abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172236685
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 03:40 schreef SelatanJ het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. Kijk naar de gevangenis waar mannen uit noodzaak seks met elkaar hebben in veel gevallen, gaat hun voorkeur niet naar uit, maar ze genieten er wel van.
Dat is wat anders dan wanneer je fantasieën hebt over mannen terwijl je het met een vrouw doet. Dan ben je toch wel minstens bi. Wat verder niet erg is of zo. Ik zou het niet overanalyseren.
pi_172237254
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan wanneer je fantasieën hebt over mannen terwijl je het met een vrouw doet. Dan ben je toch wel minstens bi. Wat verder niet erg is of zo. Ik zou het niet overanalyseren.
Nee. Dat is niet zoals ik het heb gezegd. Overigens zou het me geen reet uitmaken of ik gay, bi of hetero ben of wat dan ook. Het gaat me om de verwarring.
pi_172237264
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Zoals gezegd: hetero mannen trekken zich dan liever af.
Niet per se.
pi_172237270
quote:
Ik zal de link hierboven dan maar eens gaan lezen. En Veel Dank :).

[ Bericht 0% gewijzigd door SelatanJ op 07-07-2017 10:47:00 ]
pi_172237457
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:37 schreef SelatanJ het volgende:

[..]

Niet per se.
Jawel. Dat is de definitie van heteroseksueel.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_172237534
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jawel. Dat is de definitie van heteroseksueel.
Volgens mij is er veel discussie omtrent de betekenis van dit soort labels, jij mag het zien zoals je wilt, maar ik zie niet eens als biseksualiteit puur aan bepaalde behoefte te willen voldoen.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 21:32:50 #57
463862 snelwandelaar
het vrije woord
pi_172255093
SelastinJ reasgeerde op rakker met;
Dank. Het verliefd worden betreft in mijn gevallen vrijwel uitsluitend vrouwen dus daar ik maak ik me niet zo zorgen om, ook niet als het anders zou zijn overigens maar het gaat me meer om de tegenstrijdigheden soms, maar je antwoord vind ik zeer interessant.

SelatanJ reageerde op snelwandelaar met:
Dank. Het verliefd worden betreft in mijn gevallen vrijwel uitsluitend vrouwen dus daar ik maak ik me niet zo zorgen om, ook niet als het anders zou zijn overigens maar het gaat me meer om de tegenstrijdigheden soms, maar je antwoord vind ik zeer interessant.
Hallo SelatanJ, met tegenstrijdigheden worden geconfronteerd, als men zich inlaat met homoseksuele fantasie, licht aan dit thema ten grondslag. En wel omdat als een vrouw te worden geneukt, nu eenmaal antoniem is aan het mannelijke willen nemen. Zij het dat dit in fantasie geen conflict kan bewerkstelligen; daarmee experimenterende hetero’s kunnen - door in herhaling te vervallen - daar wel problemen mee krijgen. En wel in de vorm van de indruk, daarmee hun diepste wezen te verkwanselen.
pi_172295413
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:37 schreef SelatanJ het volgende:

[..]

Nee. Dat is niet zoals ik het heb gezegd. Overigens zou het me geen reet uitmaken of ik gay, bi of hetero ben of wat dan ook. Het gaat me om de verwarring.
Ik heb je berichten hier gelezen en misschien dat ik het mis heb, maar schaam je je niet misschien voor je homo-erotische fantasieën door zo stellig te zeggen dat je hetero bent? Ik heb nog nooit iets met een man gedaan, maar als ik opgewonden ben, fantaseer ik ook wel eens aan seks met een man. Ik lijd een hetero-leven, maar val, hoewel meer op vrouwen, op beide geslachten. Is dat misschien bij jou hetzelfde?
pi_172300006
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 15:25 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Ik heb je berichten hier gelezen en misschien dat ik het mis heb, maar schaam je je niet misschien voor je homo-erotische fantasieën door zo stellig te zeggen dat je hetero bent? Ik heb nog nooit iets met een man gedaan, maar als ik opgewonden ben, fantaseer ik ook wel eens aan seks met een man. Ik lijd een hetero-leven, maar val, hoewel meer op vrouwen, op beide geslachten. Is dat misschien bij jou hetzelfde?
Hij valt irl niet op mannen. Hij vindt ze niet aantrekkelijk en het doet hem niks.
Hey
pi_172309763
Het is doodnormaal - eerder vanzelfsprekend - dat je bepaalde fantasieën in het echte leven niet chill zou vinden. Daar zijn het fantasieën voor. Niet te druk om maken en lekker accepteren. Niks mis mee.
pi_172314365
quote:
14s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:36 schreef Kaas- het volgende:
Het is doodnormaal - eerder vanzelfsprekend - dat je bepaalde fantasieën in het echte leven niet chill zou vinden. Daar zijn het fantasieën voor. Niet te druk om maken en lekker accepteren. Niks mis mee.
Heb jij ook (of ken jij homo's) hetero fantasieen dan?

