abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172103413
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 22:29 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik heb zo'n bundel die gewoon naar 64kbps (niet te doen) gaat als 'ie op is. Nog nooit gehad overigens.
Dat zou ik idd ook aan kunnen zetten maar dan wordt verzenden helemaal een drama. Ach hopelijk is dat nu niet meer nodig.
pi_172118733
Hebben jullie ook dat er bij Smartspotter staat dat de eerstvolgende uitbetaling op 29 juni is, terwijl dat al een paar dagen geleden is?
pi_172123208
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:38 schreef Miek95 het volgende:

[..]

AH shifts vaak op zondag of maandag, etos-shifts vaak op vrijdag of zaterdag.
Ik zal morgen eens kijken dan, misschien dat ik 's ochtends nog wat shifts kan mee pakken. Zijn elke keer zo snel weg, echt vervelend. Ik vind echt dat ze die shifts uit de lijst moeten halen als ze al vervuld zijn. Elke keer die opdrachten accepteren, wachtwoord invullen, en dan weer opdracht annuleren omdat je geen shift kunt doen. Kost zoveel tijd.
pi_172123296
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 20:45 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik zal morgen eens kijken dan, misschien dat ik 's ochtends nog wat shifts kan mee pakken. Zijn elke keer zo snel weg, echt vervelend. Ik vind echt dat ze die shifts uit de lijst moeten halen als ze al vervuld zijn. Elke keer die opdrachten accepteren, wachtwoord invullen, en dan weer opdracht annuleren omdat je geen shift kunt doen. Kost zoveel tijd.
Inderdaad zo zwaar irritant. Je zou denken dat kan toch gewoon met hetzelfde systeem als de gewone opdrachten... dat ze weer terug komen als er weer een beschikbaar is.
pi_172125419
Dat zou je wel zeggen ja, maar schijnbaar is dat toch heel moeilijk :{
pi_172131365
Ga je zo een rondje RW Wobblers doen Feestkabouter? Ik wilde er 1 doen in de buurt, dus dacht ik accepteer om 7:30 uur maar helaas toen net weg.

[ Bericht 25% gewijzigd door Miek95 op 03-07-2017 07:52:53 ]
pi_172132843
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 17:46 schreef FC_Utrecht het volgende:
Hebben jullie ook dat er bij Smartspotter staat dat de eerstvolgende uitbetaling op 29 juni is, terwijl dat al een paar dagen geleden is?
je bedoelt op de website als je inlogt op je account?
er staat nu 6 juli bij mij. maar misschien passen ze dat met een beetje vertraging aan
pi_172132888
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 07:45 schreef Miek95 het volgende:
Ga je zo een rondje RW Wobblers doen Feestkabouter? Ik wilde er 1 doen in de buurt, dus dacht ik accepteer om 7:30 uur maar helaas toen net weg.
heb er nog geen gedaan, ik vind het een rot-opdracht.
wil er zo wel voor op pad denk ik, maar eerst ontbijten.
en ik had gehoopt dat de vergoeding vandaag wel weer omhoog gegaan was.... misschien over een uurtje. rustig kauwen dus..... 8-)

edit: ik zie nu pas je PM
volgens mij zijn er weinig fans van deze opdracht, er staan er na 3 dagen nog heel erg veel open.
pi_172133303
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 10:01 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

heb er nog geen gedaan, ik vind het een rot-opdracht.
wil er zo wel voor op pad denk ik, maar eerst ontbijten.
en ik had gehoopt dat de vergoeding vandaag wel weer omhoog gegaan was.... misschien over een uurtje. rustig kauwen dus..... 8-)

