abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172337153
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 10:23 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

hoe oud ben je?
hoe lang doe je dit al?
ik heb het idee dat je nog niet echt beseft waar je mee bezig bent, gezien de vraag die je stelt.

en daarnaast: stel dat het wel zo zou zijn dat meer mensen dezelfde locatie kunnen bezoeken, dan zou je in de app niet kunnen zien hoeveel mensen er al zijn geweest en hoeveel er nog langs kunnen gaan, dus je schiet er niks mee op.

en: wat is je doel met 'de app in de gaten houden'? kijk naar wat er nu gebeurt: de opdracht waar jij op aasde is verdwenen (dat begrijp ik tenminste uit je woorden). nou dat heb je mooi in de gaten gehouden!
of je nu elke 5 minuten of elke paar uur in de app kijkt: de situatie kan op allerlei manieren veranderen. je kijkt in de app om op dat moment te beslissen of je wel of niet op pad gaat voor de vergoedingen die op dat moment gelden.
Bedankt voor het helpen me te herinneren waarom ik niet meer op forums zit: eindeloze discussies met mensen die zich niet kunnen verplaatsen in andere, en waarvan het ego de hemel kan strelen.

Verder heb ik niet zo veel zin om jouw vragen te beantwoorden door de manier waarop je zo overbrengt.
pi_172337220
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 00:35 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat lijkt me echt niet terecht, de flesjes dubbelfrisss zijn voor mij het richtpunt als de halve liters er niet zijn en ik heb nog geen enkele afkeuring gehad.
soms maak ik wel even 1 of 2 extra foto's van een paar andere meters, om het extra duidelijk te maken. dat is een zeer kleine moeite...... maar het zou niet nodig moeten zijn.
Daarom! Ik heb ook de dubbelfriss als richtlijn aangehouden omdat dat 0,5 liter flesjes zijn en volgens mij ook frisdrank zonder koolzuur. Daarom ben ik heel benieuwd naar hun antwoord. En als die niet bevredigend is dan wil ik mijn foto's terug zien. Het gaat me nu niet meer om het geld wat ik ben misgelopen maar het principe.
pi_172338026
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 10:52 schreef loezzzje het volgende:

Het gaat me nu niet meer om het geld wat ik ben misgelopen maar het principe.
dat heb ik in een aantal kwesties met Roamler ook.

en dat is waar ik soms ook op probeer te wijzen hier in het forum: let op dat je je niet laat piepelen door die bedrijven (dus goed dat je ze erop aanspreekt!).
en besef dat het een erg oneerlijke situatie is waarin we werken met die bedrijven: er is geen onafhankelijke beoordeling, als zij de instructie slecht formuleren dan is het maar de vraag of ze dat bij een afkeuring ook een beetje willen erkennen, en de ervaring leert mij dat ze dat soms wel doen, maar soms ook echt niet.
pi_172338206
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 10:47 schreef F0xy het volgende:

[..]

Bedankt voor het helpen me te herinneren waarom ik niet meer op forums zit: eindeloze discussies met mensen die zich niet kunnen verplaatsen in andere, en waarvan het ego de hemel kan strelen.

Verder heb ik niet zo veel zin om jouw vragen te beantwoorden door de manier waarop je zo overbrengt.
wat heeft dit met ego te maken?
mag ik die vragen niet stellen?
mag ik niet aangeven welke indruk ik krijg als ik jouw berichten lees?

ik probeer je met mijn antwoorden te helpen, en ja ik ben kritisch maar wat is daar erg aan?
misschien kun je obv mijn opmerkingen tot een houding/visie tav de opdrachten komen die jou meer helpt. misschien ook niet. je hoeft er niets mee te doen, het mag.
ik stel alleen vast dat je teleurgesteld raakt.... en daarom confronteer ik je met een aantal aspecten (met het oog op minder teleurstellingen voor jou). blijkbaar vind je dat niet fijn, maar ik ben nou eenmaal van de directe aanpak. heeft niks met ego of wat dan ook te maken.

en ja directe mensen kom je ook tegen op een forum.

