abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 juni 2017 @ 12:47:59 #1
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_172014417



Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe word ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

Invites
Je kunt een DM/PM sturen naar 1 van de volgende users als je een invite zou willen en er ook echt voor in wilt zetten om een actieve Roamler te zijn.

Wie hebben er momenteel een invite te vergeven?
- Tinos85
- loezzzje
- pl4kkie
- dekkered
- liesje1979
- eenjongen...
- IJsbeertje21
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Nizno op 30-06-2017 20:09:48 ]
  † In Memoriam † woensdag 28 juni 2017 @ 14:23:49 #2
21636 Feestkabouter
pi_172016999
jeetje wat een oude screenshots in de OP!
pi_172027902
Feestkabouter, heb je in mijn vijver zitten vissen vandaag? :P Ik wilde morgen een rondje doen maar de helft ervan is al bezocht ;(
  † In Memoriam † woensdag 28 juni 2017 @ 22:13:46 #4
21636 Feestkabouter
pi_172029725
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:23 schreef loezzzje het volgende:
Feestkabouter, heb je in mijn vijver zitten vissen vandaag? :P Ik wilde morgen een rondje doen maar de helft ervan is al bezocht ;(
ik ben vandaag geheel onschuldig!
geen enkele euro verdiend, wel heel veel uitgegeven.
pi_172031785
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:13 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik ben vandaag geheel onschuldig!
geen enkele euro verdiend, wel heel veel uitgegeven.
moet je morgen weer terug verdienen dan ;)
  † In Memoriam † woensdag 28 juni 2017 @ 23:51:10 #6
21636 Feestkabouter
pi_172032914
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 23:00 schreef loezzzje het volgende:

[..]

moet je morgen weer terug verdienen dan ;)
Komt vast wel weer goed
  † In Memoriam † woensdag 28 juni 2017 @ 23:55:39 #7
21636 Feestkabouter
pi_172039149
Toch vraag ik me vaak af, waarom zit er zo'n groot verschil in beloning per supermarkt? Vandaag de vis in blik check, bij de plus ¤6, bij de ah ¤2. Hebben ze er dan bijvoorbeeld gewoon 200 per supermarkt nodig en waarschijnlijk doen meer mensen het bij de ah?
  Moderator donderdag 29 juni 2017 @ 11:38:35 #9
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_172039570
Hier zit in de wijde omgeving al geen enkele Plus, maar wel 4 AH's, misschien heeft dat er ook mee te maken.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_172042081
Net de vis in blik gedaan. Heb er altijd zo'n hekel aan als je 6 extra foto's moet maken als er geen actieplek is. Net alsof ik er iets aan kan doen :')

Oh die van de plus staat nu weet op 2 euro. Gelukkig heb ik hem net voor 6 gedaan!
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 14:32:34 #11
21636 Feestkabouter
pi_172044056
Meestal ben ik op pad voor grotere opdrachten, en dan kijk ik natuurlijk wel ook naar andere kleinere opdrachten in dezelfde winkel, maar die voer ik dan alleen uit als ik de actieplek ook heb gezien. Als meer mensen dit zo doen, en ik meen te hebben gelezen van wel, dan geeft dit dus uiteindelijk een vertekend beeld qua resultaten. Ik heb Roamler en Smartspotter hier al eens op gewezen maar ze doen er niets mee. Ik vind het zonde van het resultaat naar de klant toe (ook al doe ik er zelf aan mee), maar als R en SS het niet uitmaakt..... Tja
pi_172044536
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:32 schreef Feestkabouter het volgende:
Meestal ben ik op pad voor grotere opdrachten, en dan kijk ik natuurlijk wel ook naar andere kleinere opdrachten in dezelfde winkel, maar die voer ik dan alleen uit als ik de actieplek ook heb gezien. Als meer mensen dit zo doen, en ik meen te hebben gelezen van wel, dan geeft dit dus uiteindelijk een vertekend beeld qua resultaten. Ik heb Roamler en Smartspotter hier al eens op gewezen maar ze doen er niets mee. Ik vind het zonde van het resultaat naar de klant toe (ook al doe ik er zelf aan mee), maar als R en SS het niet uitmaakt..... Tja
Inderdaad. 'Vroeger' en dan praat ik over zo'n 2 jaar terug, hoefde je die aanvullende foto's niet te maken. Maar ik denk dat te veel mensen gewoon nee invulde, terwijl ze niet eens rond hadden gekeken.
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 19:39:44 #13
21636 Feestkabouter
pi_172050672
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:52 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Inderdaad. 'Vroeger' en dan praat ik over zo'n 2 jaar terug, hoefde je die aanvullende foto's niet te maken. Maar ik denk dat te veel mensen gewoon nee invulde, terwijl ze niet eens rond hadden gekeken.
en dat is uiteraard ook niet goed.

wat mij betreft heeft vooral Smartspotter mijn huidige gedrag veroorzaakt en is Roamler daar mede een beetje de dupe van (al kijk ik maar heeeeel zelden naar dit soort kleine opdrachten, dus het valt mee). al mag Roamler ook de hand in eigen boezem steken met soms 6 en ook zelfs een keer 8 controlefoto's. SS zou kunnen beginnen met de vergoeding even hoog laten zijn als er wel extra foto's moeten worden gemaakt, dat is (zoals al heel vaak gesteld hier) veel fairder.
een vergoeding voor controle-foto's die hoger is dan wanneer je de actieplek wel vindt is ook weer niet realistisch, want dan zouden mensen die er geen probleem mee hebben om veel foto's te maken juist extra kunnen verdienen door bewust de actieplek te negeren.
pi_172050932
Of idd gewoon 25 tot 50 cent extra per actieplek. Dan loopt iedereen dat rondje wel.
pi_172050935
De reiniging check bij de jumbo was opzich te doen. Sommige hadden geen actieplek maar je hoefde maar 3 controlefoto's te maken. En dan een foto van de actiestraat. Wat dan wel weer irritant is, is als een Jumbo geen actiestraat heeft. Echt, hoe moeilijk kan het zijn :{
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2017 @ 20:16:50 #16
21636 Feestkabouter
pi_172051453
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 19:54 schreef Pinuts het volgende:
Of idd gewoon 25 tot 50 cent extra per actieplek. Dan loopt iedereen dat rondje wel.
dan vraag ik me af of je de eerdere discussie hierover hebt meegekregen: het rondje loop ik wel, maar ik accepteer de opdracht alleen als er een actieplek is omdat ik geen zin heb om 6 controlefoto's te maken wat MEER werk is maar MINDER oplevert
pi_172051768
Dat doe ik ook. Is er dan geen actieplek, dan kijk ik of hoeveel controlefoto's er gemaakt moeten worden, daarna bepaal ik of het de moeite waard is. Soms vind ik het zonde om niet te doen omdat ik dan toch al in die winkel ben.
pi_172055837
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:16 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dan vraag ik me af of je de eerdere discussie hierover hebt meegekregen: het rondje loop ik wel, maar ik accepteer de opdracht alleen als er een actieplek is omdat ik geen zin heb om 6 controlefoto's te maken wat MEER werk is maar MINDER oplevert
Nee heb de discussie niet meegekregen. Daarom, en juist dat is toch eigenlijk erg. Daar zouden ze toch iets op moeten verzinnen...
pi_172056278
Die extra foto's vind ik eigenlijk alleen vervelend als je een foto moet maken van (de omgeving bij) de kassa, in een kleine winkel of als je er (bijna) met geen mogelijkheid twee actieplekken tegelijk op krijgt zoals bij sommige Kruidvat of Etos filialen.

Ik doe het net als Loezzje. Eerst kijken wat er dan gevraagd wordt als extra foto's en dan alsnog accepteren of niet
pi_172056489
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 23:04 schreef Skittles het volgende:
Die extra foto's vind ik eigenlijk alleen vervelend als je een foto moet maken van (de omgeving bij) de kassa, in een kleine winkel of als je er (bijna) met geen mogelijkheid twee actieplekken tegelijk op krijgt zoals bij sommige Kruidvat of Etos filialen.

Ik doe het net als Loezzje. Eerst kijken wat er dan gevraagd wordt als extra foto's en dan alsnog accepteren of niet
Sommige grote Jumbo's zijn dan wel weer heerlijk. Van die hele grote midden gangpaden waar je makkelijk 2 kopstellingen op de foto krijgt. Alleen zou ik het nog fijner vinden als ze gewoon een actieplek hadden, dan hoefde ik dat extra werk niet te doen ;)
pi_172056542
Die treinkaartjes check van AH bijvoorbeeld. Weet niet hoe het bij jullie zit maar ik ben nergens zo'n poster tegen gekomen. Wel dat ding op de toonbank en die kartonnen zuil maar geen poster. En dan moet je dus foto's maken van bij de kassa's, de servicebalie etc. Laat maar, veel te veel gedoe.
pi_172056857
Ik had gelukkig wel in een groot filiaal zo'n poster op een standaard. Heb wel eerst van tevoren gecheckt, anders had ik 'm ook laten schieten
pi_172056891
Ik zag hem echt nergens, na een stuk of 4 AH's had ik zoiets van laat maar zitten. Zonde van de tijd, die ik beter aan andere opdrachten kan besteden.
pi_172057048
Maar dat vind ik ook voor opdrachten waar je soms +15 foto's moet maken. Net alsof je dat nog onopvallend kan doen...
  vrijdag 30 juni 2017 @ 12:26:40 #25
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_172064798
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 23:15 schreef loezzzje het volgende:
Die treinkaartjes check van AH bijvoorbeeld. Weet niet hoe het bij jullie zit maar ik ben nergens zo'n poster tegen gekomen. Wel dat ding op de toonbank en die kartonnen zuil maar geen poster. En dan moet je dus foto's maken van bij de kassa's, de servicebalie etc. Laat maar, veel te veel gedoe.
Hier in apeldoorn wel aanwezig :)
  † In Memoriam † vrijdag 30 juni 2017 @ 13:25:11 #26
21636 Feestkabouter
pi_172066201
meer mensen die de 'je bent een top roamler' opdracht zien staan voor 2 euro?
let op: het zijn veeeeeeeeeeeeel meer open vragen dan de 10 die in de opdracht omschrijving worden genoemd.
ik begrijp echt niet hoe ze er in die opdracht omschrijving soms zo ontzettend naast kunnen zitten, hoe moeilijk kan het zijn?
pi_172067410
Ik vind Roamler qua opdrachten maar matig. Alleen maar 2 euro opdrachten nu waar je een hoop foto's voor moet maken. Zit een paar dagen in level 2.
pi_172067807
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 13:25 schreef Feestkabouter het volgende:
meer mensen die de 'je bent een top roamler' opdracht zien staan voor 2 euro?
let op: het zijn veeeeeeeeeeeeel meer open vragen dan de 10 die in de opdracht omschrijving worden genoemd.
ik begrijp echt niet hoe ze er in die opdracht omschrijving soms zo ontzettend naast kunnen zitten, hoe moeilijk kan het zijn?
Ik zie 'm niet staan. Wat is het dan voor opdracht?
pi_172070634
SS kan er ook wat van. "Dit is een leuke en makkelijke opdracht." En dan vervolgens 30 vragen :') makkelijke opdrachten noem ik die reiniging of smeerkaas opdracht. Die laatste vooral. Daar heb ik er al een hoop van gedaan voor 4 euro de stuk. Bijna nergens promotiemateriaal maar controle foto's is niet nodig omdat je al foto's van het schap maakt. Kijk daar hou ik van.
  † In Memoriam † vrijdag 30 juni 2017 @ 17:17:52 #30
21636 Feestkabouter
pi_172071476
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 14:13 schreef radeloosje1987 het volgende:
Ik vind Roamler qua opdrachten maar matig. Alleen maar 2 euro opdrachten nu waar je een hoop foto's voor moet maken. Zit een paar dagen in level 2.
Zo begon het voor mij ook.... Effe volhouden, vanaf level 3 en zeker vanaf 5 wordt het anders!
  † In Memoriam † vrijdag 30 juni 2017 @ 17:20:07 #31
21636 Feestkabouter
pi_172071500
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 16:24 schreef loezzzje het volgende:
SS kan er ook wat van. "Dit is een leuke en makkelijke opdracht." En dan vervolgens 30 vragen :') makkelijke opdrachten noem ik die reiniging of smeerkaas opdracht. Die laatste vooral. Daar heb ik er al een hoop van gedaan voor 4 euro de stuk. Bijna nergens promotiemateriaal maar controle foto's is niet nodig omdat je al foto's van het schap maakt. Kijk daar hou ik van.
Ja ook zij slaan de laatste tijd regelmatig de plank flink mis in hun communicatie! Heb hen er al een aantal keer op gewezen, ze erkennen het en geven aan dat ze het gaan verbeteren. Beloftes....

[ Bericht 0% gewijzigd door Feestkabouter op 30-06-2017 19:16:15 ]
  † In Memoriam † vrijdag 30 juni 2017 @ 17:20:58 #32
21636 Feestkabouter
pi_172071519
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 13:25 schreef Feestkabouter het volgende:
meer mensen die de 'je bent een top roamler' opdracht zien staan voor 2 euro?
let op: het zijn veeeeeeeeeeeeel meer open vragen dan de 10 die in de opdracht omschrijving worden genoemd.
ik begrijp echt niet hoe ze er in die opdracht omschrijving soms zo ontzettend naast kunnen zitten, hoe moeilijk kan het zijn?
Het is nu aangepast.

Ze willen ervaringen van ervaren Roamlers verzamelen.
pi_172072173
^ ik zie hem niet staan.

heb toch best lekker verdiend deze week :D wel gister een rondje gemaakt van zo'n 100km maar de verdienste zijn er ook naar. en er moeten natuurlijk genoeg opdrachten in staan die de moeite waard zijn.
  Moderator vrijdag 30 juni 2017 @ 18:54:21 #34
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_172073179
Ik baal steeds meer van roamler. Checks worden afgekeurd op de kleinste foutjes. Bij smartspotter wordt bijna alles goedgekeurd...
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_172073405
Laatste dagen weer flink wat verdiend ondanks dat ik deze week niet heel veel tijd heb. Ik heb mijn rijbewijs gehaald dus hoop binnenkort wat rondjes te doen. Sinds een poosje doe ik ook aan Roamler Works en dat vind ik echt tof. Dat verdient namelijk een stuk beter en meestal ben je niet enorm lang bezig met een opdracht. :)
pi_172073937
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 19:06 schreef Miek95 het volgende:
Laatste dagen weer flink wat verdiend ondanks dat ik deze week niet heel veel tijd heb. Ik heb mijn rijbewijs gehaald dus hoop binnenkort wat rondjes te doen. Sinds een poosje doe ik ook aan Roamler Works en dat vind ik echt tof. Dat verdient namelijk een stuk beter en meestal ben je niet enorm lang bezig met een opdracht. :)
Kan je je daar nog steeds voor aanmelden? Ik wil het eigenlijk ook gaan doen, maar zie nergens die aanmeld opdracht staan...
pi_172074160
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 19:30 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Kan je je daar nog steeds voor aanmelden? Ik wil het eigenlijk ook gaan doen, maar zie nergens die aanmeld opdracht staan...
Welk level ben je bij Roamler? Roamler Works is namelijk voor level 3 en hoger. Anders even een berichtje sturen in de app?
pi_172074216
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 19:39 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Welk level ben je bij Roamler? Roamler Works is namelijk voor level 3 en hoger. Anders even een berichtje sturen in de app?
Level 5, dus zou genoeg moeten zijn :)
pi_172077151
Kijk je wel bij experience?
pi_172077740
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 17:20 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Het is nu aangepast.