edit: ik zie nu pas je PM
volgens mij zijn er weinig fans van deze opdracht, er staan er na 3 dagen nog heel erg veel open.
Zag het ook ja. Ik wilde de opdracht vandaag uitvoeren, want op zaterdag is het altijd erg druk bij de servicebalie en dan vind ik 't vervelend om medewerkers naar een doos te laten zoeken. Dus ik dacht vandaag maar even te gaan, helaas dus. Ik pik denk even wat ijsschapopdrachten mee, die zijn namelijk wel goed te doen.
pi_172133560
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 10:01 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en ik had gehoopt dat de vergoeding vandaag wel weer omhoog gegaan was.... misschien over een uurtje.
dat bleek een kwartiertje te zijn :D
aan de slag dus!
pi_172134025
Ik heb ook wat ijsopdrachten in de planning staan. Fingers crossed dat er geen vakkenvullers zijn, dan vind ik het namelijk echt een rot opdracht. Maar de vergoeding is er wel naar, sinds gister weer een euro omhoog dus op pad!
  maandag 3 juli 2017 @ 14:46:38 #87
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_172139255
Iemand bekent met secretview(.nl) ??
Ik heb me daar net ingeschreven .....
pi_172145972
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 11:05 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb ook wat ijsopdrachten in de planning staan. Fingers crossed dat er geen vakkenvullers zijn, dan vind ik het namelijk echt een rot opdracht. Maar de vergoeding is er wel naar, sinds gister weer een euro omhoog dus op pad!
En gelukt? Ik heb er een paar gedaan :) Verder nog wat Coopopdrachten gedaan en een Xenoscheck. Al met al weer lekker wat binnengehaald :) Hoekje-opdracht bij AH is ook een leuke check, maar ik denk eigenlijk dat die check nog wat zal oplopen dus even gewacht met uitvoeren...
pi_172146345
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:21 schreef Miek95 het volgende:

[..]

En gelukt? Ik heb er een paar gedaan :) Verder nog wat Coopopdrachten gedaan en een Xenoscheck. Al met al weer lekker wat binnengehaald :) Hoekje-opdracht bij AH is ook een leuke check, maar ik denk eigenlijk dat die check nog wat zal oplopen dus even gewacht met uitvoeren...
Ja, heb er 10 gedaan :D Het zat ook nog eens allemaal redelijk in de buurt dus heb niet eens een heel groot rondje hoeven maken. Toen ik nummer 9 & 10 wilde doen was ie opgelopen naar 7,50 dus die geannuleerd en opnieuw geaccepteerd. Voor de rest een aantal hoekje opdrachten gedaan, maar alleen als de AH op hetzelfde plein zat, anders was het de moeite niet. En bij een paar AH dan ook gelijk de vitamine opdracht. En nog wat opdrachten bij de emte & coop.

[ Bericht 1% gewijzigd door loezzzje op 03-07-2017 19:40:32 ]
pi_172146772
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:35 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja, heb er 10 gedaan :D Het zat ook nog eens allemaal redelijk in de buurt dus heb niet eens een heel groot rondje hoeven maken. Toen ik nummer 9 & 10 wilde doen was ie opgelopen naar 7,50 dus die geannuleerd en opnieuw geaccepteerd. Voor de rest een aantal hoekje opdrachten gedaan, maar alleen als de AH op hetzelfde plein zat, anders was het de moeite niet. En bij een paar AH dan ook gelijk de vitamine opdracht. En nog wat opdrachten bij de emte & coop.
Goed bezig :D Ik ga volgende week op vakantie dus deze week lekker op pad. Vrijdag kan ik mijn rijbewijs ophalen dus ga dan gelijk een rondje maken. ;) Ik hoop dat de kipopdracht nog even flnk gaat oplopen :)
pi_172146955
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:53 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Goed bezig :D Ik ga volgende week op vakantie dus deze week lekker op pad. Vrijdag kan ik mijn rijbewijs ophalen dus ga dan gelijk een rondje maken. ;) Ik hoop dat de kipopdracht nog even flnk gaat oplopen :)
Mooi! Met de auto is zoveel beter. Met de fiets zou ik hier echt niet veel kunnen doen. En ben je meer tijd mee kwijt want je moet overal heen fietsen. De auto is zoveel sneller ;)
pi_172148420
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:59 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Mooi! Met de auto is zoveel beter. Met de fiets zou ik hier echt niet veel kunnen doen. En ben je meer tijd mee kwijt want je moet overal heen fietsen. De auto is zoveel sneller ;)
Dat zeker! Hier in de stad blijf ik alles wel op de fiets doen, want dat is meestal sneller en ben ik ook niet mega veel parkeergeld kwijt. ;) Ik deed eerder ook geregeld dingen met OV, maar helaas heb ik sinds een paar dagen geen gratis OV meer dus auto is nu goed alternatief.
pi_172148591
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:47 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Dat zeker! Hier in de stad blijf ik alles wel op de fiets doen, want dat is meestal sneller en ben ik ook niet mega veel parkeergeld kwijt. ;) Ik deed eerder ook geregeld dingen met OV, maar helaas heb ik sinds een paar dagen geen gratis OV meer dus auto is nu goed alternatief.
Dat is zeker waar ja. De opdrachten in de stad probeer ik te vermijden juist om dat parkeergeld. Behalve als er echt een aantal opdrachten te doen zijn en het dan rendabel is om even de stad in te gaan. Maar meestal blijf ik er buiten.