[ Bericht 0% gewijzigd door Feestkabouter op 11-07-2017 12:11:30 ]
pi_172339005
Oke, dat was heel raar. Ik deed een luchtverfrisser shift en kreeg slechts 1 foto. Daarna stond er shift is afgerond en hier is je code? :?
pi_172339128
Dat is lekker! Misschien werkt het altijd zo dat ze ze per 20 of 30 in een shift zetten, maar dat de laatste shift altijd het restant is. Dus als ze er bijvoorbeeld 181 hadden had jij net die laatste.
pi_172339200
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 11:42 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat heb ik in een aantal kwesties met Roamler ook.

en dat is waar ik soms ook op probeer te wijzen hier in het forum: let op dat je je niet laat piepelen door die bedrijven (dus goed dat je ze erop aanspreekt!).
en besef dat het een erg oneerlijke situatie is waarin we werken met die bedrijven: er is geen onafhankelijke beoordeling, als zij de instructie slecht formuleren dan is het maar de vraag of ze dat bij een afkeuring ook een beetje willen erkennen, en de ervaring leert mij dat ze dat soms wel doen, maar soms ook echt niet.
Ik kreeg gewoon echt het idee dat er iemand anders zat na te kijken dan die van zaterdag. Want ik heb toen echt geen problemen gehad en nu werden ze ineens bijna allemaal afgekeurd. En ik heb echt niks anders gedaan. Maargoed we zullen zien wat ze in hun mail naar mij terugsturen. Ik ben wel bang voor een standaard mail waar ik nog niks aan heb.
pi_172339523
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:50 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik kreeg gewoon echt het idee dat er iemand anders zat na te kijken dan die van zaterdag. Want ik heb toen echt geen problemen gehad en nu werden ze ineens bijna allemaal afgekeurd. En ik heb echt niks anders gedaan. Maargoed we zullen zien wat ze in hun mail naar mij terugsturen. Ik ben wel bang voor een standaard mail waar ik nog niks aan heb.
ik moet zeggen dat ik ten eerste met SS minder issues heb gehad dan met Roamler, en ten tweede bij een ontvangen email van hen nog nooit het idee heb gehad dat het een standaard tekst is. ze gaan dus naar mijn ervaring wel inhoudelijk in op je bericht.

dit soort willekeur in het beoordelen toont wel aan hoe onduidelijk het kan zijn.
pi_172340252
Waarom duurt het eigenlijk langer voordat de shifts zijn nagekeken? Mogen maar bepaalde reviewers dit doen? Of doen ze dit pas als alle gewone opdrachten weg zijn ?
pi_172340933
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:40 schreef Pinuts het volgende:
Waarom duurt het eigenlijk langer voordat de shifts zijn nagekeken? Mogen maar bepaalde reviewers dit doen? Of doen ze dit pas als alle gewone opdrachten weg zijn ?
ik heb het sterke vermoeden dat er wel meer en meer een onderscheid komt in welke reviewers welke opdrachten mogen beoordelen. of zich is dat verder niet zo relevant voor ons.
maar ik heb ook het idee dat ze echt meer en meer opdrachten reviewen, het wordt bij Roamler steeds drukker. de business gaat dus goed, maar voor ons is het dus soms wat langer wachten op een beoordeling.
pi_172341957
Pff... ben eventjes helemaal klaar met Roamler. Vandaag de AH snoep schap check gedaan. En er stond het volgende bij een foto maken: Maak een foto van het schap met Haribo en / of Maoam. Nouja, die waren er niet veel, maar toch een foto gemaakt, waar Maoam te zien was. Foto is afgekeurd omdat er boven in het hoekje nog wat Haribo stond. Ik had aangegeven dat er geen actiekaartjes waren en dat kon ze nu niet controleren. Had volgens haar de foto schuiner moeten maken.
Ik maak juist altijd de foto's mooi recht van voren, omdat hij ook wel eens is afgekeurd omdat de foto schuin was genomen. :(
  dinsdag 11 juli 2017 @ 16:24:11 #212
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172344011
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:39 schreef Pinuts het volgende:
Oke, dat was heel raar. Ik deed een luchtverfrisser shift en kreeg slechts 1 foto. Daarna stond er shift is afgerond en hier is je code? :?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:46 schreef Feestkabouter het volgende:
Dat is lekker! Misschien werkt het altijd zo dat ze ze per 20 of 30 in een shift zetten, maar dat de laatste shift altijd het restant is. Dus als ze er bijvoorbeeld 181 hadden had jij net die laatste.
Dat dacht ik tot nu toe ook, maar ik had vanochtend ook een luchtverfrisser shift met maar 1 foto. :o