Ze willen ervaringen van ervaren Roamlers verzamelen.
Ik zie de opdracht niet in de app staan. Is de opdracht voor Roamlers van een bepaald level?
pi_172077833
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 17:17 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Zo begon het voor mij ook.... Effe volhouden, vanaf level 3 en zeker vanaf 5 wordt het anders!
Hogere betaalde opdrachten of wat?
pi_172078498
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 21:36 schreef Skittles het volgende:
Kijk je wel bij experience?
Ja... stuur ze inderdaad wel gewoon even een berichtje.
pi_172078550
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 22:04 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Hogere betaalde opdrachten of wat?
Jup.
pi_172080187
Nou ik zit in level 9 en heb ook niet vaak hoger betaaldd opdrachten. Ja sls ze oplopen. Maar over het algemeen zijn ze 2 euro.
pi_172080304
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 23:49 schreef loezzzje het volgende:
Nou ik zit in level 9 en heb ook niet vaak hoger betaaldd opdrachten. Ja sls ze oplopen. Maar over het algemeen zijn ze 2 euro.
Jammer :(
  † In Memoriam † zaterdag 1 juli 2017 @ 00:11:34 #46
21636 Feestkabouter
pi_172080574
Ik weet niet wat voor range jullie hebben ingesteld, maar in mijn regio barst het van de verschillende ijs opdrachten tot 8 euro.
pi_172080587
Soms heb je geluk net als die vis actie bij plus die 6 euro was. Maar die is dan zo snel weg dat je al geluk hebt als je er 1 hebt kunnen accepteren. De hoger betaalde opdrachten zijn (logisch natuurlijk) zo weg. Maar de makkelijke ook, kijk maar naar de babymelk of die tijdschriften check van vandaag. Hoefde alleen dat Wendy tijdschrift te vinden, heb er 1 kunnen doen, toen was ie al weg.
  † In Memoriam † zaterdag 1 juli 2017 @ 01:37:18 #48
21636 Feestkabouter
pi_172081591
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 22:01 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ik zie de opdracht niet in de app staan. Is de opdracht voor Roamlers van een bepaald level?
ik weet niet of ze op level of op hoeveelheid activiteit hebben geselecteerd. maar het gaat wel om de actievere Roamlers.
pi_172082936
Ben wel weer wat gestegen bij SS, stond heel lang op dezelfde plek. Nu op 59 :)
pi_172083431
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 08:39 schreef loezzzje het volgende:
Ben wel weer wat gestegen bij SS, stond heel lang op dezelfde plek. Nu op 59 :)
Ik sta nu weer op 61. Wij haalde elkaar steeds in ;)
pi_172083542
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 09:26 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ik sta nu weer op 61. Wij haalde elkaar steeds in ;)
hihi grappig! ik zat net toevallig te kijken dat 60 mij wel weer op de hielen zit :P
  zaterdag 1 juli 2017 @ 10:32:47 #52
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172084207
Op welke weekdag worden shifts meestal vrijgegeven?
pi_172089960
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:32 schreef FrauMilena het volgende:
Op welke weekdag worden shifts meestal vrijgegeven?
AH shifts vaak op zondag of maandag, etos-shifts vaak op vrijdag of zaterdag. Ik verwacht dit weekend of begin volgende week lege plekken checks. Goed de app in de gaten houden dus. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Miek95 op 01-07-2017 15:22:11 ]
  zaterdag 1 juli 2017 @ 15:28:42 #54
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_172091080
Echt, net de meeste kansloze discussie gehad met Roamler. Ik heb verpakkingen in mijn hand vergeleken, maar op de foto konden ze zien dat ik de verkeerde voorraad had geteld. Nou prima, dan rot je maar op met je kut-roamler. Deed er toch al weinig opdrachten meer en ik weet nu ook weer waarom. Kansloos bedrijf en ik zal ze iedereen afraden. Heb me gelijk laten uitschrijven. Was al langer negatief, maar nu heb ik de knoop doorgehakt. Blegh :r

[ Bericht 11% gewijzigd door detulp050 op 01-07-2017 15:38:13 ]
  zaterdag 1 juli 2017 @ 16:30:51 #55
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_172092520
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:28 schreef detulp050 het volgende:
Echt, net de meeste kansloze discussie gehad met Roamler. Ik heb verpakkingen in mijn hand vergeleken, maar op de foto konden ze zien dat ik de verkeerde voorraad had geteld. Nou prima, dan rot je maar op met je kut-roamler. Deed er toch al weinig opdrachten meer en ik weet nu ook weer waarom. Kansloos bedrijf en ik zal ze iedereen afraden. Heb me gelijk laten uitschrijven. Was al langer negatief, maar nu heb ik de knoop doorgehakt. Blegh :r
Ik ben er ook mee opgehouden. Voor een paar euro een stuk of 30 foto's van zo ongeveer de halve winkel moeten maken (Jumbo lege plekken check) en dan nog over het allerkleinste detail gaan ze lopen miepen en moet je weer terug voor andere foto's :r :W
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 16:33:04 #56
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_172092579
Mooi, blijven er meer opdrachten over voor de rest *)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zaterdag 1 juli 2017 @ 16:33:23 #57
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172092589
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:38 schreef Miek95 het volgende:

[..]

AH shifts vaak op zondag of maandag, etos-shifts vaak op vrijdag of zaterdag. Ik verwacht dit weekend of begin volgende week lege plekken checks. Goed de app in de gaten houden dus. ;)
Bedankt voor de info. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:28 schreef detulp050 het volgende:
Echt, net de meeste kansloze discussie gehad met Roamler. Ik heb verpakkingen in mijn hand vergeleken, maar op de foto konden ze zien dat ik de verkeerde voorraad had geteld. Nou prima, dan rot je maar op met je kut-roamler. Deed er toch al weinig opdrachten meer en ik weet nu ook weer waarom. Kansloos bedrijf en ik zal ze iedereen afraden. Heb me gelijk laten uitschrijven. Was al langer negatief, maar nu heb ik de knoop doorgehakt. Blegh :r
Wat bedoel je met verpakkingen in je hand vergelijken?
  zaterdag 1 juli 2017 @ 16:36:20 #58
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_172092651
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 16:33 schreef djkoelkast het volgende:
Mooi, blijven er meer opdrachten over voor de rest *)
Veel plezier ermee :6 :P
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  zaterdag 1 juli 2017 @ 16:39:53 #59
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172092718
Bij mij is Roamler juist wel soepel heb ik het idee. :@ Maar goed, ik doe dan ook geen opdrachten waarbij je tientallen foto's moet maken.
pi_172092825
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 16:30 schreef Papabear het volgende:

[..]

Ik ben er ook mee opgehouden. Voor een paar euro een stuk of 30 foto's van zo ongeveer de halve winkel moeten maken (Jumbo lege plekken check) en dan nog over het allerkleinste detail gaan ze lopen miepen en moet je weer terug voor andere foto's :r :W
Haha, merk ook dat als je eens een opdracht doet voor 4 euro en je 30 foto's moet maken je dat gewoon niet onopvallend kunt doen. Matig.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 16:53:04 #61
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_172092951
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 16:33 schreef FrauMilena het volgende:

Wat bedoel je met verpakkingen in je hand vergelijken?
Moest opgeven hoeveel verpakkingen John West Tonijn er waren. Twee verschillende gewichten: 160 en 120 gram. Heb labels gecheckt en kaartjes voor het schap, alleen de 120 gram was er. Maar volgens Roamler zagen zij nog een blikje van 160 gram staan. Pertinent niet waar, heb ze allemaal gecheckt. Verwijzen ze vervolgens naar de site van John West, waar je kunt zien welke er zijn, waarop staat dat het blikje waar ze naar verwijzen alleen in 120 gram is. Echt glashard liegen.

En dit is niet de eerste keer, mijn username heb ik laten schrappen. Echt oplichters.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 16:54:12 #62
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172092966
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 16:53 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Moest opgeven hoeveel verpakkingen John West Tonijn er waren. Twee verschillende gewichten: 160 en 120 gram. Heb labels gecheckt en kaartjes voor het schap, alleen de 120 gram was er. Maar volgens Roamler zagen zij nog een blikje van 160 gram staan. Pertinent niet waar, heb ze allemaal gecheckt. Verwijzen ze vervolgens naar de site van John West, waar je kunt zien welke er zijn, waarop staat dat het blikje waar ze naar verwijzen alleen in 120 gram is. Echt glashard liegen.

En dit is niet de eerste keer, mijn username heb ik laten schrappen. Echt oplichters.
Oh dat is wel zuur inderdaad. :{ Beetje jammer.
  † In Memoriam † zaterdag 1 juli 2017 @ 17:19:20 #63
21636 Feestkabouter
pi_172093395
Er staan 2 gewichten op die blikjes, inclusief water/olie en exclusief water/olie. Maar als ik het me goed herinner kan dat hier nu niet de verwarring zijn
  † In Memoriam † zaterdag 1 juli 2017 @ 17:20:36 #64
21636 Feestkabouter
pi_172093432
Lege schappen: ik ben net langs 3 jumbo's gereden waar de opdracht voor 7,50 staat, ik doe ze morgen wel als ze 15 euro zijn
pi_172093770
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:20 schreef Feestkabouter het volgende:
Lege schappen: ik ben net langs 3 jumbo's gereden waar de opdracht voor 7,50 staat, ik doe ze morgen wel als ze 15 euro zijn
Is een opdracht met +- 20 foto's haha.
  † In Memoriam † zaterdag 1 juli 2017 @ 18:13:12 #66
21636 Feestkabouter
pi_172094713
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:35 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Is een opdracht met +- 20 foto's haha.
nou in werkelijkheid eerder 35 a 55, maar bij deze winkels in mijn eigen regio is dat geen probleem
pi_172096585
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:20 schreef Feestkabouter het volgende:
Lege schappen: ik ben net langs 3 jumbo's gereden waar de opdracht voor 7,50 staat, ik doe ze morgen wel als ze 15 euro zijn
Woensdag waren die checks aan het begin van de middag al 10 euro waard. Vandaag waren ze pas aan het eind van de middag pas 10 euro waard, zo vreemd! Ik vind die check alleen te doen mits er weinig op is. En het verzenden van die check vind ik een drama, meestal komt 't er op neer dat ik de foto's via Wetransfer doorstuur want verzenden via 3G kost veels te veel datagebruik bij 30-40 foto's.

Ik doe liever de foto's van die checks shiften, gaat stuk sneller ;)
pi_172096800
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:19 schreef Feestkabouter het volgende:
Er staan 2 gewichten op die blikjes, inclusief water/olie en exclusief water/olie. Maar als ik het me goed herinner kan dat hier nu niet de verwarring zijn
Het is idd goed kijken naar de verpakkingen. Ik heb er ook een paar gedaan, na een tijdje zie je het verschil wel. Ik heb eigenlijk nergens die van 160 gram gezien, overal alleen 120 gram. Bij mij is alles ook goedgekeurd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 16:33 schreef djkoelkast het volgende:
Mooi, blijven er meer opdrachten over voor de rest *)
Ik dacht hetzelfde _O-
pi_172098357
Als ik de lege plekken check doe dan meld ik me gewoon even netjes. Zoiets kan je toch niet meer anoniem doen... En inderdaad alleen voor +10 euro.

Scheelt dat niemand hier in de buurt aan Roamler doet, dus met een beetje geluk morgen rond 17 of 17:30 even naar de jumbo.
pi_172098506
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 19:21 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Woensdag waren die checks aan het begin van de middag al 10 euro waard. Vandaag waren ze pas aan het eind van de middag pas 10 euro waard, zo vreemd! Ik vind die check alleen te doen mits er weinig op is. En het verzenden van die check vind ik een drama, meestal komt 't er op neer dat ik de foto's via Wetransfer doorstuur want verzenden via 3G kost veels te veel datagebruik bij 30-40 foto's.

Ik doe liever de foto's van die checks shiften, gaat stuk sneller ;)
Wetransfer?
pi_172098631
Ik maak altijd gewoon gebruik van de wifi in de supermarkt. Alleen Kruidvat heeft dat niet, maar dan gebruik ik of 3G, of ik loop even naar de supermarkt die meestal in de buurt zit.
pi_172099895
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 20:58 schreef loezzzje het volgende:
Ik maak altijd gewoon gebruik van de wifi in de supermarkt. Alleen Kruidvat heeft dat niet, maar dan gebruik ik of 3G, of ik loop even naar de supermarkt die meestal in de buurt zit.
Dat doe ik ook, tenzij ik weinig tijd heb dan gebruik 3G. En grote checks van Roamler verzend ik als dat mogelijk is thuis.
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 22:04:47 #73
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_172100394
Supermarktwifi is altijd zo traag dat ik het uitzet bij het verzenden. Gewoon over 4G, zo veel data is het nou ook weer niet en ik stream toch geen films en dat soort onzin.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_172101002
Ik heb niet vaak problemen met de wifi, en de enkele keer dat de wifi echt heel traag is doe ik het via 3G. Heb geen 4G. Heb wel mijn bundel aan laten passen naar 3GB per maand want er ging toch wel wat data doorheen in de maand en dan zit je weer buiten je bundel wat ook fkn duur is.
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 22:29:47 #75
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_172101049
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 22:27 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb niet vaak problemen met de wifi, en de enkele keer dat de wifi echt heel traag is doe ik het via 3G. Heb geen 4G. Heb wel mijn bundel aan laten passen naar 3GB per maand want er ging toch wel wat data doorheen in de maand en dan zit je weer buiten je bundel wat ook fkn duur is.
Ik heb zo'n bundel die gewoon naar 64kbps (niet te doen) gaat als 'ie op is. Nog nooit gehad overigens.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_172103413
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 22:29 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik heb zo'n bundel die gewoon naar 64kbps (niet te doen) gaat als 'ie op is. Nog nooit gehad overigens.
Dat zou ik idd ook aan kunnen zetten maar dan wordt verzenden helemaal een drama. Ach hopelijk is dat nu niet meer nodig.
pi_172118733
Hebben jullie ook dat er bij Smartspotter staat dat de eerstvolgende uitbetaling op 29 juni is, terwijl dat al een paar dagen geleden is?
pi_172123208
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:38 schreef Miek95 het volgende:

[..]

AH shifts vaak op zondag of maandag, etos-shifts vaak op vrijdag of zaterdag.
Ik zal morgen eens kijken dan, misschien dat ik 's ochtends nog wat shifts kan mee pakken. Zijn elke keer zo snel weg, echt vervelend. Ik vind echt dat ze die shifts uit de lijst moeten halen als ze al vervuld zijn. Elke keer die opdrachten accepteren, wachtwoord invullen, en dan weer opdracht annuleren omdat je geen shift kunt doen. Kost zoveel tijd.
pi_172123296
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 20:45 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik zal morgen eens kijken dan, misschien dat ik 's ochtends nog wat shifts kan mee pakken. Zijn elke keer zo snel weg, echt vervelend. Ik vind echt dat ze die shifts uit de lijst moeten halen als ze al vervuld zijn. Elke keer die opdrachten accepteren, wachtwoord invullen, en dan weer opdracht annuleren omdat je geen shift kunt doen. Kost zoveel tijd.
Inderdaad zo zwaar irritant. Je zou denken dat kan toch gewoon met hetzelfde systeem als de gewone opdrachten... dat ze weer terug komen als er weer een beschikbaar is.
pi_172125419
Dat zou je wel zeggen ja, maar schijnbaar is dat toch heel moeilijk :{
pi_172131365
Ga je zo een rondje RW Wobblers doen Feestkabouter? Ik wilde er 1 doen in de buurt, dus dacht ik accepteer om 7:30 uur maar helaas toen net weg.