Pff net een wasmiddel shift gedaan van AH, ben benieuwd, kon de kaartjes namelijk echt niet goed lezen dus geen idee of het allemaal goed is. We zien wel.
pi_172184289
Ik zie nog wat ijs schap opdrachten staan. Ik ben die opdracht zo zat _O- maar hij is wel lekker opgelopen naar 10 euro...
pi_172185724
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:46 schreef loezzzje het volgende:
Ik zie nog wat ijs schap opdrachten staan. Ik ben die opdracht zo zat _O- maar hij is wel lekker opgelopen naar 10 euro...
Haha ik ook al. Ik hoop eigenlijk dat de vergoeding nog omhoog gaat :) Ik overweeg er dan een paar te doen...
pi_172188964
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:01 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Haha ik ook al. Ik hoop eigenlijk dat de vergoeding nog omhoog gaat :) Ik overweeg er dan een paar te doen...
Ja, ik zit ook te wachten tot ie nog iets omhoog gaat. Was er eigenlijk vanuit gegaan dat ie tot gister was maar hij staat er nog steeds in. Als ie nou 15 euro wordt doe ik er misschien nog een paar.
pi_172203925
Hey, ik ben nieuw op het forum en heb speciaal hiervoor een account aangemaakt, hihi. Ben al 1,5 maand actief voor Roamler en SS en heb al aardig wat verdiend. Ik vroeg me alleen af: kopen jullie elke keer wat in de supermarkt om niet op te vallen of lopen jullie naar binnen, doen opdrachten en vertrekken dan weer zonder dat het dus iets gekost heeft? Vaak in de supermarkt koop ik wel iets kleins wat ik toch nodig had, en in alle andere winkels koop ik niets.
  woensdag 5 juli 2017 @ 23:38:50 #98
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172204971
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:59 schreef F0xy het volgende:
Hey, ik ben nieuw op het forum en heb speciaal hiervoor een account aangemaakt, hihi. Ben al 1,5 maand actief voor Roamler en SS en heb al aardig wat verdiend. Ik vroeg me alleen af: kopen jullie elke keer wat in de supermarkt om niet op te vallen of lopen jullie naar binnen, doen opdrachten en vertrekken dan weer zonder dat het dus iets gekost heeft? Vaak in de supermarkt koop ik wel iets kleins wat ik toch nodig had, en in alle andere winkels koop ik niets.
Welkom!

Ik koop vrijwel nooit iets, tenzij ik toevallig wat nodig heb of (bij supermarkt) zin heb in een croissant oid. :P
pi_172205099
Ik koop ook nooit iets. Tenzij het natuurlijk lunchtijd is en ik honger heb ;) En meestal koop ik aan het begin van mijn rondje een flesje drinken. Ik ga wel altijd zonder tas naar binnen maar dat is puur omdat ik geen gezeur wil dat ze evt. in je tas willen kijken of je niks jat. De meeste cassieres boeit het niet eens dat je zo naar buiten loopt. Als ze me aankijken dan doe ik wel altijd lief lachen :P
  woensdag 5 juli 2017 @ 23:59:22 #100
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172205459
Vandaag toevallig een kaasbolletje bij Jumbo meegenomen. O-) Tijdens de Kip Check werd ik naar mijn idee vanaf een afstand (vanaf de slagerijafdeling) aangegaapt door twee mannen omdat ik kansloze rondjes om het vleesschap liep. :D
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')