Zelf denk ik, op uitzonderingen na dan, dat als je je in het dagelijks leven niet aangetrokken voelt tot mannen, zowel seksueel als emotioneel, niet droomt over mannen en geen behoefte hebt aan liefde met een man, en dit wel hebt met vrouwen, je geen homo bent.

TS (net als ik, alhoewel shemale) zitten in een vicieuze cirkel. Het roze olifant verhaal. Je gaat masturberen en gelijk schiet het in je hoofd ''geen homo fantasie'' waardoor de fantasie terugkomt. En aangezien veel fantasieen vaak taboo zijn..

Mijn persoonlijke ervaring is, hoe vrijer ik me voel, hoe minder die fantasieen in me opkomen.
Hey
pi_172314483
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:43 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Heb jij ook (of ken jij homo's) hetero fantasieen dan?

Zelf denk ik, op uitzonderingen na dan, dat als je je in het dagelijks leven niet aangetrokken voelt tot mannen, zowel seksueel als emotioneel, niet droomt over mannen en geen behoefte hebt aan liefde met een man, en dit wel hebt met vrouwen, je geen homo bent.

TS (net als ik, alhoewel shemale) zitten in een vicieuze cirkel. Het roze olifant verhaal. Je gaat masturberen en gelijk schiet het in je hoofd ''geen homo fantasie'' waardoor de fantasie terugkomt. En aangezien veel fantasieen vaak taboo zijn..

Mijn persoonlijke ervaring is, hoe vrijer ik me voel, hoe minder die fantasieen in me opkomen.
Ja, ben 100% gay maar heb ook wel vrouwenfantasieen en fap ook wel eens op heteropron of op andere dingen waarvan ik weet dat ik het in het echt niet zou willen doen. Vind dat eigenlijk wel prima en raak er ook niet van in de war of zo.
pi_172315036
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:48 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ja, ben 100% gay maar heb ook wel vrouwenfantasieen en fap ook wel eens op heteropron of op andere dingen waarvan ik weet dat ik het in het echt niet zou willen doen. Vind dat eigenlijk wel prima en raak er ook niet van in de war of zo.
Wat vindt jij van shemale?
Hey
pi_172315148
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:14 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Wat vindt jij van shemale?
Ik vind daar eigenlijk niks van. :P Snap je? Gewoon prima.
pi_172315832
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan wanneer je fantasieën hebt over mannen terwijl je het met een vrouw doet. Dan ben je toch wel minstens bi. Wat verder niet erg is of zo. Ik zou het niet overanalyseren.
Dit. Alhoewel je het niet per se hoeft te identificeren als een identiteit of geaardheid.