[ Bericht 25% gewijzigd door Miek95 op 03-07-2017 07:52:53 ]
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2017 @ 09:59:01 #82
21636 Feestkabouter
pi_172132843
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 17:46 schreef FC_Utrecht het volgende:
Hebben jullie ook dat er bij Smartspotter staat dat de eerstvolgende uitbetaling op 29 juni is, terwijl dat al een paar dagen geleden is?
je bedoelt op de website als je inlogt op je account?
er staat nu 6 juli bij mij. maar misschien passen ze dat met een beetje vertraging aan
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2017 @ 10:01:36 #83
21636 Feestkabouter
pi_172132888
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 07:45 schreef Miek95 het volgende:
Ga je zo een rondje RW Wobblers doen Feestkabouter? Ik wilde er 1 doen in de buurt, dus dacht ik accepteer om 7:30 uur maar helaas toen net weg.
heb er nog geen gedaan, ik vind het een rot-opdracht.
wil er zo wel voor op pad denk ik, maar eerst ontbijten.
en ik had gehoopt dat de vergoeding vandaag wel weer omhoog gegaan was.... misschien over een uurtje. rustig kauwen dus..... 8-)

edit: ik zie nu pas je PM
volgens mij zijn er weinig fans van deze opdracht, er staan er na 3 dagen nog heel erg veel open.
pi_172133303
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 10:01 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

heb er nog geen gedaan, ik vind het een rot-opdracht.
wil er zo wel voor op pad denk ik, maar eerst ontbijten.
en ik had gehoopt dat de vergoeding vandaag wel weer omhoog gegaan was.... misschien over een uurtje. rustig kauwen dus..... 8-)

edit: ik zie nu pas je PM
volgens mij zijn er weinig fans van deze opdracht, er staan er na 3 dagen nog heel erg veel open.
Zag het ook ja. Ik wilde de opdracht vandaag uitvoeren, want op zaterdag is het altijd erg druk bij de servicebalie en dan vind ik 't vervelend om medewerkers naar een doos te laten zoeken. Dus ik dacht vandaag maar even te gaan, helaas dus. Ik pik denk even wat ijsschapopdrachten mee, die zijn namelijk wel goed te doen.
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2017 @ 10:39:19 #85
21636 Feestkabouter
pi_172133560
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 10:01 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en ik had gehoopt dat de vergoeding vandaag wel weer omhoog gegaan was.... misschien over een uurtje.
dat bleek een kwartiertje te zijn :D
aan de slag dus!
pi_172134025
Ik heb ook wat ijsopdrachten in de planning staan. Fingers crossed dat er geen vakkenvullers zijn, dan vind ik het namelijk echt een rot opdracht. Maar de vergoeding is er wel naar, sinds gister weer een euro omhoog dus op pad!
  maandag 3 juli 2017 @ 14:46:38 #87
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_172139255
Iemand bekent met secretview(.nl) ??
Ik heb me daar net ingeschreven .....
pi_172145972
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 11:05 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb ook wat ijsopdrachten in de planning staan. Fingers crossed dat er geen vakkenvullers zijn, dan vind ik het namelijk echt een rot opdracht. Maar de vergoeding is er wel naar, sinds gister weer een euro omhoog dus op pad!
En gelukt? Ik heb er een paar gedaan :) Verder nog wat Coopopdrachten gedaan en een Xenoscheck. Al met al weer lekker wat binnengehaald :) Hoekje-opdracht bij AH is ook een leuke check, maar ik denk eigenlijk dat die check nog wat zal oplopen dus even gewacht met uitvoeren...
pi_172146345
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:21 schreef Miek95 het volgende:

[..]

En gelukt? Ik heb er een paar gedaan :) Verder nog wat Coopopdrachten gedaan en een Xenoscheck. Al met al weer lekker wat binnengehaald :) Hoekje-opdracht bij AH is ook een leuke check, maar ik denk eigenlijk dat die check nog wat zal oplopen dus even gewacht met uitvoeren...
Ja, heb er 10 gedaan :D Het zat ook nog eens allemaal redelijk in de buurt dus heb niet eens een heel groot rondje hoeven maken. Toen ik nummer 9 & 10 wilde doen was ie opgelopen naar 7,50 dus die geannuleerd en opnieuw geaccepteerd. Voor de rest een aantal hoekje opdrachten gedaan, maar alleen als de AH op hetzelfde plein zat, anders was het de moeite niet. En bij een paar AH dan ook gelijk de vitamine opdracht. En nog wat opdrachten bij de emte & coop.

[ Bericht 1% gewijzigd door loezzzje op 03-07-2017 19:40:32 ]
pi_172146772
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:35 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja, heb er 10 gedaan :D Het zat ook nog eens allemaal redelijk in de buurt dus heb niet eens een heel groot rondje hoeven maken. Toen ik nummer 9 & 10 wilde doen was ie opgelopen naar 7,50 dus die geannuleerd en opnieuw geaccepteerd. Voor de rest een aantal hoekje opdrachten gedaan, maar alleen als de AH op hetzelfde plein zat, anders was het de moeite niet. En bij een paar AH dan ook gelijk de vitamine opdracht. En nog wat opdrachten bij de emte & coop.
Goed bezig :D Ik ga volgende week op vakantie dus deze week lekker op pad. Vrijdag kan ik mijn rijbewijs ophalen dus ga dan gelijk een rondje maken. ;) Ik hoop dat de kipopdracht nog even flnk gaat oplopen :)
pi_172146955
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:53 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Goed bezig :D Ik ga volgende week op vakantie dus deze week lekker op pad. Vrijdag kan ik mijn rijbewijs ophalen dus ga dan gelijk een rondje maken. ;) Ik hoop dat de kipopdracht nog even flnk gaat oplopen :)
Mooi! Met de auto is zoveel beter. Met de fiets zou ik hier echt niet veel kunnen doen. En ben je meer tijd mee kwijt want je moet overal heen fietsen. De auto is zoveel sneller ;)
pi_172148420
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:59 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Mooi! Met de auto is zoveel beter. Met de fiets zou ik hier echt niet veel kunnen doen. En ben je meer tijd mee kwijt want je moet overal heen fietsen. De auto is zoveel sneller ;)
Dat zeker! Hier in de stad blijf ik alles wel op de fiets doen, want dat is meestal sneller en ben ik ook niet mega veel parkeergeld kwijt. ;) Ik deed eerder ook geregeld dingen met OV, maar helaas heb ik sinds een paar dagen geen gratis OV meer dus auto is nu goed alternatief.
pi_172148591
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:47 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Dat zeker! Hier in de stad blijf ik alles wel op de fiets doen, want dat is meestal sneller en ben ik ook niet mega veel parkeergeld kwijt. ;) Ik deed eerder ook geregeld dingen met OV, maar helaas heb ik sinds een paar dagen geen gratis OV meer dus auto is nu goed alternatief.
Dat is zeker waar ja. De opdrachten in de stad probeer ik te vermijden juist om dat parkeergeld. Behalve als er echt een aantal opdrachten te doen zijn en het dan rendabel is om even de stad in te gaan. Maar meestal blijf ik er buiten.

Pff net een wasmiddel shift gedaan van AH, ben benieuwd, kon de kaartjes namelijk echt niet goed lezen dus geen idee of het allemaal goed is. We zien wel.
pi_172184289
Ik zie nog wat ijs schap opdrachten staan. Ik ben die opdracht zo zat _O- maar hij is wel lekker opgelopen naar 10 euro...
pi_172185724
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:46 schreef loezzzje het volgende:
Ik zie nog wat ijs schap opdrachten staan. Ik ben die opdracht zo zat _O- maar hij is wel lekker opgelopen naar 10 euro...
Haha ik ook al. Ik hoop eigenlijk dat de vergoeding nog omhoog gaat :) Ik overweeg er dan een paar te doen...
pi_172188964
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:01 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Haha ik ook al. Ik hoop eigenlijk dat de vergoeding nog omhoog gaat :) Ik overweeg er dan een paar te doen...
Ja, ik zit ook te wachten tot ie nog iets omhoog gaat. Was er eigenlijk vanuit gegaan dat ie tot gister was maar hij staat er nog steeds in. Als ie nou 15 euro wordt doe ik er misschien nog een paar.
pi_172203925
Hey, ik ben nieuw op het forum en heb speciaal hiervoor een account aangemaakt, hihi. Ben al 1,5 maand actief voor Roamler en SS en heb al aardig wat verdiend. Ik vroeg me alleen af: kopen jullie elke keer wat in de supermarkt om niet op te vallen of lopen jullie naar binnen, doen opdrachten en vertrekken dan weer zonder dat het dus iets gekost heeft? Vaak in de supermarkt koop ik wel iets kleins wat ik toch nodig had, en in alle andere winkels koop ik niets.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  woensdag 5 juli 2017 @ 23:38:50 #98
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172204971
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:59 schreef F0xy het volgende:
Hey, ik ben nieuw op het forum en heb speciaal hiervoor een account aangemaakt, hihi. Ben al 1,5 maand actief voor Roamler en SS en heb al aardig wat verdiend. Ik vroeg me alleen af: kopen jullie elke keer wat in de supermarkt om niet op te vallen of lopen jullie naar binnen, doen opdrachten en vertrekken dan weer zonder dat het dus iets gekost heeft? Vaak in de supermarkt koop ik wel iets kleins wat ik toch nodig had, en in alle andere winkels koop ik niets.
Welkom!

Ik koop vrijwel nooit iets, tenzij ik toevallig wat nodig heb of (bij supermarkt) zin heb in een croissant oid. :P
pi_172205099
Ik koop ook nooit iets. Tenzij het natuurlijk lunchtijd is en ik honger heb ;) En meestal koop ik aan het begin van mijn rondje een flesje drinken. Ik ga wel altijd zonder tas naar binnen maar dat is puur omdat ik geen gezeur wil dat ze evt. in je tas willen kijken of je niks jat. De meeste cassieres boeit het niet eens dat je zo naar buiten loopt. Als ze me aankijken dan doe ik wel altijd lief lachen :P
  woensdag 5 juli 2017 @ 23:59:22 #100
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172205459
Vandaag toevallig een kaasbolletje bij Jumbo meegenomen. O-) Tijdens de Kip Check werd ik naar mijn idee vanaf een afstand (vanaf de slagerijafdeling) aangegaapt door twee mannen omdat ik kansloze rondjes om het vleesschap liep. :D
pi_172207806
Ahhh bedankt! Helaas loop ik bijna altijd wel met een tas (omdat ik na colleges altijd even opdrachten doe), dus voel me dan haast verplicht iets te kopen xD. Jullie hebben wel gelijk: je hoeft niets te kopen :D! Als ze je aanhouden, staan zij voor schut. Ik bedenk altijd wel een script voor als medewerkers vragen waarom ik niets koop.

Er kwam trouwens wel een teamleider van de Jumbo (Schubertplein te Apeldoorn) naar buiten toe rennen om mij op de flikker te geven voor het alleen maar maken van foto's en niets te kopen :S. Daar kom ik dus nooit meer! Bijstaanders vonden zijn reactie overdreven. Maar vandaar dat ik een supermarkt niet meer durf uit te lopen zonder een aankoop.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  donderdag 6 juli 2017 @ 08:59:17 #102
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_172208250
Ik koop altijd een blik kattevoer... ik heb 2 katten dus dat gaat altijd wel op haha
En schubertplein is ook een kleine jumbo met vaak aso volk...kom ik sowieso nooit
pi_172209193
Ik koop eigenlijk nooit wat, tenzij mijn moeder belt dat ze nog wat nodig heeft. Hier in de stad kennen ze mij toch wel dus dat dan ik niets meeneem weten ze toch wel :)

Gisteren een works opdracht gedaan bij de trekpleister. Ik moest een heel display vullen, even wat werk maar voor 19,50 wel de moeite. De manager van de trekpleister was erg blij dat ik 't kwam doen, want zij had er geen tijd voor gehad.
pi_172213483
Iemand die Red Bull petrol al gedaan? Heb hem heel lang laten liggen omdat ik 7 foto's in een klein tankstation toch wel erg veel vond. Maar nu staat ie op ¤10, dus dat is toch wel het overwegen waard...
  donderdag 6 juli 2017 @ 15:15:34 #105
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172216457
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 08:16 schreef F0xy het volgende:
Ahhh bedankt! Helaas loop ik bijna altijd wel met een tas (omdat ik na colleges altijd even opdrachten doe), dus voel me dan haast verplicht iets te kopen xD. Jullie hebben wel gelijk: je hoeft niets te kopen :D! Als ze je aanhouden, staan zij voor schut. Ik bedenk altijd wel een script voor als medewerkers vragen waarom ik niets koop.

Er kwam trouwens wel een teamleider van de Jumbo (Schubertplein te Apeldoorn) naar buiten toe rennen om mij op de flikker te geven voor het alleen maar maken van foto's en niets te kopen :S. Daar kom ik dus nooit meer! Bijstaanders vonden zijn reactie overdreven. Maar vandaar dat ik een supermarkt niet meer durf uit te lopen zonder een aankoop.
Wat lullig, snap wel waarom je dan liever altijd een aankoop doet.

Ik liep net de AH uit zonder wat gekocht te hebben, zei een caissière ''niets kunnen vinden?'' en liet ze me er langs. Ik antwoordde van niet en zei vriendelijk gedag. (wat eigenlijk ook zo was, want ik vond de aardbeien die ik mee wilde nemen te duur. :') )

Zo kan het gelukkig ook. :o
pi_172217863
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 08:16 schreef F0xy het volgende:
Ahhh bedankt! Helaas loop ik bijna altijd wel met een tas (omdat ik na colleges altijd even opdrachten doe), dus voel me dan haast verplicht iets te kopen xD. Jullie hebben wel gelijk: je hoeft niets te kopen :D! Als ze je aanhouden, staan zij voor schut. Ik bedenk altijd wel een script voor als medewerkers vragen waarom ik niets koop.

Er kwam trouwens wel een teamleider van de Jumbo (Schubertplein te Apeldoorn) naar buiten toe rennen om mij op de flikker te geven voor het alleen maar maken van foto's en niets te kopen :S. Daar kom ik dus nooit meer! Bijstaanders vonden zijn reactie overdreven. Maar vandaar dat ik een supermarkt niet meer durf uit te lopen zonder een aankoop.
Had ik in het begin ook heel erg. Maar je moet eigenlijk gewoon even over je schaamte heen zien te komen...
De mensen die bij winkels bekend zijn als Roamlers, heb je het ze gewoon ooit verteld of kennen ze je als die ene die altijd foto's maakt?
pi_172218435
Als ik zonder tas naar binnen ga vind ik het echt geen probleem om langs de kassa te lopen. Soms zeggen ze idd "niets kunnen vinden?" En dan zeg ik vriendelijk nee. Voor de rest nooit problemen.
  donderdag 6 juli 2017 @ 16:40:46 #108
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172218940
Ik heb altijd een tas bij me eigenlijk, meestal zo'n canvas/katoenen draagtas. Wat mij betreft mogen ze erin kijken, maar het is me nog nooit gevraagd.
pi_172220889
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:06 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Had ik in het begin ook heel erg. Maar je moet eigenlijk gewoon even over je schaamte heen zien te komen...
De mensen die bij winkels bekend zijn als Roamlers, heb je het ze gewoon ooit verteld of kennen ze je als die ene die altijd foto's maakt?
Ik ben al grotendeels over de schaamte heen gelukkig :). Mensen kennen mij (nog niet) als Mystery Shopper. Eerder als iemand die random foto's maakt.

Ik verwees die teamleider van de Jumbo naar het mailadres van roamler/ss, maar hij wilde er niets van weten. Hij zei ook nog: "op de voorgeven staat 'verboden te fotograferen'". Echter zie ik helemaal niet zo'n bordje x'D. Maar ik mag de winkel niet meer binnentreden als ik niets koop. Als ik er nog eens kom zonder een aankoop te doen, krijg ik een winkelverbod :S.

Gelukkig zijn er genoeg andere plekken! De teamleider van de Boni was bijvoorbeeld super aardig. Hij zei: "Je bent niet de enige hoor, maar wil je het de volgende keer melden?". Zo kan het dus ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door F0xy op 06-07-2017 23:36:07 ]
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_172221561
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:41 schreef F0xy het volgende:

[..]

Ik ben al grotendeels over de schaamte heen gelukkig :). Mensen kennen mij (nog niet) als Mystery Shopper. Eerder als iemand die random foto's maakt.

Ik verwees die teamleider van de Jumbo naar het mailadres van roamler/ss, maar hij wilde er niets van weten. Hij zei ook nog: "op de voorgeven staat 'verboden te fotograferen'". Echter zie ik helemaal niet zo'n bordje x'D. Maar ik mag de winkel niet meer binnentreden als ik niets koop. Als ik er nog eens kom zonder een aankoop te doen, krijg ik een winkelverbod :O.

Gelukkig zijn er genoeg andere plekken! De teamleider van de Boni was bijvoorbeeld super aardig. Hij zei: "Je bent niet de enige hoor, maar wil je het de volgende keer melden?". Zo kan het dus ook.
haha ik zou zo eentje echt aangeven bij roamler. dat ze je zo behandeld hebben. roamler kan misschien contact opnemen met het hoofdkantoor. ik bedoel, je doet ook alleen maar je werk ;) misschien dat ie dan van het hoofdkantoor op zijn flikker krijgt ofzo. je bent nog steeds een klant, ook al koop je niks, dus hij zou je niet zo moeten aanspreken.
  donderdag 6 juli 2017 @ 22:16:13 #111
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172228656
Mij lijkt Roamler visitiekaartjes wel een leuk idee, vooral voor het doorgeven van het contact mailadres. Zou zoiets in de hand duwen (niet letterlijk..) van een vervelende medewerker/filiaalmanager. :+
pi_172230765
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:14 schreef loezzzje het volgende:

[..]

haha ik zou zo eentje echt aangeven bij roamler. dat ze je zo behandeld hebben. roamler kan misschien contact opnemen met het hoofdkantoor. ik bedoel, je doet ook alleen maar je werk ;) misschien dat ie dan van het hoofdkantoor op zijn flikker krijgt ofzo. je bent nog steeds een klant, ook al koop je niks, dus hij zou je niet zo moeten aanspreken.
Goed idee! Dat wilde ik ook wel doen, maar ik dacht: dan lijk ik een slechte MS dat ik gesnapt ben.

