolblue
pi_172139879
Ook bericht van bol.com gekregen, hopelijk gaan ze ook daadwerkelijk leveren :)
blablablabla
pi_172139899
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 15:05 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Meer mensen bericht van bol.com gehad?

[..]

*O*
pi_172139924
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 15:09 schreef Elan het volgende:
Ook bericht van bol.com gekregen, hopelijk gaan ze ook daadwerkelijk leveren :)
Lijkt me wel. Dit is daadwerkelijk een bevestiging van de bestelling door de klantenservice, die heb ik nog nooit eerder gehad van bol. Wel 'bedankt voor je bestelling' van afzender bol.com. Dit is de definitieve bevestiging.
pi_172139963
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 15:09 schreef Elan het volgende:
Ook bericht van bol.com gekregen, hopelijk gaan ze ook daadwerkelijk leveren :)
dat denk ik wel, daarom krijg je nu ook pas de email
pi_172140036
pi_172140063
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 15:12 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

dat denk ik wel, daarom krijg je nu ook pas de email
Is Bol.com betrouwbaar dan qua pre-orders?
Bij Mediamarkt had ik destijds de Switch pre-ordered en daar werden 2 dagen voor de release gewoon al mijn Switch-artikelen geannuleerd :( .
blablablabla
  maandag 3 juli 2017 @ 15:43:14 #232
134538 chansadres
Black & White
pi_172140640
Vandaag heeft Bol.com de daadwerkelijke aantallen gekregen van Nintendo. Dus zolang Nintendo blíjft produceren, krijgt iedereen met een mail van vandaag eentje. Oja, hier ook mail binnen :D
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_172140669
Nog geen mail binnen, maar ik bestelde dan ook pas om half 9. Komt nog wel. Iig mooi dat ze het bevestigen. Beter dan Wehkamp die zegt: we zijn niet zeker of we kunnen uitleveren en je hoort het nog > geen vervolgmail.
mag het weten
pi_172140978
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 15:44 schreef Joosie200 het volgende:
Nog geen mail binnen, maar ik bestelde dan ook pas om half 9. Komt nog wel. Iig mooi dat ze het bevestigen. Beter dan Wehkamp die zegt: we zijn niet zeker of we kunnen uitleveren en je hoort het nog > geen vervolgmail.
Wehkamp zal ook vandaag/loop vd week pas te horen krijgen hoeveel snessen ze als eerste levering krijgen
pi_172141002
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 15:43 schreef chansadres het volgende:
Vandaag heeft Bol.com de daadwerkelijke aantallen gekregen van Nintendo. Dus zolang Nintendo blíjft produceren, krijgt iedereen met een mail van vandaag eentje. Oja, hier ook mail binnen :D
Ah, dus wellicht meer pre-orders aan genomen dan daadwerkelijke aantallen? En dus lootjes getrokken wie er wil of niet een krijgt? Lijkt er wel op hoe random mensen wel of geen mails krijgen.
pi_172141048
Mensen die geen mail hebben gehad krijgen deze waarschijnlijk ook niet meer. Die zitten dan niet bij de eerste batch.
blablablabla
pi_172141082
Ik heb ook een mail. :7
  maandag 3 juli 2017 @ 16:05:38 #238
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_172141113
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:02 schreef Elan het volgende:
Mensen die geen mail hebben gehad krijgen deze waarschijnlijk ook niet meer. Die zitten dan niet bij de eerste batch.
nou das lekker dan -O-
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_172141143
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:02 schreef Elan het volgende:
Mensen die geen mail hebben gehad krijgen deze waarschijnlijk ook niet meer. Die zitten dan niet bij de eerste batch.
Bron? Mijn collega gaat echt huilen :')
pi_172141216
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:06 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Bron?
Mijn broertje heeft 10 minuten geleden gebeld nav dat anderen wel een mail hebben gekregen. De eerste levering is uitverkocht en hebben de mail gekregen, hij kon wel inschrijven/pre-orderen voor een eventuele tweede ronde.