Mijn shifts van vanochtend zijn overigens al nagekeken. Ze zijn snel vandaag / op dinsdag.
pi_172345362
Hoelang staat die Drankje opdracht in Krommenie al wel niet open. _O-

Krommenie. :')
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
pi_172345487
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:24 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

[..]

Dat dacht ik tot nu toe ook, maar ik had vanochtend ook een luchtverfrisser shift met maar 1 foto. :o

Mijn shifts van vanochtend zijn overigens al nagekeken. Ze zijn snel vandaag / op dinsdag.
Hoeveel heb je er gedaan dan? Makkelijke cashen :P Bij mij was het helaas de laatste.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 17:58:36 #215
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172345920
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:38 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er gedaan dan? Makkelijke cashen :P Bij mij was het helaas de laatste.
Entje. Nadat ik die ene foto had gedaan waren er geen (luchtverfrisser) shifts meer beschikbaar.
pi_172346010
De 2 frisdranken opdrachten zijn alsnog goedgekeurd :D Ze begreep mijn verwarring en kon toch nog redelijk wat zien op de schappen, dus heeft ze alsnog goedgekeurd. Als tip voor de volgende keer wel; meer foto's maken als ik niet zeker ben. Die tip had feestkabouter ook al gegeven ;) Maargoed ik ben blij want ik heb alsnog 19 euro gehad en toch mijn gelijk :P
pi_172352566
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:03 schreef loezzzje het volgende:
De 2 frisdranken opdrachten zijn alsnog goedgekeurd :D Ze begreep mijn verwarring en kon toch nog redelijk wat zien op de schappen, dus heeft ze alsnog goedgekeurd. Als tip voor de volgende keer wel; meer foto's maken als ik niet zeker ben. Die tip had feestkabouter ook al gegeven ;) Maargoed ik ben blij want ik heb alsnog 19 euro gehad en toch mijn gelijk :P
Super :D!

Bij mij werd een opdracht van 1,50 afgekeurd, omdat ik bij de optionele foto's maar 1 actie plek per foto had gefotografeerd (ik had 3 foto's totaal gemaakt). Volgens de SS medewerker moest ik per se bij optionele foto's 2 actieplekken per foto laten zien.
Voorheen ging het altijd goed en werd 1 actieplek per foto geaccepteerd. Ik had daarom een mail naar SS gestuurd voor nadere verklaring. Geven ze als antwoord dat ze eerder soepel waren met die foto's, maar er nu dus beter op gaan letten :') .

Ps, die winkel was zo klein dat er geen eens 3*2 actieplekken waren _O-

[ Bericht 13% gewijzigd door F0xy op 11-07-2017 22:25:08 ]
pi_172355138
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:10 schreef F0xy het volgende:

[..]

Super :D!

