abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 29 juni 2017 @ 10:03:30 #76
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_172037022
Dit is dus wat die NGO's doen.
https://streamable.com/hpfd6
Dit is niets meer of minder dan mensensmokkel. Als dit nog een paar jaar zo door gaat dan komt er vanzelf een moment dat de meerderheid van de bevolking van de EU het niet meer pikt. Belastingen zullen moeten worden verhoogd om die parasieten te onderhouden, EU burgers kunnen geen woningen meer krijgen omdat die allemaal aan de parasieten worden gegeven, er komt een enorme druk op de gezondheidszorg en vele andere diensten. Het is nu wachten op het moment dat alle voorstanders van deze invasie het in hun eigen portemonnee gaan voelen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_172037064
quote:
10s.gif Op donderdag 29 juni 2017 03:36 schreef Fir3fly het volgende:
En waar denk je dat de vruchten van die GDP terecht kwamen? Of hoe men Łberhaupt aan dat getal komt? Gast... :').

Zoek eens even wat plaatjes op van Ghadaffi's paleizen voordat je jezelf verder belachelijk maakt.
Dus omdat Ghadaffi flinke kastelen had is het een relatief gezien welvarend land? Vreemde logica.
pi_172039223
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 08:30 schreef Megumi het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik denk gezien de geschiedenis van een land als ItaliŽ dat het er op uit zal draaien dat bepaalde mensen daar een hoop geld aan gaan verdienen. Om mensen wel de EU binnen te smokkelen. :') Als het aan mij had gelegen hadden we de grenzen van de EU moeten koppelen aan de rivier de Rijn. En alles daar onder uit moeten sluiten. :')
Dat gebeurt al. 'De maffia' daar verdient kennelijk ook geld aan het smokkelen van migranten.
  donderdag 29 juni 2017 @ 13:29:44 #79
3542 Gia
User under construction
pi_172042404
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ afbeelding ]

Geen zorgen jongens, hier komen ze: onze chirurgen, architecten en astrofysici. Meteen toeslaan, voordat Duitsland of Zweden ze voor onze neus wegkaapt.

:')
Daar zit geen ťťn SyriŽr tussen!
Een schuit vol gelukzoekers. Gewoon terugbrengen en op het afrikaanse continent ergens aan land zetten.
  donderdag 29 juni 2017 @ 13:55:31 #80
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172043180
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 13:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Daar zit geen ťťn SyriŽr tussen!
Een schuit vol gelukzoekers. Gewoon terugbrengen en op het afrikaanse continent ergens aan land zetten.
Al vrij snel, zelfs eind 2015 al, zat er nauwelijks nog een Syrier tussen al die (boot)mensen.

Toch worden deze gelukszoekers door media als de NOS nog steeds structureel geframed als zijnde 'vluchteling'. Waarschijnlijk om hulporganisaties en asieladvocaten aan het werk te houden, geen idee wat anders de reden kan zijn.
pi_172043537
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ afbeelding ]

Geen zorgen jongens, hier komen ze: onze chirurgen, architecten en astrofysici. Meteen toeslaan, voordat Duitsland of Zweden ze voor onze neus wegkaapt.

:')
Alsof jij een chirurg, architect of astrofysici bent.
pi_172043777
Maar terecht dat ItaliŽ eens strenger gaat optreden, werd tijd.
pi_172043835
Sowieso schepen laten aanmeren die bekend staan als mensensmokkelaars. :')

Maar helaas, de EU gooit er wel weer een paar miljard tegenaan om een ander land de havens te laten openen. Anders worden er schepen ingezet met helikopters, hoeven ze alleen nog maar naar de haven om bij te tanken en de hordes gelukszoekers kunnen meteen netjes verdeeld worden over de EU.
pi_172044109
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 23:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Iedereen die denkt dat 'we' de problemen in Afrika wel 'effe' kunnen oplossen, moet eerst het boek De Staat van Afrika van Richard Dowden maar eens lezen.
Mwah, we zijn wel vrij goed in het veroorzaken van de problemen, natuurlijk. Mischien kunnen we, en met we bedoel ik de Westelijke landen, ook een keer constructief bezig zijn?

