abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172014003
Hoihoi!

Specseavers gooit zijn complete systeem van lenzen op zijn kop en nu moet ik de lenzen via de webshop daar regelen.
Maar omdat ik toch een nieuw lenzenabonnement moet regelen, vraag ik mij af, kan dat niet goedkoper en beter ergens anders?

Voor mijn zachte contactlenzen betaal ik nu 17 euro per maand.
- 2 en - .5 heb ik, dus niks bijzonders.

Hebben jullie ervaring bij andere lenzenbedrijven?
Twiddel
pi_172014622
ik koop altijd online
pi_172014648
quote:
2s.gif Op woensdag 28 juni 2017 12:55 schreef tailfox het volgende:
ik koop altijd online
Ja, en waar? :+
Twiddel
pi_172014675
quote:
99s.gif Op woensdag 28 juni 2017 12:56 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ja, en waar? :+
lenzenonline.nl ofzo
pi_172015493
Inderdaad, als je eenmaal je sterkte enzo weet, kan je gewoon cheapass online bestellen.
pi_172016874
Ik bestelde voorheen altijd bij lensway. Niet duur en snelle levering.

(Sinds twee jaar ga ik naar de lokale opticien voor mijn daglenzen. Duurder maar dat betaalt zich terug in service, controles, korting op zonnebril en reservebril.)
pi_172016957
Ik haal ze bij Kruidvat. Lenzen voor 3 maanden voor 6,95 per stuk. Ik heb -2 en -2,25. ^O^
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_172049092
quote:
4s.gif Op woensdag 28 juni 2017 13:31 schreef Leonos het volgende:
Inderdaad, als je eenmaal je sterkte enzo weet, kan je gewoon cheapass online bestellen.
erg dom advies dit, niet alle lenzen zijn gelijk. De een is meer zuurstofdoorlatend dan de ander. Cheapass lenzen van lage kwaliteit kunnen zorgen voor oogirritatie of zelfs erger. Zo maar de goedkoopste nemen is net zo dom als je maandlenzen een half jaar inlaten. Als je dan toch zo graag een paar knaken wil besparen op zoiets belangrijks als je ogen, win dan op zn minst eerst wat advies in bij een gerenommeerde opticien.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_172049207
Nadeel van cheapass-lenzen is dat de kwaliteit minder is.
Als je gevoelige ogen hebt merk je dat (rode, geïrriteerde ogen).
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172049235
quote:
11s.gif Op donderdag 29 juni 2017 18:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

erg dom advies dit, niet alle lenzen zijn gelijk. De een is meer zuurstofdoorlatend dan de ander. Cheapass lenzen van lage kwaliteit kunnen zorgen voor oogirritatie of zelfs erger. Zo maar de goedkoopste nemen is net zo dom als je maandlenzen een half jaar inlaten. Als je dan toch zo graag een paar knaken wil besparen op zoiets belangrijks als je ogen, win dan op zn minst eerst wat advies in bij een gerenommeerde opticien.
Oh, sorry, jij was eerder.

Ik heb het zelf aan den lijve gemerkt. Kruidvat-lenzen waren voor mij rotzooi. Toen ik bij de opticien kwam met mijn rooddoorlopen ogen vroeg hij direct: wat voor lenzen gebruik je?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172049866
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 18:30 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Oh, sorry, jij was eerder.

Ik heb het zelf aan den lijve gemerkt. Kruidvat-lenzen waren voor mij rotzooi. Toen ik bij de opticien kwam met mijn rooddoorlopen ogen vroeg hij direct: wat voor lenzen gebruik je?
Spreek zelf ook uit ervaring. Eerst had ik vrij dure maandlenzen en zelfs daarmee had ik af en toe droge ogen waardoor de lenzen uitvielen. Nu heb ik op aanraden v/d opticien daglenzen (vergeleken met de meuk van de kruidvat ook duur) en ik merk niet eens dat ik ze in heb. Draagcomfort is echt optimaal, ongeacht de luchtvochtigheid en zelfs tijdens zwemmen hoef ik me nergens zorgen om te maken.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_172049907
quote:
11s.gif Op donderdag 29 juni 2017 19:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Spreek zelf ook uit ervaring. Eerst had ik vrij dure maandlenzen en zelfs daarmee had ik af en toe droge ogen waardoor de lenzen uitvielen. Nu heb ik op aanraden v/d opticien daglenzen (vergeleken met de meuk van de kruidvat ook duur) en ik merk niet eens dat ik ze in heb. Draagcomfort is echt optimaal, ongeacht de luchtvochtigheid en zelfs tijdens zwemmen hoef ik me nergens zorgen om te maken.
Ik draag al jaren geen lenzen meer, heerlijk. Ik heb een bril wanneer het nodig is en dat is zeldzaam. Ik kan gewoon werken zonder bril. Ik ben totaal teruggekomen van contactlenzen, dat gedoe er omheen en al die toestanden als je plotseling ergens logeert.
Ik heb geen leesbril nodig (schijnt trouwens alleen nodig te zijn in combinatie met contactlenzen) en die ene keer dat ik een bril op zet is voor de tv.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172049965
Mijn lenzen komen bij pearl vandaan. Opmeten bij de opticien, wordt in het systeem gezet en maandelijks in je brievenbus. Om de maand een fles vloeistof en lenzenbakje. Kost me 22 euro per maand ofzo.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_172049966
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 19:04 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik draag al jaren geen lenzen meer, heerlijk. Ik heb een bril wanneer het nodig is en dat is zeldzaam. Ik kan gewoon werken zonder bril. Ik ben totaal teruggekomen van contactlenzen, dat gedoe er omheen en al die toestanden als je plotseling ergens logeert.
Ik heb geen leesbril nodig (schijnt trouwens alleen nodig te zijn in combinatie met contactlenzen) en die ene keer dat ik een bril op zet is voor de tv.
Tja ik heb bijna -6 aan beide kanten, dus zonder lenzen/bril is niet echt een optie :+ . Van dat hele gedoe heb je met daglenzen ook geen last meer van trouwens. Je gooit ze gewoon aan het eind van de dag weg, dus geen gekut met vloeistof e.d.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_172050016
quote:
11s.gif Op donderdag 29 juni 2017 19:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Tja ik heb bijna -6 aan beide kanten, dus zonder lenzen/bril is niet echt een optie :+ . Van dat hele gedoe heb je met daglenzen ook geen last meer van trouwens. Je gooit ze gewoon aan het eind van de dag weg, dus geen gekut met vloeistof e.d.
Ik heb -5 en ik red me uitstekend, op het werk moet ik wel een beetje het beeldscherm naar me toetrekken, maar lezen en schrijven gaat uitstekend. Ook op de fiets, alleen als het donker is moet ik de bril op.
Maar ik hoor wel eens mensen die klagen dat ze blind zijn bij -3 of -4. Flauwekul.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')