Vandaag wel lekker wat verdiend en hopelijk morgen in Deventer :).

Is het gepast om aan SmartSpotter een bonus te vragen als je speciaal naar een stad gaat om daar veel opdrachten te doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door F0xy op 06-07-2017 23:35:10 ]
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_172230835
quote:
9s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:26 schreef F0xy het volgende:

[..]

Goed idee! Dat wilde ik ook wel doen, maar ik dacht: dan lijk ik een slechte MS dat ik gesnapt ben.

Vandaag wel lekker wat verdiend en hopelijk morgen in Deventer :).

Is het gepast om aan SmartSpotter een bonus te vragen als je speciaal naar een stad gaat om daar veel opdrachten te doen?
Sommige opdrachten kan je gewoon geen MS blijven. Bij bijv die red bull petrol ook niet. 7 foto's maken in een tankstation, net alsof dat niet opvalt :')
pi_172234238
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:16 schreef FrauMilena het volgende:
Mij lijkt Roamler visitiekaartjes wel een leuk idee, vooral voor het doorgeven van het contact mailadres. Zou zoiets in de hand duwen (niet letterlijk..) van een vervelende medewerker/filiaalmanager. :+
Ja, dat is een heel goed idee!
pi_172235874
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:26 schreef F0xy het volgende:

[..]

Is het gepast om aan SmartSpotter een bonus te vragen als je speciaal naar een stad gaat om daar veel opdrachten te doen?
ga er maar niet vanuit dat SS dat doet. ze geven een beloning per opdracht en hoe ver je er voor moet rijden is in principe je eigen probleem. anders doet een ander de opdracht wel.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:29 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Sommige opdrachten kan je gewoon geen MS blijven. Bij bijv die red bull petrol ook niet. 7 foto's maken in een tankstation, net alsof dat niet opvalt :')
Ik zag er 1 langs de snelweg staan voor 12,50. Is misschien wel de moeite waard en die zijn altijd wat groter dus kun je misschien ongezien je gang gaan.
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 10:08:51 #116
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_172236432
Je hoeft foto's toch niet altijd heel opvallend te maken, of gaan jullie er helemaal speciaal voor staan ofzo. Ik doe dan net of ik aan het typen ben naar iemand, geen haan die er naar kraait.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_172237000
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:08 schreef djkoelkast het volgende:
Je hoeft foto's toch niet altijd heel opvallend te maken, of gaan jullie er helemaal speciaal voor staan ofzo. Ik doe dan net of ik aan het typen ben naar iemand, geen haan die er naar kraait.
Maar dan hou je normaal je telefoon toch niet zo verticaal ?
  Moderator vrijdag 7 juli 2017 @ 11:14:03 #118
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_172238334
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:29 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Maar dan hou je normaal je telefoon toch niet zo verticaal ?
Beetje verdekt kan altijd
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_172249066
Ik doe het ook altijd gewoon heel subtiel. Idd net of je aan het typen bent of iets aan het opzoeken. Deze generatie loopt toch iedereen met zijn telefoon in zijn handen dus niemand kijkt er van op :P
pi_172249860
Ik probeer ook zo subtiel mogelijk te zijn, maar sommige opdrachten laten dat niet, bijv: 'maak horizontaal een foto' 😒.

Roamler bericht gestuurd over die Jumbo Teamleider, krijg ik als antwoord dat ze snappen dat ik die winkel niet prettig vind en zij het niet erg vinden als ik die opdrachten oversla, lol 😂
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_172250789
^wat is dat nou weer voor antwoord _O- Tuurlijk vinden ze dat niet erg, dan doet iemand anders hem wel :')

Vandaag wel nog 6 sappen opdrachten & gelijk combinatie coop opdrachten gedaan. Dat kwam bij sommige coop's wel op 14 euro uit O+ Lekker verdiend voordat ik naar mijn werk moest.
pi_172259600
@loezzzje, dat klinkt goed!!! Zulke opdrachten zijn altijd heerlijk (makkelijk+hoge beloning).

Is die combinatie opdr. een beetje te doen? Hij lijkt me best lang.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_172260310
De normale combinatie opdracht doe ik nooit want die is veel te lang. Maar deze coop combinatie opdracht is heel goed te doen :Y En de vergoeding is al weer lekker opgelopen zie ik.
pi_172262943
Kipcheck bij de Jumbo vind ik ook een aanrader. Je hoeft maar een paar foto's te maken en de vergoeding is momenteel 7,50 :)
pi_172263918
Heeft een van jullie ooit een winkelverbod gekregen bij een winkel? Ik zit nu met een winkelverbod bij de Coop voor 24 maanden doordat ik foto's aan het maken was... Zeer jammer, vooral nu die combinatieopdracht een lekkere beloning heeft!
pi_172263983
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:26 schreef FC_Utrecht het volgende:
Heeft een van jullie ooit een winkelverbod gekregen bij een winkel? Ik zit nu met een winkelverbod bij de Coop voor 24 maanden doordat ik foto's aan het maken was... Zeer jammer, vooral nu die combinatieopdracht een lekkere beloning heeft!
wtf?
pi_172264641
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:26 schreef FC_Utrecht het volgende:
Heeft een van jullie ooit een winkelverbod gekregen bij een winkel? Ik zit nu met een winkelverbod bij de Coop voor 24 maanden doordat ik foto's aan het maken was... Zeer jammer, vooral nu die combinatieopdracht een lekkere beloning heeft!
Wat is dat voor raar gedoe zeg! Ik weet wel dat bij iedere Coop winkel een sticker bij de deur hangt dat je geen foto's mag maken, maar zo'n winkelverbod slaat nergens op. En zeker niet voor 24 maanden. :N
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 12:01:44 #128
21636 Feestkabouter
pi_172264721
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:26 schreef FC_Utrecht het volgende:
Heeft een van jullie ooit een winkelverbod gekregen bij een winkel? Ik zit nu met een winkelverbod bij de Coop voor 24 maanden doordat ik foto's aan het maken was... Zeer jammer, vooral nu die combinatieopdracht een lekkere beloning heeft!
Rijnlaan in Utrecht zeker? Daar doen ze heel moeilijk. Welke opdracht wilde je doen?
pi_172268971
Een winkelverbod van 24 maanden _O- Daar zou ik dus echt schijt aan hebben :P Ik heb net 4 frisdrank opdrachten gedaan bij SS, zit nu met 8 flessen spa, hoop dat het een beetje lekker is :P
pi_172270277
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:48 schreef loezzzje het volgende:
Een winkelverbod van 24 maanden _O- Daar zou ik dus echt schijt aan hebben :P Ik heb net 4 frisdrank opdrachten gedaan bij SS, zit nu met 8 flessen spa, hoop dat het een beetje lekker is :P
Leuke opdracht he! Ik heb nu ook 8 flessen spa, heerlijk spul :D
pi_172270584
Wat is dit nu weer voor appart. Pampers check afgekeurd, omdat je links moest beginnen met foto's maken. Had eerst 2 meter ingevuld, maar zat later dat er links onderin nog een extra facing was dus veranderd in 3 en aangegeven dat de laatste foto de helemaal linkse meter is en dat ik die later had toegevoegd.
Wordt de check afgekeurd omdat ze links nog een pak zeggen. Normaal was het vaak zo als je het maar netjes vermelde was het goed... Helaas.. :(

[ Bericht 12% gewijzigd door Pinuts op 08-07-2017 16:04:41 ]
pi_172271146
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:25 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Leuke opdracht he! Ik heb nu ook 8 flessen spa, heerlijk spul :D
Ik heb het nog niet geproefd. Ik vind spa fruit niet zo lekker dus hoop niet dat dit hetzelfde is haha

Wilde bij de AH ongeveer dezelfde opdracht doen (van roamler) maar ze hadden bij 2 ah's geen spa duo dus heb ik het maar opgegeven. Geen zin om leidinggevende te zoeken om te vragen waarom ze het niet verkopen.
pi_172271422
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 15:54 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb het nog niet geproefd. Ik vind spa fruit niet zo lekker dus hoop niet dat dit hetzelfde is haha

Wilde bij de AH ongeveer dezelfde opdracht doen (van roamler) maar ze hadden bij 2 ah's geen spa duo dus heb ik het maar opgegeven. Geen zin om leidinggevende te zoeken om te vragen waarom ze het niet verkopen.
Hier precies hetzelfde. Ik heb 2 Ah's bezocht maar nergens dat spul. En voor 2 euro niet echt de moeite om het te vragen.
pi_172271791
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:01 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Rijnlaan in Utrecht zeker? Daar doen ze heel moeilijk. Welke opdracht wilde je doen?
Nee, heb hem gekregen bij de Croeselaan in Utrecht, maar het verbod geldt voor zowel het filiaal op de Croeselaan als die op de Rijnlaan.
pi_172272448
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:09 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde. Ik heb 2 Ah's bezocht maar nergens dat spul. En voor 2 euro niet echt de moeite om het te vragen.
Ik dacht zo lekker makkelijke opdracht! Ik er gelijk 8 geaccepteerd, nou kon ze allemaal weer annuleren :P
pi_172272641
Die Ongekoelde Dranken Check gaat nog wel erg verhoogd worden denk ik. Voor 2 euro is het inderdaad niet de moeite waard.
pi_172272771
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:54 schreef FC_Utrecht het volgende:
Die Ongekoelde Dranken Check gaat nog wel erg verhoogd worden denk ik. Voor 2 euro is het inderdaad niet de moeite waard.
Dat denk ik ook wel. Ik wilde het bij 1 AH nog wel vragen maar zag nergens een teamleider dus dacht ik laat maar.

Ik zie dat ik ze bij de Jumbo ook te vroeg heb gedaan. Ze zijn nu 5 euro en ik heb ze voor 3 gedaan.
pi_172275627
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:48 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik dacht zo lekker makkelijke opdracht! Ik er gelijk 8 geaccepteerd, nou kon ze allemaal weer annuleren :P
Onze appie heeft ze gelukkig wel. Dan is het snel verdiend inderdaad :)
pi_172275635
Iemand die Scholl al gedaan? Daar moet je namelijk ook zo'n medewerker aanspreken dus twijfel of ik die zal doen...
pi_172276089
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 18:46 schreef Pinuts het volgende:
Iemand die Scholl al gedaan? Daar moet je namelijk ook zo'n medewerker aanspreken dus twijfel of ik die zal doen...
Alleen als het display er niet is toch? Ik heb toevallig in een paar Kruidvat het display gezien maarja toen was die opdracht er nog niet. Ik vind het altijd irritant om zo'n medewerker aan te spreken als mystery guest. Ik bedoel als je om zo'n display vraagt dan is het toch al duidelijk dat je geen "echte" klant bent? ;)
pi_172276428
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 18:46 schreef Pinuts het volgende:
Iemand die Scholl al gedaan? Daar moet je namelijk ook zo'n medewerker aanspreken dus twijfel of ik die zal doen...
Niet gedaan, je moet namelijk 2 vragen stellen die i.m.o. ervoor zorgen dat ze weten dat je een mystery guest bent ;)
pi_172276459
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:57 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel. Ik wilde het bij 1 AH nog wel vragen maar zag nergens een teamleider dus dacht ik laat maar.

Ik zie dat ik ze bij de Jumbo ook te vroeg heb gedaan. Ze zijn nu 5 euro en ik heb ze voor 3 gedaan.
Ik heb er 4 voor 4 euro gedaan en net na 16.00 uur werden ze even 7 euro dus gelijk nog 2 geaccepteerd. Dit weekend maar veel Spa drinken ;)
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 19:43:29 #143
21636 Feestkabouter
pi_172276729
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 16:26 schreef FC_Utrecht het volgende:

[..]

Nee, heb hem gekregen bij de Croeselaan in Utrecht, maar het verbod geldt voor zowel het filiaal op de Croeselaan als die op de Rijnlaan.
Vreemd. Croeselaan echt al vaak geweest en nooit problemen gehad
pi_172276806
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 19:30 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ik heb er 4 voor 4 euro gedaan en net na 16.00 uur werden ze even 7 euro dus gelijk nog 2 geaccepteerd. Dit weekend maar veel Spa drinken ;)
Net nog 1 voor 5 euro gedaan. 12 flessen in bezit nu _O- Straks maar even kijken of het een beetje lekker is :P
pi_172277213
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 19:30 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ik heb er 4 voor 4 euro gedaan en net na 16.00 uur werden ze even 7 euro dus gelijk nog 2 geaccepteerd. Dit weekend maar veel Spa drinken ;)
Ik zag nergens staan dat SS de aanschaf vergoed, jullie al goedkeuring gehad?
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_172277565
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 20:04 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

Ik zag nergens staan dat SS de aanschaf vergoed, jullie al goedkeuring gehad?
De meeste zijn bij mij al goedgekeurd. Bij 1 van de checks stond in de goedkeuringstekst dat ik 4 euro kreeg, vervolgens is wel 7,54 euro op mijn account gezet en de bij de rest van mijn checks automatisch 7,54 of 10,54 ontvangen. :)
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 21:04:34 #147
21636 Feestkabouter
pi_172278949
Wordt bij mij ook netjes volledig uitbetaald bovenop de genoemde vergoeding. Heb nu 20 flessen liggen, morgen nog 5 winkels hoop ik. Super simpele opdracht!
pi_172279478
Is die opdracht zo makkelijk? Morgen nog maar even doen dan. 5 euro's!
pi_172284150
Ja hij is kei simpel. Volgens mij staat in de uitleg vermeld dat ze de aankoop vergoeden. Hmm heb de appel versie op en die vond ik toch niet zo. Maar ik heb de paarse & de rode nog om te proberen. Morgen even kijken of ik er nog wat kan doen. Als ik het echt niet te zuipen vind dan kan het altijd nog naar de voedselbank :P
pi_172284907
Super makkelijke opdracht idd! Misschien rijd ik wel even langs een andere Jumbo morgen :).

Ik wist niet dat de Coop zo moeilijk deed met foto's. Ben nog nooit bij een Coop geweest als MS. Ik wilde vandaag die combinatie check daar doen voor ¤10, maar helaas was hij al weg.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_172285576
Ik ben ook al bij een aantal Coops geweest. Ook geen problemen gehad. Maarja ik word ook nooit opgemerkt met foto's maken. Soms duurt het wat langer omdat ik dan wacht tot vakkenvuller niet kijkt of weg is maarja als je dan minder gezeur hebt ;)
pi_172295922
3x kruidvat display check gedaan voor ¤7,50+¤10+¤10. Best makkelijke opdracht :). En 1x de frisdrank bij de jumbo.

Die koffie opdracht was kut vandaag. Douwe egberts luxe bonen waren in de aanbieding en niet die aroma rood waar ze om vroegen..

Roamler heeft alles al goedgekeurd, maar SS laat op zich wachten. Heb ook nog geen reactie van SS op een mail van 2 dagen geleden
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_172296610
Hoe zit het eigenlijk bij de scholl display als die niet aanwezig is? Want je moet je als een mystery guest gedragen, maar dat is toch vreemd als een klant zo'n vraag stelt ?