Bij mij werd een opdracht van 1,50 afgekeurd, omdat ik bij de optionele foto's maar 1 actie plek per foto had gefotografeerd (ik had 3 foto's totaal gemaakt). Volgens de SS medewerker moest ik per se bij optionele foto's 2 actieplekken per foto laten zien.
Voorheen ging het altijd goed en werd 1 actieplek per foto geaccepteerd. Ik had daarom een mail naar SS gestuurd voor nadere verklaring. Geven ze als antwoord dat ze eerder soepel waren met die foto's, maar er nu dus beter op gaan letten :') .

Ps, die winkel was zo klein dat er geen eens 3*2 actieplekken waren _O-
Ik doe ook vaak maar 1 actieplek op de foto zetten. Als het mogelijk is doordat het een brede gang is dan doe ik er 2 maar als dat niet mogelijk is dan 1. Nog nooit gezeur over gehad. Weer iets om op te letten dan :{ Ik was laatst ook in een Jumbo die had maar 2 actiekoelingen ofzo, dus ja dan ben je ook snel klaar.
pi_172355530
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:10 schreef F0xy het volgende:

[..]

Super :D!

Bij mij werd een opdracht van 1,50 afgekeurd, omdat ik bij de optionele foto's maar 1 actie plek per foto had gefotografeerd (ik had 3 foto's totaal gemaakt). Volgens de SS medewerker moest ik per se bij optionele foto's 2 actieplekken per foto laten zien.
Voorheen ging het altijd goed en werd 1 actieplek per foto geaccepteerd. Ik had daarom een mail naar SS gestuurd voor nadere verklaring. Geven ze als antwoord dat ze eerder soepel waren met die foto's, maar er nu dus beter op gaan letten :') .

Ps, die winkel was zo klein dat er geen eens 3*2 actieplekken waren _O-
wat dit soort dingen betreft lijkt het me waardevol als een aantal mensen eens onafhankelijk van elkaar het signaal aan SS geven dat hun instructies vaak gewoon NIET realistisch zijn!!
gaat het bijvoorbeeld om bier, moet je 3 foto's maken van minimaal 2 actieplekken met dezelfde soort producten!??! |:(
terwijl in veel Jumbo's al amper 6 actieplekken te vinden zijn.
pi_172355863
Ze zeggen ook vaak dat je geen foto's moet maken van actieplekken die gericht zijn op voedsel. Serieus? :') Dus van die actieplekken blijven er misschien 2 over die je wel mag fotograferen, terwijl er 6 nodig zijn.
  woensdag 12 juli 2017 @ 06:55:47 #221
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_172357293
Ik moest bij een opdracht over Robijn wasmiddel laatst een foto maken van een actiekoeling met producten die bij Robijn wasmiddel passen.
Een gekoeld artikel dat bij wasmiddel past?

Ik heb maar een foto gemaakt van vlees in de aanbieding.... :')
Mijn Reviews
Ex-crew.
pi_172359507
Heerlijke communicatie bij SS weer :')

Wat Feestkabouter zegt, we zouden idd individueel onze frustratie wat dit betreft naar ze moeten toe uiten ^O^
pi_172359988
Ik ben wel blij dat ik toch die mail heb gestuurd, had niet het idee dat het veel zou uitmaken maar wel dus :)

Ik wil nog een klein rondje maken voor ik moet werken maar tis zo'n flut weer :{
  woensdag 12 juli 2017 @ 21:07:44 #224
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_172372987
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:40 schreef F0xy het volgende:
Heerlijke communicatie bij SS weer :')

Wat Feestkabouter zegt, we zouden idd individueel onze frustratie wat dit betreft naar ze moeten toe uiten ^O^
Bij SS doen ze er wat mee, bij Roamler liegen ze je liever voor ^O^
Mijn Reviews
Ex-crew.
pi_172375030
Wat doen jullie eigenlijk met al je Roamler/SS geldt? Iets leuks voor jezelf kopen? Ergens echt voor sparen? Of gewoon voor de dagelijkse boodschappen?

Ik heb zelf altijd een soort spaardoel, wat vaak wat duurder is. Bijv. nieuw voetbalshirt (+100 euro), nieuwe dure schoenen, etc.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')