Zal wel teveel gevraagd zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
“The Grand Canyon is a minor crevice compared to the vast chasm of ignorance of that man,” - Salmond about Donald Trump
pi_172044158
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Sowieso schepen laten aanmeren die bekend staan als mensensmokkelaars. :')

Maar helaas, de EU gooit er wel weer een paar miljard tegenaan om een ander land de havens te laten openen. Anders worden er schepen ingezet met helikopters, hoeven ze alleen nog maar naar de haven om bij te tanken en de hordes gelukszoekers kunnen meteen netjes verdeeld worden over de EU.
Lul toch niet zo dom, man, de EU heeft de stroom al enorm terug gedrongen, de aantallen staan in dit topic vermeld, van 800,000 naar 9,000 alleen al in Griekenland.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
“The Grand Canyon is a minor crevice compared to the vast chasm of ignorance of that man,” - Salmond about Donald Trump
  donderdag 29 juni 2017 @ 14:39:59 #86
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_172044223
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Lul toch niet zo dom, man, de EU heeft de stroom al enorm terug gedrongen, de aantallen staan in dit topic vermeld, van 800,000 naar 9,000 alleen al in Griekenland.
Eigenlijk had de EU moeten voorkomen in plaats van genezen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplštze
pi_172044255
quote:
9s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Eigenlijk had de EU moeten voorkomen in plaats van genezen.
Lijkt mij nauwelijks mogelijk in het geval van Syrie en Libie aangezien de lidstaten betrokken zijn bij de oorzaak van de vluchtelingen.
pi_172044479
quote:

[..]

Bron van die aantallen?

Vanuit de OP:

quote:
In de eerste bijna zes maanden van dit jaar zijn 76.000 bootvluchtelingen in ItaliŽ aangekomen, een groei van 14 procent ten opzichte van vorig jaar.
De EU dringt niets terug, de EU schreeuwt dat de stroom afneemt in de wintermaanden, waarbij ze zichzelf een klopje op de schouder geven, om doodstil te zijn zodra de stroom weer groeit.

Noem mij tevens eens wat maatregelen die de EU neemt om deze stroom tegen te gaan? Ze kunnen nog niet eens alle illegalen de EU uitzetten, waar dus nog 99% doodleuk hier rondloopt met geen toekomst perspectief.
pi_172044594
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Bron van die aantallen?

Vanuit de OP:

[..]

De EU dringt niets terug, de EU schreeuwt dat de stroom afneemt in de wintermaanden, waarbij ze zichzelf een klopje op de schouder geven, om doodstil te zijn zodra de stroom weer groeit.

Noem mij tevens eens wat maatregelen die de EU neemt om deze stroom tegen te gaan? Ze kunnen nog niet eens alle illegalen de EU uitzetten, waar dus nog 99% doodleuk hier rondloopt met geen toekomst perspectief.
Is het je bekend dat de EU geen illegalen uitzet? Dat de EU niet de organisatie is die verantwoordelijk is voor immigratie en legaliteit?

Je doet net alsof we een federale staat hebben die de EU heet, die hebben we dus niet, lidstaten kunnen hulp krijgen van de EU en de EU maakt waar mogelijk internationale afspraken (zie Turkije) maar de EU heeft geen schepen, geen leger en geen helicopters om iets af te dwingen.
  donderdag 29 juni 2017 @ 14:55:06 #90
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172044622
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mwah, we zijn wel vrij goed in het veroorzaken van de problemen, natuurlijk. Mischien kunnen we, en met we bedoel ik de Westelijke landen, ook een keer constructief bezig zijn?

Zal wel teveel gevraagd zijn.
Definieer constructief bezig zijn.

Wat had je zoal in gedachten?
  donderdag 29 juni 2017 @ 14:56:14 #91
382180 LelijKnap
Verlichtingsfundamentalist
pi_172044660
quote:

[..]