Edit: ik heb net door de opdracht gekeken, je moet echt 7 extra foto's maken als die er niet is. Dus ga hem dan toch alleen doen als ie er wel is.
pi_172296711
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 16:02 schreef Pinuts het volgende:
Hoe zit het eigenlijk bij de scholl display als die niet aanwezig is? Want je moet je als een mystery guest gedragen, maar dat is toch vreemd als een klant zo'n vraag stelt ?
Daarom zou ik hem ook niet doen als het display niet aanwezig is. Ik vind dat ook weird om te vragen.
pi_172300135
Ik vond het niet erg om te vragen naar het display. Hij was er alle 3 de keren niet. Die extra foto's zijn binnen paar min gemaakt :)
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_172300511
Ik heb die Display Check 8 x gedaan; ik heb hem nog nooit gezien. 2 winkels kende de display, de andere 6 hadden hem nooit geplaatst/voorbij zien komen. Toch mooi 67.50 erbij :)
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2017 @ 19:37:24 #157
21636 Feestkabouter
pi_172301570
en ik ben druk geweest met Shell checks en Frisdrank bij de Jumbo's.
heb nu 44 flessen staan (en heb er ook al 12 weggegegeven), absurd!
pi_172302169
Maar dan kom je toch met tassen frisdrank de winkel binnenlopen? Zorgt dat niet voor gedoe? Ik ga ze morgen denk ik ook maar eens doen, en wat kruidvat +actiematerialen bij DIO.
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2017 @ 20:38:21 #159
21636 Feestkabouter
pi_172303210
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 20:00 schreef FC_Utrecht het volgende:
Maar dan kom je toch met tassen frisdrank de winkel binnenlopen? Zorgt dat niet voor gedoe? Ik ga ze morgen denk ik ook maar eens doen, en wat kruidvat +actiematerialen bij DIO.
tijdens het fietsen drink ik de 2 flessen van de vorige winkel leeg, en bij de volgende winkel incasseer dan meteen het statiegeld terwijl ik ook weer 2 nieuwe flessen koop
:+
pi_172305535
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 20:38 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

tijdens het fietsen drink ik de 2 flessen van de vorige winkel leeg, en bij de volgende winkel incasseer dan meteen het statiegeld terwijl ik ook weer 2 nieuwe flessen koop
:+
Hopelijk fiets je flink tussen de twee winkels, per fles namelijk 45 gram suiker ;-)
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2017 @ 21:55:44 #161
21636 Feestkabouter
pi_172305841
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:45 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

Hopelijk fiets je flink tussen de twee winkels, per fles namelijk 45 gram suiker ;-)
ik ben niet zo'n liefhebber van fruit, dus ik heb nog niks geproefd, maar volgens mijn schoonzus is het inderdaad tamelijk zoete meuk!
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2017 @ 21:56:32 #162
21636 Feestkabouter
pi_172305866
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 20:00 schreef FC_Utrecht het volgende:
Maar dan kom je toch met tassen frisdrank de winkel binnenlopen? Zorgt dat niet voor gedoe? Ik ga ze morgen denk ik ook maar eens doen, en wat kruidvat +actiematerialen bij DIO.
zal ik dan nu maar aan je bekennen dat ik mijn routes met de auto doe 8-)
pi_172305899
Haha, was ik vergeten. Bezit zelf geen auto, dus aan die scenarios denk je niet echt ;)
pi_172306125
Morgen ook maar eens een rondje doen: 2 kruidvat en 2 red bull petrol. Totale opbrengt hopelijk: 45 euries :)

Edit: Oh shit, die kruidvat display check staat er niet meer. Hoop toch niet dat ie vandaag afliep... Vroeger kon je dat vaak mooi zien hoe lang een opdracht nog open stond...
pi_172306437
Ik gooi de flessen ook allemaal in de auto, op de fiets idd niet echt te doen :P Morgen hopelijk ook nog maar een rondje doen. Als we het nou allemaal naar de voedselbank brengen hebben we weer een goeie daad verricht ;)
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2017 @ 22:17:27 #166
21636 Feestkabouter
pi_172306502
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:04 schreef Pinuts het volgende:
Morgen ook maar eens een rondje doen: 2 kruidvat en 2 red bull petrol. Totale opbrengt hopelijk: 45 euries :)

Edit: Oh shit, die kruidvat display check staat er niet meer. Hoop toch niet dat ie vandaag afliep... Vroeger kon je dat vaak mooi zien hoe lang een opdracht nog open stond...
elke opdracht heeft 2 eindcriteria: een target (een aantal, soms per regio en/of per keten, soms gewoon alle locaties) en een einddatum.
het ligt er maar net aan welke van de 2 eerder bereikt is.
bij SS wordt in tekst aangegeven als de target bijna gehaald is, en ook hoeveel dagen de opdracht nog open staat. bij Roamler wordt soms aangegeven wanneer de opdracht gaat sluiten.
pi_172307268
Als er bij SS staat "opdracht bijna vervuld" dan weet je eigenlijk nog niet echt veel. Ik heb wel eens gehad dat ik er 1 accepteerde en alles verdween uit de lijst maar ook wel eens gehad dat ik er nog 6 ofzo kon accepteren.
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2017 @ 23:11:02 #168
21636 Feestkabouter
pi_172307912
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:47 schreef loezzzje het volgende:
Als er bij SS staat "opdracht bijna vervuld" dan weet je eigenlijk nog niet echt veel. Ik heb wel eens gehad dat ik er 1 accepteerde en alles verdween uit de lijst maar ook wel eens gehad dat ik er nog 6 ofzo kon accepteren.
nee ok, en in theorie zouden ze het ook kunnen misbruiken alleen om ons aan te sporen de opdrachten nog snel te accepteren, maar ik heb er wel flink vertrouwen in dat de opdracht dan ook echt wel de laatste paar locaties nadert. we weten alleen niet wat 'een paar' dan is. maar dat boeit me op zich niet.
ik weet niet of ze daarbij in absolute zin of in procentuele zin een criterium in hanteren: geven ze die melding als er nog de laatste x procent van de locaties moet gebeuren, of als er noh de laatste x locaties moeten gebeuren?
pi_172307965
Morgen weer nieuwe 'makkelijke' bonus opdrachten. _O_
Hopelijk lekker veel coop en AH, lekker geld verdienen in pauze van stage!
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2017 @ 23:12:53 #170
21636 Feestkabouter
pi_172307966
heb SS nog wel even op de vingers getikt over hun leugentje van vanmiddag (12.01).
er was helemaal niks verhoogd!
pi_172308009
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 23:12 schreef Feestkabouter het volgende:
heb SS nog wel even op de vingers getikt over hun leugentje van vanmiddag (12.01).
er was helemaal niks verhoogd!
Haha dat dacht ik ook toen ik het bericht zag..

'huh die was al 5 euro toch?' :D
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2017 @ 23:14:46 #172
21636 Feestkabouter
pi_172308024
ander dingetje: ik krijg zo in de loop van de avond wel wat berichten binnen in de Roamler-app, maar in de app kan ik ze niet zien. app opnieuw gestart, zelfs uitgelogd, verversen: niets helpt.

hebben meer mensen dit vanavond?
ik vind het wel heel vreemd want de tekst van het bericht komt wel aan bij mijn telefoon (in de status-balk van Android), maar dan zie ik slechts een klein deel van het bericht.
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2017 @ 23:15:03 #173
21636 Feestkabouter
pi_172308032
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 23:14 schreef bamibij het volgende:

[..]

Haha dat dacht ik ook toen ik het bericht zag..

'huh die was al 5 euro toch?' :D
ja en gisteren is het zelfs 7 geweest.
pi_172308210
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 23:11 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

nee ok, en in theorie zouden ze het ook kunnen misbruiken alleen om ons aan te sporen de opdrachten nog snel te accepteren, maar ik heb er wel flink vertrouwen in dat de opdracht dan ook echt wel de laatste paar locaties nadert. we weten alleen niet wat 'een paar' dan is. maar dat boeit me op zich niet.
ik weet niet of ze daarbij in absolute zin of in procentuele zin een criterium in hanteren: geven ze die melding als er nog de laatste x procent van de locaties moet gebeuren, of als er noh de laatste x locaties moeten gebeuren?
Bij mij helpt het wel iig :') Soms als ik op weg ben dan accepteer ik er al een aantal omdat ik ze wil doen en dan is het maar weer hopen dat ik het binnen 3 uur klaar krijg. Mijn procenten zijn inmiddels weer opgelopen naar 6% door annuleringen en verlopen opdrachten ;( ik stond zo mooi op 1%
pi_172308258
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:17 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

elke opdracht heeft 2 eindcriteria: een target (een aantal, soms per regio en/of per keten, soms gewoon alle locaties) en een einddatum.
het ligt er maar net aan welke van de 2 eerder bereikt is.
bij SS wordt in tekst aangegeven als de target bijna gehaald is, en ook hoeveel dagen de opdracht nog open staat. bij Roamler wordt soms aangegeven wanneer de opdracht gaat sluiten.
Als er een einddatum was, stond er 'vroeger' altijd zo'n tellertje van nog 3 dagen etc.
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2017 @ 23:24:21 #176
21636 Feestkabouter
pi_172308283
het effect van 1 is hetzelfde als het effect van 6: nog niks aan de hand.
na mijn 30 opdrachten in 2 dagen zit het voorlopig wel weer goed met de percentages!
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2017 @ 23:25:31 #177
21636 Feestkabouter
pi_172308306
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 23:23 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Als er een einddatum was, stond er 'vroeger' altijd zo'n tellertje van nog 3 dagen etc.
als ik nu in Smartspotter kijk zie ik het heel concreet staan, dus ik neem aan dat je op Roamler doelt: ook daar zie je soms nog steeds dat tellertje.
pi_172308422
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 23:25 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

als ik nu in Smartspotter kijk zie ik het heel concreet staan, dus ik neem aan dat je op Roamler doelt: ook daar zie je soms nog steeds dat tellertje.
Doel op Roamler ja. SS heb ik niet...
pi_172312226
Wil ik die frisdrank opdrachten gaan doen, zijn ze ineens weer 5 euro ipv 6 :{
pi_172313604
Ahh dat is jammer!

Zullen die Games! opdrachten nog wat meer stijgen in beloning? ¤0,50 meer is niet zo veel. Het is zo veel werk voor dat bedrag xD
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_172316912
Feestkabouter sta je in de top 3 bij smartspotter?
pi_172321146
Frisdrank is nu ¤9 😱. Helaas is de dichtstbijzijnde 22km verderop en de daarop volgende 30km. Heb geen zin om daar heen te rijden.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_172322430
:(( net 2 frisdranken gedaan voor 6 euro
pi_172323679
Godver, er zit echt een enorme miereneuker na te kijken bij SS volgens mij :( 3 frisdrank opdrachten afgekeurd want volgens hun heb ik niet het goede schap gefotografeerd omdat de 0,5 flesjes niet aanwezig waren. Maar bij een ander heb ik dezelfde foto gemaakt en die is wel goedgekeurd. Heb ze ff een mail gestuurd want hier word ik een beetje pissig van. Zaterdag ook geen centje pijn gehad met deze opdrachten en nu ineens wel :{
  maandag 10 juli 2017 @ 18:43:40 #185
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_172324031
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 18:28 schreef loezzzje het volgende:
Godver, er zit echt een enorme miereneuker na te kijken bij SS volgens mij :( 3 frisdrank opdrachten afgekeurd want volgens hun heb ik niet het goede schap gefotografeerd omdat de 0,5 flesjes niet aanwezig waren. Maar bij een ander heb ik dezelfde foto gemaakt en die is wel goedgekeurd. Heb ze ff een mail gestuurd want hier word ik een beetje pissig van. Zaterdag ook geen centje pijn gehad met deze opdrachten en nu ineens wel :{
Ik vond het ook lastig om te bepalen welk schap ze dan willen zien. Met 0,5 liter ijsthee? Pakjes Wicky? Geen afkeuring gelukkig, maar het was mij ook niet 100% duidelijk.
pi_172324089
Oh dat is wel heel stom ja loezzje! Het was mij ook totaal niet duidelijk welke flesjes en pakjes ze willen zien. Gelukkig zijn de twee checks bij mij wel goedgekeurd, maar ik vond het wel heel spannend.

Had het bij SS ook vorige week. Er was geen actieplek van Blueband margarine, wel van roomboter en halvarine. Dus alle optionele foto's gemaakt en erbij gezet dat de actieplek die je op een van de foto's zag van de roomboter en halvarine was. Werd in eerste instantie ook afgekeurd want er was een actieplek zichtbaar :') na een mailtje hebben ze 'm wel goedgekeurd
pi_172324437
Lastig dat ik de foto's niet kan terugkijken maar volgens mij heb ik zaterdag de schappen met spa fruit 0,5 liter etc. op de foto gezet dus dat heb ik nou weer gedaan bij de 1ste, word ie afgekeurd. Dus ik bij de volgende het schap met ijsthee, dubbelfriss etc. 0,5 liter op de foto gezet, ook weer niet goed! Opzich vervelend dat ik die flessen nou niet vergoed krijg maarja die komen wel op. Het gaat me om het principe, wat willen ze in godsnaam?
  maandag 10 juli 2017 @ 19:23:45 #188
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_172325075
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:00 schreef loezzzje het volgende:
Lastig dat ik de foto's niet kan terugkijken maar volgens mij heb ik zaterdag de schappen met spa fruit 0,5 liter etc. op de foto gezet dus dat heb ik nou weer gedaan bij de 1ste, word ie afgekeurd. Dus ik bij de volgende het schap met ijsthee, dubbelfriss etc. 0,5 liter op de foto gezet, ook weer niet goed! Opzich vervelend dat ik die flessen nou niet vergoed krijg maarja die komen wel op. Het gaat me om het principe, wat willen ze in godsnaam?
Die Spa Fruit 0,5 liter is sowieso fout, want met koolzuur, maar die met ijsthee 0,5 liter heb ik wel goedgekeurd gekregen. Je kunt SS ook bellen he, misschien beter.
pi_172325664
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:23 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Die Spa Fruit 0,5 liter is sowieso fout, want met koolzuur, maar die met ijsthee 0,5 liter heb ik wel goedgekeurd gekregen. Je kunt SS ook bellen he, misschien beter.
Deze heb ik gemaakt bij degene die is goedgekeurd. Daar staan sowieso de flesjes dubbelfriss enzo ook op. Dus ik vind het heel verwarrend waarom die andere 2 niet goed zijn. Ik zal iig niet meer zo'n onduidelijke opdracht doen.

Ja ik heb nooit zin om te bellen :P Ik mail ze meestal, gaat sneller.

http://i63.tinypic.com/2njzeae.png
pi_172326642
Het gaat ze om die van 1L taksi, dubbelfris, spa pakken, etc (prikloze frisdrank). Die staan er idd niet op bij jou, want jij hebt fruitsap :p.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_172326730
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:15 schreef F0xy het volgende:
Het gaat ze om die van 1L taksi, dubbelfris, spa pakken, etc (prikloze frisdrank). Die staan er idd niet op bij jou, want jij hebt fruitsap :p.
Maar dit is juist degene die wel goedgekeurd is. Dat is dus het vreemde eraan ;) En ze zeggen dat ze pakken willen zien van 0,2 & 0,5 liter. Ik ken geen pakken van 0,5 liter, alleen maar 1 of 1,5 liter :?
  maandag 10 juli 2017 @ 20:24:53 #192
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_172326903
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:15 schreef F0xy het volgende:
Het gaat ze om die van 1L taksi, dubbelfris, spa pakken, etc (prikloze frisdrank). Die staan er idd niet op bij jou, want jij hebt fruitsap :p.
Ja, dat is als de Spa 1L er niet is, de 0,2 0,3 en 0,5 moet je doen als de Spa 0.5 liter niet is.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 00:31:41 #193
21636 Feestkabouter
pi_172333225
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:12 schreef F0xy het volgende:
Ahh dat is jammer!