Het breekt niets af of voegt niets toe aan je persoonlijkheid.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  maandag 10 juli 2017 @ 23:25:52 #66
438758 zeer
Opritsjniki
pi_172331991
zou me gewoon furieus aftrekken op mannenpiemel fantasieën en daarna je chick helemaal lens neuken als ik jou was
  zondag 16 juli 2017 @ 09:35:22 #67
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_172452392
Toch maar een de billen spreiden TS
pi_172683694
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 15:25 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Ik heb je berichten hier gelezen en misschien dat ik het mis heb, maar schaam je je niet misschien voor je homo-erotische fantasieën door zo stellig te zeggen dat je hetero bent? Ik heb nog nooit iets met een man gedaan, maar als ik opgewonden ben, fantaseer ik ook wel eens aan seks met een man. Ik lijd een hetero-leven, maar val, hoewel meer op vrouwen, op beide geslachten. Is dat misschien bij jou hetzelfde?
Op bepaald niveau schaam je je er altijd wel voor denk ik, hoe open ik ook zeg te zijn, maar er is een groot verschil tussen hoe ik mannen en vrouwen beleef.
pi_172683737
Je moet je gewoon niet zo drukmaken. Dat is jouw probleem TS. Go with the flow.

Of zo door emmeren, kan ook.
pi_172683879
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 09:35 schreef Kaas- het volgende:
Je moet je gewoon niet zo drukmaken. Dat is jouw probleem TS. Go with the flow.

Of zo door emmeren, kan ook.
Gaat eigenlijk een stuk beter, veel tips opgevolgd en na me wat meer te hebben ontspannen, genieten van het moment, lukt het allemaal toch, ben vrij onervaren en denk dat het allemaal snel moet.
pi_172684060
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 09:43 schreef SelatanJ het volgende:

[..]

Gaat eigenlijk een stuk beter, veel tips opgevolgd en na me wat meer te hebben ontspannen, genieten van het moment, lukt het allemaal toch, ben vrij onervaren en denk dat het allemaal snel moet.
Fijn om te lezen dat het beter gaat!
pi_172684417
Wat betreft niet (snel) kunnen klaarkomen, op basis van je verhaal: prestatiedruk en gespannen zijn, simple as that. Dat werkt niet.

Wat betreft je (semi)homo-erotische gevoelens: of bi, met een voorkeur voor vrouwelijkere jongens, een uiting van behoefte aan dominant zijn, of een soort van fantasie dat alleen in je voorstellingsvermogen opwindend is. Dat laatste lijkt vreemd, maar niet geheel irreëel.
  donderdag 27 juli 2017 @ 13:16:07 #73
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_172711721
Heb je een trio geprobeerd?

Een faghag die bijvoorbeeld 2 homo's wil neuken?

Misschien houd je gewoon van een dp of pikken over elkaar (double vagina, double oral)

Is ook erg lekker
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:18:01 #74
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172851950
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:54 schreef Koettie het volgende:
Wat boeit het nou? Ik word verliefd op mannen maar seks met vrouwen vind ik ook leuk. Hoeft toch niet zo ingewikkeld te zijn?
Ja Koetie maar jij bent een vrouw (toch?). en dan is het anders. Van vrouwen wordt veel makkelijker ge-accepteerd als ze iets sexueels doen met leden van hun eigen geslacht (eventueel naast sexueel met mannen zijn). Voor een man ligt dat anders. Bij hen wordt door de maatschappij (mannen en vrouwen) sexueel zijn met het eigen geslacht veroordeeld.
Neem nou bv, ik ben een hetero man. Maar ik heb er alle begrip voor als / dat een vrouw met een andere vrouw "rotsooit". Logisch, ik hou van vrouwen, zo veel dat ik als ik een vrouw zou zijn toch ook nog van vrouwen houden.
Maar vrouwen, diegenen die van sex met mannen houden, zouden jullie als je een man zou zijn ook begrip kunnen hebben voor mannen die samen sex hebben? Nu, ik niet. ik krijg al kippenvel bij de gedachte. Ik heb niets op hen tegen, echt niet, vind ze vaak zelfs heel aardig, maar svp dat ze minimaal een meter bij mij vandaan blijven.

}:| }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 02-08-2017 13:25:54 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172853952
Oke, ik zal de wetenschappelijke literatuur heel kort samenvatten.

Je hebt seksuele identiteit.
Je hebt seksuele fantasieën.
Je hebt seks met mensen.

Deze drie overlappen elkaar niet helemaal.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')