abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172023289
Ik ben sinds ongeveer een week aan het afvallen met een "crash dieet" (gewoon flink minder eten dus :P) en het werkt.
maar wel een beetje te goed denk ik.
ik was 88kg en ben nu ongeveer 85,2. en dat is dus van een week.
ik gebruik van die maaltijd vervangende shakes en dan voor lunch en avond eten.
mijn callorien hou ik bij en aan het eind van de dag valt het me op dat ik erg weinig callorien heb voor die dag. meestal 1000-1200
ik neem dan nog een stuk fruit en/of handje pindas om wat extras te hebben maar ik weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan. ik heb gehoord dat als je te weinig eet of te snel afvalt dat je lichaam dan spieren gaat afbreken om die als energie te gebruiken. wat is het minimum wat je zou moeten eten om dat te voorkomen? (ik fitnes verder niet)
ik voel me gewoon fit en heb ook geen enorme honger ofso (die shakes vullen enorm) en ik ben van plan dit in totaal 3 weken te doen (dus nu nog 2 weken) maar zit nu dus te twijfelen of ik nog zo fanatiek door moet gaan of dat ik wat rustiger aan moet doen.
pi_172023434
Wees niet bang. Je bent voornamelijk vocht verloren.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_172023517
Je spieren zijn pas aan de beurt als je vet op is. 2,8kg staat gelijk aan 40.000 cal minder of verbrand en dat heb jij deze week echt niet voor elkaar gekregen.
Hooguit 500gr de rest is vocht.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_172023830
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:49 schreef halfway het volgende:
Je spieren zijn pas aan de beurt als je vet op is. 2,8kg staat gelijk aan 40.000 cal minder of verbrand en dat heb jij deze week echt niet voor elkaar gekregen.
Hooguit 500gr de rest is vocht.
Was het maar zo'n feest. Dan was cutten niet zo lastig. Je moet en je intensiteit qua gewichten op peil houden en veel eiwitten eten zodat je lichaam vet boven spieren verkiest. Spieren zijn namelijk kostbaarder voor het lichaam en minder hard nodig.
pi_172024207
bedankt dat stelt me gerust

ik wil ook gaan hardlopen. ongeveer 2 of 3 keer een half uur per week en ik wil dan wel wat extra eten (vooral ook eiwitten zoals aangeven) maar is dit dan het beste voor of na het hartlopen?
ik heb gehoord dat je niet efficient kan sporten op een lege maag maar ik heb ook gehoord dat je na het sporten erg honger krijgt. voor beide is dus wel wat te zeggen
pi_172025120
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:21 schreef thedesius het volgende:
bedankt dat stelt me gerust

ik wil ook gaan hardlopen. ongeveer 2 of 3 keer een half uur per week en ik wil dan wel wat extra eten (vooral ook eiwitten zoals aangeven) maar is dit dan het beste voor of na het hartlopen?
ik heb gehoord dat je niet efficient kan sporten op een lege maag maar ik heb ook gehoord dat je na het sporten erg honger krijgt. voor beide is dus wel wat te zeggen
Ik denk niet dat het veel uitmaakt voor een half uurtje. Persoonlijk lijkt het mij fijner om na het lopen goed te kunnen eten.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')