Zullen die Games! opdrachten nog wat meer stijgen in beloning? ¤0,50 meer is niet zo veel. Het is zo veel werk voor dat bedrag xD
ja zeker bij SS zie je vaak dat opdrachten met belachelijk veel werk soms voor een extreem lage vergoeding neer worden gezet....... en als er dan toch malloten zijn die die opdrachten gaan uitvoeren, tja.
uiteindelijk kunnen die vergoedingen wel flink oplopen, maar dan wel pas nadat (waarschijnlijk) een aantal locaties al gedaan is
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 00:32:24 #194
21636 Feestkabouter
pi_172333236
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:35 schreef F0xy het volgende:
Frisdrank is nu ¤9 😱. Helaas is de dichtstbijzijnde 22km verderop en de daarop volgende 30km. Heb geen zin om daar heen te rijden.
heb er vanavond toch nog maar even 3 meegepikt.
32 flessen vandaag, nu 88 in totaal.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 00:35:18 #195
21636 Feestkabouter
pi_172333275
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:00 schreef loezzzje het volgende:
Lastig dat ik de foto's niet kan terugkijken maar volgens mij heb ik zaterdag de schappen met spa fruit 0,5 liter etc. op de foto gezet dus dat heb ik nou weer gedaan bij de 1ste, word ie afgekeurd. Dus ik bij de volgende het schap met ijsthee, dubbelfriss etc. 0,5 liter op de foto gezet, ook weer niet goed! Opzich vervelend dat ik die flessen nou niet vergoed krijg maarja die komen wel op. Het gaat me om het principe, wat willen ze in godsnaam?
dat lijkt me echt niet terecht, de flesjes dubbelfrisss zijn voor mij het richtpunt als de halve liters er niet zijn en ik heb nog geen enkele afkeuring gehad.
soms maak ik wel even 1 of 2 extra foto's van een paar andere meters, om het extra duidelijk te maken. dat is een zeer kleine moeite...... maar het zou niet nodig moeten zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 00:42:02 #196
21636 Feestkabouter
pi_172333359
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:48 schreef bamibij het volgende:
Feestkabouter sta je in de top 3 bij smartspotter?
nee zeker niet. ergens 40 a 50 nu geloof ik.
bij SS is het een all-time ranglijst, dus waarschijnlijk staan er nog allerlei mensen boven mij die al niet meer actief zijn en haal ik die beetje bij beetje in. ik doe het nu net anderhalf jaar.
ik ben weliswaar heel hard bezig, maar ik richt me meer op de euro's dan op de punten. of eigenlijk helemaal niet op de punten, die interesseren me niet: ik doe het voor het geld.
ik merk wel dat sommige spotters meer punten dan ik scoren, en dan vraag ik me af hoeveel opdrachten ze dan doen voor 1 a 2 euro om al die punten bij elkaar te sprokkelen.
vandaag veel actiematerialen (Dio), kip (Jumbo) en Shell opdrachten gedaan.
naast de Spa bij Jumbo natuurlijk ;)
pi_172333826
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 00:31 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ja zeker bij SS zie je vaak dat opdrachten met belachelijk veel werk soms voor een extreem lage vergoeding neer worden gezet....... en als er dan toch malloten zijn die die opdrachten gaan uitvoeren, tja.
uiteindelijk kunnen die vergoedingen wel flink oplopen, maar dan wel pas nadat (waarschijnlijk) een aantal locaties al gedaan is
Zouden opdrachten in het algemeen per locatie door meerdere mensen gedaan kunnen worden, of echt 1 persoon voor 1 opdracht (per locatie) (roamler & ss)? Het zou bijvoorbeeld wel fijn zijn als meerdere mensen die games!-opdr kunnen doen. Hoef ik ze minder in de gaten te houden om te kijken of ze al gekaapt zijn :p
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_172335221
1 persoon per locatie.
pi_172335578
Zucht.. Games! is weggehaald voor intertoys filialen...
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 10:23:55 #200
21636 Feestkabouter
pi_172336756
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 02:07 schreef F0xy het volgende:

[..]

Zouden opdrachten in het algemeen per locatie door meerdere mensen gedaan kunnen worden, of echt 1 persoon voor 1 opdracht (per locatie) (roamler & ss)? Het zou bijvoorbeeld wel fijn zijn als meerdere mensen die games!-opdr kunnen doen. Hoef ik ze minder in de gaten te houden om te kijken of ze al gekaapt zijn :p
hoe oud ben je?
hoe lang doe je dit al?
ik heb het idee dat je nog niet echt beseft waar je mee bezig bent, gezien de vraag die je stelt.

en daarnaast: stel dat het wel zo zou zijn dat meer mensen dezelfde locatie kunnen bezoeken, dan zou je in de app niet kunnen zien hoeveel mensen er al zijn geweest en hoeveel er nog langs kunnen gaan, dus je schiet er niks mee op.

en: wat is je doel met 'de app in de gaten houden'? kijk naar wat er nu gebeurt: de opdracht waar jij op aasde is verdwenen (dat begrijp ik tenminste uit je woorden). nou dat heb je mooi in de gaten gehouden!
of je nu elke 5 minuten of elke paar uur in de app kijkt: de situatie kan op allerlei manieren veranderen. je kijkt in de app om op dat moment te beslissen of je wel of niet op pad gaat voor de vergoedingen die op dat moment gelden.
pi_172337153
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 10:23 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

hoe oud ben je?
hoe lang doe je dit al?
ik heb het idee dat je nog niet echt beseft waar je mee bezig bent, gezien de vraag die je stelt.

en daarnaast: stel dat het wel zo zou zijn dat meer mensen dezelfde locatie kunnen bezoeken, dan zou je in de app niet kunnen zien hoeveel mensen er al zijn geweest en hoeveel er nog langs kunnen gaan, dus je schiet er niks mee op.

en: wat is je doel met 'de app in de gaten houden'? kijk naar wat er nu gebeurt: de opdracht waar jij op aasde is verdwenen (dat begrijp ik tenminste uit je woorden). nou dat heb je mooi in de gaten gehouden!
of je nu elke 5 minuten of elke paar uur in de app kijkt: de situatie kan op allerlei manieren veranderen. je kijkt in de app om op dat moment te beslissen of je wel of niet op pad gaat voor de vergoedingen die op dat moment gelden.
Bedankt voor het helpen me te herinneren waarom ik niet meer op forums zit: eindeloze discussies met mensen die zich niet kunnen verplaatsen in andere, en waarvan het ego de hemel kan strelen.

Verder heb ik niet zo veel zin om jouw vragen te beantwoorden door de manier waarop je zo overbrengt.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_172337220
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 00:35 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat lijkt me echt niet terecht, de flesjes dubbelfrisss zijn voor mij het richtpunt als de halve liters er niet zijn en ik heb nog geen enkele afkeuring gehad.
soms maak ik wel even 1 of 2 extra foto's van een paar andere meters, om het extra duidelijk te maken. dat is een zeer kleine moeite...... maar het zou niet nodig moeten zijn.
Daarom! Ik heb ook de dubbelfriss als richtlijn aangehouden omdat dat 0,5 liter flesjes zijn en volgens mij ook frisdrank zonder koolzuur. Daarom ben ik heel benieuwd naar hun antwoord. En als die niet bevredigend is dan wil ik mijn foto's terug zien. Het gaat me nu niet meer om het geld wat ik ben misgelopen maar het principe.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 11:42:56 #203
21636 Feestkabouter
pi_172338026
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 10:52 schreef loezzzje het volgende:

Het gaat me nu niet meer om het geld wat ik ben misgelopen maar het principe.
dat heb ik in een aantal kwesties met Roamler ook.

en dat is waar ik soms ook op probeer te wijzen hier in het forum: let op dat je je niet laat piepelen door die bedrijven (dus goed dat je ze erop aanspreekt!).
en besef dat het een erg oneerlijke situatie is waarin we werken met die bedrijven: er is geen onafhankelijke beoordeling, als zij de instructie slecht formuleren dan is het maar de vraag of ze dat bij een afkeuring ook een beetje willen erkennen, en de ervaring leert mij dat ze dat soms wel doen, maar soms ook echt niet.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 11:51:50 #204
21636 Feestkabouter
pi_172338206
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 10:47 schreef F0xy het volgende:

[..]

Bedankt voor het helpen me te herinneren waarom ik niet meer op forums zit: eindeloze discussies met mensen die zich niet kunnen verplaatsen in andere, en waarvan het ego de hemel kan strelen.

Verder heb ik niet zo veel zin om jouw vragen te beantwoorden door de manier waarop je zo overbrengt.
wat heeft dit met ego te maken?
mag ik die vragen niet stellen?
mag ik niet aangeven welke indruk ik krijg als ik jouw berichten lees?

ik probeer je met mijn antwoorden te helpen, en ja ik ben kritisch maar wat is daar erg aan?
misschien kun je obv mijn opmerkingen tot een houding/visie tav de opdrachten komen die jou meer helpt. misschien ook niet. je hoeft er niets mee te doen, het mag.
ik stel alleen vast dat je teleurgesteld raakt.... en daarom confronteer ik je met een aantal aspecten (met het oog op minder teleurstellingen voor jou). blijkbaar vind je dat niet fijn, maar ik ben nou eenmaal van de directe aanpak. heeft niks met ego of wat dan ook te maken.

en ja directe mensen kom je ook tegen op een forum.

[ Bericht 0% gewijzigd door Feestkabouter op 11-07-2017 12:11:30 ]
pi_172339005
Oke, dat was heel raar. Ik deed een luchtverfrisser shift en kreeg slechts 1 foto. Daarna stond er shift is afgerond en hier is je code? :?
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 12:46:24 #206
21636 Feestkabouter
pi_172339128
Dat is lekker! Misschien werkt het altijd zo dat ze ze per 20 of 30 in een shift zetten, maar dat de laatste shift altijd het restant is. Dus als ze er bijvoorbeeld 181 hadden had jij net die laatste.
pi_172339200
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 11:42 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat heb ik in een aantal kwesties met Roamler ook.

en dat is waar ik soms ook op probeer te wijzen hier in het forum: let op dat je je niet laat piepelen door die bedrijven (dus goed dat je ze erop aanspreekt!).
en besef dat het een erg oneerlijke situatie is waarin we werken met die bedrijven: er is geen onafhankelijke beoordeling, als zij de instructie slecht formuleren dan is het maar de vraag of ze dat bij een afkeuring ook een beetje willen erkennen, en de ervaring leert mij dat ze dat soms wel doen, maar soms ook echt niet.
Ik kreeg gewoon echt het idee dat er iemand anders zat na te kijken dan die van zaterdag. Want ik heb toen echt geen problemen gehad en nu werden ze ineens bijna allemaal afgekeurd. En ik heb echt niks anders gedaan. Maargoed we zullen zien wat ze in hun mail naar mij terugsturen. Ik ben wel bang voor een standaard mail waar ik nog niks aan heb.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 13:08:31 #208
21636 Feestkabouter
pi_172339523
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:50 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik kreeg gewoon echt het idee dat er iemand anders zat na te kijken dan die van zaterdag. Want ik heb toen echt geen problemen gehad en nu werden ze ineens bijna allemaal afgekeurd. En ik heb echt niks anders gedaan. Maargoed we zullen zien wat ze in hun mail naar mij terugsturen. Ik ben wel bang voor een standaard mail waar ik nog niks aan heb.
ik moet zeggen dat ik ten eerste met SS minder issues heb gehad dan met Roamler, en ten tweede bij een ontvangen email van hen nog nooit het idee heb gehad dat het een standaard tekst is. ze gaan dus naar mijn ervaring wel inhoudelijk in op je bericht.

dit soort willekeur in het beoordelen toont wel aan hoe onduidelijk het kan zijn.
pi_172340252
Waarom duurt het eigenlijk langer voordat de shifts zijn nagekeken? Mogen maar bepaalde reviewers dit doen? Of doen ze dit pas als alle gewone opdrachten weg zijn ?
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 14:13:57 #210
21636 Feestkabouter
pi_172340933
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:40 schreef Pinuts het volgende:
Waarom duurt het eigenlijk langer voordat de shifts zijn nagekeken? Mogen maar bepaalde reviewers dit doen? Of doen ze dit pas als alle gewone opdrachten weg zijn ?
ik heb het sterke vermoeden dat er wel meer en meer een onderscheid komt in welke reviewers welke opdrachten mogen beoordelen. of zich is dat verder niet zo relevant voor ons.
maar ik heb ook het idee dat ze echt meer en meer opdrachten reviewen, het wordt bij Roamler steeds drukker. de business gaat dus goed, maar voor ons is het dus soms wat langer wachten op een beoordeling.
pi_172341957
Pff... ben eventjes helemaal klaar met Roamler. Vandaag de AH snoep schap check gedaan. En er stond het volgende bij een foto maken: Maak een foto van het schap met Haribo en / of Maoam. Nouja, die waren er niet veel, maar toch een foto gemaakt, waar Maoam te zien was. Foto is afgekeurd omdat er boven in het hoekje nog wat Haribo stond. Ik had aangegeven dat er geen actiekaartjes waren en dat kon ze nu niet controleren. Had volgens haar de foto schuiner moeten maken.
Ik maak juist altijd de foto's mooi recht van voren, omdat hij ook wel eens is afgekeurd omdat de foto schuin was genomen. :(
  dinsdag 11 juli 2017 @ 16:24:11 #212
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172344011
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:39 schreef Pinuts het volgende:
Oke, dat was heel raar. Ik deed een luchtverfrisser shift en kreeg slechts 1 foto. Daarna stond er shift is afgerond en hier is je code? :?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:46 schreef Feestkabouter het volgende:
Dat is lekker! Misschien werkt het altijd zo dat ze ze per 20 of 30 in een shift zetten, maar dat de laatste shift altijd het restant is. Dus als ze er bijvoorbeeld 181 hadden had jij net die laatste.
Dat dacht ik tot nu toe ook, maar ik had vanochtend ook een luchtverfrisser shift met maar 1 foto. :o

Mijn shifts van vanochtend zijn overigens al nagekeken. Ze zijn snel vandaag / op dinsdag.
pi_172345362
Hoelang staat die Drankje opdracht in Krommenie al wel niet open. _O-

Krommenie. :')
pi_172345487
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:24 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

[..]

Dat dacht ik tot nu toe ook, maar ik had vanochtend ook een luchtverfrisser shift met maar 1 foto. :o

Mijn shifts van vanochtend zijn overigens al nagekeken. Ze zijn snel vandaag / op dinsdag.
Hoeveel heb je er gedaan dan? Makkelijke cashen :P Bij mij was het helaas de laatste.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 17:58:36 #215
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172345920
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:38 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er gedaan dan? Makkelijke cashen :P Bij mij was het helaas de laatste.
Eéntje. Nadat ik die ene foto had gedaan waren er geen (luchtverfrisser) shifts meer beschikbaar.
pi_172346010
De 2 frisdranken opdrachten zijn alsnog goedgekeurd :D Ze begreep mijn verwarring en kon toch nog redelijk wat zien op de schappen, dus heeft ze alsnog goedgekeurd. Als tip voor de volgende keer wel; meer foto's maken als ik niet zeker ben. Die tip had feestkabouter ook al gegeven ;) Maargoed ik ben blij want ik heb alsnog 19 euro gehad en toch mijn gelijk :P
pi_172352566
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:03 schreef loezzzje het volgende:
De 2 frisdranken opdrachten zijn alsnog goedgekeurd :D Ze begreep mijn verwarring en kon toch nog redelijk wat zien op de schappen, dus heeft ze alsnog goedgekeurd. Als tip voor de volgende keer wel; meer foto's maken als ik niet zeker ben. Die tip had feestkabouter ook al gegeven ;) Maargoed ik ben blij want ik heb alsnog 19 euro gehad en toch mijn gelijk :P
Super :D!

Bij mij werd een opdracht van ¤1,50 afgekeurd, omdat ik bij de optionele foto's maar 1 actie plek per foto had gefotografeerd (ik had 3 foto's totaal gemaakt). Volgens de SS medewerker moest ik per se bij optionele foto's 2 actieplekken per foto laten zien.
Voorheen ging het altijd goed en werd 1 actieplek per foto geaccepteerd. Ik had daarom een mail naar SS gestuurd voor nadere verklaring. Geven ze als antwoord dat ze eerder soepel waren met die foto's, maar er nu dus beter op gaan letten :') .

Ps, die winkel was zo klein dat er geen eens 3*2 actieplekken waren _O-

[ Bericht 13% gewijzigd door F0xy op 11-07-2017 22:25:08 ]
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_172355138
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:10 schreef F0xy het volgende:

[..]

Super :D!

Bij mij werd een opdracht van ¤1,50 afgekeurd, omdat ik bij de optionele foto's maar 1 actie plek per foto had gefotografeerd (ik had 3 foto's totaal gemaakt). Volgens de SS medewerker moest ik per se bij optionele foto's 2 actieplekken per foto laten zien.
Voorheen ging het altijd goed en werd 1 actieplek per foto geaccepteerd. Ik had daarom een mail naar SS gestuurd voor nadere verklaring. Geven ze als antwoord dat ze eerder soepel waren met die foto's, maar er nu dus beter op gaan letten :') .