De EU of een handjevol Oostbloklanden? Landen die (initieel) op hun vingers getikt werden? Als de EU daar volgens jou verantwoordelijk voor was, waarom realiseren ze dan niet hetzelfde resultaat in ItaliŽ, waar de afgelopen dagen meer dan 15.000. (veelal NIET-Syrische/Libische) migranten zijn aangekomen? Reken anders even door hoeveel dat er kunnen worden.
Leven is het verliezen van illusies. - LK
pi_172044673
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Definieer constructief bezig zijn.

Wat had je zoal in gedachten?
We zouden alvast kunnen beginnen om geen regio's meer te destabiliseren, maar goed, daar is het nu een beetje te laat voor.
We zouden ook even kunnen nadenken over klimaat verandering en de impact die dat heeft in landen die economische vluchtelingen genereren, we zouden meer kunnen investeren in die landen zodat mensen niet hierheen vluchten. Zo maar wat losse ideetjes.
pi_172044767
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Lijkt mij nauwelijks mogelijk in het geval van Syrie en Libie aangezien de lidstaten betrokken zijn bij de oorzaak van de vluchtelingen.
Ja want al die rotterdammers gingen na het bombardement in de 2e Wereldoorlog ook allemaal in Duitsland wonen!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_172044799
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

We zouden alvast kunnen beginnen om geen regio's meer te destabiliseren, maar goed, daar is het nu een beetje te laat voor.
We zouden ook even kunnen nadenken over klimaat verandering en de impact die dat heeft in landen die economische vluchtelingen genereren, we zouden meer kunnen investeren in die landen zodat mensen niet hierheen vluchten. Zo maar wat losse ideetjes.
Maar leg eens uit waar je die 246 miljoen mensen wilt laten dan?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_172044831
quote:
14s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:59 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Ja want al die rotterdammers gingen na het bombardement in de 2e Wereldoorlog ook allemaal in Duitsland wonen!
Wat? Jij spoort niet helemaal, geloof ik.
  donderdag 29 juni 2017 @ 15:01:42 #96
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172044857
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mja, ik vind klimaatverandering persoonlijk wel een heel ruim begrip waar je op microniveau vrij weinig mee kunt.

Verder zitten er op die bootjes mensen uit allerlei landen die beslist niet recentelijk gedestabiliseerd zijn door het westen. Ghana, Gambia, Nigeria, Senegal om maar wat te noemen.
pi_172044866
Lees het boek 'the strange death of Europe'

waar staat het geschreven dat iedereen die het in zijn kop haalt om naar Europa te verhuizen, hier toegelaten moet worden...

Die 80 - jarige oorlog was allemaal voor niks, en die duitsers in 1940 hoefden ook niet weg.
(Nietzsche)
pi_172044881
quote:
14s.gif Op donderdag 29 juni 2017 15:00 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Maar leg eens uit waar je die 246 miljoen mensen wilt laten dan?
Wat zeg ik nou? Begrijp je het gewoon niet of zo? Ik zeg dat die mensen moeten kunnen blijven waar ze vandaan komen en dat we dat moeten stimuleren en niet net doen alsof het gebieden zijn waar wij nog nooit iets mee te maken hebben gehad.
pi_172044885
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 15:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat? Jij spoort niet helemaal, geloof ik.
Ik neem alleen maar jou redenatie over. De west heeft gebombadeerd in die landen, nou moeten we alle mensen van daar hier huisvesten!
(Nietzsche)
pi_172044899
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 15:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Mja, ik vind klimaatverandering persoonlijk wel een heel ruim begrip waar je op microniveau vrij weinig mee kunt.

Verder zitten er op die bootjes mensen uit allerlei landen die beslist niet recentelijk gedestabiliseerd zijn door het westen. Ghana, Gambia, Nigeria, Senegal om maar wat te noemen.
Alsof Westerse steun aan regimes niet doorwerkt op de lange termijn :')
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')