Waarom denk je dat we allemaal tegelijk een mail kregen :7
blablablabla
pi_172141265
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Mijn broertje heeft 10 minuten geleden gebeld nav dat anderen wel een mail hebben gekregen. De eerste levering is uitverkocht en hebben de mail gekregen, hij kon wel inschrijven/pre-orderen voor een eventuele tweede ronde.

Waarom denk je dat we allemaal tegelijk een mail kregen :7
Dan zouden de bestellingen van de mensen zonder mail dus logischerwijs gecancelled moeten zijn nu. Aangezien hij ook de optie krijgt voor inschrijven voor een eventuele 2e ronde.
pi_172141490
Ja das mooi kut, heb ook geen mail. En ik dacht dat ik nog wel aardig op tijd was met mijn bestelling om 8:05. Wel achteraf betalen maar had mijn bestelling bij Wehkamp al betaald dus vond twee keer 90 e neerleggen voor een product dat over drie maanden misschien geleverd wordt iets te gortig.

Maar goed, kan nog altijd komen. Ik verwacht op z'n minst een mailtje of ik op de tweede batch wil wachten. + dit is een verhaal van één klantenservicemedewerker via het broertje van een fokker, ik heb wel eens sterker onderbouwde geruchten gehoord.

Wel weer grappig dat ze op tweakers het topic gelijk dichtgooien omdat iedereen het over dat mailtje heeft, terwijl je ziet wat voor spannende discussie het hier weer oplevert :D :')
pi_172141538
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:12 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Dan zouden de bestellingen van de mensen zonder mail dus logischerwijs gecancelled moeten zijn nu. Aangezien hij ook de optie krijgt voor inschrijven voor een eventuele 2e ronde.
Of ze benaderen die pas vlak voor de daadwerkelijke uitlevering.

Is ook logischer aangezien er altijd mensen zullen zijn die hun order annuleren en september nog best een poosje duurt. Er is dus nog een kleine kans dat ze alsnog kunnen leveren.
blablablabla
pi_172141557
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:20 schreef CPS2000 het volgende:
Ja das mooi kut, heb ook geen mail. En ik dacht dat ik nog wel aardig op tijd was met mijn bestelling om 8:05. Wel achteraf betalen maar had mijn bestelling bij Wehkamp al betaald dus vond twee keer 90 e neerleggen voor een product dat over drie maanden misschien geleverd wordt iets te gortig.

Maar goed, kan nog altijd komen. Ik verwacht op z'n minst een mailtje of ik op de tweede batch wil wachten. + dit is een verhaal van één klantenservicemedewerker via het broertje van een fokker, ik heb wel eens sterker onderbouwde geruchten gehoord.

Wel weer grappig dat ze op tweakers het topic gelijk dichtgooien omdat iedereen het over dat mailtje heeft, terwijl je ziet wat voor spannende discussie het hier weer oplevert :D :')
Ik heb ook achteraf betalen gedaan en rond 10 uur besteld. Maar wel een mail ontvangen.
pi_172141605
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:22 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik heb ook achteraf betalen gedaan en rond 10 uur besteld. Maar wel een mail ontvangen.
Heb 3 orders lopen dus als je wil mag je er wel eentje van mij mocht het niks worden met bol.com.
Zit ook ff te kijken voor de NES Classic maar die is momenteel nergens tweedehands te krijgen onder de 150 :') of was dat al zo.?
blablablabla
pi_172141690
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Heb 3 orders lopen dus als je wil mag je er wel eentje van mij mocht het niks worden met bol.com.
Zit ook ff te kijken voor de NES Classic maar die is momenteel nergens tweedehands te krijgen onder de 150 :') of was dat al zo.?
In Amerika is de nes in sommige winkels weer te koop.
  maandag 3 juli 2017 @ 16:26:52 #247
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_172141696
Tweakers, wat een wannabe mod users hebben ze daar zeg. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_172141754
Hmm, nog geen mail gehad. Iemand negatieve ervaringen hierin met bol?
pi_172141762
Ik heb nog nooit problemen gehad met bol preorder
pi_172141811
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:26 schreef MPC60 het volgende:
Tweakers, wat een wannabe mod users hebben ze daar zeg. :')
Waddan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')