Ps, die winkel was zo klein dat er geen eens 3*2 actieplekken waren _O-
Ik doe ook vaak maar 1 actieplek op de foto zetten. Als het mogelijk is doordat het een brede gang is dan doe ik er 2 maar als dat niet mogelijk is dan 1. Nog nooit gezeur over gehad. Weer iets om op te letten dan :{ Ik was laatst ook in een Jumbo die had maar 2 actiekoelingen ofzo, dus ja dan ben je ook snel klaar.
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2017 @ 00:15:30 #219
21636 Feestkabouter
pi_172355530
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:10 schreef F0xy het volgende:

[..]

Super :D!

Bij mij werd een opdracht van ¤1,50 afgekeurd, omdat ik bij de optionele foto's maar 1 actie plek per foto had gefotografeerd (ik had 3 foto's totaal gemaakt). Volgens de SS medewerker moest ik per se bij optionele foto's 2 actieplekken per foto laten zien.
Voorheen ging het altijd goed en werd 1 actieplek per foto geaccepteerd. Ik had daarom een mail naar SS gestuurd voor nadere verklaring. Geven ze als antwoord dat ze eerder soepel waren met die foto's, maar er nu dus beter op gaan letten :') .

Ps, die winkel was zo klein dat er geen eens 3*2 actieplekken waren _O-
wat dit soort dingen betreft lijkt het me waardevol als een aantal mensen eens onafhankelijk van elkaar het signaal aan SS geven dat hun instructies vaak gewoon NIET realistisch zijn!!
gaat het bijvoorbeeld om bier, moet je 3 foto's maken van minimaal 2 actieplekken met dezelfde soort producten!??! |:(
terwijl in veel Jumbo's al amper 6 actieplekken te vinden zijn.
pi_172355863
Ze zeggen ook vaak dat je geen foto's moet maken van actieplekken die gericht zijn op voedsel. Serieus? :') Dus van die actieplekken blijven er misschien 2 over die je wel mag fotograferen, terwijl er 6 nodig zijn.
  woensdag 12 juli 2017 @ 06:55:47 #221
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_172357293
Ik moest bij een opdracht over Robijn wasmiddel laatst een foto maken van een actiekoeling met producten die bij Robijn wasmiddel passen.
Een gekoeld artikel dat bij wasmiddel past?

Ik heb maar een foto gemaakt van vlees in de aanbieding.... :')
pi_172359507
Heerlijke communicatie bij SS weer :')

Wat Feestkabouter zegt, we zouden idd individueel onze frustratie wat dit betreft naar ze moeten toe uiten ^O^
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_172359988
Ik ben wel blij dat ik toch die mail heb gestuurd, had niet het idee dat het veel zou uitmaken maar wel dus :)

Ik wil nog een klein rondje maken voor ik moet werken maar tis zo'n flut weer :{
  woensdag 12 juli 2017 @ 21:07:44 #224
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_172372987
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:40 schreef F0xy het volgende:
Heerlijke communicatie bij SS weer :')

Wat Feestkabouter zegt, we zouden idd individueel onze frustratie wat dit betreft naar ze moeten toe uiten ^O^
Bij SS doen ze er wat mee, bij Roamler liegen ze je liever voor ^O^
pi_172375030
Wat doen jullie eigenlijk met al je Roamler/SS geldt? Iets leuks voor jezelf kopen? Ergens echt voor sparen? Of gewoon voor de dagelijkse boodschappen?

Ik heb zelf altijd een soort spaardoel, wat vaak wat duurder is. Bijv. nieuw voetbalshirt (+100 euro), nieuwe dure schoenen, etc.
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2017 @ 22:34:12 #226
21636 Feestkabouter
pi_172375741
Ik ben bezig het laatste stukje van een grote schuld af te lossen
pi_172377020
Oh nog een vraag, weet iemand of het mogelijk is om uitleg van een trainingsopdracht (in dit geval ijsjes) terug te lezen? Wil die eigenlijk morgen gaan doen, aangezien hij vrij hoog staat, maar weet niet meer precies wat ik nu wel of wat niet moet meetellen bij de promotiematerialen... Is al enkele weken geleden dat ik die training heb gedaan.
pi_172378044
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:08 schreef Pinuts het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met al je Roamler/SS geldt? Iets leuks voor jezelf kopen? Ergens echt voor sparen? Of gewoon voor de dagelijkse boodschappen?
Ik spaar het ook als extraatje voor mezelf. Nu voor extra zakcentje voor op vakantie :)
  † In Memoriam † donderdag 13 juli 2017 @ 00:58:15 #229
21636 Feestkabouter
pi_172378750
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 23:20 schreef Pinuts het volgende:
Oh nog een vraag, weet iemand of het mogelijk is om uitleg van een trainingsopdracht (in dit geval ijsjes) terug te lezen? Wil die eigenlijk morgen gaan doen, aangezien hij vrij hoog staat, maar weet niet meer precies wat ik nu wel of wat niet moet meetellen bij de promotiematerialen... Is al enkele weken geleden dat ik die training heb gedaan.
Heel simpel: tel het aantal VERSCHILLENDE promotie materialen. Vriezers en prijzenkaarten tellen niet mee. 6 Ola prullenbakken tellen dus als 1
pi_172378789
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:08 schreef Pinuts het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met al je Roamler/SS geldt? Iets leuks voor jezelf kopen? Ergens echt voor sparen? Of gewoon voor de dagelijkse boodschappen?
In Januari heb ik mijn ticket naar New York ervan betaald. Nu bewaar ik het voor in het nieuwe huis dingen voor te kopen :)
pi_172380829
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 00:58 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Heel simpel: tel het aantal VERSCHILLENDE promotie materialen. Vriezers en prijzenkaarten tellen niet mee. 6 Ola prullenbakken tellen dus als 1
Thanks!
pi_172381732
Oh ik ben echt een sukkel. Net twee red Bull petrol checks gedaan voor 12,50. Rij ik net weg, zie ik dat ik echt een domme fout heb gemaakt. Heb bij beide een foto gemaakt van de schapstrook (waar 1 vraag eerder naar gevraagd werd) ipv het product. Heb ze een berichtje gestuurd en hoop echt dat ze het snappen en niet te moeilijk doen. Schaamde me al dood in zo'n klein tankstation. En zeker voor 12,50.

Edit: jeej gelukkig toch goedgekeurd :) Vanmiddag er nog 2 doen. Tikt dan toch best lekker aan, 50 euro voor 4 opdrachten.

[ Bericht 22% gewijzigd door Pinuts op 13-07-2017 09:48:27 ]
  † In Memoriam † donderdag 13 juli 2017 @ 10:22:12 #233
21636 Feestkabouter
pi_172382491
Dat is netjes van ze.
Maar misschien was dat wat ze op de foto graag wilden zien toch wel te zien ook al focuste jij op iets anders, dan is het natuurlijk ook prima
pi_172386657
Die pampers opdracht is toch zo'n *** opdracht he _O- maargoed ik was bij de plus, zag een actieplek en dacht pik hem ff mee.
pi_172416135
Als jullie shifts doen, en je doet bijvoorbeeld een wasmiddel shift. Stel er staat geen wasmiddel op de kopstelling, vul je dan overal 0 facings in? Zo doe ik het altijd, maar weet niet of alleen 'niet van toepassing' ook genoeg is?

Heb vandaag de shifts weer meteen geannuleerd. Even 60 foto's doen voor ¤2 euro. Ja daag... :')
pi_172416551
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 16:24 schreef Pinuts het volgende:
Als jullie shifts doen, en je doet bijvoorbeeld een wasmiddel shift. Stel er staat geen wasmiddel op de kopstelling, vul je dan overal 0 facings in? Zo doe ik het altijd, maar weet niet of alleen 'niet van toepassing' ook genoeg is?

Heb vandaag de shifts weer meteen geannuleerd. Even 60 foto's doen voor ¤2 euro. Ja daag... :')
Je hoeft dan alleen ja/nee in te vullen bij de vraag of er een actie is (Etos) of de hoeveelheid planken (AH).

Luiershift? :) Die 60 zijn echt gedaan in een paar minuten. Ik deed er net 8 in 45 minuten ;)
Bij de rest van de shifts krijg ik zo af en toe een 'error'. Dan start de shift niet op en krijg ik direct een code. Heb je natuurlijk niks aan en onderhand weet ik niet meer welke shiftcodes ik wel goed heb af kunnen ronden en welke niet :')
pi_172417173
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 16:39 schreef Skittles het volgende:

[..]

Je hoeft dan alleen ja/nee in te vullen bij de vraag of er een actie is (Etos) of de hoeveelheid planken (AH).

Luiershift? :) Die 60 zijn echt gedaan in een paar minuten. Ik deed er net 8 in 45 minuten ;)
Bij de rest van de shifts krijg ik zo af en toe een 'error'. Dan start de shift niet op en krijg ik direct een code. Heb je natuurlijk niks aan en onderhand weet ik niet meer welke shiftcodes ik wel goed heb af kunnen ronden en welke niet :')
Ah vandaar. Ik vulde steeds overal in: facings (0), merkdisplay (niet van toepassing). Dus dat was altijd best wel wat werk.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 17:11:56 #238
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172417310
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:06 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Ah vandaar. Ik vulde steeds overal in: facings (0), merkdisplay (niet van toepassing). Dus dat was altijd best wel wat werk.
Dat deed ik bij m'n eerste shift ook, toen had ik er na 5 foto's al genoeg van. :P

Maar hebben ze bij het nakijken van je shift niet verteld dat dat helemaal niet hoeft dan?
pi_172417354
Deed ik eerst ook. Het duurde behoorlijk lang voor er eindelijk iemand na het nakijken zei dat dat niet hoefde (als in 2 of 3 weken terug, terwijl ik al die tijd al shifts doe :') )
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2017 @ 17:13:15 #240
21636 Feestkabouter
pi_172417357
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 00:32 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

heb er vanavond toch nog maar even 3 meegepikt.
32 flessen vandaag, nu 88 in totaal.
ik heb van iemand gehoord die de flessen Spa Duo met een smoes heeft teruggebracht naar de Jumbo..... dat zou mij ook weer een extra 155 euro kunnen opleveren!
  vrijdag 14 juli 2017 @ 17:14:15 #241
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172417391
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:13 schreef Skittles het volgende:
Deed ik eerst ook. Het duurde behoorlijk lang voor er eindelijk iemand na het nakijken zei dat dat niet hoefde (als in 2 of 3 weken terug, terwijl ik al die tijd al shifts doe :') )
:o jeetje.

Ik had het meteen gevraagd eigenlijk. No way dat ik dat allemaal ga invullen voor 2¤. :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:13 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik heb van iemand gehoord die de flessen Spa Duo met een smoes heeft teruggebracht naar de Jumbo..... dat zou mij ook weer een extra 155 euro kunnen opleveren!
Heel je huis staat nu vol met flessen? Damn
pi_172417466
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:11 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Dat deed ik bij m'n eerste shift ook, toen had ik er na 5 foto's al genoeg van. :P

Maar hebben ze bij het nakijken van je shift niet verteld dat dat helemaal niet hoeft dan?
Nee nooit verteld. Heb het zelfs een keer gevraagd, omdat ik dacht van dan ben ik zeker 30 minuten bezig voor die 2 euro. Dus toen vroeg ik als een merk er niet is, moet ik dan alleen 'merk niet aanwezig' invullen of overal een 0 invullen en toen zeiden ze beide is prima. Niet dat ze dan ff zeggen van nee dan hoef je niks te doen...
pi_172417500
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:13 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik heb van iemand gehoord die de flessen Spa Duo met een smoes heeft teruggebracht naar de Jumbo..... dat zou mij ook weer een extra 155 euro kunnen opleveren!
Wat voor smoes dan als je ineens met 80 flessen ofzo aankomt? Feestje ging niet door? :P Heb wel ooit een of andere spiergel terug gebracht. Moest je kopen voor ¤10 euro. En anders zou ik het toch weggooien.
Alleen er stond ook soms bij opdrachten van je mag het niet terugbrengen.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 17:19:46 #244
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_172417540
Hoe kom ik aan een invite code?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 14 juli 2017 @ 17:22:06 #245
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172417614
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:17 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Nee nooit verteld. Heb het zelfs een keer gevraagd, omdat ik dacht van dan ben ik zeker 30 minuten bezig voor die 2 euro. Dus toen vroeg ik als een merk er niet is, moet ik dan alleen 'merk niet aanwezig' invullen of overal een 0 invullen en toen zeiden ze beide is prima. Niet dat ze dan ff zeggen van nee dan hoef je niks te doen...
Onduidelijk antwoord. Maar wel respect dat je het zo lang hebt vol gehouden...
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2017 @ 17:32:18 #246
21636 Feestkabouter
pi_172417873
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:19 schreef Quotidien het volgende:
Hoe kom ik aan een invite code?
zie PM

voor Roamler dan
  vrijdag 14 juli 2017 @ 17:36:58 #247
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172417964
Ik had (irl) twee mensen die geïnteresseerd waren in Roamler/een invite. Aan degene die als eerste vroeg gegeven. Uiteraard wordt er niets mee gedaan, en is de tweede persoon (die dus niet aan mij gelinkt staat) wel actief. ;(

Hoeveel procent wordt er eigenlijk toegezegd van de verdiensten?
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2017 @ 17:37:29 #248
21636 Feestkabouter
pi_172417974
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:18 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Wat voor smoes dan als je ineens met 80 flessen ofzo aankomt? Feestje ging niet door? :P Heb wel ooit een of andere spiergel terug gebracht. Moest je kopen voor ¤10 euro. En anders zou ik het toch weggooien.
Alleen er stond ook soms bij opdrachten van je mag het niet terugbrengen.
ik zou me kunnen voorstellen dat ik ze per 6 inlever bij een paar winkels. ik kom vaak zat bij allerlei Jumbo's voor opdrachten, dus kleine moeite om dan even flessen in te leveren en 10,62 te innen met een smoesje
  vrijdag 14 juli 2017 @ 17:41:09 #249
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172418033
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:37 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik zou me kunnen voorstellen dat ik ze per 6 inlever bij een paar winkels. ik kom vaak zat bij allerlei Jumbo's voor opdrachten, dus kleine moeite om dan even flessen in te leveren en 10,62 te innen met een smoesje
Zou het gewoon doen. :) Verkeerd ingekocht / over van feestje / ontevreden over product o.i.d. Met Jumbo's beleid moet dat wel lukken.
Edit: mits er niet staat dat het niet mag.

[ Bericht 2% gewijzigd door FrauMilena op 14-07-2017 17:46:23 ]
pi_172418204
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:36 schreef FrauMilena het volgende:
Ik had (irl) twee mensen die geïnteresseerd waren in Roamler/een invite. Aan degene die als eerste vroeg gegeven. Uiteraard wordt er niets mee gedaan, en is de tweede persoon (die dus niet aan mij gelinkt staat) wel actief. ;(

Hoeveel procent wordt er eigenlijk toegezegd van de verdiensten?
2%
pi_172418263
Je hebt toch een bonnetje nodig om het terug te brengen?
  vrijdag 14 juli 2017 @ 18:05:17 #252
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_172418558
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:32 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

zie PM

voor Roamler dan
Ik heb de eerste opdracht met die kleurfoto gedaan, moet ik nu wachten tot dat goed gekeurd is voordat ik kan beginnen? :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2017 @ 18:54:34 #253
21636 Feestkabouter
pi_172419559
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:51 schreef Skittles het volgende:
Je hebt toch een bonnetje nodig om het terug te brengen?
Die heb je toch ook?
Voor SS heb je er een foto van moeten maken.
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2017 @ 18:56:24 #254
21636 Feestkabouter
pi_172419621
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 18:05 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik heb de eerste opdracht met die kleurfoto gedaan, moet ik nu wachten tot dat goed gekeurd is voordat ik kan beginnen? :P
Wat er bij jou in de beschikbare opdrachten staat kun je gewoon gaan uitvoeren.
Zodra je bij een goedkeuring een nieuw level bereikt kunnen er meer opdrachten beschikbaar komen. Nu eerst snel naar de 500 XP en dan kun je gaan verdienen
  vrijdag 14 juli 2017 @ 19:11:17 #255
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_172420110
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 18:56 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Wat er bij jou in de beschikbare opdrachten staat kun je gewoon gaan uitvoeren.
Zodra je bij een goedkeuring een nieuw level bereikt kunnen er meer opdrachten beschikbaar komen. Nu eerst snel naar de 500 XP en dan kun je gaan verdienen
Ik moet overal minimaal level 2 voor hebben dus denk dat ze die eerste opdracht nog goed moeten keuren?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2017 @ 19:17:26 #256
21636 Feestkabouter
pi_172420295
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:11 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik moet overal minimaal level 2 voor hebben dus denk dat ze die eerste opdracht nog goed moeten keuren?
oh sorry, dan is het toch iets anders dan ik dacht. het is ook al anderhalf jaar geleden. bij het stijgen van levels is het normaalgesproken zo dat je bepaalde opdrachten pas kunt zien als je ze ook mag uitvoeren, maar in het eerste level is dat blijkbaar anders.

kijk even goed tussen de verschillende soorten opdrachten die je ziet, misschien zit er wel iets tussen dat je WEL al kunt uitvoeren. en anders nu dus alleen experience opdrachten.
en misschien komen er dan nu na de eerste goedkeuring meer mogelijkheden. effe goed in de gaten houden dus!

en trouwens: na 1 goedkeuring ben je nog niet meteen bij level 2, je zult echt nog even wat andere experience opdrachten moeten doen puur om wat punten te scoren.
pi_172420309
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 18:54 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Die heb je toch ook?
Voor SS heb je er een foto van moeten maken.
Ja, voor twee flessen. Jij wilde er 6 per winkel inleveren toch?
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2017 @ 19:19:31 #258
21636 Feestkabouter
pi_172420343
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:18 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ja, voor twee flessen. Jij wilde er 6 per winkel inleveren toch?
dan heb je toch 3 bonnen?
sommige mensen zijn goed in smoezen en lulverhalen.
en daarnaast is het de missie van Jumbo om niet moeilijk te doen en de klant centraal te stellen, dus erg moeilijk moet het niet zijn.
pi_172420426
Je kunt toch niet 6 flessen inleveren als er maar 2 flessen op de bon staan? :P Ik denk dat er dat bedoeld word.
pi_172421835
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:23 schreef loezzzje het volgende:
Je kunt toch niet 6 flessen inleveren als er maar 2 flessen op de bon staan? :P Ik denk dat er dat bedoeld word.
Jep dat bedoelde ik. Hij levert het dan in met 3 bonnen van verschillende filialen.
Heel wat jaren terug mocht ik als caissière geen producten terugnemen als iemand met een bon uit een ander filiaal kwam. Zal nu inmiddels dan wel veranderd zijn.

Maar je hebt dus 44 bonnen bewaard, feestkabouter? :D
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2017 @ 20:24:22 #261
21636 Feestkabouter
pi_172422034
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:15 schreef Skittles het volgende:

[..]

Jep dat bedoelde ik. Hij levert het dan in met 3 bonnen van verschillende filialen.
Heel wat jaren terug mocht ik als caissière geen producten terugnemen als iemand met een bon uit een ander filiaal kwam. Zal nu inmiddels dan wel veranderd zijn.

Maar je hebt dus 44 bonnen bewaard, feestkabouter? :D
ik heb een automatisme om de bonnen van SS/Roamler aankopen netjes te bewaren ja. gaat zodra ik in mijn auto stap in een mapje, dus daar heb ik ze allemaal in zitten ja
pi_172424196
Als opdrachten goed worden gekeurd dan gooi ik het weg. Al die rommel bewaren hoeft niet voor mij :P
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2017 @ 22:41:38 #263
21636 Feestkabouter
pi_172425697
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:42 schreef loezzzje het volgende:
Als opdrachten goed worden gekeurd dan gooi ik het weg. Al die rommel bewaren hoeft niet voor mij :P
smartspotter rapporteert naar de belastingdienst de bruto bedragen die ze uitkeren, inclusief de vergoeding voor aankoopkosten en dergelijke....... dus het is toch prettig om een flink bedrag als kosten te kunnen aantonen als dat van toepassing is.
pi_172426346
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:41 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

smartspotter rapporteert naar de belastingdienst de bruto bedragen die ze uitkeren, inclusief de vergoeding voor aankoopkosten en dergelijke....... dus het is toch prettig om een flink bedrag als kosten te kunnen aantonen als dat van toepassing is.
Blij dat ik dan vrijwel alleen Roamler doe. _O-
Maar verdien jij echt zoveel dan dat de belastingdienst van belang wordt ? Ik ben al blij met enkele honderden euro's per jaar.
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2017 @ 23:18:27 #265
21636 Feestkabouter
pi_172426766
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 23:06 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Blij dat ik dan vrijwel alleen Roamler doe. _O-
Maar verdien jij echt zoveel dan dat de belastingdienst van belang wordt ? Ik ben al blij met enkele honderden euro's per jaar.
ja.
omdat het op sommigen opschepperig over blijkt te komen noem ik het wat minder, maar omdat je er nu specifiek naar vraagt: dit jaar al 7 a 8000. en we zijn net halverwege
pi_172427434
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 23:18 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ja.
omdat het op sommigen opschepperig over blijkt te komen noem ik het wat minder, maar omdat je er nu specifiek naar vraagt: dit jaar al 7 a 8000. en we zijn net halverwege
Wauw! Netjes hoor ! Ik zit deze maand op ¤90 en vgm is dit een record voor mij _O-
Lang leven de red bull petrol en ijsjes checks!
pi_172428667
Ik heb de afgelopen 2 weken ook zo'n 500 verdiend met SS & roamler maar dat is lang geleden. Laatste tijd mocht ik blij zijn als ik 100 in de maand had. Ligt er maar net aan hoeveel er in de app te doen is en of ik het de moeite waard vind.
pi_172430534
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:41 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

smartspotter rapporteert naar de belastingdienst de bruto bedragen die ze uitkeren, inclusief de vergoeding voor aankoopkosten en dergelijke....... dus het is toch prettig om een flink bedrag als kosten te kunnen aantonen als dat van toepassing is.
Jammer dat het officieel niet op te voeren is als kosten. Dit is namelijk ook een voordeel verkregen door de werkzaamheid en valt dus gewoon belast onder Resultaat overige werkzaamheden..
  † In Memoriam † zaterdag 15 juli 2017 @ 09:22:32 #269
21636 Feestkabouter
pi_172431765
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 03:38 schreef remcosw het volgende:

[..]

Jammer dat het officieel niet op te voeren is als kosten. Dit is namelijk ook een voordeel verkregen door de werkzaamheid en valt dus gewoon belast onder Resultaat overige werkzaamheden..
Het is wel op te voeren als kosten
  zaterdag 15 juli 2017 @ 12:23:41 #270
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_172434287
Kan iemand mij uitleggen waarom bij smartspotter opdrachten pas na 12uur ingeleverd mogen worden ? Doe ik net een opdracht maar lever ik die om 11:08 in.... ik was ff vergeten na 12uur... dombo
  zaterdag 15 juli 2017 @ 13:10:38 #271
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172435082
Welk level zijn jullie bij Roamler? :)
pi_172435407
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:10 schreef FrauMilena het volgende:
Welk level zijn jullie bij Roamler? :)
5
pi_172436656
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 12:23 schreef Spottertje73 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom bij smartspotter opdrachten pas na 12uur ingeleverd mogen worden ? Doe ik net een opdracht maar lever ik die om 11:08 in.... ik was ff vergeten na 12uur... dombo
Dit is omdat de opdrachtgever wil weten wat de voorraad is op zaterdag na 12:00 uur. Dan is het waarschijnlijk het drukst in de supermarkt, en wil je dat het product nog op voorraad is. De opdracht staat vaak al eerder is de app als een soort aankondiging, en zodat je alvast een route kan plannen.
pi_172437753
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:10 schreef FrauMilena het volgende:
Welk level zijn jullie bij Roamler? :)
9
pi_172438178
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:10 schreef FrauMilena het volgende:
Welk level zijn jullie bij Roamler? :)
4 pas :P
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  zaterdag 15 juli 2017 @ 16:17:20 #276
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172438868
Ik zit nu op level 4 met nog 2600xp te gaan voor level 5.

Na 3,5 jaar. :') ;(
pi_172443346
Pas 2 en het gaat zo langzaam. SS gaat stuk sneller.

[ Bericht 51% gewijzigd door Deniesie op 15-07-2017 19:56:54 (Typefout) ]
pi_172443899
Zo, Roamler was vandaag snel met nakijken! 2 opdr binnen 5 min na het inleveren, en de rest binnen 30-60 min.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_172444335
Ik heb 1 zo'n pasta opdracht gedaan maar pfoe wel lang mee bezig geweest. Gelukkig wel goedgekeurd.
pi_172445985
Ik was net naar de AH voor een Babymelk opdracht en zag de spaghetti opdr. niet meer. Kom ik thuis, is de spaghetti opdr weer open |:(

Ps, hij leek mij nog wel te doen
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_172451837
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:10 schreef FrauMilena het volgende:
Welk level zijn jullie bij Roamler? :)
11... en daar zit ik een beetje klem. Geen tijd meer voor het uitvoeren van opdrachten..
pi_172457968
Iemand de werkitem quiz gedaan? Ik vind de foto's niet erg eenduidig.
  zondag 16 juli 2017 @ 14:35:11 #283
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_172458271
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 08:41 schreef Martijntj het volgende:

[..]

11... en daar zit ik een beetje klem. Geen tijd meer voor het uitvoeren van opdrachten..
Ah, balen!

quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:26 schreef UncleSam het volgende:
Iemand de werkitem quiz gedaan? Ik vind de foto's niet erg eenduidig.
Ik. Wat wil je weten?

[ Bericht 3% gewijzigd door FrauMilena op 17-07-2017 20:58:52 ]
pi_172467978
Ik had 1 foutje bij die quiz.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172473439
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 20:35 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb 1 zo'n pasta opdracht gedaan maar pfoe wel lang mee bezig geweest. Gelukkig wel goedgekeurd.
Same

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2017 11:21:46 ]
  dinsdag 18 juli 2017 @ 08:45:44 #286
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_172498642
Hoi , bij SS staan 2 opdrachten bij tankstations
1 opdracht staat op 4 euro en is een onbemand tankstation en ik moet voor 5euro tanken
1 opdracht staat op 7,50 euro bij een bemand tankstation en daar moet ik voor 10euro tanken

Mijn vraag is hoeveel benzine geld krijg ik van die opdrachten terug ?
Bij opdracht 1 staat namelijk niks erover
Bij opdracht 2 staat alleen dat ze een groot gedeelte terug betalen.

Anders vraag ik een maatje om ff langs die 2 pompen te rijden als het loont...
pi_172499355
Die van 7,50 heb ik wel eens gedaan. Volgens mij krijg je gewoon 7,50 voor de opdracht en kun je dat gebruiken als korting op de benzine die je hebt getankt.
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2017 @ 09:58:07 #288
21636 Feestkabouter
pi_172499385
Je krijgt gewoon de genoemde vergoeding, verder niets. Maar als je een auto hebt moet je toch benzine hebben, dus het maakt niet veel uit waar je die koopt (tenzij aan de snelweg, daar is het heel duur)
pi_172499512
^ze zijn idd vaak langs de snelweg en dat vind ik het niet waard. daarom doe ik ze niet vaak.
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 10:22:18 #290
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_172499754
Ze lopen op een gegeven moment op tot het bedrag zelf, dan kun je gratis tanken, maar alleen interessant als dat toch al op je route ligt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_172511249
Stond niet heel veel in de app vandaag dus heb maar de douche opdracht bij etos gedaan. Die was uiteindelijk best goed te doen dus heb er een aantal meer gedaan.
pi_172512543
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:49 schreef loezzzje het volgende:
Stond niet heel veel in de app vandaag dus heb maar de douche opdracht bij etos gedaan. Die was uiteindelijk best goed te doen dus heb er een aantal meer gedaan.
Toevallig in Apeldoorn geweest :p? Normaal gesproken worden die Etos opdrachten nauwelijks gedaan hier.

Heb laatst zelf 1x Verzorging gedaan, omdat hij ¤5,25 (max ¤5,50) opleverde.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_172513210
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 20:41 schreef F0xy het volgende:

[..]

Toevallig in Apeldoorn geweest :p? Normaal gesproken worden die Etos opdrachten nauwelijks gedaan hier.

Heb laatst zelf 1x Verzorging gedaan, omdat hij ¤5,25 (max ¤5,50) opleverde.
Nee das een beetje ver uit mijn richting :P Normaal doe ik de verzorging opdracht ook niet, er is altijd wel 1 ding niet waar ze om vragen en dan moet je die extra foto's weer maken. Heb er eentje gedaan, de rest allemaal douche opdracht. Die was makkelijker.
pi_172516509
Lol, zie ik ineens bij de blog met oude producten mijn eigen foto langskomen. :D
pi_172530537
5 opdrachtjes voor MV gedaan vandaag aangezien er bij SS & Roamler weer niet heel veel te doen was. Had ook nog een La Place op de planning staan voor MV maar die heb ik geannuleerd. Wat een drama is dat zeg bij Hazeldonk :{ Wegen afgesloten en echt onmogelijk om bij die locatie te komen. 15 minuten rondjes gereden, toen had ik zoiets van daaag laat maar zitten :')
pi_172532794
Ik kwam hier via via. Geen idee wat dit is en waarover het gaat. Maar wat verdienen jullie hier nu mee? :)

Edit: inmiddels gelezen. 3 keer niks dus. Er wordt wel aan verdiend maar niet door degenen die die opdrachtjes uitvoeren. :) Dit lijkt me ook weer een digitale vorm van de opwaartse kapitaalstroom.

[ Bericht 21% gewijzigd door Bart2002 op 19-07-2017 19:02:59 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_172532968
Als je denkt er een maandsalaris aan over te houden dan moeten we je idd teleurstellen. Het is voornamelijk een leuke manier om wat "bij" te verdienen. Maar begin er dan ook maar niet aan want dat is zonde van de invite ;)
pi_172533189
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 19:05 schreef loezzzje het volgende:
Als je denkt er een maandsalaris aan over te houden dan moeten we je idd teleurstellen. Het is voornamelijk een leuke manier om wat "bij" te verdienen. Maar begin er dan ook maar niet aan want dat is zonde van de invite ;)
Ik heb geen interesse verder, geld in overvloed. :) Maar ik probeer het verdienmodel van de organisators te doorgronden.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  † In Memoriam † woensdag 19 juli 2017 @ 20:09:57 #299
21636 Feestkabouter
pi_172534483
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 19:15 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ik heb geen interesse verder, geld in overvloed. :) Maar ik probeer het verdienmodel van de organisators te doorgronden.
dat model is op zich mooi en leuk en interessant, maar ze willen het net effe wat te ver uitmelken vind ik. ten koste van de crowd waarvan ze leven.
er komt ineens een moment (ik heb wat verschillende scenario's in gedachten, het is maar afwachten wat er als eerste gaat spelen) dat het ineens in elkaar stort.
nou is het bedrijf achter SmartSpotter groot zat, en Roamler doet ook andere dingen, maar ze gaan hun hoofd hard stoten.
pi_172534595
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:56 schreef Bart2002 het volgende:
Ik kwam hier via via. Geen idee wat dit is en waarover het gaat. Maar wat verdienen jullie hier nu mee? :)

Edit: inmiddels gelezen. 3 keer niks dus. Er wordt wel aan verdiend maar niet door degenen die die opdrachtjes uitvoeren. :) Dit lijkt me ook weer een digitale vorm van de opwaartse kapitaalstroom.
Ik doe er zelf ook aan mee, als student is het gewoon een meer dan chille manier om dagelijks 3 euro op je boodschappen te besparen. En dat klinkt lullig maar is het niet.

MAAR wat wel zo is uiteraard, is dat professionele mysteryshoppers deels door '' ons '' verdreven worden.. Is dat erg? Weet ik niet.
pi_172535412
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 20:13 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ik doe er zelf ook aan mee, als student is het gewoon een meer dan chille manier om dagelijks 3 euro op je boodschappen te besparen. En dat klinkt lullig maar is het niet.

MAAR wat wel zo is uiteraard, is dat professionele mysteryshoppers deels door '' ons '' verdreven worden.. Is dat erg? Weet ik niet.
Ja, eigenlijk snap ik het van beide kanten wel. Waarbij de aantekening dat dit ook 1 van de vele varianten is van verdienen aan de massa en zo u wilt "armen". Het is duidelijk weer een digitale herverdeling van arm naar rijk.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')